• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Kijoe ( Juan con Temerino)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
18 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Kijoe ( Juan con Temerino)

HozzászólásSzerző: Kijoe » 2008.06.01. 19:38

Név: Juan con Temerino
Kor: 20
Kaszt: Harcművész

Juan egy gorviki faluban nevelkedett, a Temerino család birtokán. A család főként a környező kisvárosok és falvak védelmi pénzeiből, illetve a szőlőtermelésből és borászatból tartotta fenn magát. A szomszédos Arravik családdal régóta folytattak árnyékháborút de Juan apjának, Armando-nak haláláig nem tudtak ártani a családnak. 6 éves volt Juan mikor egy utcai rajtaütésben megölték az édesapját. Carlos a legidősebb fiú vette át a család irányítását aki köztudottan indulatos természetű volt. Ekkor kezdődtek a véres leszámolások. Mindkét család a másik életére tört. Juan-t, Carlos az immáron új családfő az egyik távoli faluba küldte Icsino-val, a Sárkánykarom nevű alvilági szervezet egyik jól képzett orvgyilkos-testőrével, hogy biztonságban legyen, ha esetleg az Arravik család kerekedne felül.

Icsino enoszukéról hozta magával harcművészeti tudását és mivel a Sárkánykarom rend a Temerino család hűbérese volt, így 20 éve rendületlenül szolgálta a családot is. A faluban elkezdte Juan kiképzését, mivel Juan nem hagyta békén és folyton küzdeni akart. A fiúnak kivételes képességei voltak, a harcban gyors volt és erejének köszönhetően igen hatékony.

Icsino mester megtanította az O-Dome-Ho harcművészetre, és folyton nehéz és nagyon fárasztó edzések sorozatával bírta rá a fiút, hogy bármekkora kínt is keljen elviselnie, a meditációs gyakorlatok segítségével képes legyen úrrá lenni a test viszontagságain. 17 éves korára kiválóan elsajátította a harcművészetet és jó érzéke volt a veszély felismerésére. A mestere a testőrködés alapjain kívül megtanította, a nyomolvasás és a fegyverismeret képzettségek alapjaira is.

A harc mellett rengeteg ismeretet kellett elsajátítani az ifjú Juan-nak, mert ha esetleg ő örökli a család vezetését akkor helyt kell állni nemesi körökben is. Ezért Icsino mester néhány segéddel, megtanították az udvari etikettre, táncra és persze a szexuális örömökre is. Juan ezt élvezte, mert gyönyörű nők voltak a mester segédei... :) Az egyik segédbe, Daniellába bele is esett Juan, aki viszonozta érzéseit, egészen a későbbi orvgyilkos támadásig, ahol megölték a bérgyilkosok.

A világi képzettségeken túl, mestere azt is megtanította a fiúnak, hogy az igazi művészet az, ha nem csak harcolni de gyógyítani is tud a harcos, ezért az orvoslás és sebkötözés alapjait is megtanította Juan-nak.

Első igazi próbájára és a szerelme tragédiájára 18 évesen került sor. Az éj leple alatt bérgyilkosok törtek a falura. Minden bizonnyal kiderült, hogy egy Temerino-t bújtatnak, ezért az Arravik-ok fejvadászokat küldtek a likvidálásra. Icsino mester észlelte a neszezést a tetőn és még éppen jókor vetődőtt arrébb, mert mérgezett tűk repültek oda, ahol nemrégiben feküdt. A feketeruhás bérgyilkosok berontottak a házikóba, a mester harcolt, minden piszkos cselt bevetett de túl sokan voltak. A segédeket gyorsan megölték, köztük Daniellát is. Juan arra ébredt, hogy mestere ordít, amint kinyitotta szemét egy kard suhintott éppen a feje felé. Csak a szerencséjének köszönhette és persze a mestere elhajított tőrének, hogy túlélte a csapást. A támadó szájából vér bugyogott elő, majd összerogyott, mert a hátában a tőr épp a tüdejébe fúródott. Juan felugrott és már előtte is termett a következő támadó. Ramiéráját ügyesen és gyorsan forgatta a támadó, de Juan egy erőteljes rúgással a fejvadász térdkalácsába rúgott, mire az féltérdre rogyott. Egy kis időt kapott, hogy felmérje a terepet, mestere 4 támadóval viaskodott és további kettő jött be az ajtó helyén. A fiú összerándult mikor meglátta szerelme holttestét, azonban eddigre a fickó is eszmélt és egy gyors szúrást eresztett meg, szerencsére ez nem érte váratlanul Juan-t. A támadó kezét elkapva egy gyors és erőteljes csavarással a földre vitte a bérgyilkost, aki olyan szerencsétlenül esett, hogy a fejét beverte és elájult. A közeledő két támadó pedig meglepődött mikor Juan az alkarvédőivel kivédte a felé repülő dobótőröket. Időközben Icsino mester is végzett a rárontó fejvadászokkal, így már csak ez a kettő maradt akik nem sokáig állták a mester és a tanítvány rohamát.

Aznap nem sokat beszéltek, összetakarították a romokat és a hullákat elégették, persze miután elvették a holmijukat. A tűznél falatozva mestere figyelte Juan-t. :

- Jól harcoltál. Azonban tudnod kell, hogy ha "ezek"- köpött egyet- ide jöttek akkor annak csak egy magyarázata lehet. A család elesett és ahhoz, hogy be tudd teljesíteni a kötelességed, túl kell lépned a veszteségeiden. Vacsora után tanítok neked valamit amitől erősebb és ügyesebb leszel és nehezebb lesz majd meglepni téged.

Juan felnézett mesterére, szeméből könny csorgott alá de megacélozta magát és ott abban a percben megesküdött a Kosfejes Úr előtt, hogy nem nyugszik míg meg nem bosszulja szerelmét és a családját.

- Mester, köszönök mindent. Egy nap eljön a pillanat, mikor a Temerino-k megfizetnek azoknak az aljas Arravik patkányoknak. - Juan szeme csak úgy izzott a haragtól...
- Biztos vagyok benne Juan de addig még ne feledd: Gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni. És mégvalami! Szövetségeseket kell keresned, azt ajánlom, hogy a Sárkánykarom renddel is vedd fel a kapcsolatot. Ebben természetesen tudok segíteni.


Miután elfogyasztották a vacsorát Icsino mesélni kezdett Enoszukéről és a legendákról, az ősi és titkos pszi tanokról, valamint a Sárkánykarom rendről. A rendet egy enoszukéről érkezett mester alapította, aki eredetileg rabszolga volt, de kivételes képességeit felismerve, jó 250 évvel ezelőtt az akkori Temerino család feje, Benito felszabadította és engedélyt adott neki a harcosok kiképzésére. Ahogy teltek-múltak az évek, a Sárkánykarom rend egy erős harcosokból, harcművészekből álló orvgyilkos-testőri feladatokat ellátó alvilági szervezet lett. A Temerino család szabad kezet adott, mindaddig amíg a rend tettei nem sértik a család érdekeit, azonban a feltétel az volt, hogy a Temerino család megbízatásait végre kell hajtaniuk.

Az elődaás után megtanította neki a titkos pszi tudományát, köztük a hatodik érzék, kitérés, aranyharang és a halálos ujj technikákat.

Az egyik kora hajnali edzés során Juan ahogy ott állt kint a mezőn érezte, hogy valaki a háta mögé osont. Gyors tigrisbukfenccel előreugrott és megfordult. Icsino volt az.

- Gratulálok, kiálltad a próbát. Átadtam minden tudásom. – mondta az izmos fegyvermester.

Ez volt a tanulóidőszak vége a hegyekben. Összeszedték holmijukat és elindultak a Sárkánykarom rend egyik menedékébe. Útközben Icsino sok információval ellátta az ifjú Juan-t, aki megtudta, hogy hatalmas háború tört ki a sivatagi néppel az úgynevezett amundokkal, akik betörtek Gorvik Szent földjére és hatalmas veszteségeket okoztak. A régi Temerino birtokok egy kis része is áldozatul esett eme háborúnak de ami fontosabb, hogy az Arravikok a területük felét elvesztették a háborúban. Most rengeteg minden leköti a figyelmüket, így talán könnyebb lesz beszivárogni és még az is segít, hogy 6 éves kora óta nem látta senki Juan-t, így nem tudják kit keresnek.

Miután elértek a Sárkánykarom Rend menedékébe, Icsino-t és Juan-t a nagymester kérette. Juan egy kéréssel ált elő, szeretett volna felvételt nyerni a Rendbe. A nagymester meglepődött de amint ránézett Icsino mesterre bizonyos feltétellel belement. Két alacsonyabbb rangú gyilkost kellett legyőznie. Juan elgondolkodott a feltételen de belement. Tiszteletbeli testőrré és egyben rendtaggá avatták miután az ellene kiállított két harcművészt sikerült legyőznie.

Az elbeszélgetésen kiderült, hogy nem írtották ki a családot teljesen, a régi birtokuk megmaradt, ahová visszavonultak, ugyanis Juan kishúgát Izabel-t az Arravikok feje feleségül akarja venni és ezáltal törvényesen megszerezni a birtokokat. A család férfi tagjai közül csak Jose van életben aki azonban Ranagol papja és így nem kívánta vezetni a családot. Olyan pletyka is szárnyra kapott, hogy az igazi örökös is a birtokon van...
Nyílván az időt húzzák, de ki tudja...

Jelenleg, Juan a Sárkánykarom Rend egyik eldugott rendházában van, ahol éppen az edzőteremben gyakorol egyik klántársával. Gondolatai azonban egyfolytában azon járnak, hogy ki lehet az az örökös, hiszen legjobb tudomása szerint Juan az...

Kinézet: 20 éves, rövid fekete hajú, barna szemű, átlagnál magasabb és kimondottan izmos testfelépítésű fiatal férfi. Ruhája fekete nadrág, fehér ujjatlan ing és sötétzöld színű selyem deréköv, valamint fekete alkar és lábszárvédőt is hord.

[cir=150x208]http://1.1.1.4/bmi/image1.myvip.com/users/0037/00376846/7884626/ab3789be23fd2b5e9d7ef47c91c524d278461721.jpg[/cir]


// A képet a neten találtam, talán Marc Dacascos lehet rajta... //

Életcél: Vendetta, azaz a családját megbosszulni.

Jelleme: Rend, halál

Viselkedés: Hidegvérű, a haláltól nem fél, csak a cél a lényeg. A mágiahasználókat nem szereti, bár sok tapasztalata nincs velük szemben csak amit mestere mondott.

Előítéletei: Mestere megtanította, hogy ne bízzon senkiben...

Vallás: Ranagol hívű, bár képzése nem terjedt ki a vallásra, ezért átlag gorvikiként ismeri a vallást. Azaz a Kosfejes Úr az egyetlen isten.

Barátok/Ellenségek: A Sárkánykarom Rend tagja, Icsino mester egyben mentora és legjobb barátja. A Renden belül Icsino mester látja el feladatokkal. Ellenségei az összes Arravik...

Idézet:" Biztos, mint a halál!"
A hozzászólást 12 alkalommal szerkesztették, utoljára Kijoe 2008.06.08. 16:29-kor.
Saguru No Ószei Ics'an Navariszen! - „Ha sárkányra vadászol, ne csodálkozz, ha találsz is egyet!”
Avatar
Kijoe
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 297
Csatlakozott: 2007.12.23. 11:25
Tartózkodási hely: Hercegszántó
Vissza a tetejére

Re: Kijoe ( Juan con Temerino)

HozzászólásSzerző: Kijoe » 2008.06.01. 19:43

ADATLAP



Név: Juan con Temerino

Szint: 1.
Tapasztalati pontok: 0

TULAJDONSÁGOK

Erő:17 (19 KAP)
Ügyesség: 17 (17 KAP) + 1 (ramiéria) 3.fok
Gyorsaság: 17 (19 KAP)
Állóképesség: 15 (15 KAP)
Egészség: 15 (15 KAP)
Szépség: 10 (10 KAP)
Intelligencia: 15 (15 KAP)
Akaraterő: 15 (15 KAP)
Asztrál: 12 (12 KAP)
Érzékelés: 15 (15 KAP)

Összesen: 152 KAP (marad 223)


ÉLETERŐ

Ép alap: 4 (8 KAP)
Fp alap: 7 (7 KAP)
Fp/szint: 9 (27 KAP)

Ép: 9
Fp: 26

Összesen: 42 KAP (marad 181)


HARCÉRTÉKEK

KÉ: 10 (10 KAP)
TÉ: 15 (15 KAP)
VÉ: 75 (75 KAP)
CÉ: 0

HM/szint: 10 (30 KAP)

Fegyver nélküli harcértékek

KÉ: 26 (10+7+7+2)
TÉ: 39 (15+7+7+7+3)
VÉ: 94 (75+7+7+5)
CÉ: 7 (0+7)

Összesen: 130 KAP (marad 51 )

PSZI

Használat foka: 4. fok
Pszi pont alap: 1
Pszi pont/szint: 3
Pszi pontok: 6

Aktuális Pszi pontok: 6

Pajzsok (Természetes + Statikus + Dinamikus)
Asztrális ME: 18 (12+6+0)
Mentális ME: 21 (15+6+0)


KÉPZETTSÉGEK

Kp alap: 4 (4 KAP)
Kp/szint: 5 (10 KAP)

Induló Kp: 21
Aktuális Kp: 0

Összesen: 14 KAP (marad 37)

Képezettségek - Fok (KAP – Kp)

Harci, Túlélő, Világi és Alvilági képzettségek:

Fegyverhasználat (ramiéra) 3. fok ( 3 KAP)
Fegyverismeret 1. fok (1 Kp)
Úszás 2. fok (2 Kp)
Harcművészet ( O-dome-ho) 4. fok (4 KAP)
Akrobatika 3. fok (3 KAP)
Nyomolvasás 2. fok (2 KAP)
Egyensúlyérzék 32% (1 KAP)
Kíntűrés 2. fok (2 KAP)
Pajzskezelés(A&L) 2. fok (5 Kp )
Lopakodás 32 % ( 1 KAP)
Rejtőzés 32% ( 1 KAP)
Veszélyérzék 80 % (3 KAP)
Álöltözet 2. fok (4 Kp)
Piszkos csel ( Aljas rúgás, zsibbasztó ütés) 2. fok (2 KAP)
Lovaglás 2. fok (3 Kp)
Futás 2. fok (2 KAP)
Szexuális kúltúra 1. fok (1 Kp)
Udvari etikett 2. fok (3 kp)
Tánc 2.fok (2 Kp)

Tudományos képzettségek:

Pszi(Slan) 4. fok (4 KAP)
Titkos Pszi (Hatodik érzék, Kitérés, Halálos ujj, Aranyharang) 2. fok (2 KAP)
Anatómia 2. fok (2 KAP )
Írás/olvasás 3. fok (3 KAP)
Orvoslás 2. fok ( 2 KAP)

Származásból adódó képzettségek:

Élő nyelv (gorviki) 3. fok (0 KAP)
Kultúra (gorviki) 3. fok (0 KAP)
Helyismeret (gorvik) 3. fok (0 KAP)

Összesen: 37 KAP (marad 0. – elköltve 26 induló Kp )

Fegyverek

Fegyver nélkül / + O-Dome-Ho Hm stílus (4. fok)
Tám/kör: 2
KÉ: 26 / +12 = 38
TÉ: 39 / +18 = 57
VÉ: 94 / +29 = 123 + 18 (fém A&L) = 141
Sebzés: 1k3+2

Fegyver nélkül / + Ramiéra (3. fok)
Tám/kör: 2
KÉ: 26 / +8 = 34
TÉ: 39 / +17 = 56
VÉ: 94 / +14 = 108 + 18 (fém A&L) = 126
Sebzés: 1k6+2

Akrobatikából származó harcértékek: KÉ: +2, TÉ: +3, VÉ: +3, HM: +5
Chi-harc alatt: KÉ: +5, TÉ: +10, VÉ: +10, Sp:+1

Felszerelés:

1 db utazó ruha (fekete +fehér ujjatlan ing + deréköv) + fekete csizma
1 db kis hátizsák
2 db váltás ruha ( Hzs-ban)
1 db fémtükör (Hzs-ban)
1 db kova és acél ( Hzs-ban)
1 db borotva
4 m kötszer(összetekerve) ( Hzs-ban)
1 db pénzeszacskó
2 db fém(feketére festett) Alakar&lábszárvédő (karon, illetve lábon)
1 db ramiéra a jobb lábra szíjjazva, tőrhüvelyben

Ló : Nincs

Pénz: 4 arany, 6 ezüst, 121 réz
A hozzászólást 9 alkalommal szerkesztették, utoljára Kijoe 2008.06.08. 16:33-kor.
Saguru No Ószei Ics'an Navariszen! - „Ha sárkányra vadászol, ne csodálkozz, ha találsz is egyet!”
Avatar
Kijoe
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 297
Csatlakozott: 2007.12.23. 11:25
Tartózkodási hely: Hercegszántó
Vissza a tetejére

Re: Kijoe ( Juan con Temerino)

HozzászólásSzerző: Terda Radovik » 2008.06.02. 18:31

Üdv!

Első olvasatra tetszett amit írtál, de kis belegondolás után felmerült bennem néhány kérdés:

- Miért küldte el maga mellől a legjobb emberét az Arravik család elleni nyílt csatározások kitörésekor a karakter bátyja? Ekkora baklövést még egy ostoba kezdő sem követhet el. Ezt kicsit gondold át te is. Az esetleg elképzelhető, hogy a csúfos vég előtt (mintegy utolsó esélyként) rábízza a ramie'cor-ra a család örökösét. Ez a karakter családja esetében maga a karakter bátyja, de inkább annak a fia.
- Komolyan úgy szeretnél játszani, hogy a mestered veled kalandozik (aki ugye egy sokadik szintű harcművész/fejvadász) és vele kezded véghezvinni a bosszúd beteljesedését? Ha igen, akkor miért nem korábban fogtak ehhez hozzá (hiszen már három éve vereséget szenvedett a családod)? A három év alatt mit csinált az öreg? Kiderített valamit a győztes családról (egy ilyen rutinos fickó biztos sok mindet tud róluk)? Ha vannak infók, azokat megosztotta a karakterrel? Mik ezek az infók? Nehogy azt mondd, hogy szabad kezet adsz nekem, mert ezeket a dolgokat neked kell kiagyalni!
- A Titkos Pszi. Elsőre ez sem tűnik nagy dolognak, de (mint azt írják is az Új tekercsekben) csak olyan karakter birtokolhatja e titkos tudást, aki felkutatja annak lelőhelyét és érdemesnek találtatik arra, hogy ezt a tudást birtokolja.
Az OM karaktergenerálás szabályainál a következő van leszögezve:
„Titkos képzettségek:
max 1db vehető fel, max 2.fokra (mindegy, hogy KAP-ból, vagy Kp-ból, ettől nagyobb nem lehet induláskor) és szükséges hozzá a szervezeti megkötöttség!”
A te karakterednél nem látom a szervezeti kötöttséget. Vagy kitalálsz valami szervezetet, vagy sovány a titkos tudás...
- A Kíntűrés képzettség elsajátítása (főleg 3.fokon) igényel némi fájdalomtűrést. Az a 6-os Fp alap és a 7 Fp szintenként (szerintem) elég kevés ehhez. Vagy növeld ezeket az értékeket, vagy csökkentsd a képzettség fokát.
- A harcértékeknek számolj légyszi utána, mert az alapoknál pl a TÉ 17, de te 16-al számoltál, hasonló a helyzet a KÉ-vel is.
- Pszi pont /szint se stimmel, ugyanis az OM szabályai szerint így játszuk: Alap 1 Ψpont, szintenként 3 Ψpont, adható 5 Ψpont (HM jogköre)
- Az alkarvédő +15 VÉ-vel rendelkezik (asszem).
- Vannak-e a karakternek előítéletei?
- Vallásos a karakter?
- Volt/van e a karakternek szerelme, illetve voltak/vannak e közeli barátai?
- Mit tart a karakter a mágiáról és a használóiról?
- Az abradoni derékkendő selyemből van (általában a méregdrága abraselyemből), nem pedig pamutból, vagy egyszerű vászonból 8)
- A Futás nem tudományos képzettség, és a Szexuális kultúra sem a származásból fakad. :D
- Az idézethez: A halál nem gyors, hanem biztos 8)

Egyelőre ennyi, de majd biztos lesznek még kérdéseim.
Még egyszer mondom, az alap elképzelés tetszik, de a kérdéseimre légyszi válaszolj...

Köszi! Terda
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Terda Radovik 2008.06.02. 18:45-kor.
Nasce que mita apertu zad'occa a wierra sini forit!
Véremből vért és könnyet senki sem fakaszthat büntetlenül!
Avatar
Terda Radovik
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1441
Csatlakozott: 2007.11.01. 22:50
Tartózkodási hely: Gorvik
Vissza a tetejére

Re: Kijoe ( Juan con Temerino)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.06.02. 18:42

Üdv!

377 KAP. A képzettségekre 44 lett költve.

A harcértékek elszámolását és a képzettségeknél lévő aggályaimat Terda már leírta, így nem ismétlem.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Kijoe ( Juan con Temerino)

HozzászólásSzerző: Kijoe » 2008.06.03. 13:20

Üdv!

Köszi a bírálatokat!

Kicsit... :) átdolgoztam a karit, mivel ma délelőtt túlvagyok az utolsó vizsgámon is, így lett időm gondolkozni délután.

Várom a visszajelzéseket... :)
Saguru No Ószei Ics'an Navariszen! - „Ha sárkányra vadászol, ne csodálkozz, ha találsz is egyet!”
Avatar
Kijoe
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 297
Csatlakozott: 2007.12.23. 11:25
Tartózkodási hely: Hercegszántó
Vissza a tetejére

Re: Kijoe ( Juan con Temerino)

HozzászólásSzerző: Terda Radovik » 2008.06.03. 17:38

Alakul a molekula...

Kezdem a stattal (bár nem az én dolgom), ezek valószínűleg csak elírások, vagy elszámolások:
-Max.ÉP: 9 (4 alap + 5 egészségből)
-VÉ alapodra 65 KAP-t osztottál, de mindenhol 67-tel számoltad a harcértékeidet (egyébként a harcértékek nevetségesen alacsonyak egy harci képzettségekkel teletűzdelt harcművésznek).

A többihez:

-Titkos pszi: szükséges hozzá a szervezeti megkötöttség! Az ilyen kötöttség egy életre szól, nem pedig X évre. A karakter azt teszi, amit a felettesei mondanak neki. Nem indul önhatalmúan bosszúhadjáratra, nem kezdeményez a felettesei beleegyezése nélkül. Ha ezt tenné akkor renegáttá válna.
Ha annyira ragaszkodsz a titkos pszihez, akkor a corgában kell megkezdened a játékot, és ki kell játszanod, hogy elhagyod a Sárkánykarom Rendet. Akár engedélyt kérsz, akár megszöksz tőlük...Te döntesz!
-Kíntűrés 3.fok: ilyen fokon legfeljebb egy több éve naponta megostorozott gályarab birtokolhatja a képzettséget, de egy harcművésznél (aki ugyebár a belső energiáikat használja) hogyan alakul ki ilyen magas fokon? Miféle kínkeserves feladatokat kell véghezvinni egy harcművésznek a képzése alatt, hogy 3.fokon birtokolja a képzettséget?
-Alkarvédő használat: Ennek a kérdésnek a tisztázása folyamat alatt van, de valószínűleg a harcművész stílusoddal nem összeegyeztethető. Így két út lehetséges: vagy olyan stílust választasz, amiben benne foglaltatik az alkarvédő alkalmazása (ha létezik ilyen stílus, akkor az alkarvédő chi-harcban is véd, de ha nincs rajtad akkor sovány a chi-harc), vagy lemondasz az alkarvédőről a pusztakezes küzdelemben (hagyományos fegyveres harcban lehet alkalmazni, amikor ugyebár szintén sovány a chi-harc). Azt is döntsd el, hogy miféle alkarvédőt használ majd a karakter (már ha amellett döntesz), dobótőrökkel megnehezített fajtát, vagy egyszerű „mezeit”. Ha dobótőröset, akkor azok hiánya is befolyásolhatja a hatékonyságodat, és fordítva. De mondom, ez a dolog még tisztázás alatt van, így még semmi se biztos (csak a halál meg az adó :) )...
-Nem hiba, csak tájékoztalak: chi-harcban semmiféle kiegészítő képzettség alkalmazása (pl. akrobatika, földredöntés, stb.) nem lehetséges. Ezek megmaradnak a hagyományos (kemény koncentráció nélküli) harcnak.

Egyelőre ennyi a tisztázásra váró...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Terda Radovik 2008.06.03. 19:36-kor.
Nasce que mita apertu zad'occa a wierra sini forit!
Véremből vért és könnyet senki sem fakaszthat büntetlenül!
Avatar
Terda Radovik
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1441
Csatlakozott: 2007.11.01. 22:50
Tartózkodási hely: Gorvik
Vissza a tetejére

Re: Kijoe ( Juan con Temerino)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.06.03. 19:07

Egyenlőre nem szólok bele. 8) Majd, ha lesz mit mondanom a statról.

Azt azért megjegyzem, hogy az alkarvédő és chi-harc kombóra nem fontos kategórikusan földet dobni csupán nincs időm rendesen kifejteni a nézőpontomat a szabályzavarban.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Kijoe ( Juan con Temerino)

HozzászólásSzerző: Kijoe » 2008.06.03. 20:14

Üdv!

Az Ép azért, 8, mert a Kíntűrés 3. fok csökkenti 1-el.
A kíntűrés képzettség minek van a könyben??? Szerintem ki kellene venni belőle, mert ez minden karakteremnél gondot jelent.

Én arra gondoltam, meg írja is a könyv, hogy vannak meditációs gyakorlatok is nem csak "ostorozás" stb. Meg persze a régi kínai kung-fu-s filemekben is volt olyan, hogy edzették a kíntűrést, úgy, hogy vízet hortak fel a lépcsőn meg jól megpakolva a harcművészt hatalmas kannákkal. A belégzés- kilégzéás technikája is jó a minél kevesebb fájadalom érzetére.

Szóval úgy érzem ti kicsit beszükülve nézitek a Kíntűrés képzettséget.

De semmi gond. Kiveszem a karakter képzettségei közü , de szeretném ha leírnátok valahol, hogy a Kíntűrés képzettség felvételéhez milyen kötöttségek vannak, mert komolyan érdekelne, hogy ti hogy gondoljátok a képzit. Amit leírtam a Kíntűréssel kapcsolatban az pedig nem piszkálódás akar lenni, hanem tényleg érdekelne, hogy mit gondoltok, mert ha legköztelebb karit készítek akkor már jó lenne erre felkészülni.

A Titkos Pszi képzettségről: No comment. Ezt is kiveszem a karitól.

Az alkarvédős téma előtt értetlenül állok. Mi köze a stílushoz? Két külön képzettség. Ha fegyveres harcot használok akkor is külön képzettség.

Azt pedig, hogy chi harcban nem lehet más harci technikát alkalmazni, tudom.

Őszinén szólva kicsit elment a kedvem az egész karaktertől, mert annyi mindenen kellene változtatni, hogy az már messze nem az amire én gondoltam. :(

Valószínüleg új kari lesz belőle de azért megvárom még amit írtok, addig gondolkodok. Még az is lehet, hogy átváltozik egy varázslóvá vagy páncélos lovaggá. :D
Saguru No Ószei Ics'an Navariszen! - „Ha sárkányra vadászol, ne csodálkozz, ha találsz is egyet!”
Avatar
Kijoe
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 297
Csatlakozott: 2007.12.23. 11:25
Tartózkodási hely: Hercegszántó
Vissza a tetejére

Re: Kijoe ( Juan con Temerino)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.06.04. 5:04

Üdv!

A kíntűrésről dióhéjban:

Az oké, hogy a képzi TÁP és ezért érdemes mindenkinek már jóelőre KAP-ból felvenni magas szinten, mert Kp-ból már drága.

Viszont a harcművészek az állóképességüket és akaraterejüket edzették a vízhordós módszerrel. Mivel valamivel meg kellett erősíteniük az alap "tulajdonságaikat".

Emellett jelenleg már nagyjából okés az Fp-értékek, de eleddig 5-6 körüli Fp alapra és szintre vette fel a legtöbb ember a kíntűrést. Ami eléggé furcsán néz ki, hogy a karakter egyébként nem bírja jól a fájdalmat, de mégis.

A kíntűrés szerintem tipikusan olyan karakternek "illik", mint pl a gályarab, gladiátor, stb. Tehát, akinek tényleg kemény fájdalommal terhes élete volt.
A meditációs gyakorlatok és a kíntűrés kapcsolatánál megemlíteném azokat a vallási-fanatikus szerzetesrendeket, akik minden vallási eseményen addig korbácsolják véresre saját magukat meditatív állapotban, amíg el nem ájulnak. Nekik mekkora kíntűrést javasoljunk, ha a vízhordós módszerrel hivatásos veterán a karakter?

Én személy szerint sokszor érzem úgy, hogy a képzettségszintek "megnevezése" elsikkad és a 3.fokban annyit lát mindenki, hogy az 3 KAP. Az már nem foglalkoztatja az embereket, hogy ez azt jelenti, hogy hivatásos szinten van a karakter. Az alapok elsajátítása az 1. és 2. fok lenne.

Remélem sikerült rávilágítani mire gondolok és miért furcsállom a kíntűrés ilyen szintű felvételét.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Kijoe ( Juan con Temerino)

HozzászólásSzerző: Terda Radovik » 2008.06.04. 14:21

Üdv!

Quatorral maximálisan egyet értek abban amit a kíntűrésről írt.
Az előtt is meghajlok és elfogadom, amit az alkarvédő használatról írt. Azért is lett feldobva a téma a szabályzavaros topicban, hogy kiderüljön, hogy hogyan kell alkalmazni itt az OM-en. Mivel számomra - ilyen kérdésekben - Quator szava a döntő, így úgy lesz ahogy ő írta.

A titkos psziről nagyon könnyel lemondtál Kijoe.
Pedig hangsúlyoztam, hogy „Ha annyira ragaszkodsz a titkos pszihez, akkor a corgában kell megkezdened a játékot, és ki kell játszanod, hogy elhagyod a Sárkánykarom Rendet. Akár engedélyt kérsz, akár megszöksz tőlük...Te döntesz!” Egy ilyenfajta szervezeti megkötöttségtől nem lehet az előtörténetben megszabadulni, ezt ki kell játszani!

Azt, hogy elment a kedved a karaktertől, nem értem. Nem lett "kifilézve" a karakter lényege, csupán néhány változtatást kell(ett volna) eszközölni...
Nasce que mita apertu zad'occa a wierra sini forit!
Véremből vért és könnyet senki sem fakaszthat büntetlenül!
Avatar
Terda Radovik
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1441
Csatlakozott: 2007.11.01. 22:50
Tartózkodási hely: Gorvik
Vissza a tetejére

Re: Kijoe ( Juan con Temerino)

HozzászólásSzerző: Kijoe » 2008.06.06. 18:21

Üdv!

Kicsit átalakítottam a karakter koncepcióját. Inkább a testőri feladatokra specializálódott a renden belül.

A kíntűrést levettem 2. fokra.

Az O-Dome-Ho stílus szerintem a földi Aikidohoz hasonló, amint a Steven Segal nyomot rengeteg filmjében, tehát az ellenfele támadásait igyekszik elvezetni, emelett defenzív stílus, így remélem nem okoz már gondot az alkarvédő használata.

Ramiérát azért tanult, mert gorviki hagyomány és ha egyszer örökös lesz akkor nem akar szégyenben maradni.

Terda

Ahogy kérted a karakter a Rend tagja és innen indul...

Remélem lassan megfelel a kari.

Várom a visszajelzéseket!

Bye
Saguru No Ószei Ics'an Navariszen! - „Ha sárkányra vadászol, ne csodálkozz, ha találsz is egyet!”
Avatar
Kijoe
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 297
Csatlakozott: 2007.12.23. 11:25
Tartózkodási hely: Hercegszántó
Vissza a tetejére

Re: Kijoe ( Juan con Temerino)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.06.07. 10:04

Üdv!

A kíntűrést lecsökkentetted 2. fokra, nomeg mellé lenyomtad ismét az Fp-t is. Én komolyan nem értem ez miért jó neked? :?
Lehet hogy csak én érzek ellentmondást a kíntűrés és aközött, hogy nagyjából egy pap vagy bárd szintjén mozog a karakter alapvető fájdalomküszöbe. :?

KÉ 28.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Kijoe ( Juan con Temerino)

HozzászólásSzerző: Kijoe » 2008.06.07. 10:52

Üdv!

Komolyan én sem értelek titeket!

Először 3. fok-ra vettem fel ugyan ezekkel az értékekkel. Akkor mondtátok, hogy vagy növeljem az értékeket vagy csökkentsem a kíntűrés képzettséget.

Nos növeltem az értékeket. Nem volt jó.
Most visszavettem az értékeket és csökkentettem a kíntűrést. Most sem jó!!!

Most veszek egy nagy levegőt és átírom az fp-re vonatkozó értékeket.

Bye
Saguru No Ószei Ics'an Navariszen! - „Ha sárkányra vadászol, ne csodálkozz, ha találsz is egyet!”
Avatar
Kijoe
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 297
Csatlakozott: 2007.12.23. 11:25
Tartózkodási hely: Hercegszántó
Vissza a tetejére

Re: Kijoe ( Juan con Temerino)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.06.08. 8:07

Üdv ismét!

A képzettségeknél az összesítés 37, de ez már csak utolsó simítás.

Ok. Részemről rendben. Jó játékot.

(A kíntűrésre reagálva: A 6-7-es Fp értékek mellett azt mondtuk, hogy vagy növeld az értékeket vagy húzd le a kíntűrést teljesen. A kíntűrés szintjének csökkentése az emelt Fp értékek mellett is ildomos volt, mivel mint mondottam volt egyszerű vízhordással nem a kíntűrés nőne hivatásos szintre, hanem a tulajdonságok. Nem olvastam az előtörit, de az eddigi reagok alapján továbbra sem korbácsolták véresre nap-nap után a karaktert az előtörténetben vagy hasonló.)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Kijoe ( Juan con Temerino)

HozzászólásSzerző: Kijoe » 2008.06.08. 8:50

Üdv!

Javítva a képzettségek összesítése.

Akkor már "csak" Terda kell, hogy áldását adja. :D
Saguru No Ószei Ics'an Navariszen! - „Ha sárkányra vadászol, ne csodálkozz, ha találsz is egyet!”
Avatar
Kijoe
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 297
Csatlakozott: 2007.12.23. 11:25
Tartózkodási hely: Hercegszántó
Vissza a tetejére

Következő

Hozzászólás küldése
18 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség