• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

A múlt... Ez történt Velünk...

Moderátor: Admin

Téma lezárva
1126 hozzászólás • Oldal: 35 / 76 • 1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 76

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Pelso » 2008.06.13. 7:48

Revo

*A 8 adag fegyvermérget gondolkozás nélkül tartóstul elveszem és egyelőre az övemre akasztom. Pénzét rejtő erszényét ideiglenesen az úti bakancsom szárában helyezem el.
<… Nos, a jelek szerint mégis csak ember vagy… A tetoválásod ugyanúgy megmagyarázhat mindent, ahogyan akár teljesen semmit mondó is lehet… Akkor ennyit a felületi áttekintésről…>
*Figyelmem át terelődik, az elszenvedet sérüléseire. Leginkább a lábát ért lőtt seb érdekel. Hogyan érte a találat, milyen sérüléseket szenvedet el? Menyire súlyos és milyen károsodást okoztak? Miként lehetet, hogy a találat után különösebb gond nélkül nehezedet rá?
*Felmérésemben egy pillanatnyi szünetet tartva megszemlélem, hogy-s mint tart a kis ütközet. A többiek merre vannak? Van e valaki, aki felén tart e? Ez után figyelmem újra a testé.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.13. 8:21

KM: [Dreemer],A tábor - harc-hulla ...gyalázás :?:
Helyszín: A puszta - Nirmajéhez közel-Gallain tábora
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek-Szombat valamikor este
Résztvevők:Tala Mörök(Gorodak)


*Mögötted felsorakozó elfek miatt nem alkalmas a pillanat, egyenlőre. Kisvártatva az elfek és lovagok megindulnak üldözni a támadókat, minimális erőket hátrahagyva. A hátramaradtak a tábor peremvidékein vannak és őrködnek páran sebesülteket keresnek. Úgy becsülöd lesz egy nyugodt fél perced... alkalmas idő ez sok sok mindenre 8) *

//Ha mindenki reagolt egyet, akkor megírom hogy a táborban mi történik, és egészen reggelig mi történt.//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.13. 8:24

KM: [Dreemer],A tábor - harc-Hullarablás :?:
Helyszín: A puszta - Nirmajéhez közel-Gallain tábora
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek-Szombat valamikor este
Résztvevők:Revo (Pelso)


*A lábát átjárta a nyílvessződ, felső testén egy nagy erejű vágás szerinted ez okozta a halált. Az izomzat a lábon nem sérült elég súlyosan de egy ütő eret felsértett a nyílvessző.*

//A további események leírása majd menni fog ha tudom hogy Lorin mit tessz..//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Pelso » 2008.06.13. 8:35

Revo

*A sebek megvizsgálása után megkönnyebbülten ülök rá a sarkamra. A halál oka nem okoz meglepetést mivel láttam a halált okozó eseményt.
<… Szóval ezért voltál képes talpra állni… Légy hálás Arel kóbor bolondjának, amiért egy csapással végzet veled különben még sokáig szenvedhettél volna a lábad miatt… Ráadásul a vérveszteségbe bele haltál volna… Előbb… Vagy… Utóbb…>
*Türelemmel várom a többieket. Valamint a fejleményeket is.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: con Claudius » 2008.06.13. 9:05

Hóvirág

-Pontosan milyen vendégek vannak a negyedben?
Si vis Pacem, para Bellum
Avatar
con Claudius
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 182
Csatlakozott: 2008.03.09. 12:17
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.13. 10:19

KM: [Dreemer], Kis Szirenári követségen
Helyszín: NAGY KASZÁS fogadóban-Konyha
Időpont: 3692. 01. 14. Szombat Délelötti órák (9-10 közt)
Résztvevők:Hóvirág (Vipera) (con Claudius), Leon con Maratinho (Saggaras Zenir),Dreego con'IGarno (Rayamancor)
NJK:Ansin,Deroniln


(Dermolin(pyar,Elf))
-Nos nem tudok róluk pontos részleteket. Az Essenor(Gallain feleségének családja) család tagjai közül is számosan ezen kívül valamelyik távoli családból egy nagyobb csoport vendég érkezett. Őket tanácsos lenne messzire lekerülni saját testőrséget hoztak magukkal. Nem tudni róluk semmit. Annyi bizonyos a palota vendégszobáit egytől-egyig használják. A nagy sürgés forgás talán hasznotokra lehet...

//Lehet a fő család nevet elnéztem majd még ellenőrzöm...//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Ruyan » 2008.06.13. 12:24

Erior

<<Nem is gondoltam volna, hogy Krad felkentjével beszélgettem, mindig vannak meglepetések. De legalább biztosan találtam egy művelt embert>>

A sebesültek ellátásában én is segítek, ha szükséges, ha van elég szakképzett ember erre a célra, akkor csak nézem őket. Miután ellátták a sebesülteket megpróbálok beszélgetni a menekültekkel, hátha szolgálnak valami értékes információval. A következő dolgokkal kapcsolatban kérdezem őket: honnan jöttek, miért üldézték őket nomádok, hogy került közéjük az öreg ember. Ha nem akarnak válaszolni, akkor nem zavarom őket, igyekszem tényleg beszélgetni velük, nem csak faggatni őket.

Az úton a Krad-pap mellé férkőzöm a lovammal és megszólítom:
- Láttam a csatában hogyan harcoltál. Nem gondoltam rólad, hogy Krad szolgája vagy, míg beszéltünk. Pyarronból jöttél ide tán?
Bredon Shovilan-Vérszín Hold alatt
Thun, a vadász-Haláltusa
Avatar
Ruyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 459
Csatlakozott: 2008.04.24. 17:31
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: con Claudius » 2008.06.13. 12:31

Hóvirág

-Ez a derák ifjú -teszem kezem Dreego vállára- lesz az én testőröm magam pedig egy befolyásos kereskedő leánygyermeke és egyben ajánlatának közvetítője. Különleges fűszereket akarun az itteni gazdagokra sózni. Mit szóltok hozzá? Ha tetszik akkor szereznünk kell némi termékmintát és kissé feltérképezni a piacot. De ugyanez jöhet borral, kelmével bármivel. Ha nincs jobb ötlet ez biztosítja h a palotában viszonylagosan szabadon járjunk. Van róla apalrajzunk? Akármilyen rajz?

//Figy ha ezek a nevek fontosak pls írj egy összefoglalót amit jól lementek me képtelen vagyok őket megjegyezni//
Si vis Pacem, para Bellum
Avatar
con Claudius
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 182
Csatlakozott: 2008.03.09. 12:17
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2008.06.13. 14:58

Tala Mörök

* Miután körbe néztem és meg láttam az elfeket és a közelben lévőket, felhagyok a tervemmel. Majd meg látom Revot is, ekkor végkép felhagyok a tervemmel. Meg vizsgálom a mellettem fekvő embert-jelet vagy valami érdekeset keresve testén melyről kiderülhet, hogy klán tag e. Majd meg vizsgálom a sebem és, ha tudok a sebtől mozogni, akkor felállok és elindulok, egy helyre ahol a sérülteket kezelik. A jobb kezemben azért ott tartom a tört. Arcomon azért látszik a fájdalom amit a tör okoz az oldalamban. *
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.13. 15:19

KM: [Dreemer],Az utolsó nap-a csata után; úton
Helyszín: Kereskedelmi út Nirmajébe-fél napnyi távolságra
Időpont: 3692. 01. 12.Csütörtök dél-délután
Résztvevők: Erior y'Woren(Ruyan)
NJK: Karaván tagjai, menekültek, Nomád csapat


*Jómagad is sebesült vagy, ezért mikor sebesülteken akarsz segíteni először magadon kezdesz el segíteni. Szerencsére Dreina lovagjai értik a módját miként kell sebeket kötözni. Elegendő sebkötöző van a csapatban.*

*Nem vagy egyetlen aki kérdezősködik. A karaván vezetője és a Dreina lovagok is kérdeznek, nem beszélve a Krad papról.*
// Az egyszerűség kedvért ha nem gond inkább leírom mit tudsz meg, a párbeszédek leírása igen hosszú lenne... továbbá NJK között zajlik, neked nem igazán jut szó.//
*A következőket tudod meg:
-Xin-Lin-Kim : egy újekeltű démonimádó és emberáldozó vallás. Amely terjedőben van.
-A menekültek falvakat járó kereskedők voltak. Míg az öreg ember Teron közéjük nem csapódott, mágiával uralma alá nem hajtotta öket.
-Teron a falvakban embereket rabolt el, és áldozott föl, ehhez pedig a kereskedőket használta fől.
-Legutóbb is egy faluban voltak, Teron nyíltan kezdett varázsolni szerencsére a Nomádokból álló Nirmajei őrjárat arra járt, és megtámadta Teront.
-Teron sötét varázslatoknak hála egérutat tudott nyerni ideig-óráig..
-Teron halálával a kereskedőkre kényszeritett varázslat megtört végleg, most már teljesen szabadok.

*Az útón:*
-Mondtam, lexikonokat másolok, egyszerű Krad szerzetes vagyok, Erigowbol. Mostmár testközelből is megismerhetted a Démon imádókat.... :)

-Láttam milyen remekül harcolsz, nem néztem volna ezt ki egy öreg könyvmolyból...

-Van már szálkásod Nirmajéban? Apropó mi dolgod errefelé?

//Az üreg a menekültekkel együtt érkezett ide... közéjük tartozott.//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Ruyan » 2008.06.13. 16:03

Erior

<<Sok új dolgot tudtam meg, azért értelme is volt a jöttüknek. Az már csak a jövő zenéje hogyan tudom kamatoztatni ezeket.>>

- Bocsáss meg, kiment a fejemből a harc hevében, hogy erigowi vagy. Megismerhettem, ennyi épp elég is volt számomra belőlük- halvány mosolyra húzódik a szám- Az lehet, hogy öregnek nézek ki, de én nem érzem magam annak, olvasni viszont tényleg szeretek, viszont túlzás lenne azt állítani, hogy remekül harcolok, inkább azt mondanám, Arel vezette karomat, s fegyveremet. Nincs még szállásom, tudsz esetleg tanácsolni valamit, hol szállhatnék meg? A dolgom, kicsit nehéz megfogalmazni- egy kis szünetet tartok
<<Hogyan is kéne neki elmondani, úgy hogy ne érdeklődjön sokat miatta? Nem egyszerű, de remélem menni fog>>

-Nos, kutatni jöttem Nirmajéba. Elsősorban a nomádok kultúráját, de a nirmajei is érdekel, ha már idáig eljöttem... Azt hiszem ez a legpontosabb megfogalmazása a "dolgomnak".
Bredon Shovilan-Vérszín Hold alatt
Thun, a vadász-Haláltusa
Avatar
Ruyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 459
Csatlakozott: 2008.04.24. 17:31
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Rayamancor » 2008.06.14. 8:54

Rayamancor (Dreego con I'Garno) /Monguz/

*Végre elhagytuk a fogadót ,miközben lassan közeledünk a szövetséghez megpróbálok minden helyszínt és épületet jól megfigyelni ,természetesen az útvonalunkról nem is beszélve.
Így némán szemlélődve követem kísérőnket figyelem az embereket és az őrjáratokat is...Ahogy beérünk a ligetbe tovább figyelem a részleteket míg eg nem érkezünk a szövetségre,Mikor belépünk az öreg elf termébe enyhe meghajlással üdvözlöm majd figyelmesen halgatom szavait.
Ennek a hóvirágnak a jelenléte kissé zavar ,valami nem stimmel vele legalább is ez az érzés motoszkál bennem.
Hogy került ide és eggyáltalán honnan tud ezekről a dolgokról,viszont az ötlete jó így míg jobb nem jut eszembe tervnek megfelel ,Hóvirág felé fordulok és nem túl szívéjesen hozzászólok.*


-Nos egész jó kis ötlet ,de áruld már el tulajdonképp hogy kerülsz te ide és ki vagy?
-Bocsáss meg de nem vagyok jó kedvemben ..de az ötlet egész jó


*Majd az öreg elfhez szólok*

-Üdvözöllek nagytiszteletű Denoril.. ,A bosszú legalább annyira az enyém mint tiétek hisz e átkozott nemesek elvették tőlem szeretett Avariennem !
és ezért meg fognak halni mind!
-Azt hiszem gyanú nem tévedhet rám hisz amint magatok is gondolhatjátok Gorwick földje volt szülőhazám és az ottani emberek nem épp idegen szeretetükről híresek,no persze ez ne zavarjon meg benneteket hisz ez a mentalitás igen távol áll tőlem viszont a cél elérésében hasznomra lehet.
Társammal Viperával egyszerű dolgom lessz ,nem hiszem hogy gondot fog okozni a csendben és láthatatlanul való közlekedés a palotában...
-A hölgy ötlete egész jó de még kidolgozásra vár ,azt hiszem az lenne a legjobb ha még ma délelőtt letisztáznánk mindent társaimmal és ha megvagyunk ismét eljövünk hozzád hogy elmondjuk neked mire jutottunk.

-Viszont lenne néhány kérdésem..
-Hogyan jutunk be a palotába ha nem kapunk meghívást?
-Kapunk e támogatást tőletek? Gondolok itt megfigyelőkre akik le tudják adni a drótot ha melegszik a helyzet esetleg valami féle kapcsolatra odabenn aki esetleg rá tud világítani a keresett személyek kilétére,a nevüket ismerem de látni még sosem láttam őket.
-És esetleg van ötletetek arra hogyan tehetnénk el őket láb alól? Véleményem szerint mind a három gazembernek közel eggy időben kell meghalnia hogy elkerülhessük a riadalmakat és csökkentsük a lebukás eséjét.
-Van e információtok esetleg közös programokról ,vadászatról stb aminl a keresett személyek közösen vesznek részt?
-Minden esetre ha bejutunk kell legalább eggy nap míg teljesen megismerjük a környezetet..
-És még valami, bár ez személyes de nagyon leköteleznétek és persze meg is fizetném ha tudnátok nekem szerezni eggy kis ételmérget...a kedvesem attól lelte halálát..
-Remélem abban eggyetértünk hogy pusztulniuk kell ,A piszkos részét Jómagam és Vipera aki remélem segít nekem el tudjuk intézni.
De a háttérben jól jönne a támogatásotok.
-És ahogy a hölgy is mondta nem ártana eggy térkép sem ha beszerezhető,így nem kéne annyi időt pazarolni a hely felmérésével.
-Egy szónak is száz a vége az lenne a legjobb ha estefelé visszajönnénk letisztult gondolatokkal és tervekkel.


*Majd a többiek felé fordulok *

-Nincs kedvem ahhoz hogy ha balul sülnek el a dolgok mindenki engem keressen,ezért is nem mutatkoztam be,
Az lessz a legjobb ha ezentúl fedőnevet használok úgyhogy csak szólítsatok "Monguz"nak.


//off bocsi mindenkitől de csak hétfőn tudok írni minden esetre valami nagyon okosat kell kieszelnünk //
Hogy mi lessz holnap?....eggy nappal közelebb a halál.....
Ősi Dzsad tanítás: "Ne álj le idiótákkal vitatkozni mert lesülyedsz a szintjükre és ők le fognak győzni a rutinjukkal"
Avatar
Rayamancor
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 114
Csatlakozott: 2007.11.09. 11:10
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: con Claudius » 2008.06.14. 14:01

Hóvirág

Hmmmm - húzom el a számat - A mongúz nem az az állat ami elkapja és megöli a kígyót, többek között a Viperát is? Szép kis barátság... de semmi közöm hozzá. Magamról annyit, hogy ha az Úrnő parancsa nem lenne elég személyes motivációm is van abban, hogy bejussak és a saját lábukon távozók számát csökkentsem. Ha ez kevés... sajnálom, többel nem szolgálhatok. De amíg ti a háttérben bújócskáztok azzal a kígyóval én nyíltan járhatok kelhetek ha megkapom a kellő segítséget.
Si vis Pacem, para Bellum
Avatar
con Claudius
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 182
Csatlakozott: 2008.03.09. 12:17
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.14. 20:36

KM: [Dreemer],Az utolsó nap-a csata után; úton
Helyszín: Kereskedelmi út Nirmajébe-fél napnyi távolságra
Időpont: 3692. 01. 12.Csütörtök dél-délután
Résztvevők: Erior y'Woren(Ruyan)
NJK: Karaván tagjai, menekültek, Nomád csapat


//Egy kis leírás a karavánról és menekültekről//

*A karavánt alkotó 16 szekér egymást követve halad az úton mindkét oldalt katonák nyargalnak, Dreina lovagjai 2 részre oszolva a karaván előtt és mögött haladnak. Az utazok a karavánokon, vagy lóháton a szekerek mellet, esetleg köztük az úton haladnak.
A menekültek közeletekben lévő szekéren kaptak helyet, ti az úton haladtok. A menekültekből mostanra csak négyen maradtak, a harcban többet megöltek. A holtesteket egy külön szekéren zsákban viszitek, a menet végén. A menekültekkel tartó ismeretlen nő, továbbra is zokog hatalmas bánatában, élete szerelmét és gyermekét siratja. Mindkettő elvszett a mai napon, társai próbálják vigasztalni.*

*Krad fölkentje igen alapos tájékoztatást ad:*
-Nirmajéban sok fogadó akad, de ezek majd mindig telis tele vannak átutazókkal. Biztosra veszem most is teli lesznek, van egy fogadó mely mindig üres, a NAGY KASZÁS FOGADÓ veszett híre van! Darton egy szolgálója alapította, és szolgálja ki az ara tévedőket. A fogadó egyben templom és temető is, emiatt aki teheti inkább másutt keres menedéket. Arról nem si beszélve hogy félelmetesen néz ki belülről, minden elemében a halál lengi körbe, állítólag élőholtak járnak a falak közt, és amazok szolgálják ki az arra tévedőket... arról is hallani hogy a hullák néha húslevesként végzik...
-Érdekes ön is nomádokat kutatja, tudja jómagam és Teodor atya is a nomád kultúra megismerése miatt vagyunk itt. Egy apró házban lakunk, biztosan sok érdekes olvasmánnyal tudunk önnek szolgálni... ha van kedve esetleg nézzen be hozzánk, talán a leg szerencsésebb lenne ha nálunk szállna meg...nem kellene messzire mennie a könyvtártól :)

//+1 tapasztalati pontot kaptál az eddig átélt események miatt, no meg mert jól alakítod a karakteredet//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.14. 20:56

KM: [Dreemer], Kis Szirenári követségen
Helyszín: NAGY KASZÁS fogadóban-Konyha
Időpont: 3692. 01. 14. Szombat Délelötti órák (9-10 közt)
Résztvevők:Hóvirág (Vipera) (con Claudius), Leon con Maratinho (Saggaras Zenir),Dreego con'IGarno (Rayamancor)
NJK:Ansin,Deroniln


(Dernolin; Pyar,Elf)
-Kedves Hóvirág kereskedőként a palota elé eljutnának, de a palota küszöbén át semmi képen sem... A kereskedőkben bíznak meg a legkevésbé...
-A következő embereket szokták beengedni:
-Követeket.
-Nemeseket.
-Galain rokonait
-Gallain embereit
-Gallain emberei által megbízhatónak nevezetteket.
-Gallain és a palota őrségét.
-Palota szolgálóit
-Kyel,Dreina,Darton papjait és azok szolgálóit.
-Meghívott embereket.
-Galalin feleségének, Victoriának udvarnőit, és szolgálóit, testöreit

//lehet a listáról valami lemaradt, akkor azt pótolni fogom...//

-A palotán belül a külhoni vendégek miatt szigorú rendet tartanak. Minden fontosabb folyósra és átjáróba őrséget állítottak. Nem hinném hogy bárki észrevétlenül mozoghatna. Nagyon alaposan ügyelnek mindenre.

-Biztos hogy a bányanegyedbe el fognak látogatni, azt minden nemes megteszi. Eddig még nem tették meg.
-Az is biztos hogy együtt mennek szinte minden hová, mert jó barátok.
-Mostanában úgy hírlik sok időt töltenek Gallain Felesége társaságában.

-Térkép a palotáról van természetesen, de még nem tartunk ott hogy érdemes lenne elővenni...
-A megfelelő felszerelés előkerítését átvállaljuk.
-A bosszú a mi bosszúnk is, nem kívánunk mindent csak magukra bízni...

-Hogy miképpen lehetne őket megölni? Ennek ezernyi módja elképzelhető:
-Kiprovokálni párbajt, és abban megölni őket.
-Hóvirágot megfelelő méreggel bejuttattatni a nőket az ifjak amúgy is szeretik.
-A palotán belül is elfordulnak balesetek... azokkal akik sokáig vigadoznak.
-Amikor a bányában vannak, sokkalta kiszolgáltatottabbak.
-Valami városi látványosság kedvért szerintem kijönnének a palotából, a nagy tömeg pedig ezernyi veszélyt rejthet...

-A napi terveiket nem ismerjük, több információnk nincs, egyenlőre...
-Fontos lenne hogy távozásuk előtt kell meghalniuk, mikor elmennek nagyon nagy csapatok fogják öket kísérni az úton..

//Többet nem reagolok nektek, Sargass Zenir reagját várom, ha az megvan akkor folytatom, tudnom kell ö miként vélekedik a dolgokról, mármint a karaktere...//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
1126 hozzászólás • Oldal: 35 / 76 • 1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 76

Vissza: Régi Kalandok...

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség