• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

A múlt... Ez történt Velünk...

Moderátor: Admin

Téma lezárva
1126 hozzászólás • Oldal: 13 / 76 • 1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 76

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.05.08. 12:42

KM: [Dreemer],Vipera kóstolgat :eek:; belépés Nirmajéba
Helyszín: A puszta - Nirmaje
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek Naplemente, 8 óra felé
Résztvevők:Vipera (con Claudius), Dreego con'IGarno (Rayamancor)


Még az úton, pihenő előtt:

Vipera (con Claudius)

*Magadba tuszkolsz 13 fiolányi gyógynövény kivonatot, többet nem képes a gyomrod elviselni ebből... Sajnálom! :( Ami azt illeti kezded rosszul érezni magadat... :? *

Jelen lévők:

*Mindenkinek feltűnik hogy Vipera nincs valami jól...*

----------------------------------------------------------
A város-erőd elött:

Jelen lévők:

*Ansin a nagy erődítés felé mutat és ennyit mond: "Nirmaje", majd tovább léptet a város kapuzata felé. A kaput két ormótlan bástya fogja közre. A bástyákon fáklyák égnek. Viperea beszéd foszlányokat hallasz igen tisztán fentről és kocka csörgést.
Jött ötökre az ügyeletes őr felfigyel, hangosan szól társainak:*

-Idegenek jöttek!

* Szavaira hatalmas mozgolódás támad fent, a játéknak vége szakad, újabb fáklyákat gyújtanak, pár páncéltörő nyílpuska(inkább balliszta) motollájának halk hangja üti meg fületeket. Vezetőtök nyugodtan lépdel tovább a vár ároktól pár lépésnyire megállítja lovát.*

(Elf)
-Ansin vagyok, Marafisz küldött eme idegnekkel, az elf követségre tartunk. Bebocsátást kérünk.

*Egy ember feje tűnik fel a fáklya mellet, alaposan megszemléli Ansint, majd válaszol:*

(Elf)
-Légy üdvözölve Ansin, sajnálom új parancs van érvényben, napszállta után senkit nem engedhetünk be. Kivéve ha valamely elöljáró nem engedélyezi...

(Elf)
-Nagyon sürgős lenne hogy bemenjünk, ügyünk nem tűr halasztást! Kérlek Todorak, szólj a táncosnak úgyis hozzá igyekszünk.

(Elf)
-Ahogy kívánod, de várnotok kell egy keveset...

*Vipera lódobogást és készülődést hallasz a városból. 5-10 perc után le engedik a csapóhidat, és felnyitják a kettős rostélyt. Az út szabad előttetek, Ansin gőgösen beléptet lován.*

Nirmajéban: <Kezdődjék a móka :) >

*Amint áthaladtok a kapuzat alatt, a csapóhidat rögvest felvonják, és a rostélyokat is le engedik. A bejárati rész fáklyafényben fürdik, már-már nappali világosság uralkodik mindenütt. Jól láthatjátok azt a megközelítőleg 40 fegyverest akik tekintetükkel kísérik minden mozdulatotokat, harcra készen. A bástyákról nyílpuskák merednek a bezáródó kapura, az utcán csupán egy tucat katona foglal helyet.A katonákon sodrony ing, fölötte vörös vászon, elöl hátul a város címerével(?). A címer közepén gyémánt látható keresztbe rakva rajta egy íj és egy bányászkalapács. Miután áthaladtatok a kapun a malacképű Tudorak leszól a bástyáról:*

(Elf)
-A Táncos üzeni: A hátsó bejáraton menjetek, egyenesen a szobákba, 3 nyitott szoba vár titeket. Jó ha észben tartod, éjszakára kijárási tilalom van érvényben!*

*Ansin teljes nyugalommal baktat az utcán, látszólag tudomást sem véve az el hangoztatottakról. Rövid kényelmes léptetés után a fő utcáról egy két méter széles sikátorba fordul be. A Sikátor egy nagy megvasalt fa kapuban végződik, azt kinyitva belép egy udvara, magatok mögött bezárja az ajtót reteszel. Lovaitokat az udvaron lévő istállóba szállásolja el. Majd mutat a félkör alakul udvar egy nyitva lévő bejáratára, az ajtó mögött mécses világit. Itt is elöl halad, fel egy lépősön, a felső szinten jobb és baloldalt szobák nyílnak egy folyósokról. A legközelebbi 3 ajtó nyitva áll. 2 jobb 1 bal oldalon. Megál és felétek fordul, az ajtók mögül ki szűrődő fényben könnyedén ki tudjátok venni mozdulatait: Rátok mutat majd a szobákba, ahogy benéztek ágyakat láttok megvetve. Majd magára mutat és a bal oldali szobára, végül bucsut int és belép a bal oldali szobába, belülről reteszek neszét haljátok.*

*Az épületben étel szag terjeng, de midenütt csend honul, mintha egy fogadóban lennétek. Testetek meggyötört és fáradt, az egész napos lovalás teljesen kifárasztott titeket. Ráadásul rettenetesen álmosak vagytok. Vipera gyomra pedig forog, és érzi semmit ne lenne képes befogadni... pár óra alvás ellenben sokat segíthet :)*

//Mit tesztek?//

//con Cladiusz: Nagyon jól tetted :) //
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2008.05.08. 12:52

Leisan de La'erten

-Mi? Hol vagyok? Ne...
<<Hogy kerültem vissza ide...>>
-...és hol VAN A SZIMBÓLUMOM!!!
Kicsit fellángol asztrálteste de aztán mikor megpillantja nagyon gyorsan mellé ugrik-mintha ezen múlna az élete- és maghoz veszi a számára oly fontos tárgyat. Tekintete utánna az íjra téved.
- Ez meg mi... - felemeli az íjjat megvizsgálja
-Hisz ez egy remekmű!-állapítja meg- de hogy kerül ide a szimbólumom?
Lassan kezdi kapisgálni mi volt este az a forróság. Megpróbálja megkeresni saját íjját amennyiben megtalálja nem érti ezt az egészet amenyiben viszont nem egyre tisztább lesz előtte a dolog.
- Istennőm ajándéka? De miért? Mivel érdemeltem ezt ki Arel?- Fordul trekintetével az ég felé. Majd letérdel és hosszas imdkozásba kezd.
- ... mert a te bölcs akaratod felette áll mindennek mi evilági!-fejezi be az imát és újra az íjjat vizslatja. Ha nem látja senki ki is próbálja.
Aztán kezébe veszi és becsavarja valami rongyba.
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2008.05.08. 13:06

Tala Mörök


* Körbe néztem és mikor észreveszem, a lovakat melyre a hordágyam van kötve, meg nyugszom, kicsit. Viszont mikor észreveszem, a nomádot az arcomon kicsit összefutnak az idegek. Majd fapofát vágok. Igyekszem leplezni, a csalódottságomat, majd visszacsukom a szemem és meg nyugtatom magam. *

< Nem hiszem el a nomádok, előbb vittek el mint, hogy a kapitány meg érkezet, Ez nagyon jó. Ekkor pechet. Na, mindegy még jól is elsülhet. De akkor is hogyan, és miért nem öltek, meg. Fel akarnak áldozni, vagy mi?
Miért nem öltek meg. Mit akarnak tőlem? Ennyire nem vagyok értékes. >


* Meg nézem hátamat, bekötötték e sebeket, s mit csináltak vele. Közben újra kinyitom, szemem és folyamatosan figyelek a környezetem hangjaira és eseményeire. *

// 2x jobba a hallásom az emberinél. //
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Gorodak 2008.05.08. 23:18-kor.
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.05.08. 13:59

KM: [Dreemer],Eszmélve egy hordágyon...
Helyszín: A puszta (?)
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek (?)
Résztvevők:Tala Mörök(Godorak)


*Ahogy alaposabban körbe nézel, Nirmaje címerét magukon viselő katonákat látsz, egy menetoszlop végén helyezkedsz el. Meg közelítőleg 40-50 fős lovasságról van szó. Páncélcsörgés üti meg füledet, a zaj a félvértesek felől érkezik akik a menet elején lovagolnak. A nomád amint észreveszi hogy magadhoz tértél, elkiáltja magát:*

(Erv)
-Felébredt! Az egyetlen túlélő magánál van!

*Ahogy végignézel magadon, azt látod alaposan ellátták sebeidet.*

*A menetoszlopban mozgás indul meg, egy lovas kilép az oszlopból beáll a hordágy mögé alaposan megszemlél. Egy idős veterán sebhelyes arcával találod magadat szembe. Kérdésekel halmoz el:*

(Erv, ha nem érted akkor akcentussal Pyarul)

-Hogy hívják uram?
-Maga a karaván vezetője? a ruhája alapján annak tűnik...
-Honnan jött, és mit szálit ott?
-Tudta hogy zsoldosai közt 2 kereset bűnöző is volt?
-Hol toborozta embereit?
-Sajnos az értékeit nem tudtuk megmenteni, mikor a nomádok ráeszméltek minden veszve, felégették a szekereket...
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.05.08. 14:08

KM: [Dreemer],Látomás???
Helyszín: A puszta (?)
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek (?)-A nap süt
Résztvevők:Leisan de La'erten (Lorin O Krell)


*Sűrűn imáidba merülsz, majdan mikor befejezed azt, és körbe tekintesz látód hogy 12 pár elf tekintet szegeződik reád, a pusztán térdepelsz, a nap magasan jár. Nyakadban szent szimbólum lóg, kezedben egy frissen a helyéröl kitépett fűcsomót szorongatsz. Füledben egy sólyom sí vitását hallod. Épp a tábortűz előtt borultál imádságra, hamar megcsapja orrodat valami frissen sült étel illata, kenyérre emlékeztet leginkább.*
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Rayamancor » 2008.05.08. 15:18

*Az következő eseményeket csendes szemlélőként követem ,és felfigyelek a Vipera rosszllétére is dehát mit tehetek ? semmit ígyhát azonkívül hogy rajtatartom a szemem mást nem teszek,követem vezetőnket egészen a szobákig ahol elbúcsúzik tőlünk majd a sebhelyeshez fordulok*

(Pyar)-Lepakolok azután átmegyek hozzád,és megmutatom amit ígértem

*Majd sarkon fordulok és bemegyek a szobámba ,ledobom magamról porlepte ruháim és tisztákra cserélem a két tűhegyes ramierát ölelő derékszíjat csak addig veszem le míg átöltözöm ,táskámból előveszem a rongyba tekert tőrt ,majd a táskát az ágy alá csúsztatom.
Eggy pillanatra leülök a vetett ágyra és újjaimmal lassan kibontom a díszest tőrt takaró rongyokat hogy jobban szemügyre vegyem*


(értékbecsléssel mit tudok megállapítani róla?)

*Majd miután jól megnéztem magamnak visszacsomagolom és kezembe fogva elindulok a másik szobába persze csak hogyha ő is bement oda*
Hogy mi lessz holnap?....eggy nappal közelebb a halál.....
Ősi Dzsad tanítás: "Ne álj le idiótákkal vitatkozni mert lesülyedsz a szintjükre és ők le fognak győzni a rutinjukkal"
Avatar
Rayamancor
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 114
Csatlakozott: 2007.11.09. 11:10
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Huor Aikanáro » 2008.05.08. 16:46

Harass

*Figyelmesen hallgatom végig Marafisz válaszát. És igazi bajvívóhoz méltón rezzenéstelen arcal állok előtte. De azért a fejemben igen csak dúl a "vihar"...*

< Seerin nélkűl? Úúú, mit tettem! Még soha sem veszekedtünk. Én tulok! És még az apjával is párbajozni akarok. Soha sem fog megbocsájtani. És külömben is, igaza van Marafisznak, attól nem fog semmi megváltozni, ha párbajozunk. Nélküle és a csapata nélkűl talán soha sem jutnánk haza.
De, honnan tud ez Gorvik és Shadon helyzetéről?? Mind egy, Seerin most fontosabb! >

*Miután befejezte, egy pillanatnyi habozást követően, kissé meghajlok Marafisz előtt, mint egy a "tiszteletem" jeléűl.*

< Ha ezt látnák otthon... :razos: >

(Elf)
- Igaz Uram. Nem old meg probléma.


*Azért nem viszem túlzásba a hajbókolást, még ez is sok és gyorsan sarkon fordulok. Vissza megyek Seerinhez, de ekkor már nagy bűnbánó boci szemekkel nézek rá. :oops:
Oda érve hozzá megállok előtte és bal kezemmel finoman megfogom a jobb kezét.*


(Shadoni)
- Sajnálom... Én csak... Bocsáss meg.
Fontos vagy nekem, nem akarlak elveszíteni...
Meg tudsz bocsájtani?


*Látszik rajtam, hogy tiszta szívemből mondom.*
"Ha csakugyan vannak istenek, ha minden cselekedetünknek valamiféle célja van, mond meg nekem:
melyikük és mi végre teremtette a nőt...?"

A nő mintegy véletlenszerűen a bárdhoz dörgölőzött, és a fülébe súgta:
"-Ha lepihennél , álmodj rólam! Neked szabad."

Wayne Chapman
Avatar
Huor Aikanáro
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 422
Csatlakozott: 2007.01.11. 20:53
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.05.08. 17:18

KM: [Dreemer],Fegyvervizsgálat 8)
Helyszín:Nirmaje-Ismeretlen rendeltetésű épület-Most fogadó
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek Naplemente, 8 óra felé
Résztvevők:Dreego con'IGarno (Rayamancor)


*A szobában egyetlen mécses adta fénynél vagy kénytelen vizsgálgatni a fegyvert. Sajnos nagyon nehéz erről a fegyveröl bármit is mondani. Anyaga valami kék színű fém, a penge szokatlanul vastag, ennek ellenére megdöbbentően hajlékony, és kemény. A markolat pirinyó gombjába különös vésettet lelsz, amolyan mesterjel lehet.
Abban biztos lehetsz, harcban megdöbbentő sérüléseket lehet okozni ezzel a pengével, a penge rendkívüli hajlékonysága miatt.
Szerinted 1 aranyat megér.*


//nem akarok kegyetlen szőrös szívű szabály mániás lenni, de hivatalosan fegyverismeret 1 foka kel ahhoz hogy megtudjad becsülni a fegyver valós értékét...//


//off:
con Cladiusz, Raymacor: az előző HSZ-rö lemaradt, szabadon tegyetek amit akartok, ha végeztetek feküdjetek le aludni... akkor folytatom a mesélést//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.05.08. 17:31

KM: [Dreemer], Marafisz beszédeután, beszélgetis Seerinel- a vita vége
Helyszín: A puszta - Nirmajéhez közel
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek Kora reggeli órák 6 óra eleje fele
Résztvevők:Harass (Huor Aikanáro)


*Marafisz rezzenéstelen arccal szemlél, népére jellemző lassúsággal mérlegeli a dolgok állását. Számodra minden bizonnyal hosszú kínos hallgatás után megszólal:*

-Csoda történt, beláttad az igazamat! Menj aludni, ma hajnalig menetelni fogunk egészen Nirmajéba, talán az ottani nagyúr hajlandó segíteni rajtatok. A házi varázslója képes térkapuval gyorsan eljuttatni a z északi térkapu hálózathoz.

*Válaszra nem hagyva időt, sietős léptekkel ott hagy a távolból érkező lovas elé siet. Seerin kisírt szemekkel mered maga elé, szavaid alig jutnak el tudatáig, vagy nem akarja hogy eljussanak odáig?*

(Shadoni)
-Elegem van eböl a veszekedésből, emiatt hagytam itt hazámat és most te kezdted! :hogyaza: HAGYJÁL NEKEM BÉKÉT, LÁTNI SEM AKARLAK!!! :bruhuhu:

*Határozott sietős léptekkel berobog a női sátorba.*

// ha lefekszel aludni akkor írd meg pls, akkor tudom reggeltöl folytatni...//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: con Claudius » 2008.05.08. 19:47

Beteg Vipera

Szótlanul megfordulok bemegyek az első szobába, bevágom magam mögött az ajtót, megkeresem az összes fiolát és kiöntöm a tartalmát, utána görnyedező magzati pozícióban aludni próbálok. Ha nem alszom el míg Raya jön akkor próbálok figyelni rá, ha elaludnék és felébreszt éktelen ordibálást rendezek.
Si vis Pacem, para Bellum
Avatar
con Claudius
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 182
Csatlakozott: 2008.03.09. 12:17
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Huor Aikanáro » 2008.05.08. 19:53

Harass

*Seerin kirohanása ledöbbent. :shock: Nem gondoltam, hogy ennyire megbántottam. Csak tágra nyílt, bánatos szemekkel nézem, ahogy faképnél hagy. Szinte földbe gyökereztem. Miután eltűnik a sátorban, akkor is csak nézek, pislogok. Végül azért erőt veszek magamon és becipelem a nyeregtáskáinkat a számomra kijelölt sátorba. Majd mind két kardomat lecsatolom, az "ágyam" mellé fektetem és lefekszem aludni.*

< Remek, itt vagyok a semmi közepén és mindenki utál. Kellemes utazás lesz... >
"Ha csakugyan vannak istenek, ha minden cselekedetünknek valamiféle célja van, mond meg nekem:
melyikük és mi végre teremtette a nőt...?"

A nő mintegy véletlenszerűen a bárdhoz dörgölőzött, és a fülébe súgta:
"-Ha lepihennél , álmodj rólam! Neked szabad."

Wayne Chapman
Avatar
Huor Aikanáro
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 422
Csatlakozott: 2007.01.11. 20:53
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.05.08. 20:05

KM: [Dreemer],Betegen, alvási kisérlet
Helyszín:Nirmaje-Ismeretlen rendeltetésű épület-Most fogadó
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek Naplemente, 8 óra felé
Résztvevők:Vipera(con Cladius)


*Hát amilyen rosszul vagy az alvás teljesen ki van zárva :( Mikor barátod megérkezik, még éber leszel... Ráadásul a padló sistereg és picit még most is füstöl a kiöntött létől... Legalább elégedett lehetsz magaddal, a padló még annyi löttyöt sem bír ki mint te...*

*Ha Raymacor karaktere megjön lehet folytatni... nélkülem is...*

//off: bocs az utolsó gonosz volt egy picit, de nem bírtam megállni... :twisted: //
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.05.08. 20:24

KM: [Dreemer], Ébredés-Reggeli ebéd
Helyszín: A puszta - Nirmajéhez közel
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek Déli órák 12 körül
Résztvevők: Mindenki aki a pusztán van


//Leisan de La'erten (Lorin O Krell): A reagod után lépnek ki a karakterek//

*Meleg sátorban ébredtek, nyúzottan, kintről finom ínycsiklandozó illatok áradnak be sátraitokba. Kint az elfek egy közös pokrócon megterítenek, és megvendégelnek mindenkit.
A tábor közepén tábor tüzet raktak, ami mellet térden Lorin O Krell karaktere hüledezik, kezében egy fű csomóval... (feltételezem ebszél az elfekkel)
A hölgyek levertek és idegesek, ne szoljatok hozzám kifejezés ül arcukon és szótlanok. Ha valaki szoba akar velük elegyedni rövid úton elhajtják...
Valami gyümölcsös kenyérféleséget szolgálnak fel, hozzá tejet, és vizet, no meg gyümölcslevet. Az evés után Marafisz elmondja a nap további részében mi fog következni:*

(Pyar, Elf ,Erv,Abasziszi)
-Nirmaje innét egy napi járóföldre van, szerencsével még éjközép előtt elérjük, Nirmajéban szállás és élelem vár mindenkire. Nirmaje urát, Gallain Nagyurat megkérem majd segítsen nektek haza jutni. Minden befolyásomat latba vetem. Addig is hosszú út áll elöltünk, ha mindenki jól lakot bontsunk tábort és induljunk.

*Miután mindenki befejezte a reggelizést, Az elfek összecsomagolnak mindent és felkerekedtek. Az út első fele 6 órányi lovaglásból áll ami végén elkezd lemenni a nap és félórás pihenőt tartotok.*

//Legegyszerűbb lenne egy ragban megírni mi mindent tesztek, a reggelinél és az út alatt, ha senki nem akar semmi különlegeset persze... utána folytatom//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: con Claudius » 2008.05.08. 22:45

Beteg Vipera

Mikor rájövök, hogy ebből nem lesz alvás elkezdek ordibálni. Raaaayyaaaaaa! Mikor jössz már?

Ha végre előkerül. Istentelenül rosszul érzem magam, az a lötty nagyon tömény volt. Nem tudsz ajánlani valami orvosságot? Nem láttál valamit a konyhában? Itt van a pipád?
Si vis Pacem, para Bellum
Avatar
con Claudius
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 182
Csatlakozott: 2008.03.09. 12:17
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2008.05.08. 23:06

Tala Mörök

* Mikor meg látom Nirmaje címerét egy katonán, meg könnyebbülök. *
< Mázlim van, még is csak, sikerült meg úsznom ráadásul, még be is kötötték s a sebeimet. >
*Ekkor halom, hogy a mellettem lévő katona számomra érhetetlen szavakat ordít. Majd hallom, hogy valaki oda csörtet, hátulról. Először ő is érhetetlen szavakat mond nekem, s mikor látja az arcomon, hogy fogalmam sincs mit mondott. Meg szólal kicsi akcentussal pyrül, aminek nagyon örülök. *
< Jó kérdés, hogyan hívjanak. Lupin leszek, ez jó. >
*Kis fájdalmat színlelve meg szólalok pyrül. *
- A nevem Coronó Lupin. .Meg mondaná ön is a nevét uram. -
* Miután bemutatkozott válaszolok az összes kérdésére. *
- Igen én vezettem a karavánt! Az árum étel volt amit Nirmaje városában akartam eladni. –
* Mikor meg említi, hogy két bűnöző is volt a csapatomban, kicsit meg lepett arcot vágok, majd faarccal igyekszem válaszolni. *
- A zsoldosaimtól, nem sokat kérdezek uram, csak annyit akarok tudni amennyit, kell. Így mindenkit meg kímélek a fölösleges kellemetlen helyzettől. Nekem zsoldosok kelletek nekik meg munka. –
- Az embereimet otthonról toborzom, illetve útközben, ha többre lenne szükségem, vagy pótolnom kéne, a veszteségeimet. Általában képesség alapján választok, felteszek néhány kérdést majd, meg beszéljük az anyagiakat. –
- Oh, ez sajnálatos, így szinte kis híján tönkre mentem, ez borzasztó, még szerencse, hogy élek, bár ennyi erővel, majd nem mindegy, hogy élek vagy sem. Borzasztó. Semmi tényleg semmim nem maradt meg? Hát ez hihetetlen… Ekkora pechet! –
* Ekkor aggodalmat mutat az arcom, majd a következőket kérdezem! *
- Rajtam kívül életben maradt valaki? Neszin éltben van, ő a jobb kezem! –
* Közben aggódó arcot vágok és fürkészem az arcát. Meszin miatt tényleg aggódom kicsit. *
< Remélem Neszin azért életben maradt, ha már az embereimet lemészárolták. Bár őket annyira nem sajnálom. Viszont elég jól alakulnak a dolgok ahhoz képest. A Neszin is meg úszta akkor jó. Ha nem akkor kicsit bajban vagyok. De majd meg oldom.>
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
1126 hozzászólás • Oldal: 13 / 76 • 1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 76

Vissza: Régi Kalandok...

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség