• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Alauron (Maruk)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
9 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Alauron (Maruk)

HozzászólásSzerző: Alauron » 2008.09.11. 19:07

Maruk Adatlapja

Szint:1.

érték/ kap-költség
erő: 13 /11
ügy: 14/ 14
gy: 12/ 12
ák: 16/ 15
eg: 17/ 15
sz: 7/ 10
int: 16/ 19
ae: 14/ 14
as: 14/ 19
ér: 14/ 14

alap/ kap-költség/ Érték/ szablya
Ké: 6/ 6 /13 /20
Té: 20/ 20/ 30/ 45
Vé: 70/ 70/ 78/ 95
Cé: 6/ 12/ 10
HM: 4 /12 (elosztás 1. szinten: 1,1,2,0,)
Seb.:k6+2

alap/kap/érték
Fp: 6/ 6/ 20
Ép: 4/ 8/ 10
Fp/sz: 4/ 12

Kp alap:0
Kp/sz :17/ 34kap
Akt kp:2

Mp:7
pszi pont:7

AME:21
MME:21

Fegyverhasználat: szablya 2/ 3kp
Élő nyelv 3/ alap :aszisz
Élő nyelv 2/ 2kp: erv
Értékbecslés 1/ 1kp
Kultúra 3 /alap:aszisz
Kultúra 2/ 2kp:gorviki
lélektan 2 /3kp
Helyismeret 3 /alap:Alcara
Úszás 2/ 2kp
Dorbézolás 2 /2kp
Iparűzés: szakács 3
Méregkezelés
fegyver 4
étel-ital 4
légi 4
Méregkeverés 4
írás olvasás 3
ásványtan 3
herbalizmus 3
jövendömondás (kártyavetés) 4
alkímia 3
pszi 2/ 3kp
vulgármágia :
méreg 3
átok 3
anyag 3
alap+elemi 3
Vallás :
kyr 2/4kp
pyar 2/ 4kp
Álöltözet 2 (szakács, alkimista, herbalista, jós)
Szájról olvasás 3
Teherbírás 1/ 1kp

Tulajdon:
Csatlósok:
Jutalmak:
Pénz, vagyon:
Utolsó módosítás dátuma:
Ne légy ma ez,
holnap emez,
s jövőre ismét
mást szemezz.
Érc légy, mely
mindig egy marad,
ne törmelék - dirib-darab.

(Henrik Ibsen)
Avatar
Alauron
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1273
Csatlakozott: 2006.05.25. 12:41
Vissza a tetejére

Re: Alauron (Maruk)

HozzászólásSzerző: Alauron » 2008.09.11. 19:13

Maruk

Kor: 24 év
Nem: Férfi
Kaszt: Boszorkánymester
Faj: Udvari ork

Az egész akkor kezdődött, amikor a kis Maruk, talán hat-hét esztendős korában utcagyerekből beállt egy hivatásos jóshoz. "Az Alcarai Látnok" ahogy magát a férfi nevezte, mert igazi nevét nem árulta volna el senkinek, azért fogadta fel őt, hogy az utcát járva hírét keltse, lóti-futi munkákat bízhasson rá, és üzeneteket küldözgethessen vele, nomeg hogy a takarításban segítsen. Mindezért némi harapnivalót, és egy kis védelmet kapott a fiú. "A sors kedveli a szimbólumokat." "Mindannyian a saját fogjaink vagyunk."...ilyen bölcsességeket hallgatott, miközben gazdája jósolt, és azt hitte nem nagy kunszt. Egy alkalommal, mikor a Látnok igen beteg lett, titokban fogadott egy vendéget, és kipróbálta, megy ez neki is...olyan általános zagyvaságot vágott ki, hogy abba bármit bele lehetett képzelni. Így lett aztán, hogy minden szava igaznak bizonyult, és olyan szerencse érte, hogy a gazdája még készpénznek is vette, micsoda tehetséges fiú is ő. Megtanította a maga tudományára, s néhány év alatt tényleg képzett jós vált belőle, mert komolyan vette a feladatát. Híre ment a környéken, és hamarosan gazdát cserélt a serdülő Maruk, új parancsolója Gulmar Hor boszorkánymester lett, aki végletekig dolgoztatta őt, állandóan a jóstudományát kihasználva. Magának Gulmarnak nem volt tehetsége hozzá, de ahhoz annál inkább, hogy hogyan tarthassa pórázon a sihedert: amikor nem jósoltatott vele, mert immár csak magának tartogatta a fiú tudományát, akkor egy mulatóba küldte dolgozni, ahol sok barátja lévén szemmel tartották, és közben a szakács mesterséget is kitanulta. Amit még Gulmar sem tudott, hogy idővel Maruk egyre jobb barátságba került az oda járó gazfickókkal, és közösen kitervelték, hogyan kellene megölni Gulmart, és hogyan kellene megszerezni feltételezett kincseit, amik inkább léteztek az ifjú ork fantáziájában mint a valóságban. Eközben azonban Gulmar megtudta, nagy veszély fenyegeti, hisz Maruk megjósolta neki, és ráadásul, mivel pontosan tudta a tervet, még a részleteket is elárulta, de csak azzal a kiegészítéssel adta át jóslatát, hogy beleszőtte, ő bizony egyszer majd gazdájának tanítványa lesz. Meg is történt minden, amit mondott, s Gulmar megrettenve tapasztalta milyen pontosan beváltak a "jóslatok", így a szerencse megint Maruk mellé állt. Úgy tett tehát ahogy a szolgája megjósolta, ebben a tekintetben nagyon babonás volt. Mire az ifjú ork elérte a húszat képzett boszorkánymester lett, és mivel mesterének szerteágazó kereskedelme volt az alvilág méregpiacán, belekóstolt a mérgek tudományába is, ami utólag kedvencévé vált, és kevesebbet használta a kártyáit. Gulmar megöregedett, és még habókosabb, és babonásabb lett, de hatalma félelmetes maradt, s tudása sok mindenre elég lett volna, ha nem lenne vénségére kicsit őrült szegény. Maruk jelenleg gyógyfüveket árul a piacon, semmi máshoz nem ért, csak a saját portékái árához, amihez alkalom adtán még hozzá tevődik egy pár fiolányi méreg a pult alól, ha tudja az illető, hogy hogyan is kell kérnie. Lakni a mestere régi kis lakásában lakik, amit most csak ő használ.

Kinézet: Testes udvari ork, megközelíti a két lábat, de hatalmas hordóhasa elég szélessé is teszi őt. Puffadt arca, tompa agyarai, és csimbókos szakálla van. Elpuhult benyomást kelt, de ez áll messze a valóságtól. Ruházata egyszerű, és sokszor piszkos, általában zsírfoltos.

Jellemrajz: Olyan jég hátán is megélő típus, bár egyáltalán nem szereti a megerőltető munkát, azért keményen tud dolgozni, ha akar. Nagyon szereti a hasát. Zokszó nélkül tud alázatos leni, ha kell. Bár tényleg jól jósok, sokszor torzít azon amit lát. Azt várja, hogy eljöjjön élete nagy lehetősége, amikor kevés munkával nagy hatalomra tesz szert. Ha teheti lustálkodik, és a könnyebbik végéről fogja meg a dolgokat.

Felszerelés: Egy tologatható kocsi az áruihoz, alkimista készlet, fontosabb elemek és vegyületeik (most épp kevés, mert ezeket nem árulja), fontosabb gyógynövények (jelenleg sok, most ebben utazik), egy pár adag méreg (alacsonyabb szintűek), ruhák, főzőeszközök, három adag a hatalom italából, jóskártyapakli, néhány receptkönyv. Szablyája: mérgezett. :D
(A lakás nem az övé, csak használja, mint ahogy a bútorokat is benne. a mérgeket még egyeztetjük...)
Ne légy ma ez,
holnap emez,
s jövőre ismét
mást szemezz.
Érc légy, mely
mindig egy marad,
ne törmelék - dirib-darab.

(Henrik Ibsen)
Avatar
Alauron
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1273
Csatlakozott: 2006.05.25. 12:41
Vissza a tetejére

Re: Alauron (Maruk)

HozzászólásSzerző: Zsoldoskapitány » 2008.09.13. 14:01

Ok, rendben.
Elolvastam, írok neki reagot, amint tudok.
Avatar
Zsoldoskapitány
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 341
Csatlakozott: 2008.02.05. 0:40
Vissza a tetejére

Re: Alauron (Maruk)

HozzászólásSzerző: Alauron » 2008.09.26. 12:32

Módosított adatlap UTK rendszer szerint.

Szint:1.

erő :13
ügy :14
gy :12
ák :16
eg :15
k :7
int :16
ae :14
as :14
ér :14

Háttér/ KAP
Iskola(BM)/ 6
Mágikus fogékonyság/ 0
Pszi érzékenység /0
Faj:Udvari ork /1
Sugallat /1
Manalátó /2

Fixen elköltve háttérre: 10kap
Minden szinten további: 40kap

Váltva1.szinten
13Mana: 39kap
1Kp: 1kap

Fp :30
Ép :15

Fegyver nélkül
Ké: 26
Té: 39
Vé: 86
Cé: 28

szablyával:
ké:32
té:49
vé:98
seb.:k10+1
időigény:5

pszi pont:16

mana pont:14

AME: 14+6(stat.p.)=20
MME: 14+6(stat.p.)=20

akt.kp:7

Élő nyelv/ aszisz /alap/ 3
Kultúra / aszisz /alap /3
Helyismeret / Alcara / alap/ 3
Fegyverhasználat/ egykezes kardok/ 2
Élő nyelv/ erv/ 2
Alkímia 2
Élettan 2
Herbalizmus 3: 5kp
Írás/olvasás 2
Méregkeverés 3: 5kp
Számtan/mértan 2
Nekromancia 2
Pszi 2
Tapasztalati Mágia (BM.) 3
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Alauron 2008.09.26. 18:51-kor.
Ne légy ma ez,
holnap emez,
s jövőre ismét
mást szemezz.
Érc légy, mely
mindig egy marad,
ne törmelék - dirib-darab.

(Henrik Ibsen)
Avatar
Alauron
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1273
Csatlakozott: 2006.05.25. 12:41
Vissza a tetejére

Re: Alauron (Maruk)

HozzászólásSzerző: Zsoldoskapitány » 2008.09.26. 15:14

A statisztika pontos, egy két apróság maradt ki:

-az asztrálod és az akaraterőd is 14, -ha jól látom-, ezért a statikus pajzzsal növelt TME, mindkét pajzs esetében 20. Nem? :roll:

-Az írás/olvasás 2 az aszisz vagy az erv nyelvre vonatkozik?

-Alcarában vannak boszorkánymester céhek. A mesterednek Gulmarnak muszáj volt tagja lennie, mert nem hagyták volna élni...ennélfogva te is tagja vagy egy céhnek. A céh neve: Alcarai Patikusok. Alcarában teljesen legálisak és közismertek, a legnagyobb és legazdagabb méregkeverő banda. Egyébként valóban üzemeltetnek a városban ún "patikákat" ahol a torokfájást elleni cseppektől a legbrutálisabb mérgekig mindent árulnak. Mindezt legálisan. Mérgeket csak a céh bejegyzett vevőkörének adnak, nomeg céhtagoknak, de neked is fizetned kell az alapanyagokért. Illetve megveszik tőled a gyógyfüveiket és a mérgeket is ha beszállítasz nekik.

-A maradék 7 Kp-dat a következő szintre akarod átvinni? :roll:

-A szablyád mivel van preparálva?

-Jelenleg 20 adag gyógynövény fölött rendelkezel. Az ÚTK 185. oldalán lévő listából válassz 10 féle nyavaját és írd ki a gyógyfű nevét is, ami nálad van. Egyféle dolgot orvosló típusból max 3 lehet nálad. (pl: lehet nálad maximum 3 adag tályog ellen való gaz, és akkor még keresned kell hogy mi legyen a többi 17) A nyílt sebeket gyógyító füvek egy kategóriának számítanak de külön tűntesd fel, ha a 3 adag megoszlik. (pl 1 adag gaz friss sebre, 1 adag gaz nehezern gyógyuló sebre, 1 adag gaz gyulladásra) Egy adag egy átlagos súlyú humanoid ellátására elég/vagy egy 2 Ép veszteségnyi sérülés kezelésére.

-jelenleg 50 ezüstpénzed van
Avatar
Zsoldoskapitány
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 341
Csatlakozott: 2008.02.05. 0:40
Vissza a tetejére

Re: Alauron (Maruk)

HozzászólásSzerző: Alauron » 2008.09.26. 18:56

Az AME-t kijavítottam, az írás/olvasás minden beszélt nyelvre vonatkozik. Maradék kp-mat megtartom.

A gyógyfüveket és a mérgeket nemsokára összeválogatom.

Bejegyzés:
Céh: Alkarai Patikusok

Vagyon: 50e
Ne légy ma ez,
holnap emez,
s jövőre ismét
mást szemezz.
Érc légy, mely
mindig egy marad,
ne törmelék - dirib-darab.

(Henrik Ibsen)
Avatar
Alauron
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1273
Csatlakozott: 2006.05.25. 12:41
Vissza a tetejére

Re: Alauron (Maruk)

HozzászólásSzerző: Zsoldoskapitány » 2008.09.26. 19:17

Alauron írta:...az írás/olvasás minden beszélt nyelvre vonatkozik. Maradék kp-mat megtartom.

A gyógyfüveket és a mérgeket nemsokára összeválogatom.

Bejegyzés:
Céh: Alkarai Patikusok

Vagyon: 50e



Igen, bocs, elfelejtettem, hogy így van.

A karaktert elfogadtam.
Avatar
Zsoldoskapitány
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 341
Csatlakozott: 2008.02.05. 0:40
Vissza a tetejére

Re: Alauron (Maruk)

HozzászólásSzerző: Alauron » 2008.11.30. 12:35

Bejegyzés:

Quiron-Pentádban 7Tp-t szerzett.
Ne légy ma ez,
holnap emez,
s jövőre ismét
mást szemezz.
Érc légy, mely
mindig egy marad,
ne törmelék - dirib-darab.

(Henrik Ibsen)
Avatar
Alauron
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1273
Csatlakozott: 2006.05.25. 12:41
Vissza a tetejére

Re: Alauron (Maruk)

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.01.12. 0:11

A karaktert temetőzöm.


Yvett
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
9 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség