• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Hakea Ello [Hajnal]

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
11 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Hakea Ello [Hajnal]

HozzászólásSzerző: Hakea Ello » 2008.01.14. 23:55

Név: Mearith, Hajnal, Didergő Kakukk
Kor: kb. 500 év
Nem: Férfi
Faj: elf
Kaszt: Szürkecsuklyás tanácsadó (tolvaj)
Elõtörténete:

Előtörténet felvázolva


Sirenari születésű, még gyermekkorában Haonwellbe vitették egy kiszakadott Családhoz testi hibája miatt.

Ritka betegsége miatt hajszál híján inkvizíciós boszorkányper áldozata lett, a Család miután külföldre menekítette, elveszettnek nyilvánította a gyermeket. A pert nem sokkal később felfüggesztették.

A Család ismerőse, egy ravasz félelf kereskedő Tiadlanba menekítette. Új nevet vásárolt neki, majd néhány békés, tanulással eltöltött év után a félelfet utólérték hopponmaradt hitelezői és leszámoltak vele. A serdülő elfet magukkal vitték és tetemes összegért eladták az Árnyfutó nevezetű toroni vándorcirkusznak.

Az Árnyfutó egyik főattrakciója a Bestiarium volt, melynek prominens tagját képezte két évig az albínó elf, mint beszélő állat. A sztoikus türelem végül meghozta gyümölcsét; egy ostoba baleset következtében sikerült kiszabadulnia ketrecéből. Elkötött lóval, az állatot szőrén megülve vágtatott az északi hegyekbe, elhagyva a Birodalom területét.

Hogy háborgó elméjét megnyugtassa, gyalogszerrel vándorolt Észak-Toron határától egészen Erionig. A több évig tartó út során Észak-Ynev legtöbb jelentős országát felkereste, szegényt és gazdagot egyaránt látogatva. Koldusként, vándorként élt, faji adottságai révén könnyedén eligazodott a vadonban.

Erionban nem tartózkodott huzamosabb ideig. Az Erioni Családok jobb esetben közönnyel viseltettek iránta, pár hevesebb lelkű elf kamasz azonban hajtóvadászatot indított az átkos idegen, a "Vörösszemű" ellen.

Ó-Pyarronban huzamosabb ideig telepedett le, a Krad papjai által felszentelt nagy könyvtárak egyikében tevékenykedve. Tapasztalatait több ezer oldalban hagyta az utókorra.

Yllinor alapítása kíváncsisággal töltötte el, és bár nyomon követte a Pajzs-államok összességének növekedését, negyed évszázadig Chei király birodalmában ragadt. Az erdei elfek tartományában telepedett le, hálából öt évig szolgált mesterlövészként a királyi seregben, majd további húsz évig kiképzőtisztként szolgált, a "Hadak Útját" járva.

Ru-Shennon felépítése után elhagyta az országot, miután Chei király egy magasrangú hadvezérének visszautasította a meghívását egy kráni hadúr elleni bosszúhadjáratára.

Miután ismét megkísérelt Erion falai közt tölteni néhány évet - ezúttal egyetemi tanárként -, ismét összetűzésbe keveredett a Szent Inkvizícióval, ám ezúttal nem betegsége, hanem szkeptikus, "istentagadó" tanításai miatt. Térkapun keresztül kényszerült menekülni, majd felszívódott Abaszisz alvilágában.

Menedékért cserébe majdnem kilencven esztendőig szolgált a Szürkecsuklyások klánjának abasziszi ágában, a klánfő személyes tanácsadójaként. Kilétéről és származásáról egyedül a klánfő tudott, aki teljes mértékben kihasználta a szorult helyzetbe jutott elfet. Idővel alig volt alkalma szemtől szembe beszélni bármilyen emberrel, még klántársaival is csak rézcsöveken keresztül érintkezhetett. A klánfő halálával fia került vezető pozícióba, aki az elzárt elfet mintegy ereklyeként kezelte, gyerekkori élményeinek megfelelően inkább tárgynak tartotta, mint embernek. A furcsa életszakasz végét egy véres klánháború jelentette, melyben csúfos vereséget szenvedtek a Kobráktól. A klán nagyrésze elpusztult, maradéka - az elffel egyetemben - szétszóródott a szélrózsa minden irányába.

Előtörténet-hivatalos forma szerint

I. Gyermekkor:

1. Milyen nemzetiségű a karakter és hol született?

- Tisztavérű elf, sirenari születésű.

2. Kik voltak a szülei? Mi a foglalkozásuk/vagy kasztjuk?

- Laellerion és Eytheria, a Nepharynn nemesi család tagjai. Apja poéta, anyja vadászmester.

3. Milyen társadalmi pozíciót és vagyoni helyzetben volt a család? (gazdagok, szegények, megbecsültek, számkivetettek, stb)

- Jómódú, megbecsült család volt, a gyermek számára ezek az idők azonban nem voltak meghatározóak a későbbiekre nézve.

4. Hol és milyen formában végezte tanoncéveit a karakter? (Céh, iskola, magányos mester, szülők okítása)

- Tiadlan, Elya városa, jegyző és adatkezelői szerepet töltött be Penin Re Ko félelf kereskedőnél.

5. Gyeremkkorban történt jelentős családi tragédiék (ha voltak ilyenek)

- Betegsége miatt a Nepharynn család a gyermeket elutasította, a deinnek segítségével új családot keresett számára a Kiszakadottak között. Így került Haonwellbe, a Hyreo családhoz, ahol húsz évig nevelkedett.
-Életének huszonnegyedik évében, szintúgy rendkívül ritka betegsége (és részben az akkoriban történt, elfek által elkövetett gyilkosságok miatt uralkodó rossz közhangulat) miatt boszorkányperbe keveredett, és családja teljes támogatásának ellenére majdnem máglyára került. Megmentője Penin Re Ko félelf kereskedő, a család jó ismerőse, aki szárnya alá vette és Tiadlanba menekítette a gyermeket.

6. Gyermekkorban történ jelentős -a karakter életútját befolyásoló- örömteli események (ha voltak ilyenek)

- Bár néhány jelentős tragédia is történt életében, mind a Hyreo családnál, mind Peninnél boldog éveket töltött. Ez részben pozitív személyiségének köszönhető.

7. Miért azt tanulta a karakter amit? (a képzettségek megindoklása; pl.: a Céhben tanulata, az apja kovács volt, stb.)

- Peninnek szüksége volt egy segédre, az eltartásért és a törődésért cserébe a kamasz mindezt szívesen vállalta.

8. Mi az amihez a karakter különösen jól ért és miért sikerült ilyen magas szintre jutnia benne? (Értsd a karinak mely képzettségei vannak 3. fok fölött és miért?)

- Sokféle dologhoz van tehetsége, elméjének rendkívül tág korlátai miatt viszont leginkább az innovatív, szabad gondolkodás az erőssége. Így nem csoda, hogy magas szintű képzettségei a szabad tudományok (irodalom, filozófia) kerülnek ki.

9. Ha karakter családi kapcsolatrendszerének vázolása. (Pl: van egy fogadós nagybátyám Erionban)

- Potenciális, későbbi kapcsolat a sirenari Nepharynn családdal.
- Rég nem ápolt kapcsolat a Haonwelli Hyreo családdal.

10. Mi volt a karakter "hobby"-ja? (Olyan képzettségek -ésszerű- megindoklása amik szorosan nem következnének a kasztból.)

- Akkoriban csapongó természete révén rendkívül sokminden érdekelte, ebből mára azonban csupán azon ismeretek maradtak meg, amik gazdasági és írnoki szempontból hasznosak voltak Penin kereskedő számára, és ezért viszonylagos állandóságot képviseltek a karakter életében.

II. Ifjúkor

1. Szerelmek és barátok (ha voltak/vannak)

- Számtalan hajdani szerelmét és barátját képtelenség lenne felsorolni. Az utóbbi kilencven év ebből a szempontból igen hátrányos volt számára.

2. Pártfogók és ellenségek (ha vannak ilyenek azokra hogyan milyen körülmények között tett szert a karakter?)

Pártfogók:
- Mint leszerelt, tiszteletbeli kiképzőtiszt, az yllinori Sasok és az erdei elfek támogatását élvezi (bár ezt a kapcsolatot is megkoptatta az idő vasfoga)
- Az aszisz Szürkecsuklyások két klánfőnöki generációjának volt tanácsadója. Más kliensei nem ismerték személyesen, azonban ha sikerülne ismét kapcsolatot felvenni a klánnal, minden bizonnyal számíthatna támogatásra.

Ellenségek:

- A Szent Inkvizíció vádat emelt ellene szkeptikus és relativista tanításai miatt. Olyan világképeket vázolt fel az Erigowi Hercegi Akadémián tartott előadásain, amik az isteni hatalmakat relatívan, korlátoltan jelenítették meg. Hogy a vád a mai napig él-e, azt a karakter nem tudja.
- Az aszisz Kobrák okozták klánjának vesztét. Ugyan személyét nem ismerik, de amint kiderülne róla Szürkecsuklyás múltja, üldözőbe vennék.

3. Jelentős ifjúkori életesemények (leégett a házuk, elutazott Beriquelre a mestere kíséretében, első csata átélése, stb)

- Miután jó húsz évet töltött Peninnél, a ravasz félelfet utólérték hopponmaradt hitelezői és leszámoltak vele. A serdülő elfet magukkal vitték és tetemes összegért eladták az Árnyfutó nevezetű toroni vándorcirkusznak.

- Az Árnyfutó egyik főattrakciója a Bestiarium volt, melynek prominens tagját képezte két évig az albínó elf, mint beszélő állat. A sztoikus türelem végül meghozta gyümölcsét; egy ostoba baleset következtében sikerült kiszabadulnia ketrecéből. Elkötött lóval, az állatot szőrén megülve vágtatott az északi hegyekbe, elhagyva a Birodalom területét. Ekkor olyan ötven éves lehetett.

4. A tanulóévek vége (Mi volt a karakter "mestervizsgája" azaz mi volt az a momentum amikortól az adott Kaszt tagjának számított?)

- A karakter kasztja (Tolvaj) csupán jelenlegi státuszát jelzi, mint alvilági infóguru. Tulajdonképpeni kasztja és így mestervizsgája sincs.

5. Mit vár el tőle az iskoljája/céhe/rendje/mestere?

- A karakter klánja alig két hónapja megsemmisült a Kobrákkal vívott klánháborúban.

6. Mi a karakter célja most hogy az lett aki?

- Jelenleg meg próbálja szilárdítani pozícióját és klánjának maradékával feltölteni az űrt, melyet a Szürkecsuklyások hagytak maguk után.

7. Kihez hű a karakter? (Kiért érez felelősséget? Kinek hajlandó szívességet tenni/engedelmeskedni és miért?)

- Bár nehezen megközelíthető, hű támogatóihoz és azokhoz, akik nem képesek hátbatámadni.

III. Személyiség

1. Van a karakternek jellegzetes szokása? (rágja a száját, káromkodik, fütyörészik, mindig zabál valamit, stb)

- Öt évszázad alatt jellegzetes beszédstílusa alakult ki. Hatalmas műveltsége miatt gyakran használ idézeteket beszédében. Ha valakit nem kedvel, kibogozhatatlan rejtvényekbe szövi mondanivalóját, csak hogy bosszantsa ezzel.

2. Miben rejlik a karakter kiválósága? (Pl: kiváló tőrdobó)

- Vitathatatlan, hogy egyfajta (egyesek szerint őrült) bölcsességre tett szert az idő során. Ennek segítségével gyakran kilátástalan helyzetekből is megtalálja a kiutat.

3. Mi a karakter gyengéje? (Pl. női társaságban annyira zavarban van, hogy nem bír kinyögni egy épkézláb mondatot)

- Saját szkeptikus filozófiája és elf természete miatt hosszú időre van szüksége bizonyos döntések meghozatalában.

4. Mi a karakter kedvence? (Pl: Imád meztelen talppal sétálgatni a fűben, imádja a törpe pálinkát; stb)

- Szereti az emberi fajt, minden erényével és hibájával együtt. Talán az egyes emberek elemzése az egyetlen dolog, ami izgalmat okoz neki.

5. Mi az amit szívből utál? (pl: a fűzős ruhákat, a füstös kocsmákat, az izzadtságszagot, stb)

- Rémálma a lezárt, befolyásolhatatlan elme.

6. Mi a karakter legnagyobb félelme? (ez lehet irracionális is) (pl: élve eltemetve lenni, víziszony, stb)

- Teljesen emberi, hagyományos félelmei közül nem lehet kiemelni igazán semmit.

7. Mi akarakter legmerészebb álma? Mire vágyik a legjobban?

- Talán, hogy népe nagyobb megértéssel viseltessen iránta.

8. Vannak-e a karakternek előítéletei? (nem szükséges ésszerű magyarázatot adni rá, elég hogy a karakter úgy véli ő megfelelő indokkal rendelkezik; Pl: utálom a gorvikiakat, mert egytől egyig aljas gyikos az összes)

- Ugyan valójában nincsenek előítéletei, rendkívül sokszor vesz fel ilyen pózokat, a különböző reakciókra kíváncsian.

9. Vallásos a karakter? (Ha igen mennyire? Mekkora áldozatot lenne képes hozni a hitéért?)

- A karakter nem vallásos. Az istenek létét relatívnak tartja, mint ahogy magát a világ létezését is.

10. Mit tart a karakter a mágiáról és a használóiról?

- Cáfolja a mágia mindenhatóságát és jót kacag azokon, akik mást állítanak.

11. Ha egy mottóval kellene kifejezned a karakter személyiségét mi lenne az? Pl.:
"Más szemében a szálkát is meglátja, magáéban a gerendát sem veszi észre."

"Semmi sem bizonyos azon az állításon kívül, hogy semmi sem bizonyos."

Kinézet


Hajnalra nemigen illik a "szép" jelző, mely népének sajátja. Ugyan vonásai fajára jellemzően előnyösek, betegsége miatt ajkai vérvörösek, szemei körül bőrén átüt az erek lilás színe. Bőre sápadtfehér és rendkívül érzékeny a napra, ugyanez a helyzet tűzpiros szemeivel. Hófehér haja egészen derekáig ér, néhány helyen az utóbbi hónapok viszontagságai miatt már kócos tincsekbe van összeállva. Alkata az elmúlt évek miatt igencsak leépült, vállai azonban születésétől fogva csapottak voltak. Termetre egy és háromnegyed láb. Ruházata egyszerű, csuklyás vászonköpenyből, alatta bő ujjú ingből, szürke nadrágból és egy pár rövid szárú csizmából áll, színük barna, szürke és fekete kombinációja.

Jellemrajz


Jelleme rendkívül nehezen kifürkészhető, cselekedetei elsőre sokszor megalapozatlannak tűnhetnek. Amint valakinek sikerül átvergődnie magát Hajnal rejtvény-gondolatcsavar-labirintusán, láthatja, hogy bölcs és jóindulatú teremtéssel áll szemben. Népe iránt töretlen szeretete (hányattatásai ellenére is), mély csodálattal tekint az emberi fajra. Még ha néha el is ragadtatja magát, hogy eljátsszon velük, ez még sosem fajult odáig, hogy bárkinek komolyan ártalmára lett volna. Örökké csendes, sosem emeli meg hangját, még fájdalmában is csak sziszeg. Szkeptikus filozófiát vall, még nem akadt sem ember, sem más élőlény aki ebben meg tudta volna rendíteni, és talán, valahol mélyen vágyik rá, hogy valakinek sikerüljön mégis.

Kezdő helyszín (azaz hol akarod a játékot kezdeni a kariddal): Abaszisz, Ifin városa
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Hakea Ello 2008.01.15. 0:11-kor.
"Don't make me send you to another dimension."

Alix Dea Dakk - Karlap
Haifa Al Zahra - Karlap

Karihangok: 1 2 3 4 5 6

LOBOGÓK HAMVAI ONLINE SZEREPJÁTÉK PROJEKT
Hakea Ello
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1412
Csatlakozott: 2006.01.16. 22:01
Tartózkodási hely: Vác
Vissza a tetejére

Re: Hakea Ello [Hajnal]

HozzászólásSzerző: Hakea Ello » 2008.01.15. 0:11

Név: Hajnal
Szint: 1
Értékek:

Tulajdonságok

Erő 10 12 KAP
Gyorsaság 11 10 KAP
Ügyesség 13 12 KAP
Állóképesség 9 10 KAP
Egészség 12 12 KAP
Szépség 11 10 KAP
Intelligencia 17 19 KAP
Akaraterő 15 15 KAP
Asztrál 15 15 KAP
Érzékelés 13 13 KAP

Összesen: 128 KAP


Életerõ


ÉP alap 3 6 KAP
ÉP: 5
FP alap 2 2 KAP
FP: 13
FP/szint 6 18 KAP

Összesen: 26 KAP

Harcérték

KÉalap 2 2 KAP
TÉalap 10 10 KAP
VÉalap 54 54 KAP
CÉalap 30 0 KAP

KÉ: 6+4=10
TÉ: 14
VÉ: 58+2=60
CÉ: 33

HM/szint 6 18 KAP
HM:0

Összesen: 84 KAP

Kp

KP alap 15 15 KAP
KP/szint 15 30 KAP
KP: 0

Összesen: 45 KAP

ME

AME:15
MME:15

Képzettségek

Élő nyelv (Erv) 3
Kultúra (Erv kultúrkör) 3
Helyismeret (Haonwell városa) 3
Idomítás (lovak) 3
Lovaglás 3
Erdőjárás 3

Élő nyelv (köztoroni) 2 Kp 2
Élő nyelv (aszisz) 4 Kp 3
Élő nyelv (pyarroni közös) 4 Kp 3
Élő nyelv (ilor) 4 Kp 3
Élő nyelv (északi elf) 2 Kp 2
Élő nyelv (yllinori erdei elf/déli elf) 4 Kp 3
Élő nyelv (shadoni) 1 Kp 1
Élő nyelv (gorviki) 1 Kp 1
Élő nyelv (dzsad) 1 Kp 1
Kultúra (toroni kultúrkör) 2 Kp 2
Kultúra (aszisz kultúrkör) 4 Kp 3
Kultúra (pyar kultúrkör) 4 Kp 3
Kultúra (ordani kultúrkör) 1 Kp 1
Kultúra (ilanori kultúrkör) 2 Kp 2
Kultúra (shadoni kultúrkör) 1 Kp 1
Kultúra (gorviki kultúrkör) 1 Kp 1
Kultúra (dzsad kultúrkör) 1 Kp 1
Kultúra (tongoriai kultúrkör) 2 KAP 2
Kultúra (dwoon kultúrkör) 1 Kp 1
Helyismeret (Tiadlan, Elya városa) 2 KAP 2
Helyismeret (Toron, Pidera-shín tartomány)1 KAP 1
Helyismeret (Toron, Rhín tartomány) 1 KAP 1
Helyismeret (Toron, Lakhassyn tartomány 1 KAP 1
Helyismeret (Toron, Gedaga-yggyr tartomány)1 KAP 1
Helyismeret (Toron, Shulur tartomány) 1 KAP 1
Helyismeret (Toron, Shulur városa) 1 KAP 1
Helyismeret (Nyugat-Ediomad) 1 KAP 1
Helyismeret (Távol-Nyugati puszták) 1 KAP 1
Helyismeret (Godora) 2 KAP 2
Helyismeret (Erion) 2 KAP 2
Helyismeret (Ó-Pyarron városa) 2 KAP 2
Helyismeret (Hat Város Szövetsége) 1 KAP 1
Helyismeret (Yllinor, Elf tartomány) 2 KAP 2
Helyismeret (Yllinor, Ru-Shenon) 2 KAP 2
Helyismeret (Yllinor, Andhellian) 1 KAP 1
Helyismeret (Abaszisz, Ifin városa) 3 KAP 3
Legendaismeret (erv kultúrkör) 2 KAP 2
Legendaismeret (toroni kultúrkör) 1 KAP 1
Legendaismeret (aszisz kultúrkör) 1 KAP 1
Legendaismeret (pyar kultúrkör) 2 KAP 2
Legendaismeret (ilanori kultúrkör) 2 KAP 2
Történelem (erv kultúrkör) 2 KAP 2
Történelem (toroni kultúrkör) 2 KAP 2
Történelem (aszisz kultúrkör) 2 KAP 2
Történelem (pyar kultúrkör) 2 KAP 2
Történelem (ilanori kultúrkör) 2 KAP 2
Jog/Törvénykezés (aszisz kultúrkör) 3 KAP 3
Jog/Törvénykezés (pyar kultúrkör) 2 KAP 2
Jog/Törvénykezés (ilanori kultúrkör) 2 KAP 2
Irodalom (erv kultúrkör) 2 KAP 2
Irodalom (toroni kultúrkör) 2 KAP 2
Irodalom (aszisz kultúrkör) 1 KAP 1
Irodalom (pyar kultúrkör) 3 KAP 3
Irodalom (ilanori kultúrkör) 2 KAP 2
Irodalom (dzsad kultúrkör) 1 KAP 1
Irodalom (gorviki kultúrkör) 1 KAP 1
Irodalom (shadoni kultúrkör) 1 KAP 1
Vallás (pyar pantheon) 1 KAP 1
Vallás (kyr pantheon) 1 KAP 1

Írás/olvasás 3 KAP 3
Lélektan (ember) 4 KAP 4
Értékbecslés 2 KAP 2
Pénzügyek 2 KAP 2

Fegyverhasználat (visszacsapó íj) 2 KAP 2
Fegyverhasználat (könnyű nyílpuska) 1 KAP 2
Fegyverhasználat (kézi nyílpuska) 2 KAP 2
Fegyverhasználat (hosszúkard) 1 KAP 1
Fegyverhasználat (tőr) 2 KAP 2
Fegyverismeret (íjak) 2 KAP 2
Úszás 1 KAP 1
Nyomolvasás 1 KAP 1
Vadászat 1 KAP 1

92 KAP 40 Kp

Tulajdon (Ruházat, felszerelés, fegyverek)


A karakter tulajdonában nincs egyéb, csupán három váltás ruha, egy pár utazósaru, némi tisztálkodószer, és egy hátizsák melyben mindezt tárolja. Vagyona mindössze két arany.

Csatlósok(NJK-k)

-

Ajándékok, jutalmak

-

FONTOS TUDNIVALÓK

- A karakter születésétől fogva az albinizmus nevű betegségben szenved. Bőre mentes mindenféle pigmentációtól, szeme vörös, mindkettő rendkívül érzékeny az erős fényre. Ha néhány percnél tovább éri bőrét a tűző nap fénye, fájdalmasan leég, sőt, súlyosabb szövődmények is keletkezhetnek. A verőfénytől védenie kell szemét is, különben átmeneti, súlyosabb esetben maradandó látáskárosodást szenved (nem beszélve az égető fájdalomról). Az albínókat a legtöbb helyen átkozottnak vélik és nem kedvelik jelenlétüket.

Utolsó módosítás dátuma: 2008.01.15.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Hakea Ello 2008.01.19. 22:59-kor.
"Don't make me send you to another dimension."

Alix Dea Dakk - Karlap
Haifa Al Zahra - Karlap

Karihangok: 1 2 3 4 5 6

LOBOGÓK HAMVAI ONLINE SZEREPJÁTÉK PROJEKT
Hakea Ello
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1412
Csatlakozott: 2006.01.16. 22:01
Tartózkodási hely: Vác
Vissza a tetejére

Re: Hakea Ello [Hajnal]

HozzászólásSzerző: Kaspar Otlokir » 2008.01.15. 15:31

Üdv!

Idomítás, lélektan és állatismeretnél kérem feltüntetni, hogy mely fajra vonatkozik a képzettség.

Elötörit változtatások nélkül raktad fel, így az átment nállam ;) . A matek Quatoré.

Csak hogy legyen maradandó nyoma is:

Szólok hogy a karakternek elég csekélyek az életben maradási esélyei így, ha kiderül hol léte, felismerik, indul a hajtóvadászat, és elég sokan kívánják vérét, de Te döntöttél így.

Kaspar
"A vágynál veszélyesebb dolog alig van nagyuram. Vigyázz nem tudhatod méreg vagy szeretet bújik egy kéz simításában."
Avatar
Kaspar Otlokir
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 653
Csatlakozott: 2007.07.20. 12:33
Tartózkodási hely: Albatroso vendégház
Vissza a tetejére

Re: Hakea Ello [Hajnal]

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.01.15. 19:03

Üdv!

376 KAP.
A képzettségekre 93 KAP van költve.

A mesterlövészetet húzd le kérlek. Ennyire alacsony harcértékre és alacsony fegyverhasználati szintre nem indokolja semmi.

A helyiusmereteket, jogokat, irodalmakat, stb. A karakter alapképzésében tanították neki (KAP), de az alap nyelvet és kultúrát mindehhez minduntalan csak önszorgalomból szabadidejében hozzátanulgatta (Kp). Ezt mi magyarázza? Mert szerintem logikailag hibádzik a sorrendiség.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Hakea Ello [Hajnal]

HozzászólásSzerző: Hakea Ello » 2008.01.19. 22:18

Quator ar Zaraquer írta:A helyiusmereteket, jogokat, irodalmakat, stb. A karakter alapképzésében tanították neki (KAP), de az alap nyelvet és kultúrát mindehhez minduntalan csak önszorgalomból szabadidejében hozzátanulgatta (Kp). Ezt mi magyarázza? Mert szerintem logikailag hibádzik a sorrendiség.


Ez új, eddig ennek tudtommal nem tulajdonított senki jelentőséget. A karakter legtöbb képzettségét önszorgalomból tanulta, de annyi Kp a világon nincs hogy mindet abból vegyem.

A Mesterlövészet az UT-ben tudtommal a Célzást helyettesíti. Képzettség-követelményeket eltöröltük, a Mesterlövészet pedig nem valami magasztos tudomány, hanem egy szimpla harci technika. Ráadásul a vonatkozó harcértékem (CÉ) nem kimondottan alacsony, egy átlag katonáét messze meghaladja.

A többit majd átírom ha ezeket megbeszéltük. :wink:
"Don't make me send you to another dimension."

Alix Dea Dakk - Karlap
Haifa Al Zahra - Karlap

Karihangok: 1 2 3 4 5 6

LOBOGÓK HAMVAI ONLINE SZEREPJÁTÉK PROJEKT
Hakea Ello
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1412
Csatlakozott: 2006.01.16. 22:01
Tartózkodási hely: Vác
Vissza a tetejére

Re: Hakea Ello [Hajnal]

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.01.19. 22:50

Az önszorgalmas dolgot elfogadom.

Mesterlövészetet nem. Ugyanis a karakter nem csiszolt semmit a tudományán, nem is gyakorolt túl sokat csak egyszerűen fajból jó a célérzéke, de se fegyveres képzése, se gyakorlottsága nincs ezen felül különösebb, ami indokolná ezt a képzettséget.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Hakea Ello [Hajnal]

HozzászólásSzerző: Hakea Ello » 2008.01.19. 23:02

Kompromisszum elfogadva, módosítások megtörténtek. :)

Állatismeret törlésre került, mivel általános, átfogó ismeretet nem ad.
Mesterlövészet törlésre került.

A képzettségek helyett a következőket vettem fel, a KAP hibát beleszámolva.

Vallás (kyr) 1
Vallás (pyar) 1
"Don't make me send you to another dimension."

Alix Dea Dakk - Karlap
Haifa Al Zahra - Karlap

Karihangok: 1 2 3 4 5 6

LOBOGÓK HAMVAI ONLINE SZEREPJÁTÉK PROJEKT
Hakea Ello
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1412
Csatlakozott: 2006.01.16. 22:01
Tartózkodási hely: Vác
Vissza a tetejére

Re: Hakea Ello [Hajnal]

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.01.19. 23:38

Ok. Részemről rendben. Jó játékot.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Hakea Ello [Hajnal]

HozzászólásSzerző: Kaspar Otlokir » 2008.01.20. 0:44

Hakea!

Akkor mi lessz azzal a csapattal?

Kaspar
"A vágynál veszélyesebb dolog alig van nagyuram. Vigyázz nem tudhatod méreg vagy szeretet bújik egy kéz simításában."
Avatar
Kaspar Otlokir
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 653
Csatlakozott: 2007.07.20. 12:33
Tartózkodási hely: Albatroso vendégház
Vissza a tetejére

Re: Hakea Ello [Hajnal]

HozzászólásSzerző: Hakea Ello » 2008.01.20. 1:02

Írtam pm-et Kasparnak az előbb, most módolom a válasszal együtt.
"Don't make me send you to another dimension."

Alix Dea Dakk - Karlap
Haifa Al Zahra - Karlap

Karihangok: 1 2 3 4 5 6

LOBOGÓK HAMVAI ONLINE SZEREPJÁTÉK PROJEKT
Hakea Ello
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1412
Csatlakozott: 2006.01.16. 22:01
Tartózkodási hely: Vác
Vissza a tetejére

Re: Hakea Ello [Hajnal]

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2008.02.26. 18:19

A JÁTÉKOS NEM AKAR A KARAKTERREL JÁTSZANI
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
11 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség