• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

III. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
174 hozzászólás • Oldal: 5 / 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Sion » 2008.01.07. 13:10

Nem egészen... Gorvikban a káoszangyalok imádata eretnekség, a testszobrások pedig egy ilyen angyal hívei (a neve sajnos nem ugyrik be). Még ha csak szimplán művészetből csinálnám is akkor is rámfognák a dolgot és mágján égnék. Azonkívül árt az üzletnek is! :lol: Nem baj, jó lessz az így is! :wink:

Sion
Mubayashi Yokomoto - A Kigasi gyermeke

Kép
Sion
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:43
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Kijoe » 2008.01.07. 14:55

Üdv!

Sion felőlem vehetjük keményre a figurát. Az én karakterem is a hatalomhoz szokott, szóval ő is csak "hasznos és haszontalan" eszkööknek tekinti az embereit. Ralog karakterében valamelyest bízik, bár miután ő egy egész klán is elárult, így nehéz teljesen megbízni benne. Azért az az Ő javára szól, hogy értem adta fel a klánját, legalábbis nagyrészt.

Csak ha keményítünk akkor majd felvetődik az két dudás egy csárdában kérdés... :D

Persze nekem így is jó, csak remélem nem esik szét a parti.
Saguru No Ószei Ics'an Navariszen! - „Ha sárkányra vadászol, ne csodálkozz, ha találsz is egyet!”
Avatar
Kijoe
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 297
Csatlakozott: 2007.12.23. 11:25
Tartózkodási hely: Hercegszántó
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Sion » 2008.01.07. 16:38

Félreértessz. Nem akarok keménykedni. Te attól azt fogod hinni h én vagyok a hűdemegbízok benned! Nem kellenek dudások meg csárdák. Még én sem mert kétlem h olyasmi lenne a főhangszerem4 :lol:

Sion
Mubayashi Yokomoto - A Kigasi gyermeke

Kép
Sion
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:43
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Kijoe » 2008.01.07. 16:51

:D

Ok, értem.

Egyébként az én karim sem lesz szokványos pap. Szóval ne csuhásként képzeljétek el, hanem sokkail inkább mint egy fejvadász. Legalábbis én szeretném ha harcosnak álcázhatnám magam, ugyanis Erenben nem hiszem, hogy szivesen látnának egy ranagol pap-ot.

Meg amúgy is , szeretem a fejvadászokat :D
Saguru No Ószei Ics'an Navariszen! - „Ha sárkányra vadászol, ne csodálkozz, ha találsz is egyet!”
Avatar
Kijoe
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 297
Csatlakozott: 2007.12.23. 11:25
Tartózkodási hely: Hercegszántó
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Terda Radovik » 2008.01.07. 16:59

Kijoe!

Itt az OM-en kicsit más a karaktergenerálás, ha van kérdésed nyugodtan kérdezz, segítünk!
Nasce que mita apertu zad'occa a wierra sini forit!
Véremből vért és könnyet senki sem fakaszthat büntetlenül!
Avatar
Terda Radovik
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1441
Csatlakozott: 2007.11.01. 22:50
Tartózkodási hely: Gorvik
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Kijoe » 2008.01.07. 17:08

Üdv Terda!

Nagyvonalakban ezeket a képzettségeket szeretném tanulni, persze ezekből még szemezgetek.

Akrobatika
Fegyverhaszn.
Öklözés
Kíntűrés
Szakr. Mágia kis arkánum-halál szf.
Szakr. Mágia nagy arkánum-halál szf.
Szakr. Mágia kis arkánum-természet szf.
Szakr. Mágia nagy arkánum-természet szf.
Szakr. Mágia kis arkánum- lélek szf.
Szakr. Mágia nagy arkánum- lélek szf.
Emberismeret
Lélektan
Lopózás
Zárnyitás
Rejtőzés
Piszkos csel
Álcázás
Álöltözet
Vallásismeret
Pajzskezelés (a&l)
Pszi
Írás/olvasás
Nyelvism
Nyelvism
Ősi nyelv ism.
Kínzás
Kínzás/elviselése
Etikett
Anatómia
Történelemism. (Gorvik)
Mágiaismeret (bm)

Azonban az előtöribe beleszövöm, hogy a család egyik fejvadásza, azaz a fegyvermester okított a harc mesterségére, szóval kicsit fejvadászos stílusban fogok harcolni, akrobatikával, piszkos csellel, stb...

ha jól tudom Ranagol papjainak nincs megkötésük a harcmodorukra és egyáltalán nagyon semmire, szóval miért ne?

Valószínű a ramiéra lesz a fő fegyverem...

Olvastam a karakteralkotást, szerintem nem ütközik semmivel az ott leítakkal összehasonlítva... legfeljebb a konzervatív nézet jöhet közbe...de mint pap nem fogok mellvértbe és buzogánnyal felállni, csak mert ez az általános elképzelés a papi harcmodorrol... :D


A tanácsot és a segítséget mindig szívesen veszem.
Saguru No Ószei Ics'an Navariszen! - „Ha sárkányra vadászol, ne csodálkozz, ha találsz is egyet!”
Avatar
Kijoe
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 297
Csatlakozott: 2007.12.23. 11:25
Tartózkodási hely: Hercegszántó
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Terda Radovik » 2008.01.07. 17:17

Érdemes először a tulajdonságok, a harcértékek, és a többi statisztikai részt kidolgozni, kiszámolni.
Utána érdemes a Képzettségekkel foglalkozni, hogy mire hány KAP és Kp marad!

Ezeket a képzettségeket nézve, elsőre a Kíntűrés/Kínzás elviselés lóg ki, hiszen egy Ranagol pap inkább osztja, mintsem kapja a kínokat...
Ahhoz, hogy minden varázslatot ismerjen a kari, a szférákat arkánumonként 3.fokon kell felvenni, azaz 3szféra*2arkánum*3KAP=18KAP. Az meg elég húzós, legalábbis szerintem...
Ja, meg az alkar és lábszárvédők a gorviki fejvadászok sajátja. Nem hiszem, hogy a KM-csapat engedélyezi egy papnak.
Nasce que mita apertu zad'occa a wierra sini forit!
Véremből vért és könnyet senki sem fakaszthat büntetlenül!
Avatar
Terda Radovik
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1441
Csatlakozott: 2007.11.01. 22:50
Tartózkodási hely: Gorvik
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Kijoe » 2008.01.07. 17:29

Le vagyok sújtva...

Beleszólnak abba, hogy milyen harc stílusban harcoljon a karakterem??

A kíntűrés is a fejvadász kiképzésem része lenne...

Ugyanis nem lesz erős a karakterem de a gyorsaság és ügyesség értékek 16 körüliek lesznek, így a fegyvermester a kitérős akrobatikus stílust oktatta...

Az hogy alkarvédőt és lábszárvédőt használ egy pap szerintem nem a kaszttól függ, hanem attól, hogy milyen stílusban harcol

Most egy ramiéra mellé, hogy fér be egy pajzs???

Te miylen tanácsot adnál, ha ezt a koncepcíót szeretném?
Nem lehet lerendezni előtörténeti szinten?


Ja és a mágiák közül nem fogom mindet tudni...
Saguru No Ószei Ics'an Navariszen! - „Ha sárkányra vadászol, ne csodálkozz, ha találsz is egyet!”
Avatar
Kijoe
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 297
Csatlakozott: 2007.12.23. 11:25
Tartózkodási hely: Hercegszántó
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Kijoe » 2008.01.07. 17:36

Valami ilyen elosztásra gondoltam:


KAP
Erő 14 14
Állóképesség 15 15
Gyorsaság 16 17
Ügyesség 16 17
Egészség 16 17
Szépség 12 12
Intelligencia 16 17
Akaraterő 15 15
Asztrál 13 13
Érzékelés 16 17
154

kap hm 6.tsz
KÉ alap 8 8 1 26
TÉ alap 18 18 4 58
VÉ alap 70 70 3 100
CÉ alap 0 0 - 6
HM /szint 8 24
120

kap
Ép alap 5 10
Fp alap 5 5
Fp / szint 5 15
30

kap
Kp alap 4 4
Kp / szint 8 16
20

Képzettségekre: 51 kap
Saguru No Ószei Ics'an Navariszen! - „Ha sárkányra vadászol, ne csodálkozz, ha találsz is egyet!”
Avatar
Kijoe
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 297
Csatlakozott: 2007.12.23. 11:25
Tartózkodási hely: Hercegszántó
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Terda Radovik » 2008.01.07. 17:45

Most akkor fejvadásszal szeretnél játszani, vagy pappal?
A Versenykiírásban világosan írják, hogy váltott kasztok nem lehetnek!
A Kíntűrés lehet egy fejvadász képzettsége, de egy Ranagol pap soha nem hagyja, hogy addig kínozzák, amíg elsajátítja...

Természetesen lehet jó fegyverforgató egy pap is, de hogy ne ismerjen minden varázslatot? Akkor mitől pap az a pap?

A papi varázslás (szerintem) nem olyan mint pl a B.mesteri, ezek inkább imák, amiknek nincs konkrét szövege, csak az isten teljesíti a papjának a kérését...Szóval lehet úgy is varázsolni, hogy "Segíts meg uram a harcomban!", vagy "Nézz le rám uram, és segíts, hogy ellenségeimet a színed elé küldjem!". Mindkét esetben ugyanazt a hatást éred el, pl Hősi Lélek nevű varázslatot, vagy hasonlót. Ha nem 3.fokon ismeri a varázslatait, az olyan, mintha nem teljes mértékben állna mellette az istene.

Alakar és lábszárvédő témát tedd fel Quatornak a szabályzavaros topicban, vagy PM-en, majd eldöntik mi legyen vele.
Ramiera mellé valóban hülyén nézne ki a pajzs, de minek is egy Ranagol papnak? Ott vannak az emberei, akik elintézik helyette az ilyen harcias ügyeket...

Felőlem játszhatsz fejvadásszal is, de konkrétan jelezd!
Nasce que mita apertu zad'occa a wierra sini forit!
Véremből vért és könnyet senki sem fakaszthat büntetlenül!
Avatar
Terda Radovik
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1441
Csatlakozott: 2007.11.01. 22:50
Tartózkodási hely: Gorvik
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Sion » 2008.01.07. 18:09

Nos, előszöris nincs váltott kaszt, és én a magam részéről nem is nagyon tudok elképzelni egy ugrabugra ranagol papot, bár lepj meg! :lol:

Másodszor, ramierád biztosan nem lessz mert a ranagol papoknak az egyetlen megengedett fegyvere az áldozótőre, különben veszíti a szféráit ugye...

Harmadszor, az alkar/lábszárvédős dolgot nem kell kérdezni, mert tudom. 2. fokú pajzshasználat kell hozzá és biztosítja a plussz védőt (ezt egyszer már keresztülküldtem a megoldási folyamaton).

Egyébként rengeteg képzit írtál itt össze, nemtudom h lessz e rá kp, bár ha kellenek, a kapból mindenképp a drágábbakat vedd meg. Akkor taján összejöhet! :wink:

Remélem nem barmoltam bele túlzottan az elképzelésedbe, de inkább én most, minthogy a kész karaktert a szervezők...

Sion
Mubayashi Yokomoto - A Kigasi gyermeke

Kép
Sion
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:43
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Kijoe » 2008.01.07. 19:25

Üdv!

Akkor azt hiszem ugrott a pap karakter.

A legjobb lesz ha fejvadásszal leszek.

Az elvileg ugrabugrálhat bár már nem vagyiok biztos semmiben.. :D

A fejvadász tanulhat pszit?

Vagy azt sem szabad? :?
Saguru No Ószei Ics'an Navariszen! - „Ha sárkányra vadászol, ne csodálkozz, ha találsz is egyet!”
Avatar
Kijoe
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 297
Csatlakozott: 2007.12.23. 11:25
Tartózkodási hely: Hercegszántó
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Kijoe » 2008.01.07. 19:27

ja , egyébként a rangagol papnak szerintem nem az áldozótőr az egyetlen megengedett fegyvere.

Az más kérdés, hogy azzal kell áldoznia...
Saguru No Ószei Ics'an Navariszen! - „Ha sárkányra vadászol, ne csodálkozz, ha találsz is egyet!”
Avatar
Kijoe
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 297
Csatlakozott: 2007.12.23. 11:25
Tartózkodási hely: Hercegszántó
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Orwen del'Correl » 2008.01.07. 19:32

Bocs, hogy belenézek (én már maúgyis szívesen látott vendégként járok ide :P ) de csak az áldozótőrt+öklöt+mágiát használhat, különben 1 fp más fegyverrel való okozása után Ranagol megvonja a hatalmat, és nincs többé varázslás.
Caieverri mester által hitelesített családi okiratok
Richard Simms - Redmondi mesék ZK [Adatlap] [Rendőrségi Nyilvántartás]
Avatar
Orwen del'Correl
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1133
Csatlakozott: 2006.07.11. 15:54
Tartózkodási hely: Budapest
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Kijoe » 2008.01.07. 19:34

Ez így igaz, ha az áldozásról van szó...

Egyébként használhat bármit, az a lényeg hogy a céljait elérje vele...
Saguru No Ószei Ics'an Navariszen! - „Ha sárkányra vadászol, ne csodálkozz, ha találsz is egyet!”
Avatar
Kijoe
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 297
Csatlakozott: 2007.12.23. 11:25
Tartózkodási hely: Hercegszántó
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
174 hozzászólás • Oldal: 5 / 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12

Vissza: I. OM-szerepjátékverseny - csapatszervezés

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség