• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Meridian (Grebor)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
12 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Meridian (Grebor)

HozzászólásSzerző: Meridian » 2008.03.30. 18:20

I. Gyermekkor:

1. Milyen nemzetiségű a karakter és hol született?
Törpe, Erion örömnegyedében született
2. Kik voltak a szülei? Mi a foglalkozásuk/vagy kasztjuk?
Apja Oskar Sóg, a Sóg törzs szülötte, kereskedő és ötvös mester, anyja Helena, már erioni rabszolgapiacon született, foglalkozására nézvést szakács
3. Milyen társadalmi pozíciót és vagyoni helyzetben volt a család? (gazdagok, szegények, megbecsültek, számkivetettek, stb)
Eleinte teljes nyomorban éltek, a gyermek születése után apja munkát is vállalt, kicsit javultak az életkörülményeik, fényesnek azonban soha nem voltak nevezhetők
4. Hol és milyen formában végezte tanoncéveit a karakter? (Céh, iskola, magányos mester, szülők okítása)
Mint mondják a legjobb iskola az utca, és Erionra ez kiváltképp igaz. Egy évszázad alatt kitanulta az ötvös- és kovácsmesterséget, ezzel párhuzamosan ismerkedett meg a helyi alvilággal, ahonnan a képzettségeinek nagy részét szerezte
5. Gyermekkorban történt jelentős családi tragédiék (ha voltak ilyenek)
Apja elvesztése volt élete eddigi legnagyobb –és egyetlen- tragédiája
6. Gyermekkorban történ jelentős -a karakter életútját befolyásoló- örömteli események (ha voltak ilyenek)
Kiemelkedően jelentős esemény nem történt a karakterrel
7. Miért azt tanulta a karakter amit? (a képzettségek megindoklása; pl.: a Céhben tanulata, az apja kovács volt, stb.)
Apja mellett tanulta ki a szakmákat, egyéb képzettségeire pedig egy helyi tolvajklán (A Céh) berkeiben tett szert, a klán legjobb csapdaismerőjévé és besurranójává vált
8. Mi az, amihez a karakter különösen jól ért és miért sikerült ilyen magas szintre jutnia benne? (Értsd a karinak mely képzettségei vannak 3. fok fölött és miért?)
Különös, veleszületett tehetsége van a hasbeszélésben, ezt fejlesztette tovább a klán segítségével, valamint az emberénél sokkal nagyobb mája miatt rendkívüli módon bírja az alkoholt, ezen képességét a számtalan erioni kocsmában, ivóban fejlesztette
9. Ha karakter családi kapcsolatrendszerének vázolása. (Pl: van egy fogadós nagybátyám Erionban)
Grebornak nincs senkije, csak és kizárólag a klántársai és a barátja
10. Mi volt a karakter "hobby"-ja? (Olyan képzettségek -ésszerű- megindoklása amik szorosan nem következnének a kasztból.)
Hobbija a barkácsolás, a klán székházában nyílik alkalma leginkább erre, ilyenkor zárakat, lakatokat, ehhez hasonlókat készít


II. Ifjúkor

1. Szerelmek és barátok (ha voltak/vannak)
IGAZI barátja csak egyetlenegy van, Gelvon, egy félelf tolvaj, aki szintén a klán berkeiben nőtt fel
2. Pártfogók és ellenségek (ha vannak ilyenek azokra hogyan milyen körülmények között tett szert a karakter?)
Személyes ellenségekről nincs tudomása
3. Jelentős ifjúkori életesemények (leégett a házuk, elutazott Beriquelre a mestere kíséretében, első csata átélése, stb)
Jelentős események nem történtek vele, élete folyamatos bevetés, kaland, veszély
4. A tanulóévek vége (Mi volt a karakter "mestervizsgája" azaz mi volt az a momentum amikortól az adott Kaszt tagjának számított?)
Nem volt konkrét mestervizsgája, folyamatos próbatételek elé van állítva
5. Mit vár el tőle az iskoljája/céhe/rendje/mestere?
A karakter elsősorban kém és besurranó, de egyre inkább függetlenedik, a klánt meglepő módon mindez nem zavarja
6. Mi a karakter célja most hogy az lett aki?
Utazgatni, tapasztalatokat szerezni, élvezni az életet. A legutolsó megkurtítandó áldozatát az Északi Városállamok forgatagába kellett követnie, így most ott tervez eltölteni egy-két hónapot, esetleg évet
7. Kihez hű a karakter? (Kiért érez felelősséget? Kinek hajlandó szívességet tenni/engedelmeskedni és miért?)
Csak és kizárólag a félelffel van ilyen bensőséges kapcsolatban, egyébként nem tűr meg senkit maga felett –a klánban is csak kénytelen-kelletlen tette ezt.


III. Személyiség

1. Van a karakternek jellegzetes szokása? (rágja a száját, káromkodik, fütyörészik, mindig zabál valamit, stb)
Kirívóan jellegzetes szokása nincs
2. Miben rejlik a karakter kiválósága? (Pl: kiváló tőrdobó)
Remekül bánik hajítóbárdjaival, és sok mindenhez ért, elsősorban zárakhoz és csapdákhoz
3. Mi a karakter gyengéje? (Pl. női társaságban annyira zavarban van, hogy nem bír kinyögni egy épkézláb mondatot)
Még nem vett észre magán ilyesmit, de meglehetősen keveset látott még a világból
4. Mi a karakter kedvence? (Pl: Imád meztelen talppal sétálgatni a fűben, imádja a törpe pálinkát; stb)
Sör és a dohány
5. Mi az amit szívből utál? (pl: a fűzős ruhákat, a füstös kocsmákat, az izzadtságszagot, stb)
Erion utcáin és csatornáiban mindenhez hozzászokott, nem nagyon találni ilyesmit
6. Mi a karakter legnagyobb félelme? (ez lehet irracionális is) (pl: élve eltemetve lenni, víziszony, stb)
Nem fél semmitől, különben nem is lehetne sikeres
7. Mi akarakter legmerészebb álma? Mire vágyik a legjobban?
Hogy létrehoz egy, a Kobrákhoz és a Szürkecsuklyásokhoz hasonló méretű klánt
8. Vannak-e a karakternek előítéletei? (nem szükséges ésszerű magyarázatot adni rá, elég hogy a karakter úgy véli ő megfelelő indokkal rendelkezik; Pl: utálom a gorvikiakat, mert egytől egyig aljas gyikos az összes)
Szerinte az összes lovag képmutató, alakoskodó úri pojáca, akiknek a seggük alá tettek mindig mindent, ezért hordják olyan magasan az orrukat
9. Vallásos a karakter? (Ha igen mennyire? Mekkora áldozatot lenne képes hozni a hitéért?)
Tooma hitét követi, de csak törpesége miatt, a tényleges vallásról fogalma sincs
10. Mit tart a karakter a mágiáról és a használóiról?
Hasznos szövetségesek, de vágd át a torkát hamar, ha az ellenfeled
11. Ha egy mottóval kellene kifejezned a karakter személyiségét mi lenne az?
„Ha egy sör egy szög a koporsómba, akkor engem sündisznónak fognak tartani…”

Kinézet: Fajtájában átlagos magasságúnak tekinthető, harminchat centiméterrel magasodik egy láb fölé. A törpékhez méltóan izmos és zömök, ez majd’ egy mázsás valóján jól meg is látszik. Haja vörösesbarna, akárcsak szakálla és bajsza. Egyenes „dróthaja” van, körülbelül 5 centi hosszú lehet. Kiugró szemöldökcsontjai alatt barna szemek ülnek, szemöldöke dús. Tömpe orra alatt méretes bajuszt növesztett, hagyja egybenőni a szakállával. Mellkasa előtt fonatokba rendezi őket, a fonatok végére kis vasgyűrűket rak, mind saját keze munkája, mind más-más motívummal van díszítve. Mindkét fülében egy-egy vaskarika lóg. Kemény markán jól látszik, hogy a fizikai munka közel áll hozzá.
Ruházata általában egy térdig érő bőr csizma, amolyan törpös fajta, egy fekete nadrág, bőröv, szürke ing –alatta bőrvértje-, és barna mellény. Fejébe ilyenkor széles karimájú kalapot tesz. Nyakába piros és kék kendőket köt. Egy egész testét beborító fekete csuklyás köpeny teszi teljessé felszerelését.
Övén hajítóbárdok lógnak, csizmái szárában egy-egy tőr, csatabárdja a hátán van egy tokban, a hátizsákja alatt. Övére két kis bőrtáska van rögzítve, egyikben tolvajfelszerelése, másikban pipája és dohány található.
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Meridian 2008.04.15. 16:32-kor.
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Meridian (Grebor)

HozzászólásSzerző: Meridian » 2008.03.30. 19:00

Név: Grebor
Kor: 208 év
Faj: Törpe
Kaszt: Tolvaj
Nem: Férfi
Szint: I.

Képességek:

Erő: 15 /14 KAP +1 faji/
Gyorsaság: 16 /17 KAP/
Ügyesség: 17 /19 KAP/
Állóképesség: 15 /14 KAP +1 faji/
Egészség: 16 /15 KAP +1 faji/
Szépség: 9 /11 KAP -2 faji/
Intelligencia: 13 /14 KAP -1 faji/
Akaraterő: 15 /15 KAP/
Asztrál: 14 /15 KAP -1 faji/
Érzékelés: 15 /15 KAP/

összesen: 149 KAP ---> 375-149=226 KAP

Életerő

Ép alap: 3 /6 KAP/
Ép: 9
Fp alap 4 /4 KAP/
Fp/szint 6 /18 KAP/
Fp: 20

összesen: 38 KAP ---> 226-28=198 KAP

Harcértékek /alap(KAP) + Módosítók + HM = /

KÉ: 7 (7) + 13 + 1 = 21
TÉ: 20 (20) + 18 + 3 = 41
VÉ: 73 (73) + 13 + 3 = 89
CÉ: 0 + 7 + 0 = 7

HM: 7 (21 KAP)

összesen: 121 KAP ---> 198-121=77 KAP

Egykezes csatabárddal
KÉ: 26
TÉ: 53
VÉ: 100

Tőrrel
KÉ: 31
TÉ: 49
VÉ: 91

Hajítóbárddal
KÉ: 30
TÉ: 51
VÉ: 93

Képzettségek:

Kp alap: 8 /8 KAP/
Kp/szint: 7 /14 KAP/

összesen: 77-22=55 KAP

Fegyverdobás 3
Kétkezes harc 3
Dorbézolás 4
Iparűzés (kovács) 2
Iparűzés (ötvös) 3
Jelbeszéd 3
Hasbeszéd 4
Szájról olvasás 3
Kocsmai verekedés 3
Álöltözet 3
Okirathamisítás 2
Mechanika 2
Lopódzás 57% /2KAP + ügy. tfr./
Rejtőzés 57% /2KAP + ügy. tfr./
Mászás 57% /2KAP + ügy. tfr./
Esés 32% /1KAP + ügy. tfr./
Egyensúly 57% /2KAP + ügy. tfr./
Csapdakeresés 90% /2KAP + faji 35% +érz. tfr./
Rejtekhelykutatás 85% /2KAP + faji 30% +érz. tfr./
Zárnyitás 82% /3KAP + ügy. tfr./
Zsebmetszés 57% /2KAP + ügy. tfr./
Csapdaleszerelés 57% /2KAP + ügy. tfr./

Élő nyelv (közös) 3
Kultúra (pyar) 3
Helyismeret (Erion) 3

Kp-ból
2 Fegyverhasználat (egykezes csatabárd, tőr) 2 6 KP
Csomózás 2 7 KP
Élő nyelv (vanir) 1 1 KP
Hazárdjáték 2 2 KP
Hamisjáték 2 2 KP

Aktuális Kp.: 3

Felszerelés:
Kis hátizsák – 1 darab, hátán
Tűzszerszám – 1 darab, táskában
Fáklya – 2 darab, táskában
Sminkkészlet – 1 kisebb doboz, táskában
Övtáska – 2 darab, övén hordja
Tolvajszerszámok (zárnyitó kampók, álkulcsok, reszelők, két csavarhúzó, ár, kiélezett pénzérme, drótvágó, 10m zsineg) – 1 doboz, övtáskában
Kötél – 10 méter, táskában
Fenőkő – 1 darab, táskában
Tapló – táskában
Takaró – táskában
Pipa – 1 darab, övtáska
Dohány – 3 bőrszütyőben, övtáska
Vassulyom – 1 zacskó (kb. két tucat), táskában
Kulacs (2l víz) – 1 darab, táska
Fémkorsó (~fél liter) – 1 darab, táskában
Álruha – egy-két ing, nadrág, köpeny, táskában

A karakter Erion Örömnegyedben kezdene.
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Meridian 2008.04.04. 12:30-kor.
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Meridian (Grebor)

HozzászólásSzerző: Kaspar Otlokir » 2008.03.31. 6:41

Tarin még el sem indult és már mennyi törpe van:D . De jó nekem :D .

Jó játékot, ez is szép kerek elötöri ;) .

Kaspar
"A vágynál veszélyesebb dolog alig van nagyuram. Vigyázz nem tudhatod méreg vagy szeretet bújik egy kéz simításában."
Avatar
Kaspar Otlokir
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 653
Csatlakozott: 2007.07.20. 12:33
Tartózkodási hely: Albatroso vendégház
Vissza a tetejére

Re: Meridian (Grebor)

HozzászólásSzerző: Meridian » 2008.03.31. 13:32

Köszi :)

De amilyen az én szerensém, Quator pont most szabadságolódott egy kicsit :S

M.

ui.: egyébként erioni törpe :)
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Meridian (Grebor)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.04.03. 5:09

Üdv!

Mostanra értem ide. :? Elnézést a sok várakozásért.

376 KAP
A képzettségeket összeszámolva ott 56 KAP-nyi van az 55 helyett.

Erőnél a faji bónusz fel van tüntetve, de nincs megnövelve vele.

Asztrálnál nincs feltünttve a -1-es faji "bónusz" azt még le kell vonni.

HAjítóbárdért nem jár a tulajdonságbónusz, mert az fegyverdobás képzettséggel forgatható közelharcban is, ennek a képzettségnek pedig a harmadik foka nem tulajdonságbónuszra jogosít, hanem íjász-szabályra dobás esetén.

A harcértékeknél a tul. módosítók változnak/nem jók 1-gyel alapvetően is kisebbek (8+6=14), de a hajítóbárdos dolgot ha levesszük, akkor már csupán 13 jár, illetve az erő miatt a TÉ-hez össz 18.

Fegyveres harcértékeket kérem feltüntetni, hogy átláthatóbbak legyenek az értékek.

Akt. Kp nincs feltüntetve.

Mágiaellenállás se de alapvetően semmi módosítója nincs a karinak, így a megfelelő tulajdonságok megnézhetőek, ha szükség lesz rá.

A képzettségeknél nincs megkülönböztetve, hogy mit kapott alapból a karakter. Feltételezem a közöst, az erioni helyismeretet és az eioni kultúrát(ennél kérdéses, hogy ez milyen lenne). A kultúránál javaslom gondold végig, hogy milyen kultúrkörben nevelkedett "legfőképp", tudom ez elég fura kifejezés rá, és abba tartozzon alalpból.

Az "örök mumus" 8) : A %-os képzettségekhez nincs hozzáadva a megfelelő tulajdonságból fakadó plusz.

Felszerelés teljesen hiányzik a stattól, pedig annak szerves része és nem az előtörténetnek.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Meridian (Grebor)

HozzászólásSzerző: Meridian » 2008.04.03. 12:48

Khmm... azt meg tudnád mondani, hogy melyik %-os cucchoz melyik tulajdonság jár?

M.

EDIT: ékesszólás 1 lehúzva, a többit is javíottam. Csak annyi, hogy szerintem nem tartózkodot eleget a törp kultúrában, ezért bátorkodtam erioni kultúrát írni... enm tudom, mi lenne helyette...
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Meridian (Grebor)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.04.03. 18:32

A képzettségek leírásánál szereplő tulajdonság az UT-ben.

Lopódzás Rejtőzés Mászás Esés Egyensúly Zárnyitás Zsebmetszés Csapdaleszerelés: ügyesség tfr.
Csapdakeresés Rejtekhelykutatás: érzékelés tfr.

Attól függ milyen kultúrában élt, ha nem törpében. A legszélskörűbb talán a pyarroni arrafelé, de ha mondjuk a dzsad negyedben nőtt fel, akkor a dzsad. Ezért mondtam, hogy gondold át hol nőtt föl és az legyen.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Meridian (Grebor)

HozzászólásSzerző: Meridian » 2008.04.04. 12:31

Százalékos képzettségek módolva.

Kultúránál a pyarronit választottam, abban a kultúrkörben mozgott a legtöbbet.

M.
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Meridian (Grebor)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.04.04. 17:45

Ok. Részemről rendben. Jó játékot.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Meridian (Grebor)

HozzászólásSzerző: Meridian » 2008.04.15. 16:34

Mivel Erion örömnegyede lezárt fórum lett, a karaktert átmenteném az Északi Városállamok területére. Az előtörit egy kissé módosítottam:

...6. Mi a karakter célja most hogy az lett aki?
Utazgatni, tapasztalatokat szerezni, élvezni az életet. A legutolsó megkurtítandó áldozatát az Északi Városállamok forgatagába kellett követnie, így most ott tervez eltölteni egy-két hónapot, esetleg évet...


M.
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Meridian (Grebor)

HozzászólásSzerző: Kaspar Otlokir » 2008.04.16. 17:33

No problem.

Kaspar
"A vágynál veszélyesebb dolog alig van nagyuram. Vigyázz nem tudhatod méreg vagy szeretet bújik egy kéz simításában."
Avatar
Kaspar Otlokir
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 653
Csatlakozott: 2007.07.20. 12:33
Tartózkodási hely: Albatroso vendégház
Vissza a tetejére

Re: Meridian (Grebor)

HozzászólásSzerző: Airun Al Marem » 2008.04.16. 17:55


Szia!
Üdvözöllek a Városállamokban! A napokban megírom a bemesélő reagod.
Jó játékot!

Airun
"...a hajnal a szabad ég alatt, a rákövetkezõ a dorani országút egy apró fogadójában találta. Meghalgatta a legfrissebb híreket, megtérített egy hegyi rablót, aki az élmény hatására tíz arannyal támogatta Darton evilági birodalmának ügyét..."
Avatar
Airun Al Marem
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 307
Csatlakozott: 2007.02.13. 16:07
Tartózkodási hely: Rowon
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
12 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség