Rasszizmusa nem a fajokra korlátozódik, hiszen ő maga is kevert vérű, viszont a személyek jelentősége, vagy hasznossága nagyon is mérvadó. Például; egy örömlány legalább örömet okoz, ezért többre becsüli egy ilyen-olyan nemes vérű elkényeztetett pökhendi ficsúrnál, aki semmire sem jó. Többre becsül egy szegény, ám de szorgalmas munkást egy pazarló nemesnél. Egy igás ló legalább elhúzza a szekeret, de a dagadt kereskedő aki a bakon ül és naphosszat a lovat csépeli és minden vágya, hogy hasznot húzzon másokon, az még a szekeret sem húzza el... Bár leginkább titkolnia kell, de tudására, és tanítóira igen büszke. Megrögzött Ranagolita. Kedveli: a kihívásokat, a ritka fegyvereket és az ellenkező nemet. Gyűlöli: mindent amit nem kedvel. Félelem: Betegségek, hosszú kínhalál, értelmetlen halál.
Küllem: 1,8 magas barna szemű, borotvált fejű, kreol bőrű. A gorviki és a dzsad vonások egyaránt fellelhetők rajta. Mindig az aktuális szerepének megfelelő ruhákban jár, de sosem szeret kirívóan öltözködni. Mindig az átlagos, vagy inkább jelentéktelen küllemre törekszik.
Felszerelés:
Viselet: Szárával térd alá érő fekete fűzős velúrcsizma, erősen felfelé ívelő csúcsos orral. (Alatta pamutzokni) A csizmából induló szürke buggyos vászon theub overál az egész testet fedi (Alatta gatya, vászoning) csak vastag derékszíja simítja karcsú derekához a bő ruházatot. [Inge alatt: hosszú vékony bőrzsinóron: pecsétgyűrű, kis bőrerszény (szent ereklye: Galradzsa homokja). Fekete selyemszalagba csavart díszes ramiéra gézzel a testéhez kötve (bal oldalán).] Bal alkarján fekete abbit lemezalkarvédő (alá rejtve 3db dobótőr). Nyakán fekete kendő (naptól, széltől olykor szeméig felhúzza). Fején szürke emámé. Hátán szürke vászon felleghajtó, térdmagasságig leér. Dísztelen hüvelyben a kardot is hátára csatolva hordja. (Kobra kard) Közönséges ramiéra, dísztelen hüvelyben a derékszíján. Vállára akasztva 3l-es bőrkötéses fémkulacs (benne víz).
Nagy hátizsák: (Kopott barnás vászon) Sárga szövetpokróc. Alsógatya, kapcák, 1pár zokni, vászoning. Fekete kaftán (úrias), kopott barna theub. Pyarron-Gorvik szótár (használtas). Dzsad-Gorvik szótár (használtas (saláta)). 5db ív papiros. 1 üveg fekete tinta, 1 írótoll. Borotvakés, szappan, pamacs, tükör, kisolló. Törölköző, kis edény, kés. Tűzszerszám, lámpás, 1 üveg lámpaolaj. Élelem: szárított hús, szalonna, hagyma, alma.
Erszény:
Szerk: 4a-t dobtam, nem szeretnék fillérezni, mondjuk a vásárolt felszerelést leszámítva maradt: 4e, 50r.
Szerkesztve: 2015 01 25 - Felszerelés
A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára Narxes 2015.01.25. 18:09-kor.
A nadalkini gyilkosság után, felszabadulva a Vértestvériség kötelékeiből, nyugat felé indult a sivatagban, de elkapta egy homokvihar. A vihar olyan erős széllel érkezett, hogy a homokszemek a húsát is lerágták volna a csontjáról, ha nem lel fedezékre Galradzsa Prófétája tábortüzénél, ami védőbúraként óvta a vihartól. A Próféta, Jamal al Din ibn Nasih, Galradzsa hírnökének és az eljövendő Rászilnak nevezte magát és látnoki képességeivel elmesélte a fiú vér szerinti származását. A történet szerint Abrado di Morques félreértelmezhette az álombéli látomásait, mert a fiú nevelése ellenére, sohasem hordozta Ranagol kegyét,.. sokkal inkább Galradzsáét. Azon az éjszakán amikor találkozott A Rászillal, Arius egy korszaka lezárult. Felvette vér szerinti nevét és esküt tett Galradzsa akaratának a Dzsad nép védelmére...
Huor Aikanáro (A Rászil) tollából: (hálás köszönet érte )
- Jól van Fiam! Annyit legalább tudsz, hogy mikor kell igazat "mondani". Akkor most jól figyelj, mert csak egyszer tudom elmondani neked. Csak a ma éjjel adatott nekünk, Galradzsa akaratából. Az igazi neved, amit anyád adott neked születésed jogán és Galradzsa áldásával, Muhemin al Assír ibn Nassar...
* Ezután mesélni kezdett, olyan részletességgel és őszintén, mintha saját szemével látta volna mindazt, amit elmondott. Először családod származásáról, hogy őseid Qusarmában élnek már századok óta. Anyádról (Muhemin Janiya) mesélt. Származásáról, gyermekkoráról, szerelméről, akié soha sem lehetett, az utazásairól El Zashrába a fakereskedőkkel. Arról a véres napról, amikor egyik ilyen út alkalmával gorviki rabszolgavadászok elrabolták és meggyalázták. Hogy, hogyan lett egy gorviki boszorkányszekta tulajdona, akik csak azért vásárolták meg, hogy téged, mint újszülöttet feláldozhassanak. Arról, hogy hogyan élte túl, amíg téged a világra hozott és szökött meg veled. És hogy téged elrejtett, majd visszatért a szektához, hogy kínhalált haljon érted. Ezután az "apádról" mesélt, akinek az ükapja szintén dzsad rabszolga gladiátor volt és egy kisnemes gorviki nő ágyasa. Ezért még apai ágon is dzsad vér folyik az ereidben. Utána mesélt apád gyalázatos tetteiről, amiket rabszolgavadászként művelt. Elmondta, hogy három hasonló módon fogant féltestvéred van, akik jelenleg is rabszolgák. Megtudtad, hogyan ölték meg apádat egyik rablóútjuk során és hogy dzsadok temették el tisztességgel, habár nem érdemelte. Majd a nemrég meggyilkolt nagyapádról (Muhemin al Nassar ibn Jasim - anyai ágon), aki Qusarma névleges sejkje volt. Megmondta, hogy a gyilkosa egy cseléd volt, akit kényszerítettek, hogy mérget tegyen a nagyapád ételébe. És hogy ezután a cselédet is megölték. Aki pedig, a támadást kitervelte az Jafar el Zahr ibn Ghazanfar, és hogy ő a leggazdagabb fakereskedő Qusarmában. És hogy azért tervelte ki az egészet, hogy átvegye a hatalmat és minden egyes fa, ami a Shibarán leúszik, az az ő zsebét tömje. Azonban azt is elmondta, hogy nincs idő a bosszúra és a leleplezésre, mert sokkal nagyobb fenyegetés közeleg. Mesélt neked az amundokról, a történelemről velük kapcsolatban, hogy Istenük, Ahme Ramun testet öltött 13 démonban és ma éjszaka kiözönlenek a sivatagból, hogy 3 felől támadjanak az Ibarában élőkre. Hogy uralmuk alá, akarják hajtani az egész sivatagot és mindenkit, aki benne él. Elmondta, hogy a három amund hadoszlopnak mi az iránya és, hogy ez első célpontok sorsa már megpecsételődött. De még nincs minden veszve, csak sietni kell!