• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

A yankari légiós [D20]

A múlt... Ez történt Velünk...

Moderátor: Admin

Téma lezárva
392 hozzászólás • Oldal: 17 / 27 • 1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 27

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2007.10.06. 19:06

//off
állóképesség próba
(d20+ák.mód)=13+3=16 ("Van ördög van isten, van minden amiben hittem" :) )
sebződés: d6=1
akaraterő próba:
d20+akar.mód-2=11+2-2=11
d3=2
d6=4 (juhééé most már csak a rákokkal kell kezdenem valamit )
legendaismeret próba
d20+képz+int.mód=10+3+3=16
\\off

[i] a parttól már csak egy karnyújtásnyira vagyok amikor elhagy a szerencsém és elmerülök a víz alatt majd a pániktól veszett csapkodásba kezdek, de rám mosolyognak az istenek a csapkodás közben beleakad a kezem az egyik gerendába amit görcsösen megragadok majd vizet és a vacsorám egy részét kiköpködve kecmergek ki a partra. Tekintetemmel azonna Xuet keresem. Meglátva a rákokat szitkok áradata fut át az agyamon. majd vizet köpködve próbálok szólni Twannak[i]
- Twan a hasuk a gyenge pontjuk vigyázz mérgeznek.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Garmacor 2007.10.07. 13:29-kor.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2007.10.06. 19:16

Garmacor!

Egy kicsit előreszaladtál. Ez a kör maximum arra elegendő, hogy kiszenvedd magad a vízből!!!

Utána az 5. körben a parton a kimerültégtől összerogysz és vizet köhögsz fel a tüdődből, ha varázsolni szeretnál ehhez újabb Állóképességpróba kell -4 -gyel, mert kis híján megfulladtál, nem igazán a mana áramlására vagy hangolva, hanem a tüdődből éppen távozó vízre.
UTÁNA Összpontosítás próba 25-ös CSZ.-re! Ugyanis nem engedted a szervezetednek hogy kipihenje a sokkot, hanem egyből durr neki mágiát használni.
Ha ez mind megvan a következő körben esélyed van egy varázslat összehozására a parton.

Még valamiről elfelejtkeztél, ami a reagodból nem tűnt ki, hogy én írtam egy módosítót az előző reagomba amit figyelembe kell vegyél:


Az Igric írta:...Azonban az Állóképesség és a Pánik dobásodhoz ezúttal -2 módosító járul!


Ezt figyelembe vetted a dobásaidnál? :roll:
A vizből kievickéltél, hisz a Szerencse-dobás sikerült, de Fp-t az elbukott Állóképesség és Pánik-dobás miatt veszítettél, jócskán.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2007.10.06. 21:19

(Twan)

<Mi a ménkű?!? :shock: Ez a nő lebegne a vízen??? :o :? >

*Átvillan a meglepetés az agyamon, de erre nincs idő, így folytatom a tempózást Xueval együt. Közben hátrapillantgatva észreveszem, hogy ezek a förmedvény izék nagyon jól siklanak a vízben és ez így nem lesz jó. 8) Végül mikor már csupán néhány tempónyi a távolság az úszás lendületét megtoldom egy erős taszítással és ellököm a part felé a lebegő női testet, majd kissé savanyú, de elszánt vigyorral fordulok a "rákok" felé kivonva kardom a szúrkálódáshoz. Mostmár csak abban reménykedhetem, hogy az áramlatok és a lendület elég lesz, hogy Xue partot érjen és addig fel is tudok tartani három kutyányi viziszörnyet. 8) :) *

<Krad érdekes módon értelmezted a világlátásra vonatkozó imáimat. 8) Node határtalan a Te bölcsességed, mellyel lepillantasz a teremtett világra és megsegíted egy kóbor vitéz karját, hogy a vízben is biztosan vezesse a pengét. :D >

//Úszás
d20: 5
tul.: 3
képz.: 2
összesen: 10

Kezdeményezés
d20: 14
kezd.: 11
Összesen: 25//
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2007.10.06. 21:42

(Xue)

*Nem mozdulok még arra sem, hogy Twan megfog és elkezd velem tempózni. Furcsálhatja a lovag igencsak a dolgot. Most veheti csak észre, hogy a derekamra fel van csatolva a kard, amit már a Yankar felé vezető utunkon is láthatott.
Csak csukva tartom a szemem, és hagyon, hogy azt csináljon amit akar. Egy gondolat jár az agyamban: ha megmozdulok elsüllyedek és megfulladok. Most nem bízom csak a bűbájomban.
Utólagosan elkönyvelve jól döntöttem. A lovag ellök magától és így tovább sodor a víz és a lendület, de fulladás és egyéb kellemetlen hatások nélkül.*
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2007.10.07. 15:08

_______________________________________________________________________________

KM: Castor de Vinter
Helyszín: Yankar
Időpont: Meleg évszak-A Dal Hónapjai, Alborne első hava-„Lant” 1. hét 6. nap
Esemény: Bemesélés a kalandba
Résztvevők: Kreion (Carrhasur)Reikor

________________________________________________________________________________


És igen! Köszöntsétek új játékostársunkat Siont! :D

//Kreion//

A kalandbakerülés előzményei:

Azzal a céllal érkeztél Yankarba, hogy felvedd a kapcsolatot groad Werthorian veterán légiós parancsnokkal.
Groad Werthoriannak jó kapcsolatai vannak a Lángjárók céhével. E jó kapcsolat alapja egyrészt a Légióval fennálló szerződés, másrészt az a tény hogy a veterán tábornok személyesen is ismeri a Lángjárók céhének vezetőit.
A megbízást a Céh adta parancsba -illetve téged választottak-, az ő küldöttük vagy, hivatalosan; bár Groad diszkréciót kért azt illetően, hogy a tény: a Lánghozók segítségét kérte, titkoban maradjon.
Groad Werthorian 200 aranyat fizetett (a Céhnek) egy megbízható varázstudóért, aki a segítségére lenne egy feladat végrehajtásában. Hogy ez konkrétan micsoda, azt a Céh tudja, de veled nem közölték, ugyanis Groad kikötése az volt hogy ezt majd ő monndja el a személyes találkozás alkalmával. Minél kevesebb információ van előzetesen a birtokodban, annál kisebb a kockázata hogy valami lényeges szivárogjon ki.
Így azzal az utasítással küldtek Yankarba, hagy a megadott időben jelentkezz a Surranó Vízköpő nevű fogadóban és vedd fel a kapcsolatot a tábornokkal, aki inkognitóban a privát szobában fog várni rád. A fogadósnak csak annyit kell mondanod: "a zárt körű kártyapartyra jöttem".
Észak felé indulsz Yankarba, a Holtmocsár felé, hogy a Porsíkságokon át közelítsd meg Yankart. Ismered a vidéket, beutaztad már szökött légiósok után kutatva.
Az utazás nem volt veszélytelen; de rosszabb is lehetett volna. Leszámítva a Mocsári Döglegyek támadását, ami azzal a kockézattal járt, hogy a hírhedt yll-féreg lárváját petézik beléd; sikerült egy daraban -vezető segítségével- átvegődjél a Mocsáron, hogy megkezd a fárasztó utazást a végtelen porsíkságokon, a karavánutak tájolására -és kémszemekkel ellátott- rúnaoszlopok között, ponttól-pontig, eszedbe se jutott, hogy letérj az oszlopok közötti úról, hisz ismered a Porsíkságokon uralkodó térmágia keltette görbületeket. Szeretnél még ebben az életben megérkezni Yankarba.
Utad során még betértél a hírhedt Aschaonba, a Pentád közepén fekvő lerombolt ősi városba; amit már csak a Céh és a Légió használ kiképzőbázisként ; -mivel a térkapuja megsemmisült- feltöltöd a készleteid és továbbhaladsz a sivatagban. Egy ízben yanakri őrjárattal találkozol, de csak mogorván, szótlanul elmenetelnek melletted.
Az éjszakák gyilkos hidegek. Szerencse, hogy nem okoz gondot egy kis tábortűz gyújtása, mert megveszne a Hideg Pokol Tüze.
Így is elgémeredve és fáradtan ébredsz. És a légiósok itt gyalog szoktak grasszálni fel s alá Yankar és a Régi Kapuvárosig. Igaz az újoncok fele meghal, mire odaérnek.
Yankarba délután érkezel meg. A hajad, a bőröd redői, a ruhád; mindened a Porsíkságok lisztfinomságú földjével van tele. Szemedet véreresre csípte már; a bőrődre undok hangyaként tapadnak a ruhád alatt; de még a fogaid alatt is homok csikorog.
Végre nem kell lóhugy állagú és hőmérsékletű szinte forró vizet és száraz ételt egyél. A tevéd(!) amit még Dsidonban vettél az útra. (Igen,igen...:D), is jócskán felélte a púpjában tárolt zsírkészletét.
Az átizzadt ruháid kidörzsöltek a hónaljadban és az ágyékod között, alig várod már hogy személyesen égesd el a szinte már a bőrőddé vált porlepte homokszín utazóruhát. És talán egy fürdő sem ártana, mert a szabadban töltött éjszakák alatt az élősködők is megtaláltak, bizony.

A kapuban megszólít az őr:

-Azt tudja ugye, hogy ezzel -mutat a tevédre- nem sétálhat bent a városban? Itt kint a nyugati fal tövében találja az állatvásárt. Vagy eladja, vagy gondoskodik az őriztetéséről, míg a városban van, de rendelet van rá, hogy lónál nagyobb méretű állat nem teheti be a lábát Yankarba. Feltéve ha nem a vágóhídra hajtott marhákról van szó.

És valóban a nyugati falnál kiépített karámok, boxok vannak. Sok-sok ember és még több állat; az állatvásár tömegét látod.
A dzsad kufárok vartyogását idáig sodorja a szél.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2007.10.07. 18:13

(Gaz Dormak)

//2d6=10
d6+3-4=6-4=2//

Kábán a fejem fogva lépek a híd korlátjához. Már ami maradt belöle.
LÁtva a rákok mozgását és ezzel szemben a célszemély mozdulatlanságát, egy fejrázással próbálom a kábaságot kiűzni gondolataim útjából. Addig megyek a hídon míg be nem tudok úgy ugrani a vízbe hogy nagyjából a nö és a rákok közé kerüljek. Azért arra is figyelek hogy nehogy túl sekély vízbe érkezzek és szétcsapjam a térdem az aljzatban.
Kardomat megragadva lendülök a ringatózó Xue felé és a vízbe érve közte és a rákok között helyezkedem el.

Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Sion » 2007.10.07. 18:39

(Kreion Reikor)

*Ami igaz az igaz, már elegem van az utazásból, a sivatagból meg pláne. Az csak egy dolog h ott nőttem fel a közepén, de hogy odakinnt tölteni az egész napot újra és újra... Hát ezt nem nekem találták ki. Mikor meglátom a város, szinte fellélegzek, s mikor az őr elküld, még haragudni sem tudok rá... Ha ez a civilizáció ára, ám legyen! Elbaktatok egy amolyan istállóféle felé. Nem akarom eladni a tevét, mert egyrészt ki tudja mire kérnek itt fel, másrészt bármily szörnyű is belegondolni, de valamikor vissza kell térjek a céhbe és akkor szükségem lehet rá, így megszólítom (toroniul) azt aki elém siet:*

-Mennyiért tartja a tevéket naponta? Dolgom van a városban és maradnia kell.
Mubayashi Yokomoto - A Kigasi gyermeke

Kép
Sion
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:43
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2007.10.08. 15:36

_______________________________________________________________________________

KM: Castor de Vinter
Esemény: Játéktechnikai információk
Címzett: Garmacor, Herold
________________________________________________________________________________


Herold és Garmacor!

Az Igric írta: ...Előszőr is mindenkitől kérek Kezdeményező-dobást...


Imádom mikor tojnak arra amit kérek... 8)

(Twan már dobott, Xue pedig elesik a kezdeményezéstől.)

Nem tudom lejátszani a csatát.
Az oké, hogy a vízben a rákok előbb jönnek, de az ember szereplők nem mindegy milyen sorrenben cselekszenek.

Pl: Ha tudnám a Kezdeményezéstek, akkor fel tudnám állítani a sorrendet, hogy vajon Tenhonak azelőtt van-e esélye cselekedni, mielőtt Dormak a vízbe ugrik, vagy Dormak már akkor a lovag segítségére tud lenni, mielőtt Tenho elkezdi az extráit...:roll:
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2007.10.08. 16:07

_______________________________________________________________________________

KM: Castor de Vinter
Helyszín: Yankar
Időpont: Meleg évszak-A Dal Hónapjai, Alborne első hava-„Lant” 1. hét 6. nap
Esemény: A teve elhelyezése
Résztvevők: Kreion (Carrhasur)Reikor
________________________________________________________________________________


Egy pyarroni marhakereskedő karámja van a legközelebb, éppen itatja az állatait.
Nagyot néz mikor meghallja a toroni beszédet és tanácstalanul széttárja a karját:

-Sajnálom uram; de nem értem mit mond. -mondja pyarul.

//Off: A reagodban külön kiemelted, hogy toroniul beszélsz.//

Már éppen váltanál közösbe, mikor a rakoncátlan tevéd köp egy hegyeset. Épp egy arra járó vörös selymeövet és fekete inget viselő, könnyed mozgású -kinézete alapján- gorviki fiatalamber arcába.
A fiatalember arcát elönti a vér, és mielőtt bármit tehetnél azónmód támadt déli temperamentumában kirántja a ramireáját és markolatig döfi szerencsétlen állatod nyakába a hírhedt nemzeti fegyverüket, majd kétszer megforgatja benne. Mikor kirántja, széles ívben húzza ki a tőrt, hogy vágjon.
Szerencsétlen állat szinte azonnal kivérzik, szomorú bőgéssel adja meg magát a vérveszteségnek, aztán a földön összeesve agonizálni kezd. Ennek bizony már vége, életére pontott tett a gorviki "vendetta."

Az olajjal kent, és hátrafésült hajú férfi még káromkodik egyet a nyelvükön aztán neked eseik:

-Ranagol barma! Tarsd féken az állatod idegen, vagy kösd be a fejét! Egy Da Ortát senki sem tesz csúffá! Adj hálát korcs istenednek, hogy a te véredre nem szomjazom, már épp elég diszó vére folyt ki; te alantas tetű! Nem akarok még jobban alámerülni a mocsokban. -mondja. Majd letörölve az arcáról a tevenyálat és a vért, a teve hullájába törli a ramireát és továbbmegy.

Szegény marhakereskedő csak néz, hogy most mi lesz.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Sion » 2007.10.08. 16:22

(Kreion)

*Nos, amennyiben kerülni szerettem volna a feltűnést (márpedig igen), az most meghiúsult... Mindenesetre nincs szükségem mégtöbb figyelő szempárra, úgyhogy hagyom el menni. Mindenesetre jól megjegyzem a képét magamnak (emlékfelidézés), egy darabig még nézek utánna, majd a kupec felé fordulok, és közös nyelven szólítom meg:*

-Lehet még valamit kezdeni ezzel a jószággal? Ha sikerül eladnia, fele pénz a magáé...
Mubayashi Yokomoto - A Kigasi gyermeke

Kép
Sion
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:43
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2007.10.08. 18:04

Dormak

//ké:5+dobás:14=19
Dormak nem akart senki segítségére lenni, csak a csajra hajtott.//
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2007.10.08. 19:15

Tenho

KÉ:
gyorsaság alap+d20+ügyesség.mód=6+16+1=23
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2007.10.08. 20:06

_______________________________________________________________________________

KM: Castor de Vinter
Helyszín: Yankar
Időpont: Meleg évszak-A Dal Hónapjai, Alborne első hava-„Lant” 1. hét 6. nap
Esemény: Dráma a vízben
Résztvevők: Xue, Twan, Tenho, Dormak
________________________________________________________________________________


//A kezdeményezések sorrendje:
1. - Ragadozó Rákok 32
2. - Twan 25
3. - Tenho 23
4. - Dormak 19//

Ragadozó Rákok harcértékei: (Lássátok ti is. ...Miért ne. :D)

KÉ: +16 (vízben)
TÉ: +4
VÉ: +10 (nemigen kerülik el a csapásokat, a páncélozottságukban bíznak)
SFÉ: 4
Ép: 8
Sp: 15
Tám./kör: 2
Sebzés:
Ollók (nagy-kicsi): 1d8/1d6
Bénítás: (az idegméreg ereje +2 amit az áldozat Fizikai ellenállásával szemben kell állítani)
Ellenállások:

Fizikai: 20
Mentális: 10
Asztrális: 10
___________________
Az ellenfelek sérülései:
1. 8/15
2. 8/15
3. 8/15
___________________


5. kör

//Twan//

A rákok beérik Twant, mivel ő az első mozgó célpont a vízben, akit megtaláltak, mind rátámad. 8)

__________
Támadások: (Ne felejtsd Quator -2 VÉ-d van a "lelassult" állapot miatt)

1. 7/7 ( sikertelen)
2. 20/19 (mindkettő talált)
3. 12/14 (sikertelen)
Sebzés: 8+5=13
Bénítás próba: 12/17/14 (sikertelen)
____________

Komoly, vérző sebeket vágnak a combodba az éles ollók.
Látod is és érzed is, ahogy a hasukból csápokat lövellnek feléd, amelynek érintése csíp, és zsibbaszt. Nem tudod, hogy meddig fogod még bírni izomgörcs nélkül.
Meghallod a bárd szavait, amint erőtlenül a partról kiabál a lények állítólagos gyenge pontjáról. (Ha azt támadod célzott támadást kell bejelentsél; VÉ:17)
Most Twanon van a cselekvés sora, hogy revansot vegyen a sebekért.

//Tenho//

Köhögve köpködöd magadból a vizet, és kapkodva lélegzed az éltető levegőt. Kimerúlt vagy, elcsigázott; de élsz. Viszont a lovag nagy bajban van; elszántan szúrkálja a vizet, arcán a fájdalom maszkja ül. Xue akár egy merev uszadékfa, egyenletesen siklik a rakpart felé, ám a lendület jó négy méterrel a célbaérés előtt ellankad és Xue ott lebeg a vízen a haboknak kiszolgáltatva.
Van ugyan a parton hosszú rönkfa amit odanyújthatsz neki de az nehéz, nem biztos hogy képes leszel megmozgatni. (A mozgatása sikeres Erőpróbát igényel CSZ:14 ellen.)
Azonban a pár pillanatnyi pihenés is megtette a hatását.
//Amennyiben sikeres Összpontosítás próbát dobsz CSZ:15 ellen, varázsolhatsz.(Állóképeség próba már nem kell.)//

//Dormak//
Beveted magad a vízbe, ahol a következő a helyzet:
A lovag komoly élethalálharcot vív a rákokkal, és már vértől vöröslik körülötte a víz; a lovag saját vérétől.
Xue teste körülbelül négy méterre lebeg a parttól a lendület ami addig vitte megáll, és most ott lebeg.
A bárd a rakparton éppen a tüdejét készül kiadni, harákolva, fuldokolva szedi a levegőt és instrukciókat ad a lovagnak hogyan intézze el a rákokat.

//Xue//

Nem mozdítod meg a fejedet, de valami csata zajlik a vízben, a lovag és Tenho kiálltásai hallatszanak. Nagy csobbanás. Valaki a vízbe ugrott a közeledben.
A kezdeti lendületed ami a part felé vitt mikor a lovag meglökött, sajnos megtört és ismét a vízen ringatózol.

- az 5. kör folytatása következik -
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mesemondó 2007.10.09. 14:43-kor.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2007.10.08. 20:21

_______________________________________________________________________________

KM: Castor de Vinter
Helyszín: Yankar
Időpont: Meleg évszak-A Dal Hónapjai, Alborne első hava-„Lant” 1. hét 6. nap
Esemény: A teve elhelyezése
Résztvevők: Kreion (Carrhasur)Reikor
________________________________________________________________________________


A gorviki elvonul. Utánanézel és észreveszed, hogy tisztes távolból a ficsúrnak követői vannak. Egy..három...négy, gorviki siedon. Nem igazán azért hogy fenyegessék, inkább hogy megvédjék, de úgy hogy ő ne tudjon róla, hogy védik.. Az Illető valószínűleg egy nemes aki kis látszatszabadságot akarván elszakadt a kíséretétől, családjától, hogy egyedül vizslassa a dzsad csiszárok lovait. Ahol valóban meg is áll és nézelődik, majd alkudni kezd egy hamedi telivérre.
A testőrök vetnek rád, majd a tevehullára egy pillantást majd tovább andalognak az uruk után.

A marhakereskedő megvakarja a fülét:

- Hát nem is tudom...én élő állatokkal kereskedek. Sokat veszíthetek, ha ujjat húzok idegenekkel, akiket nem is ismerek...megaztán mit csináljak én tevehússal?

//Off:
1.Dobj egy Meggyőzés-próbát a kereskedő Emberismeret-próbája ellenében! CSZ:25
(a kereskedő fél, nem igazán akar belekeverdni semmibe.)
2. Dobj egy Karizma-próbát, -célszám nincs- hogy a kereskedő mennyire talál téged szimpatikusnak.//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2007.10.08. 20:35

mire nagynehezen összekaparom magam már elvetem a varázslás ötletét nincs olyan varázslatom amivel hatékonyan segíthetnék gondolom végig úgyhogy inkább Xue próbálok segíteni amint meglátom a farönköt elgondolgodok
<fenébe rohadt nehéznek tűnik, de meg kell próbálnom úgy Twanék is szabadabban harcolhatnak nem kell Xuet védeniük>
//off
erőpróba: d20+erő.mód=16+0=16
kínlódva ugyan de a rönköt a vízhez vonszolom és Xue felé mozgetom hogy megragadhassa azt

- Xue fogd meg a rönköt kihúzlak vele.
- Twan Dormak a hasukat támadjátok és óvakodjatok a csípéseiktől megbéníthat titeket. [i] üvöltöm ezúttal már némileg több levegővel hangosabban [i]
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
392 hozzászólás • Oldal: 17 / 27 • 1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 27

Vissza: Régi Kalandok...

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség