ADATLAP-részletes statisztika
Adatok:
Név: William Tell
Faj: félelf
Iskola: Erigowi Számszeríjász (ÚTK: 41. old)
Kor : 30 év
Szint. 1.
_________________________________________________________________________________
A félelf fajból eredő bónuszok és korlátozások (ÚTK:23.old):
-Gyorsaság, Karizma, Érzékelés értéke maximum: 19
-Erő és Állóképesség értéke maximum: 17
-Hallás, látás élesség 1.5-szerese az emberének (+5CÉ)
-Infralátás 30 ynevi lábig
-3. fokú Oktatótól (-1Kp) sajátíthatják el az alábbi képzettségeket: Állatismeret, Idomítás, Erdőjárás, Lovaglás; de csak a Képzettség 3. fokáig és ez a képesség nem adódik össze más Oktatásból eredő bónuszokkal
-Feketemágia és nekromancia típusú varázslatok 2E-vel nagyobb erővel érvényesülnek rajtuk
__________________________________________________________________________________
Tulajdonságok:
Erő: 10
Gyorsaság: 18
Ügyesség:17+1
Állóképesség:12
Egészség:12
Karizma:12
Intelligencia:12
Akaraterő:12
Asztrál: 11
Érzékelés:19+1
Összesen: 135+2
__________________________________________________________________________________
Háttér:
Faj (1)-félelf
Adottság(1)-Érzékelés+1
Iskola-Erigowi számszeríjász (5)
Szintenként elkölthető KAP-ok: 50-7=43
__________________________________________________________________________________
KAP-felhasználás:
1.TSz.-en elköltött:
-12 HM(24 KAP)
-10 Kp (10 KAP)
-9 Fp (9 KAP)
Összesen: 43 KAP
__________________________________________________________________________________
„Ingyen” képzettségek (ÚTK:18.old):
Nyelvtudás (anyanyelv-erv) 3.fok
Kultúra (saját-északi erv kultúra) 3.fok
Helyismeret (szülőföld-Haonwell) 3.fok
__________________________________________________________________________________
Az Erigowi Számszeríjász induló képzettségei (ÚTK: 41. old)
Fegyverhasználat (vadász számszeríj) 3.fok
Fegyverhasználat (egykezes kardok) 2. fok
Fegyverismeret 2. fok
Csapdaállítás 1. fok
Futás 2. fok
Úszás 2. fok
Vadonjárás (mérsékelt égövi erdő) 2. fok
Nyomolvasás 2. fok
Kocsmai verekedés 1. fok
Jelbeszéd 1. fok
Lopódzás +25%
Rejtőzködés: +25%
__________________________________________________________________________________
Képzettség-pontok felhasználása :
1.TSZ (Int+Kp): 22 Kp
-Fegyverhasználat (vadász számszeríj) (2/8/15/30/45) 4.fok-ra fejlesztése 15-2Kp=13 Kp
Megjegyzések:
-Mindig két szint közötti különbséget kell kifizetni
- A képzettségett az Erigowi Számszeríjász az Oktatás képzettség 4. foka által nyújtott előnnyel (-2Kp) tanulhatja. lásd: ÚTK:41. old
- a vadásznyílpuska Tulajdonságkövetelménye: Ügyesség, Érzékelés; lásd: ÚTK:136.old
- *: a képzettég 4. foka miatti Tulajdonságnövekedés az Ügyességre lett elköltve
-A képzettség tanulási ideje: 2 év 10 hónap
Eddig elköltött Kp:13
Maradt: 9 Kp
-Harctéri gyakorlat /1/5/10/20/30/ 3 fok. =
1 fok=1Kp
2. fok= 4-2=2 Kp
3. fok=5-2=3Kp
Összesen= 6 Kp
Megjegyzések:
-Mindig két fok közötti különbséget kell kifizetni.
- A képzettséget az Erigowi Számszeríjász az Oktatás képzettség 4. foka által nyújtott előnnyel (-2Kp) tanulhatja. lásd: ÚTK:41. old
-A Harctéri gyakorlat képzettség Tulajdonságkövetelménye: Gyorsaság, Ügyesség, Érzékelés; lásd: ÚTK: 138. old
-+1 HM minden szinten
-A képzettség tanulási ideje: 10 hónap
Eddig elköltött Kp: 19
Maradt: 3 Kp
-Lovaglás /1/3/8/15/25/ 3 fok. =
1 fok=1Kp
2. fok= 2-1=1 Kp
Megjegyzések:
-A fajból adódó bónusz miatt -1 Kp.
Összesen= 2 Kp
Eddig elköltött Kp: 21
Maradt: 1 Kp
-Akrobatika fejlesztése 1Kp-ért=+3%
Eddig elköltött Kp=22
Maradt: 0 Kp
__________________________________________________________________________________
Tanult vagy fejlesztett Százalékos képzettségek:
1. TSZ:
Lopódzás: +25%(iskolából)+38(Ügyesség+Érzékelés)=63%
Rejtőzködés: +25%(iskolából)+38(Ügyesség+Érzékelés)=63%
Akrobatika: +3(Kp-ból)+18 (Ügyesség)=21% (5%-onként +1 VÉ)
Megjegyzések:
-Minden %-os képzettség értéke alapból a vonatkozó tulajdonság értéke.
( HM-ként nálam él egy olyan házi szabály, hogy ahol több tulajdonságból ered a százalék, ott nem az összegüket, hanem az átlagukat kel nézni.)
__________________________________________________________________________________
Harcérték módosítók felhasználása:
1.TSz.-en elköltött:
+3KÉ/+3TÉ/+3VÉ/+3CÉ
+1 HM a Harctéri gyakorlat 3. foka miatt, amit a VÉ-re költök
__________________________________________________________________________________
Harcértékek alakulása szintenként:
Fegyvertelen KÉ=Gyorsaság+Érzékelés+HM
Fegyvertelen TÉ= Erő+Gyorsaság+Érzékelés+Ügyesség+HM
Fegyvertelen VÉ= 60+Gyorsaság+Ügyesség+HM
Fegyvertelen CÉ= Ügyesség+Érzékelés+HM+Faji Bónusz
1.TSZ:
KÉ=18+20+3=41
TÉ= 10+18+20+2=52
VÉ=60+18+20+4=102
CÉ=18+20+3+5=46
__________________________________________________________________________________
Fp-k alakulása szintenként:
Fp= Állóképesség+Akaraterő+szintenként X
1.TSZ: +9 pont
__________________________________________________________________________________