• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

IV. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
262 hozzászólás • Oldal: 16 / 18 • 1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Togar » 2008.03.02. 9:03

Az nekem bejön a trancsírtábla bár mi átalakítottuk d20ra az eredetit azt se tudom hogy van. Mágiahasználat ugyis korlátozott lesz nálunk szerintem. Én viszek uj ETKt mert abba vannak a spec dolgai a papomnak nem kell rúnát keressek. :lol:
Maximum nem óránként gyújtok rá csak akkor ha már nagyon nem bírom :lol:
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2008.03.02. 9:23

Van ilyen dohányzóknál, hogy már nagyon nem bírom? :shock: Úgy látszik, mivel sose voltam függő semmivel, nem tudom miről van szó :P :D
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Togar » 2008.03.02. 10:17

Nem az hogy nem bírom hanem olyan mintha éhes lennék csak nikotinra :lol:
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.03.02. 10:30

Üdv!

Niobe

Elnézést a "házi konyhanyelvért". :oops: A trancsírtábla hivatalos neve a Második Törvénykönyvben "Súlyos Sebek Táblázata". Ez az, ahol az Ép vesztésnél ki lehet dobni melyik testtájon érte a csapás az embereket és ennek megfelelően még mindenféle hátrányok, vérzések, fájdalmak kínozzák az áldozatot az Ép, Fp vesztés mellett.

Cigi

Akkor a rövid cigiszüneteket rendszertelenül tartjuk, szükség szerint. :wink:
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Craian » 2008.03.02. 15:06

Egy kicsit eltűntem, de most visszavagyok. Lehet örvendezni! :lol:
Kicsit megkésve, de: Üdv Quator!

Látom itt már mindent leszerveztek, nem is kellek ide... :P Én személy szerint elvagyok akár enni/innivaló nélkül napokig is, de egy 20 perces ebédszünetre az átlagembernek szüksége van. Ha közösbe leadunk egy pizzarendelést az szerintem rendben. Cigiszünetekre van igény, még ha nem is óránként, de... azért párra szükség lesz. Nekem biztosan.(Pipázástól megkímélek mindenkit. :D )

Szabályok:
Nekem aztán édesmindegy, fejet hajtok a többiek akarata előtt, legyen ahogy akarjátok. :)
Hát a szinguláris magvú parciális integro-
differenciálegyenleteket tudjátok-e integrálni?

(Mi) Integrálni nem tudunk, csak perturbálni még
És az se mindig konvergens, habár ez illenék.
De új világ, mi kibukkan a ceruzánk hegyén
Ez a legszebb mesterség.

Részecske vagyok, vagy hullám,
Élek-e vagy ez a hullám?
Megmondanám, hogyha tudnám,
De mindent én sem tudhatok.
Avatar
Craian
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 83
Csatlakozott: 2007.10.31. 17:06
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Enriquel » 2008.03.03. 7:37

Üdv Quator... és mindenki! :)


Trancsírtábla: mehet, mi mindig szoktuk használni, már csak azért is mert kicsit reálisabbá teszi a dolgokat, és egy 8 ép-s sérülés után az illető nem rohan tovább "Még maradt 5!" felkiáltással... :) Bár szerintem ezzel nem lesz gond. Nekem szinte teljesen mindegy milyen szabályok lesznek döntsétek el. Én se mágiát nem használok, se semmi extrát... bár a chi-harc már-már varázslatos erő... :D

A pizzás ebéd jónak tűnik, egyetlen dolog aggaszt igazán: ha a MÁV akkor pont sztárjkolni fog akkor tökönszúrom magam. :S
Enriquel
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 257
Csatlakozott: 2007.07.30. 12:11
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.03.04. 20:50

Üdv!

Akkor szünet igény szerint, de nem túl sűrűn. 8) :) Ebéd valami közös. :wink: Szabályokhoz meg viszem a táblázatot és valszeg használjuk is. :twisted:

Vasutas-sztrájk: Ha sztrájk lesz, akkor én megszívom. :? Reggel még nincs gond, mert 4.50-kor indul busz Szolnokra Gyuláról és 8.55-re van a Szolnoki vasútállomásnál. 8) Tehát 11 perccel tovább aludhatsz Nava MÁV-sztrájk esetén. :) Csak épp hazafele indul úgy busz, hogy utoljára 16.00-kor. :? Így az elején sokat emlegetett "szálláslehetőséget" lehet én kénytelen lennék igénybevenni, mert KM-ként azt nem igazán tehetem meg szerintem, hogy háromkor lelépek. 8)
Node ne fessük az őrdogot a falra, bizakodjunk, hogy vonatolhatunk mindannyian.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Togar » 2008.03.04. 21:01

Szerintem ez is olyan lesz mint az eddigi sztrájk tart vagy 3 órát :shock:
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.03.06. 20:23

Sziasztok!

Ma átolvastam egészben a modult végre. 8) :) Jóhírem az, hogy nagyon jó lett. :D A rossz pedig az, hogy ha mindent kiaknázunk, ami benne rejlik húsvét hétfőn is ott ücsörgünk még. :P

Ezzel kapcsolatosan lenne kérdésem felétek.
Vagy megpróbálok rövidíteni és összehúzni a részeket és "végigfutunk" 6 óra alatt rajta.
Vagy szépen komótosan játszuk, nem sietve és akkor valószínűleg nem érünk végig.
A második esetben a végén igény szerint vagy elmondom amit már nem sikerült megismernie a csapatnak vagy ha gondoljátok és lesz rá igényetek, akkor a be nem fejezett végét fórumos zárt kalandként lemesélem a csapatnak.

(Természetesen az is megtörténhet, hogy túlbecsülöm az időszükségletet és végül kényelmes, kifejtős tempóban is szépen végigérünk rajta a 6 órás játék alatt.)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2008.03.06. 20:32

Hm, saját vélemény: szépen, komótosan, ahogy haladunk, úgy haladunk, és ha lesz kedv, zárt kalandban a végét befejezzük.

Bírálással mizu? :D
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.03.06. 21:21

Modul haladás: ok.

Bírálat részemről már megvan csak egyszerre lesz nyílttá téve. Lesz időpont és lehet majd várni tűkön ülve. :) (Ez még nem hivatalos, de úgy néz ki a hétvégére ki lesz téve.)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Togar » 2008.03.07. 8:17

Részemről is a lejátszásra szavazok ha nem fejezzük be érdekel a vége.Az én karimnak tutti hogy a számolással van baja pedig már mással is átszámoltattam :shock:
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.03.14. 6:13

Sziasztok Fantasztikusok!

Rég nem ólálkodtam errefelé a házatok táján.

Van esetleg valami, amit még nem beszéltünk meg?

A karakterek lassan végső formát öltenek. Esetleg tudok segíteni?
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Togar » 2008.03.14. 6:57

Hát én csak türelmet kérek még mindig a kézettségekkel szenvedek mert 0KPmnak kell maradjon és akkor ugye pont 375Kapot költök el.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2008.03.14. 8:47

Hétvégén kijavítom a hibákat. Mondd, újra küldjem el a javított karit az e-mail címre, vagy elég ha a bírálós topicba beírom mire változtatom azt, ami volt?
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
262 hozzászólás • Oldal: 16 / 18 • 1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18

Vissza: I. OM-szerepjátékverseny - csapatszervezés

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség