• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Rounn(Rounn Ramen)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
13 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Rounn(Rounn Ramen)

HozzászólásSzerző: Rounn » 2008.05.01. 18:46

Név: Rounn Ramen
Faj: Ember
Kor: 21
Kaszt: Slan (kardművész)
Kezdő helyszín: Tiadlan

Előtörténet:
I.Gyermekkor:

1.Milyen nemzetiségű a karakter és hol született?
Tiadlanban született, Daum tartomány egyik kis falujában
2.Kik voltak a szülei?Mi a foglalkozásuk vagy kasztjuk?
Nem tudni, mert 4 éves korában elvesztette a családját és egy öreg slan mester vette gondjaiba kit Raiga Ramen-nek hívtak
3.Milyen társadalmi pozicíót és vagyoni helyzetben volt a család? (gazdagok, szegények, megbecsültek, számkivetettek, stb.)
A nevelő mestere sem gazdag sem szegény nem volt viszont a faluban megbecsült mester volt
4.Hol és milyen formában végezte tanoncéveit a karakter? (Céh, iskola, magányos mester, szülők okítása)
A Daum tartomány kis falujában az erdő fái között tanította egyetlen tanítványát az öreg Raiga nagymester
5.Gyermekkorban történt jelentős családi tragédia?(ha voltak ilyenek)
Sajnos történt, 4 éves korában a szüleit elvesztette oly módon, hogy egy fosztogatás során az ő kis házukba szintén berontottak s szüleit hidegvérrel kivégezték
6.Gyermekkorban történt jelentős-a karakter életútját befolyásoló-örömteli események (ha voltak ilyenek)
Egyenlőre nem történt vele ilyen esemény, a mestere szigorúan vette a neveltetését
7.Miért tanulta a karakter amit? (a képzettségek megindoklása; pl.: a céhben tanulta, az apja kovács volt, stb.)
Szívében megakart felelni mesterének elvárásaival szemben, s példaképe is egyben.
8.Mi az, amihez a karakter különösen jól ért és miért sikerült ilyen magas szintre jutnia benne? (Értsd a karinak mely képzettségei vannak 3. fok fölött és miért?)
Elsősorban a slan kard forgatásának művészetét sajátította el a mesterétől, valamint a Pszi képességet
9.Ha a karakter családi rendszerének vázolása. (pl.: van egy fogadós nagybátyám Erionban)
Raiga nagymesteren kívül nincs senkije
10.Mi volt a karakter „hobby”-ja? (olyan képzettségek –ésszerű- megindoklása amik szorosan nem következnének a kasztból.)
Mivel az elvárásoknak megfelelően akart élni, így szabadidejében is a kikapcsolódást az edzés és a sok gyakorlás jelentette számára

II.ifjúkor

1. Szerelmek és barátok (ha voltak/vannak)
Volt egy leányzó ki tetszett neki és össze is jöttek, de csak egy éjszaka történt meg köztük, mivel a leány nem akarta őt többször látni
2.Pártfogók és ellenségek (ha vannak ilyenek azokra hogyan milyen körülmények között tett szert a karakter?)
Ellensége nem akadt eddigi élete során, pártfogója mestere ki mindenben segítő kész
3.Jelentős ifjúkori életesemények (leégett a házuk, első csata jelenet, stb.)
Kiemelkedő esemény nem történt vele
4.A tanulóévek vége (mi volt a karakter „mestervizsgája” azaz mi volt az a momentum amikortól az adott Kaszt tagjának számított)
Egy nap a mester vizsgáztatta az ifjút, úgy hogy Raiga mester eltakarta az arcát s éjszaka rátámadt egyetlen tanítványára, belopózkodott a házba hogy hátulról támadhassa meg a tanítványt, bár a tanítvány megérezte a támadó közelségét s kardjához nyúlt, majd hosszas kard párbaj után a két kard két nyakat érintett „döntetlen” lett a kimenetele e támadásnak s közölte a mestere vele –most már felkészültél fiam…
5.Mit vár tőle az iskolája/mestere?
Továbbra se feledje el azt mit tanított mestere
6.Mi a karakter célja most, hogy az lett aki?
Tovább fejleszteni képességét s kíváncsi a világ többi városaira
7.Kihez hű a karakter?
Egyetlen embernek tesz meg bármit a világon s az a mestere

III.Személyiség

1.Van a karakternek jellegzetes szokása?
Ha gondolkodni kezd mindig hunyorit a szemeivel
2.Miben rejlik a karakter kíválósága?
Mint Slan kardművésznek kötelessége s egyben érdeke hogy az eddig megszerzett tapasztalatát tökéletesre csiszolja
3.Mi a karakter gyengéje?
Ha tetszik neki egy nő akkor elszáll minden bátorsága hogy közeledjen
4.Mi a karakter kedvence?
Nincs kedvence, mert mindenre nyitott
5.mi az amit szívből utál?
Nem fedezett még fel ilyesmit magán
6.Mi a karakter legnagyobb félelme?
Csalódást okozni mesterének
7. Mi a karakter legmerészebb álma?Mire vágyik a legjobban?
A mestere büszke pillantását elnyerni
8.Vannak e a karakternek előítéletei?
Semleges az előítéletekkel szemben
9.Vallásos a karakter?
Nem annyira ismeri a vallásokat, de azonban a tiszteletet megadja a hitvallók felé
10.Mit tart a karakter a mágiáról és a használóiról?
Számára a mágia bonyolult tudomány, és használóit egyrangúnak tekinti az egyszerű harcosokkal
11.Ha egy mottóval kellene kifejezned a karakter személyiségét mi lenne az?
„Látogasd a múltat, hogy megismerd a jövőt!”


Kinézet:
A fiatal férfi mondhatni átlagos magasságú (180 centiméter), szálkás izomzata kiválóan látható,de nem súlyos egyéniség (Súlya 83 kg).
Bőre színe enyhe napbarnított, haja fehéres szőke és 10 centiméter hosszan a magasba ível, ezért a fején semmit nem visel, csak az orrától le a nyakáig takarja arcát a fekete kendő. A kendő alatt egy sármos arcú férfi található.
Szemei zöldes barna és a harcban szemében látni, hogy a haláltól nem fél. A nőkkel való kapcsolata még nem alakult ki teljesen, így nem ismeri a női természeteket. Vállai nem túl szélesek, olyan átlagszerű, s teste kidolgozott, mozgása mint a tigrisé, gyors s erőteljes csapások illetik meg ütéseit. Ruházata kétféle, amit feladatok céljára szentesít egy teljesen fekete ruha , melyben könnyedén mozog a harcban s arcát fekete kendő takarja. Csizma helyett fekete kendőbe bugyolálta lábát s talpán egy keményebb anyagot helyezett el, hogy talpának ne legyen túl érzékeny a talaj érintése, nadrágja szintén fekete, mely hasonló anyagból készült mint amit a lábán találhatunk (kendő szerű vászon), amit a felső testén hord az szintén fekete és vászon szerű anyag, mely a mozgásba nem gátolja, s nagyobb bevetéseken a slan-nek által hordott páncélzatba öltözik a leírtakkal együtt, kardját hátul a derekán vízszintesen hordja, így könnyedén tud oldal irányból is vágást alkalmazni. Átlagos ruhája nagyon egyszerű, mely egy fehér ingből s egy sötétbarna nadrágból áll, melynek zsebeibe 3 darab Slan csillagot rejt mindig, csizmája egy térdig álló fekete bőr csizma.
Rounn
 
Vissza a tetejére

Re: Rounn(Rounn Ramen)

HozzászólásSzerző: Rounn » 2008.05.01. 18:51

Név: Rounn Ramen
Szint: 1
Tapasztalati Pontok: 1

Képességek:
Erő: 14 (14KAP)
Gyorsaság: 13 (13 KAP)
Ügyesség: 16 (15 KAP) (+1 ügyesség a 4.fokú fegyverhasználat miatt)
Állóképesség: 16 (15+2 KAP)
Egészség: 13 (13 KAP)
Szépség: 12 (12 KAP)
Intelligencia: 19 (15+2+2+2+4 KAP)
Akaraterő: 17 (15+2+2 KAP)
Asztrál: 12 (12 KAP)
Érzékelés: 17 (15+2+2 KAP)

Összesen: 159 KAP, 375 – 159=216 KAP maradt

Életerő:
Ép alap: 4 (8 KAP)
Akt. Ép: 7
Fp alap: 3 (3 KAP)
Fp/szint: 6 (18 KAP)
Akt. Fp: 22

Összesen: 29 KAP, 216 – 29=187 KAP maradt


Harcértékek (alap+HM+Módostítók(Ügyesség 10 feletti+Gyorsaság 10 feletti)=fegyver nélkül)
KÉ: 10 (10 KAP)+ 3 + 6 + 3 = 22
VÉ: 70 (70 KAP)+ 3 + 6 + 3 = 82
TÉ: 15 (15 KAP)+ 2 + 6 + 3 + 4 = 30 (alap+HM+Ügy.10 feletti+Gyors.10 feletti+Erő 10 feletti)
CÉ: 0 (0 KAP) + 0 + 6 = 6 (alap+HM+Ügy.10 feletti)
HM/szint: 8

Max. Pszi-pont: 1 (alap) + 9 (Int. 10fr) = 10
Akt. Pszi-pont: 10

Mágiaellenállás:

Tudatalatti asztrál: 12
Statikus asztrál: 10
TAM: 22

Tudatalatti mentál: 17
Statikus mentál: 10
TMM: 27


Összesen: 119 KAP, 187 – 119=68 KAP maradt

Fegyverértékek: (KÉ) (TÉ) (VÉ) Sebzés
Slan kard : (22+8+5(4.fok)=35) (30+20+10(4.fok)=60) (82+12+10(4.fok)=104) 1k10+2
Slan tőr: (22+9=31) (30+14=44) (82+6=88) 1k6+2
Slan csillag: (22+10=31) (30+4=35) (82+0=82) 1k3

Képzettségpontok: (KP alap+KP/szint+módosítók)
KP alap: 6
KP/szint: 6
KP aktuális: 0
Összes KP:6+6+6+9=27

Összesen: 18 KAP, 68 – 18=50 KAP maradt


Képzettségek:

Fegyverhasználat (Slan-kard): 4. FOK (4 KAP)
Fegyverhasználat (Slan-tőr): 2. FOK (3 KP)
Fegyverdobás (Slan-csillag): 3.FOK (3 KAP)
Fegyverismeret: 1.FOK (1 KP)
Öklözés: 2.FOK (5 KP)
Birkózás: 2.FOK (8 KP)
Nehézvértviselet: 2.FOK (3 KP)
Pszi (Slan-út): 4.FOK (4 KAP)
Lovaglás: 2.FOK (3 KP)
Futás: 2.FOK (2 KAP)
Akrobatika: 1.FOK (1 KAP)
Egyensúlyérzék: 80% (3 KAP)
Esés: 80% (3 KAP)
Ugrás: 64% (2 KAP)
Veszélyérzés: 80% (3 KAP)
Írás/Olvasás: 3.FOK (3 KAP)
Élő nyelv (Tiadlan): 3.FOK (0 KAP)
Élő nyelv (Pyar közös): 3.FOK (4 KP)
Történelem ismeret (Tiadlan): 1.FOK (1 KAP)
Helyismeret (Tiadlan-Daum tartomány): 3.FOK (0 KAP)
Lélektan: 3.FOK (3 KAP)
Szexuális kultúra: 1.FOK (1 KAP)
Állatismeret: 2.FOK (2 KAP)
Úszás: 3.FOK (3 KAP)
Anatómia: 3.FOK (3 KAP)
Herbalizmus: 2.FOK (2 KAP)
Számtan: 2.FOK (2 KAP)
Mértan: 2.FOK (2 KAP)
Orvoslás: 3.FOK (3 KAP)
Kultúra (Tiadlan): 3.FOK (0 KAP)

Összesen: 50 KAP, 50 – 50=0 KAP maradt


Felszerelés:

1 darab erszény a ruha alatt, a szív felett 1 centivel, melyben a pénzt tartja
1 darab erszény a jobb csípőnél, melyben 10 Slancsillag van
1 darab Slankard, mely a hátsó csípőjén vízszintesen hordja (kardhüvelyben, mely fekete színű)
Hátizsák benne:
Kardkarbantartó készlet (olaj, smirdli, durva papír, fenőkő, kis kalapács)
Élelem (3 napi szárítotthús kenyér, 5l víz, némi edény és csésze)
Pokróc
Tűzszerszám
Váltó ruha, alsó nemű (fehér ing, barna színű nadrág, fekete térdig álló bőr csizma)
15 darab Slancsillag
Mindenes kés
1 darab Slantőr tőrhüvelyben
Slanvértezet részeire szedve
4 ív papír és 3dl tinta meg írótoll
1 darab 20 méteres kötél
2 darab fáklya
2 darab szappan
Gyógyító felszerelés (1 darab olló, 2 tegez gyógykenőcs, gyógynövények, 10 adag kötszer)


Vagyon: 4 arany 8 ezüst 5 réz
A hozzászólást 15 alkalommal szerkesztették, utoljára Rounn 2008.06.01. 0:26-kor.
Rounn
 
Vissza a tetejére

Re: Rounn(Rounn Ramen)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.05.03. 10:31

Üdv!

375 KAP.

A tulajdonságoknál a KAP értékek rosszul vannak feltüntetve.

A 4.fokú slankard használat miatt +1 jár az ügyességhez.

A harcértékeknél nem lehet kivenni, hogy milyen módosító mit jelentene.

Fegyveres harcértékeknél a 4.fok miatt járó bónuszok nincsennek hozzáadva a slankardnál.

Pszi hiányzik.

A pszi használatához minimum 12-es IQ, akaratrő és asztrál szükséges. A karakter a 11-es asztrál miatt meg sem tanulhatja a pszít, így kardművész sem lehet.

Futás nem %-os képzettség.

Ugrás 64-esnek kellene lennie.

Miért adnának a karakternek két slan tőrt? A "készlet" az egy slankard és egy slantőr. Póttőrt nem adnak.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Rounn(Rounn Ramen)

HozzászólásSzerző: Rounn » 2008.05.03. 11:09

Üdv Quator!

A problémák javítva.



Rounn
Rounn
 
Vissza a tetejére

Re: Rounn(Rounn Ramen)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.05.04. 10:44

A 4.fok miatti bónuszok (+5KÉ, +10TÉ, +10VÉ) továbbra sincsennek feltüntetve a slankard számított harcértékeinél.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Rounn(Rounn Ramen)

HozzászólásSzerző: Rounn » 2008.05.04. 21:28

Üdv, Quator!

Az említett hibát javítottam és köszönöm, hogy szóltál.


Rounn
Rounn
 
Vissza a tetejére

Re: Rounn(Rounn Ramen)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.05.04. 21:30

Ok. Részemről rendben. Jó játékot.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Rounn(Rounn Ramen)

HozzászólásSzerző: A Dorcha » 2008.05.05. 12:06

Üdv.
Lenne egy pár kérdésem. Számomra az előtörténet és a képzettségek között nincs összhang, de ha megmagyarázod elfogadom. Ha magányos mestertől tanult az erdő fái között, akkor honnan van anatómiája, orvoslása ilyen magas fokon? És miért kell neki a számtan és a mértan? Mert ha kolostorban tanul vagy iskolában akkor érthető mert ugye vannak tanárok.De egy idős mester nembiztos hogy mindezt megtanítja neked.De ha elfogadhatóan beleírod az előtöribe akkor részemről rendben a kari.
Még a tízezer láb magas gát is összeomolhat egy hangyafúrástól.

Lejött az eget
átívelő ragyogás
istene. Még a
nagy tenger fenekére
is eljut ragyogása.

(Uesiba Morihei)
Avatar
A Dorcha
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 345
Csatlakozott: 2007.03.05. 16:55
Tartózkodási hely: Tiadlan
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Rounn(Rounn Ramen)

HozzászólásSzerző: Rounn » 2008.05.05. 21:11

Üdv,

Én ugy képzeltem el a karakteremet, hogy az öreg Raiga mester jártas a gyógyitásban (így tanultta meg Rounn), mivel egy harcos legyen képes ellátni saját sebeit, illetve a mértant és a számtant egy tanártól tanulta el, melyett Raiga mester bizott meg, hogy tanitsa ki a tanítványát.

Ha ez a történet neked is megfelel annak örülnék, ha nem akkor átírom az előtörténetet úgy, hogy megfeleljen az elvárásoknak.

Köszönettel:

Rounn
Rounn
 
Vissza a tetejére

Re: Rounn(Rounn Ramen)

HozzászólásSzerző: A Dorcha » 2008.05.06. 7:10

Üdv.
Ez így rendben van részemről csak ezek az előtöriből nem derültek ki csak az, hogy a mestere harcolni tanította.Még egy apróság a gyógyító készlet mit takar? Az d&d-ben tudom, de itt nem igazán mit akar jelenteni.
Részemről rendben a karakter.
Meg kell kérni a játékos státuszt és ha megkaptad, írj magadnak egy bevezető reagot ahonnan indulni szeretnél.
Még a tízezer láb magas gát is összeomolhat egy hangyafúrástól.

Lejött az eget
átívelő ragyogás
istene. Még a
nagy tenger fenekére
is eljut ragyogása.

(Uesiba Morihei)
Avatar
A Dorcha
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 345
Csatlakozott: 2007.03.05. 16:55
Tartózkodási hely: Tiadlan
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Rounn(Rounn Ramen)

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2008.05.06. 17:51

A Játékos Karakter-i státusz megadva.

Jó játékot kívánok!

Yvett
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Rounn(Rounn Ramen)

HozzászólásSzerző: Rounn » 2008.05.06. 20:59

Üdv,

Köszönök mindent!!

:)





Rounn
Rounn
 
Vissza a tetejére

Re: Rounn(Rounn Ramen)

HozzászólásSzerző: Rounn » 2008.05.06. 21:06

Üdv A Dorcha!

A gyógyító felszerelés egy darab ollót, 2 tegez gyógykenőcs, gyógynövényeket és 10 adag kötszert takar.
A bevezető reagot igyekszem minél hamarabb megirni.

Köszönöm



Rounn
Rounn
 
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
13 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség