Quator ar Zaraquer írta:
Ettől függetlenül elég érdekes a helyzet, mert a lopakodásnál például ezek szerint a farönk fedőnevű teljesvérthez szokott lovag is simán 25% körüli értékre dob.![]()
![]()
Yvett de Crei írta:%-os képzettségek
Ezen képzettségek össz értékét ugyebár úgy számoljuk ki, hogy a vonatkozó tulajdonság teljes értékéhez hozzáadjuk azt amit kapunk a kaszthoz alapból, plussz amennyit veszünk Kp-ból.
Ez addig okés is, amíg egy képzettségnek egyetlen vonatkozó tulajdonsága van.
Mi van akkor, ha egy %os képzettségnek két vonatkozó tulajdonsága van? Csak az erősebbel lehet számolni, vagy esetleg mindkét érték adja az alap %értéket, és erre jön majd a kasztból fakadó és Kp-ért vásárolt % még?
Ichigo írta:Mind kettőt hozzá kell adni. Tehát a Lopakodásnak Érzékelés és Ügyesség a vonatkozó tulajdonsága (azthiszem) Legyen mondjuk mindkettő 15ös, ehez hozzáadódik a Kasztból fakadó %-os képzettség ami legyen 20 %, plusz még amit kp-ból vásárolsz, ami legyen 6 kp. Ez összesen akkor 15+15+20+(6*3)=68%
Na jó ez így tényleg baromság.
A %-os képzettségek ügyében a következő szabálymódosítást teszem:
-Ott ahol nem egy, hanem kettő, vagy több a vonatkozó főtulajdonság ami alapján az alapot számítani kell; -adott példánál a lopakodásnál maradva- a kettő (vagy több) főtulandonság összegének matematikai átlaga számítson!