• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Anovik con Giovichi (Csupasz / Tovar Drubak)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
10 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Anovik con Giovichi (Csupasz / Tovar Drubak)

HozzászólásSzerző: Anovik con Giovichi » 2008.06.22. 12:21

Tovar Drubak története
Név: Csupasz (Tovar Drubak)
- Kor: 42
- Nem: Férfi
- Faj: Törpe
- Kaszt: Gladiátor
- Jellem: Csendes, magának való. A külvilágot érdeklődve szemléli, de nem kíváncsi, nem üti bele az orrát olyan dolgokba, amik nem tartoznak rá. Nem szívesen hoz döntéseket, azokat általában alaposan megfontolja, de ha eldöntött valamit, akkor makacs, mint az öszvér. A saját igaza mellett mindvégig kitart.

I. Gyermekkor:

1. Milyen nemzetiségű a karakter és hol született?
Tarinban született, Tovar Drubak néven, Hútharadban az ősi törpe városban.
2. Kik voltak a szülei? Mi a foglalkozásuk/vagy kasztjuk?
Apja Vrobar, építész volt, anyja Brama pedig serfőzéssel foglalkozott.
3. Milyen társadalmi pozíciót és vagyoni helyzetben volt a család? (gazdagok, szegények, megbecsültek, számkivetettek, stb)
Az apa elismert kőfaragó, és építész volt, és a ser is igen jó hírnevnek örvendett, amit anyja főzött.
4. Hol és milyen formában végezte tanoncéveit a karakter? (Céh, iskola, magányos mester, szülők okítása)
Hútharadban kovácsnak tanult, majd Zászlóháborút követően Ompur városában rabszolgaként gladiátor lett.
5. Gyeremkkorban történt jelentős családi tragédiák (ha voltak ilyenek)
Toroni fogság, rabszolgaság. :hogyaza:
6. Gyermekkorban történ jelentős -a karakter életútját befolyásoló- örömteli események (ha voltak ilyenek)
-
7. Miért azt tanulta a karakter amit? (a képzettségek megindoklása; pl.: a Céhben tanulata, az apja kovács volt, stb.)
Ifjú korában egy jó nevű törpe mesternél kovácsmesterséget tanult, majd a foglyul ejtését követően az Ompuri arénában, egy Merisan nevű ervtől a fegyverforgatás rejtelmeit, és a közös nyelvet sajátította el.
8. Mi az amihez a karakter különösen jól ért és miért sikerült ilyen magas szintre jutnia benne? (Értsd a karinak mely képzettségei vannak 3. fok fölött és miért?)
Semmiben nem kiemelkedő a tudása, lévén még elég fiatal, és a lehetőségei is elég korlátozottak voltak, de a nála lévő szekercével elég jól bánik.
9. Ha karakter családi kapcsolatrendszerének vázolása.
Szeretné megtalálni őket.
10. Mi volt a karakter "hobby"-ja?
Ilyesmire nem volt ideje.

II. Ifjúkor

1. Szerelmek és barátok (ha voltak/vannak)
Szívbéli szerelme sosem volt. Az ompuri nemesasszonyoknak azonban voltak furcsa kívánságaik…
2. Pártfogók és ellenségek.
Pártfogója nincs.
Ha a Láncbarátok ráakadnak, valószínüleg visszakerül az Arénába…
3. Jelentős ifjúkori életesemények:
A Zászlóháborúban a mestere mellett dolgozott, a csapatoknak készítettek szerszámokat, javítottak fegyvereket, páncélokat. A háború elég ijesztő volt.
4. A tanulóévek vége (Mi volt a karakter "mestervizsgája" azaz mi volt az a momentum amikortól az adott Kaszt tagjának számított?)
Az első szemtől szembeni küzdelemben győzelem, mely a túlélést is jelentette.
5. Mit vár el tőle az iskoljája/céhe/rendje/mestere?
Nem tagja semmilyen szervezetnek.
6. Mi a karakter célja most hogy az lett aki?
Haza szeretne térni, megtalálni a családját.
7. Kihez hű a karakter? (Kiért érez felelősséget? Kinek hajlandó szívességet tenni/engedelmeskedni és miért?)
Egyenlőre csak önmagához.


III. Személyiség

1. Van a karakternek jellegzetes szokása? (rágja a száját, káromkodik, fütyörészik, mindig zabál valamit, stb)
BOROTVÁLKOZIK.
2. Miben rejlik a karakter kiválósága? (Pl: kiváló tőrdobó)
Szívós mint a szikla, és erős mint a bivaly.
3. Mi a karakter gyengéje? (Pl. női társaságban annyira zavarban van, hogy nem bír kinyögni egy épkézláb mondatot)
Ha azzal kecsegtetik, hogy hazatalálhat, vagy hogy visszatérhet az emlékezete, bármire hajlandó.
4. Mi a karakter kedvence? (Pl: Imád meztelen talppal sétálgatni a fűben, imádja a törpe pálinkát; stb)
Szereti a finom ételeket, a jó italokat, és a puha ágyakat.
5. Mi az amit szívből utál? (pl: a fűzős ruhákat, a füstös kocsmákat, az izzadtságszagot, stb)
A bezártságot, a parancsolgatást.
6. Mi a karakter legnagyobb félelme? (ez lehet irracionális is) (pl: élve eltemetve lenni, víziszony, stb)
Visszakerülni Ompurba, sosem lelni meg a családját, illetve hogy sosem térnek vissza az emlékei.
7. Mi akarakter legmerészebb álma? Mire vágyik a legjobban?
Hazatérni…
8. Vannak-e a karakternek előítéletei?
Az emberek nehezen kiismerhetőek, más fajokkal még nem találkozott, de aki korbácsot hord, jó ember nem lehet!
9. Vallásos a karakter? (Ha igen mennyire? Mekkora áldozatot lenne képes hozni a hitéért?)
Antoh és még néhány pyarroni istenség nevét ismeri, hallott Tharról is, de tudja, hogy a törpék más istenekhez fohászkodnak.
10. Mit tart a karakter a mágiáról és a használóiról?
Nem ismer mágiahasználókat, és csak hallott arról, hogy létezik mágia. (A Psziről egyáltalán nem tud.)
11. Ha egy mottóval kellene kifejezned a karakter személyiségét mi lenne az?
Otthon, merre vagy?

A Zászlóháború végén, 3697-ben, fejsérülést szenvedett, és amnéziás lett. A toroni csapatok mellett „dolgozó” rabszolgavadászok fogságába került, akik viccből :shock: megborotválták.
Egy toroni rabszolgapiacon eladták, majd az ompuri arénába került, ahol a többi gladiátortól, különösen Merisantól, tudott meg dolgokat a világról. Merisan szerint a legtöbb törpe szakállas, ez viszont nem volt egyértelmű utalás arra, hogy neki nem kell borotválkoznia. Itt kapta a Csupasz nevet, és azótai is mindenki így hívja. Más törpével még találkozott, ezért még mindig rendszeresen borotválkozik, és az emberek nem szívesen magyarázzák el egy törpének, hogy mit kellene tennie.
4 évi fogság után a rabok fellázadtak, így ő is kiszabadult.
Tudta, hogy menekülnie kell, mert üldözni fogják, de amit tudott, fegyvert, páncélt, magával vitt, és ezek értékesítéséből fedezte utazását. Először Merisan útmutatása alapján keletnek tartott, majd hajóval kelt át a Quiron tengeren (brrr), Tiadlanba. Innét Ilanoron és Erigowon keresztül érkezett Tarin határához.
Utazása során mindenféle munkát elvállalt, hogy fenntartsa magát, még vadászni is megtanult valamennyire.

Kinézet:
130 centiméteres magassága átlagos a törpék között, de kidolgozott izomzata, széles válla, mellkasa miatt a „könnyebb átugrani, mint megkerülni” kategóriába tartozik. Haja színe barna, rövidre nyírt. Szakálla nincs, rendszeresen borotválkozik.
A bal halántékánál egy csúnya sebhely látható.
A ball vállára egymásba kapcsolódó láncszemet ábrázoló stilizált ábrát égettek fogvatartói, hátán, pedig korbácsütések nyomai látszanak.
Szeme színe szürke.

Ruházata egyszerű, emberi ruhadarabok sebtében átalakított változatai.
Fehér ing, kék nadrág, bakancs, szürke mellény, kopott bélelt kabát. Fejét egy kopott zöldes-szürkés színű kalap védi az esőtől.
Hátizsákjából kilóg a szekercéje nyele.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Anovik con Giovichi 2008.06.22. 15:45-kor.
Karakterek:
Csupasz -Tarin (nyílt)
Omar- Árnyjáték Nirmajéban (zárt)
Liu - Vérszín hold alatt (zárt)
Gunmann - Egy piszkos üzlet (zárt)
Avatar
Anovik con Giovichi
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 120
Csatlakozott: 2008.05.28. 23:24
Tartózkodási hely: Pécs
Vissza a tetejére

Re: Anovik con Giovichi (Csupasz / Tovar Drubak)

HozzászólásSzerző: Anovik con Giovichi » 2008.06.22. 15:39

Tulajdonságok alap KAP érték
Erő 17 19 KAP 18
Gyorsaság 14 14 KAP 14
Ügyesség 14 14 KAP 14
Állóképesség 17 19 KAP 18
Egészség 16 17 KAP 17
Szépség 11 11 KAP 9
Intelligencia 14 14 KAP 13
Akaraterő 14 14 KAP 14
Asztrál 15 15 KAP 14
Érzékelés 14 14 KAP 14
Összesen: 151 KAP

KÉ 9 9 KAP
TÉ 20 20 KAP
VÉ 75 75 KAP
CÉ 0 0 KAP
HM/szint 12 36 KAP
Összesen 140 KAP

ÉP alap 7 14 KAP
FP alap 7 7 KAP
FP/szint 8 24 KAP
Akt. ÉP: 14
Akt. FP: 27
Összesen: 45 KAP


KP alap 3 3 KAP
KP/szint 6 12 KAP
Összesen: 15 KAP

ügyi iq
KP: 4 4
Maradék KP: 2 Kp
Összesen: 17Kp (3+6+4+4)

AME: 14
MME: 14

Képzettség neve: KAP: szint:
Élő nyelv - törpe (vanír) 3
Kultúra - Tarin 3
Helyismeret - Tarin 3
Iparűzés - fegyverkovács 2 KAP 2
Iparűzés - páncélkovács 2 KAP 2
Fegyverismeret - csatabárdok 2 KAP 2
Fegyverismeret - harci kalapácsok 1 KAP 1
Fegyverhasználat - csatabárd 3 KAP 3
Pajzskezelés - kicsi 2 KAP 2
Nehézvért viselet 1 KAP 1

Birkózás 2 KAP 2
Ökölharc 2 KAP 2
esés 1 KAP 29% (25%+4)
Kétkezes harc 1 KAP 1
Fegyverhasználat - rövidkard 2 KAP 2
Futás 1 KAP 1
Kíntűrés 2 KAP 2

Kp
Élő nyelv - közös 2 Kp 2
Élő nyelv - aszisz 2 Kp 2
Kultúra - aszisz 1 Kp 1
Fegyverhasználat - buzogány, tollas 3 Kp 2
Fegyverhasználat - csatacsákány 3 Kp 2
Fegyverhasználat - íj, rövid 1 Kp 1
Szexuális kultúra 1 Kp 1
Vadászat 1 Kp 1
Iparűzés - szakács 1 Kp 1


Csapdafelfedezés (faji képzettség) 39% (35%+4)
Titkosajtó keresés (faji képzettség) 34% (30%+4)

Összesen: 24 KAP 15 kp

MAX: Felhasznált: Marad:
375 KAP 375 KAP 0 KAP


Felszerelés:
Hátizsák, szekerce , rövid íj, 1 tegez nyílvessző, kés, lábos, tűzszerszám, 2 takaró, 1 tömlő víz, 1 kis üveg pálinka, 1 oldal szalonna, 1 tucat tojás, kétszer sült kenyér, hagyma, bab.

Harcértékek:
alap
KÉ: 9(alap)+8(tul)+2(HM)=19
TÉ: 20(alap)+16(tul)+5(HM)=41
VÉ: 75(alap)+8(tul)+5(HM)=88
Cé: 0(alap)+4(tul)=4

szekerce
KÉ: 19+5=24
TÉ: 41+12=53
VÉ: 88+11=99
Sp: 1k10+4 (erő=18)

íj, rövid
KÉ: 19+5=24
CÉ: 4+4=8
Táv: 90m
Sp: k6


Pénz:
Ahogy a HM meghatározza.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Anovik con Giovichi 2008.06.22. 18:39-kor.
Karakterek:
Csupasz -Tarin (nyílt)
Omar- Árnyjáték Nirmajéban (zárt)
Liu - Vérszín hold alatt (zárt)
Gunmann - Egy piszkos üzlet (zárt)
Avatar
Anovik con Giovichi
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 120
Csatlakozott: 2008.05.28. 23:24
Tartózkodási hely: Pécs
Vissza a tetejére

Re: Anovik con Giovichi (Csupasz / Tovar Drubak)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.06.22. 16:17

Üdv!

375 KAP.

Ép 14
Fp 27

A harcértékek nincsennek kiszámolva és a fegyveres értékek is hiányoznak.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Anovik con Giovichi (Csupasz / Tovar Drubak)

HozzászólásSzerző: Anovik con Giovichi » 2008.06.22. 18:03

Üdv!
Köszi, módosítom amit kértél, csak azt nem tudtam, hogy a szekercéhez milyen harcértékeket használjak.
Legyen a sima egykezes csatabárd?
Karakterek:
Csupasz -Tarin (nyílt)
Omar- Árnyjáték Nirmajéban (zárt)
Liu - Vérszín hold alatt (zárt)
Gunmann - Egy piszkos üzlet (zárt)
Avatar
Anovik con Giovichi
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 120
Csatlakozott: 2008.05.28. 23:24
Tartózkodási hely: Pécs
Vissza a tetejére

Re: Anovik con Giovichi (Csupasz / Tovar Drubak)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.06.22. 19:04

Ok. Részemről rendben. Jó játékot.

Már csak a kezdőhelyszín HM-je kell.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Anovik con Giovichi (Csupasz / Tovar Drubak)

HozzászólásSzerző: Anovik con Giovichi » 2008.06.22. 19:26

Köszi, hogy ilyen gyorsan megnézdet!
Már írtam a HM-nek, hogy ő is ellenőrizze.
Anovik
Karakterek:
Csupasz -Tarin (nyílt)
Omar- Árnyjáték Nirmajéban (zárt)
Liu - Vérszín hold alatt (zárt)
Gunmann - Egy piszkos üzlet (zárt)
Avatar
Anovik con Giovichi
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 120
Csatlakozott: 2008.05.28. 23:24
Tartózkodási hely: Pécs
Vissza a tetejére

Re: Anovik con Giovichi (Csupasz / Tovar Drubak)

HozzászólásSzerző: Torof Oggi » 2008.06.23. 12:28

Szia.

Az előtörténet részemről rendben egyetlen apróság ha toronban adták el miért abasziszi arénába került? Szerintem egyszerűbb ha Abasziszban adták el a láncbarátok és akkor nincs gond. Kérd meg pm Yvett-et hogy adjon jk státuszt és írok neked bemesélő reagot az utak ösvények topikba
III. Vörös Hadúr
Vörös lobogó hordozója
Avatar
Torof Oggi
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 269
Csatlakozott: 2008.03.28. 9:56
Vissza a tetejére

Re: Anovik con Giovichi (Csupasz / Tovar Drubak)

HozzászólásSzerző: Anovik con Giovichi » 2008.06.23. 12:59

Szia!
Szerintem igazából nem lényeges, hogy hol adták el, mert az aki megvette, lehetett más rabszolgakereskedő is, és további értékesítés reményében vette meg, vagy eleve az ompuri Aréna felkérésére keresett Toronban alkalmas "embereket", lévén a Zászlóháborúk alatt mindig vannak elf, törpe foglyok.
A lényeg, hogy egy törpe, mindenhol unikumnak számít.

Egyben köszönöm a gyors elbírálást.

Anovik.
Karakterek:
Csupasz -Tarin (nyílt)
Omar- Árnyjáték Nirmajéban (zárt)
Liu - Vérszín hold alatt (zárt)
Gunmann - Egy piszkos üzlet (zárt)
Avatar
Anovik con Giovichi
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 120
Csatlakozott: 2008.05.28. 23:24
Tartózkodási hely: Pécs
Vissza a tetejére

Re: Anovik con Giovichi (Csupasz / Tovar Drubak)

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2008.06.23. 13:15

JK státusz megadva!

Jó játékot!

Yvett
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Anovik con Giovichi (Csupasz / Tovar Drubak)

HozzászólásSzerző: Anovik con Giovichi » 2008.07.23. 13:23

Helyszín: Tarin
HM: Torof Oggi
Tp: 2
Indoklás: nehéz harcért

Összes Tp: 2
Karakterek:
Csupasz -Tarin (nyílt)
Omar- Árnyjáték Nirmajéban (zárt)
Liu - Vérszín hold alatt (zárt)
Gunmann - Egy piszkos üzlet (zárt)
Avatar
Anovik con Giovichi
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 120
Csatlakozott: 2008.05.28. 23:24
Tartózkodási hely: Pécs
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
10 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség