Belépés | Regisztráció


Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Pontos idő: 2018.06.22. 5:34




   [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ured Mal
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 23:07 
Kalandmester
Kalandmester
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.23. 18:02
Hozzászólás: 79
A mágia az egyik legnagyobb hatalom Ynev világán. Bár alkalmazói sajnos nem mindig ezen hatalomnak megfelelően viselkednek. Ured apja mikor megjelent az erioni szegénynegyed egyik kis ivójában akkor senki sem tudta mi okból és miért pont ott szállt meg. Mikor eltűnt akkor emlékül néhány feldarabolt elf testét hagyta hátra és egy terhes felszolgálólányt. A nő meghalt a szülésben a gyerek pedig lelencházba került mivel senki sem akarta felnevelni aki ismerte a múltját.
A történet itt is ért volna véget ha nem megy egy mágia tanító Marrenhel Ariisidas abba a lelencházba egy gyermektestbe rejtőző fekete varázslót keresve. Marrenhel vándor varázsló volt aki a tudás eszményét tartotta mindenek előtt. Meglátta Ured-ben a fogékonyságot a mágiára, de látta a tiszta lelkét is úgyhogy tudta nem ő a varázsló. Viszont úgy gondolta kár lenne a tehetséget eltékozolva hagyni úgyhogy magához vette a gyereket. Talán az is közre játszott, hogy bár a tudás valóban mindig vele van és kiemeli a tömegből, rangot ad neki, de nem beszélget vele és bár a lélekről sokat tudó mágus nem vallotta be magának elég magányos is volt. Tanított már fiatal gyerekeket úgy vélte egy saját gyerek felnevelése sem lesz nehézkesebb. Tévedett. Megtudta más tanítónak lenni és más apának lenni. A sötét varázsló kutatását még pár hónapig folytatta majd útnak indult a fiával és kissebb megszakításokkal azóta is vándorolnak. Akkor maradnak egy helyen huzamosabb ideig ha a mestert egy gazdag úr pártfogolásába veszi. Cserébe például azt kéri tanítsa egy kicsit őt vagy a gyerekét a misztikus tanokra. Az ilyen pihenőknek általában két dolog szokott lenni amik véget vetnek. Az első, hogy a tanítvány nem alkalmas a mágia befogadására és rájön, hogy a tudás amit tanítanak neki számára hasztalan. Egyszerű szavak. A másik pedig, hogy Ured unatkozik és valami galibát csinál. Így nem egyszer fordult már elő, hogy szó szerint elkergették egy városból miközben ingyenélőknek nevezték őket. Ured kedvenc története az mikor egy túlsúlyos kopasz kereskedő akarta megtanulni a mágiát. Már pár hónapja ott voltak nála és a mestere tanította a fickót az ősi kyr nyelv szépségeire mikor ő az egyik este ahogy nem tudott aludni és ki akart szökni egy kicsit mókázni találkozott a kereskedő feleségével. Idősebb volt nála, de csinos és a férje eléggé elhanyagolta. Hát a folytatást ki lehet találni, a lényeg az, hogy a kereskedő mikor ezt megtudta akkor meg is akarta őket öletni úgy menekültek el a városból és a szigetről. Ez az eset Alidar városában történt. Hát igen a kéj városa...
Ured sosem úgy gondolkozott mint a mestere. A mágiához tehetsége volt, de komolytalan is volt. Markáns arcával és díszes ruháival amikre a pénzt elverte sok nő szívébe be tudta csempészni magát a tanulás helyett. Mikor pedig mégis használta a mágiát akkor ostoba tréfákra és egyéb komolytalanságokra. A múltjáról csak annyit tud amennyit az apjától tud. Vagyis, hogy egy lelencházban talált rá és vette magához. Marrenhel azt szeretné, hogy Ured olyan tisztességes, komoly, varázsló legyen mint ő. Sőt annak is örülne a lelke mélyén ha fogadott fiának nem kéne úgy járnia a világot mint egy koldus hanem biztos megélhetése lenne. Ured szereti Marrenhel-t hisz az apja, de jól ismeri ahhoz, hogy tudja mennyire kell komolyan vennie. Ezért gyakran igen pimasz. Ez a vándorló életmód tetszik neki. Jelenleg nincsenek nagy vágyai csak az, hogy minél több dolgot lásson a világból és megtapasztalja az életet. Legfőbb félelme az orvosoktól van. Maga sem tudja miért, de bizalmatlan velük és fél tőlük. A tapasztalatait leginkább saját kézből szerezte, de sok pletyka hatására hajlandó előítéletesnek lenni azokkal szemben akiket nem ismer. Például tudja, hogy a kyrek nem egytől egyig lelketlen gyilkosok, de a toronból származó kyrek mindegyike az. Az orkok erőszakos vadállatok és még egy: a nők kezébe fegyver nem való. Inkább a fakanál. A vallását nem veszi komolyan. Azt tudja, hogy léteznek istenek. Adron a mágia istene és ezért ő jó, de hogy ő templomba nem fog járni az biztos. Kedvenc színe a kék.

Kinézet: Magas(193 cm) széles vállú,de nem izmos felépítésű.(88 kg) Rövid barna haja van és arcszőrzetet sem növeszt. Markáns arcvonásaival könnyedén megdobogtathat pár női szívet és a férfiakban pedig irigységet kelthet. A hangja is mély és karakteres. Ékszerekből inkább az aranyat szereti. Illik a díszes kék ruhájához.

Tulajdonság Alap
Erő 12
Gyorsaság 12
Ügyesség 12
Állóképesség 12
Egészség 13
Karizma 15
Intelligencia 15
Akaraterő 16
Asztrál 15
Érzékelés 14

KARAKTERALKOTÓ PONTOK (50)
Szintenként: 40 Maradt: 0

ELKÖLTÖTT PONTOK (40)
0 KÉ / 0 TÉ / 0 VÉ / 0 CÉ / 22 képzettség
0 Fp / 0 Pszi / 0 Kegy / 18 Mana / 0 tul.-ra


Háttér Pont
Alkaszt 10
Faj 0
Mágikus fogékonyság (ingyenes)
Pszi érzékenység (ingyenes)
Háttérre költött: 10 KAP

ÉLETERŐ
Max. Ép: 13
Max. Fp: 28


Ured Mal
Kaszt: Varázsló
Alkaszt: Varázsló
Faj: Ember
Életkor: 18 év
Jellem: Káosz, Élet
Vallás: Adron
Szülőföld: Erion
Iskola: Marrenhel mester
TP: 0 TP
Köv. szint: 101 TP
Köv. szinthez: +101 TP
1. szint


PSZI PONTOK
Max. Pszi: 17 Akt. Pszi: 17

MÁGIAELLENÁLLÁS
Típus Asztrál Mentál
Tudatalatti: 15 16
Háttér: 0 0
Hit: 0 0
Statikus pajzs: 7 7
Dinamikus pajzs: 0 0
Mágikus: 0 0
Összes: 22 23


MANA PONTOK
Max. Mana: 7

PÉNZ
Arany: 2 Ezüst: 6 Réz: 13



Fegyver Fok Idő KÉ TÉ VÉ CÉ Sebzés STP Spec.
ALAP HARCÉRTÉKEK 0 3 26 36 84 26 1k3-1 - -




Képzettség Kp Fok
Ékesszólás 1 1. fok
Helyismeret (erion) 0 3. fok
Időjóslás 1 1. fok
Írás/olvasás 0 3. fok
Kocsmai verekedés 3 2. fok
Kultúra (erion-i) 0 3. fok
Legendaismeret 3 2. fok
Lélektan 10 3. fok
Magasmágia 0 3. fok
Nyelvtudás (erv) 0 3. fok
Nyelvtudás (aszisz) 0 2. fok
Nyelvtudás (közös) 0 3. fok
Ősi nyelv (kyr) 0 3. fok
Politika/diplomácia 0 2. fok
Pszi (kyr) (Haszn. foka:) (+1 Akaraterő) 0 4. fok
Rúnamágia 14 3. fok
Számtan/Mértan 0 3. fok
Szerencsejáték 1 1. fok
Szexuális kultúra 3 2. fok
Történelem 0 2. fok
Udvari etikett/intrika 0 2. fok
Vadonjárás(lombhullató erdők) 1 1. fok




gyertya 3 6r
hátizsák, nagy 1 1e 20r
írótoll 1 20r
kulacs 1 4r
papír, ív 3 60r
tinta 1 20r
tükör, fém 1 10r
papucs+köntös(mindkettő kék) 3e 20r
utazóruha:bakancs+szandál+gatya+derékszíj+paraszti ing(ing fehér, gatya barna, átlagos viselet, a lényeg a tartósság és a kényelem) 37r
díszruha:cipő+nadrág+öv+nemesi ing+nemesi kesztyű+selyem köpeny+kalap(minden kék) 9e 90r



http://vignette1.wikia.nocookie.net/avatar/images/e/e1/Zaheer.png/revision/latest?cb=20140825190111


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára gihike 2016.02.22. 20:48-kor.

Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Ured Mal
HozzászólásElküldve: 2016.02.22. 7:57 
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.14. 14:37
Hozzászólás: 269
Számokról:

Számolás ügyileg nekem úgy tűnik rendben van.


Képzettségek:

Itt már szerintem egy-két dolgot át kéne gondolni. A karakter mestere a pszinek, a lélektannak és az ősi kyr nyelvnek 18 évesen. Számítás ügyileg ez is rendben, de ezeket az értékeket 1. tapasztalati szinten én maximum egy stréber varázslótanoncnak engedélyezném, aki éveket görnyedt a dorani könyvtárakban, ősi kyr tekercsek felett magánszorgalomból. Lehet, hogy még így is húznám a számat. A karakter előélete sem indokol ilyen magas értékeket. Egy magányos mester mellet szerintem ezeket ilyen fokon elsajátítani nem lehet. Javaslom, hogy az ősi nyelv és a lélektan is csak 3. fokú legyen, tanuljon mást is a karakter, attól is színesebb és életképesebb lesz.

Előtörténet:

Nekem kicsit kurta a dolog, nem terjedelemre, hanem úgy egyébként. Kiindulási alapnak jó lesz, kicsit át kell gondolni.
Az előtörténet topikban van egy Az előtörténet megírásával kapcsolatos tudnivalók… topik. Itt Yvettnek van egy szuper kérdőíve. Képzeld el a karaktert és gondold át ezeket a kérdéseket magadban és utána egészítsd ki a sztorit, szépen ki fog kerekedni. Csak nehogy lecseréld ilyen kérdezz felelek történetre, nekem az nem bejövős. :)

Tehát a rövidségről. Kicsit kisarkítom az információgyűjtésem a karakterről:
Apa eltűnik, anya meghal, intézetbe kerül
Egy varázsló kiveszi, apjaként neveli, tanítja(miért?)
A sztori nagyából, ennyi a jellemrajz része az tetszik, egy piperkőc csajozós alak, aki szórja a pénzt csajokra, ruhákra ékszerekre és nagyon szereti a kéket.

Szóval Yvett kérdéssorát még kiegészítem:
Marrenhel miért kezdte el tanítani, ha egy sötét varázsló inkarnációja után kutatott?
Mi történt miután magához vette a gyereket? Kutatott tovább? Felhagyott vele?

Célok:
És még célokat keressünk a karakternek, ne csak úgy lógjon a levegőben.

Na kicsit szétcincáltalak, remélem nem veszem el a kedved a játéktól, de szerintem már ez is a része :)

_________________
XV. Vigo Odrich, Haonwell hercege


Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Ured Mal
HozzászólásElküldve: 2016.02.22. 15:58 
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.14. 14:37
Hozzászólás: 269
Két tulajdonságnövekedésed kiesett, ezeket korrigáld, meg számolj utána az általa változott értékeknek is!

_________________
XV. Vigo Odrich, Haonwell hercege


Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Ured Mal
HozzászólásElküldve: 2016.02.22. 20:06 
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.14. 14:37
Hozzászólás: 269
Pszi pontot javítsd 17
Ősi nyelv és a lélektan után szedd le a +1eket és akkor rendbe minden(csak hogy ne zavarjon)

_________________
XV. Vigo Odrich, Haonwell hercege


Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
   [ 4 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron