• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

I. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
466 hozzászólás • Oldal: 4 / 32 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 32

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Schinter » 2007.12.26. 21:37

nekem is kell szekér :D büfé kocsinak álcázott méregkverő pult :D

róla nem kell tudnotok,hogy bm :D elég ha vannak saját modszereim :roll: pap fegyora úgysem rakok mérget...neki meg ne legyen méreg ismeret és akko no para :D vari az legyen kicsit gonoszabb sztem...de féluton a bm és a pap közt :D ahogy a bárd is :D

ja legfontosabb :D
nibur mondd el pls,hogy te hogy képzelted el a battle magedet majd...sztem fontos lenne...mert pl bélyegek és rúnás fegyok kellenének :D ahogy vari jelek is...
http://www.iqtest.dk/main.swf
Avatar
Schinter
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 3440
Csatlakozott: 2005.10.09. 19:22
Tartózkodási hely: Bp,Pécs
  • ICQ
  • YIM
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Ichigo » 2007.12.26. 21:46

Tényleg,, 4 ünk közül minden karinak van amolyan hadserege: a bm-nek az élőholtak, a varinak asztrálisan és mentálsian hozzáköt emberek, a bárdnak az illűziói nekem meg a gépszolgák :twisted:

Amugy sajna nem tudnék gépszolgát csinálni, mert ha 6.tszen is lennék, nem lenne elegendő mp rá... de ha a bárd szépen megkér csinálhatok neki majd kahrei nyílpuskát. és elnevezem majd mondjuk Jenő nan Gorduinnak :D :lol:
con Marou Delgado ÷÷÷ Quiron-Pentád
Alex Leron ÷÷÷ Elátkozott part

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. (Rich Cook)"
Avatar
Ichigo
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 855
Csatlakozott: 2007.06.25. 13:30
Tartózkodási hely: Karakura Town/Soul Society/Hueco Mundo
ZK Karakter: Alex Leron - Elátkozott part
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Schinter » 2007.12.26. 22:12

olyat én is kérek :D én leszek az ijjász vagy mi :D igaz nem lesz túl magas cé-m,de azé megprobálok lövöldözni :D a bárd menjen tőrdobás/közel fightra sztem :D cé nem is kell neki.... :P

gépszolga...nos kérd meg a varit :D
amugy a varinak meg kell alkimia pult :D a bárdnak meg ööö zenepult? :D
szal sztem 1 szekér nem is lenne elég :D de akko tervezd meg a szekeret...felhuzható fapalánkkal és forgó tornyos tüzvető/páncéltörő :D
http://www.iqtest.dk/main.swf
Avatar
Schinter
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 3440
Csatlakozott: 2005.10.09. 19:22
Tartózkodási hely: Bp,Pécs
  • ICQ
  • YIM
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Nibur Sakraf » 2007.12.26. 22:27

Srácok. Pár dolgot mondok: meglepetés (akár 1 fv is); ha rajtunk ütnek meglepettésből; van manamentes övezet (manacsapda, híg mana.......); hatalomszavas illető akár 1 op-val (iker fv); Nagyobb enemy, akinek 200 körüli a védője.....
Jöhettek ti akármilyen cifra mágiákkal semmire nem megyünk velük. Vagy csak egyszerű zombik, de sokan. Hamar elfogy ám az a mana...csak azért mondom, mert már pár éve játszom (10+), és mikor tank nélkül mentünk mindig megszívtuk. Amit elmondtatok, azok csak akkor mennek, ha mi támadunk, de sajna ez nem mindig így megy. De ti tudjátok, felőlem mehetünk így is. 2 lehetőség van: 1. Hozzánk illő kaland lesz és akkor elsöprünk mindenkit. 2. Másmilyen kaland lesz....esélyünk sem lesz. Am úgy látom a szavazás alapján, h ut a nyerő szal nem árt arra készülni. Majd kissé beleásom magam a mágiába (lévén egy ideje már nem tettem) és akkor megnézzük mi a leg ideálisabb. Am az általatok leírtakban még van 1 hiba: a leírt mágiákat nem biztos, h 1 vari úgy használná....ez elég lealacsonyító a magasmágiának...+a leíertakhoz kell ám mana. (nem 60, hanem min 200...azonnali létrehozással). Arról meg ne álmodozzunk, h 1 vari így raktároz (telefonkönyvnyi tekercs); h a km-ek ezt engedélyezik.
Na de majd megbeszéljük. Még átgondolom...
"Az elme hatalmas dolog. Mindegy, hogy kiben vagy miben hiszel, néha maga a hit az, ami mindent megváltoztat..."

"Egy nap 24 óra. Egy ládában pedig 24 üveg sör fér el. Ez nem lehet véletlen!"

H’yssadin Sychín: viewtopic.php?f=126&t=1415
Avatar
Nibur Sakraf
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 928
Csatlakozott: 2007.08.29. 11:06
Tartózkodási hely: Abaszisz
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Ichigo » 2007.12.26. 23:19

Én a szekeret csak magamnak szántam. de sebaj, majd csinálok nektek egy olyat :D egy csataszekeret amit majd kb 6 ökör fog hűzni

Én is egyetértek amugy niburral, hogy kell egy tank. mindenféleképpen.
con Marou Delgado ÷÷÷ Quiron-Pentád
Alex Leron ÷÷÷ Elátkozott part

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. (Rich Cook)"
Avatar
Ichigo
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 855
Csatlakozott: 2007.06.25. 13:30
Tartózkodási hely: Karakura Town/Soul Society/Hueco Mundo
ZK Karakter: Alex Leron - Elátkozott part
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Joe Lyon » 2007.12.27. 8:58

Látom, ez az ütőember csak kavargatja a fantáziátokat! :lol:

Mit gondolok én erről?!

Valamilyen szinten igazatok van, de milyen legyen az az ütőember?!

- Lovag, ppl, valamilyen harcos!?

Tudom jól jönne, de akkor kiesne egy mágia használó, aki igen fontos feladatot tölt be a csapatban!

Hisz, véleményem szerint szükség van a Bm-re, mechanikás+ gyógyítós papra, a varira és a bárdra is!

Ezek közül áldozzunk fel egyet, azért, hogy legyen egy kétkezes fegyverrel küzdő ipsénk, aki máshoz alig ért????

Jó a ppl, de mire?! Nyílt terepen max. lefoglal két illetőt, ha már többen jönnek vége. :lol:

A papi"tudását" kiváltottuk a Gilron pappal.

Az, hogy tudja fene: 2K10+ x et üt, azt ki tudjuk válltani a jó kis mérgekkel, egyébb vari, bm-i "fegyverráolvasással".

Jól jönne az fv. Az egyértelmű, de a képességeit lehet tanulni. Pl: ha a bárd "ráedz" a dologra.
Valamint a mechanikás Girlon papnak sem kötelező a "hátsó sorokban" "ücsörögnie". Elsüti háromszor, négyszer a shotgunt, utánna előkapja a fejszét, csatacsillagot és go a közepébe! A bárd és a pap elől pusztít különböző a már tudom is én hányszor felsorolt mágiák segítségével. ( Bárd mágia , bm-i villámok, élőholtak, vari varázslatok stb... ). Hátulról meg támogatja őket a két mágus, "ijász"! 8)

Ha védkezésre szorulnak, ha rajtuk ütnek, akkor sincs nagy gond. Megelőző intézkedéseket is lehet tenni. mechanikus, mágikus csapdák, élőholt "őrök", addig letudják foglalni az támadókat, míg mi felkészülünk az ellentámadásra!

Bár én em vagyok ellene az ütőembernek! Szerintem ha minden kötél szakad, akkor egy "több funkciós" fv. lenne az aki ideális lenne! A kérdés az ismét! Kit. melyik karit váltsa ki???

Amúgy jól jönne azért az a "sorozatlövő" nyílpuska a JENŐ nevezetű bárdunknak!
:D

Az előtörivel kapcsoltaban!

Véleményem szerinta jól megírt előtörik amik a végén közös szállakkal kapcsolódnak a "fő előtörihez", s melyben a közös multat, közelmultat, a csapat együttműködésének idejét fogalmazzuk meg alkalmas lesz arra is, hogy "megszüntese" az esetleges konfliktus teremtő problémákat, mint pl: a pap és bm közötti esetleges elméleti, hit béli különbözéseket!

Szekér:

Az is jól jönne! :lol:

Egy nagyobbacska azért szerintem elég kell, hogy legyen! Lenne benne "mérgezős" sarok kül. cuccokkal, meg a "mechanikás" sarok, s ha valamelyik jk épp "dolgozni" akar megfogja a kis "összecsomagolt cuccát", kitelepíti a kocsi mögé, és "fabrikál", addig a többiek süttetik a hasukat a napon, vagy épp kergetik a falusi menyecskéket! :lol:
Egyszer élünk! Akkor hát élvezzük! Meg olyan még nem volt, hogy ne legyen valami!
Burkh Drukshad (ork)
Erlon Arts (dalnok)
Hart Al Arten(Dartonita paplovag)
Avatar
Joe Lyon
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1063
Csatlakozott: 2005.11.25. 23:57
Tartózkodási hely: Ynev
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Schinter » 2007.12.27. 9:45

az ütő emberrel sztem csak az a gáz,hogy csak akkor hatásos megfellelőképpen ha cska ütésre megy...egy fv sem lesz ütő ember,hisz lopakodik,hátbaszúr...1v1 be szemtől szembe kevés esélye van egy tower shieldes lovag ellen.Na most egy tower shieldes lovag addig jó,amig szemtől szembe csata van és nem ugrik elő egy tolvaj klán ugyebár....közelharcba ha sikerült behozni egy belharcot elbukott....na de ha nem visel páncélt,akkor meg nem elég jó golyófogónak....10+ szinten azér kicsit más a helyzet,amikor kellő tekintélye van az embernek és kellő hpja,hogy ha rámondanak 1-2 varit,akkor nem árt meg....

nem kell 200 mana :D 20 a kisugárzónak az érintés verziója(vagy lehet,h 25 rég volt) és a maradék manát mind beleöltheted :D na jó lehet,hogy a gyorsitás nem jön ki(csak akkor ha dorani a vari és a botja is tárol manát :D) de a láthatatlnasság,légiesség biztos....nem beszélve a maradék 35E-s elemi erő auráról :D igaz fogni kell körönként azt a pár pénzérme nagyságú cuccot :D

jó igen ha mana mentes zónába kerülünk,akkor nagy szivás van,de ezt is elvileg a vari pontosan tudja,hogy hol van manamentes zóna...másnem bemegyünk egy könyvtárba és utána járunk....Aztán úgy megyünk oda,hogy fel vagyunk készülve :)

rajta ütés...na igen az mindnekinek szivás :D kivéve a slannek...azoknak nem kell fegyvert ragadni xD amugy meg érintés a 35E-s EE aurára és akkor utána gondolkodhatunk,amig megprobálnak meg ütni :D amugy meg örködés,ék,vassúlyom,Y ébresztés stb....

nagy ellen esetén 200vé?semmi gond...gyorsitás +40+40-t ad isteni áldás ad min+30-t(max+60-t),tűzkard(aura),villámkard(aura) és erre dob még a bárd k100-val...2kezes harc 2 rapirral :D
ellenfél meg kapja a teremtés viz szőnyeg+mozaik fagyi -50 C-ra :D jó esetben ott mozdulatlan jó esetben bokától lefelé elveszti a lábait :D ha full vértes,akkor villámkard helyett megkapja a chainlight-t....80fp min és 40 fptől rángatozik szóval :D
igen ott vagyunk megint,hogy ha manamentes zóna lesz az nagy szivás lesz nekünk...de bm ijjászként nem akkora gond,hisz a cének nem kell nagynak lennie annyira...30-40-s cé bőven elég,hgy eltaláljon vkit...lehet,hogy nem a jobb szemét kell célozni,de azér meglőni még meglehet :D bárd ugyebár ő lesz a félig tank....2kezes harc fegyver mf stb....

előstory...na igen itt vmi jó ok kell,hogy a mágus csináljon rúnákat :D ahogy a doraniak is mondják,ami őket segiti az nem fekete mágia :D azaz pl lehetnénk egy ereni egység :D vari doranból jött ereniekhez segiteni,bárd akár be is állhatott később vagy ott tanult fénymágiát,ami nem kizárt,gilron pap szintén ott dolgozott és csinált cuccokat a fehér tigriseknek :D bm meg hát lehetne egy átállt bm vagy felmenőit csábitották el és azóta ő is a fehér tigriseknek dolgozik azon az alapon,hogy ellenség legyőzéséhez meg kell ismerni az ő praktikáit....


ui.:legjobb megoldás,hogy mana mentes zónába nem megyünk vagy sok emberrel és zombival :D
http://www.iqtest.dk/main.swf
Avatar
Schinter
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 3440
Csatlakozott: 2005.10.09. 19:22
Tartózkodási hely: Bp,Pécs
  • ICQ
  • YIM
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Nibur Sakraf » 2007.12.27. 10:28

Rendi. Ha bárd rámegy az ütős képzikre + hm-re, akkor nem gond, mert ő tudja tartani az ellent bizonyos ideig. A többit , meg lerendezzük :P
Am pár napig nem leszek, mert bnőm korházba került, de amint tok jö9vök vissza tárgyalni. Addig is Domvik világítsa meg utatok :D
"Az elme hatalmas dolog. Mindegy, hogy kiben vagy miben hiszel, néha maga a hit az, ami mindent megváltoztat..."

"Egy nap 24 óra. Egy ládában pedig 24 üveg sör fér el. Ez nem lehet véletlen!"

H’yssadin Sychín: viewtopic.php?f=126&t=1415
Avatar
Nibur Sakraf
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 928
Csatlakozott: 2007.08.29. 11:06
Tartózkodási hely: Abaszisz
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Schinter » 2007.12.27. 10:31

oksa :D jóvulást neki,addig sztem folytathatjuk az agylást :D pl feldobhatnánk lassan ak arikat,hogy lássuk 1mást :D
http://www.iqtest.dk/main.swf
Avatar
Schinter
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 3440
Csatlakozott: 2005.10.09. 19:22
Tartózkodási hely: Bp,Pécs
  • ICQ
  • YIM
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Ichigo » 2007.12.27. 10:32

Nem fontos mindenkinek ereninek lenni, elég ha északról származik mindenki. A bm is lehet észeki, mert ott is képeznek ki bmeket. Persze nem iskolákban,de azért csak van. Az előtöriben meg úgy kéne összehozni a csapatot, hogy azért ne a kalnd előtt találkozzanak, hanem x éve ismerjék egymást, pl olyan 3-4 szint óta, ha már magusba gondolkodunk. Meg persze h kell egy kis ellentét a kedeteknél a pap meg a bm között és ez akár mostanáig is megmaradhat, de csak max piszkálódás szintjén meg beszóogatásban megnyilvánulva :D
con Marou Delgado ÷÷÷ Quiron-Pentád
Alex Leron ÷÷÷ Elátkozott part

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. (Rich Cook)"
Avatar
Ichigo
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 855
Csatlakozott: 2007.06.25. 13:30
Tartózkodási hely: Karakura Town/Soul Society/Hueco Mundo
ZK Karakter: Alex Leron - Elátkozott part
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Joe Lyon » 2007.12.27. 10:32

Darton a mi urunk! :D

Jobbulást a barátnődnek!

ui: a Gilron pap is felkaphat egy csatabárdot és ő is segíthet a bárdnak, ha szükséges! 8)
Egyszer élünk! Akkor hát élvezzük! Meg olyan még nem volt, hogy ne legyen valami!
Burkh Drukshad (ork)
Erlon Arts (dalnok)
Hart Al Arten(Dartonita paplovag)
Avatar
Joe Lyon
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1063
Csatlakozott: 2005.11.25. 23:57
Tartózkodási hely: Ynev
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Ichigo » 2007.12.27. 10:35

Nem fonots nekem előre menni. Majd előre küldöm a gépszolgámat :twisted: Most nézem h elszámoltam magam, mert ha 6 szint lesz a kaland akkor lesz 54 manám és a gépszellem varázslat 47 mana :D
con Marou Delgado ÷÷÷ Quiron-Pentád
Alex Leron ÷÷÷ Elátkozott part

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. (Rich Cook)"
Avatar
Ichigo
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 855
Csatlakozott: 2007.06.25. 13:30
Tartózkodási hely: Karakura Town/Soul Society/Hueco Mundo
ZK Karakter: Alex Leron - Elátkozott part
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Joe Lyon » 2007.12.27. 13:13

Hát a kis konfliktus forrás nem árt, de azért nem lenne jó, ha mindenki a saját feje után menne, egymást szapulva! 8)

Véleményem szerint, ha már több éve együtt kalandoznak, akkor kialakult azóta a "hierarchiai" sorrend.

Egy vezető egyéniség, ki összetatrja ezt a szedett, vetett bagázst.

Erre ebben a "formációban" több személyiség is "jogosult", kasztjánál fogva:

A bm, a Vari és a pap is!

Főleg azonban a vari és a bm akik között szerintem el kell dönteni, ki "viszi" a csapatot, ki szervezi le a melókat, kinek szava "szent". Persze a többiek építő jellegű ötleteit megfontolva tenné ezt, de azért valakihez viszonyulni kell, valakinek vinni kell a prímet, mert másképp kicsúszhat az irányítás a kezünk közül és mindenki elindul a seaját feje után!

Vagy "szavazással" döntsük el mi tévők legyünk az adott szituációban, merre induljunk, mit tegyünk a feladat megoldása érdekében?! :lol:

Előtörténet, adatlap:

Szerintem a találkozásunkig mindenki írja meg a saját előtörijét, utánna pedig készítünk abból egy közös történetet, amibe mind négyünk előtörténete folytatódik. Véleményem szerint egyáltalán nem fontos az, hogy anno Északon fussunk össze. Ősszehozhatot minket a sors Erionban is és akkor tök mindegy ki honnan származik. Persze, később a karakterek, már közösen bejárhatták Észak és Dél egyes országait, különböző küldetések( kísérés, emberrablás, bérgyilok, kincsvadászat, stb...) végett. Így ismerhetik is Erent, az északi hármak bármely országát.

Szerintetek?
Egyszer élünk! Akkor hát élvezzük! Meg olyan még nem volt, hogy ne legyen valami!
Burkh Drukshad (ork)
Erlon Arts (dalnok)
Hart Al Arten(Dartonita paplovag)
Avatar
Joe Lyon
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1063
Csatlakozott: 2005.11.25. 23:57
Tartózkodási hely: Ynev
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Ichigo » 2007.12.27. 14:31

Azért bérgyilkosságot meg miegymást ne nagyon keverjünk bele ha csak nem gonosz karaktert kellett likvidálni. Ne felejtsétek el, hogy Gilron papjai nem gonoszak, így azért pl egy földesűr megölésében nem venne részt ha nem bizonyosodik meg róla hogy gonosz
con Marou Delgado ÷÷÷ Quiron-Pentád
Alex Leron ÷÷÷ Elátkozott part

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. (Rich Cook)"
Avatar
Ichigo
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 855
Csatlakozott: 2007.06.25. 13:30
Tartózkodási hely: Karakura Town/Soul Society/Hueco Mundo
ZK Karakter: Alex Leron - Elátkozott part
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Schinter » 2007.12.27. 15:40

a bm,kinek szava szent :lol: loool darton röhögne a székébe mig a többi isten verné a fejét xD

Na de a lényegre....azért vetettem fel,hogy mindenki dolgozzon az ereni fv klának,mert:
1
nincs nagy ellentét/hátbaszurás egymásközt,ami azért fontos...

2
ereni fehértigriseknek szabad kalandozni,igy nem gond az,hogy útnak indultunk

3
közös távoli cél...legfőkép toron likvidálása,de ez mellékes...lehet közös küldi fentről érkezett parancs alapján

4
legtöbb titkos képzi megtanulására lehet alkalmas ha az ember klánhoz tartozik...

5
ha jó fej lesz a km,akkor esetleg a klán informátorait esetleg rajta keresztül cuccok beszerzése is olcsóbb

6
mivel a 6.tsz az már nem putri paraszt szint 1-2 titkos szólással,jelszóval északon könnyithetünk saját dolgainkon a többi helyen meg úgy sincs jelentőssége...

7
mivel meg lehet magyarázni igy,hogy a csapat régóta együtt dolgozik mint osztag sokkal jobban megbizunk egymásba és nagyjából ismerjük egymás képességét és apróbb mozdulataiból jeelzhetünk egymásnak szorult szituba.

Hát az hogy ki lesz a vezir az egy jó kérdés....nem sürgős szitu mindenképp jó a közös megegyezés,de kell 1 névleges vezir,hogy gyors reagáláshoz mikor nicns idő megbeszélni ott ö döntse el,hogy mi legyen...de mivel megszokott banda,ezért nagyjából sztem tudja mindenki a helyét és ezt előre meg kell beszélni...pl standard örködési sorrend,riasztás modja,titkos kézjelek/mimikai jelek stb.

Ichigo:
nézkörül a törpe papoknál...ott van toomán kivül más is és egészen érdekes varijaik vannak...drágakővel foglalkozó is jó meg sztem ott is van kovács,de ebbe nem vok biztos
persze feltéve,ha törpével akarsz jönni....

joe:
bárdból akkor csatabárdot kéne faragni :D azaz melee figtert...9-10hm/szint stb...lopodzás annyira nem kell mert van láthatatlansság már ezen a szinten,de álca álruha nem árt...azt illuzió esetén is tudni kell,hogy hogyan...néhány nagyobb kultúra...

nyelvek közül én mint bm viszem sztem a toronit meg az asziszt...erv,közös mindnekinek legyen sztem....és akkor én leszek az ijjász/méregkeverő és akkor ha a vari nem,akkor néhány mágiahasználatot felveszek...pl a boszkáé,mivel a többit ugyis ismerjük :D (pap,vari,bárd :D) tüzvarázslói mágiát kellene még vkinek...elég 1n,hogy tudjuk hova tartozik az illető legalább :D
mindenkép a vezetőnek kell felvenie a startégia,parancsnoklást,hadrend ismereteket is...sztem a nemesi vari lenne erre a legalkalmasabb bár ez eléggé nagy fellelősség...majd nibur eldönti,hogy vállalja-e :D na jó mondjuk egy bmnek is illik ezeket tudni csak északon kérdés,hogy mennyire becsülik meg xD
http://www.iqtest.dk/main.swf
Avatar
Schinter
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 3440
Csatlakozott: 2005.10.09. 19:22
Tartózkodási hely: Bp,Pécs
  • ICQ
  • YIM
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
466 hozzászólás • Oldal: 4 / 32 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 32

Vissza: I. OM-szerepjátékverseny - csapatszervezés

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség