Név: Alix Dea Dakk
Kaszt: Iker stratéga
Faj: Ember
Életkor: 16
Születési hely: Toron, Lakhassyn tartomány
Vallás: Morgena/Ilho Mantari
TULAJDONSÁGOK
Erő: 5  7 KAP                          2 pont levonás (életkor miatt)
Gyorsaság: 14           14 KAP								
Ügyesség: 15            15 KAP								
Állóképesség: 11        12 KAP                          1 pont levonás (életkor miatt)	
Egészség: 13             13 KAP								
Szépség: 13              13KAP								
Intelligencia: 19         25 KAP								
Akaraterő: 16            17 KAP								
Asztrál: 16                17 KAP								
Érzékelés: 15             15 KAP
								
Összesen: 148 KAP								
HARCÉRTÉKEK
KÉ:	6+9+3=18	   6 KAP
TÉ:	12+9+3=24  12 KAP
VÉ:	65+9+3=77   65 KAP
CÉ:	0+5 =5        0 KAP
HM/szint: 9	     27 KAP	 Elosztandó HM:	0 
Fegyverek:
Pugoss: KÉ 12 TÉ 6 VÉ 4 Tám./kör 2 Seb. k6 Súly 0,5
Dobótű: KÉ 10 TÉ 11 VÉ 2 Tám./kör 2 Seb. k6 Súly 0,5
Ököl: KÉ 10 TÉ 4 VÉ 1 Tám./kör 2 Seb. k6/3 Súly 0
Fegyveres értékek:
Pugoss: KÉ 30 TÉ 30 VÉ 81 Tám./kör 2 Seb. k6
Dobótű: KÉ 28 TÉ 35 VÉ 79 Tám./kör 2 Seb. k6
Ököl: KÉ 28 TÉ 28 VÉ 78 Tám./kör 2 Seb. k6
Összesen: 110 KAP
ÉLETERŐ/FÁJDALOMTŰRÉS
							
ÉP alap: 4   8 KAP
ÉP: 7
FP alap: 4   4 KAP
FP/szint: 7  21 KAP
FP: 18					
Összesen:   33 KAP
MÁGIA/PSZI
Yp alap:
3+9=12
Yp/szint: 1
Yp adható: 7
Yp: 12
Mp: 10
Mp/szint: 10
		Statikus*  Dinamikus  Összesen
AME:	16	12             0            28
MME:	16	12            0             28
KÉPZETTSÉGEK
Mortor képzés
Fegyverhasználat - Pugoss			3 KAP		3
Fegyverdobás - dobótű (tőr)				3 Kp	2
Orvtámadás			2 KAP		2
Taktika			3 KAP		3
Szájról olvasás				1 Kp	1
Jelbeszéd			2 KAP		2
Méregkezelés			2 KAP		2
Vakharc			2 KAP		2
Rejtőzés			1 KAP		30%
Lopózás			1 KAP		30%
Egyensúlyérzék			1 KAP		30%
Irányérzék			1 KAP		30%
Alapismeretek
					
Kultúra (toroni kultúrkör)					3
Helyismeret - (Daychín nyugati határa)					3
Élő nyelv (toroni kyr)					3
					
Kulturális ismeretek
					
Élő nyelv (pyar)			3 KAP		3
Tetoválásismeret (toroni kultúrkör)				3 Kp	2
Heraldika (toroni kultúrkör)			2 KAP		2
Udvari etikett (toroni kultúrkör)			2 KAP		2
Írás/olvasás			4 KAP		4
Legendaismeret (toroni kultúrkör)			2 KAP		2
Történelemismeret (toroni kultúrkör)			3 KAP		3
Irodalom (toroni kultúrkör)				2 Kp	2
Vallás (toroni kultúrkör)			2 KAP		2
Jog/Törvénykezés (toroni kultúrkör)			2 KAP		2
Kiegészítő ismeretek
					
Stratégia				1 Kp	1
Értékbecslés				1 Kp	1
Hazárdjáték				2 Kp	2
Térképészet			2 KAP		2
Magitor képzés
Holt nyelv (ókyr)			3 KAP		3
Számtan				2 Kp	2
Mértan			2 KAP		2
Pszi			5 KAP		5
Magasmágia - Elemi			3 KAP		3
Magasmágia - TAM			2 KAP		2
Magasmágia - Tér			2 KAP		2
Magasmágia - Idő			2 KAP		2
Magasmágia - Szimpatikus			2 KAP		2
Magasmágia - Nekromancia				2 Kp	1
Magasmágia - Mentál			2 KAP		2
Szimbólummágia				4 Kp	2
Anatómia				4 Kp	2
Alkímia			2 KAP		2
Ismert mérgek: Áloműző - 4. Szintű ajzószer[43 alkalommal használta], Elmetűz - 4. Szintű ajzószer [2 alkalommal használta, 20. alkalom után -1 EGS], Álomkenőcs - 4. szintű kontaktméreg [1 alkalommal használta]
					
Összesen: 65 KAP 25 Kp				
								
KP alap	        3	3 KAP	
KP/szint       8     16 KAP		
Kp:             25					
Maradék Kp: 0
Összesen: 19 KAP
RUHÁZAT, FELSZERELÉS
Alix ruházatának legmeghatározóbb darabja földig érő, fehér selyemből készült csuklyás köpenye. Arcára a csuklya hosszú árnyékot vet, csupán ajkai és álla látszanak ki alóla. Hófehér, testre feszülő kezeslábast visel, szabása megegyezik a fejvadászok által használt hasonló ruhákkal. Fekete, puha bőrből készült csizmát és ujjatlan kesztyűket visel, bal kezén hordva az apjától kapott vasgyűrűt.
[Ruházatán kívül több felszereléssel egyenlőre nem rendelkezik]
FONTOS TUDNIVALÓK
-A karakter átkozott. Átka isteni eredetű, semmilyen módon nem semlegesíthető. Az átok következményeképp nem képes álmodni, és bár jelen van az Antisson, a síkon mozdíthatatlan, konstans zárványként létezik csupán. Istennőjével semmiféle kapcsolatot nem tud létesíteni, amíg az átok fel nem oldódik.
-A karakter semmiféle interakciót nem végezhet Morgena egyházával, míg a Várakozás Ideje le nem jár. Ugyan széles körben tudnak a Jóslatról, a karakter mégis köteles egy szertartásos köszönéssel jelezni érinthetetlen mivoltát.
-A karakter gyermeknek számít, ebből adódó levonásai még egy évig vannak érvényben.
ISMERT MOZAIKOK
Elemi Mágia
Minden mozaik és iskolaforma. Tendenciák:
-víz
-fagy
-elemi erő
-sötétség
 Természetes Anyagok Mágiája 
-Telekinézis
-Légiesség
-Láthatatlanság
-Dezintegráció
Mentálmágia (csak olvasás/írás!)
-Érzékelés
-Irányítás
-Emlékolvasás
-Akaratátvitel
Idő
-Kör
-Perc
-Óra
-Lassítás
-Gyorsítás
Tér
-Távolbahatás
-Teleport
Szimpatikus Mágia és egyéb módszerek
-Érintés
-Tárgyszimpátia
-Fürkészés
-Destrukció
-Leplezés
			
				



