• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

A múlt... Ez történt Velünk...

Moderátor: Admin

Téma lezárva
1126 hozzászólás • Oldal: 9 / 76 • 1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 76

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: con Claudius » 2008.04.30. 10:50

Vipera

-Azt se tudom minek piálok. Itt ez a két kard a hátamon. látod, hogy nem hétköznapi fegyverek, hosszú kard szerűek de annál kecsesebbek Azt se tudom hogy kell megfogni, mégis mikor az előbb kézbevettem pontosan tudtam hogy vágjam le a némber fejét. Hajlandó lennél segíteni emlékezni? Még szép hogy veled tartok.
Si vis Pacem, para Bellum
Avatar
con Claudius
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 182
Csatlakozott: 2008.03.09. 12:17
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.04.30. 11:08

KM: [Dreemer],Beszélgetés Marafisszal
Helyszín: A puszta - Nirmajéhez közel
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek Kora reggeli órák 5 óra vége fele
Résztvevők: Vipera(con Cladius); (Rayamancor); Revo (Pelso); és mindenki aki figyeli Marafiszt


Revo (Pelso)

*Felvonja szemöldökét, Marafisz kérdésedet halva, láthatóan megdöbbentette kérésed.Egy-lét pillanatig gondolkodik majd válaszol:*

(Elf)
-Ami azt illeti, Kis Szirenárban ellakhatsz. De először is mindenkit biztonságba akarok helyezni. Majd Nirmajéban megbeszéljük a dolgokat, rendben?

//igen esetén://

-Köszönöm türelmedet, mennem kell beszélni másik rokonunkkal.. *Tekintetét a emelet álló renitens figurára emeli (Rayamancor).

//Minden megy tovább ahogy leírtam//

(Rayamancor)

*A nevek hallatán Marafiszben, megáll az ütő. Másodpercekig döbbenten mered maga elé. Arcából majd' minden vér kimegy, fal fehére vált. Lassan taglalva remegő hangon mondja a következőket:*

(Pyar)
-Tudod kik hordják az Essen nemesi család nevet? Van róla fogalmad? Gondolom nincs... Esennek egy Ereni nemesi család a hercegi család egyik oldalágának tagjai. Továbbá Essenor Victoria Gallain úr felesége, aki Nirmajét vezeti... Ez a bosszú, nehéz lesz...

*A földet nézi merengve...míg fel nem tonik Vipera.*

Vipera(con Cladius)

*Lépteire fölkapja fejét. Mintha szelemet látna úgy mered Viperára. Csendesen meghallgatja társalgásotokat az emlékezetkiesés problémájáról.*

(Pyar)
-Te itt? Eddig nem vettelek észre! Most van rád igazán szükséges -*Egy szót elharap*- Rokonom. Sajnálom hogy nincsenek meg az emlékeid, biztosan valami nagy ütést kaptál a fejedre. *Tekintetét a fejedre emeli.*

//Ha Ravon(Pelso) itt van akkor távolabb von titeket és utána folytatja//

Vipera(con Cladius) és (Rayamancor)

-Kérlek titeket menjetek Nirmajéba mihamarabb, most számos nemes van ott, mellétek adom egyik tanítványomat, ö majd elkísér. Amilyen gyorsan tudtok, elkel jutnotok Nirmajéba, a Kis Szirenári követségbe. Az ottaniak majd tudják mit kel tenni. Nincs vesztegetni való időtök! Azonnal indulnotok kell! Én nem mehetek veletek, a többi rokon miatt, sajnos. Gyanítom a nemesek közt, ott fog lapulni jó pár a bűnösök közül. DE ne tegyetek hirtelen semmit, mielőtt Gallain nagyúr nem tud szándékotokról, mert a gyilkosságot halállal büntetik.

*Izgatottan és várakozón tekint rátok.*
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mesemondó 2008.04.30. 11:46-kor.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: con Claudius » 2008.04.30. 11:28

Vipera

-Nekem teljesen mindegy mit csinálok amíg visszajönnek az emlékeim, mivel ÁLLÍTÓLAG rokonok vagyunk szívesen segítek nektek, gondolom értek a gyilkolászáshoz is...remélem nemcsak ahoz...szóval részemről mehetünk csak mivel úgy tűnik masszív alkoholista vagyok gondolom nem ártana még abból a főzetből amit érkezésemkor legyűrtetek a torkomon.
Si vis Pacem, para Bellum
Avatar
con Claudius
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 182
Csatlakozott: 2008.03.09. 12:17
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.04.30. 11:53

KM: [Dreemer],Ruha vadászat // :taps: :roll: -hihhi//]
Helyszín: A puszta - Nirmajéhez közel
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek Kora reggeli órák 5 óra vége fele
Résztvevők: Harmon (Vargasz Algor)


*A félkész sátrak között lézengsz... sehol nem lelsz ruhát. Az elfek némelyike érdeklődéssel tekint feléd. A helyedben olyan érzésem lenne mint akit kinéznek maguk közül, talán a gyenge test felépítésem miatt?*

*Hosszas kutakodás után sem lelsz ruhára :( Ahogy az egyik sátor mellet lehaladsz, halk huppanás hangját hallasz hátad mögül...*

//Hátra nézel :?: off: <Úgyse mer... hátra nézni :roll: >//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.04.30. 12:01

KM: [Dreemer], CSATA :!: -Az első roham
Helyszín: útmenti tábor- Nirmaje vonzáskörzetében
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek Kora reggeli órák 5 óra közepe fele
Résztvevők:Tala Mörök (Gorodak)


Saját erőid(még élő):
(15 fő)


****= szekér+lovak
X = Lándzsás és dárdás gyalogság (Láncing+Lándzsa és vagy dárda +pajzs)(4 fő)
0 = Hagyományos gyalogság( kard+pajzs+Láncing+dobotőr ) (3 fő)
< = íjászok (2 fő) (Hosszú íj (14 nyílvesszővel)+ Rövid kard+ Tör)
^^ = Lovasság (5 fő) (Láncing+Láncos buzogány+Kis pajzs+könnyű lovas kopja; lovakon nincsen vért)
T = Te
S = Neszin (Rövid íj (20 nyílvesző)+14 dobó tör+Rövid kard) (önállóan harcol)

Egyéb csapatok:
N = Nirmaje őrjárat (?) (Ismeretlen létszám, feltehetőleg 20-60 fő közt) (jelenleg térképen kívül)
H = Haramiák lovassága (Ismeretlen létszám, feltehetőleg 10-40 fő közt)
HX = Haramia íjász csapatok (KB 2×10 fő)

Térkép:

--------------------^^

------------------------------------------------ út ------------------
X <-Kanyar az útban itt kezdődik, a domb mögé
-----------------------H----------HX------------- út ------------------
___________---0X______H
__________<****-X______H
______----_-------0X
_______****------T<****______________HX

__________--
****
____________----S

***********Térkép vége**********

Harci cselekmények:
0. A haramia csapat 3 részre szakad. A támadó éket közelharcos lovasok alkotják, a másik két csapat íjászokból áll.

1. Az ellenséges íjászok meg közelitöleg 70 méteren megálitlyák lovaikat. És sortüzet adnak le. A nyílzápor a szerekre hullik. 3 íjászodat több nyílvesző is eltalálja, ök harcképtelené válnak. A te szekereden más íjász már nincs. (2 nyílvesző eltalál, 3 és 1 sebzés ér, túlütés nincs)

2.Az íjászaid be pánikolnak! Viszonozzák a nyílzáport, 2 ellenséges, íjász a földre kerül.

3.Az ék formációba rendeződött lovasság (NEM KRÁNI ÉK!!!), lovasrohamot indit 40 méteröl.

4.Ellenséges íjászok, másodszorra is lőnek. Ezúttal a gyalogságodat próbálják megtizedelni. Gyalogosaid pajzsukat az ég fele emelik, ekképp mérséklik a nyilak hatását.

5. A nyílzáporral szinte egy időben a lovasroham eléri a vonalakat. A roham elakad, társad, orvul irányzott nyila az ék elején haladó lovast leterítik, a többi lovas, tehetetlenségi ereje miatt átzúdul rajta. Egyenesen Lándzsások sor falába.

6. Embereid meghátrálni kényszerülnek, pár méter. Sebesült lovak nyerítése, és a halál leng körül mindent. A lovasok némelyike , dobó töröket, és hajító bárdokat dob embereid közé. Ezek ujabb áldozatokat szednek maguknak. Sok lovas lován maradt és túlélte a rohamot, most elkezdtek hátrálni.

7. Segítőd újabb nyilakat küld útjára. Ugyanezt teszik megmaradt íjászaid is.

8.Mit teszel?
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Mesemondó 2008.04.30. 12:25-kor.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Vargasz Algor » 2008.04.30. 12:03

Harmon:

Hátra nézek, hogy mi volt ez a zaj mögöttem.
Vargasz Algor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 65
Csatlakozott: 2008.04.04. 15:16
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.04.30. 13:21

KM: [Dreemer], Ruha vadászat, ki van mögöttem? :wtf:
Helyszín: A puszta - Nirmajéhez közel
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek Kora reggeli órák 5 óra vége fele
Résztvevők:Mindenki


Harmon (Vargasz Algor)

*Hátra pillantasz, mögötted, egy ismerős, rémült arcot pillantasz meg, kezeiben egy papucsot szorongat. Szőke haja zilált, arcán düh és meglepettség keveréke. Igen, jól látod, akár hogy mereszted szemeidet... ez újdonsült kedvesed, ruha nélküli kiadásban.... Közvetlenül melletted ismeretlen forrásból ered a hang.*

(Elf)
-Ez képtelenség! Már megint! Háromszor elrontottam!

*Enyhe alkohol bűzt érzel magad mellől áradni...*

Mindenki
*Miután ismét felhangzik a körkérdés, hol is van a lepedős alak és mit csinál, egy mezitlen, kezében papucsot szorongató nő kivágja a magas C-t (visít, hangosan, nagyon...). A nő semmiből került elő. Majd félelemetöl hajtva elkezd futni. A lepedős köpönyeges alak indul közeléből. 1 kör rohanás után, az egyik már álló, sátorba menekül be...*

// A nő 16 Szépségű... amit nem tud jelenleg eltitkolni :twisted: :roll: //
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2008.04.30. 13:28

Tala Mörök

< Az istenek szakadjanak, meg ahol vannak. Iszonyúan sokan vannak, nem ennyire számítottam. >
*A lövések melyek súroltak igen rosszul érintetek , de nem töröd hetek, vele, mert akkor az embereim rögtön be ijednek. Erőt veszek magamon. *
* Gyors elhatározásra jutottam. Elszántan üvöltök, túlharsogva a csatazajt miközben a gyalogosaimat próbálom fedezni. *
- Gyalogosok hátra a hátsó szekérhez. -
* Ekkor figyelmesen ki állok és eldobok két dobó tört, majd az öveimben lévőket veszem elő. *
// 93 + a Te. Most nem otthon vagyok így kérlek, nézd meg köszi. //
* A dobásaim halál pontosak és mind kettő torokra ment tökéletes találat. A tőröket fedezés képben dobtam el olyan lovasra, aki túl közel ért, vagy be akarta őket cserkészni. *
* Mikor a gyalogságom elérte a kocsit hátul és a lovasok elérték őket ki adom a parancsot. *
- Lovas roham. -
* Ekkor a lovasaim előbújnak a rejtekükről és meg lepetés szerűen neki rohannak kopjáikkal a lovasoknak, majd fegyvert rántva kezdetét veszi a harc.*
-Gyalogságfedező támadás. -
- Ti ketten - * Ekkor a meg maradt íjászaim felé fordulok. *
-Lemászni gyorsan a kocsi mellé és onnan lőni tovább, így nem leszünk túl nagy célpont. -
*Én mászok le utoljára*
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Gorodak 2008.05.05. 18:38-kor.
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Rayamancor » 2008.04.30. 14:33

Dreego con'IGarno

-Igen azt hiszem én is benne vagyok ,Végre közelebb lehetek a nyamvatt férgekhez mint gondoltam és közben talán fény derül Vipera múltjára is.Szükség lessz lovakra ha tudtok nélkülözni.

*Intézem szavaim immár Marafisz felé majd ismét a viperához fordulok*

-Te meg jobb lessz ha hamar rájössz hogy forgasd azokat a kardokat szükséged lessz rá



//off: Elnézést de hétfő reggelig nem tudok írni//
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Rayamancor 2008.04.30. 14:34-kor.
Hogy mi lessz holnap?....eggy nappal közelebb a halál.....
Ősi Dzsad tanítás: "Ne álj le idiótákkal vitatkozni mert lesülyedsz a szintjükre és ők le fognak győzni a rutinjukkal"
Avatar
Rayamancor
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 114
Csatlakozott: 2007.11.09. 11:10
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: con Claudius » 2008.04.30. 14:34

Józanodó Vipera

//ekkora labdát, még jó hogy nem vagyok teljesen józan//

-Ne bámuljátok már szegényt ordítom a társaságra és utánuk szaladok a sátorba
Si vis Pacem, para Bellum
Avatar
con Claudius
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 182
Csatlakozott: 2008.03.09. 12:17
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Huor Aikanáro » 2008.04.30. 20:25

Harass

*Seerin válasza lesújt és gondterhelt ábrázattal bámulok magam elé.*

< Csak futár!? Hhmm...
A bátyám biztosan azzal nyugtatgatna, hogy ez Domvik akarata. De szerintem egyedül ennek a kötözni való bolondnak köszönhetjük. >

*És egy dühös pillantást vetek a futkározó vénségre. Az ekkor hozzánk lépő félelfel nem sokat törődök. Míg beszél, addig megnézem magamnak, ám mondanivalója nem érdekel. Türelmetlenűl, még is udvariasan megvárom míg befejezi kérdezősködését, majd Seerinhez fordulok.*

(Shadoni)
- Figyelj csak! És a futár mennyi idő alatt érne oda??


*A közben kialakuló, egyre zavarosabb helyzettel nem sokat törődök. Ugyan egy-egy hangosabb kirohanásra, történésre felkapom a fejem és körbe pillantok. De ez csak arra jó, hogy mind untalan megállapítsam, ez egyre rosszabb.
Egyenlőre elég nekem a magam baja, de ha azt megoldottam, akkor talán rendet rakok ebben a cirkuszban is...*
"Ha csakugyan vannak istenek, ha minden cselekedetünknek valamiféle célja van, mond meg nekem:
melyikük és mi végre teremtette a nőt...?"

A nő mintegy véletlenszerűen a bárdhoz dörgölőzött, és a fülébe súgta:
"-Ha lepihennél , álmodj rólam! Neked szabad."

Wayne Chapman
Avatar
Huor Aikanáro
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 422
Csatlakozott: 2007.01.11. 20:53
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2008.05.01. 15:48

Leisan de La'erten

Végighalgatja a nőt majd válaszol neki.:
- Magam sem tudom mitől mentett meg... azt tudom csak hogy roppant csúnnya volt és nem evilági giéket kántált, ami már önmagában is vérfagyasztó. Persze szivesen harcoltam volna vele, és ezáltal meg is halltam volna, de mivel esküvel fogadtam ezért örömmel kerültem volna át a Kárpiton Túlra. Így viszont legalább nem mondhatom hogy gyáván mint egy mihaszna, futottam el szégyent hozva nevemre, becsületemre, és társaimra. Tehát sokmindentől megmentett a nagyapja.
végigméri a helyszínen lévő embereket majd figyeli mit csinálnak ha tud segít nekik. Közben néha néha ránéz az elf szépségre. Edigg még nem látott ilyen szép elf nőt aki nem egy rongyként vagy fattyújént kezelte volna.
<<Szokatlan... senki sem hántorhatta eddig fel hogy miféle szerzet vagyok.>>

A sátoros jelenetre nem tudja mit reagáljon.
<<A nő után menjek? Ne menjek? áááááááá nem az én dolgom...>>
Elfordul ahogy azt a másik <<...egyik ismerelen...>> kérte.
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Pelso » 2008.05.02. 6:17

Revo

(Elf)
- Jó lesz. Köszönöm.
*Nem is lábatlankodom tovább. Biccentek Marafiszal beszélgető két idegennel. Hagyom, hogy mindenki azzal foglalatoskodjon, amivel akar. Letelepedem a legközelebbi tábor tűzhely mellé. Kurta biccentéssel köszöntöm leendő éjszakai hálótársaim.

//Annak, aki melelet letelepszem. Valamint Rayamancor és mindenki más részére aki Marafisz körül őgyeleg: Karakter leírás: Átlagos testalkatú ezüstszín rövidre nyírt hajó kék szemű enyhén hegyes fülekkel. Posztó nadrág, ing, mellény, köpeny, csálén egy félig lecsúszott kalap a fejen. Övén hat erszény. Hátán egy háti táska valamint egy oldaltáska. Fegyverek: Rövid kard tokban. Számszeríj hozzá egy teli tegez.//
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pelso 2008.05.03. 15:50-kor.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Vargasz Algor » 2008.05.02. 6:48

Harmon:

Követem a hölgyet ahoz a sátorhoz ahová ő is ment.
Benyújtom a köpönyeget ami rajtam volt.Utána várok egy kicsit és megkérdezem bemehetek-e.
Vargasz Algor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 65
Csatlakozott: 2008.04.04. 15:16
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.05.04. 16:02

KM: [Dreemer], CSATA :!: -Az első roham után (2. kör)
Helyszín: útmenti tábor- Nirmaje vonzáskörzetében
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek Kora reggeli órák 5 óra közepe fele
Résztvevők:Tala Mörök (Gorodak)


Saját erőid(még élő): // :twisted: //
(15 fő)

****= szekér+lovak
X = Lándzsás és dárdás gyalogság (Láncing+Lándzsa és vagy dárda +pajzs)(0 fő)
0 = Hagyományos gyalogság( kard+pajzs+Láncing+dobotőr ) (2 fő)
< = íjászok (0 fő) (Hosszú íj (14 nyílvesszővel)+ Rövid kard+ Tör)
^^ = Lovasság (5 fő) (Láncing+Láncos buzogány+Kis pajzs+könnyű lovas kopja; lovakon nincsen vért) (A lovaság megfutamodik!)
T = Te
S = Neszin (Rövid íj (17 nyílvesző)+14 dobó tör+Rövid kard) (önállóan harcol)

Egyéb csapatok:
N = Nirmaje őrjárat (?) (Ismeretlen létszám, feltehetőleg 20-60 fő közt) (jelenleg térképen kívül)
H = Nomád lovassága (Ismeretlen létszám, feltehetőleg 9-40 fő közt)
HX = Nomád íjász csapatok (KB 2×10 fő)

Térkép:

---------^^


------------------------------------------------ út ------------------
X <-Kanyar az útban itt kezdődik, a domb mögé
--------------------------H---HX--------------- út ------------------
___________---_______________-H
__________0****-____________H
_
_______****0-------T****________HX

__________--****
____________----S

***********Térkép vége**********

Események leirása:

-Elüvöltöd magadat, embereid amúgy is hátráltak, hátrálni kényszerültek. Láthatóan kezdenek teljesen megrémülni, a lóvasroham okozta sokk hatása alatt állnak.

-Ahogy alaposabban megnézed a lovasokat, a sötétben , felismered a nomádok jellegzetes viseletét, igen jól látod, az embereid tévedtek! Ezek NOMÁDOK! Atoll függetlenül dobótőreid egyikük torkát hibátlanul átmetszik.

-A nomád lovasság elkezd vissza vonulni. Gyalogosaid ész nélkül menekülnek.

-A nomád íjászok ekkor indítják útjukra ismét nyilaikat. Ezúttal már jóval közelebb jönnek, nyílzáporuk elsöprő erejű. A lándzsások képtelenek pajzsukkal felfogni a nyilakat. Azok letarolják a lándzsásokat mindegy szálig.

-Lovas rohamot üvöltesz, de embereid halálhörgése, a nomádok lovainak patája oly hatalmas zajt üt, hogy aligha hallhatják meg. Mikor feléjük tekintesz, látod lovasaid menekülőre fogták a dolgot.

-2 Hagyományos gyalogosod él még, gyalogosaid a szerek mögött a nomádokkal átellenes oldalon keresnek menedéket.

-íjászaid nyilazzák a visszavonuló nomád lovasságot. DE nyilaik célt tévesztenek.

-A második nomád nyílzápor a szekér mögött ér téged, már leugrottál, az íjászok is ugrottak le. A nomádok nyilai rátok szegeződnek, neked szerencséd volt, csak 4 nyíl talál el. Ugyanez nem mondható el a többi íjászról...


-Veszteségeid: -2 ép 4 fp (SFÉ nem érvényesül! Felülőröl érkezett a nyíl, ahol a páncél nem véd)
-5, 3, 7 Fp (SFÉ érvényesül). Eszmélet vesztés esetén írd meg hogy elájulsz!


2. Kör vége...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mesemondó 2008.05.05. 10:51-kor.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
1126 hozzászólás • Oldal: 9 / 76 • 1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 76

Vissza: Régi Kalandok...

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség