• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Vízmélyvára titkai D&D FR

A múlt... Ez történt Velünk...

Moderátor: Admin

Téma lezárva
60 hozzászólás • Oldal: 2 / 4 • 1, 2, 3, 4

Re: Vízmélyvára titkai D&D FR

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.08.03. 17:32

_____________________________________________________________

KM esemény [Togar]
Helyszín: Vízmélyvára mellett
Időpont: Tavasz közepe, 0.nap dél.
Résztvevők: Garret Merrymar
_____________________________________________________________


Hosszú út áll mögötted mire végre megpillantod a Vén Medve fogadót.Az egész az úton kezdődött két nappal ezelőtt mikor is Vízmélyvára felé igyekeztél sokat halottál róla és úgy döntöttél ideje megnézni.Zajokat halottál magad előtt az úton.Csendben megközelítetted mikor is a bozótban egy halottat találsz, épp egy vadállat étkezett belőle de jöttödre elszaladt.Átkutatod a hullát és találsz nála egy tekercset és mást semmit.Valószínűleg kirabolhatták de felületesen kutatták át mert nem találták meg nála a tekercset.Kibontod és elolvasod egy ajánlólevél van benne.Egy munkára való jelentkezéshez Agron Zenem nevére szól.Mivel nem valószínű hogy ismerik így megnézed milyen munka lehet az vagy legalábbis meghallgatod és ha nem tetszik akkor elmondod hogy meghalt az emberük ha tetszik akkor akár el is vállalhatod a halott helyet.A papíron a Vén Medve fogadó van megadva és egy időpont ma este nyolc.A helyszín a kettes szoba.Most itt állsz a fogadó előtt még van időd nyolcig és eldöntheted mit teszel a tekerccsel.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Vízmélyvára titkai D&D FR

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.08.03. 17:45

(Garret Merrymar)

*A tekercset a hátizsákomba csomagoltam, nem túl mélyre, hogy ne kelljen sokat turkászni, de azért ne is lógjon ki nagyon belőle kerülendő a kíváncsi tekinteteket.
A fogadóhoz érve felnézek az épületre, hogy milyen helyre is jöhettem és vajon mennyire színvonalas a dolog.*


<Azért jó, ha tudja előre a magamfajta, hogy egy késdobálóba vagy úri kastélyba tér-e be.>

*Ezzel mintegy megszokásból megigazítom a hátizsákom vállszíjait és belépek a létesítménybe. Egyenlőre nem tudom még, hogy maradjak-e és mit is akarhatnak a megbízói a néhai Agrontól, így nem bérlek szobát, csupán az ebédlő vagy ivó részben választok ki egy félreeső szimpatikus asztalt és felülve az egyik székre lábaimat lóbálva és a vendégserget enyhe kíváncsisággal nézelődve várom, hogy teljen az idő, illetve feltűnjön valami pincérszerű alkalmazott, akitől megtudakolhatom mit isznak errefelé az utazók délidőben. Igaz enni se lenne rossz ötlet, mert a tízóraira fogyasztott szárított elemózsia nem túl ínycsiklandozó, ha valaki azon él jópár napig. 8) *
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Vízmélyvára titkai D&D FR

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.08.04. 17:17

_____________________________________________________________

KM esemény [Togar]
Helyszín: Vízmélyvára mellett
Időpont: Tavasz közepe, 0.nap dél.
Résztvevők: Mindannyian
_____________________________________________________________


(Seyleander)

Odalépsz a pulthoz a fcikó végighallgat majd válaszol.

-A szoba 2 ezüst napi háromszori étkezéssel egy napra.Amit ,ost rendelt az 30 réz lesz, foglaljon helyet és hamarosan visszük a rendelést-mondja.

Ahogy körbenézel elég sok üres asztalt látsz bár most dél van és valószínű este van itt élet.Leülsz és egy pár perc múlva hozzák az ételed.Ahogy nekilátsz nyílik az ajtó és egy csuklyás alak lép be rajta körbenéz és leül az egyik sarokban lévő asztalhoz a félhomályban.


( Nailo Tharivol)

Belépsz a fogadóba és jó pár üres asztalt látsz magad előtt kiválasztod az egyik sarki asztalt és leülsz egypár helybéli alakot látsz, abból gondolod hogy ruházatuk hasonló szabás alapján készült.Egyetlen ide nem illő alakot látsz csak neki épp egy felszolgáló hozza ki az ételt.Majd utána feléd veszi az irányt leadod a rendelésed és várakozol nemsoká te is megkapod amit kértél.A fiú 35 rezet kér tőled.Miközben fizetsz egy újabb alak lép be az ajtón.

(Garret Merrymar)

Belépsz a fogadóba és elég sok üres asztalt látsz ahogy körülnézel.Egy pár ember lézeng itt főleg helyiek akik isznak két alakot látsz aki éppen eszik is az egyiknek most viszik ki a kaját.Leülsz az egyik asztalhoz ami szabad a sarok mellett és hamarosan odamegy hozzád a felszolgáló.

-Üdvözlöm uram hozhatok önnek valamit?

//Off írjátok le magatokat
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Vízmélyvára titkai D&D FR

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.08.04. 19:31

(Garret Merrymar)

*Felnézek ültömből a kérdezőre és egy pillanatra elgondolkodva megvakarom kis szakállamat az államon.*

-Hm-Hmm. Mi a hely sepcialitása mind ital, mind étek terén? Nomeg mennyibe is kerülne egy magamfajta átlagos utazónak megízlelni ezeket a különlegességeket?

*Érdeklődve várom vajon mit ajánl a picér és közben megnézem a másik két étkező vendég vajon mit ehet, mit rendeltek. Ha nagyon jól néz ki, akkor rámutatva emgkérdem az micsoda és az mennyiben másabb a specialitásnál.*

Kinézet: Alig magasabb 3 lábnál, de ehhez mérten jó izomzattal rendelkező férfi. Haja vörösesbarna árnyalatú, de valahogy kissé különc ábrázatot kölcsönöz számára az ehhez társuló szürke szempár. Összességében ugyan kissé darabos és a pamacsnyi kecskeszakállnak köszönhetően morózus arcberendezésével mégis van valami megnyerő benne. Ruházatára nézve a bőr dominál, mind hétköznapi ruhadarabjaiban, így térdig érő, jelenleg visszahajtott szárú csatos csizmáját, zsebes nadrágját és puhára cserzett zekéjét illetően is. Egy könnyű szürke vászoning ujja lóg ki jelenleg csupán a szegecsekkel sűrűn ellátott majd' egészalakot takaró bőrvértezet alól. Derekán méreteihez képest viszonylag széles fegyveröv, melyre felfűzve nyugszik hüvelyében tőre és mellette függ erszénye. Hátáról a megpakoltnak tűnő hátizsákot és az íjat, tegezt a nyílvesszőkkel a széke támlájára akasztotta, így csupán keresztben a hátára vetett rövidkardja markolata mered ki válla felett. Összegezve egy nem túl szokványos harciasabb félszerzet benyomását kelti.
(ld. Aláírásomban a képet a linken.)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Vízmélyvára titkai D&D FR

HozzászólásSzerző: Sessaryen » 2008.08.05. 5:33

(Seyl)

- Köszönöm uram! Foglalnék akkor szállást... mondjuk úgy tíz napra. Ki is fizetném előre. Meg az étkezésem is... - s leteszek a pultra elé 2 aranyat és egy fél ezüstöt. - Bocsánat, nincs apróm...

Leülök az asztalhoz, megvárom az ételem, majd végre imbolygásmentes ebédeléshez látok.
Most érzem csak igazán, mennyivel jobb a szárazföldön, mint egy hajón...

A belépő új vendégeket megnézem magamnak, ám csak futólag. A mesterem szerint keresni fog az, akire várok, így nem izgatom magam különösebben. Itt vagyok, itt megtalál aki akar.

Jóízűen megebédelek, majd a poharamat két kezem között forgatva nézelődök és elmélkedek...


(Kinézet: Nem túl magas elf, úgy 5.6 láb lehet. Kecses, vékony termet, láthatóan nincs hozzászokva az erős fizikai terheléshez. Ruházata is a jobb minőségből való, az ezüst és a világoskék színeket variálja. Ez alól csak fekete lábbelije kivétel. Kék nadrágja az utazócsizmába betűrve, ezüsttel áttört világoskék inge felett egy sötétebb kék ujjas. Ezüstös, mélyszürke köpeny a kiegészítője még. A köpeny hátulján egy Mystra szimbólum van felhímezve. Rézszín haját semmi nem takarja, az egészen a nyakáig omlik szabadon. Egy hosszúkard és egy hosszúíj van a hátizsákja mellé támasztva, egy tegez kíséretében. )

//Off: észlelés próba: 1k20+4 = 13(+4) [17] //
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta,
Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."


Dale Avery: A Renegát
Avatar
Sessaryen
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 984
Csatlakozott: 2007.10.08. 23:54
Tartózkodási hely: Debrecen
ZK Karakter: Torum - Belső ellenség /Warhammer/
Vissza a tetejére

Re: Vízmélyvára titkai D&D FR

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2008.08.05. 9:45

Nailo Tharivol

A pincérnek megköszönöm az ételt és kifizetem az összeget némi borravalóval (40 rezet hagyok ott). Amíg az ételre várok előveszem a furulyám és halkan csak magamnak elf dalokat kezdek el játszani. A csuklyát a fejemen hagyom és a kesztyűm se veszem le.

Kinézet:
5,8 láb magas köppenybe burkolózó alak. A Köppeny csuklyáját a fején tartja a haját is gondosan a csuklya alá rejti. A kezén fekete bőrkesztyű. Mellete letámasztva, de karnyújtásnyi távolságon belül egy hosszúkard és egy hosszú íj valamint egy tegez. A lábánám egy hátizsák található. Az oldalán egy nagyobb méretű oldaltáska látható amiből valami szőrme lóg ki.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: Vízmélyvára titkai D&D FR

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.08.07. 10:20

_____________________________________________________________

KM esemény [Togar]
Helyszín: Vízmélyvára mellett
Időpont: Tavasz közepe, 0.nap dél.
Résztvevők: Mindannyian
_____________________________________________________________


(Seyl)

Végigméred a két jövevényt de egyik sem hasonlít arra akit vársz .Valószínűleg korán van még és később fog jönni.

Nailo Tharivol

Megeszed az ételt ami egy helyi specialitás ízletes volt nagyon mikor befejezed elkezdesz játszani.Hirtelen mindenki rádfigyel, de aztán látod folytatják tovább a beszélgetést és hallgatják a játékod

Garret Merrymar

A két idegen közül az egyik már befejezte az evést a másiknak pedig valami halfélét hoztak ki.Roston sütve
és hozzá valami zöldséges köretet.De ő már lassan befejezi majd elővesz egy furulyát és elkezd játszani rajta.

(Mindenki)

Garettnek a pincér elkezdené mondani az ételeket, ekkor hirtelen a pult mögött álló alak megmerevedik majd a pult alól egy kardot vesz elő és befut a pult melletti ajtón.Azt veszitek észre hogy az ajtó fölött egy rúna kezd vörösen világítani és hirtelen csatazaj és kiabálás hallatszik benntről az ajtó mögül.És iszanyotas csatornaszag kezd el terjengeni a fogadóban.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Vízmélyvára titkai D&D FR

HozzászólásSzerző: Sessaryen » 2008.08.07. 10:58

(Seyl)

Felpattanok a helyemről és kissé csodálkozva nézek körül.
Vajon a többi vendég hogy reagál erre a jelenetre?

MIndenesetre magamhoz veszem fegyvereimet, majd menet közbe fel is csatolom a kardom és a tegezem. Az ajtó felé kezdek óvatosan haladni, amerre elrohant a csapos.

Amikor odaérek, hallgatózom kicsit, vajon mi lehet az ajtó mögött, majd óvatosan benyitok, ha veszélytelennek ítélem...


// Hallgatózás próba: 1k20+5 = 15(+5) [20]
Észlelés próba: 1k20+4 = 4(+4) [8] //
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta,
Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."


Dale Avery: A Renegát
Avatar
Sessaryen
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 984
Csatlakozott: 2007.10.08. 23:54
Tartózkodási hely: Debrecen
ZK Karakter: Torum - Belső ellenség /Warhammer/
Vissza a tetejére

Re: Vízmélyvára titkai D&D FR

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2008.08.07. 15:29

a fogadós reakcióját látva kikapom a görényem az oldaltáskámból és mellé rakom a furulyámat majd hosszúkarddal a kezemben az ajtó felé rohanok

<ha a ház ura kardot ragadott akkor valami baj van>

az ajtót mellet megállok egy pillanatra és a fal takarásából nyitom ki majd belépek
- fogadós uram mi a baj? teszem fel a kérdést ha esetleg a látvány alapján nem egyértelmű a dolog
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: Vízmélyvára titkai D&D FR

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.08.07. 17:55

(Garret)

*Elsőre elkerekednek a szemeim a csodálkozástól és a kíváncsiságtól. Aztán szétnézek, hogy a helység többi vendége hogy fogadja az események ilyetén alakulását. A két osonkodós alakon jót mosolygok és inkább a helybélinek kinézők reakciói alapján általánosítok. Végül, ha nagyopn nem történik semmi, akkor a kíváncsiságom felülkerekedik az érdektelenségen és lecsusszanva a székemről én is az ajtóhoz sétálok, hogy a fejemet bedugva szétnézzek mi van bent. Egyenlőre se beavatkozni, se jobban bemenni nem akarok csak megtudni mik lehetnek a spájzban, amiket karddal kell fegyelmezni.*
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Vízmélyvára titkai D&D FR

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.08.10. 8:20

_____________________________________________________________

KM esemény [Togar]
Helyszín: Vízmélyvára mellett
Időpont: Tavasz közepe, 0.nap dél.
Résztvevők: Mindannyian
_____________________________________________________________


Seyl és Navilo odamegy az ajtóhoz, Seyl benntről csatazajt hall és ahogy benyit a konyhában három embert lát harcolni kis termetű kutyafejő teremtményekkel akik kb 10-en lehetnek.Navilo kérdésére nem kap választ mert a fogadós épp két ilyen teremtménnyel harcol a konyha már csatatérré változott a berendezések nagy része széttört.A konyha túloldalán van egy nyitott ajtó és mögötte egy lépcső lefelé onnan jöhettek ezek a lények.

Garett érdeklődve figyeli ezen történéseket látja, hogy a két alak aki felállt szintén eltűnik az ajtó mögött.A vendégek egy kicsit meglepődnek nem igazán tudják mi történt.Ekkor hirtelen csörömpölés hallatszik és az egyik vendég lefordul a székről.Egy tőr áll ki a torkából és az ajtón hat állarcos alak rohan be és nekiront a vendégeknek azok már fegyver rántva készen állnak jelenleg egyenlő az állás.Garettel nem foglalkoznak vagy veszélytelennek ítélik vagy nem veszik észre.

//off kezdeményezőt kérnék aki támad attól támadót és sebzést is
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Vízmélyvára titkai D&D FR

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.08.10. 9:05

(Garret)

*Kissé elcsodálkozok milyen kemény és veszélyekkel teli... azaz érdekes! errefelé az élet. Még le sem öblítettem az "út porát" a torkomon és máris kétfrontos utcai harcok dúlnak körülöttem.*

-Itthon vagyok.

*Suttogom magam elé, majd tovább nem tétlenkedve az asztalok, székek és egyéb tereptárgyakat kihasználva próbálom fenntartani az észrevétlenségem vagy egyszerű lebecsülésem adta esetleges megeleptés erejét. Ha sikerül az álarcosok közül valakit így megközelíteni az időközben suttyomban előhúzott rövidkardommal próbálom elvenni a kedvét a virgonckodástól. Ez termetemnek és ellenfelem méreteinek köszönhetően valószínűleg láb táji, illetve alhasi/lágyéki( 8) ) sérüléseket fog eredményezni. Ezzel teljesen ki is vagyok békülve. Mondhatni ez az ára, ha valaki lebecsül egy félszerzetet.*

//Előre elnézést, ha nem nagyon megy majd ez a harcolás és dobálás. Láttam itt csak úgy is szokás dobni próbákat, csak azt nem tuom mikor. Ha valamit kifelejtek vagy még van valami helyzetmódosító kérlek szólj.

KÉ: d20+7=20+7=27 :o :shock: :o
TÉ: d20+5=14+5=19
Sebzés: d6+1=2+1=3//
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Vízmélyvára titkai D&D FR

HozzászólásSzerző: Sessaryen » 2008.08.11. 15:30

(Seyl)

Kissé elcsodálkozom a lények láttán, ám mivel a fogadós és a többi ember bajban van, úgy döntök némi segítség kell nekik.

- Ez így egyenlőtlen! - mormolom hangosan, majd a kardom eltéve az íjam veszem kézbe.
Megcélzom a legközelebbi teremtményt, amelyik nem áll éppen harcban, majd lövök.
Nem is megyek beljebb, csak innen az ajtóból
.

// Kezd 1k20+2 = 4(+2) [6]
Tám: 1k20+3 = 17(+3) [20]
Véd: 12
Sebz: 1k8 = 4 [4] //
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta,
Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."


Dale Avery: A Renegát
Avatar
Sessaryen
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 984
Csatlakozott: 2007.10.08. 23:54
Tartózkodási hely: Debrecen
ZK Karakter: Torum - Belső ellenség /Warhammer/
Vissza a tetejére

Re: Vízmélyvára titkai D&D FR

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2008.08.14. 8:51

A kutyafejű lényeket meglátva előveszem az egyik rövidkardom is és habozás nélkül belevetem magam a harcba

<mik ezek és mit keresnek itt>

KÉ:d20+3=11+3=14
TÉjobb:d20+2-2=7
sebzésjob:7
TÉbal:d20+2-2=4+2-2=4
sebzésbal:2
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: Vízmélyvára titkai D&D FR

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.08.15. 7:36

_____________________________________________________________

KM esemény [Togar]
Helyszín: Vízmélyvára mellett
Időpont: Tavasz közepe, 0.nap dél.
Résztvevők: Mindannyian
_____________________________________________________________


Most kicsit jobban szétnéztek a konyhában, a fogadós és még egy ember egymás mellett állva harcol, velük szemben hat ilyen teremtmény áll az egyik épp megpróbál mögéjük kerülni mikor megérkezdtek.Navilo egyből beleveti magát a harcba és rátámad a lényre akit ugyan nem talál el de megtorpan és elzárja előle az utat.A lény visszatámad de sikertelenül.Eléggé meglepődött a két újjabb ellenfél megjelenésén.Seyl ezt kihasználva céloz és lő a lövése eléggé sikeresnek mindható mert a lény jobb karjába áll bele a nyílvessző és a fájdalom hatására felvisít.

Odakinn közben Garret megvonja a vállát látva hogy vele nem igazán foglalkozik senki.Méreténél fogva egy gyereknek nézik, emiatt igencsak meglepődnek.Garret óvatosan a fal mellett elindul a hozzá legközelebb lévő ellenfél felé.Majd mikor mögéér akkor hátulról alhason szúrja.Az ellenfél az oldalához kap és szó nélkül összeesik holtan.Erre viszont a mellette harcolo már felfigyel és veszélyesnek ítéli Garret-et, otthagyja ellenfelét aki összesik és elé áll a következő körben támad
.

//Ké-t csak egyszer kell dobni egy harc során utánna csak té és sebzés kell.

A cselekedetekre dobhatsz külön pl hallgatózás, észlelés, keresés.Ha célirányosan teszed te döntöd el dobsz e rá ha csak leírod hogy hallgatazóm de nem dobsz akkor egy átlag 10es értékkel számolunk a nehézségi fok ellen.Mindig attól függ hogy mennyire sikeres a cselekedet hogy mekkora a próba értéke.Tehát csak a célirányos cselekedetekhez kell dobni pl hallgatózni egy ajtónál.Ha mész a tömegben és hallgatózol akkor értelmemszerűen nem kell.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
60 hozzászólás • Oldal: 2 / 4 • 1, 2, 3, 4

Vissza: Régi Kalandok...

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség