• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Dreemer (Ködszemű Kyleion Sary)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
14 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Dreemer (Ködszemű Kyleion Sary)

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2008.03.25. 19:22

Név: Ködszemű Kyleion Saryo
Kor: 118 éves
Nem: Férfi
Faj: Elf
Kaszt: Harcos
Helyszin: ahol van hely-lásd elötörténet vége

I. Gyermekkor:

Elfendelböl kiszakadt szülök, gyermeke. Akik Erioni Elf kolonián leletek menedéket.

Apja Örvénysutógó Feredhal Kyleion(Harcos), Anyaja Neriol Esstebhen (Harcos).

Születésétöl kezdve harcosnak nevelték szülei. Mivel tehetségesnek bizonyult az ijászatban, ijászt faragtak belöle.
Azt tervezték Erioni elf kolonia egyik katonályaként védelmezni fogja társait, a világ veszélyeitöl.

Gyermekorában felismerték lassan kibontakozó tehetségét a festészet és rajzolás iránt.
Fajtársai igyekeztek segiteni neki a kibontakozásban, a rajzolás alapjait elf mestereitöl tanulta meg.
Alkotásai elrugaszkodtak a ahgyományoktol, megnemértés és elégedetlenség lett jutalma.

II.Ifjúkor:

Lelke tovább formálodott, alkotásai az elfek szemében zavarosak, érthetetelenek, és mihasznák.
Különös tehteségére egy abasziszi nemesur figyelt fel. Aki szolgálatába fogadta. Az ekora sértetszivü Saryo könyüszivel rált az alkura:
A nemesur gondoskodik szálásrol élelemröl, megfelelö müvészi tanitásáról. Szabado alkothat, csak katonaként szolgálja urát.

Hósszú év tizedek teltek el a nemesur szolgálatában, Saryo mesterien megtanult festeni. Müveit megalkodta és eldobta, a
tökéletes képet akarta megfesteni ami magába fogalaja az évszakok változását.
szerinte tökéletlen, silány képei a gyüjtöknek kincseket érö alkotások.

Triáná egy egyszerü szolgálólány, egyetlen kiemelkedö tulajdonsága a türelme amivel Saryo val szemebn viseltett.
Ennek a türelemenke köszönhetö hogy 10 év útán Saryo bele szerett. Triánának ekora volt egy kedvese, 2 év útán nyom nélkül
eltünt egy esti vigadozás alkalmával.
Triáná nem gyászolt soká (Elf szemel nézve), nem utasitotta vissza Saryo közeedését, hogy pár honap mulva szakitás legyen
belöle.

A nemesur szolgálatában harci tudását is tovább csiszolta apránként, de anak alkalmazására nem volt szükség.

Triáná Saryo számára teljesen érthetetlen viselkedése, a felobbanó érzések hozásegitették a tökéletes mü megalkotásához.
Ködszemü Kyleion Saryo megalkodta első szerinte is tökéletes müvét! A Téli Napraforgokat.

Müalkotását egy kisebb galériában is kiálitótták ahogy az össze töbi müvét, ugyanugy hamar elket az árverésen.
Saryo képtelen volt feldolgozni a veszteséget. Élete értelmét jelentö müalkotst elrabolták töle!
Amugy is labilis lekének ez megadtta a kegyelem döfést. Picit beleörült.

Triáná 24 évesen leánya szülésébe belehal, gyermekével együtt. Ez tovább neheziti Saryo lelkét, ö még nem ábrándult ki a lánybol.

Tragédia után (Téli napraforgok elvesztése), elkezdett ujra alkotni.
Most nem a tökéletest, hanem leki sebei enyhülését keresve. Képei ugyanaa a sorsa jutottak mint elözöek.
Sarylo elhatározta enek véget vett!

Urai hajthatatlanok voltak, becsapták, megigérték megtarthatja képeit. Valojában olcsó hamisitványokat öriztek meg.
Az eredeti képeket ugyanugy eladták.

Mikor Sarylo felsimerte, a kegyetlen igazságot,dühében uraira támadt, mikor azok elakarta kadni egy uj képet.
A galériábol, némi pénzt felmarkolt, és csapzottan menekült.

A kapuk terére menekült, csak azt tudta mennie kell, találomra az egyik kapun át száguldott remélve megmenekül a
család haragaja elöl. Azt nem tudja a család emberei vajon üldözik e?

III. Személyiség

0. A karakter müvészi "hobortjai"
Saryo különös esztétikai érzékel bir, ez jelenti müvészi alkotásainak egyik sajátoságát is. A hagyományostol jelentösen
eltérö szonkombinációkat szereti. Nem szereti, helyesebben nem viseli el a nagy egybefügő szinfelületeket, Ha modja van rá
ecsetet ragad és pár "vidám" szint vegyit az egyhanguságba.
További hobortja hogy, bizonyos pilanatokban olanyira elragadja a müvészi ihlet, képtelen abahagyi az alkotást az annak
szánt felületen és a környezö felületeket is bemázolja.

1. Van a karakternek jellegzetes szokása?
Annak elenére hogy nem kimunkált szép hangja van, gyakorta elekzd énekelni. Ez fetsés közben különösen gyakori, vagy ha
hosszab idöre megfeledkezik magárol.

2. Miben rejlik a karakter kiválósága?
Müvészi alkotó erejében, és kitartásában.
Erös tulélö ösztön alakult ki benne.
Nagyszerü ijász.

3. Mi a karakter gyengéje?
Alkotásait képtelen áruba bocsájtani, alkotásai nagyrészéhez ugy ragaszkodik mint az életéhez. Retentö mod érzékeny
alkotásai brálatára, könyedén haragra gejrjed ha szerinte alaptalanul ocsárolják alkotásait. Aban az esetben ha dicsérik
alkotásait telejsen tüzbejön, alig tud uralkodni magán örömében, könyen elszolhatja magát.
Társaságban különösen vislekedik, a ruhákat és a szineket nézegeti.
Gyengébb idegálapotában, a számára egyszinü unalmas ruhák szinkinálatának átalakitásába is beleekzd, ha van rá modja.
Nem egy társasági személy, elvont világlátása miatt még fajtársai is nehezen értik meg.

4. Mi a karakter kedvence?
Ha legikiválobb alkotásai miatt soakn megdicsérik, vagy láthatja más müvészek alkotásait.
Fajátol idegen modon az izgalamt is szereti, a szoros helyzeteket. Ez anak is betudható hogy serkentöleg hat alkotó kedvére.
Már-már kaotikus szinkavalkád (átlag szemel nézve), nagy felületen.

5. Mi az amit szívből utál?
A müveit ocsárolják.
Másd müvész alkotását igazságtalanul birálják.
Valaki megakarja szeretet képenek bármejikétöl fosztani öt, vagy megsemisiteni azt.
Köépületeket, képtelen önszántábol 1-2 óránál töbett zárt köpületben tölteni.

6. Mi a karakter legnagyobb félelme? (ez lehet irracionális is)
Valaki elrabolja/megsemisiti minden müalkotását.
Valami sérülés miatt képtelen lene alkotni.
Szüleitöl kapott ija elveszik/eltörik.

7. Mi akarakter legmerészebb álma? Mire vágyik a legjobban?
Egy panoráma kisebb domb nagyságu festmény elkészitése.
Találjon ojan falut/várost/közöséget amiben mindenki megérti öt.

8. Vannak-e a karakternek előítéletei?
A nemeseket és a mecénásokat kerüli, és mindazokat akikröl gyanitja hogy festményeket gyüjtenek. Atol tart megakarjk lopni.
A töbi elf szerinte egyáltalán nem müértő, festményeik szerinte szintelenek. Enek tudható be egyáltalán nem érdeklödik
utánuk, ha roluk hall lekicsinylöen beszél róluk.

9. Vallásos a karakter? (Ha igen mennyire? Mekkora áldozatot lenne képes hozni a hitéért?)
Nem ismeri behatoban az isteneket.
Nem leehtnek rosszabak egykori urainál.

10. Mit tart a karakter a mágiáról és a használóiról?
Edigi élete folyamán nem találkozott mágiahsználokal, vagy nem emlékszik rá.
Történetek alapján kiváncsi lene némejik varázslatra hogy néz ki, talán ihletett remélhet töle.

11. Ha egy mottóval kellene kifejezned a karakter személyiségét mi lenne az?
Egy szerencsétlen müvész, aki probál az életben eligazodni.

Kinézet
197 Cm magas, természetes hajszine barna, derkáig ér. Szemei kék szinüek, szokatlanul nagyok. 70 Kg os testsulya van. Az erdöben elejtett
vadak böréböl készüitett ruhát hord. Ez egy börnadrágot és inget jelent. Haját festi, azokat a tincseket emjek elöre lognak
fehére, mig a háta közepére lógó tincset kékre. Inge, hasát fedö részre, vastag piros ecsetvonásokal egy legelö özet festett
fel, utóbbi müalkotása igen sérülékeny mert vizfestékel volt kénytelen megfesteni. Nadrágja combját boritó 2 szárára
kigyoként tekergö szines vonalakt festett fel.
Hátán hordja ija tegezét, mejen egy valosághű kigyó tekereg (festett).
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: Dreemer (Ködszemű Kyleion Sary)

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2008.03.25. 19:27

Remélem nem számoltam el semit ]
pont/fajimodositoval/kap

Ero: 13/11/13
Ügyesség: 15/16/15
Gyorsaság: 12/13/12
Szépség: 12/13/12
Egészség: 13/13/13
Állóképesség: 12/11/12
Akaratero: 13/13/13
Intelligencia: 13/13/13
Asztrál: 12/12/12
Érzékelés: 14/14/14

129 Kap (375-129=246)

Harcértékek:

Ké 10 /10 kap
Té 20 /20 kap
Vé 75 /75 kap
Cé 30 (faji) +10 = 40 /20 kap

Hm/szint 11 /33 kap

158 kap (246-158=88)

Életerő:

ÉP alap 6 /12kap
Fp alap 7 /7 kap
Fp/szint 6 /18 kap

37 kap (88-37=51)

Max ép: 6+3= 9 Ép
Max Fp: 7+3+1+6= 17 Fp (alap+akaraterö+álloképeség+Fp/Tsz)

Képzetségek:
Kp alap: 10 / 10 kap
Kp/szint: 14 / 28 kap

38 kap (51-38= 13)

Faji képzetségek:
Lovaglás 3.fok
Erdőjárás 3.fok
Idomítás 3.fok

Származási képzetségek:
Élönyelv- Elf 3.fok
Kultura-Elf 3.fok
Helyismeret-Erion-Elf kolonia 3.fok

megnevezés / foka / kap
Festészet/Rajzolás 4/4
Fegyverhasználat-Hosszú ij 3/3
Fegyverhasználat-Khosass 2/2
Élönyelv-Pyaroni 3/3
Élönyelv-Erv 1/1

Kp bol felvéve (10 alap kp + 5 ügyeség 3 int )

neve / foka / kp

Kultura-Pyaroni 2/2
Kultura-Erigow 1/1
ökölharc 1/2 (12 erö kell hozá, 11 van)
Állóharc 2/6
Földharc 1/1

A többi Kp tartalékolva.

Vagyona: 1 arany (lásd elötörténet vége) (enyi maradt a kapu díj kifizetése után)

Felszerelése:
A megjelenésnél leirt ruházat.
1 Hoszú ij, hozzá 7 nyilveszövel.
1 Khoasass az övén.

Harcértékek:

Alap+Elsödlegesek:
Ké 10+6+3+2=21 (Alap+Ügyeség+Gyorsaság+HM)
Té 20+6+3+1+2=32 (Alap+Ügyeség+Gyorsaság+erő+HM)
Vé 75+6+3+2=86 (Alap+Ügyeség+Gyorsaság+HM)
Cé 40+6+5=51 (Alap+Ügyeség+HM)

Fegyveres értékek:

Hosszú ij
Ké 21+4= 25
Cé 51+11= 62
T/k 2
Seb K6+1

Súly: 0,7

Khoasass
Ké 21+8= 29
Té 32+10= 42
Vé 86+14= 100
T/k 1
Seb: K6+2

Súly: 0,7
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Dreemer 2008.03.27. 20:56-kor.
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: Dreemer (Ködszemű Kyleion Sary)

HozzászólásSzerző: Kaspar Otlokir » 2008.03.26. 6:34

Szia!

Az elötörivel nincs gondom.

Mivel a festészet mániád miatt azt megkerestem a képzik között, így felmerült bennem hogy vajh miért van Erigowra kultúrád és miért nem beszélsz asziszul -se egy kultúra vagy helyismeret nem fért bele-, ha a képziket vesszük akkor inkább írd át azt az abasziszi nemest erigowira ott is érhetik ilyen sérelmek... sött :lol: .

Kaspar
"A vágynál veszélyesebb dolog alig van nagyuram. Vigyázz nem tudhatod méreg vagy szeretet bújik egy kéz simításában."
Avatar
Kaspar Otlokir
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 653
Csatlakozott: 2007.07.20. 12:33
Tartózkodási hely: Albatroso vendégház
Vissza a tetejére

Re: Dreemer (Ködszemű Kyleion Sary)

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2008.03.26. 18:36

Köszönöm a gyors reagot Kaspar Otlokir.

Igen a karakter "kicsit" flugos... :lol:
Az erigowi kulturát azért választottam mert Erv-et 2 esen beszélem, a nyelv pedig a kultura hordozoja. szerintem igy logikusabb.
Valoban Erigowi is lehetne a nemes... De Erionbol szeretnék indulni mert onétt sokfele visz térkapu... És tényleg nem tudom mejik helyszin fog befogadni... Legalább a megfelelö helyre való kerülésell nem lessz gond 8)
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: Dreemer (Ködszemű Kyleion Sary)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.03.26. 19:47

Üdv!

375 KAP.

A kp-s részre összesen 38KAP jut 37 helyett. 38-cal van számolva csak a feltüntetés más.

Az elf csupán -1 állóképességet kap, így az 11-es lesz.

Elf faji CÉ alapja 30 a 20 helyett.

Nincsennek kiszámolva a harcértékek.

Fp-nél már első szinten is jár a szintenkénti érték.

Képzettségeknél eléggé kevés dologra tanították meg a karaktert. Ez nem hiba csak megjegyeztem, hogy kissé rendhagyó.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Dreemer (Ködszemű Kyleion Sary)

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2008.03.26. 22:04

Módósitásaok/javitások:

Ügyeség megnövelve 1 pontal (oka: 16 ügyeség követelménye van: Rajzolás/Festés 5.fok -nak)

Élő Nyelv-Erv Csökentve 1 fokal (oka: kap limit tulépés)

Állóképeség javitva (áloképesség 11 re modositva)

Elf Faji bonusz korigálva (30 ra emelve)

Kap összegzések korigálva (minden kap számitás, az ügyeség növelés miatt)

Fp érték korigálva (1. szinten járok hozáadva)

Fegyveres és harci értékek kiszámolva

KP elszámolás hozáadva a fenmaradó képzetségpontokrol
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: Dreemer (Ködszemű Kyleion Sary)

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2008.03.27. 15:53

Üdv!

Nos a karakterről: szoktam volt mondani "vékony a határ az idióta és a zseni között" nem tudom eldönteni hogy egy ilyen (átlagosnak közel nem mondható) karakter egy zseni vagy egy idióta. :D

Mindenesetre nagyon elmés lett a kari és sok szempontból kimagaslik az "átlagos" kalandozók közül. Nem tudom hogy ez a tapasztalatlanságodból van, :) vagy egyszerűen a dogmák (miszerint hogyan kell egy karaktert elkészíteni) abszulut hidegen hagynak. :D

Bár én is lehetnék olyan bátor mint te de sajna nem vagyok.

Szóval engem lenyűgöztél. És remélem semmi sértőnek látszó dolgot nem vettél ki az irományomból.

Hogy őszinte legyek a karakter megalkotása nagyon jó de én még special nem tenném be kalandozásokra. Mivel kevés képzettsége van ezért SOKAT kell még tanulnia de ne aggódj megoldjuk. :D
Azt hiszem ennyi Írj még egy pm-et egy Adminnak és jöhetsz játszani. Az első reagodat a Mithrill úti átkelőhöz kérem ahogyan azt leírtam a pm-be.

NAgyon jó játékot kívánok.

Maradok: Vyan Lefydd Gianag hercege
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: Dreemer (Ködszemű Kyleion Sary)

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2008.03.27. 17:49

Köszönöm a kedves fogadtatást Vyan Lefydd!

Ami a karatert ileti, egyedi figurát szeretnék megformálni. enek tudható be hogy sok hagyományos elvtöl eltekintettem (alap kp elosztása, festészet...).

"És remélem semmi sértőnek látszó dolgot nem vettél ki az irományomból."
Nem tudom mire gondoltál. Semi bántot nem találtam a hsz-edben.

Ami azt ileti nem tudom miröl kéne irnom pm et, egy Adminak és miért. :shock:
Kérlek ird meg miért kell ezt tenem. Megnlztem a szabájzatokat és nem találtam ere vonatkozolag semmit. (Valoszinüleg nem voltam elégé alapos...)

"NAgyon jó játékot kívánok."
Köszönöm :D !

Dreemer
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: Dreemer (Ködszemű Kyleion Sary)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.03.27. 18:49

Üdv!

A HM is jár első szinten. :)

Adminnak arról kellene pm-et írni, hogy lassan játszani szeretnél az elkészülő kariddal és adjanak játékosi státuszt, mert jelenleg olvasó vagy, tehát a helyszínekhez nincs jogosultságod reagot írni.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Dreemer (Ködszemű Kyleion Sary)

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2008.03.27. 18:59

Javitások/változtatások:

-Elsöszinten járó HM elosztva (11 pont).

-Fegyveres értékek javitva

Köszönöm a gyors segitséget. Remélem minden renben van mostmár :)

Dreemer
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: Dreemer (Ködszemű Kyleion Sary)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.03.27. 20:00

Eltűnt a kari jelentős része. 8) Remélem nem véglegesen lett törölve és valahol emgvan elmentve.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Dreemer (Ködszemű Kyleion Sary)

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2008.03.27. 20:57

Opsz :oops:
Szerkesztés közben nem figyeltem elégé.... Szerencsére el van mentve 8) Kari statisztika viszaálitva.
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: Dreemer (Ködszemű Kyleion Sary)

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2008.03.27. 22:27

Üdv!

Ne aggódj béke van Dreemer.

Na most hogy megkaptad az engedélyt és játékos vagy jöhetsz kalandozni.

Az első reagodat, a Mithrill úti átkelő című topicba kérem.

Egy- két jó tanács: (ha ezeket tudod kérlek ne vedd figyelembe)

-Párbeszéd esetében rendesen gondolat jelet használj!
-Ha cselekszik a karid azt általában dőlt fomátumban írjuk illetőleg *közé* tesszük vagy mindkettő
-Ha csak a karid gondolatát akarod kifejezni akkor azt <ilyen> jelek közé tesszük
-Ha nem a játékhoz akarsz írni pl.: kritika stb. akkor azt //off// így teheted meg

Maradok: Vyan Lefydd Gianag hercege
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: Dreemer (Ködszemű Kyleion Sary)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.03.28. 16:15

Üdv!

Látom megkerült a kari teljes része. :) Ha ez már a javítások utáni állapot, akkor részemről rendben. Jó játékot.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
14 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség