• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Megbeszélés

Jelentkezés, megbeszélés, tájékoztatás

Moderátor: Admin

Téma lezárva
414 hozzászólás • Oldal: 8 / 28 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 28

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.07.12. 10:43

Üdv!

Dreemer

Semennyit. Alapvetően azért volt a közös előtöri, hogy a játékosok már egy csapatként kerüljenek a helyszínre. Saját példa alapján úgy kezdődött, hogy mivel a csapatom egy katonai egység maradéka volt már a megbízással ültek a fogadóban, meg a vacsorameghívóval, ahol a részleteket tudják meg.

Nem lassan jutottak előre, hanem egyszerűen sok volt az esemény. Ezeket aránylag gyorsan letudták (ismét saját csapatomat tudom példának mondani), csak sokmindent kellett átélniük.

A gorviki csapat gyorsan frissen lemészárolt mindent és mindenkit. A többiek elvoltak a szerepjátékkal és táborozást is lejátszották, mint üdítő esemény nem csak a diablo-szinteket teljesítették. (Már elnézést a gorvikiaktól, de kintről ez ennyinek tűnt.)

A leglassabban Con-ék voltak és ők azért jutottak lassan előre mert kb az első hangulatkeltő motozásnál átment a modul a "szabadulás a börtönből" cselekményszálba, így kb délután 5 után tudta Con nagy ováció közepette bejelenteni, hogy elhagyták Masgart a megbízás és kiidulás kezdőhelyszínéül szolgáló várost. Kb ekkortájt mi azt beszéltük meg, hogy még jutalomjáték stílusban ismerkedjünk-e tovább a modullal vagy hagyjuk abba, mert az aznapra végül kitűzött etapokat már lejátszottuk. 8)

Az U.I. szerintem kicsit durva viccnek, legalábbis nekem már nem poén mindig azt olvasni, hogy milyen jól elintéznek a KM-ek és nagyjából ez az egyetlen dolog amire számíthatunk 4 hónap készülődésért (ha lesznek válaszok a kérdésekre, emg tudni fogjuk hova is kell készíteni a karaktereket) és 1000 Ft-ért, meg az utazásos tortúráért.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Siffad » 2008.07.12. 11:44

Bocs hogy beleszólok, de mint Con csapatának tagja
neem bírom megállni :)

Részemről nagyon élveztem a játékot és nem zavar, h csak eddig jutottunk. Hogy miért maradtunk el?
- az elején egyik társunknál orgyilkosságra utaló jeleket (garott) találtak. hiába próbálták bedobni magukat a papok, csak annyit tudtunk elérni, h nem az egész csapat ment börtönbe.
- kissé elügyetlenkedtük a szabadítást - de hát remélem az a kis késlekedés miatti kínzásért nem haragudott meg a fejvadászunk :)
- a körülmények szerencsétlen összejátszása miatt nem sikerül a masgarita lovagot megmenteni - egész egyszerűen elfogyott a manapontom :)

most hirtelen ennyi jutott eszembe, a vacsorai események most nem jutnak eszembe
I. OM tali: Elhagytuk Masgart!!

KARAKTER:
Worag, a lelenc, Darton-pap
Vjírgas Margalos, (codex)
Avatar
Siffad
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 555
Csatlakozott: 2007.12.25. 16:35
Tartózkodási hely: Kecskemét
ZK Karakter: Worag, a Lelenc (Füstölgő Nyomokon)
ZK Karakter: Vjírgas Margalos (Nadír Könnyei, Codex)
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Eldwyr » 2008.07.13. 19:49

Üdv!

A KM-ek mikor döntik el, hogy ki melyik csapatnak fog mesélni. Ugyanis szeretném legyeztetni a karakterem koncepcióját és specialitásait (van bőven) azzal a KM-el akinél játszani fogok.
Eldwyr

Grokht Hrghtma
Avatar
Eldwyr
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 527
Csatlakozott: 2005.11.19. 12:24
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2008.07.15. 7:48

Szeptember elején lesz a sorsolás, hogy melyik parti melyik km-et kapja. ^^
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Kijoe » 2008.07.15. 16:35

Quator

Elég elszomorító amit a gorviki csapat teljesítményéről írtál. Szerintem igenis jól játszottuk a karaktereinket és nem Diablo( kikérem magamank, utáltam a játékot) stílusban. érdekes módon a feladványokat is jól fejtettük meg és az információkat is hamar összeszedtük. Azért mert gyorsabbak voltunk mint a többi csapat, nem kell minket úgy leírni, mintha csak "gyakni" mentünk volna.

Szóval "a kívülről ennyinek tünt" írásod kicsint felvitte bennem a pumpát...
Saguru No Ószei Ics'an Navariszen! - „Ha sárkányra vadászol, ne csodálkozz, ha találsz is egyet!”
Avatar
Kijoe
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 297
Csatlakozott: 2007.12.23. 11:25
Tartózkodási hely: Hercegszántó
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.07.15. 17:19

Kijoe

Elnézésedet kérem. Annyi, hogy mikor arról volt szó mivel oldotta meg olyan jól a gorviki csapat a nehézségeket, akkor egyszerű volt a válasz: harccal, leöltek mindent. Nos ebből nem az derült ki számomra, hogy nem taktikai hentről volt szó. (Amibe bőven belefér, hogy az észjátékot is megcsinálják, hiszen az is a kaland része és TP.)

Mégegyszer elnézést.

Annyi kérdésem lenne, hogy volt mondjuk kocsmázás vagy táborozás vagy hasonló nem etaphoz kapcsolódó meseelem lejátszva, ami nem volt előre leírva a kalandban?
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Terda Radovik » 2008.07.15. 17:26

Na igen, a Diablo hasonlat egy kicsit túlzás...
Bár az igaz, hogy a gorviki csapattal főképp arra mentünk, hogy minél tovább jusson a modul megoldásában (ha már megírták a modulírók).
Mivel a csapat évek óta együtt dolgozó társaságnak készült, így a beszélgetős-egymást megismerős játék nem volt összeegyeztethető a karakterekkel, hiszen majdnem mindent tudtunk egymásról.
Mi is lejátszhattuk volna a táborozást, de vajon milyen párbeszéd alakulhat ki két egymás képességeit és hátterét jól ismerő karakter között éjszakai őrködés alatt? Pláne ha a gyakorlatiasan gondolkodó gorviki népből valók?
Szerintem alapvetően jól alakítottuk a gorviki csapatot. Például mind pontosan tudtuk, hogy nem kéne segítenünk azon a haldokló lovagon (elvégre közünk nem volt hozzá), de a KM ábrázatán mindannyian láttuk, hogy egyszerűen muszáj megmentenünk az életét, mert fontos a modul szempontjából. Még akkor is csak tessék-lássék módon álltunk a dologhoz (a b.mester fércelte úgy-ahogy össze), ha rajtam múlik, akkor biztosan meghal.
Egyébként mi játékosok is kissé nehézkesen lendültünk játékba. Talán azért, mert kicsit fura volt a játék kezdése. A kiírás (és a megírt közös előtörténet) szerint a csapatnak Masgar-ba kellett volna kezdenie, ezzel szemben (ha jól emlékszem) Erionban kezdődött a mese, pedig a közös előtörténetünk szerint már több hónapja elhagytuk a Kalandozók Városát, és Abasziszban dolgoztunk a helyi alvilág egyik vezérének, és az ő parancsára kerültünk Tiadlanon keresztül Erenbe, közelebbről Masgarba. Nekem ez kicsit ”csípte a szememet”, elvégre mi is agyaltunk azon, hogy vajon öt gorviki fazon mi módon és okból kerül ennyire északra. Szerintem alapvetően jó volt a közös sztori, de valami miatt ez az egész sutba lett dobva. Ez egy kissé elvette a kedvemet a játéktól, de azért túlléptem rajta. No meg az is kissé lehangoló volt, hogy a térkapuknál (amiket elméletileg már rég átléptünk), meg az utazás alatt (amit elméletileg már megtettünk) folyamatosan ”lehúztak” minket. Mindegy, azon is túlléptem.
Valóban gyorsan rájöttünk a rejtvényekre, gyorsan döntöttünk szinte minden kérdésben, és valóban gyorsan lemészároltunk mindenkit aki az utunkba került (kivéve a kőfejű Kőevőket).
No de mit várjon az ember egy gyakorlatiasan gondolkodó, gátlástalan nép gyermekeitől?
Nasce que mita apertu zad'occa a wierra sini forit!
Véremből vért és könnyet senki sem fakaszthat büntetlenül!
Avatar
Terda Radovik
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1441
Csatlakozott: 2007.11.01. 22:50
Tartózkodási hely: Gorvik
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.07.15. 17:36

Terda

Ti csináltatok egy verseny-csapatot, akik mindent megcsinálnak, amit a modulírók leírtak és ennyi. Ezzel nincs semmi baj.

Annyit talán, hogy ha gorviki csapattal vagyok nem szántam volna meg a KM-et és én hagyom meghalni a lovagot a karakterem szellemiségének emgfelelően. (Ezt csak halkan hozzátettem ne tessék a véleményemért torkon harapni.)

Táborozásnál pedig biztos lett volna mit megbeszélni. Ha belegondolunk több éve együtt dolgozó emberek, sőt együtt állomásozó katonák is szoktak napi szinten egymással beszélni a taktikai-tervezésen túlmenően magándolgokról is tudtommal. :)

Ezek csak az én véleményeim, illetve a diablo-hasonlat is az volt. Ettől még lehetett nagyon jó és szórakoztató a játék csak alapvetően továbbra is úgy tűnik számomra a leírtak alapján, hogy az etapokon mentetek végig és ennyi volt.

Egyébként valszeg az Erioni kezdés azért volt pontosan, hogy valahol elhagyjátok a pénzeteket. 8)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Terda Radovik » 2008.07.15. 17:56

Az én véleményem (és a karakterem véleménye) is az volt, hogy hagyjuk ott pusztulni azt az idegent, de a KM másképp gondolta, mi meg hagytuk magunkat befolyásolni.
A „taktikai megbeszélés” is megvolt, csupán nem vacakoltunk vele sokat. A KM meséje szerint azért indultunk Masgarba, hogy a csapat egyik tagjának (Sion bárd karakterének) a húgát keressük meg. Pontos címünk és időpontunk volt, pontosan meg lett mondva hova és mikor kell mennünk.
Magán jellegű dolgokról egyikünk sem szívesen beszélt, amit tudtunk egymásról (ami amúgy is elég sok információ volt) arról inkább hallgatott mindenki. Amúgy, aki évek óta szinte mindig együtt van a társával, annak egy idő után nem sok kedve van beszélgetni. Ezt tapasztalatból mondom.
Mindegy, ezen kár rágódni, már lecsengett az I.találkozó.
Azért remélem, hogy ha azt szeretnék a II.találkozó modulírói és KM-jei, hogy ne legyen pénz a karaktereknél, akkor nem azt kérik, hogy X helyen legyen a csapat a közös előtörténet végén, hanem jó messzire onnét, így könnyedén meg lehet kopasztani őket. Vagy esetleg kevesebb pénzzel is kezdhetnénk, így meg lenne oldva ez a ”gond” is.
Nasce que mita apertu zad'occa a wierra sini forit!
Véremből vért és könnyet senki sem fakaszthat büntetlenül!
Avatar
Terda Radovik
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1441
Csatlakozott: 2007.11.01. 22:50
Tartózkodási hely: Gorvik
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Ralog Gebbro » 2008.07.15. 18:12

Ehez csupán annyit fűzök hozzá, hogy egy modul haladási sebesége nagyban függ a KMtől is. Ha valaki kimondottan a modul szakaszaira koncentrál és meséli és nem enged teret a jknak, akkor jó hogy az a csapat gyorsabban halad mint az ahol a KM hagyja elvándorolni a csapatot a modultól. Ettől még senki sem jobb vagy rosszabb mástól.
Játszani mentünk és azt is csináltuk. Én jól éreztem magam a társaságban, a modul is tetszett. A többiekről is elmondhatom ugyanezt.
A csak gyaktunk és mentünk előre dologról azért kíváncsi lennék most már Castor véleményére is. Ő mint a mi KMünk hogy jellemezné játékunkat, hogy tényleg diablo stílust űztünk e. Ha jól emlékszem neki tetszett a játékunk a stílusunk és úgy minden amit produkáltunk. 8)
Szent a viharnak tombolása, mert eltakarítja a föld színéről, ami elburjánzik rajta és rothadásba fülled.
Szent az örvénynek torka, mert elnyeli a nyüvek salakos hordalékát, amit a zúgó szél a tenger habjaiba söpör.
Szent a vulkánnak gyomra, mert a benne lángoló tűz megemészti a mélyére rekedt mocskot, és kiolvaszt belőle mindent, ami tisztátalan.
Szent a földmélynek sötétje, mert örökre elrejti a szemünk elől, ami nem bizonyul méltőnak rá, hogy visszatérjen a napvilágra.
    (Khótorr liturgikus szöveg)
Avatar
Ralog Gebbro
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 386
Csatlakozott: 2006.05.14. 21:52
Tartózkodási hely: Ynev szerte
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Kijoe » 2008.07.15. 18:54

Na, igen!

Egyébként, nálunk is ment sok megbeszélés. Például, a táborozásnál is. Csak mi, mint jó gorviki szokás, azt beszéltünk meg, hogy hogyan csapjuk le a pegazust elkapó csapatot. ha jól emlékszem, azért volt ott megbeszélés nem is rövid, mert mindenki mondta a maga kis ötletét a gyilkoláshoz... :D

Egyetértek abban is, hogy a KM-től is nagyban függ a mese.

Remélem legközelebb Quator lesz a KM-em és akkor majd jól kibeszéli magát a karakterem :D
Saguru No Ószei Ics'an Navariszen! - „Ha sárkányra vadászol, ne csodálkozz, ha találsz is egyet!”
Avatar
Kijoe
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 297
Csatlakozott: 2007.12.23. 11:25
Tartózkodási hely: Hercegszántó
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Eldwyr » 2008.07.15. 19:53

Nem tud valaki ajánlani néhány könyvet (ha lehet regényt), amiben utánna olvashatnék a versenymodul idejében játszódó eseményeknek. Ynev történelmére vonatkozó ismereteim elég hiányosak, és nem akarok hülyeségeket beszélni.
Eldwyr

Grokht Hrghtma
Avatar
Eldwyr
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 527
Csatlakozott: 2005.11.19. 12:24
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Thor » 2008.07.16. 8:38

Üdv.

Mint gorvicki csapattag csak annyit fűznék hozzá, hogy sajnos éreztük, nem lesz elég az idő a modul befejezéséhez. Mivel mindannyiunkat érdekelte a vége, ezért egy kicsit jobban rá startoltunk.

A gyilkolás félig igaz volt, de ha bele gondolunk, nagyrészt minket támadtak meg, és nem mi az njk-kat. Erre lehet rosszul emlékszem ,de én nem tudok róla, hogy csak úgy megtámadtunk valakit. A pegazusnál is megéreztük a veszélyt, és ott tényleg átbeszéltük elég rendesen, hogy mit is tegyünk. Az eredménye az volt, hogy nem tudtak meglepni minket, és így könnyen lerendeztük a bandát. Masgarban is minket támadtak meg, és nem mi őket.

Én személy szerint egyet sajnálok, a boszimesim nem tudta gyakorolni a kínzás művészetét. :D
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Pelso » 2008.07.16. 19:11

Helló

[-„Eldwyr
Nem tud valaki ajánlani néhány könyvet (ha lehet regényt), amiben utánna olvashatnék a versenymodul idejében játszódó eseményeknek. Ynev történelmére vonatkozó ismereteim elég hiányosak, és nem akarok hülyeségeket beszélni.”-]


Szinte bármelyik új kiadású mágus regén hátulján ahol a szómagyarázat mellet évszámok is szerepelnek. Pl: Alan O’Connor műveiben. De ajánlom a Holdak és Vándorok novellás kötetet is. Igazából minden olyan könyv amin rajta van, hogy MÁGUS támpont lehet.
Ettől függetlenül a szabálykönyvekben lehet ennek a legjobban utána olvasni. Például a kiadott kiegészítők és a legutóbbi két szabálykönyv, amit mostan adtak ki. Igaz a legutóbbit még nem volt alkalmam elolvasni.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Eldwyr » 2008.07.17. 20:39

Peslo!

Köszönöm a tippeket. Hétvégen bemegyek abba a bizonyos könyvesboltba, hátha találok valamit.
Eldwyr

Grokht Hrghtma
Avatar
Eldwyr
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 527
Csatlakozott: 2005.11.19. 12:24
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
414 hozzászólás • Oldal: 8 / 28 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 28

Vissza: II.OM találkozó/verseny

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség