• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Noodel (Noodel)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
17 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Noodel (Noodel)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.07.05. 22:57

Neve: Noodel
Faja: Wier
Neme: Férfi
Kasztja: Varázsló
Kora: 49 év (kinézet szerint 23-25 éves)
Helyszín: Gianag


Noodel Haonwellben látta meg a napvilágot, nem teljesen tisztázott rokoni kapcsolatokkal (anyja egy északás kalandja egy jóképű bárddal), édesanya nevelte 5 éves koráig, amikor egy balesetben életét vesztette. Ezt követően a nagybácsi vette szárnyai alá, aki a helyi tolvajcéh egyik aktiv tagja volt.
A még gyerek Noodel rendszeresen együtt játszott a családhoz bejáratos utcagyerekekkel, akikkel együtt tanulta nevelőapjától a céh teljes jogú tagjainak tudnivalóit. A céh egy fontos feladatának elvégzéséhez a teljes családnak a Riegoy városállamok egyik kisvárosába kellett költöznie, és beépülnie a helyi céh emberei közé. Itt folytatódott Noodel tanítása, aki ügyes volt a lopakodás/rejtőzés témakörében, viszont kimondottan tehetségtelen volt a zárak nyitásában, és a zsebmetszésben. Úgy tűnt, hogy az alapos képzés ellenére sosem lesz számottevő tagja a céhnek.

A céh vezetése egy beavatási feladatát végző tolvaj (Fepe) segédjének jelölte ki egy társával egyetemben. A feladat most kivételesen egy idegen kifosztása volt. Előző napon érkezett a városkába egy alkimista harmadmagával. Az alkímista az erdész házában szállt meg, mivel úgy tűnt le is akar itt telepedni, és alkudozott a városkától 1 mérföldre lévő házikóra. A szekérről egy csomó érdekes dolgot pakoltak be a házba, és az alkímista maga járta körbe a házat és minden klasszikus bejutási módot lezárt, ráadásul ismeretlen rajzolatokat is elhelyezett a bedeszkázott nyílásokon. Az alkímista dromedár segítőjét egy örömlány segítségével lekapcsolták, az erdész és családja elhagyta a házat, így a 2 ember kiiktatása nem tűnt problémásnak. A csapat megkísérelte a bejutást a házba. A rajzolatokat gondosan kerülve megközelítették a házat, és a tetőre felmászva a kéményen ereszkedtek be a felső szintre (Noodel tanácsa alapján). A vendégszoba kandallójába érkeztek, ahova még nem pakoltak be az új tulajdonosok. Az első gondok a folyosóra kiérve történtek, a lejárati lépcsőhöz érve Noodel nyomást érzett a mentális pszi pajzsán (viszonylag korán elsajátította a pszi alkalmazását ezzel is bőven megelőzve kortársait), de a másik segítő srác Noodel mellett kirántotta a tőrét és felvágta az ereit (kisugárzó varázsjel öngyilkosság akaratirányítás). A tolvajjelölt pánikba esve rohant le a földszintre társával együtt. Meglepni nem sikerült a lentieket, felébredve találták az alkímistát és fiatal segítőjét. A Fepe tőrét kirántva őrjöngve vetette magát az alkímistára, aki fegyvertelenül de nyugodtan várta annak rohamát. Noodel a fiatal segítőt próbálta ártalmatlanná tenni. Noodel ellenfele furcsa mozdulatokkal és torokhangú kiáltással varázsolt, és ismét érezte a szorító érzést a pajzsain, aminek ezúttal nem volt képes ellenállni, bénultan hallgatta Fepe harcát az alkimistával, aki medvemancsokat növesztve harcolt az életéért küzdő tolvajjal szemben, a küzdelem gyors volt és kegyetlen, a medvemancsok csapásai alatt gyors véget ért. Noodel életéért küzdve minden akaraterejét megfeszítve kitépte tudatát a varázs hatása alól, és egy kétségbeesett mozdulattal felhasította tőrével az ifjú zsigereit (pszi roham, meglepetés).
Noodel megpróbált felrohanni a lépcsőn, hogy elhagyja a házat a kéményen át, de újból hallotta a torokhangú kiáltást, és teste megint megmerevedett és elzuhant a lépcsőn.

Megkötözve tért magához vele szemben 3 holttest, és az alkimista egy hintaszékben üldögélve figyelte a magához térő Noodelt.
Nos hát magadhoz tértél! Kiemelkedettségedet bizonyítottad, Qustra gyors véget ért. Pillantott a kibelezett ifjú még gőzölgő testére. Választást kínálok neked a kosfejű nevében: készülhetsz a következő küzdelemre az én segédletemmel, vagy küzdhetsz most azonnal, mint ahogy azt barátod tette.
Válassz hát! Belépsz-e Qustra helyére, amire termettségedet imént bizonyítottad.

Sharah Quhaard (az alkimista) mint azt Noodel megtapasztalta varázsló volt, Noodel Qustra helyére lépve Sharah tanítványa lett, a ház ahol a találkozás történt a lángok martaléka lett a szekérrel együtt, 3 ló hátán hagyták el a városkát (eleinte Noodel agyát mentális béklyó fogta).
Az erdészlak helyén a leégett romok között 3 elszenesedett ifjú holttestét találták a kiérő városőrök…
Sharah alapos mester volt, hosszú évek alatt a teljes tudását átadta tanítványának, miközben félévente-évente váltogatták a lakhelyüket. Sharah mester vérivóként rendszeres vérellátásra szorult s e mellett rendszeresen áldozatot mutatott be a kosfejűnek is. A környékről eltűnő örömlányok, idegenek lassan, de biztosan felkeltették a helyi inkvizítorok figyelmét. A dromedár kísérő éven belül elhunyt (menekülés közben hátramaradva feltartandó az üldözőket). Noodel jó szivacs módjára szívta magába a tudást, a kosfejű tanításait is és a wier léttel együtt járó állandó rejtőzést.

Az inkvizíció egyre célzottabban kezdte keresni az vérivó magitort és társait, tanítványát. Sharah alulbecsülve pyarroniták képességeit nem hagyta el a Riegoy városállamok területét, és ezzel lehetőséget hagyott a tartózkodási helyének felderítésére. A rajtaütés napján Noodel éppen a városban járt, és csupán a szerencséjének (veszélyérzetének) köszönhette hogy nem futott az inkvizíció karmaiba.

Noodel hamar levonta a következtetést a kosfejű tanításai alapján: Sharah érdemtelenné vált a létre, kiemelkedettségét nem tudta bizonyítani.
Noodel feltette álcázó pajzsait, melyet Sharah Shadonban tanult (valami rúna kiegben van) és Wik jó lova hátán útra kelt.



I. Gyermekkor:

1. Milyen nemzetiségű a karakter és hol született?
Erv, Haonwelli születésű

2. Kik voltak a szülei? Mi a foglalkozásuk/vagy kasztjuk?
Apja: zenész, sosem látta Anyja: Kézműves özvegye
Nagybátyja: tolvaj


3. Milyen társadalmi pozíciót és vagyoni helyzetben volt a család?
Középszerű, amig anyja élt addig megvolt mindene, Nagybátyjánál ami befolyt az rögtön el is fogyott, így volt amikor nagyon jól élt és volt amikor kopogott a szeme.

4. Hol és milyen formában végezte tanoncéveit a karakter?
Tolvajként a családtagok szárnya alatt képezték, pár év múlva már teljes jogú céhtag lehetett volna. Varázslóként Sharah képezte 14 éves korától egészen mostanáig.

5. Gyermekkorban történt jelentős családi tragédiák
Anyja halála

6. Gyermekkorban történ jelentős -a karakter életútját befolyásoló- örömteli események
Boldog gyermekkor, kisebb megpróbáltatásokkal.

7. Miért azt tanulta a karakter amit?
Nem volt választása.

8. Mi az amihez a karakter különösen jól ért és miért sikerült ilyen magas szintre jutnia benne?
Mágia - érdekelte is, és az érzéke is megvolt hozzá

9. Ha karakter családi kapcsolatrendszerének vázolása.
Nagybátyja és családja mai napig is halottnak hiszi Noodelt
Más kapcsolata nincs, Sharah mesterrel történt vándorlások során maradandó kapcsolatok nem épültek.


10. Mi volt a karakter "hobby"-ja?
Élvezte a mágiahasználatot, a képességei által kiemelkedettnek érzi magát ez minél inkább nagyobb hatalom megszerzésére sarkallja.

II. Ifjúkor

1. Szerelmek és barátok
Rengeteg haverja volt a céhben, de igazi barátja egy sem.
Testi kapcsolaton már túllépett régen, de szerelmes még sosem volt igazán.
Az utolsó 20-30 évében az ádozatokon és táplálékokon kívül nem volt szorosabb kapcsolata senkivel a mestert leszámítva.


2. Pártfogók és ellenségek
Pártfogók nincsenek
Ellenségek a Pyarroni inkvizíció (bár kérdéses hogy ez az inkvizítorok számon tartják-e)


3. Jelentős ifjúkori életesemények
Felismerte a vérhez való különös viszonyát, azóta ha módja van rá be is szerzi a napi betevőt, illetve amennyire lehet raktároz is vértartalékot (alvadásgátló növényekkel kezelve)

4. A tanulóévek vége
Rögtön a mélyvízben...

5. Mit vár el tőle az iskoljája/céhe/rendje/mestere?
Senki, semmit.
Éljen túl...


6. Mi a karakter célja most hogy az lett aki?
Minél tovább élni, és gyűjteni a tudást és hatalmat.
Illúziói nincsenek, űzött vad és vadász egy személyben.

7. Kihez hű a karakter?
Önmagához.



IV.Személyiség

1. Van a karakternek jellegzetes szokása?
Sehol sem tölt sok időt, igyekszik minél kevesebb nyomot hagyni maga után.

2. Miben rejlik a karakter kiválósága?
Folyamatos mozgásban van, mestere a Shadoni inkvizíció elől is el tudott rejtőzni és ebből nem keveset megtanult Noodel is.

3. Mi a karakter gyengéje?
Vérivás. Öregedését gátlandó minden nap embervért akar inni, ami miatt fogynak a környékén az emberek (heti 1-2), ezt az igényét nehezen adja le. Előrelátó módon raktároz embervért a cuccai között fiolákban, palackokban.

4. Mi a karakter kedvence?
Mágia, könyvek minden amiből tanulhat

5. Mi az amit szívből utál?
Paradox módon az állandó utazást, és az álandó mozgást


6. Mi a karakter legnagyobb félelme?
Lebukás, ami egyben a megsemmisülés is számára

7. Mi akarakter legmerészebb álma? Mire vágyik a legjobban?
Egy saját kastély/torony/barlang ahol nem kutatja senki ki az úr.
Ahol mindig van elegendő vérforrás, és nem kell lelepleződéstől tartani.


8. Vannak-e a karakternek előítéletei?
Nem jellemző

9. Vallásos a karakter?
Ranagol hitű, ha nem jár lebukás veszéllyel akkor egy-egy áldozatát Ranagolnak áldozza.

10. Mit tart a karakter a mágiáról és a használóiról?
Mágia - Hatalom
Mágiahasználó - Veszélyforrás és tudástár
Igyekezne minden mágiahasználót ártalmatlanná tenni és kinyerni belőlük amit lehet, tudást és vért egyszerre. Nyilván ehhez nincs elegendő hatalma, de ami késik az nem múlik :)

11. Ha egy mottóval kellene kifejezned a karakter személyiségét mi lenne az? Pl.:
Vadász és űzött vad egy személyben.

Megjelenés:
Noodel egy 23-25 éves nem túl magas (173) vékony embernek néz ki. Rövid szőke haja van melyben több ősz tincs is felfedezhető. Tekintete nyugodt, világlátott emberre utal.

Selyem tunikát, s a jobb vállán átvetett vastag posztóköpenyt visel. Hosszú zöld mintás nadrágot, s fekete bőrcsizmát hord. A derekán öv amire egy övtáska és egy tőrhüvely látható felfűzve. Bal csuklóján egy érdekes kinézetű karkötő van, mintha az egész csak kavicsokból állna. Az övén baloldalt két hímzett kendő lóg, az egyik zöldes a másik fekete alapszínű, mindkettőn furcsa mintázat van (talán címer vagy iskola jele)
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Arnoil 2008.08.27. 22:15-kor.

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Noodel (Noodel)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.07.06. 17:25

Név:Noodel
Faj:Wier
Kaszt:Varázsló
Jellem:Halál
Vallás:Ranagol
Tsz:1

Erő 8 8 KAP
Gyorsaság 16 17 KAP
Ügyesség 18 21 KAP
Állóképesség 16 17 KAP
Egészség 18 21 KAP
Szépség 12 12 KAP +1 wier fajból
Intelligencia 18 21 KAP +1 wier fajból
Akaraterő 16 16 KAP
Asztrál 15 15 KAP
Érzékelés 15 15 KAP
Összesen: 164 KAP

ÉP alap 4 8 KAP
FP alap 6 6 KAP
FP/szint 6 18 KAP
Össz 32 KAP

ÉP: 12
FP: 24

PONT: Számolt KAP
KÉ 2 2 KAP
TÉ 3 3 KAP
VÉ 65 65 KAP
CÉ 0 0 KAP
HM/szint 4 12 KAP
Össz 82 KAP

alap hárítótőr ököl HM
KÉ: 16 24 26
TÉ: 18 22 22 1
VÉ: 82 101 83 3
CÉ: 8
sebzés - k6 k6/2

KP alap 12 12 KAP
KP/szint 12 24 KAP
Össz 36 KAP

Képzettség neve: KAP: Kpból szint:
Pszi (kyr metódus) 5 KAP 5
Magasmágia - Anyag 3 KAP 3
Magasmágia - Elemi 3 KAP 3
Magasmágia - Mentál 3 KAP 3
Magasmágia - Időmágia 3 KAP 3
Magasmágia - Térmágia 3 KAP 3
Alkímia 3 KAP 3
írás/olvasás 3 KAP 3
Számtan 2 Kp 2
Mértan 2 Kp 2
Anatómia 2 KAP 2
Lélektan 3 KAP 3
Holt Nyelv - Kyr 3 KAP 3
Holt nyelv - crantai 2 KAP 2
Lovaglás 3 Kp 2
Álöltözet (Erv, Aszisz) 3 KAP 3
Arctalanság 3 KAP 3
Úszás 2 Kp 2
csomózás 2 Kp 1
Herbalizmus 3 KAP 3
Szexuális kultúra 2 Kp 2
Dorbézolás 2 Kp 2

Élő nyelv - erv 0 KAP 3
Élő nyelv - pyarroni 4 Kp 3
Élő nyelv - toroni 2 Kp 2
Élő nyelv - törpe 1 Kp 1
Élő nyelv - aszisz 4 Kp 3
Helyismeret (északi városállamok) 0 KAP 3
Helyismeret (gianag) 2 Kp 2
Helyismeret (erigow) 2 Kp 2
Helyismeret (abaszisz) 2 Kp 2
Kultúra (Erv) 0 KAP 3
Kultúra (aszisz) 2 Kp 2
Kultúra (gianagi (erv-törpe keveredés)) 2 Kp 2
Legendaismeret (Erv) 3 KAP 3
Vallásismeret (Ranagol) 2 KAP 2
Vallásismeret (Pyarroni) 2 KAP 2

fegyverhasználat - hárítótőr 3 Kp 2
Öklözés 1 Kp 1
Piszkos csel (porrúgás és fegyver blokkolás) 2 KAP 2
Pajzshasználat - alkar és lábszárvédő 1 Kp 1

Rejtőzés 2 KAP 58%
Lopakodás 2 KAP 58%
Veszélyérzék 3 KAP 80%
Felhasznált: 61 KAP 41 Kp

ügyi iq összes kp
KP: 8 9 41
Maradék KP: 0 Kp

MP: 10
MP/szint: 10


ATME 15
MTME 16
MME: 16 12 stat pajzs Össz 28
AME: 15 12 stat pajzs Össz 27

Pszi pontok
Alap 3 + Iq-ból 8(9) Összesen 11(12)

Felszerelés: Látszólag semmi felszerelés nincs nála, csupán egy övtáskát lehet rajta felfedezni (benne néhány alapvető dolog) A felszerelését gyakorlatilag a lova hurcolja. A nyereg mögött lévő szokatlanul nagy képződmény mind Noodel felszerelését rejti.

Egy nagy láda tele ruhákkal (álcák, és munkaruhák) A láda könnyített szerkezetű (könnyű vékony fából készült) Két nyeregtáska kivert bőr merevítéssel
1., herbalista, alkímista felszerelés (porok, kenőcsök, alapanyagok, késztermékek (narkotikumok, egyéb anyagok), alapvető alkímista felszerelés)
2., Kötelek, cérnák, sulymok, vékony drótok
Egy sima nyeregtáska elöl benne élelem a lónak, egy tömlő bor, egy takaró, némi kétszersült és füstölt sajt.

Vagyona:
25 ezüst 250 réz

Csatlósok:
nincs
A hozzászólást 5 alkalommal szerkesztették, utoljára Arnoil 2008.07.10. 21:17-kor.

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Noodel (Noodel)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.07.07. 17:43

Üdv!

A KAP összesent még nem számolom össze úgyis sokat fog változni a felállás.

Az összesen értékeket kérem külön sorban feltüntetni és nem csak az első sorban valahol eldugni.

KÉ, TÉ nem lehet nulla. Emellett azért valamiféle kiegyensúlyozottság legyen az alap harcérték, a HM és a fegyveres képzettségek között.

A magas életerőt, főleg az Fp-t mi magyarázza egy alapvetően tudósnak készülő varázslónál?

Ehhez hasonlóan az ennyire magas Kp értékeknek előtörténetileg mi a magyarázata?

Pszi feltüntetése hiányzik.

A pyarroni-közös nyelv és az északi városállamokbeli neveltetéssel hogy jön össze, hogy az alapkultúrája erv a karakternek?

Fegyverhasználat - ökölharc nincs. Az Öklözés képzettséget kell felvenni Kp-igényét és leírását ld. ÚT.

A felszerelésnél főként a mérgek címszó kifejtésére lennék kíváncsi, hogy ezalatt milyen és mennyi mérget kell érteni. Valamint méregkezelés képzettség hiányában igencsak önveszélyes a karakter.

Vagyon: Írj fel amennyit gondolsz, de csak józanságra törkedve. Aztán, ha sokallja akár a HM, ahol kezdesz, akár én úgyis lehuzatjuk. 8) :)

Csatlós: Egyik karakter sem indulhat csatlósokkal. Azokat szerepjátékával a játék és kalandozások során kell megszereznie, ha a HM-e ad rá lehetőséget és úgy ítéli megérdemli a karakter.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Noodel (Noodel)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.07.08. 0:54

Quator ar Zaraquer írta:Üdv!

A KAP összesent még nem számolom össze úgyis sokat fog változni a felállás.

Az összesen értékeket kérem külön sorban feltüntetni és nem csak az első sorban valahol eldugni.

Pszi feltüntetése hiányzik.

Fegyverhasználat - ökölharc nincs. Az Öklözés képzettséget kell felvenni Kp-igényét és leírását ld. ÚT.

Vagyon: Írj fel amennyit gondolsz, de csak józanságra törkedve. Aztán, ha sokallja akár a HM, ahol kezdesz, akár én úgyis lehuzatjuk. 8) :)


Ezek javítása/átírása megtörtént

Quator ar Zaraquer írta:KÉ, TÉ nem lehet nulla. Emellett azért valamiféle kiegyensúlyozottság legyen az alap harcérték, a HM és a fegyveres képzettségek között.


Adtam a KÉ-re és TÉ-re is értékeket, a HM-et visszavettem.
Noodel nem harcos ennek megfelelően a harci képességei is csupán egy "tudós" foggal körömmel való védekezésére elegendőek. Ezzel együtt az átlag "parasztokkal" szemben még akár partiban is van :shock:
Támadni szinte sosem fog fegyverrel, ezért is nem költöttem KÉ ás TÉ értékekre, a piszkos cselei is olyanok amihez nem kell támadó dobás, viszont biztosíthatják az időt egy varázshoz vagy egy elfutáshoz :lol:
Még domboríthatnám a védekező jelleget egy pajzsharc alkarvédővel, de asszem az már kicsit sok lenne :?


Quator ar Zaraquer írta:A magas életerőt, főleg az Fp-t mi magyarázza egy alapvetően tudósnak készülő varázslónál?

Ehhez hasonlóan az ennyire magas Kp értékeknek előtörténetileg mi a magyarázata?


Az Ép, Fp értékekre a magas Egészség, Akaraterő és Állóképesség adhat talán magyarázatot, illetve a Wier léte. Az Ép-n kicsit módosítottam (-1 alap és +1 egészség végeredmény ugyanaz). Az Fp-n is visszavettem de ott is toltam az Állóképességen a levett kapokból

A Kp-ket is vissza szabályoztam. Remélem igy már elmegy egy (tudományos és alvilági) képzettségekre épülő varázsló karinak.


Quator ar Zaraquer írta:A pyarroni-közös nyelv és az északi városállamokbeli neveltetéssel hogy jön össze, hogy az alapkultúrája erv a karakternek?


A pyarroni anyanyelvet javitottam Ervre, Noodel nevelőszülője Haonwelli annak ellenére is hogy a céh megbízásából beépült az Északi városállamokba. Kultúrkörben meg szerintem az Északi városállamokban amúgy is Erv-Aszisz-Dwoon-Toroni-mittudoménmi keveredés van, így olyat nem akartam "felvenni" ami nem "létezik" (északi v.á. kultúra)

Quator ar Zaraquer írta:A felszerelésnél főként a mérgek címszó kifejtésére lennék kíváncsi, hogy ezalatt milyen és mennyi mérget kell érteni. Valamint méregkezelés képzettség hiányában igencsak önveszélyes a karakter.


Mind az Alkímista képzettsége mind a most felvett Herbalista képzettsége alapján tud mérgeket is késziteni, ezekből lehet nála 1-1 fiola vagy erszénykényi.
Meglehetősen furcsálnám ha elkésziteni tudná őket, de kezelni nem.


Quator ar Zaraquer írta:Csatlós: Egyik karakter sem indulhat csatlósokkal. Azokat szerepjátékával a játék és kalandozások során kell megszereznie, ha a HM-e ad rá lehetőséget és úgy ítéli megérdemli a karakter.


Ez nem rémlik nekem hogy fel lett tüntetve valahol, érdekességnek szúrtam bele. Ha zavaró akkor kiszedhető 8)

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Noodel (Noodel)

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2008.07.08. 17:04

Üdv!

Az előtöribe nem nagyon tudok belekötni, csak annyit, hogy számomra (azon kívül, hogy a végén utalsz a vérivásra) nem derül ki, hogy ez a kari valójában egy wier.

A másik, pedig a törpök titkos és jól védett nyelvét megtanulni igen nehéz.

A halál jellembe sem nagyon lehet belekötni.

Egyébként nem rossz karakter. Már csak az a kérdés, hogy meddig fog élni???? :) Mert, hogy nem egy egyszerű eset az is biztos.

A halál jellembe se tudok belekötni, elégre olyan jellemed van amilyet akarsz, viszont nem lesz egyszerű ezt a karaktert kijátszani.

Tisztelettel: Vyan lefydd Gianag hercege
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: Noodel (Noodel)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.07.08. 20:45

Vyan Lefydd írta:Üdv!

Az előtöribe nem nagyon tudok belekötni, csak annyit, hogy számomra (azon kívül, hogy a végén utalsz a vérivásra) nem derül ki, hogy ez a kari valójában egy wier.

A másik, pedig a törpök titkos és jól védett nyelvét megtanulni igen nehéz.

A halál jellembe sem nagyon lehet belekötni.

Egyébként nem rossz karakter. Már csak az a kérdés, hogy meddig fog élni???? :) Mert, hogy nem egy egyszerű eset az is biztos.

A halál jellembe se tudok belekötni, elégre olyan jellemed van amilyet akarsz, viszont nem lesz egyszerű ezt a karaktert kijátszani.

Tisztelettel: Vyan lefydd Gianag hercege


Szia!

Az előtörténet történeti részében még nem tudatos wier, igy nem is jellemző (ezért nem is látszik) Mestere keze alatt "ébredt" a wiersége is, aki a kiemelkedettség egyik jelének tekintette ezt is. (amikor mesteréhez kerül még csak 14 éves körüli a srác)

Rend-Káosz jellem irányokban nem akartam állást foglalni, mivel saját rendje szerint éli életét (ami másnak akár kaotikus is lehet), ezért ott semleges.

A halál jellemet csak azért kapta meg mivel a mi értékrendünk szerint ő az, egyébként neki egy ember vérének a kiszivása olyan mint nekünk megebédelni azaz nem "gonosz" tett.
Ugyanigy egy ember halálra kinzása meg istenének tetsző tett, igy az sem cél nélküli pusztítás.
Ebben az értelemben egy más értékrendű ember, csak az értékrend az ami nagyon más, egyébként az egész logikus egész.

A törpe nyelvet amiatt vettem fel mivel Gianagban is jártak Sharah mesterrel és a kultúrkörhöz tartozó dolog szerintem, ha zavaró akkor visszaveszem mondjuk 1-esre (az pár szó ismerete).

Az egész kari az elvegyülésről igyekszik szólni, mivel a birkanyájtól (emberi közösségek) nem szakadhat el a vérigénye miatt. Pengeéles kari, meglátjuk mennyire tudom a koncepciót megvalósítani. A napi vér megszerzése sem lesz egy egyszer menet sok esetben :shock:
Mindegy, nem lazázni jöttem :D


Lennének kérdéseim is:

A wier vérképességek használatánál van-e módosulás azt UT rendszer miatt (remélem nincs :))

A másik - amennyire Noodel tudhatja - hogy mennyire élvezi pyarron figyelmét. (szintén remélem hogy nem tarták számottevő célpontnak (még)) Saját véleményem szerint hamar "saját jogon" is ki fogja ezt érdemelni :lol:

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Noodel (Noodel)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.07.09. 18:42

Üdv!

Akkor a végső összeszámolás előtt a javított/nemjavított dolgokról:

Harcértékeknél azért mindenkinem van egy alap szit, amit elért. Mivel addig oké, hogy most kitanult varázslóként majd úgy gondolja csak védekezik és úgyse kell TÉ-re dobnia. Viszont kiskorában, meg tanoncként ettől még simán homokot etettek vele a többiek naphosszat, mert nem tudott se gyorsabb, se technikásabb lenni. :) Node, ha így gondolod, akkor ok a mostani harcértékeket el lehet fogadni.

Életerő: Az alapnak meg a szintenkéntinek nem sok köze van a tulajdonságokhoz vagy épp a fajhoz. A wierség sem állóban, sem egészségben nem feltételez semmi kiemelkedőt a karakterről, mert ha feltételezne arra kapna vaskos bónuszokat. (Ld. pölö khál, ork, stb)
Az Ép alappal nem volt eddig sem jelentős gondom azzal a 5-össel. Viszont Fp-nél még most is egy sanyargatott ifjúságú gladiátorral vagy barbárral vetekszik az egyébként könyvmolynak bemutatott, nullánál is kevesebb csetepatéban részt vett karakter. 8) Egyszerűen nem látok rá magyarázatot, hogy élete során hol edződött meg így? Az oké, hogy tulajdonságból jók az adottságai és ezért nagy a 10 feletti részből fakadó bónusza.

Mérgek: Tudom furcsa, de ÚT-ban külön van. Egyfelől elméleti képzettségekkel meg tudja keverni a karakter az adott hatású mérgeket, de ahhoz hogy ezeket precízen használni is tudja külön a kezelésüket is el kell sajátítsa, ami már alvilági képzettségek között van. Talán egy példa: Kever a karakter egy adag trutyit, ami fegyverméreg lenne. Ha viszont ezt csak úgy nekiáll rákenegetni a tőrére, akkor egyrészt véletlen megcsúszik a keze és megvágja magát aztán dobhatja az egészségpróbált méreg ellen. A másik meg a cucc hamar rászáradhat a pengére, ha a karakter nem tudja mikor és hogy kenje fel, hogy a legkevesebb pocsékolással a legtovább használható legyen a szer.

Csatlós: Valahol le lett írva, de most nem emlékszem melyik karakteralkotós topicba. Megkeresni meg se erőm, se kedvem őszintén megmondva. :oops: A lényegen nem változtat: Csatlóssal nem indulhat a karakter, így ezt kéretik lehúzni.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Noodel (Noodel)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.07.10. 13:49

Javítottam egy sort a dolgokon:

Harcértékek maradtak (megnézem azt az átlagos kölköt aki a leendő 18-as ügyességű és 16-os gyorsaságú társával bármit tud csinálni, ha meg bandázva kapják el akkor mindegy hogy mit tud a srác)

Életerő, Fájdalomtűrés pontok:
Visszavettem 8/8-ról 6/6-ra ami a szerencsevadász főcsoportra jellemző. Mivel azért nem csak a molyolok varázslói karakterről beszélünk, hanem bújkáló-utazgató alkalmanként emberre vadászó-harcoló kari, ezért ez szerintem már belefér.

Törpe nyelvet akkor visszavettem 1-re. A törpe kultúrkört meg gianagira módosítottam.

Csatlóst töröltem.

A mérgeknél nem lesz eltérés a használat hiánytól függetlenül, mivel:
fegyvermérget nem használ (nem tudná mivel bevinni)
Étel és ital mérget megint nem (nem szennyezi a kaját)
légi és kontakt mérgeket használhatná, de azt meg nem terveztem...
A mérgek maradnak egyszerűen termékként (ennek megfelelően át is irtam azt a részt)
Nem akarok ezen tápolni ezért pár féle és pár adag lesz majd a listán amit majd hétvégén legyártok.

Felszabadult 8 KAP és 1 Kp
Ezeket elköltöttem az alábbiak szerint
+1 Érzékelés (1 KAP)
+1 Akaraterő (2 KAP)
Pajzshasználat - alkar és lábszárvédő 1 szint (1 kp)
Legendaismeret 3 szint (3 KAP)
Titkos pszi 2 szint (2 KAP)

Titkos pszi képzettségnél diszciplinát nem tud, csak lehetséges helyet ahonnan majd szerezhet ha tud (lehetséges ok amiért Gianagba ment).

Álöltözetben is van elvileg asszem 5 tipikusan jellemző átöltözete, amiket szintén hétvégén összerakok majd.

A két hétvégi szerkesztendő dolgot leszámítva remélem már átmegy a karakter a rostán.
Szeretnék már elindulni vele. 8)

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Noodel (Noodel)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.07.10. 17:42

375 KAP.

A harcérték legyen. Azt hozzátenném, hogy szerintem ne akarjon a karakter emberre vadászni mert fájdalomterhes és rövid élete lesz. 8) Node ez már majd a HM hatásköre, hogy erre rávilágítson játék közben. :)

Életerő ok.

Mérgeket tessék majd kilistázni, ahogy mondtad.

Titkos pszit így nem engedélyezem. Ha az megvan a karakternek az azt jelenti, hogy már megtanulta az adott db diszciplínát és a kemény szervezeti kötöttségeket is megkapta. Az, hogy hallott róla az előtörténet része csupán és Vyannal, Gianag HM-ével kell egyezkedni, hogy miről is hallhatott a karakter. Ettől függetlenül a képzettséghez még nincs köze a karakternek induláskor.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Noodel (Noodel)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.07.10. 20:54

Quator ar Zaraquer írta:375 KAP.

A harcérték legyen. Azt hozzátenném, hogy szerintem ne akarjon a karakter emberre vadászni mert fájdalomterhes és rövid élete lesz. 8) Node ez már majd a HM hatásköre, hogy erre rávilágítson játék közben. :)

Életerő ok.

Mérgeket tessék majd kilistázni, ahogy mondtad.

Titkos pszit így nem engedélyezem. Ha az megvan a karakternek az azt jelenti, hogy már megtanulta az adott db diszciplínát és a kemény szervezeti kötöttségeket is megkapta. Az, hogy hallott róla az előtörténet része csupán és Vyannal, Gianag HM-ével kell egyezkedni, hogy miről is hallhatott a karakter. Ettől függetlenül a képzettséghez még nincs köze a karakternek induláskor.


Rendben, ahogy nézem csak a titkos pszi az amiben nem egyezünk most már.

Idézek az UT-ből hogy mit jelent a Titkos Pszi 1 illetve 2 foka:

Titkos pszi 1. fok ismertetése az UT-ben:
"Ezen a fokon a karakter csak kevés ismeretlen pszit használó hagyományról tudhat. Amennyiben sikerrel kutat fel egy ilyen helyet, akkor mindössze két titkos diszciplína megtanulására nyílik lehetősége"

Titkos pszi 2. fok ismertetése az UT-ben:
"A karakternek már négy titkos diszciplina elsajátítására nyílik lehetősége, amennyiben felkutatja annak lelőhelyét és érdemesnek találtatik arra, hogy a tudás birtokolja."

Ezek alapján nem birtokolna semmit, sőt lehet hogy esélye sem lenne egy wiernek egy ilyen titkos szervezet közelébe kerülni mondjuk Erv nyelvterületen (Pyarroni erős többséggel).

Ha elfogadod akkor az UT-ban irottak alapján elköltöm rá a 2 KAP-ot.
Vyan eldönti hogy ad-e egy ilyen irányultságot a karakternek, vagy csendben elbuktam a 2 KAP-ot 8)
(A kemény szervezeti megkötöttség pedig a diszciplína megszerzése közben kell kialakuljon)

Amennyiben igy nem jó, akkor tekintsd úgy hogy a 2 KAP-ot Holt nyelv (crantai) 2. fok-ra költöm.

Kérlek hogy Titkos pszivel vagy a Holt nyelv (crantai) 2. fok-ra történt felhasználással akkor engedd elindulni Noodelt :)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Arnoil 2008.07.10. 21:13-kor.

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Noodel (Noodel)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.07.10. 21:11

A Titkos Pszí-t nem fogadom el. Így először is költsd el a ......-ra a 2 KAP-ot rendesen és utánna, ha a mérgek felsorolása is megtörtént megnézem a lehetőségek szeerint végleges karaktert.

Blindre nem fogok rábólintani semmire.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Noodel (Noodel)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.07.10. 21:19

Quator ar Zaraquer írta:A Titkos Pszí-t nem fogadom el. Így először is költsd el a ......-ra a 2 KAP-ot rendesen és utánna, ha a mérgek felsorolása is megtörtént megnézem a lehetőségek szeerint végleges karaktert.

Blindre nem fogok rábólintani semmire.


Holt nyelv - crantai 2.fok 2 KAP-ért
A mérgeket kihúztam, nincs Noodelnél. Majd ha kidolgoztam akkor gyárt ha Vyan engedi...

Noodel

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Noodel (Noodel)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.07.11. 4:59

Ok. Részemről rendben. Jó játékot.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Noodel (Noodel)

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2008.07.11. 10:12

Üdv!

Nos a titkos pszit én sem engedélyezem, mivel nincs megindokolva az Előtörténetben. Egyébként is van egy saját szabályzat itt a forumon, hogy mikor is lehet használni első szinten titkos képzettséget. Én voltam az egyik aki ebben a nagy vitában részt vett erről a titkos képzikről (és mellékesen vesztettem de ez nem ide tartozik :lol: ).

Mindenesetre a titkos diszciplinákat nem, de a mérgek szerintem mehetnek. Tetszik az a koncepció miszerint áru gyártás szempontjából alkalmazná a karakter. Ezzel is színesítenéd a szerep játékodat.

Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: Noodel (Noodel)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.07.11. 12:17

Én úgy látom hogy végülis sikerült konszenzussal lezárni a karakter viselt dolgait :)

Mindenkinek köszönöm a bírálatot és hogy foglalkoztatok velem! 8)

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Következő

Hozzászólás küldése
17 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség