• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Navaratna (Xylina Viatrix)

Ahhoz, hogy megkezdhesd a játékot...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
25 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Navaratna (Xylina Viatrix)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2008.01.30. 11:47

Név: Xylina Viatrix (született: Jawahir Aycerwan)
Kor: 22
Nem: nő
Faj: kyrvérű
Kaszt: tolvaj

I. Gyermekkor:

1. Milyen nemzetiségű a karakter és hol született?

Toronban született, Talawunban.

2. Kik voltak a szülei? Mi a foglalkozásuk/vagy kasztjuk?

Apja Helier Aycerwan, anyja Lyra Ashnala. Mindketten famor származásúak.

3. Milyen társadalmi pozíciót és vagyoni helyzetben volt a család?

Szülei nagyon jó anyagi helyzetben vannak, apja külügyben tölt be hivatali posztot. Több kisebb kastélyuk is van Toron területén (Talawun, Torwyn, Myddor, Shulur).

4. Hol és milyen formában végezte tanoncéveit a karakter?

A karakter a tolvajmesterséget Erionban tanulta ki, a „Fél szemed a zsebeden, fél szemed a másén” tolvajcéh védő szárnyai alatt.

5. Gyermekkorban történt jelentős családi tragédiák:

Már születése pillanatától kezdve kalandosan kezdődik az élete. Apja családja (Aycerwan) nem jött ki valami jól egy régi ügy miatt a nagybátyjáékkal, azaz az Ashnalákkal. Olyannyira nem, hogy szinte vérre menő áskálódást folytattak. Anyja, Lyra 16 éves kora óta azon volt, hogy teherbe essen, de csak 20 évesen sikerült neki. Az Ashnala család nőtagja, Delwyn, meddő, de mindig elintézték, hogy a látszat ez ellen szóljon: eljátszotta terhességeit, míg alvilág révén kyrvérű csecsemőket szereztek be maguknak emberkereskedelem révén. Meg volt ennek az ára, de nekik a család várvonala szempontjából minden pénzt megért. Delwyn férje, (aki egyben Lyra bátyja is) Tyrrell újabb ötletet eszelt ki, mivel vághatna az Aycerwan család alá: lefizette a bábát, hogy nyilvánítsa a magzatot torzszülöttnek, vagy halottnak, de hozza el őhozzájuk. Felesége épp akkor mímelte legfrissebb terhességét, ők akarták a másik család gyerekét megkaparintani, hogy így lehetetlenné tegyék a család vérvonalának folytatását, s az Aycerwan vagyon rájuk szálljon. A bába teljesítette a feladatot, de miközben azon volt, hogy a babát eljuttassa megbízóinak, egy piti emberkereskedő (és emberei) egy tapasztaltabb fülese nyomán rajtaütött, megölte, a gyereket elvitte. Más kérdés, hogy az Ashnala család ezt a bűnözőt már csak bosszúból is, de eltakarította, ám a baba nem került elő. Erioni megrendelő várta. A baba kicsúszott a toroni ellenőrzés kezei közül, eljutott Erionban, de akkoriban több tolvajcéh között is zajlottak területi harcok, a babát szállítók belekeveredtek akaratlanul az egyik összecsapásba. A baba a „Fél szemed a zsebeden, fél szemed a másén” céhhez került, vezetője saját gyerek híján magához vette, de mivel nem akart tanúkat azok közül, akiktől a gyerek átkerült hozzá, szólt pár véresebb kezű cimborájának, hogy hallgattassák el őket.

6. Gyermekkorban történ jelentős - a karakter életútját befolyásoló- örömteli események:

A tolvajcéh vezetője, Kuthen, jó apja volt neki, ő nevezte el Xylinának, nevelőanyja, Olna különösen a szívéhez nőtt. Jól tartották, nem verték. :P Az, hogy emberileg rendes, törődő családhoz került, már önmagában szerencse volt.

7. Miért azt tanulta a karakter amit?

Azért lett tolvaj, mert az egész családjának és a család céhének ez volt a profilja, s ez termelte a profitot :P Később, mivel ügyes keze és éles esze volt, hamisítási ügyekbe is belevonták.

8. Mi az amihez a karakter különösen jól ért és miért sikerült ilyen magas szintre jutnia benne?


Jól lő fúvócsővel, hála a sok gyakorlásnak, éles szemének és célzó tehetségének.

9. Ha karakter családi kapcsolatrendszerének vázolása:

#Nemzőapja, Helier Toronban él, ellátja külügyi hivatali munkáját. Szemeire rosszul lát, csak folyamatos képességjavításnak köszönheti, hogy nem vakult meg (régen saját erőből tartotta fenn éleslátását, manapság italokra szorul rá). Állapotát mélységesen titkolja. #Nemzőanyja, Lyra félig háborodott. Mélyen, és betegesen vallásos (Igere és Weila kultuszt imád), ideggyenge, gyakran vannak idegrohamai. Nem volt képes elfogadni, hogy lánya meghalt, ő még mindig úgy kezeli, hogy a kis Jawahir (azaz Xyilina) él. A nő szellemi zavarai nyílt titok részét képezi. #Vérszerinti öccse, Cahal /20/ nem a nemzőapjától van, (apa ismeretlen) de a férfi utódhiány miatt elismerte sajátjának. Számos merényletet élt túl már gyerekként is, szigorú toroni neveltetést kapott, hogy egyszer majd apja nyomdokaiba lépjen. Már apja munkáját segíti. Testőrség nélkül sosem mozdul ki. #A kari vérszerinti nagybátyja, Tyrrell Myddorban székel, kereskedelmi politikában tevékenykedik. Azóta fúrja az emberkereskedelmet, mióta azok az orra alá borsot törtek a kisbaba eltüntetése révén. A férfi epilepsziában szenved. #A kari nagynénje, Delwyn meddő, a családjának egyik gyereke sem az ő méhéből származik, de felettébb büszke rájuk. Mivel örökbefogadott gyerekei keverékek, nem szenvednek súlyos betegségben. Delwyn jelenleg fehérvérűséggel küzd. #A kari vérszerinti unokatestvérei: Suorra /26/ Tharr papi pályára lépett. Yaron /22/ apját segíti kereskedelemben. Meinir /18/ boszorkánysággal üti el a szabadidejét. #A kari nevelőapja, Kuthen már nem él, szívrohamban hunyt el. Nevelőanyja továbbra is Erionban lakik és űzi az okirat-hamisító szakmát.

10. Mi volt a karakter "hobby"-ja?

Gyermekként imádott bújócskázni, és göröngyökkel macskákat dobálni.

II. Ifjúkor

1. Szerelmek és barátok:

18 éves koráig két komolyabb barátot szerzett a céhen belül: Enrico Paffot /46/, aki nevelőapjának halála után a céh feje is lett. Gyerekként nagybácsiként kezelte; Lucien Frart /25/, egy igen csinos arcú fiatalembert, aki mindig megvédte a tolakodóktól, ő maga pedig csak azért nem kezdett ki vele, mert meleg :P
14 éves korától egy bérgyilkos, Vova/32/ csapta neki a szelet, de Xylina nem adta be a derekát. Vovát akkor tartóztatták le és végezték ki, amikor a lány betöltötte a 17-et. Xylina nem hajlott a fiúzásra, így ha futó álmodozásai voltak is, ezek a plátói szintet sosem hagyták el.
Mikor 18 éves korában átállt okirat-hamisításra, szert tett első barátnőjére, Nuliferre /27/, akiben dzsad vér is folyt. Később újabb pályamódosítás után összehozta a sors Quianával, egy elfvérű akrobatanővel, Echoval/30/, a műlovarnővel, Bennettel/32/ és Dariennel/28/, a két állatidomárral.

2. Pártfogók és ellenségek:

Pártfogója Enrico Paff, a „Fél szemed a zsebeden, fél szemed a másén” tolvajcéh vezetője, Olna Viatrix, a nevelőanyja, Alastar, a Rongyrázók társulatának vezetője. Ellenségek? Toronban tömve (Ashnala család és emberei), ha kiderül a származása  Ám ha vérszerinti családja megtudná, hogy él, elképzelhető, hogy életben akarnák tudni és visszaolvasztani a családba.

3. Jelentős ifjúkori életesemények:

15 éves kora óta teljes jogú tolvajként kezelik, büszke rá, hogy az egyik ügyletüket ő mentette meg a lebukástól, az által, hogy időben figyelmeztette céhének tagjait az őrség közeledtére, s egy szemtanút lelőtt köpőcsővel. 18 éves korában kézügyessége és éles esze miatt nevelőanyja bevonja hamisítási ügyekbe, s már ritkábban tolvajkodik. 19 és fél évesen viszont felhagy ezzel, mert nem tagadhatja tovább, hogy tehetsége van a jósláshoz: ha megérinti valaki kezét szándékosan, bevillannak események vagy a múltjából, vagy a jelenéből, vagy a jövőjéből. Ez a képessége 14 éves kora óta kíséri életét, Vova, és nevelőapja halálát is megérezte, de nem vette komolyan. Alastar felfedezte őt, elcsábította társulatába, és jósnőként alkalmazza.

4. A tanulóévek vége:

15 évesen történt meg tolvajként a vizsgája, ez volt az ominózus lebukás-elhárító tette. Okirat-hamisítóként nem tudta letenni a vizsgáját, mert idő előtt felhagyott vele.

5. Mit vár el tőle az iskoljája/céhe/rendje/mestere?

Céhe azt, hogyha egyszer meggondolná magát, és visszatérne Erionba, akkor hozzájuk álljon vissza. Társulata azt, hogy ne pártoljon át másokhoz, és tudását náluk kamatoztassa.

6. Mi a karakter célja most hogy az lett aki?

Xyilina célja az, hogy vele született képességével vagy segítse, vagy figyelmeztesse, vagy elgondolkoztassa ügyfeleit, továbbá anyagilag megalapozza jövőjét. Egy magas rangú mecénás sem lenne ellenére, ki akar törni a vándorjósnős társulatos körből, mert hajlamosak egy kalap alá vonni a sarlatánokkal. (a lány képessége nemzőanyja buggyantságának folyománya…) Tisztában van vele, néha ügyesnek kell lennie, nem mindig árulhatja el, kiről mit tud meg, vagy óvatosan kell fogalmaznia.

7. Kihez hű a karakter?

Hű valamikori tolvajcéhéhez, nevelőanyjához, egyelőre társulatához is.

III. Személyiség

1. Van a karakternek jellegzetes szokása?

Ha nyugtalan, gyakran piszkálja láncának medálját, ami azóta nála van, mióta az eszét tudja. Ajkát is szokta harapdálni.

2. Miben rejlik a karakter kiválósága?

Jól lő célba fúvócsővel.

3. Mi a karakter gyengéje?

Lányokkal, nőkkel nehezen barátkozik,

4. Mi a karakter kedvence?

Szívesen furulyázik, simogat macskát/vadászgörényt.

5. Mi az amit szívből utál?

A rámenősséget, neveletlenséget, ízléstelenséget, vagy ha akaratát meg akarják hajlítani, vagy ha hülyének nézik.

6. Mi a karakter legnagyobb félelme?

Hogy megőrül, azaz megérzései betemetik, eluralkodnak rajta, vagy hogy erőszakot tesznek rajta.

7. Mi a karakter legmerészebb álma? Mire vágyik a legjobban?

Híres-neves jósnővé válni, többé nem nézni semmi árát, csak megvenni.

8. Vannak-e a karakternek előítéletei?

Megveti az erkölcsileg betegesen elferdült egyéneket, és a mély ostobaságot.

9. Vallásos a karakter?

Vallásos, ez pedig a nyakában lógó medálnak köszönhető. Nem tudja, de azt még nemzőanyja adta a bábának, hogy legyen a lányáé. Egy arany kalászt ábrázol, aminek a hátoldalára valaki egy kilencágú koronát is belevésett. A kari nem tudja, melyik isten jelképe is, de elnevezte Kalászistennőnek, s parasztok védőjének hiszi :lol: Sosem tűrné, hogy nevetségesnek tartsák vallása miatt, vagy hogy ráerőltessenek valamilyen más vallást.

10. Mit tart a karakter a mágiáról és a használóiról?

Igen nagy erőt képviselőnek tartja, elismeri űzője tudását.

11. Ha egy mottóval kellene kifejezned a karakter személyiségét, mi lenne az?

„Fogd meg kezem, s megmondom, ki vagy.”

Kinézet:
176 cm magas, 65 kiló, csinos, nyúlánk, haja ezüstösen fehér, s fenekéig leér, bőre világos, de napon jól barnul, szemei halványzöldek. Visszafogottan öltözködik, körmeit kicsit növeszti, ujjai mozgékonyak.


Jellemrajz:
Illedelmes, jóakaratú, de nem gyenge idegzetű. Tiszteletben tartja mások szokásait, hitét és kultúráját mindaddig, amíg nem akarják azt ellene fordítani, vagy ráerőltetni ész nélkül. Nyitott.

Kezdő helyszín:
Toron
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Navaratna 2008.01.30. 15:55-kor.
Ok: Gond volt a fajával, belemásztam
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Navaratna (Xylina Viatrix)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2008.01.30. 13:03

Név: Xylina Viatrix
Szint: 1.

Értékek:

Tulajdonság- érték /KAPköltség

Erő- 11 /11
Ügyesség- 16/ 17
Gyorsaság- 14 /14
Állóképesség- 12 /12
Egészség- 13 /13
Szépség- 15 /15
Intelligencia- 17 /19
Akaraterő- 13 /13
Asztrál- 13 /13
Érzékelés- 15 /15

Összesen: 143KAP

Életerő, fájdalom-alap/KAPköltség

FP- 5 /5
ÉP -4 /8
FP/sz- 5/ 15
AktFP- 15
AktÉP- 7

Összesen: 28KAP

Harcértékek- Alap /KAPköltség

KÉ- 10 /10
TÉ -20 /20
VÉ -70 /70
CÉ -10 /20
HM -10 /30

Összesen: 150KAP

Fegyver nélkül, fegyverekkel a harcérték

Érték -fúvócső- tőr- HMek
KÉ:22 -30 -32 -2
TÉ:33 -33 -41 -2
VÉ/táv:82- 30m- 84 -2
CÉ:20 -29 -nincs -4
Sebzés: tű tőr1K6
(A HM már bele van számolva a fegyvertelen és fegyveres értékekbe!)

Képzettségpontok

Kpalap: 1 -1KAP
Kp/szint: 5- 10KAP
AktKp: 11 (8 elment képzire)

Összesen: 10KAP

Ellenállások

AME:13
MME:12

Képzettségek:

Élő nyelv-alapból jár- erv
Kultúra -alapból jár- erioni
Helyismeret -alapból jár- erion
Fegyverhasználat-3- fúvócső
Fegyverhasználat- 2- tőr
Élőnyelv- 2- pyar
Lélektan -1
Pénzügyek -2
Zene -2 -furulya
Álöltözet- 2
Rejtőzés -2 -56%
Tetkóismeret -1- erioni tolvajoké
Zsebmetszés -2 -50%
Okirathamisítás -2
Méregkezelés -2 -fegyverméreg
Zárnyitás -2 -50%
Futás -2
Veszélyérzék- 2- 56%
Mászás -2 -56%
Ugrás -2 -61%
Írás-olvasás- 2
Vallás -1 -pyar
Számtan- 2
Állatismeret- 2- vadászgörény
Egyensúlyérzék -2 -56%
Lopódzás -2 -56%
Jövendőmondás -2-8kp

Összesen: 44KAP és 8kp

Ezeket a mérgeket ismeri:

1. szintről:

Vaskaktusz mérge

Fegyverméreg. Izomzatra ható,
- gyors hatású (k6 kör),
- közepes ideig tart (k6 óra).
- Hatása semmi/gyengeség.

Erő Áll Gy Ügy KÉ TÉ VÉ Var
1/2 -2 3/4 3/4 -15 -20 -25 i

Ára: 75 réz.

3. szintről:

Altató

Idegrendszerre ható fegyverméreg.
- Gyorsan hat (k6 kör),
- rövid ideig tart (k6X10 perc).
- Hatása semmi/alvás. Enyhén zöldes színű zselé.

Ára: 5 ezüst.

4. szintről:

Vakító

Idegrendszerre ható fegyverméreg.
- Azonnali hatású (k10 szegmens),
- hosszú (k6 nap) vagy maradandó hatású.
- Hatása vakság. Maradandó hatás csak mágiával gyógyítható. Sávos ostorkígyóból nyerik a mérget.

Ára: 9 arany.

5. szintről:

Fekete hóhér

Idegrendszerre ható fegyverméreg.
- Azonnali hatású (k10 szegmens),
- ható idő (k6 kör).
- Hatása görcs+2k6 Fp elvesztése

Erő Gy Ügy KÉ TÉ VÉ CÉ Var
-8 -8 -8 -30 -40 -35 -15 N

Vagy szédülés, görcs, végtagrángás, végtagbénulás, őrület, halál. Az azonos nevű kígyó mérgéből.
Ára: 9 arany.

*

A rája bája

Izomrendszerre ható fegyverméreg.
- Gyors hatású (k6 kör),
- közepes ideig tart (k6 óra).
- Hatása semmi/görcs.

Erő Gy Ügy KÉ TÉ VÉ CÉ Var
-8 -8 -8 -30 -40 -35 -15 N

Ára: 3 arany.

Tulajdon:

Általa viselt ruházat, tőr, fúvócső 30 tűvel, 2 rend ruha, egy pár lábbeli, egy pár papucs, 3 napi élelem, ivóvíz kulacsban, méreg a fúvócső tűihez (csak kábításra, nem halálos mérgezésre), takaró, kispárna, nyaklánca, 2 acélgyűrű, 2 hajcsat, egy fésű, szappan, durva kendő törülközőnek, 2 kendő. Mérgek: 2 Altató, 1 Rája bája, 1 Vakító, 1 Fekete hóhér, összesen 5 adag. Pénz: 6arany, 7ezüst, 49réz, erioni pénznemben.

Csatlósok:
Nincsenek neki. Egyáltalán indult már olyan aki, akinek volt? :D

Ajándékok, jutalmak:
Ez sincs, talán egyszer... :P

Utolsó módosítás dátuma
2008.01.31.
A hozzászólást 7 alkalommal szerkesztették, utoljára Navaratna 2008.01.31. 13:59-kor.
Ok: mérgekkel kiegészítettem+zsével
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Navaratna (Xylina Viatrix)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2008.01.30. 13:05

Kezdő összegre javaslatot a HMtől várok, továbbá %-os képziknél nem tudtam, egy KAP hány %nak felel meg :P Ugyan így HM döntsön, hány adag méreg lehet nála?

A zárójeles korok jelenidőben értendők előtörinél.

Hogy érthető legyen, mit keres hirtelen Toronba: odaérkezett a társulata.
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Navaratna (Xylina Viatrix)

HozzászólásSzerző: Isshae Ianarak » 2008.01.30. 15:01

Szia!

Az előtörténettel kapcsolatban nincs kérdésem (egyenlőre :P) és nem is találok benne kivetnivalót.

A statisztika viszont picit fog változni.

A Kp alapra minimum egyet költeni kell. Tehát ide valahonnan súvassz be 1 KAP-ot.

Aztán amit még felfedeztem (de majd Quator úgyis megnézi tüzetesebben):
- Akt. Fp 15 és nem 12
- a fegyvertelen CÉ 20 és nem 24
- így a fegyveres CÉ sem 33, hanem csak 29
- az Akt. Kp jelenleg 18 (és nem 12), de ez fog változni attól függően ugyebár, hogy a Kp alapra mennyit teszel.

1 KAP 25%-ot jelent a százalékos képzettségeknél - és ne felejtsd el majd hozzáadni a megfelelő tulajdonságból fakató pluszt!

Ami furcsa számomra, hogy Erionban hogyhogy erv nyelvet és kultúrát ismert meg. ÉN mindig úgy játszottam, és vettem, néztem, hogy Erionban a pyarr kultúra a nagyobb hangsúlyos a többi kultúra mellett (mert azt elismerem, hogy ott minden van), és a legfőbb nyelv az a pyarr közös.

Hirtelen ennyi.

Üdv!

Isshae
"Shulur megtanít, hogy a bukás csak pillanatnyi állapot. Véglegessé az teszi, ha feladod a küzdelmet" - Isshae Ianarak
Avatar
Isshae Ianarak
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1593
Csatlakozott: 2007.01.24. 22:50
Tartózkodási hely: Daumyr szigete
Vissza a tetejére

Re: Navaratna (Xylina Viatrix)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2008.01.30. 15:12

Statnál sejtettem hogy lesznek gubancok :)

Csak azért gondoltam erv kultúrára, merthogy kyrek alapították Eriont, de tőlem aztán lehet pyar is :) Nem ezen múlik a kariötlet :P Ha át kell írni, értelemszerűen az alap nyelv majd pyar lesz és a vett nyelv az erv.

%-okat megcsináltam, javítottam FP, ÉP dolgokat, Cé-t is fegyókkal együtt, erőből levontam egyet, onnan lett alap kp-hez KAP, s mivel az erő módosult, a harcértékeket is vonogattam serényen le. Az aktuális kp-t is pofozgattam.
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Navaratna (Xylina Viatrix)

HozzászólásSzerző: Kaspar Otlokir » 2008.01.30. 15:49

Szia Nava!

-Kyrvérű(keverék) leírásod szerint, ellenben mindkét szülöje tiszta vérű famor?

-A jóslást grátisz kapja vagy lessz hozzá képzi is? Vagy én vagyok vak :oops:
Itt most nem csak a jóslátomásokra gondolok, hanem azok helyes értelmezéseire is.

Mást nem találtam amit nem értettem, jó a családi kavar ;) .

Kaspar
"A vágynál veszélyesebb dolog alig van nagyuram. Vigyázz nem tudhatod méreg vagy szeretet bújik egy kéz simításában."
Avatar
Kaspar Otlokir
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 653
Csatlakozott: 2007.07.20. 12:33
Tartózkodási hely: Albatroso vendégház
Vissza a tetejére

Re: Navaratna (Xylina Viatrix)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2008.01.30. 15:51

Szia!

Igen, van logikai bakim. A szülei nem keverékek, de a karim igen :P ergo hibáztam. A két famor törvényes gyereke, javítom.

A képzit felveszem kp-ból, elébe megyek annak, hogy anélkül mit hogyan akar :)
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Navaratna (Xylina Viatrix)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.01.30. 18:29

Üdv!

375 KAP.

Az összesen értékek a mahinációk után nem lettek módosítva.

A tűK6 az milyen sebzés lenne? szerintem maradjunk egyszerűen "tű"-nél.

Az ervvel én se értek egyet. Egy alapvetően kyr(toroni?) famor család pyarr nyelvterületen, igaz igen színes városban ervül tanul.

Sok %-os képzettség KAP-ra lett hagyva és a megfelelő tulajdonságértékek se lette mindenhez hozzáadva.

Méregkezelés alatt milyen mérgeket tud biztonsággal használni a karakter?

Milyen méregről is van szó pontosan?
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Navaratna (Xylina Viatrix)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2008.01.30. 18:49

Alauron karija, Mauno erioni volt anno. A kultúra erioniként lett elfogadva. Már csak a nyelv a kérdéses: mi Erion elfogadott nyelve? Pyar? Erv? Ingyen csak egyet vehetek, melyik legyen az? Jadránával anno ervvel ment át a rostán, marad érvényben az?
Quator: a kari igazi családja toroni. Ott élt, él, élni fog :lol: Tőlük elkerült csecsszopóként, a nevelőszülők erioniak, nem vérszerinti szülei. Ezt azért írom, mert előtöri olvasása nélkül nem derül ki.

tűK6= UT szabálykönyv fúvócső taglalásánál tűre vonatkoztatva adta meg a sebzést. Gondoltam odaírom hogy tű :P

Képzinél (zárnyitás, zsebmetszés) megnéztem, ehhez a két %os képzinél nem kell hozzáadni a tulajdonságból fakadó pluszokat. Vagy ezt a megkötést rosszul ismertem? UT 32.old, bal hasáb, 2. bekezdés.

Megy képziket kéne szerinted kp-ból megvennem kap helyett? Csak hogy ne szúrja a szemed :)

Méreg: fegyverméreg. UT semmit nem írt, ETK-ba eszem ágába se volt belenézni :P Méregfajta (névre) majd Yvettel eldől :) Tehát most se szintre, se hatóidőre, se hatásra, se hatásidőtartamra nem tudok válaszolni, mert nem biztos, hogy példaméreg közül lesz választás, HM függő.
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Navaratna (Xylina Viatrix)

HozzászólásSzerző: Kaspar Otlokir » 2008.01.30. 19:46

Okés Nava, nincs több kérdésem.

A nyelvröl: írd be hogy a nevelö fater pl erv számazású vagy amit akarsz, és tuti hogy az anyanyelvén tanít meg beszélni, hisz Erionban ugye azt beszéli Ö is, megértik ;) .

Kaspar
"A vágynál veszélyesebb dolog alig van nagyuram. Vigyázz nem tudhatod méreg vagy szeretet bújik egy kéz simításában."
Avatar
Kaspar Otlokir
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 653
Csatlakozott: 2007.07.20. 12:33
Tartózkodási hely: Albatroso vendégház
Vissza a tetejére

Re: Navaratna (Xylina Viatrix)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.01.30. 20:49

Akkor erv maradhat.

A tű az tű. :)

Nem Kp-ból kéne KAP helyett felvenned, hanem mondjuk a mászás és társai ne "2" legyen, hanem 50 valahány %. 8) :) KAP-ra lett hagyva, mert nicns %-ban feltüntetve, nem az a baj, hogy KAP. :wink:

Akkor a méreggel megvárjuk az egyeztetést.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Navaratna (Xylina Viatrix)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2008.01.30. 21:09

%-os képziket odanyomtam...Most vettem észre, hogy egy halom hiányzik :P

Yvett: találsz ki te méregnevet és tulajdonságot, vagy legyen egy ETK-s?
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Navaratna (Xylina Viatrix)

HozzászólásSzerző: Isshae Ianarak » 2008.01.30. 23:38

Navaratna írta:...
Képzinél (zárnyitás, zsebmetszés) megnéztem, ehhez a két %os képzinél nem kell hozzáadni a tulajdonságból fakadó pluszokat. Vagy ezt a megkötést rosszul ismertem? UT 32.old, bal hasáb, 2. bekezdés.
...
Méreg: fegyverméreg. UT semmit nem írt, ETK-ba eszem ágába se volt belenézni :P Méregfajta (névre) majd Yvettel eldől :) Tehát most se szintre, se hatóidőre, se hatásra, se hatásidőtartamra nem tudok válaszolni, mert nem biztos, hogy példaméreg közül lesz választás, HM függő.[/color]

Na újra itt :)

A %-os képzettségnél az a rész arra vonatkozik, hogy nem emelheti egy karakter sem 125+tulajdonságbónusz fölé a képzettségét Kp-ból, de a +tulajdonságbónusz nélkül vonatkozik ez a szabály az említett képzettségekre (zárnyitás, csapdaleszerelés, zsebmetszés).
Ettől függetlenül ilyen "kis" %-nál hozzáadandó a bónuszérték, csupán, ha eljutsz addig a tulajdonsági értékkel együtt lehet max. 125%-od ezekben a képzettségekben.

Vagyis jelenleg a Zárnyitásod 50+6=56% , a Zsebmetszésed 50+6=56%.

Méreg:
sajnos jelenleg nem találom a méreg gyűjteményem -.- így ezzel várni kell egy kicsit.
Addig is az ETK-ból válassz, bár gyanítom, hogy csak az altató lesz megfelelő számodra, ha ilyen hatást szeretnél elérni fegyverméregben.
"Shulur megtanít, hogy a bukás csak pillanatnyi állapot. Véglegessé az teszi, ha feladod a küzdelmet" - Isshae Ianarak
Avatar
Isshae Ianarak
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1593
Csatlakozott: 2007.01.24. 22:50
Tartózkodási hely: Daumyr szigete
Vissza a tetejére

Re: Navaratna (Xylina Viatrix)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2008.01.31. 0:00

Igen, altató hatásúra gondoltam. Akkor egyelőre legyen sima altató, mint a puhafedelű ETK 382. oldalán is taglalják a példamérgeknél. Yvett mondta, ötöt kell felsorolnom, a dolog folyamatban van.
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Navaratna (Xylina Viatrix)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2008.01.31. 10:25

A HM-mel tegnap körbejártuk a méreg-témát. Engedélyezte számomra, hogy erről a honlapcímről válassazk öt darab mérget, amit a kari ismer 1-5. szinten belülről.

A honlap: http://magus.rpg.hu/iras/mutat.php?cid=129

Az ismertnek választott mérgek:


1. szintről:

Vaskaktusz mérge

Fegyverméreg. Izomzatra ható,
- gyors hatású (k6 kör),
- közepes ideig tart (k6 óra).
- Hatása semmi/gyengeség.

Erő Áll Gy Ügy KÉ TÉ VÉ Var
1/2 -2 3/4 3/4 -15 -20 -25 i

Ára: 75 réz.

3. szintről:

Altató

Idegrendszerre ható fegyverméreg.
- Gyorsan hat (k6 kör),
- rövid ideig tart (k6X10 perc).
- Hatása semmi/alvás. Enyhén zöldes színű zselé.

Ára: 5 ezüst.

4. szintről:

Vakító

Idegrendszerre ható fegyverméreg.
- Azonnali hatású (k10 szegmens),
- hosszú (k6 nap) vagy maradandó hatású.
- Hatása vakság. Maradandó hatás csak mágiával gyógyítható. Sávos ostorkígyóból nyerik a mérget.

Ára: 9 arany.

5. szintről:

Fekete hóhér

Idegrendszerre ható fegyverméreg.
- Azonnali hatású (k10 szegmens),
- ható idő (k6 kör).
- Hatása görcs+2k6 Fp elvesztése

Erő Gy Ügy KÉ TÉ VÉ CÉ Var
-8 -8 -8 -30 -40 -35 -15 N

Vagy szédülés, görcs, végtagrángás, végtagbénulás, őrület, halál. Az azonos nevű kígyó mérgéből.
Ára: 9 arany.

*

A rája bája

Izomrendszerre ható fegyverméreg.
- Gyors hatású (k6 kör),
- közepes ideig tart (k6 óra).
- Hatása semmi/görcs.

Erő Gy Ügy KÉ TÉ VÉ CÉ Var
-8 -8 -8 -30 -40 -35 -15 N

Ára: 3 arany.

Kérdésem az, megfelel ez a többi bírálónak is? Ezeket csak ismeri, nincs neki belőlük. Yvett! Lehet a karimnál Altató? Mennyi adagot engedsz? Ha majd mindenki rábólintott a karimra, akkor szólj, hogy hova, milyen formába írhatok kezdő reagot! :)
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Következő

Hozzászólás küldése
25 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Vissza: Elõtörténet

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség