• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Sher Dolan(Naim Akra)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
22 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Sher Dolan(Naim Akra)

HozzászólásSzerző: Sher Dolan » 2008.08.21. 20:47

Kor: 27 év
Nem hím
Faj dzsenn
Kaszt varázsló



Psz. 3674-ben születtem Erigowban. Apám Danni Akra egy közepes kereskedő ház feje, aki a térkapuk nyújtotta lehetőségeket kihasználva, mindenféle egzotikus tárgyakkal kereskedik, észak és dél között. Székhelye Erigowban van. Van két bátyám Musza és Hussin, ők fogják tovább vinni a céget. Velük a viszonyom semlegesnek mondható.
Gyermekkoromat is itt töltöttem Erigowban. Amíg apám utazott fel s alá, az egész kontinensen, én nagy csodálkozó szemekkel jártam a város utcáit, tereit, és mindent megpróbáltam megjegyezni amit láttam. Legjobban a mutatványosokat szerettem nézni ahogy (most már tudom, hogy csak illúzió volt) varázsolnak, mindenféle csodákat művelnek. Ekkor kezdett érlelődni bennem, én is varázsló akarok lenni. Persze ez még csak egy kisgyerek álmodozásaként indult akkor.
Ahogy picit már nagyobbacska lettem és elértem azt a kort, amikor be lehetett íratni az iskolába elkezdtem nyaggatni az apám, had menjek varázsiskolába! Akkoriban körülbelül ennyit tudtam az egészről.
Hát így kerültem Doranba, persze még mindig kölyökként.
Itt megtanultam, hogy nem adják ingyen a tudást, és az a vásári hókuszpók minden volt csak nem mágia.
Ennek ellenére, vagy talán éppen ezért maradtam, és megpróbáltam a legjobb tanonccá válni.
Ebben az időszakban még hiányzott az otthon, sokat merengtem, vajon mi is lehet Erigowban?
Aztán rájöttem, az a legjobb ha lekötöm figyelmemet, és nem álmodozom. A figyelemlekötés egyik legjobb módszere pedig, a tanulás volt. Amikor nem volt órám, és a leckéimmel is kész voltam, minden percemet a könyvtárban töltöttem. Akkor még úgy gondoltam ciplomataként fogom járni Ynevet, ezért megtanultam mindent ami ehhez szükséges.
Aztán jött Syra, és teljesen megváltozott az életem. Ő egy félelf lány aki szintén itt tanult Doranban.
Innentől kezdve inkább a könyvtár mellé jártam ha volt időm. Syra megtanított lovagolni, és amint már úgy érezte elég jól megy, minden nap kilovagoltunk egy kicsit, majd még egy kicsit…
Egyik kedvenc célunk az Ewiram tó meg a folyó és környéke ahol megtanított úszni is, meg pecázgattunk is itt sokszor (nem igazán a halfogás volt a lényeg, hanem az hogy együtt legyünk). Egyszerre megfordult a világ körülöttem. Egy darabig nem is volt semmi baj, a magiszterek is csak mosolyogtak rajtunk, amikor megláttak minket, de amikor már nem csak a könyvtár látogatás helyett mentünk le a tóhoz, hanem az órák helyett is, hamar ránk förmedtek, vagy befejezzük a tanulmányainkat mindketten még az idén vagy kipenderítenek mindkettőnket, és soha nem tehetjük be a lábunkat többet ide.
Eme enyhe célzás után, kicsit visszafogtuk magunkat, ugyan nem sokkal kevesebbet voltunk ezután sem együtt mint azelőtt, hogy szóltak volna, de most a tanulással töltött idő felé tolódott el az időbeosztásunk. Közösen jártunk ezúttal nem a könyvtár- mellé hanem ba, és rengeteget tanultunk közösen, hogy meglegyenek a vizsgák. Gyakorlatilag így is egy évet ráhúztunk mind a ketten mire befejeztük az iskolát. Hála az égnek respektálták igyekezetünket és nem rúgtak minket ki, hanem engedték lerakni a vizsgákat.
Úgy gondoltuk viszonylag kicsi az esélye annak, hogy mindketten együtt tudjuk majd járni a világot ezért megtanultunk mindent ahhoz, hogy oktatóként itt maradhassunk.
Mind a ketten kérelmeztük, had maradjunk itt oktatni az ifjú nemzedéket. Végül is nem tudom, minek köszönhetően de elfogadták mindkettőnk pályázatát.
Apám segítségével vásároltam egy kisebb házat A megbeszéltek alapján a város zsélén van egy kis kertes ház.
Azt a kevés szabadidőt amink van azt lovastúrázással töltjük, felfedezve eddig ismeretlen helyeket is a környéken.

Megjelenés:
1,85 láb magas karcsú testalkatú, Feketehajú (rövid göndör), barna szemű horgasorrú tipikus dzsad. Szakáll bajúsz nincs.


Jellem:

Alapvetően Rend jellemű, de most szerelmes ezért hajlamos némi kihágásokra :wink:
Ez befolyásolja (mármint a szerelem) a józan gondolkodásmódját is. Szereti kiszámítani hideg fejjel, mik a cselekedeteinek a következményei, mikor mit csináljon, és nem érdekli ha közben rálép valakinbek a tyúkszemére ha az ő érdekei úgy kívánják. Persze nem a főmagiszter tyúkszeméről van itt szó azt tiszteletben tartja :wink:


Helyszín Doran
A hozzászólást 5 alkalommal szerkesztették, utoljára Sher Dolan 2008.08.23. 12:38-kor.
Malor Dein Árnyjáték nirmajéban
Naim Akra Doran
Sher Dolan
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 273
Csatlakozott: 2008.07.18. 18:04
Vissza a tetejére

Re: Sher Dolan(Naim Akra)

HozzászólásSzerző: Sher Dolan » 2008.08.21. 20:57

Erő 12 12 KAP
Gyorsaság 12 12 KAP
Ügyesség 12 12 KAP
Állóképesség 12 12 KAP
Egészség 14 14 KAP
Szépség 14 14 KAP
Intelligencia 18+2=20 21 KAP
Akaraterő 17 19 KAP
Asztrál 17 19 KAP
Érzékelés 13 13 KAP
Összesen: 148 KAP



Képzettség neve: KAP: Kpból szint:
Fegyverhasználat Bot 3 Kp 2
Nyelvismeret erv 3
Nyelvismeret dzsad 3KAP 3
Nyelvismeret pyar 3 KAP 3
Nyelvismeret közös 3 KAP 3
Nyelvismeret dzsenn 3 KAP 3
Nyelvismeret Dwoon 3 KAP 3
Nyelismeret Toroni 3 KAP 3
Kultúra dzsad 3 KAP 3
Kultúra erv 3
Helyismeret doran 3
Lélektan 3 KAP 3
Szobrászat 4 Kp 3
Szexuális kultúra 4 Kp 3
Lovaglás 9 Kp 3
Udvari etikett 3 KAP 3
Heraldika 3 KAP 3
úszás 3 KAP 3
Írás/olvasás 3 KAP 3
Holt nyelv Kyr 3 KAP 3
Jog/törvénykezés 3 KAP 3
Politika/diplomácia 3 KAP 3
Számtan 3 KAP 3
Mértan 3 KAP 3
Anatómia 3 KAP 3
Pszi kyr 1 KAP 5
Alkímia 3 KAP 3
Ásványtan3 KAP 3
Szimbólummágia 2 KAP 2
Magasmágiatermészetes anyagok mágiája 3 KAP 3
Magasmágia tér mágia 3 KAP 3
Magasmágia idő mágia 3 KAP 3
Szimpatikus mágia, egyéb mágikus m. 3 KAP 3
Ásványtan 6 Kp 3
Halászat 3 Kp 1
Oktatás 3 KAP 3
Felhasznált: 78 KAP 29 Kp
ügyi iq összes kp
KP: 2 10 29
Maradék KP: 0 Kp
KAP számolás: => MAX: Felhasznált: Marad:
375 KAP 375 KAP 0 KAP



PONT: Számolt KAP ÖSSZ: alap HM
KÉ 5 5 KAP 95 KAP => KÉ: 9 2
TÉ 8 8 KAP TÉ: 14 1
VÉ 70 70 KAP VÉ: 74 1
CÉ 0 KAP CÉ: 2
HM/szint 4 12 KAP sebzés - 0

ÉP alap 5 10 KAP 27 KAP => ÉP: 9
FP alap 5 5 KAP FP: 18
FP/szint 4 12 KAP


KP alap 7 7 KAP 27 KAP
KP/szint 10 20 KAP

MP: 10
MP/szint: 10

Pszi 14

Pszi-vel:
AME: 17 31
MME: 17 31


Bot
KÉ 15
TÉ 25
VÉ 86
Sebzés1k10/2


A felszerelés lista:
1 ló lószerszámok
1 ház valahol a város szélén (Kés villa kanál szintjén nem írnám le mi van benne :wink: )
Ruházat:
kék és zöld különböző árnaylataiban ponpázó jó minőségű kaftánok burnuszok összesen 15 váltás, lovagló csizma 2 pár, papucs 5 pár mindegyik díszített.
1 bot
A hozzászólást 17 alkalommal szerkesztették, utoljára Sher Dolan 2008.08.23. 12:38-kor.
Malor Dein Árnyjáték nirmajéban
Naim Akra Doran
Sher Dolan
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 273
Csatlakozott: 2008.07.18. 18:04
Vissza a tetejére

Re: Sher Dolan(Naim Akra)

HozzászólásSzerző: Altemor an Sibassin » 2008.08.22. 9:58

Először is szeretném, ha jobban tagolnád a statisztikáidat, így egyszerűen átláthatatlan. Másrészt az egyes dolgokra elköltött KAp-ot inkább zárójelbe tedd, szintén a könnyebb átláthatóság végett, illetve a képzettségeket is jó lenne szétbontani ingyenes, KAp és Kp képzettségekre.
Amiket első ránézésre észrevettem:
- nincs felírva az aktuális Ép-d, Fp-d, Kp-d, Mp-od
- a pszi egyáltalán nincs feltüntetve
- nincs felszereléslistád
- Szimpatikus mágia helyett Szimbólummágiát írtál, ez utóbbi külön képzettség, de max. 2. fokon veheted fel alapból (mivel titkos képettség)

Ajánlom figyelmedbe a "HM közlemény 3"-at, bocsi, hohy későn tettem fel. Mielőtt kijavítod az esetleges hibákat, olvasd el.

Az előtörténeted elég jó lett, de hiányzik a jellemrajz és a kinézet. A varázslód (mint azt a HM közlemény 3-ban olvashatod) nem lehet még tanár, az iskola végső befejezése a 3-5 Tsz.-en történik.

Javítsd a felsorolt hibákat, és akkor átszámolom és ellenőrzöm a karaktered.
Tisztelettel: Altemor an Sibassin, Artemor an Sibassin fia, Vinidius Artemora egyenes ági leszármazottja, az Emlékezés Tornyának főmagisztere, egyben a dorani Nagytanács elnöke

<<DORAN>>
Avatar
Altemor an Sibassin
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 232
Csatlakozott: 2008.08.19. 17:37
Tartózkodási hely: Doran, az Emlékezés Tornya
Vissza a tetejére

Re: Sher Dolan(Naim Akra)

HozzászólásSzerző: Sher Dolan » 2008.08.22. 11:41

Először is szeretném, ha jobban tagolnád a statisztikáidat, így egyszerűen átláthatatlan. Másrészt az egyes dolgokra elköltött KAp-ot inkább zárójelbe tedd, szintén a könnyebb átláthatóság végett, illetve a képzettségeket is jó lenne szétbontani ingyenes, KAp és Kp képzettségekre.

Nos ezzzel az erővel csinálhattam volna manuálisan is a karaktert, ne haragudj, de az exel táblázat így adja ki a sorrendet lehetettt volna a képzettségeknél változtatni, de a többit így adja ki. Ahhoz meg túl lusta vagyok voltam, ha van egy program ami elfogadott és jól kiszámolja a pntokat, akkor én manuálisan csináljam a karaktert.

- nincs felírva az aktuális Ép-d, Fp-d, Kp-d, Mp-od

Kiemeltem más színnel

- a pszi egyáltalán nincs feltüntetve

Javítva

- Szimpatikus mágia helyett Szimbólummágiát írtál, ez utóbbi külön képzettség, de max. 2. fokon veheted fel alapból (mivel titkos képettség)

javítva, de nem értem akkor a Magasmágia is csak kettes lehet?
Addíg nem írom át az őselemi mágiát szimbólum mágiára amíg nem értrm meg miért is nem lehet 3-as. Tőlem lehet 2-es, de a magasmágia ugyamolyan titkos képzettség mint a szimbólim mágia. A másik azt írja a könyv:
"Az alábbiakban azon mágikus módszerek leírásakövetkezik, amelyek meghatározzál, hogy az adott varázsló miként hozza létreaz iskolájában elsajátított (Elemi mágia, Asztrál-, Mentálmágia, Nekromancia stb.) varázslatait,"
Ha nem ismerem a szinbólum mágiát (vagy valamelyik másikat)nem tudok varázsolni.
A példa karakternél is 3-as szintű egyébként

"nem lehet még tanár, az iskola végső befejezése a 3-5 Tsz.-en történik".

Én nem varázslók tanítására gondoltam amikor, azt írtam maradnak tanítani, hanem a gyerekeket akik most kezdik az iskolát. Szerintem őket tudják tanítani ezzel a tudással is.

A többi javítása folyamatban van.

Légyszíves értelmezd a problémám,a szimbólum mágiával kapcsolatban.

A felszerelés lista:
1 ló lószerszámok
1 ház valahol vagy a városban vagy a tónál (Kés villa kanál szintjén nem írnám le mi van benne :wink: )
Ruházat:
kék és zöld különböző árnaylataiban ponpázó jó minőségű kaftánok burnuszok összesen 15 váltás, lovagló csizma 2 pár, papucs 5 pár mindegyik díszített.
1 bot
7a, 8e, 20r
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Sher Dolan 2008.08.23. 12:39-kor.
Malor Dein Árnyjáték nirmajéban
Naim Akra Doran
Sher Dolan
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 273
Csatlakozott: 2008.07.18. 18:04
Vissza a tetejére

Re: Sher Dolan(Naim Akra)

HozzászólásSzerző: Altemor an Sibassin » 2008.08.22. 12:00

A Szimbólummágiával kapcsolatban megkértem az egyik admint, hogy segítsen rendezni a problémát (bocsi, még nemrég kedtem HM-ként :D )

Szerintem a pszi pontjaidat rosszul számoltad ki. Így kéne:

(alap+faji b.)+(szintenként+faji b.)+Intelligencia 10 feletti része

(3+1)+(1+1)+10 = 16

A felszerelés szerintem stimmel, ha a bot nem varázslóbot. Kicsit sok a ruhája, bár ez egy vezető kereskedő fiánál megérthető. A dorani tanoncok közös szobákban laknak, de ha valahonnan vett egy házat, vgy az apja vett nerki egyet, akkor oké. A tó mellett nincsenek házak, legfeljebb a Külsővárosban lakhat. A lóval nem értek egyet.
Tisztelettel: Altemor an Sibassin, Artemor an Sibassin fia, Vinidius Artemora egyenes ági leszármazottja, az Emlékezés Tornyának főmagisztere, egyben a dorani Nagytanács elnöke

<<DORAN>>
Avatar
Altemor an Sibassin
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 232
Csatlakozott: 2008.08.19. 17:37
Tartózkodási hely: Doran, az Emlékezés Tornya
Vissza a tetejére

Re: Sher Dolan(Naim Akra)

HozzászólásSzerző: Sher Dolan » 2008.08.22. 12:16

Pszi javítva jogos az észrevétel.

Az apja vette a házat, az elősztoriban leírtam :wink:

Ruházat Dzsenn :wink:

A bot természetesen nem varázsló bot. A harcértékeit leírom.

A ló miért nem lehet?
Malor Dein Árnyjáték nirmajéban
Naim Akra Doran
Sher Dolan
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 273
Csatlakozott: 2008.07.18. 18:04
Vissza a tetejére

Re: Sher Dolan(Naim Akra)

HozzászólásSzerző: Altemor an Sibassin » 2008.08.22. 12:31

Nem értem, hogy a Szimbólummágia nélkül miért ne tudnál varázsolni... Azt meg senki sem mondta, hogy az Őselemit írd át Szimbólummágiára, egyszerűen csak választanod kell az Őselemi mágia és a Természetes Anbyagok mágiája közt, melyik maradjon.

A Dorani tanoncok inkább a városban vagy annak szűk környékén tartózkodnak, és mivel a karakternek háza is van Doranban, sejteti hogy itt lakik. Jó, hogy szokott lovagolni, de a ház meg ló együtt kicsit sok...

EDIT: mivel nincs sok más egyéb felszerelésed, mégiscsak engedsélyt adok a lóra, de akkor a ló sem lehet valami szuperállat, meg a ház sem lehet nagy és gazdagon berendezett... stb, ok?
Tisztelettel: Altemor an Sibassin, Artemor an Sibassin fia, Vinidius Artemora egyenes ági leszármazottja, az Emlékezés Tornyának főmagisztere, egyben a dorani Nagytanács elnöke

<<DORAN>>
Avatar
Altemor an Sibassin
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 232
Csatlakozott: 2008.08.19. 17:37
Tartózkodási hely: Doran, az Emlékezés Tornya
Vissza a tetejére

Re: Sher Dolan(Naim Akra)

HozzászólásSzerző: Sher Dolan » 2008.08.22. 13:02

Házat beírtam az elő sztoriban remélem így jó, a ló természetesen egyszerű mezei utazó ló, Syra választotta nekem.

Azért írtam az őselemit mert a term. anyagokat választom.
Malor Dein Árnyjáték nirmajéban
Naim Akra Doran
Sher Dolan
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 273
Csatlakozott: 2008.07.18. 18:04
Vissza a tetejére

Re: Sher Dolan(Naim Akra)

HozzászólásSzerző: Sher Dolan » 2008.08.22. 13:22

Igen a kis házban lakik, és Syra is egyre többet lakik ott :oops:
Malor Dein Árnyjáték nirmajéban
Naim Akra Doran
Sher Dolan
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 273
Csatlakozott: 2008.07.18. 18:04
Vissza a tetejére

Re: Sher Dolan(Naim Akra)

HozzászólásSzerző: Altemor an Sibassin » 2008.08.22. 14:02

Nem érted... Ezen a szinten a kettő közül (Őselemi, Természetes) csak EGYET sajátíthats el, majd a bot megszerzése után mást is!
Tisztelettel: Altemor an Sibassin, Artemor an Sibassin fia, Vinidius Artemora egyenes ági leszármazottja, az Emlékezés Tornyának főmagisztere, egyben a dorani Nagytanács elnöke

<<DORAN>>
Avatar
Altemor an Sibassin
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 232
Csatlakozott: 2008.08.19. 17:37
Tartózkodási hely: Doran, az Emlékezés Tornya
Vissza a tetejére

Re: Sher Dolan(Naim Akra)

HozzászólásSzerző: Sher Dolan » 2008.08.22. 14:47

Őselemi mágia kihúzva helyette van a szimbólum mágia a kérdés hanyason.
Nem egy malomban őröltünk, mondtad nem lehet term anyagok és őselemi. ok.
Elírtam a simbólum helyett szimpatikust kellett volna írnom. ok
Viszont így nem maradt a szimbólum ezért írtam azt, hogy az őselemi helyett veszem fel.
Malor Dein Árnyjáték nirmajéban
Naim Akra Doran
Sher Dolan
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 273
Csatlakozott: 2008.07.18. 18:04
Vissza a tetejére

Re: Sher Dolan(Naim Akra)

HozzászólásSzerző: Altemor an Sibassin » 2008.08.22. 15:06

Oké, végre értjük egymást. Már csak annyi van, hogy a Szimbólummágiát kezdetben (tehát első szinten) max 2. fokon tudod felvenni (az admin mondta) de később persze tudod majd fejleszteni. Így ugyebár marad egy KAP-od, költsd el, amire akarod.
Tisztelettel: Altemor an Sibassin, Artemor an Sibassin fia, Vinidius Artemora egyenes ági leszármazottja, az Emlékezés Tornyának főmagisztere, egyben a dorani Nagytanács elnöke

<<DORAN>>
Avatar
Altemor an Sibassin
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 232
Csatlakozott: 2008.08.19. 17:37
Tartózkodási hely: Doran, az Emlékezés Tornya
Vissza a tetejére

Re: Sher Dolan(Naim Akra)

HozzászólásSzerző: Sher Dolan » 2008.08.22. 15:23

Szebb leszek :wink:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Sher Dolan 2008.08.22. 16:03-kor.
Malor Dein Árnyjáték nirmajéban
Naim Akra Doran
Sher Dolan
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 273
Csatlakozott: 2008.07.18. 18:04
Vissza a tetejére

Re: Sher Dolan(Naim Akra)

HozzászólásSzerző: Sher Dolan » 2008.08.22. 15:27

Már csak 1 kérdésem van mennyi pénze van a karakternek?
Sajna nekem nincs olyan magus könyven ahova le lenne írva, a karakterek induló tőkéje, meg szerintem ezt befolyásolja a háttere is, ami mondjuk ebben a rendszerben nincs leírva sehol.

Sher
Malor Dein Árnyjáték nirmajéban
Naim Akra Doran
Sher Dolan
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 273
Csatlakozott: 2008.07.18. 18:04
Vissza a tetejére

Re: Sher Dolan(Naim Akra)

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2008.08.22. 15:41

Üdv!

Pszi:

Kyr metódus:

Pszi 5.fok
Alap 3 Ψpont
szintenként 1 Ψpont
adható 7 Ψpont
A Kyr diszciplínák használatára képes a karakter. Csak a varázslók sajátíthatják el ezt a fokú Pszi képzettséget.

Alap Pszi pont (3) + Intelligencia 10 feletti része (10) + Faji bónusz (1) = 14
Tehát az 1.TSz-en a Max. Pszi pontja a karakternek 14.

A Kyr Pszi képzettségre csupán 1 KAP-ot kell költenie a karakternek, mivel a Pszi Pyarr metódusát 4.fokig megkapja a dzsenn faj. - Így marad jelenleg 4 KAP amit elkölthetsz még.

A statisztika még sokat fog változni a következő szabály miatt:
- Titkos képzettségek:
max 1db vehető fel, max 2.fokra (mindegy, hogy KAP-ból, vagy Kp-ból, ettől nagyobb nem lehet induláskor) és szükséges hozzá a szervezeti megkötöttség!

A titkos képzettség a varázshasználóknál nem vonatkozik a Mágia szekciók felvételére, mivel ezért tanulja az adott kaszt fortélyait. Viszont minden más titkos képzettségre vonatkozik a fenti megkötöttség!
A karakternek jelenleg több titkos ismerete van 3.fokon (Szimbólummágia, Élettan, Auraelemzés). Ezek közül csak az egyikkel bírhat, és azt a képzettséget is csak max. 2.fokon ismerheti.
(A Szimbólummágia az ETK-s Rúnamágiának felel meg. Vagyis, ha nem ismered a Szimbólummágiát tudsz varázsolni, csak rúnákat (tercseket, mágikus tárgyakat) nem tudsz létrehozni.
A példakarakternél is 3.fokú - igazad van. De nézd el nekem, hogy ember vagyok és a figyelmem erről elsiklott a szabály meghozatala után, hogy azt ott át kellene írni. Ugyanis a példakarakter előbb lett levezetve, mint ezt a szabályt behoztuk.)

Az induló tőkét a HM határozza meg a karakter előtörténete ismeretében. Vagy fix összeget mond, vagy kidobatja veled kockával.

Yvett
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Következő

Hozzászólás küldése
22 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség