A verseny időpontja: 2008. március 22.-e szombat, 10.00-18.00
A verseny helyszíne: 5001 Szolnok, Táncsics Mihály u. 5-9.
(Az állomáson lehet talizni, hogy együtt rohanjuk le a HEMOT. )
A verseny nevezési díja: 500 Ft
- a verseny minimum 20 fő jelentkezése és elküldött nevezési díja esetén tud csak létrejönni
- az 500 Ft-os nevezési díjakat Joe Lyonnak kell elküldeni, aki PM-ben megadja a számlaszámát, hova kell utalni a pénzt és a továbbiakban a terembérlés ügyét is ő intézi
- az utalásnál/csekkes feladásnál a közlemény rovatban tüntessétek fel a következőt: usernév/nevezési díj
- a befizetési határidő után, a szervezők hibáján kívüli bármilyen okból történő részvétellemondás esetén, pénzvisszafizetést nem áll módunkban eszközölni.
Legkésőbb február 4-ig a nevezési díjat át kell utalni Joenak és a csapat minden tagjának karakterét, előtörténetét el kell küldeni erre az e-mail círe:
om.verseny KUKAC gmail PONT com
Karaktereket csak azon csapatoktól várunk, akik már a nevezési díjat befizették.
Csak azon jelentkezéseket áll módunkban elfogadni, melyek hiánytalanul beérkeznek a megadott időpontra.
A versenymodult Yvett de Crei, Castor de Vinter, Sessaryen, Quator ar Zaraquer és Con Larrodan írják és mesélik.
Csapatszervezés
A versenyre 4 fős csapatok jelentkezését várjuk.
Az egyes csapatokhoz a KM-eket a helyszínen sorsolás útján rendeljük hozzá. Minden csapatból egy ember húz a közösből és amelyik KM-et kihúzza az mesél a csapatnak.
Karakteralkotás
A versenyen az OM-UT rendszerét használjuk néhány kiegészítéssel:
- OM-UT – elérhető a következő helyen: http://onlinemagus.hu/forum/viewtopic.php?f=44&t=753
A versenyen is az ezekben szereplő szabályok szerint játszunk, más törvénykönyvekben megjelent, otthoni, illetve internetes kiegészítők és a Rúna magazin anyagai nem használhatóak.
– kivételt képez ez alól a négy harcművészeti stílus, mely csak és kizárólag a Rúna magazinban található meg, valamint az Enoszuke c. könyvben leírt harc-, és kardművészeti stílusok.
Legfontosabb szabály, hogy amit a KM-ek nem fogadnak el azt egyszerűen le kell húzni és nincs helye vitának.
A karakterek előtörténetileg és statisztikailag bírálat alá fognak kerülni. A KM-ek fenntartják azt a jogukat, hogy a nagyon elfogadhatatlan karaktereket módosításra visszaadják a versenyzőnek megfelelő indokkal. Ha a versenyző úgy érzi, hogy meg tudja védeni a karakterét normális hangnemben, észérvekkel a KM-ek meglátásaival szemben, akkor arra egy (azaz 1) lehetősége van. Ha ezeket, az érveket a KM-ek nem fogadják el mégsem, akkor vagy készít egy új karaktert a versenyző, vagy a kért módosításokat további hőbörgés és vita nélkül elvégzi!
A karkateralkotás az Előtörténet topic Karaktergenerálás közleménye alapján történik. Kiegészítve néhány megkötéssel:
A karakterek szintje:
Varázsló 5.TSZ
Tolvaj, Boszorkány 7.TSZ
Minden más kaszt 6.TSZ
Iker és váltottkasztú karakterek nem lehetségesek. (Kivéve a Doldzsah-pap, mely 3 szint harcos/tolvaj és 3 szint pap)
A karkatereknek valamely konkrét magus kasztba kell tartozniuk. Kasztok összemosása és egyéni kasztmegnevezések kitalálása nem lehetséges.
Az egzotikus fajokból: -goblin, khál, amund, dzsenn, csak egy-egy lehet minden csapatban (tehát tiszta khál, goblin vagy wier csapat kizárt)
A legtöbb bizonytalanságot felvető képzettségek részre vonatkozó egyéb megkötések:
-Maximum 2 db 4.fokú képzettség KAP-ból való felvétele. %-os képzettségek esetén maximum 1 db lehet 3 KAP-ból 75%-os alapértékű.
-Kétkezes harcnál csak az UT-ben szereplő fegyverpárok használhatóak.
-Titkos képzettségeket (legyen szó harci, elméleti, vagy titkos szervezeti hagyományról) KAP-ból nem vehetnek fel a karkaterek.
(Ez alól csupán az adott kasztnak megfelelő mágiahasználathoz szükséges képzettség a kivétel. Tehát a papoknak az istenük által uralt szférákra a szakrális mágia, a boszorkánymestereknek a boszorkánymesteri vulgármágia, stb.)
Az elköltött pontokat szintenként bontva fel kell tüntetni.
A pszi-pontok alakulása
Pyarroni módszer: 1.TSZ-en=1, TSZ-enként=3
Slan-út: 1.TSZ-en=1, TSZ-enként=6
Kyr-metódus: 1.TSZ-en=3, TSZ-enként=5
Siopa-rendszer: 1.TSZ-en=3, TSZ-enként=7
Az egyes kasztok által kapott alapfelszerelés és pénzmennyiség:
Harcos 130arany
Gladiátor gladiátorvért+35arany
Fejvadász 110arany
Lovag 250arany
Bajvívó 110arany
Barbár 20arany
Amazon 20arany
Tolvaj 70arany
Bárd főhangszer+50arany
Pap szent szimbólum+90arany
Paplovag szent szimbólum+150arany
Harcművész 40arany
Kardművész slan-kard+slan-tőr+kardművészvért+30arany
Boszorkány 90arany
Boszorkánymester 90arany
Tűzvarázsló 90arany
Varázsló bot+90arany
A mágikus tárgyak ára az alaptárgy elkészítési, beszerzési ára plusz a mágia MP igényének másfélszerese aranyban. (Például egy 63 MP-s rúnakard ára: kard ára+94,5 arany.)
Az abbit és mithrill vértek ára a könyvben megadott árnak felel meg. Más abbit és mithrill tárgyak nem engedélyezettek. Lunír nem engedélyezett.
Hatalom amulett:
Boszorkány, boszorkánymester, bárd képes elkészíteni eme manatároló eszközt - csak és kizárólag saját használatra!!!
Játékban bírhat a karakter ilyennel a következő feltételek mellett:
- a karakter csak és kizárólag a max. Mp-jainak számát tárolhatja benne (a gyengébbek kedvéért...)
- az amulett alapanyag ára 2 ezüst, melyet mindenkinek ki kell fizetni érte
- valamint 1 Mp = 1 arany felárban kell kifizetni a benne foglaltató rubin árát
Tehát, egy 30 Mp befogadására, tárolására szolgáló amulettért 2 ezüst + 30 arany összeget kell kiperkálni!
A pénz és felszerelés megvásárlásánál nincs lehetőség csapat szinten pénz átadásra, vásárlásra. Minden egyes karakter külön, a kasztjának megfelelő pénzmennyiségből vásárolhat magának felszerelést.
Az előtörténeteket és a statisztikákat a versenyre készült karkaterlapon kérjük, minden kérdésre választ adva és minden részt kitöltve elküldeni a om.verseny KUKAC gmail PONT com e-mail címre.
Az verseny karakterlapja:
I. OM-szerepjátékverseny karakterlap (Letölthető)
/Ha nem működne valamilyen oknál fogva, akkor kérlek benneteket szóljatok!/