• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Eldwyr (Grokht Hrghtma)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
20 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Eldwyr (Grokht Hrghtma)

HozzászólásSzerző: Eldwyr » 2007.02.20. 20:27

Adatlap

Név: Grokht Hrghtma
Szint: 2
Faj: Khál

Tapasztalati pontok: 3

Képességek faji módosítókkal

Erõ: 21
Gyorsaság: 20
Ügyesség: 19
Állóképesség:17
Egészség: 17
Szépség: 8
Intelligencia:12
Akaraterõ: 14
Asztrál: 10
Észlelés: 15

(157 KAP)

Harcértékek:
KÉ alap 10 (KAP) + 2+2 (HM) + 19 (Képesség)= 33
TÉ alap 27 (KAP) + 5+5 (HM) + 30 (Képesség)= 67
VÉ alap 75 (KAP) + 4+4 (HM) + 19 (Képesség)= 102
CÉ alap 0 (KAP) + 0 (HM) + 9 (Képesség)= 9
HM/szint 11/szint

(145 KAP)

Életerõ és fájdalomtûrés pontok:

ÉP alap 5
Max. ÉP 12
FP alap 6
FP/szint 12
Max. Fp 41

(52 KAP)

Képzettség pontok
KP alap 0
KP/szint 3
Max. KP 3

(6 KAP)

Képzettségek
Kúltúra (származás szerint) 3
Élõ nyelv (kultúrkör szerint) 3
Helyismeret (kultúrkör szerint) 3


Fegyverhasználat (Ghon) 4
Fegyverhasználat (Khrga) 3
Kézváltás 2
Akrobatika 3 ké:2,té:3,vé:3; +5HM
Vakharc 2

(14 KAP)

KP-ból
Élõ nyelv (Közös) 3
Egyensúly érzék 12%

(Elköltött KP-k: 14)

Esés 20% Faji bonusz
Kétkezes harc 3 Faji bonusz
Lopakodás 30% Faji bonusz
Rejtõzködés 30% Faji bonusz
Ugrás 20% Faji bonusz
Mászás 20% Faji bonusz
Zárnyitás -30% Faji bonusz
Zsebmetszés -30% Faji bonusz
Erdõjárás 2 Faji bonusz
Vadászat 2+1KAP=3 Faji bonusz
Idõjóslás 2 Faji bonusz
Úszás 2 Faji bonusz
Futás 4+1(KP-ból)=5 Faji bonusz
Demonológia 2 Faji bonusz

(1 KAP)

Fegyverek:
Mancsok: KÉ:43; TÉ:87; VÉ:122; Sebzés: k6+5(erõbonusz) Tám/kör 2
Ghon: KÉ:48 (*); TÉ:92; VÉ:137; Sebzés: k6+3+5(erõbonusz) Tám/kör 1
Khrga: KÉ:40; TÉ:82; VÉ:116; Sebzés: k6+1+5(erõbonusz) Tám/kör 2

* A Ghon belharcban minden más fegyverrel szemben biztosítja a kezdeményezés jogát.

Különleges képességek:

- A rá irányuló veszélyt 20% eséllyel, az élete ellen irányuló veszélyeket 40% eséllyel érzi meg.

- Hallása és látása kétszerese egy emberének. Szaglása megegyezik az udvari orkokéval.

- Ordításával képes megvadítani az állatokat, kívéve ha azokat harcra tanított.

- Minden asztrális támadás +20 erõsséggel hat rá.


Felszerelés:Fegyverek, Harak, acélbõr khál vért SFÉ:4; MGT:-1, ruházat (kétdarab ágyékkötõ; két váltás barna ing; egy vastag, csuklyával ellátott, sötétszürke posztóköpeny), nagy hátizsák, erszény (vastag bõrszíjon a nyakban, az ing alatt), fenkõ, fegyverolaj, 20 m kötél, kovakõ és tapló, fûszerek, némi szárított hús, egy erõs kefe, tisztálkodó szerek, egy tucat bõr szíj.

Vagyon: 17 arany; 11 ezüst; 50 réz;

Csatlósok: nincs

Kapcsolatok: Marius; Aszisz gladiátor (megkeresheti ha segítségre van szüksége)

Utolsó módosítás: 2007.04.30.
A hozzászólást 11 alkalommal szerkesztették, utoljára Eldwyr 2008.06.01. 15:16-kor.
Eldwyr

Grokht Hrghtma
Avatar
Eldwyr
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 527
Csatlakozott: 2005.11.19. 12:24
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Eldwyr » 2007.02.23. 23:24

Szerkesztés alatt!!!

Elõtörténet:

Magasba emelt fejjel szimatolt bele a koromsötét éjszakába. Az ismerõs, emberi fül számára észlelhetetlen lépések hallatán tudta, hogy itt az ideje az õrségváltásnak. Nem mozdult. Megvárta, amíg a félelf dalnok lekuporodik mellé.

-Pihenj egyet Grokht! Holnap kemény napunk lesz.

Halk morranással nyugtázta társa szavait. Az igric volt az egyetlen a csapatban, aki feltétel nélkül, sõt érdeklõdéssel elfogadta a jelenlétét, így a khál is tisztelettel és bizalommal viseltetett iránta. Nem ment oda tûzhöz, az ideiglenes õrposzton maradt, maga köré csavarta hatalmas köpenyét, összehúzta magát, és szinte azonnal elaludt. Ütemes szuszogását csak egy-egy zaklatott morgás, vagy horkantás szakította meg.

-Megint álmodik. -súgta a szavakat Eldwyr.

*A kis Grokht és az egész népes családja a hatalmas természet és a szorgos mancsok által kialakított lépcsõzetes szurdok alján található törvényhozó trónus elõtt állt. Több ezer harcos várta az ítélet kihirdetését, ami egyben a rég óta dúló háború lezárását is jelentette. Egy hatalmas hím ugrott az emelvényre, a mancsait a magasba emelte, ezzel néma csendet követelve magának. A morajló tömeg lassan elhalkult. A hím körbe jártatatta tekintetét, majd az alant elhelyezkedõ klán vezetõjére nézett.

-A tanács meghozta döntését. -nem morgott hangosan, mégis még a legfelsõ szinten állók is tisztán kivehették szavait- A Hrgthma klán elvesztette a háborút és egyúttal a becstelenné vált! Az õsi törvények értelmében nem maradhatnak a Khag területén! A családot ezennel azonnali hatállyal számûzzük!!!

Az összegyült tömeg hangosan ütemes kántálásba kezdett, néhol vérfagyasztó ordítások rázták meg a falakat. Az alsó szint közepe táján egy alig húsz fõt számláló család viszont teljes csöndben fogadta a döntést. A klánfõnök jelzésére sorban leugráltak a párkányról, és a térség közepére lépkedtek, elvegyültek a már ott tartózkodók között, amíg a kisebb család feje Grokht apja elé lépett.

-A harcban követtünk, nem hagyunk cserben most se
.*

Egy apró neszre riadt. Karmait kiengedte, eltorzult pofával fordult a hang irányába, az ellenséget keresve, de csak Eldwyr alakját és a halvány fényben is jól kivehetõ nyugodt arcát pillantotta meg.

-Nincs semmi gond, csak egy kicsit elgémberedtek a tagjaim. – mondja a félelf miközben oldalra fordítja fejét, amit az egymáson elcsúszó csigolyák halk, de a mindent körül ölelõ csöndben, mégis hangos roppanásai kísérnek.- Aludj csak tovább!

Visszahúzza karmait, maga is kinyújtóztatja a tagjait, pozíciót vált és folytatja a pihenést. Reméli, hogy ezúttal nem folytatódik a múlt újra élése, de ma este nem kegyesek hozzá az álmai.

*Két család maradéka egy végtelennek tûnõ és erõt próbáló útszakasz után úgy döntött, hogy néhány napra pihenõt tart. Az üldözésükre kelt hadseregnyi horda valószínûleg feladta, mert már pár napja nem látták õket. A pihenés alatt szerét ejtették a halottaik búcsúztatásának is. A vének által vezényelt jelképes temetés alkalmával megemlékeztek a Khagból kivezetõ úton és a hordával való összecsapások során odaveszett családtagjaikról. Alig harmaduk élte túl az elsõ õshazájuktól távol töltött két hónapot. A vadakban és friss vízben gazdag erdõ megfelelõ tábornak bizonyult. A gyengébbek és a sebesültek végre regenerálódhattak, az erõsebbek vadászatokra indultak. A hatodik nap hajnalán csatazajra lettek figyelmesek. Az ideiglenes szállásuk egy emelvényen helyezkedett el így elég jól láthatták a történéseket. Néhány utazó igyekezett egérutat nyerni az üldözésükre kelt ellenfeleik elõl. Tisztán látszott, hogy esélyük sincs. Mind létszámban, mind felszerelésben elmaradtak a támadóiktól, de mivel azok beérték õket, harcba bocsátkoztak. Derekasan küzdöttek, de a túlerõ kegyetlen véggel kecsegtetett. A korábban õket tizedelõ horda most jóval könnyebb prédát választott magának.

-Segítsünk nekik! –szólalt meg ingerülten az egyik fiatal hím- Ezek a mocskos férgek, még a kölyköket se kímélik!

-Oldalba támadjuk õket. –mondta Grokth apja, miközben a hátára erõsítette a két Khrga-t
.*

Hangos szusszanás kíséretében emelte fel szemhéját, majd morcos képpel felült. Bambán bámulta a pirkadat elsõ sugaraiban fürdõ Eldwyrt, aki éppen a rögtönzött tábortûzre dobott néhány hasáb fát. Lusta macskára emlékeztetõ mozdulattal nyújtózott egyet, feltápászkodott, és a közeli csermelyhez sétált a szomját oltani, és egy kicsit távolabb a reggel esedékes hólyagfeszítõ érzést csökkenteni. Dolga végeztével ismét megáll a víz mellett és megmosdik, majd felegyenesedve végig néz a még szunnyadó karavánon, aminek a kíséretét pár napja elvállalta. Mivel az induláshoz még korán van, de aludni már nincs kedve, ezért letelepszik a bárd mellé.

-Az álmaid?
-Igen. –bólint a busa fejével- pár naponta visszatérnek, pedig már nagyon régen történtek ezek a dolgok.
-Nincs kedved folytatni a tegnapi beszélgetést? Mi történt azután, hogy megvédtétek az embereket?

A khál elõször társára, majd ismét a karavánra tekint. Beleszagol a levegõbe és nyugodt szenvtelen hangon, belekezd.

-Jobb dolgunk úgy sincs. … A hímek teljesen meglepték a hordát, így a siker teljes volt. Az emberek rendezték soraikat, eltemették halottaikat és elindultak. Mi pedig a vezetõjük invitálására hozzájuk szegõdtünk. Furcsa szövetség alakult ki köztünk a hosszú út alatt. Mi õket védtük a vadonban, õk minket védtek a településeken. Egy idõ után a hírünk megelõzött minket és mindenhol nagy csodálattal fogadták a fajtámat. Végül megérkeztünk a déli városállamok egyik nagyobbacska hercegségébe, ahová újdonsült társaink tartoztak. Ismét egy trón elõtt álltunk. Az út során ránk ragadt csekélyke nyelvtudásnak köszönhetõen, megértettük, hogy hálásak, azért amit értük tettünk, és arra kérnek, hogy maradjunk a hercegség szolgálatában, és védjük õket a szomszédos hercegségek és az átvonuló portyázók ellen. Nem volt kérdés, hogy mit kell tennünk, hát hûségesküt fogadtunk. Egy szomszédos erdõség lett a lakhelyünk. El lettünk látva mindennel, amire a klánnak szüksége volt, cserébe mi rendet teremtettünk a határvidéken. Én ugyan még kölyök voltam, de még nekem is jutott a feladatokból bõven. Apám oldalán nevelkedtem, aki hatalmas és büszke harcos lévén, engem, és az összes testvéremet azzá nevelt. Tartottuk a hagyományainkat és a régi normák szerint éltük életünket. Nekünk köszönhetõen jó ideje már béke és rend uralkodik új otthonunk területén. Kíváncsiság és a kalandvágytól hajtva néhány hónapja apám elé álltam és engedélyt kértem a család elhagyására. A vártnál sokkal jobban fogadta a kérésemet. Elmondása szerint már rég óta figyelt, és sejtette, hogy hamarosan eljön az a nap, amikor elszakadásomat fogom kérni. Ellátott a szükséges felszereléssel, és az addig számunkra használhatatlan, de ebben a világban olyan nagy szerepet játszó pénzzel, és egy hatalmas ünnepség után utamra engedett. Mivel sokszor láttam el testõri feladatot a herceg utazásai során, ezért már volt egy kevés ismeretem az erdõnkön kívüli világról. Gyakran hallgattam az emberek történeteit, ezért úgy döntöttem, hogy a kalandozók városaként emlegetett Erionba utazok. … Ez az én eddigi életem története.

Kinézet.

A fajtársai szemében is hatalmasnak számító hím. 8 láb magas, 185 kg súlyú. Méreteit ellenére rendkívül gyors. Egész testét – az arcát is – kék bunda, a marját a fejét és a mellkasát kékes-fehér sörény illetve szõrzet borítja. Sörényét gyakran fonatokban hordja. Szemei kénsárga macskaszemek, amik baljósló külsõt kölcsönöznek neki. Gyakran megbámulják óriási méretei és bendõjének befogadóképessége miatt, de ez már nem zavarja. Farka 3,5 láb hosszú és fekete bojtban végzõdik. Ha unatkozik vagy erõs izgalmi állapotban macskákhoz hasonlóan csapdos vele. Ágyékkötõt és inget visel. A ruhatárához tartozó köpenyt csak ritkán használja. A két Khrga-t és aGhon-t a hátán keresztbe vetve hordja, a Harak általában a hátizsákban tartja a rozsdásodást megelõzendõ gondosan lekezelve.

Jellemrajz:

A régi Khál hagyományok szerint nevelkedett, ennek köszönhetõen nagy hangsúlyt fektet a becsületre. Nem kedveli a becstelenséget, így az alvilági szokások elég távol állnak tõlle. Büszkének és rettenthetetlennek tartja magát. Joggal, hiszen ez így is van. Az emberek világát idegennek, de nagyon érdekesnek tartja. Nem keres barátokat, jól megvan egyedül, de ha egy érdekesebb, vagy esetleg egy a khálok szemében is becsületre méltó személlyel hozza össze a sors, akkor közös utakon járhatnak egy ideig. Ha egyszer valamit kimond, ahhoz akár haláláig tartja magát, habár volt már olyan eset, hogy a naivitásának köszönhetõen csalással kicsikart ígéretét nem tartotta be, viszont becsapóját gyorsan és véresen lerendezte. Fajának hirtelen természete rá is jellemzõ, ezért ugyan tiszteli az élet szentségét, hamar fegyvere után nyúl. Egyes rá irányuló varázslatokra elég rosszul reagál, és mivel már ebbõl adódtak problémái korábban, minden új megbízóját felvilágosítja a tapasztaltakról.
A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára Eldwyr 2007.03.03. 0:27-kor.
Eldwyr

Grokht Hrghtma
Avatar
Eldwyr
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 527
Csatlakozott: 2005.11.19. 12:24
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Alauron » 2007.02.24. 11:03

Úgy látszik én kezdem:

Tetszik a karakter, az elõtörténet is szép egyszerû, a viselkedése ösztönös, és ez naogyon jó egy ilyen cicusnál. Az értékeivel sincs gondom, sõt nyugodtan lehet, hogy egy szép megtermett példánnyal van dolgunk. Egyedül a fegyverhasználat 5.-öst tartom soknak, elsõ szinten még a négyes is sok szerintem.
(Nézd meg Sion bírálatát, õ csak egy 4.es és egy 3.as fegyverhasználattal akart kezdeni, de azt is sokaltuk, aztán megegyeztünk végül... )
Szóval szerintem legyen az egyik 4. a másik 2. így mesteri már az egyikben a másik csak kiegészítõfegyvere, vagy legyen mindkettõ 3.as, úgyis profi benne.

Ugyanmár, ígyis NAGYONDENAGYON jól harcol!
Ne légy ma ez,
holnap emez,
s jövőre ismét
mást szemezz.
Érc légy, mely
mindig egy marad,
ne törmelék - dirib-darab.

(Henrik Ibsen)
Avatar
Alauron
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1273
Csatlakozott: 2006.05.25. 12:41
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Hakea Ello » 2007.02.24. 11:24

Az elõtörténet példás, stílusa nagyon kellemes, jutalmat fogok érte javasolni.

Alauronhoz csatlakozom a fegyóhasználattal kapcs. Mivel azonban a khálok kultúrájában sokkal mélyebb a fegyverek hagyománya, ezért a 4/3 as kombót engedélyezem, amit másnál nem tenném meg soha. Az akrobatika 4 viszont nagyon szúrja a szemem, én tudom mire képes az a képzi és elsõ szinten senki nem birtokolhatja már csak tanulásának nehézsége miatt sem. A khál faji bónuszai kimerítik mozgékonyságának alappotenciálját, az akrobatika tanulandó képzettség, és végül, de nem utolsósorban, a khál testsúlya mellett elég abzurd. 2es max. A többi rendben van.
"Don't make me send you to another dimension."

Alix Dea Dakk - Karlap
Haifa Al Zahra - Karlap

Karihangok: 1 2 3 4 5 6

LOBOGÓK HAMVAI ONLINE SZEREPJÁTÉK PROJEKT
Hakea Ello
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1412
Csatlakozott: 2006.01.16. 22:01
Tartózkodási hely: Vác
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Tysson-lar » 2007.02.24. 11:52

Csatlakozok az elõttem szólókhoz:hoz: Példás maga a kivitelezés, én azt mondanám, fegvyereknél 4-3, akrobaikánál 2. Fektesd be a maradék pontokat szerintem valami szakmára vagy hasonlóra... teherbírás vagy ilyesmi :wink: Midnen más rendben.
"A barátom és hû követõm? Nem is tudom... Meghalt már valaha értem?"- Jakirte Jak Cyr

Lorg, a Rút
Tysson-lar
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1153
Csatlakozott: 2005.11.08. 19:37
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2007.02.24. 11:58

És jön a nõ, aki a macskákat eddig csak simogatta az ölében... :lol:

Rokonszenves a személyiség, hangulatos az elõtörténet.
Én is magaslom azt az ötös fegyverhasználatot, a 4/3 elég, olyan robosztus példány lehet, hogy hûûûû...:) Az akrobatika képzettséget annyira nem ismerem, de ha a nálam tájékozottabbak azt mondják vedd le, melléjük állok :wink:

UI:...egy khál tud dorombolni? :P :lol: :oops: (na ki kérdezhet ilyet, ha nem én?)
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Shirin Horha » 2007.02.24. 12:09

hello,

csak annyit fûznék hozzá az akrobatika képzettség kapcsán,hogy én épp azért mert khál az illetõ engedélyezném a hármast is.a testsúlya egyáltalán nem akadály neki szerintem ebben,mivel a játszható fajok közül egyértelmûen a legnagyobb,leghosszab ugrásokra képes,és ez jelenti ha jól tudom az akrobatika alapjait is...én úgy gondolom,hogy(ha negyedik fokon nem is,de)3.fokon ismerheti a képzettséget,mint egy sajátos,khálokra jellemzõ harcmodort.elég sokat olvastam a khálokról,és egy akár 7m-es vízszintes,és 3,5m-es függõleges ugrásra képes macskafélének lehet,hogy nem elfogadható,hanem szükséges is az akrobatika-szerintem mehet Akrobatika 3.fok.
"...hisz mire jó a halál,ha nem váltja fel az élet adománya, és mire jók a kacajok, ha egyetlen teremtett lélek sem ismeri fel, mert az egész világ zokogásba fullad."-Keith Alanson:Por a porhoz
Shirin Horha
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 423
Csatlakozott: 2006.08.07. 23:40
Tartózkodási hely: Doran könyvtárainak mélyén...
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Eldwyr » 2007.02.24. 13:04

Köszönöm az értékelést.

A fegyverhasználatokat leveszem 4. illetve 3. szintre. Az akrobatikával kapcsolatban ugyanazért voltam olyan bátor, amit Shirin említett, ezért szerintem a 2. szint kevés. Én inkább a 3. szint mellett vagyok. A felszabadult KAP-ok sorsáról, még nem döntöttem. Ha meglesz szólok.

U.I: Navaratna! Ha jó helyen simogatják dorombol. :) :oops:
Eldwyr

Grokht Hrghtma
Avatar
Eldwyr
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 527
Csatlakozott: 2005.11.19. 12:24
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Hakea Ello » 2007.02.24. 13:38

Akrobatika 3 rendben van.

Fú mi ez a pajzánkodás? :D
"Don't make me send you to another dimension."

Alix Dea Dakk - Karlap
Haifa Al Zahra - Karlap

Karihangok: 1 2 3 4 5 6

LOBOGÓK HAMVAI ONLINE SZEREPJÁTÉK PROJEKT
Hakea Ello
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1412
Csatlakozott: 2006.01.16. 22:01
Tartózkodási hely: Vác
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Alauron » 2007.02.24. 13:52

Akro 3.
Fegyverhasználat akkor 4. és 3. szerintem reális:)

Nem akarsz esetleg egy szexuális kultúrát a megmaradt Kap-ból? :D 8)
Ne légy ma ez,
holnap emez,
s jövőre ismét
mást szemezz.
Érc légy, mely
mindig egy marad,
ne törmelék - dirib-darab.

(Henrik Ibsen)
Avatar
Alauron
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1273
Csatlakozott: 2006.05.25. 12:41
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2007.02.24. 13:54

Rendben, legyen akkor így...

Hát...ha véletlenül Erionban összetalálkozna Dácina ezzel a cicával... :roll:
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Tysson-lar » 2007.02.24. 16:17

Elfogadva :wink: Részemrõl... :oops: de azt hiszem beszélhetek a többiek nevében is :wink: Akrobatika 3, fegyóhasználat 4-3...
"A barátom és hû követõm? Nem is tudom... Meghalt már valaha értem?"- Jakirte Jak Cyr

Lorg, a Rút
Tysson-lar
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1153
Csatlakozott: 2005.11.08. 19:37
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Eldwyr » 2007.02.24. 17:07

Navaratna írta:Hát...ha véletlenül Erionban összetalálkozna Dácina ezzel a cicával... :roll:


Erre éppen van esély. Oda tart.
Eldwyr

Grokht Hrghtma
Avatar
Eldwyr
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 527
Csatlakozott: 2005.11.19. 12:24
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Eldwyr » 2007.02.24. 18:09

Alauron írta:Nem akarsz esetleg egy szexuális kultúrát a megmaradt Kap-ból? :D 8)


Hosszas vacilálás után úgy döntöttem, hogy mégsem a szaxuális kúltúra képzettségre költöm a 3 KAP-ot :D , hanem megemelem a vadászat képzetséget 1 ponttal és vásárlok egy vakharc 2. szintet.

A pénzt még nem kérdeztem meg 2,5 arany reális?
Eldwyr

Grokht Hrghtma
Avatar
Eldwyr
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 527
Csatlakozott: 2005.11.19. 12:24
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Kalmárfejedelem » 2007.02.26. 11:40

Ha nektek megfelelõ a 4/3-as fegyverhasználat akkor legyen. De szerintem elsõ szintû karakter ne kezdjen mesterfokkal. Egy normálisan reguláris hadseregben kiképzett katona elsõ szinten 3. fokon tudja használni a fegyverét. Szerintem ez a reális.
Avatar
Kalmárfejedelem
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1058
Csatlakozott: 2007.02.21. 13:12
Tartózkodási hely: Erion - Kereskedõnegyed
Vissza a tetejére

Következő

Hozzászólás küldése
20 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség