• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Gianaggal kapcsolatos topic

"Gianagban mindenki úr"

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
12 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Gianaggal kapcsolatos topic

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2008.10.11. 10:30

Üdv mindenki!

Ezt a topicot azon célból nyitottam, hogy mindenki ide írhatja be gondját, baját, kívánságait stb...

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vyan Lefydd 2008.10.11. 15:40-kor.
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: Gianaggal kapcsolatos topic

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2008.10.11. 10:35

Üdv!

Lenne is egy bejelentésem. Mint bizonyára értesültetek róla, a forum átált UTK-ra. Innentől kezdve csak is az ilyen rendszer szerint megalkotott karakterek kerülhetnek be Gianag ban.

NAGYON FONTOS: azon játékosoknak akiknek karakterük még a régi rendszer szerint készült nem kell átírni a karaktert UTK-ra. Ha két (rendszer szempontjából) különböző kari találkozik akkor nem csinálunk belőle problémát nyugodtan játszhatnak együtt. Szerintem egyiknek vagy másiknak sem lesz túl nagy előnye vagy hátránya.

Köszönöm

Minden tisztelettel: VYan Lefydd Gianag hercege
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: Gianaggal kapcsolatos topic

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.07.24. 17:21

Üdv!

Vyan kérésére ide írom a vízvarázsló általam készített koncepcióját. Várom a véleményeteket!

A giangi vízvarázsló

A zord, négyszögletes tornyok városa alatt rejtőzik egy olyan iskola, melynek létezéséről még a Szövetségen belül sem tud mindenki. Egy hatalmas földalatti tó partján építették azt a borongós épületegyüttest, mely a giangi vízvarázslók rendjét óvja. A növendékeket részint Doranból küldik az ottani mesterek, részint az észak járatlan útjain vándorló magányos tanítók vezetik őket Sinog Kulba. Akik már láttak vízvarázslókat hatalmuk gyakorlása közben, bámulatos történeteket beszélnek róluk. Az őselemet ujjuk köré csavarva számtalan alakban képesek a megformálásra. Hártyavékony, beszélő szolgákat éppúgy létre tudnak hozni, mint pusztító áradatot, vagy szorosan a testre simuló, lágy vízbilincset.

(Új Törvénykönyv 416. oldal)

Harcértékek

A vízvarázslók nem fordítanak komolyabb figyelmet a közelharcra, az esetleges összecsapások során inkább varázshatalmukra támaszkodnak. Ritkán vásárolnak 4-nél több HM-et KAP-jaikból.

Életerő és Fájdalomtűrés

A vízvarázslók ritkán kerülnek szembe olyan helyzetekkel melyet nem képesek mágiájuk segítségével megoldani. Emiatt szintenkénti 2 Fp-vel megelégszenek.

Képzettségek

A vízvarázslók jártasak több tudományos, világi és misztikus képzettségben, ezért rengeteg időt fordítanak a tanulásra, és meglévő tudásuk fejlesztésére. Szintenként általában 10-zel növelik Kp-jaik számát.

Varázserő

A vízvarázslók hatalmukat - akárcsak a varázslók - a Manahálóból nyerik, melyet a víz megzabolázására használnak fel. Mágikus erejük már-már vetekszik a varázslókéval. Szintenként átlagosan 8-cal növelik Mp-jeiket.

A vízvarázsló induló képzettségei

A vízvarázslók már 1. Tsz-en is igen sokszínű és szerteágazó képzettségekkel rendelkeznek:

Tapaszalati mágia (Vízmágia) 3. fok
Pszi (Pyarroni - Tudat-fa) 3. fok
Őselemi mágia (Csak az elemi vízre!) 2. fok
Írás/olvasás 3. fok
Nyelvtudás 3. fok
Számtan/mértan 3. fok
Udvari etikett 2. fok
Politika/diplomácia 2. fok
Történelem 2. fok
Fegyverhasználat 2. fok
Úszás 2. fok

A vízvarázsló képzettségei, melyeket mesterétől az Oktatás képzettség 4. foka által nyújtott bónuszokkal tanulhat:
Tapasztalati mágia, Pszi (Kyr Metódus), Őselemi mágia (Csak az elemi vízre!), Írás/olvasás, Nyelvtudás, Kultúra, Számtan/mértan, Udvari etikett, Politika/diplomácia, Történelem, Fegyverhasználat, Úszás, Hajózás, Csomózás, Térképészet, Művészetek, Szakma, Időjóslás, Élettan, Herbalizmus, Orvoslás, Alkímia, Építészet, Mechanika.

A vízvarázsló fegyvertára:

A vízvarázslók, ha fegyverforgatásra kényszerülnek, akkor a könnyebb fegyvereket részesítik előnyben, azok közül is a tőröket és az egykezes kardokat.

A vízvarázslók különleges előnyei és hátrányai:
I. A vízvarázsló karakter 6 KAP-os iskola háttere tartalmazza a Pszi érzékenység és a Mágikus fogékonyság hátteret, ezért ezekért nem kell külön KAP-ot költenie.
II. Különleges képességük a Vízmágia használata, melyet a Tapasztalati mágia (Vízmágia) 3. foka tesz lehetővé.

A vízmágia

A mozaik mágia őselemi része:

Őselem teremtése (csak ősvíz!)
Paraelem teremtése (csak elemi fagy!)
Formázások:
-Nyíl
-Kitörés
-Csóva
-Szőnyeg
-Fal
-Sátor
-Kupola (csak elemi faggyal!)
-Aura
-Kard
-Szabad elemi forma
-Szabad elemi formák kapcsolása

Egy E-nyi őselemi víz 5 ynevi font 4 fokos víznek felel meg. A vízvarázsló képes a Zónáján belül található vizet is formába kényszeríteni erősségenként 1 mp-ért és a formázás mp költségéért. A formázások Tsz-enként 1 körig maradnak fenn.

A boszorkánymesteri mágia természeti mágia része:

-Tenger felkorbácsolása
-Jégverés

A vízvarázslók további különleges képessége, hogy a meglévő természeti jelenséget megszüntetheti, vagy csökkentheti annak erejét, legyen az természetes vagy mágikus eredetű. A jelenség E-jét a KM határozza meg.

Egyedi varázslatok:

-Vízlélegzés
-Köd felidézése
-Vízfakasztás

Ez a három varázslat hatásában teljesen megegyezik az azonos nevű fohásszal.

-Vízészlelés
-Vízelemzés

Ez a két varázslat megyezik a hasonló nevű tűzvarázslatokkal, azzal a különbséggel, hogy ezek a vízre hatnak. A Vízelemzésnél tisztában lesz a folyadék pontos összetételével.

-Vízforralás/hűtés
-Szikkasztás

A varázslat leírását lásd lentebb.
A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára Rannien Siey 2009.07.27. 8:21-kor.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: Gianaggal kapcsolatos topic

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.07.24. 22:38

Szia Rannien!

Előre kérlek, hogy ne haragudj meg!...

Én nem látom értelmét, hogy egy vízvarázslót lebutítson bárki is ennyire.

Miért ne tanulhatna operálni a többi őselemmel, paraelemmel, esetleg a többi varázslói mozaikkal (pl. TAM mágia , időmágia többi része, rúnamágia, térmágia, egyéb mágikus módszerek!)?

Magyarázat az értetlenkedésemre:
Akik már láttak vízvarázslókat hatalmuk gyakorlása közben, bámulatos történeteket beszélnek róluk. Az őselemet ujjuk köré csavarva számtalan alakban képesek a megformálásra. Hártyavékony, beszélő szolgákat éppúgy létre tudnak hozni, mint pusztító áradatot, vagy szorosan a testre simuló, lágy vízbilincset.

Szabad elemi formák kapcsolása? ... írja is a mágia leírásánál: "...egy hatalmas Ősvíz gólem, mely egy Elemi Fagyból felépült kardot forgat..."
Akkor pont erre nem lenne képes?...

Miért ne tudjon időzítve létrehozni hatásokat?...
Miért ne formázhatna át természetes vizet mondjuk jéggé, hóvá, akármivé?...
Miért ne válhatna láthatatlanná?...
Miért ne csinálhatna jégből homonkuluszt?...
Miért ne tudjon távolba hatni?...
Miért ne tudjon teleportálni?...
Miért ne leplezhetné a varázslatait?...
Miért ne tudjon megszüntetni más varázslatokat?...
Miért ne tudja mindezeket leírni rúnákba?...

Hogy kaphat egyedi varázslatot (pl. vízlélegzés) a rend tagja az okés.
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Gianaggal kapcsolatos topic

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.07.25. 12:47

Üdv!

A koncepció alakul egész ügyes.

Na akkor alakítgassunk rajta még egy kicsit.

Az ötletem a következő alapvetően ( rendi háttértől és dolgoktól eltekintve) a tűzvarázsló karakternél minden tűz szót átírunk vízre.

Természetesen a speciálisabb dolgokra mint a fagy stb... ki kellene valamit találni. És az átalakulások/kítások után meg lenne a kaszt aminek az alapja a tűzvarázslók.

De ennek még én is utána járok egy kicsit, mert éppe az egyetemre a felvételimmel kapcsolatos dolgokat intézem.

Maradok: VYan

Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: Gianaggal kapcsolatos topic

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.07.25. 12:56

Nem kell ezzel a bejegyzéssel foglalkozni - úgy csináljátok ahogy akarjátok... De miért kérdezitek más véleményét, ha nem is foglalkoztok vele? ...

Egyébként azért vélem így a dolgokat, mert Doranból is küldenek oda tanoncokat... márpedig akkor közük van a tényleges varázslókaszthoz.

De nem szentírás, csak egy apró megjegyzés, amit figyelmen kívül lehet hagyni nyugodtan.
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Gianaggal kapcsolatos topic

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.07.25. 13:16

Már miért is ne foglalkoznánk vele? A jelentkező megírta az alapot és most agyalunk rajta.

Egyébként az ötletedet azért nem tartom jónak Yvett, mert Doranból nem gondolom, hogy a mágia szinte összes típusával felszerelkezett tanoncokat küldenék oda. Pusztán csak arról van szó, hogy a víz jobban tetszik neki mint a többi és fiatal mondjuk 5-6-7 éves korban átküldik Sinug Kulba anélkül, hogy a mágia többi részét az igaz "belső titkokat" megtanítanák a tanoncoknak.

de mint mondottam volt a koncepció szerény véleményem szerint jó, mindösszesen egy pár egyedi varázslatot kellene megalkotni, ugyan úgy mint a tűzvarázslóknál, mert pl. én ezt egy tapasztalati mágián alapuló kasztnak képzeltem el hasonlón a tűzvarihoz.


Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: Gianaggal kapcsolatos topic

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.07.27. 0:45

Üdv!

Gondoltam egy kicsit én is beleszólogatok a témába, mert tetszik az ötlet, miszerint dolgozzunk ki egy olyan kasztot, ami ugyan az UTK-ban nincs benne, de azért ugyanebben a kiadványban esik róla szó (a különböző papokat/paplovagokat nem számítva, mert azoknál lényegében nincs más dolgunk, csak átkonvertálni az egyedi fohászokat a PPL I-II-ből).

Yv

A "miért ne" kérdéseidre szerintem az a válasz, hogy: "Tényleg, miért ne? Csak meg kell tanulniuk a Magasmágia, Számtan/mértan, Alkímia és Rúnamágia képzettségeket, ahogy mindenkinek, aki Mozaikmágiával akar foglalkozni. Mert abban egyetértek Ranniennel meg Vyannal, hogy ez alapvetően egy tapasztalati mágiaforma legyen. Egy kivétel van, az Őselemi Fagy, amiben igazat adok, tényleg tudnia illik, de szerintem az hozzátartozik az Őselemi mágia (ősvíz) képzettséghez ugyanúgy, ahogy szerintem a Tűzvarázslóknál az Őselemi Hővel is hasonlóan jártak el a készítők (legalábbis így emlékszem, most pontosan nem tudnék a könyvből idézni, de rémlik, hogy ők is megkapják a maguk Paraelemét).

Vyan

Az azért biztos nem működik, hogy a Tűzmágiát egy az egyben átkonvertáljuk Vízmágiává, mert alapvetően a víz nem használható úgy, mint a tűz, hiszen az utóbbiból már akár egy egész kicsiny mennyiség elegendő, hogy hatalmas károkat okozzunk: egyrészt mert már egy gyertyaláng is éget, egy teáskanálnyi vízzel meg semmilyen sebzés nem okozható (még - a szólással ellentétben - megfojtani sem lehet ennyiben senkit), legfeljebb ha nagyon felmelegítjük; másrészt meg míg a Tűzmágia egyik előnye, hogy a varázslat hatóideje után nem tűnik el a varázslattal meggyújtott természetes tűz, a víz nem szaporítható ilyen módon. Tehát a Tűzvarázslók agresszív gondolkodásmódjától alapvetően eltérő mentalitással kell kidolgozni a Vízmágiát. Persze ők is tudnak pusztítani, csak másként. És természetesen ez nem jelenti azt, hogy nem lehet onnan ötleteket meríteni :D

Rannien

A 7 KAP a háttérre hogy jött ki? Mert a tapasztalati varázshasználók iskolái (egyébként szerintem indokolatlanul) 5-6 KAP-osak.
A szintenkénti átlagos KAP-elosztást biztos nem lehet megvalósítani (nem mintha az UTK-ban ez ritkaság lenne), mert ha összeadod, akkor 50 KAP-ot költenek el szintenként, ami persze lehetetlen egy 7 KAP-os háttér mellett...
Ha tapasztalati mágiának tekintjük a Vízmágiát, akkor szerintem a Kyr pszi nem illik hozzá, valami egyéb mana-visszanyerési ötletet kéne szerintem kitalálni, pl mint a tűzvarázslóknál.
Szerintem az időmágiát nem kellene megkapniuk, egyetlen másik tapasztalati varázsiskola sem tudja ezeket. A Mágia érzékelése dettó, max az Ősvízzel kapcsolatosakat, ahogy a TV-knál a Tűz észlelése.
A természeti jelenségek E-jét szerintem nem a KM-re kéne bízni, hanem azt is konkrétan megállapítani. Pl szemerkélő eső 1E, stb.
Egyébként a papi fohászok közül még szerintem simán befér a Vízfakasztás és a Köd felidézése, a bosziktól meg a Lebegés a vízen (esetleg a továbbfejlesztett változata, a vízen járás, de ezt még ki kell dolgozni).

Így a végére pedig íme két varázslat, ami útközben eszembe jutott:

Vízforralás/hűtés

Mana pont: 3/E
Varázslás ideje: 1 szegmens/E
Hatótáv. 20 ynevi láb
Időtartam: 3 kör

A varázslattal egy - legfeljebb 20 láb távolságra lévő - összefüggő, szabad víztömeg (szabad az a víz, ami nem kötött formában: növények, állatok testében illetve talajvízként van jelen) hőmérsékletét lehet megváltoztatni. A varázslat 1E-je 5 font víz hőmérsékletét növeli, illetve csökkenti 5 fokkal. Az erősség duplázásával, triplázásával, stb a hőmérséklet-változást lehet kétszeresére, háromszorosára, stb növelni.

Szikkasztás

Mana pont: 10/E
Varázslás ideje: 1 szegmens/E
Hatótáv. 20 ynevi láb
Időtartam: Egyszeri
Mágiaellenállás: Asztrális és Mentális

A varázslat hatására egy, a vízvarázsló által megjelölt célpont hihetetlen mértékben izzadni kezd, legyen a környezetében akár csontfagyasztó fagy is. Szegmensek alatt a varázslat E-jével megegyező számú liter vizet veszít, és ennek hatása a testen is meglátszik: a bőre megszikkad, száraz, ráncos lesz, a szeme beesik, sok veszteség esetén tapintása és látása tompul. Minden liternyi veszteség után az illető a lentebbi táblázatnak megfelelő mennyiséget veszít ideiglenesen a maximális ÉP-i számából. Ha az illető túléli a varázslatot, akkor folyamatos ivással pótolni tudja az elvesztett ÉP-ket: a gyomor véges kapacitása miatt azonban csak 10 percenként 1-et.

A literenként elvesztett ÉP (az egyes veszteségek összesen értendők, nem adódnak össze):
1 l -> 2 ÉP
2 l -> 4 ÉP
3 l -> 8 ÉP
4 l -> 16 ÉP
5 l -> halálos
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: Gianaggal kapcsolatos topic

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.07.27. 8:34

Köszönöm a véleményeket, gondolatokat, így már kezd összeállni az egész a fejemben.

Yvett, miért sértődnék meg? Pont én voltam az, aki a kritikát kérte. Továbbá csak te (meg Con) vagy az admin, szóval neked kell jóváhagynod. :)

No, akkor picit szerkesztgettem:

-nincs hozzá időmágia
-6 pontos háttér lett
-az átlagos elosztást szintenkénti 44 KAP-ra írtam át (az előző az ÚTK szerint készült, ott is egy hülye ötlet alapján a pap kasztot vettem alapul)
-lecseréltem a mágia észlelése mozaikot
-a köd felidézése és a vízfakasztás fohászokat is hozzáadtam
-lecseréltem kyr metódust pyarroni tudatra
-hozzáadtam Martos varázslatait

Manavisszanyerés

A vízvarázslók képesek a testükben, vagy környezetükben (10 láb sugaró gömb) található vizet manává alakítani, mely során a víz nyers mágikus eszenciává változik, melyet a vízvarázsló az elméjébe irányít, hogy pótolja az eddig elhasznált energiát. Ehhez a művelethez Transz (lásd Új Törvénykönyv 221. oldal) szükséges. A vízvarázsló eldöntheti, hogy hány liter vízet alakít át, de természetesen nem többet, mint amennyi jelenleg a szervezetében és a környezetében van. Minden egyes liter után a tapasztalati szintjének háromszorosányit kap vissza Mana-pontokban, de így se töltheti magát a max. Mp-jei fölé. Literenként 10 percig tart. A transz befejesztével a Szikkasztás varázslathoz hasonlóan veszít a max. Ép-jeiből, ha a saját víztartalékait használta.

Hamarosan én is írok még hozzá varázslatokat.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Rannien Siey 2009.07.27. 22:08-kor.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: Gianaggal kapcsolatos topic

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.07.27. 14:33

Üdv!

Jó csak a manapont visszatöltéssel van bajom, gondolj bele legyen a vvarinak 8ép-je és akkor már sokat mondtam akkor ezek szerint ő 9 mp tud visszatölteni, de akkor már meghalt... szóval ez egy kicsit radikális... azt bele lehetne esetleg tenni, hogy sokkal előnyösebben tudja vízháztartását visszaszerezni mint egy átlagos ember.

Azonkívül tavak, tengerek folyók környezetében is lehessen visszaszerezni a mp-kat, mondjuk úgy, hogy kivonja őket belőle.
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: Gianaggal kapcsolatos topic

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.07.27. 21:08

A mana visszanyerése szerintem is durva lett, és nem igazán használható, ebben igazat adok Vyannak. Én azt javasolnám, hogy legyen valami, a Godoni transzhoz (UTK 339. old) hasonlójuk, amivel a nagyobb vizekben (tó, folyó, tenger) állva a Rannien által leírt tempóban juthat manához. Most jut eszembe, hogy egy-egy nagyobb felhőszakadás is remek alkalom lehet a feltöltődéshez. Az önsanyargatással pedig ennél jóval gyorsabb módon (szinte azonnal, literenként 1-2 szegmens alatt) juthatna végszükség esetén mágikus energiákhoz, persze ugye ennek meg is lenne az ára...
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: Gianaggal kapcsolatos topic

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.07.27. 22:09

Elírtam, bocs, bele akartam azt is írni, hogy a környezetében található vizet is át tudja... Hát, tényleg elég dúrva lett volna, ha csak saját tartalékait használhatja fel...
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
12 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Gianag

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség