• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

A fórum regisztrált tagjai cseveghetnek itt egymással.

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
392 hozzászólás • Oldal: 5 / 27 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 27

HozzászólásSzerző: Tysson-lar » 2007.02.15. 23:10

No...

SZimbólummagic egyszerûbben:

1. fok: A kari már tudja, mi az hogy rúna, mi az hogy szimbólum és mi a köze a kettõnek egymáshoz.

2.fok: Az ember már meg tudja állapítani egy adott szimbólumról elégggé bizonytalanul, hogy mi is az. Lehet magic forge-olni.

3. A bm meg a boszi profin magic forge-ol és egész jól meg tudja modnani, mi is az a szimbólum amit lát

4: A vari tud jelmágiázni. Minden jelmágus ilyen fokon ismeri a képzit

5: Pro jelmágus :lol:

Namármost... le is írtam az elsõ Hszem végére: A KM/HM HA ÜGYES A JK AKKOR OSZT Yp/Kp-t. Azaz: plecsniként a JK ha valami ügyes dolgot csinál, azaz ha egy párbajhõs szópárbajban nyer, kap 1 Yp/Kp-t. Ehhez valami nagyszabásúbb dolog kell, amiért nem jár szintlépés, de azért nem egy hétköznapi cselekedet... mondjuk egy toli oylan ügyesen kilop valamit valahonnan, hogy a végig õt fiygelõ se veszi észre... iylesmire kell gondolni. A vari mondjuk mágiájának felahsználása nélkül valami nagyon durva szituból kivágja magát... a pszi ügylet ezzel megoldva.

Limi: A varázslatok szekcióját így utólag már értem, nem vettem észre az alacsomag dolgot. A tûzmágiával kapcsolatban maradhatna az, ami az elsõ hszben van rögzítve?
Ja és egy dorani adeptus... ha nem is kezdhet 4. szinten... amint elegendõ kp-je gyült össze rá, had vegye meg a magasabb fokot. Viszont... vezessük azt be, hogy minden mágiahasználó vizsgamunkaként egy egyéni varázslattal/mozaikkal kell hogy induljon. Színesítésként se rossz, ráadásul nicns az, hogy egy betegségmágus 6 varázslat közül válogat... legalább akkor +1 varival indul :P Vélemény?

Képzettségcsomag: I vote for anti-képzettségcsomag team. Szóval... beállok Limiék táborába. Ezzel azt hiszem eldölt a szavazás :P Nem azért, mert én álltam be, hanem mert õk lettek többen... így a szükséges átalakításokat mindjárt végzem. Szeretném, hogy midnenki bólintson minderre. :)
"A barátom és hû követõm? Nem is tudom... Meghalt már valaha értem?"- Jakirte Jak Cyr

Lorg, a Rút
Tysson-lar
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1153
Csatlakozott: 2005.11.08. 19:37
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Quiasse Limenel Umassyras » 2007.02.15. 23:14

Bólintottam :D Végre csinálhatom normálisan a karimat. :P :wink:
"Új faj az ember, sok baj van vele
Ráordítok egyet, kiomlik a bele."

Részlet Roquar Qrassys aquír bárd balladájából.
Avatar
Quiasse Limenel Umassyras
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 2168
Csatlakozott: 2005.10.20. 14:43
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Tysson-lar » 2007.02.15. 23:18

No... amint lesz rá idõm, módosítom az alapszabáylt. Igazából csak kis változtatások kellenek, lényegében megvan már minden :) Holnap ha midnen igaz...
"A barátom és hû követõm? Nem is tudom... Meghalt már valaha értem?"- Jakirte Jak Cyr

Lorg, a Rút
Tysson-lar
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1153
Csatlakozott: 2005.11.08. 19:37
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Hakea Ello » 2007.02.16. 3:13

No gyerekek.

Elküldtem karim adatlapját elõtöri topicba. A szabályok amelyek alapján csináltam:

Nincs képzicsomag
Nincs elsõdleges, másodlagos, tiltott képzi
Alapképzik: kultúra helyismeret élõ nyelv 3
Faji bónuszok maradnak
KM-mel megbeszélt varázslói bónuszok maradnak

Mivel a képzettségeknél nõtt a választási lehetõség és néhány, a kaszt szempontjából létfontosságú képzi is alakult, aminek ismerete eddig nem került semmibe, azokat megvettem. Pl.: Auraérzékelés, ami az asztrális kép elemzését teszi lehetõvé, amit a fürkészéssel kapunk.

Kérdés az, hogy mennyi Yp-t vehetek így utólag szintenként. Mint asztrálmágus, iszonyatosan fontos számomra, mert ebbõl fizetem a fürkészéseimet, a mágikus pillantást, stb. Ennek fényében az eddigi 6-ot céloznám meg, a maximum úgyis 7.
"Don't make me send you to another dimension."

Alix Dea Dakk - Karlap
Haifa Al Zahra - Karlap

Karihangok: 1 2 3 4 5 6

LOBOGÓK HAMVAI ONLINE SZEREPJÁTÉK PROJEKT
Hakea Ello
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1412
Csatlakozott: 2006.01.16. 22:01
Tartózkodási hely: Vác
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Hakea Ello » 2007.02.16. 4:23

Miro is kész, az elvek ugyanazok. Azonban ezzel a karival kapcsolatosan is felmerülhetnek kérdések, néhányat elõre szeretnék tisztázni.

Miro felrúgja az általános fejvadász-sémát. Ez a lány nyílt harcban semmit nem ér, az egész karakternek a gerince a rejtett támadás képzettség. Ha megfigyelitek, eköré épül minden. Ugyan a képzettség követelményeket hatályon kívül helyeztük, mégis igyekeztem a józan észnek megfelelõ segédképziket venni, pl. álcázás (fegyver...), egy teljes idegen kultúra-nyelv-helyismeret csomag, ami a könnyebb beépülést segíti, stb.

Másik nagy kérdés a Kp/ szint. 15 egy fejvadásznak? Nem, nem vagyok meghibbanva. A következõ miatt van erre szükség: hol is van az a 20%/szint amit ETK alapján kapott? Lehet %/szintet venni? Nem, és nem. Ezért, átszámolva a huszat, felfelé kerekítve 7 kp + szükséges hogy fejleszthessem a százalékos képzettségeimet, így 8 kpm marad, ami egy képzikre kihúzott karinak nem éppen sok.
"Don't make me send you to another dimension."

Alix Dea Dakk - Karlap
Haifa Al Zahra - Karlap

Karihangok: 1 2 3 4 5 6

LOBOGÓK HAMVAI ONLINE SZEREPJÁTÉK PROJEKT
Hakea Ello
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1412
Csatlakozott: 2006.01.16. 22:01
Tartózkodási hely: Vác
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2007.02.16. 10:15

Mivel nem varázshasználó karival kísérlek a szabad és nyílt játéktérre menni, a pszi/mana rész engem nem érint, jó is,mert ötös IQval nekem fél órán keresztül kéne magyarázni, hogy akkor most hogy van ez, s csak ez után jönnének a különféle csomag-nem csomag rész :D Vannak korlátaim. Ez nekem a szerepjátékos számolás :D matekfakos voltam, de rúgjon meg a ló, nehéz a felfogásom. Biztos jó amit kitaláltatok,de hülyén fogok meghalni. :)

HMként meg majd Alaurontól fogok úgy is segítséget kérni, hogy "He, ez meg akkor most hogy is van? Mit akar a karija? Ez így jó, vagy nem?!" Világ életemben a mesélési/játszási rész kötött le jobban, mint a számprücskölés... Tudom, fontos rész ez, de ami nem megy, nem erõltetem.

Az én karim (esetleg karijaim) úgy sem fog beleilleni szépen aranyosan egy kasztba, egy csomagba, így azt hiszem, nekem is a csomag ellen kéne letenni a voksom...(?)

Komolyan, fogom, leszívom Tyss, Limi, Hakea agyát és akkor képben lennék. :P :D
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Sion » 2007.02.16. 10:26

Mióta arról van szó hogy a könyvvel ellentétben nem kapnak a mágiahasználók alapból mindent, hanem fizetni kell érte, azóta nincs bajom azzal, hogy mindent venni kell. Az más tészta, hogy az udvari orkot hanyagolom, mert olyan hatalmas minuszokat kap, amik nagyon megnehezítik a dolgát. De a karaktert nem vetem el teljesen, csak erõteljesen át fogom alakítani... Például hogy nem ork lessz az szinte biztos...

Sion
Sion
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:43
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Quiasse Limenel Umassyras » 2007.02.16. 11:19

Sion:

Én csak egy valamit nem értetetm az ork karidban. Miért kapna akaraterõre minuszokat? Ha jól láttam -3 akaraterõt írtál faji bónuszként. Ilyenrõl én nem tudok.
"Új faj az ember, sok baj van vele
Ráordítok egyet, kiomlik a bele."

Részlet Roquar Qrassys aquír bárd balladájából.
Avatar
Quiasse Limenel Umassyras
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 2168
Csatlakozott: 2005.10.20. 14:43
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2007.02.16. 13:30

Üdv!

Majd, ha lehet a végleges, már nem módosítgatnivaló szabályzatot kéne teljesen lefixálni, hogy i9ndulhasson az érdemi karakteralkotás. Zehát egy végleges változatot mondjon valaki, ami már nem módosul hirtelen, ha valaki ismét beesik és rögtön reformál. 8)

Menéztem Hakea Miroját. Rögtön felmerültek kérdések, de azokat elõsször privátban, mert nem tudom, hogy hova lehetne véleményezni, fõleg, hogy nem vagyok helyszínmodi.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Tysson-lar » 2007.02.16. 17:10

No: elõbb módosítom a szabályokat, azután megnézem hakea kariját. Ezt a reagot editelem ha van valami.

EDIT: A papoknál még nem tudom mi a helyzet. MEg kellene vitatni. Én azt mondom, szféránként kellene felvenni a mágiát. Ha valaki Krad pap, akkor külön vegye fel a lélekre, külön az életre, ha valaki arelita, külön a halálra, külön a természetre és így tovább... ha ez rendben lenne, beleírom a Máiaarendszer részlegbe. Nos?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Tysson-lar 2007.02.16. 17:50-kor.
"A barátom és hû követõm? Nem is tudom... Meghalt már valaha értem?"- Jakirte Jak Cyr

Lorg, a Rút
Tysson-lar
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1153
Csatlakozott: 2005.11.08. 19:37
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2007.02.16. 17:44

Üdv!

A módolás elõtt még megkérdezném,hogy mi van a papokkal? Az õ szakrális mágiája hogy alakul? Arra gondolok, hogy ott is szférákra kell felvenni vagy ott egyszer elég és onnantól kezdve az Istene szféráit mindet tudja lökni? Vagy valami más szabály lesz rá?
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Tysson-lar » 2007.02.16. 18:00

Hakea Tia karijához: rendben lenne. Tegyük fel, 6 Yp-t kaptál szitnenként, úgy csináld meg. A többieknek hogy érthetõ legyen: mivel az UT-ben a pszit a HM adományozza nagy volümenû eseményeknél, és mivel Tia már 5-ös, ezért ha UT-re áttesszük meg kell határozni egy érétket, kb mennyit kaphatott a HM/KM-tõl. Mivel az ETK-ban 7-et kapott szitnenként, és az UT-ben kevesebb a pszi, neki mégis fotnos mert asztrálmágus, ezért 6 Pszi pontot kapna szitnenként a HM/KM-tõl. Mivel én voltam a KM-e és ismerem a játékát, ezért indokoltnak tartom ezt. Midnen más rendben is lenne. Kérés még: jelezd, hogy mennyi KP-t költöttél és írd le, mire. Az 1. szitnes hz-dat meg töröld, mert fölös.

A másik karakter: A 15 Kp/szint TÁP. Nem jó... szedd le 13-14-re. Hidd el, tudom miylen ak oncepció, mint Bedal ellenfelét ismerem :D De a 15 akkoris durva. 14-nél alább nem adjuk... mégiscsak fejvadász.
"A barátom és hû követõm? Nem is tudom... Meghalt már valaha értem?"- Jakirte Jak Cyr

Lorg, a Rút
Tysson-lar
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1153
Csatlakozott: 2005.11.08. 19:37
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Hakea Ello » 2007.02.16. 20:30

Tiával kapcsolatosan csak meg akartam mutatni, hogy magas szintû kari átírását hogy kell elvégezni. Mert az nem megy h azonnal 5. szinttel számolunk, elsõ szintrõl kell felhúzni. Egyébként pedig Miro javítva.
"Don't make me send you to another dimension."

Alix Dea Dakk - Karlap
Haifa Al Zahra - Karlap

Karihangok: 1 2 3 4 5 6

LOBOGÓK HAMVAI ONLINE SZEREPJÁTÉK PROJEKT
Hakea Ello
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1412
Csatlakozott: 2006.01.16. 22:01
Tartózkodási hely: Vác
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Tysson-lar » 2007.02.16. 21:34

Rendben. Devaltól tolom :D Majd szombat-vasárnap felteszem Toron két hiányzó szekcióját. De a papi magic dolgot át kellene beszélni még... az tetszik nektek mit felvetettem?

Ha igen, átírom és megkérem Cont, hogy az írást tegyük az Elõtörik Hogyan csiáljuk szekciójába...
"A barátom és hû követõm? Nem is tudom... Meghalt már valaha értem?"- Jakirte Jak Cyr

Lorg, a Rút
Tysson-lar
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1153
Csatlakozott: 2005.11.08. 19:37
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Quiasse Limenel Umassyras » 2007.02.17. 2:04

Elsõ dolog. ETK-ban a varik nem 7 pszípontot kaptak szintenként, hanem 6-ot. A slanek kaptak 5-öt és a pyarroniak 4-et mesterfokon, 3-at alapfokon. CSak megjegyeztem. :wink:

Szerintem bõven mehetne a szférikus mágia 8 részletben. Végülis van olyan táp mint a többi mágia és azokat is minimum annyi részre osztottuk. Szerintem legyen a szférákon belül szétválasztva kis és nagy arkánumra. Szóval egy Arelpap így lehetne mondjuk:

Élet szféra (kis arkánum) 3.fok
Élet szféra (nagy arkánum) 2.fok
Természet szféra (kis arkánum) 4.fok
Természet szféra (nagy arkánum) 3.fok
Lélek szféra (kis arkánum) 2.fok
Lélek szféra (nagy arkánum) 1.fok

Meg hasonlók. A szférikus mágia 5. foka amúgyis rettentõ táp. Alap erõsítésen ingyen nyomják a varikat. :? Dehát az istenek hatalma nagy. Meg 1. szinten nem rohangál senki szférikus mágia 5-el.
"Új faj az ember, sok baj van vele
Ráordítok egyet, kiomlik a bele."

Részlet Roquar Qrassys aquír bárd balladájából.
Avatar
Quiasse Limenel Umassyras
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 2168
Csatlakozott: 2005.10.20. 14:43
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
392 hozzászólás • Oldal: 5 / 27 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 27

Vissza: Csevegõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség