• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Torozon Tavernája

A lezárt, de még elérhetõ fórumok gyûjtõhelye...

Moderátor: Admin

Téma lezárva
2989 hozzászólás • Oldal: 20 / 200 • 1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 200

Re: Torozon Tavernája

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.09.19. 20:06

Arnoil

Ez a világkép különbözőség ezek szerint. Ugyanis nálam ha vadásznak rád a vértestvériség tagjai kb ezt érzékeled a "harcból":

"... és átvillan valami az agyadon... egy nyílvessző..."
8)

Elf harcművészet: khossas-khossas, khossas-levéltőr, levéltőr-levéltőr, hiequar-hiequar Ezekből választhatsz, hogy melyiket gondolnád alapstílusnak, ugyanis az elfeknél nem dívik a puszta kezes bunyó, se a harcművészet vagy a bírkózás. Ez egy ilyen kultúra.


Togar

Lassan ismét ott tartunk, mint sr-nél. :) Mindenki játszaná csak senki nem meséli. 8) Azért, ha egyszer odáig jutok, hogy ÚTK-t mesélek, akkor te is jöhetsz Castor mellé.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Torozon Tavernája

HozzászólásSzerző: Togar » 2008.09.19. 20:07

Arnoil írta:Castor:


Az elf és a harcművészet dologról:
Nagyon összemosol 2 dolgot. A nevezett kari a varázslósága előtt tanulta volna a harcművészetet, ha mutatsz nekem egy elf harcművészetet akkor felveszem vele azt.
Ne is próbáld előadni hogy az elfek csak boxolni tudnak, elég mókás lenne... :lol:



Az elfeknek nincs pusztakezes harművészete maximum fegyveres itt a mágusban.Az elfek kardokkal íjjakkal mágiával és hatalomszavakkal csatáznak. Nem véletlen hogy kiválló íjjászok és erdőjárók. Ha a karid harcművésztet tanul csak slanként teheti meg pont le van írva. Ha varázsló akarsz lenni a toronyba vonulsz jó pár évre és könyvmoly leszel nem fogsz formagyakorlatokat végezni. A magus szabályai szerint egyszerre mágiázni és harcolni nem lehet csak külön külön. Ha ilyen karaktert akarsz magadnak ajánlom a DnDt ott lehet ilyen karid úgyhívják szerzetes varázsló és ott akár elf is lehetsz a magusban nem.Ez egy kötött világ ezt kell elfogadni.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Torozon Tavernája

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.09.19. 20:09

Egy lényeges különbség van a Zk és a nyilt terep között, nevezetesen:

A zk-nál többnyire együtt menetelnek a karakterek.
Nyilt terepen ez egyáltalán nem szükségszerű, sőt amit eddig láttam zömmel mindenki szólóban nyomta.

Az hogy egy-egy helyszín között legyen átjárhatóság legalábbis kivánatos lehetne.
Nem részletezem, gondolom nem nehéz elképzelni hogy simán lehet számtalan ok amiért országot válthat a kalandozó.

Én azt találtam ki erre hogy a lehetséges helyeket szelektálom fix játékosokra és átutazókra.
Egy átutazó karakternek nem feltétlen kell szórakoztatást biztosítani, célja adott, nem hiszem hogy nehéz lenne mesélni amikor nem kell "kalandba" keverni, csupán a cselekedetei által kiváltott reakciókat leadni.

Szerintem minden helyszínre be lehet-ne tenni ilyen helyeket ha erre van hajlandóság, és akkor adott esetben a két ország közti utat is letudja "játszani" a karakter az adott HM segítségével.

Én kisérletképpen csinálok egy karit aki indulásként egy 3 helyszínt érintő úttal kezdene, max nem indul el, vagy elhal a gondolat és hipp-hopp otterem ahol kezdene.

Üdv:
elfmage

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Torozon Tavernája

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.09.19. 20:16

Quator ar Zaraquer írta:Arnoil

Ez a világkép különbözőség ezek szerint. Ugyanis nálam ha vadásznak rád a vértestvériség tagjai kb ezt érzékeled a "harcból":

"... és átvillan valami az agyadon... egy nyílvessző..."
8)

Elf harcművészet: khossas-khossas, khossas-levéltőr, levéltőr-levéltőr, hiequar-hiequar Ezekből választhatsz, hogy melyiket gondolnád alapstílusnak, ugyanis az elfeknél nem dívik a puszta kezes bunyó, se a harcművészet vagy a bírkózás. Ez egy ilyen kultúra.


Quator:
Mondd te melyik kariddal élveznéd ezt a "harcot"? Ugyanis ha reálisan mesél az ember (esetleg darkosan) akkor ez bármelyik kariddal neked is megtörténhetne.

Elf harcmodorról:
Most ez komoly?
A többezer éves harcosok, puszta kézzel képzetlenek? Vagy boxolnak?
Nektek ez nem szúrja a szemetek? Csak a harcművészet... 8)

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Torozon Tavernája

HozzászólásSzerző: Kék Herceg » 2008.09.19. 20:20

Togar!

Ok, rendben.

Quator, és mindenki akit érdekel!
Nekem mindegy, miben mesélek, a lényeg, hogy jót játszunk. Bár nem így képzeltem a dolgot, mert ez további problémákhoz vezet, de meg lehet azt is oldani és érdekelne ez az ötlet is. (Mivel alig ismerem az ÚT-t, de már közel 6 hónap alatt lassan beletanulok :lol: )

Arnoil!

Nem akarok veled vitatkozni, de ha jól átolvasod hogy MI? egy harcművész gyorsan rájösz, hogy a karaktered hülyeség volt. Igazából nincsenek kasztok ÚT-ben, ahogy észrevettem. De mi is a harcművész lényege?.... Nem az hogy testi, lelki erődet olyanná fejleszd hogy jól érezd, és meg tudd védeni magad? Na DE! Mi a varázsló?... Egy olyan mágiahasználó aki csak a varázslatainak, és tudásának tökéletesre fejlesztésében él. Ha össze hasonlítod a két elvet, eltérnek. A harcművész mesterek, gyerek koruk óta a harcművészeket a tökéleteségre nevelték. Testben, lélekben. Ezzel ellentétben a varázslókat, csak a tudásuk tökéletesítésére. Ami az egyiknek dicsőség, öröm a másiknak kín és haszontalan. De erről a Csevegő topic, valamelyik altopicjában pontosabb leírást olvashatsz régebbi userektől (Nem emlékszem rá pontosan, hogy hol). Javaslom olvasd el! Tökéletesen megmagyarázzák a dolgot. Ha meg mégis úgy van ahogy montad, akkor a karidnak minimum a korának 3/4-ét le kellett hogy élje. Mivel alapból egy harcművész kiképzése nem 1-2 év, a varázslóé, meg főleg hogy nem 5-6 év. Lehetett rá ideje, de akkor esetleg mindent csak éppen hogy tudd, és nem úgy ahogy leírtad.

ÍÍ...ebbe nem kellett volna beleszólnom, de már akartam mondani, csak mégse.... SORRY
Egy jó katona nem azt kérdi az ellenségről hányan vannak, hanem hogy hol? - spártai szállóige
Avatar
Kék Herceg
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 330
Csatlakozott: 2008.08.24. 21:12
Tartózkodási hely: Eren
Vissza a tetejére

Re: Torozon Tavernája

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.09.19. 20:24

Arnoil

Ez van, ha az ember beleköt az egyik leggyilkosabb klánba. Ha ilyen baklövést követ el a játékos a karakterével, akkor viselje a következményeit.

Egyébként volt erre példa itthon azstali játékban. Mentünk a piacon és egyszercsak "délvidéki" csapattársunkból kiállt egy dobótőr ő meg elkezdett rángatózni a méregtől... és játszottunk tovább, mert ez is a világ része, hogy a fejvadászok nem fognak csak azért jópofáskodni nyíltan, hogy a karakter azt hihesse van esélye, hanem fejvadászhoz méltóan lesből, ha lehet halálos méreggel igyekeznek megölni... hiszen ezért fejvadászok.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Torozon Tavernája

HozzászólásSzerző: Togar » 2008.09.19. 20:26

Nem ÚT hanem ÚTK nem ugyanaz de lehet csak én értelek félre. ÚTK-t játszanának.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Torozon Tavernája

HozzászólásSzerző: Syris » 2008.09.19. 20:31

****

Edited by Quator ar Zaraquer

Elég volt ebből a stílusból. Ha nem csak folytatni akarod ezt Syris, hanem tisztázni a kérdéseket, akkor keress meg pm-ben.
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Torozon Tavernája

HozzászólásSzerző: Togar » 2008.09.19. 20:40

Az egészben ott a bibi hogy próbáljunk szabályos karit csinálni és ezt valamilyen szinten a hmed szurta el mert a boszorkényok tőrrel harcolnak ahogy le vagyon írva. a tőrkard belefér az nem gond.De a kari max ha 10arannyal indul az összes aki játszik.Te meg kapásbúl egy 200a értékű nyílpuskával indulsz. Ha nem első színtű lenne azt mondom oké. De nem szólok többet bele. Torozon azt tesz a karival amit akar, az ő baja.CSak most majd jöhetnek a többiek hogy ők miért csak az induló felszerelést kapják meg ami a boszi esetében egy szál tőr vagy tőrkard és némi pénz.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Torozon Tavernája

HozzászólásSzerző: Syris » 2008.09.19. 20:57

Ok. Figyelj, lehet igazad van. Ezért írtam át akkor a ramierát tőrkardra, de akkor miért köt még bele abba is Quator? Kitalálta, hogy akkor legyen tőröm, és akkor az is lesz, mert ő azt mondja? Igazából tényleg semmi köze a karakteremhez. És ez már valahogy nem tűnik segítő szándéknak. Bár lehet, hogy én értelmezek félre valamit. Mondom; a ramierás dolgot elfogadom, legyen. De nem értem, hogy miért nem jó neki a tőrkard?
És azt elfelejtitek, hogy lehet, hogy mondjuk a HM elfogadta ezt így. De ahogy írtátok korábban ő a játék egyensúlyáért felel. Szóval lehet hogy mondjuk én 1000 arany értékkel indulok a legelején, és ő az egyensúly miatt már vagy az első 10 hozzászólás alatt úgy alakítja az eseményket, hogy nincstelen legyen a karakterem.
Az előbb szó volt arról, hogy a HM bármit megetehet. Bármit adhat. De arról nem, hogy itt olyan, mint a mi világunkban a hívők szerint isten. Isten adta, isten elveszi. Ugyanígy, a HM is adhat vagy elfogadhat dolgokat, de ugyanúgy el is veheti.

Egyébként az előtörténettől is függ a karakter induló felszerlése, nem? És az előtörténetemmel elvileg nincs is semi baj. Meg is van magyarázva a nyílpuska. (Tudom, hogy ebbe nem volt belekötés.)
Ha valakinek az előtörténetében az van, hogy mielőtt kalandozó lett, az utolsó 5 évét koldusként élte le, és épp, hogy csak nem veszett éhen, nem indulhat 50 arannyal, nagyon drága fegyverrel, és gondolom a felszerelésében se lesz túl sok cucca. Viszont ennek az ellenkezője is igaz. Ha egy város legtehetősebb nemesi családjának a tagja, és épp ő örökölné az őseitől a hatalmas vagyont, nehogy már elinduljon 1szál ruhában 5 rézzel, és még van 1 kése...
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Torozon Tavernája

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.09.19. 20:59

Quator ar Zaraquer írta:Arnoil

Ez van, ha az ember beleköt az egyik leggyilkosabb klánba. Ha ilyen baklövést követ el a játékos a karakterével, akkor viselje a következményeit.

Egyébként volt erre példa itthon azstali játékban. Mentünk a piacon és egyszercsak "délvidéki" csapattársunkból kiállt egy dobótőr ő meg elkezdett rángatózni a méregtől... és játszottunk tovább, mert ez is a világ része, hogy a fejvadászok nem fognak csak azért jópofáskodni nyíltan, hogy a karakter azt hihesse van esélye, hanem fejvadászhoz méltóan lesből, ha lehet halálos méreggel igyekeznek megölni... hiszen ezért fejvadászok.


Quator:
Nincs ezzel gond, ért a társatok 30-50-100 aranyat az ő levadászásáért?
Ha ért akkor megtették...

Szerintem egy kósza ramiera létéért nem fognak egy vértervért sem felutaztatni az óhazából, de az könnyen lehet hogy fejpénzért a helyi tolvaj/orgyilkos céhnek megéri levadászni az emberünket.
Azok ellen meg lehet van esélye még egy 1 tsz kalandozónak is ideig óráig túlélni.

Már ha a realitások talaján állunk ugye :)

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Torozon Tavernája

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.09.19. 21:05

Arnoil

Egy renegát gorvkiki boszorkány... ezért már elvből felutaznak, hiszen nem élheti túl az áruló... és ha már ott vannak a korcsot is elintézik, aki épp meggyalázza őseik fegyverét... ha a realáitások talaján maradunk, akkor a vértestvérek hamar odaérnek és nem csak valakit szalajtanak saját árulójukra. :) De most nem is erről a konkrétról volt szó, hanem általában ez történik ha magára haragítja az ember a "nagyklánok" egyikét. 8)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Torozon Tavernája

HozzászólásSzerző: Kék Herceg » 2008.09.19. 21:14


Nem az a baj, hogy van, hanem hogy 1.TSZ-ű karakterek nem bírhatnak ilyen tárgyakkal. Mivel írja a könyvekben is(és ezt nem fejből szedem: Nagyon ritka az a kalandozó amelynél sok érték, illetve nagyobb értékek vannak. ) Megmondanátok egyébként, hogy mi értelme van annak, ha legyőzhetetlen vagy? Mi benne a játék. PL:
Arnoil? Mész az utcán és előbukkan egy fejvadász, akit a mágiád és egyébb hatalmaddal sec-perc leütsz. Kapsz érte mondjuk 500 tp-t és már is 3.szintű vagy. Ezt élveznéd? Én nem igazán. Azt elhiszed hogy, ha egy bérgyilkost rád küldenének, lenne esélyed ellene? Ugye nem. :? El kell fogadni mindenkinek, hogy vannak nála erősebbek nem is kis számban. A HM-ek legalábbis én úgy intézem hogy a JK-k jól érezzék magukat, és fejlődjenek is, de ezt nem kell sietetni, majd alakul a dolog. :)

Syris!
Meg kell érteni, hogy ez van, a nem az nem. Tudom, hogy a véleményem nem érdekel senkit, de azért a józan ész azt diktálja, hogy nem csinálok egy olyan karit, aminek 30 földje, 400 testőre és ki tudja mennyi mindene van még. Most a karakterednek jobban fog esni, ha az adott HM azt mondja, hogy éjszaka betörtek a szobádba, nem vetted észre és elvitték a medálodat? :?
Egy jó katona nem azt kérdi az ellenségről hányan vannak, hanem hogy hol? - spártai szállóige
Avatar
Kék Herceg
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 330
Csatlakozott: 2008.08.24. 21:12
Tartózkodási hely: Eren
Vissza a tetejére

Re: Torozon Tavernája

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.09.19. 21:18

Kék hercegnek, de a többi harcművész-varázsló ellenzőnek is

Kicsit boncoljuk már szét a dolgokat mert szerintem kevered:

Van a Slan ők a harc vagy kardművészek, és van a harcművészet mint stílus.
Vegyünk példát a mai világból: 5-10 év alatt bárki elfogadható szinten megtanulhat egy harcművészeti stílust, de ettől még nem lesz nagymester, de jólláthatóan fogja tudni alkalmazni a technikákat, és bizony pusztakezes harcban könnyen orrára koppinthat sok kötözködőnek. Lehet az egyetemi professzor is heti 2-3 edzést az ő szoros programja is kibir, és a magas tudomány mellett pusztakezes harcban is jó lesz.

Varázsló és a testiségek.
Volt szerencsém versenysakkozni, és merem azt állítani hogy a maga logikát és intuíciót egyaránt igénylő sportként van rálátásom arra hogy milyen tanulásmennyiségek férnek bele egy ember életébe. Nem beszélve a 6-7 órás versenypartikról ahol kifacsarod magad ahogy a csövön kifér ha erősebb vagy veled egyszintű ellenfeled van.

Nem véletlen hogy korunk nagy sakkozói napi több órákat töltenek fizikai edzésekkel (úszás, futás, egyéb sportok), ugyanis ezt a szellemi igénybevételt fizikai kondíció nélkül nem lehet bírni. Ha az élsakkozó-varászló párhuzamot nézem akkor bizony ez a könyvmoly elmélet nagyon megdől. Innentől minden olyan gondolat hogy teljes életét leköti a mágia, nagy fellengzős duma marad. Az ember nem így működik, illetve csak a magszállottak de ugye az külön bestáriumi eset már. :)

Természetesen még azt is ki tudnám hozni a dologból hogy aki már egy dologban képes volt több évnyi munkát letenni és elsajátítani valamit, az a másik dolgot is könnyebben tudja majd elsajátítani ráadásul számára a kondíció és testedzés már az élete része. Ha képességei és adománya lehetővé teszi akkor simán tud mágiát is tanulni.

Visszatérve az elf harcművészethez, a nagy csend a "képzetlen pusztakezes" elf harcosokról mindent elmond.

Sajnos sok fehér foltja van a magusnak...

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Torozon Tavernája

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.09.19. 21:25

Quator ar Zaraquer írta:Arnoil

Egy renegát gorvkiki boszorkány... ezért már elvből felutaznak, hiszen nem élheti túl az áruló... és ha már ott vannak a korcsot is elintézik, aki épp meggyalázza őseik fegyverét... ha a realáitások talaján maradunk, akkor a vértestvérek hamar odaérnek és nem csak valakit szalajtanak saját árulójukra. :) De most nem is erről a konkrétról volt szó, hanem általában ez történik ha magára haragítja az ember a "nagyklánok" egyikét. 8)


:mrgreen:

Naszal: Ha szigorúan veszem akkor a renegátot már elintézték. A korcs meg valahol elsikkadt, az a tényhelyzet hogy ezt megúszta (mert nem ő volt a fő célpont), és ha már hazamentek akkor miatta nem fognak újból megjelenni.

Azért a gazdasági és egyéb szempontokat is figyeljük már egy ilyen szituációban.
Egy vértestvér a drága kiképzés miatt minden napjával amit semmiségek miatt tölt el kemény anyagi veszteség, az elhasznált aranyak, utazások, mérgekről nem beszélve.

Nagyon magára kell haragítania egy valakinek egy nagy klánt hogy egyből az elit embereit küldje rendet tenni.

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
2989 hozzászólás • Oldal: 20 / 200 • 1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 200

Vissza: Archívált Fórumok

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség