• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

A harag műhelye (D&D)

A múlt... Ez történt Velünk...

Moderátor: Admin

Téma lezárva
89 hozzászólás • Oldal: 5 / 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6

Re: A harag műhelye (D&D)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.08.03. 16:55

_____________________________________________________________

KM esemény [Togar]
epizód:1,A fénytelen citadella
Helyszín: A szakadék
Időpont: Tavasz közepe, 0.nap délután
Résztvevők: mindenki
_____________________________________________________________


Átkutatjátok töviről hegyire az egész pihenőt de szeméten lerágott csontokon és a tűzrakóhelyen kívül semmit nem láttok.Heian ahogy megvizsgálja a tűz rakóhelyet rájön többször használták de az utolsó használat is 2-3 hónapja lehetett.A lápcsőt is megvizsgálva ő már négy lábnyomot fedez fel ami lefelé vezet és még látszik a porban.Ezek a nyomok kb egy hónaposak lehetnek akárcsak a fenti tábortűz.Majd a csapat elindul lefelé a lépcsőn elől a két szerzetes mögöttük Tolon és végül Syr és Laucian zárja a sort.Egy jó fél óráig tart lemenni a lépcsőn olyan magasról jöttök és útközben két pihenő is van ahol megállhattok.A lépcsőfokok egy kis udvarra vezetnek amely egy néhai bástya párkányos tetejének tűnik.Maga a citadella jóval mélyebben nyúlik a földbe, mint ahol most vagytok.Az udvar kb 60 láb széles és 40 láb hosszú lehet, és ismeretlen mélységben borítja az a törmelék mint amin most épp álltok a lépcső allján.Szikradarabok por, föld és sár az összetétel legalábbis a felszíne.Veletek szemben emelkedik mindaz ami a citadellából látható egy torony és rajta egy ajtó.Az ajtó előtt viszont egy 3láb x 3 láb területen tiszta a talaj és látszik a padló.Minden csendes egy kis szellő gyengéden fújdogál magával hozva némi port és halvány rothadásszagot is.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: A harag műhelye (D&D)

HozzászólásSzerző: Sessaryen » 2008.08.04. 6:27

(Syr)

Csendben baktatok a többiek után.
Lépcsők és lépcsők, szűk hely. Brrr...

Mindenesetre megkönnyebbülök, mikor végre feltűnik a rom.
A talajt elgondolkodva nézem. Mennyi törmelék! - csodálkozom.
Mivel nem vagyok egy akrobatikus alkat, egyedül csak a született kecsességemben bízhatok, ha itt hasraesés nélkül át akarok jutni.

Mindenesetre megvárom a többieket, hogy képesek átlábalni ezen a törmelékmezőn. Aztán majd megpróbálkozok vele én is.
Bár az ajtó előtti tiszta rész elgondolkodtat...


- Szerintetek ki takarította le azt a részt? - bökök előre.
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta,
Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."


Dale Avery: A Renegát
Avatar
Sessaryen
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 984
Csatlakozott: 2007.10.08. 23:54
Tartózkodási hely: Debrecen
ZK Karakter: Torum - Belső ellenség /Warhammer/
Vissza a tetejére

Re: A harag műhelye (D&D)

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2008.08.04. 7:16

Tolon

Unalmában nem tud mást tenni ezért miközben lefelé baktat önmaga szórakoztatására fütyülni kezd.
-Amúgy elf komák az a megérzésem hogy, mivel eddig sem volt túlzottan unalmas az utunk biztos nagyot akasztunk majd ezzel a hellyel. -közli az elfekel mielőtt leérnének.
-Ugyan ki tarolhatta ezt le? Egy kisebb sereg? Vagy valami varázsló? Fúj....bár lehet hogy mégis nekem van igazam és laknak itt trollok :lol: .
<<Miért ne lakhatnának? Persze jobb lenbe ha nem laknának, de ez van... na menjünk . Közben nem árt vigyázni ilyen törmelékek közé nagyon könnyű ám egy csapdát elrejteni...:?>>
Elindul Syr után és utána kiállt.
-Majd nézz a lábad elé...kitudja lehet aki ezt lerombolta nem akarja hogy eljussunk oda.
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: A harag műhelye (D&D)

HozzászólásSzerző: Meridian » 2008.08.04. 11:28

(Lywellion)

*Követi Heiant a szűk lépcsőkön, teraszokon át, közben pedig erősen figyelve, hogy ne lephesse meg őket semmilyen támadás. A romhoz érve megtorpan egy pillanatra, majd köbenézve elismerően hümmög egyet <Szép pusztítás...> majd folytatja útját lefelé. A törmelékes udvaron átvágva feltűnik a tisztított rész, és akárcsak a többieknek, nkei is felkelti a figyelmét.

-Nem tudom, ki tarthatja tisztán, de csak az ajtó előtt van szüksége rá, ösvényt nem tisztított magának. Lehet, hogy benn is van...

*Ezzel odalopakodik az ajtóhoz, és fülét hegyezve hallgatózni kezd...

//Csendes mozgás és hallgatózás próbák: 18+6=24 és 8+6=14//
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: A harag műhelye (D&D)

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2008.08.04. 15:10

(Heian)

Miközben a nyomokat vizsgálom hangosan gondolkodom, rossz szokás, de hát ez van....
-Azok hárman fentről lejöttek.... és itt várta Őket egy negyedik... majd együtt mentek tovább ... a lépcsőn lefelé ... ez nem az első tűz itt-húzom ki magam a többiek és az indulás előtt- valaki vagy valami rendszeresen itt várja a fentről érkezőket... és most nem ezekre gondolok ... bökök a tetemek felé
A lépcsőn jó iramot diktálok, az előttem járók nyomait használva útmutatóul.< ha rendszeresen használják, akkor elég a nyomokat követni lépésről lépésre.>
-Milyen jókedved van Tolon, vagy csak a trollokat csalogatod?Bár a félszerzet mögöttem van azért el tudom képzelni az arcát a trollok említésére :D .
Így vélhetőleg hamarabb leérek mint a többiek akik óvatosan haladnak.
//megpróbálom összehasonlítani a vélhetőleg felhalmozott törmeléket/mennyiségét a romok mutatta egykori citadella méreteivel: magyarul csak a romok vannak vagy annál jelentősen több a törmelék?tess egy dobás, add hozzá a módosítót pls 1k20 = 20 [20]//
< ha ez itt a törmelékhalom teteje... és az ott az udvar az ajtó elött... mi a francnak építettek volna ilyen magasra egy udvart és egy ajtót :shock: ... a régi épületen ez jóval a talajszint felett lenne ...>
Értetlenül állok a jelenség előtt, de nem megyek közelebb a tisztára söpört udvar szélénél.
-Nem tudom ki lehetett, de szerintem ezt az udvart már a pusztítás után csinálták. Nekem nagyon úgy tűnik, hogy a Fénytelen Citadella nem lakatlan.
-Hallasz valamit? Kérdem a másik szerzetest, Lywelliont.
-Esetleg Ti-nézek a két mágiahasználónkra- nem láttok valami furcsát?Ezalatt Én mágikus dolgokat értek ám ez csak számomra egyértelmű.
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: A harag műhelye (D&D)

HozzászólásSzerző: Sessaryen » 2008.08.05. 5:40

(Syr)

Ha mindenki biztonságosan közlekedik a törmelékmezőn, minden további támadás nélkül, akkor én is megpróbálkozom vele. Ám a tiszta szakasz előtt megállok.

Heian felvetésére észbe kapok, majd szembefordulva az ajtóval elvarázsolok egy mágia érzékelése varázslatot. Majd rövid ideig koncentrálok a varázslat által mutatott információkra.


// Off: Detect Magic - 3 kör //
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta,
Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."


Dale Avery: A Renegát
Avatar
Sessaryen
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 984
Csatlakozott: 2007.10.08. 23:54
Tartózkodási hely: Debrecen
ZK Karakter: Torum - Belső ellenség /Warhammer/
Vissza a tetejére

Re: A harag műhelye (D&D)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.08.05. 7:33

_____________________________________________________________

KM esemény [Togar]
epizód:1,A fénytelen citadella
Helyszín: A szakadék
Időpont: Tavasz közepe, 0.nap délután
Résztvevők: mindenki
_____________________________________________________________


Heian vizsgálgatja a törmeléket és ahogy saccolja max derékig érhet neki de ha óvatosan lépdel rajta akkor át tud kelni biztonságban.Ez az udvar egy bástya teteje lehetett valamikor és az ajtó pedig egy bejárat a falba de hogy mi van benn most azt nem tudni.Mikor Heian befejezte a vizsgálódást utána Lywellion elkezd lopakodni az ajtóhoz kissé csúszkál a törmeléken de amúgy gond nélkül eljut a tiszta területre.Mikor rálép hirtelen megnyílik alatta a föld és eltűnik előlük.Heian van hozzá a legközelebb a többiek még az udvar felénél járnak.

//off Lywellion reflex mentőt kérnék 1k20+reflex
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: A harag műhelye (D&D)

HozzászólásSzerző: Meridian » 2008.08.05. 9:30

(Lywellion)

*Óvatosan, lassan közelít az ajtóhoz, bár kissé meg-megbillen a törmeléken. Amikor rálép a tiszta területre, az megnyílik alatta, nem kis meglepetést okozva ezzel az elfnek.

-Mi a f...? :shock:

//Off: a reflex az gondolom a gyorsaság lenne ;) 11+4= 15//
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: A harag műhelye (D&D)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.08.07. 10:03

_____________________________________________________________

KM esemény [Togar]
epizód:1,A fénytelen citadella
Helyszín: A szakadék
Időpont: Tavasz közepe, 0.nap délután
Résztvevők: mindenki
_____________________________________________________________


(Lywellion)

Óvatosan lépdelsz az ajtó felé és hirtelen azt érzed eltűnt a lábad alól a talaj.Elkezdesz zuhanni és rövid idő alatt földet érsz.A combodban fájdalmat érzel és a talpad alól recsegő hangot hallasz.Körbenézel és rájössz egy verembe estél, mielőtt bármit tehetnél egy ütést érzel az oldaladon.Odanézel és melletted egy patkány áll és épp visszahúzodik, hogy újra támadhasson.

(Többiek)
Lywellion hirtelen eltűnik a szemetek elől és zajokat hallotok onnan ahol eltűnt.Heian van a legközelebb ő azt látja egy verembe esett bele de hogy segíthessen egy kör mígodaér.A törmelék elég instabil a gyors haladáshoz.Tolon,Syr és Laucian két kör alatt érhetnek oda a társaikhoz ha ebben a biztonságos tempóban haladnak.

//off: Lywellion 3ép sebzés a zuhanástól.Kezdeményezőt és támadót kérnék.A többiektől csak kezdeményezőt és ha gyorsabban akarnak menni egyensúly vagy ha nincs ügyességpróbát.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: A harag műhelye (D&D)

HozzászólásSzerző: Sessaryen » 2008.08.07. 11:02

(Syr)

Amikor eltűnik az egyik társunk a törmelék alatt, én is gyorsabb tempóra váltok. A törmeléken megpróbálok ügyesen egyensúlyozni.
Ha érzem, hogy nem megy, akkor inkább ráérősen haladok tovább..


// Egyensúlypróba: 1k20+3 = 12(+3) [15] //
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta,
Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."


Dale Avery: A Renegát
Avatar
Sessaryen
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 984
Csatlakozott: 2007.10.08. 23:54
Tartózkodási hely: Debrecen
ZK Karakter: Torum - Belső ellenség /Warhammer/
Vissza a tetejére

Re: A harag műhelye (D&D)

HozzászólásSzerző: Meridian » 2008.08.07. 18:21

(Lywellion)

*A zuhanást próbálta tompítani, azonban a mozdulat felénél már földet is ért. Fájdalom hasít combjába és oldalába, felkiált. Oldalra pillant, majd a patkánnyal szembefordulni igyekszik a veremben, hogy a patkány felé sújthasson.

//Kezdeményező: (próbálkozzunk a dice kóddal ismét...) 1k20+2 = 7(+2) [9]
támadás 1k20+1 = 10(+1) [11]//
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: A harag műhelye (D&D)

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2008.08.07. 19:27

(Heian)

//bocs Meri//

Ahogy a szeméthalom engedi a verem szélétől mintegy 2-3 lábnyira megállok, belesek. Megfeszítem az íjam a patkányt látva//addig araszolok oda lépésenként míg nem látom mivel küzd Lywellion// ha tiszta célt ad lövök.
Abban a teljesen "valószerűtlen"// :lol: // esetben ha nem tudnék biztonságosn lőni akkor a "felszínen" lesek hátha jön még meglepetés.

//mivel elb@sztam így dobok mr dice nélkül :fejveros: :oops: :P
kezd:11+2
tám:19+2
sp:5//
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Herold Bardelot 2008.08.08. 13:38-kor.
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: A harag műhelye (D&D)

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2008.08.07. 21:47

Tolon

- Na aszem nagyon keményen megdolgozunk a jutalmunkért...-sóhajt majd lassasn csappat sem sietve odamegy a lyukhoz és mivel nem vennék hasznát közelharcban ezért felejze számszeríjját és lő. próbál úgy helyezkedni hogy Heian mellet eltudjon lőni.

Kezdeményezés.: 1k20+7 = 8(+7) [15]
Támadó.: 1k20 = 14 [14]
Sebzés.: 1k8 = 6 [6]
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: A harag műhelye (D&D)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.08.10. 8:09

_____________________________________________________________

KM esemény [Togar]
epizód:1,A fénytelen citadella
Helyszín: A szakadék
Időpont: Tavasz közepe, 0.nap délután
Résztvevők: mindenki
_____________________________________________________________


Lywellion is meglepődik így a viszont támadása nem talál, ekkor Heian megjelenik a verem szélén és látja társa egy patkánnyal harcol.Előveszi az íját és rálő a patkányra szerencséje van mert épp ekkor hátrál a patkány hogy legyen helye a támadáshoz.Heian nyílvesszője beleáll a patkány oldalába és az összeesik és nem mozdul többet.Syr kissé csúszkálva odasiet a veremhez és látja lent a tarsát és a már halott patkányt.Tolon és Laucian még úton van de hamarosan odaérnek ők is.A verem kb 10 láb mély és szerencsére a földből kiálló pengék már elrozsdásodtak és sok ki is tört ezért nem lett komolyabb sérülés a dologból.A verem jobb oldalán van egy 1 láb széles sáv ahol meg lehet közelíteni az ajtót a maradék területet a veremcsapda foglalja el.

//20 TP-t kaptok fejenként
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: A harag műhelye (D&D)

HozzászólásSzerző: Meridian » 2008.08.10. 21:25

(Lywellion)

*Elhibázott támadása után csak a patkányba alló, fentről érkezett nyílvesszőt veszi észre, miután az állat nem mozdul. Felnéz, és meglátja szerzetestársát, Heiant, majd a többiek dobogó lépteit is meghallja.

-Köszönöm. Valaki egy kötelet? :)

<Nocsak... úgy tűnik, szokássá válik, hogy én hibázok és valaki kisegít... nem maradhat ez így>
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
89 hozzászólás • Oldal: 5 / 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6

Vissza: Régi Kalandok...

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség