• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Narmir(VArgasz Algor)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
16 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Narmir(VArgasz Algor)

HozzászólásSzerző: Vargasz Algor » 2008.04.10. 6:02

- Név:Narmir
- Kor: 26 év
- Nem: Férfi
- Faj: Félelf
- Kaszt : Harcos
Kinézet: 180 cm magas,70 kg -os férfi. Hosszú szőke hajú, ibolyakék szemű.
- Jellemrajz: Hangulatváltozások jellemzik. Segítőkész, bizalmatlan, a lényeket tetteik alapján ítéli meg
- Felszerelés :
- Kezdő helyszín: Tarin

I. Gyermekkor:

1. Milyen nemzetiségű a karakter és hol született?
Ilanorban,

2. Kik voltak a szülei? Mi a foglalkozásuk/vagy kasztjuk?
Édesanyja íjász volt, édesapja állattenyésztő.

3. Milyen társadalmi pozíciót és vagyoni helyzetben volt a család?
Közép, mindenük megvan, de luxus cikkekre nincs pénzük. Ill. épp hogy megy az üzlet.

4. Hol és milyen formában végezte tanoncéveit a karakter?
Otthon, minden nap tanul, mivel szülei eldöntötték hogy megtanítanak mindent neki ,amit ők tudnak.

5. Gyermekkorban történt jelentős családi tragédiák
--

6. Gyermekkorban történ jelentős -a karakter életútját befolyásoló- örömteli események
--

7. Miért azt tanulta a karakter amit?
Nem volt választási lehetősége. Szülei tanítása alapján tanul.

8. Mi az amihez a karakter különösen jól ért és miért sikerült ilyen magas szintre jutnia benne?
Íjászat és lovakkal való foglallatosság.

9. Ha karakter családi kapcsolatrendszerének vázolása.
3-man élnek együtt. Többi rokonuk nincs .

10. Mi volt a karakter "hobby"-ja?
Tanulás.

II. Ifjúkor

1. Szerelmek és barátok
Szerelmes nem volt még. Csak kiseebb kori barátai vannak. Nem jelentősek.

2. Pártfogók és ellenségek
--

3. Jelentős ifjúkori életesemények
Semmi nagy dolog.

4. A tanulóévek vége
Még mindig tanul, és fog is!

5. Mit vár el tőle az iskolája/céhe/rendje/mestere?
Szülei azt szeretnék hogy vigye valamire és hogy büszkék lehessenek rá.

6. Mi a karakter célja most hogy az lett aki?
Szeretne a szülei elvárásainak megfelelni, sok új dolgot tanulni, és valamilyen jelentős dolgot véghezvinni!

7. Kihez hű a karakter?
Szüleihez.

III. Személyiség

1. Van a karakternek jellegzetes szokása?
Segítőkész, ahol tud segít.

2. Miben rejlik a karakter kiválósága?
Nemes szíve van. Mást a tettei alapján ítél meg.

3. Mi a karakter gyengéje? (Pl. női társaságban annyira zavarban van, hogy nem bír kinyögni egy épkézláb mondatot

Hangulatváltozásai! Lehet hogy akkor valami rosszat csinál!- vagy jót , ez változó, de előfordulhat bármi.

4. Mi a karakter kedvence? (Pl: Imád meztelen talppal sétálgatni a fűben, imádja a törpe pálinkát; stb)
Segít mindenkinek akinek tud.

5. Mi az amit szívből utál?
Igazságtalanságot.

6. Mi a karakter legnagyobb félelme?
Egy természetes félelme mindentől van, de a jó ügy érdekében szivesen feláldozza az életét.


7. Mi a karakter legmerészebb álma? Mire vágyik a legjobban?
Jelentős tettet végrehajtani, vagy benne szerepelni.

8. Vannak-e a karakternek előítéletei?
nincs.

9. Vallásos a karakter?
---

10. Mit tart a karakter a mágiáról és a használóiról?
Tudja róluk hogy nagy dolgokat tudnak végrehajtani, sajnos rosszat is. "Aki rosszat csinál , majd csak utoléri előbb-utóbb egy nyílvessző"!

11. Ha egy mottóval kellene kifejezned a karakter személyiségét mi lenne az?

Minél többet tanul a félelf anál jobban tudja hogy milyen keveset tud , és még mennyi tanulnivalója van.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Vargasz Algor 2008.04.11. 11:03-kor.
Vargasz Algor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 65
Csatlakozott: 2008.04.04. 15:16
Vissza a tetejére

Re: Narmir(VArgasz Algor)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.04.10. 17:58

Üdv!

Mielőtt hozzákezdenénk a bírálathoz felhívom fiygelmedet, hogy a stat és az előtöri külön hsz-ban szerepeljen.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Narmir(VArgasz Algor)

HozzászólásSzerző: Vargasz Algor » 2008.04.11. 5:25

- Név:Narmir

Erő:15-1+1 =15 15
Ügyesség:18+1 =19 21
Gyorsaság:16+1 =17 17
Állóképesség:15 =15 15
Egészség:15 =15 15
Szépség:10 =10 10
Intelligencia:15 =15 15
Akaraterő:15 =15 15
Asztrál:15 =15 15
Érzékelés:15 =15 15
KAP: 153
Marad: 222

Ké: 1 (1 kap)
Té: 10 (10 kap)
Vé: 76 (76 kap)
Cé: 7 (14 kap) + 10 =17
HM: 11 (33 kap) - 6 Cé, 5 Vé
KAP: 134
Marad: 88

Ép alap: 5 (10 kap)
Fp alap: 1 (1 kap)
Fp/szint: 5 (15 kap)
KAP: 26
Marad: 62

Kp alap: 1 (1 kap)
Kp/ szint: 14 (28 kap)
KAP: 29
Marad: 33

Képzettségek:
Élő nyelv: ilanori 3. fok
Kultúra: ilanori 3. fok
Helyismeret: - 3. fok
Birkózás 3. fok 3kap
Fegyverhasználat: Visszacsapó íj 3. fok (3 kap)
Fegyverhasználat: Tőrkard 3.fok 3kap
Pajzshasználat: 3. fok (3 kap)
Fegyverismeret 3. fok (3 kap)
Lélektan 3. fok 3kap
Nehézvértviselet 2.fok--------------------------------------------3kp
Mesterlövészet 3.fok 3kap
Lovaglás 3.fok

Udvari etikett 2.fok-----------------------------------------------3kp
Íjkészítés 3.fok---------------------------------------------------4kp
Értékbecslés 3.fok------------------------------------------------4kp
Pénzügyek 3.fok 3kap
Állattartás 3.fok--------------------------------------------------4kp
Kocsihajtás 2.fok.------------------------------------------------ 2kp
Hajózás 1.fok----------------------------------------------------1kp
Úszás 2. fok -----------------------------------------------------1kp
Idomítás 3.fok
Nyomolvasás 3.fok 3kap
Csomózás 3.fok 3kap
Esés 84% 3kap
Írás/olvasás 2.fok------------------------------------------------4kp
Számtan 2.fok---------------------------------------------------1kp
Mértan 1.fok-----------------------------------------------------1kp

Kap: 33
Marad: 0
Kp:-------------------------------------------------------------28

Akt. értékek: HM-mel
Ké: 17/20/26(alap/visszacsapó íj/tőrkard) 0
Té: 31/--/43(alap/visszacsapó íj/tőrkard)
Vé: 97/97/106(alap/visszacsapó íj/tőrkard) +5
Cé: 32/45 (alap/visszacsapó íj) +6
Ép: 10
Fp: 16
Kp: 28-28=0

- Felszerelés : Két lova van. Egy málhás és egy utazó.Egy kutya (éber+alapkiképzés),lovagló csizma 1, sima ing 3,sima nadrág 3, öv 1,kaja 5 napi+a lónak +a kutyának,ivó-,evő edények, ásó 1, fenőkő1 , gyertya 5, írótoll 1, kalapács1 , kötél 20 m 1, kulacs 3 ,lámpás+lámpaolaj 1, papír 1 ív, kicsi sátor 1, szeg egy tucat, szekerce1, takaró 5 (lópokrócok is benne vannak), tapló, tegez 2, tinta, tömlő 3 db, tűzszerszám1, varrótű , cérna egy gombolyag, vödör 2, zsák 10 db, viszkosvászon 5*5-ös , evőeszközök 1-1 db, nyakörv + szíj, lószerszámok. Fegyverzete :visszacsapó íj+tőrkard+köz. pajzs. 10 db pót ideg.
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Vargasz Algor 2008.04.13. 18:53-kor.
Vargasz Algor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 65
Csatlakozott: 2008.04.04. 15:16
Vissza a tetejére

Re: Narmir(VArgasz Algor)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2008.04.11. 8:15

viewtopic.php?f=107&t=393&p=3682097#p3682097

Ajánlom figyelmedbe eme témát, mert jelenlegi választottad, Ilanor, mint kezdő helyszín nincs...
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Narmir(VArgasz Algor)

HozzászólásSzerző: Vargasz Algor » 2008.04.11. 14:26

Javítva!
Vargasz Algor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 65
Csatlakozott: 2008.04.04. 15:16
Vissza a tetejére

Re: Narmir(VArgasz Algor)

HozzászólásSzerző: Kaspar Otlokir » 2008.04.11. 16:11

Szia!

Gyors előtöri.
A mértant furcsállom kicsit, de ha neked az kell semmi sem tiltja.
Jó játékot.
Annyit lehet hogy mégis kérni fogok, kérek kifejteni hogy mit is keres a tárnabirodalomban, miért engedik Őt oda be?

Kaspar
"A vágynál veszélyesebb dolog alig van nagyuram. Vigyázz nem tudhatod méreg vagy szeretet bújik egy kéz simításában."
Avatar
Kaspar Otlokir
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 653
Csatlakozott: 2007.07.20. 12:33
Tartózkodási hely: Albatroso vendégház
Vissza a tetejére

Re: Narmir(VArgasz Algor)

HozzászólásSzerző: Vargasz Algor » 2008.04.11. 16:26

Szia!
Ott mesél a Km és neki már leírtam az előtörténetet! Ő mondta vigyem oda a karit hogy tudjon mesélni neki. Ha téged is érdekel leírom ide is az előtörténetet!
Üdv.
Vargasz Algor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 65
Csatlakozott: 2008.04.04. 15:16
Vissza a tetejére

Re: Narmir(VArgasz Algor)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.04.12. 13:30

Üdv!

380 KAP.
Az állatismeretet és az egyensúlyérzéket nem kapja meg ingyen a karakter.

Az alap harcértékek és a HM/szint nincsennek egyensúlyban. A HM-et drasztikusan kell csökkenteni vagy sokat emelni az alapokon.

Ha már mesterlövészetet akar a karakter, akkor CÉ alapra is tennie kellene, hogy ténylegesen legyen látszatja a gyakorlásnak.

Emellett a félelf kap 10 CÉ alapot.

A %-os képzettségekhez 9 járul a 19-es ügyesség miatt.

Ép 10.
Fp 16.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Narmir(VArgasz Algor)

HozzászólásSzerző: Vargasz Algor » 2008.04.13. 10:49

Szia!
Javítva!
Vargasz Algor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 65
Csatlakozott: 2008.04.04. 15:16
Vissza a tetejére

Re: Narmir(VArgasz Algor)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.04.13. 13:36

A VÉ 97.

A tőrkard és a közepes pajzs párosítás érdekes. :)

Ha a VÉ is javítva lesz, akkor ok. Részemről rendben. Jó játékot.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Narmir(VArgasz Algor)

HozzászólásSzerző: Vargasz Algor » 2008.04.13. 18:55

Szia!
Javítva!
Köszi a jókívánságot!
!!!!!!!!!!!!!!Szeretnék játék jogot kapni!!!!!
!!!!!!!!!Új titulus fórumozó helyett JK!!!!!!!!!!
Köszi előre is!
Vargasz Algor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 65
Csatlakozott: 2008.04.04. 15:16
Vissza a tetejére

Re: Narmir(VArgasz Algor)

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2008.04.13. 19:47

Üdv!
A karakter játékba kerüléséhez még szükséges Tarin HM-jének, Torof Ogginak a bírálata.
A Játékos Karakter-i státuszt csak az után fogod megkapni, ha ő is elfogadta a karaktered.

Yvett
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Narmir(VArgasz Algor)

HozzászólásSzerző: Torof Oggi » 2008.04.14. 7:25

Üdv.

Részemről a kari elfogadva. Kezdheti a játékot.
III. Vörös Hadúr
Vörös lobogó hordozója
Avatar
Torof Oggi
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 269
Csatlakozott: 2008.03.28. 9:56
Vissza a tetejére

Re: Narmir(VArgasz Algor)

HozzászólásSzerző: Kaspar Otlokir » 2008.04.14. 14:19

Hm!

Akkor így utólag, pls vki illessze már ide, hogy mi a frászkarikát keres egy félelf Tarinban?

Köszönöm.

Kaspar
"A vágynál veszélyesebb dolog alig van nagyuram. Vigyázz nem tudhatod méreg vagy szeretet bújik egy kéz simításában."
Avatar
Kaspar Otlokir
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 653
Csatlakozott: 2007.07.20. 12:33
Tartózkodási hely: Albatroso vendégház
Vissza a tetejére

Re: Narmir(VArgasz Algor)

HozzászólásSzerző: Togar » 2008.04.14. 14:38

Egy pihenés alkalmával amikor összegyűlnek az azonos korú, fiatal fiúkhogy beszélgessenek a "felhozatalról és a hozzájuk kötődő pletykákról. Éppen kártyázgattak és iszogattak a fiúk amikor egy idegen kb 30 éves férfi csatlakozott hozzájuk. Meghívta őket italra, beszélgettek, bevették kártyázni, s közben az idő elteltével már a férfi volt a társaság középpontjában. Érdekes történeteket mesélt , furcsa helyekről és személyekről. Nekem nagyon megtetszettek a történetek, csakúgy ittam a szavait. Azon vettem észre magam hogy már csak 2 maradtunk az asztalnál, a többiek már mind hazamentek. Tovább beszélgettünk , mostmár én is meséltem neki magamról , céljaimról és terveimről!Erre ő azt mondta menjek vele világot látni! Sokáig győzködött! Belementem. Adott időt hogy felkészüljek, beszéljek szüleimmel. Aztán útnakindultunk. Először csak közeli helyekre mentünk de utána mindig meggyőzött valami történettel hogy új dolgokat láthatok, tanulhatok, stb. Aztán már csak azt vettem észre hogy már más országban más kultúrában vagyunk. Ha nem akarnák továbbmenni vele akkor sem tudnák már mit csinálni, mert teljesen rávagyok már utalva. Ismeri a szokásokat a nyelvet stb. Nagyon messzi helyre kerültünk utoljára. Eddig is izgalmas volt de mostmár más fajokkal is találkoztam: Törpékkel! Valami célja van velem csak nem tudom mi.


//bocs csak ide küldte pmbe azért ezzel az accal írok elnézést//
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Következő

Hozzászólás küldése
16 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség