• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Con Larrodan (Syer'Lyarquin Elensar - Árnyék)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
20 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Con Larrodan (Syer'Lyarquin Elensar - Árnyék)

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2007.04.20. 15:53

Név: Syer'Lyarquin Elensar - Árnyék
Kor: 347 év
Nem: Férfi
Faj: Kráni Elf
Kaszt: Fejvadász/Orvgyilkos/Végrehajtó/Testõr
Jellem: Rend Halál
Szülõhely: Krán (Belsõ tartományok/ Syer'Lyarquin Ház)
Vallás: Verrion H'Anthall, Ranagol, egyéb kráni kalahorák
Magasság: 1.8 láb
Súly: 59 kg

Elõtörténet:


Villámok kísérik, éj leple lesz takarója,
Vér hull fellegekbõl, s Õ lesz akarója...
Elensar neve, majdan regék szólnak róla,
Kíméletlen, Verrion végrehajtója...

De mégsem Õ a nagy, a Kiválasztott,
Maga csak Õrzõ, a vigyázó ott...
Testvére lesz neki, Õ lesz az igazi,
Verrion küldöttje, védelmét élvezi...
Vérrel, s fekete acéllal...
Fénnyel, s földön túli dallal...

Squelver a Holt szavakkal élõ,
Testvére lesz a Kiválasztott, s nem Õ...

Így szólt a jóslat…

(Psz. 3354.)

Sötét, borús éjszaka volt… villámok cikáztak az égen, lassan esni kezdett az esõ… a vörös hold fénye borította be a tájat hol nem fedte felhõ, s tény a vörös hold fényénél valóban úgy tetszett mintha vércseppek hullanának az égbõl… Ekkor született meg Elensar… a Syer’Lyarquin ház legifjabb sarja… s vele a jóslat… mely mindkettõjük életét megpecsételte.

A kis Elensarnak nem volt választása… céllal született, sorsa rég elrendeltetett…
Kíméletlen kiképzés vette kezdetét… még gyermek volt… alig 30 éves… Keményen igénybe vette mind testét, mind szellemét…

Gyors volt s kivételes ügyességgel rendelkezett… Magas Intelligenciájának köszönhetõen viszonylag hamar felfogta az új dolgokat… Egy feladata volt… felkészülni testvére születésére, s attól kezdve megvédenie minden áron….

Majd 300 éve volt erre…

(Psz. 3648.)

Mikor a kis Squelver megszületett már csak Árnyéknak nevezték… Hangtalanul közlekedett, társaival kézjelekkel kommunikált… Mesterien forgatta Hiequarjait, mind külön-külön s ugyanúgy egyszerre is… Pengéje megtalálta a páncél illesztéseit, s ott mart ellenfele húsába… nem volt elõle menekvés…

Álcája tökéletes volt, ha el akart tûnni, akkor még saját társait is megtéveszthette… Akár napokon át követte a kiszemelt vad nyomát, hogy õt megkerülve csapdát állítson neki, s lesben várja… legtöbbször elég volt, egy mérgezett nyílvesszõ a nyílpuskájából…

Szabadideje? Nem nagyon volt… de ami felkészítése közben adódott, azt a Ház bárdjával töltötte… Imádta a furulya játékát… s testvére még tökéletesebb védelmének érdekében beavatást nyert eme furcsa tudományba… a fény- és daljáték rejtelmeibe.

Életét eme célnak szentelte… ezért tökéletesíti tudását minduntalan, fegyverei mintha már saját testrészei lennének… s mióta testvére megszületett tudását mellette kamatoztatja… nem hagyja egyedül egy percre sem… Õrangyalként vigyáz rá…

Testvérén kívül az egyetlen ki felé érzései vannak, az a lova Amroth, kit csikó kora óta nevel, s tanít...

Néhány hónapja történt…

„Hatan voltak. Árnyékként suhantak a fák közt, teljesen észrevétlenül. Díszes fegyvereiken megcsillant a fák sudarán áthatoló holdfény, de ez az õ területük volt, s nem tartottak semmitõl. Elbízták magukat, s ez a Kosfejes országában olyan hiba, amiért ritka, ha nem kell nagy árat fizetni.
A talaj menti ködben zizzent valami, és az elsõ, ki az utat vágta, egy furcsa illatot érzett. A következõ pillanatban valami megmarta a lábát és holtan esett össze. A következõ csapás a vadmestert érte, de annak még idõben sikerült félreugrani a felé repülõ tüskék elõl. A kiválasztott egy szellõvel elzavarta a ködfoltokat, s ekkor látták meg az ott rejtõzködõ dögöket. Emberszerûek voltak, de testüket démoni jelenlét torzította el, s mindegyikük fizikai valója társaikéhoz hasonult.
Nem volt már miért rejtõzniük, így teljes valójukban megmutatták magukat. Három láb magas dögök voltak egytõl egyig, s mindhárman a vadászok felé indultak. A kígyót azonnal vesszõk tucatjai járták át, hiszen õt már ismerték és mi tagadás, nem óhajtottak közelharcba bocsátkozni vele. A második azonban ekkorra már közéjükért, s csak egy reccsenés jelezte az újabb vadász elestét. A vad veszett farkasként õrjöngött, de a következõ pillanatban már közbelépett a vadmester, ki messze a legképzettebb volt társai között. Medveszerû termetével és misztikus tetoválásaival erõben sem maradt el túlságosan a bestia mögött, tõre pedig még túl is szárnyalta annak karmait, így míg a karmok javarészt finom láncszemeken vástak el, addig a vadász csapásai alatt rendre hús hasadt. A háló ekkor érkezett a magasból, s a járõrök figyelmetlensége ismét megbosszulta magát. Egyikõjük alatta maradt és tehetetlenségében tüskék járták át. No igen… A rovartestû páncéljáról rendre lepattogtak a gondosan megmunkált vesszõk, így túl közel került hozzájuk. A misztikus végsõ megoldásként tüzet bûvölt köréje, ami megrepesztette annak kitinpáncélját. Persze kapált vadul, de a gyors cserkészek mindig idõben kitértek csapásai alól, s a karcsú pengék halálos táncba kezdtek. Ekkorra a vadúr is végzett a magáéval, s bekapcsolódott társai forgatagába. Csapásai alatt a páncél megrepedt, s hárman, együttes erõvel már csakhamar lebírták a tisztátalan dögöt.
Ekkor már elégnek találták a leckét, melyet a Sötét Úr adott számukra, s körbekémleltek a területen. Miután megbizonyosodtak arról, hogy egyedül maradtak, s a bestiák mestere is kiküldte a maga õrszemeit, összegyûjtötték halottaikat, de nem siratták meg õket. Helyette vérrel megpecsételve bosszút fogadtak. Elfek voltak, hát vadászatra indultak”

Squelver látomást kapott õseiktõl… Magukat látta amint egy ismert hágón át hagyják el a Kosfejes birodalmát, majd egy csatát a támadókkal egy zöldellõ erdõben… de sikerült elmenekülniük…

Újabb látomások… mind-mind a Romlott Fény városába vezet… így hát Õseik akaratának megfelelve indultak útnak, hogy bevégezzék a bosszút…

Hetekbe tellt, de végülis elértek a férgek székhelyére, ebbe a romlott városba, Pyarronba... A lovaikat egy úgynevezzett fogadó istállójában hagyták, amiért a megtartó egy teljes aranyat adott, majd néhány nap alatt megismerték a város fontosabb helyeit és a csatornarendszer egy részét, majd itt egy rég elhagyott járatban húzták meg magukat. Most itt várják az újabb látomást, s közben igyekeznek a préda nyomára bukkanni...

Kinézet:
1.8 láb magas, vékonyabb testalkatú, sudár férfi. Hosszú fehér/ezüst haját egy fekete fém pánttal fogja össze. Sötétzöld+barnás árnyalatú köpenye takarja testét, s alig enged láttatni belõle. Könnyû bõr ruházatot visel, mellénye alatt a finom szemekbõl szõtt láncinget. Lábán puha bõr csizma... fegyverei szinte láthatatlanul simulnak oldalára...

Jellemrajz:
Egy célja van, testvérét megvédeni bármi áron, s az aktuálisan kiszabott küldetését maradéktalanul végrehajtani. Gyûlöli az embereket, féregéltû nép, semmibe nézi õket. Csak esetlegesen célja eléréséhez használja fel õket, máskülönben nem létesítene kapcsolatot velük (csak nagyon rövid éltüt ami mindig halállal végzõdik). Kránon kívül ritkán szólal meg õseik nyelvén, jelbeszéddel kommunikál testvérével.

Tulajdon:
Fegyverein és felszerelésén kívül egyebe nincs csak a lova, Amroth, egy fekete szépség, kit csikó kora óta nevel...
A hozzászólást 17 alkalommal szerkesztették, utoljára Con Larrodan 2007.04.25. 18:47-kor.
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3217
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2007.04.20. 16:25


Név: Syer'Lyarquin Elensar - Árnyék
Kaszt: Fejvadász/Orvgyilkos/Végrehajtó/Testõr
Faj: Kráni Elf
Szint: 1


Erõ: 11 [12 - 1 faji] - 12 Kap
Gyorsaság: 17 [16 + 1 faji] - 17 Kap
Ügyesség: 17 [16 + 1 F.hsz] - 17 Kap
Állóképesség: 12 [13 -1 faji] - 13 Kap
Egészség: 13 - 13 Kap
Szépség: 12 [11 + 1 faji] - 11 Kap
Intelligencia: 16 - 17 Kap
Akaraterõ: 14 - 14 Kap
Asztrál: 12 - 12 Kap
Érzékelés: 15 - 15 Kap

Összesen: 141Kap

Ké alap: 9, - 2 - 25 - 9 Kap
Té alap: 35, - 4 - 54 - 35 Kap
Vé alap: 70, - 3 - 87 - 70 Kap
Cé alap:35, - 1 - 42 - 0 Kap
Hm/szint: 10 - 30 Kap

Összesen: 144 Kap

Ép alap: 4, Max Ép: 7 - 8 Kap
Fp alap: 7, Fp/szint: 6 Max Fp: 19 - [7 + 18] = 25 Kap
Kp alap: 3, Kp/szint: 5 - [3 + 10] = 13 Kap
Akt Kp: 0

Összesen: 46 Kap

Yp alap: 1
Yp / szint: -
Max Yp: 7
Akt Yp: 1

Mp alap: 6
Mp / szint: 6
Max Mp: 6

Mágia ellenállás:
- AME össz: 12+6+6= 24
- MME össz:14+6+0 = 20

Viselt vért:
- Típus: Sodronying
- SFÉ: 3
- MGT: 0

Képzettségek:
Hiequar használat 4 - 4 Kap
Kétkezes harc (Hiequar + Hiequar) 3 - 3 Kap
Pusztítás - 3 - 3 Kap
Kézi nyílpuska használat - 2 - 2 Kap

Pszi - 3 - 3 Kap

Jelbeszéd (Kráni elf) - 3 -3 Kap
Lesvetés - 2 - 2 Kap
Álcázás - 2 - 2 Kap
Álöltözet - 3 - 3 Kap
Méregkezelés - 2 - 2 Kap
Nyomolvasás - 3 - 3 Kap

Lopózás - 82% - 3 Kap
Rejtõzés - 82% - 3 Kap
Veszélyérzék - 80% - 3 Kap
Egyensúly - 57% - 2 Kap
Mászás - 32% - 1 Kap
Esés - 32% - 1 Kap
Ugrás - 26% - 1 Kap

Összesen: 44 Kap


Vulgármágia (Bárd - Fénymágia) - 2 - 4 Kp
Vulgármágia (Bárd - Dalmágia) - 2 - 4 Kp
Zenélés (Furulya) - 2 - 2 Kp
Éneklés - 3 - 4 Kp
Számtan - 2 - 2 Kp
Írás/olvasás [Hólyagírás] - 3 - 4 Kp
Tetoválás ismeret (Kráni elf) - 1 - 1 Kp

Összesen: 20 Kp

Kultúra [Kráni elf] - 3
Élõnyelv [Kráni elf] - 3
Helyismeret [Krán] - 3

Idomítás - 4
Lovaglás - 4
Erdõjárás - 4

Fegyverek:
Hiequar - Ké: 11+25; Té: 24+54; Vé: 22+87; Sp:k6+4
Kézi nyílpuska - Ké: 3+25; Cé: 9+42; Táv: 30 m; 1k3

Felszerelés:
- Hiequar 2db... fekete acélból //semmi bónusz, csak jól néz ki//
- Kézi nyílpuska + 50 vesszõ
- Fejvadász vért (Láncing)
- Furulya
- Álcázó készlet
- Álöltözeti kellékek
- Közepes hátizsák (váltás ruhák, tisztálkodási szerek)
- Fegyverméreg (a vesszõkre... Kínméreg... a típust döntsétek ti el) 20 adag (1 adag 1 vesszõ)
- Ló (lószerszámok, kellékek)
- Élelem, tömlõ(víz)


NJK-k, csatlósok, kísérõk:
- Társa, testvére, védence mind-mind egy személyben: Syer'Lyarquin Squelver - A Holt szavakkal élõ

Vagyon:
3 arany 2 ezüst 67 réz

Ismert mágiák:

Dalmágia: (5/12)
- Félelem dala
- Kínok dala
- Halál dala
- Bénítás dala
- Feledés dala

Fénymágia: (15/44)
- Vakság okozása
- Távolságtorzítás
- Félelmetes fegyver
- Bûvharc
- Lényalkotás
- Tanulmány
- Fókuszált fény
- Fantom sereg
- Ködalak
- Alakváltás
- Illúziótalaj
- Délibáb
- Rémítés
- Hamis teleportáció
- Nyílzápor

A hozzászólást 23 alkalommal szerkesztették, utoljára Con Larrodan 2007.05.11. 11:50-kor.
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3217
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2007.04.20. 17:00

Ha számolásban van hiba kérlek még most szóljatok... ^^"
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3217
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2007.04.20. 17:47

Üdv!

A kráni elfnek nem ezek a faji tulajdonságmódosítói. :P Hanem:
erõ -1
gyorsaság +1
állóképesség -1
szépség +1

Egyébként számításaim szerint 1 KAP még marad is. Pontosabban az összeseket összeadva 373 jön ki, de a nyelvismeret 4. fokára még egyet felszámítottam. :wink:

Egyébként a többi számolás oké. A képzettségeknél a sequorral nem értek teljesen egyet, emrt az nem kráni elf fegyver ezek meg csak a sajátjaikkal tanulnak bánni eredetileg, de ezt majd a többiek is véleményezik gondolom.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2007.04.20. 18:12

Ok :P
Jó nekem más is a sequoron kívûl de lényeg, hogy a Hiequarral párban legyen ;)

Edit: Akkor mostani felállás szerint 2 db Hiequarral nyomom, és nincs sequor
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3217
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2007.04.20. 18:52

A kéthiequar okés.

A számok majdnem jók. Mostmár rényleg 375 KAP. Csak a tulajdonságok összesen az 142, és a képzettségek összesen 42. :P :lol:

Egyébként részemrõl mehet. Az elõtörin meg csámcsogjon más. :D

Ja igen. Azt kihagytam, hogy a CÉ faji alapja az 35. :oops: :lol:
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2007.04.20. 19:11

Ok, minden számszerû módosítás megvolt...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Con Larrodan 2007.04.24. 12:26-kor.
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3217
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2007.04.23. 8:08

Belefutottunk Quatorral egy olyanba hogy:

Írás/olvasás lefedi e a hólyagírást? Mivel kultúrkörre kell felvenni, és a kari a kráni elf nyelvet tanulta, és az elf írás eredetileg a hólyagírás így ezt már magában foglalja, nem?
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3217
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2007.04.24. 12:03

Ezzel véglegesíteném a karakterlapot, ma felkerül Sionnal az elõtörténetünk is :)
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3217
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Az Álmok Õrzõje » 2007.04.24. 13:26

Jöjjön akkor a testvér bírálata:

Az Írás/olvasás lefedi a hólyagírás tudományát is!

A %-os értékeket annyiban javítanám ki, hogy a Veszélyérzékhez nem az ügyesség 10 felettije jár, hanem az érzékelésé, az Ugráshoz meg az erõ 10 feletti értéke adódik hozzá. (Én azt a tulajdonságot számítom bele, mely megvan határozva a képzettségnél, hogy mely érték X-szeresét nem lépheti túl a képzettség %-os értéke.)

Még esetleg annyit javasolnék, hogy egy bárdnak elkel az Éneklés képzettség :roll:

Más meglátásom nincs :)
Álmodban
bármit megtehetsz… Hagyd hátra szürke életed!
Ott repülhetsz most, hol mindent lehet.
Ne álmodj jövõt… csak szárnyaló jelent!
/ Sosy - Álomország /
Avatar
Az Álmok Õrzõje
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 357
Csatlakozott: 2007.02.26. 22:29
Tartózkodási hely: Tükörvilág
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2007.04.24. 13:30

Ok!

A %-os képziket javítottam... ehh... éneklés... a fene essen bele :lol: Hány kp af-en? vhogy kispórolom :D
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3217
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Az Álmok Õrzõje » 2007.04.24. 13:36

:D

2.fokon 2 Kp
3.fokon 4 Kp
Álmodban
bármit megtehetsz… Hagyd hátra szürke életed!
Ott repülhetsz most, hol mindent lehet.
Ne álmodj jövõt… csak szárnyaló jelent!
/ Sosy - Álomország /
Avatar
Az Álmok Õrzõje
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 357
Csatlakozott: 2007.02.26. 22:29
Tartózkodási hely: Tükörvilág
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2007.04.24. 14:38

Dobtam az anatómiát, helyette kapból vettem a fegyv. használatot, a maradék kp-ból pedig lett az éneklés... 8) Az elõsztori is készen áll. No zúdítsátok :)
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3217
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2007.04.24. 18:22

Üdv!

Az elõtörit megnéztem hosszilag, ahogy mondtam, hogy meg fogom nézni. :twisted: Ez biza még a 12-es, zsúfolt elrendezésben is 3! oldal. 8)

Ugyan azt is mondtam, hoyg kíméletlenül nyisszantok, de mivel ez az elsõ ilyen felszólításom, így csak jelzem. :lol:
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: A Rászil » 2007.04.24. 19:08

Elégedett vagyok az elõsztorival, a képzettségekkel is, bár nagyon profi lett, de mondjuk volt ideje megtanulni a dolgokat jól...mindössze azt találtam, hogy az UT-ben nincs erdõjárás.
Huhhhú de tápos itt valaki?! :lol: No jó, kijön a kap-ból meg minden, de hogy 35-ös Té alap...ez rengeteg! de ha ragaszkodsz hozzá...végülis Rad lesz a házigazdád. Szerintem alapértéknek sok, még egy tápos, kráni gyilkológépnek is. Bár ezt is lehet a sok felkészülés számlájára írni, meg a sok veszélyes helyzetére, hasonlóan mint a sok magas képzettséget, de ennyire?! No jó, meggyõzhetõ vagyok, ha csak én sokkallom majd ezt a magas TÉ alapot, akkor kezdem majd azt hinni, hogy túl mereven fogom fel az UT elveit. (bár volt hogy én lettem leoltva a túl nagy szabadságvágyammal... :wink: )
Avatar
A Rászil
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 451
Csatlakozott: 2007.02.19. 21:26
Tartózkodási hely: Taba el Ibara
Vissza a tetejére

Következő

Hozzászólás küldése
20 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség