• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

A fórum regisztrált tagjai cseveghetnek itt egymással.

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
2288 hozzászólás • Oldal: 34 / 153 • 1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 153

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Kaspar Otlokir » 2007.08.29. 17:32

HA lessz akkor északi lessz és az egyedi elfes varikat meg úgyis csak a 4. képzi szinttöl lehet kitalálni és elfogadtatni, bár sztem a mozaikmágiával elég sok mindet el lehet érni hisz az lenne az etalon, a legjobb ami van Yneven. A kyr nyelv természetessen szükséges hisz gyak. csak azon a nyelven lehet a mozaik mágiát tanulni.

Herold
"A vágynál veszélyesebb dolog alig van nagyuram. Vigyázz nem tudhatod méreg vagy szeretet bújik egy kéz simításában."
Avatar
Kaspar Otlokir
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 653
Csatlakozott: 2007.07.20. 12:33
Tartózkodási hely: Albatroso vendégház
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Pirate » 2007.08.29. 18:52

Quator: Van ugyan az a négy szerencsétlenség, de azokkal egy harcművész megsütheti a tudományát... Viszont neten tényleg jelentek meg jó leírások. Kb. olyan harcértékekkel bír egy-egy stílus mint egy fegyver, a mögötte álló filozófia meg néha szintén elég ötletes. (Amit nem győzök eleget hangoztatni: a kedvenc stílusom 0 fegyverhasználattal indul, de +%-okat kap, főleg az akrobatikára.) Csakhogy ez nem tudom hogy jelenne meg az UT szabályai szerint... :?

Kaspar: Elf származásúú dorani vari + tanult óelf nyelv?
"Felöltöm vértem, kezemben íjam és a kardom,
Készen állok a rohamra, a csatajelet várom..."
Pirate
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 208
Csatlakozott: 2007.03.14. 18:41
Tartózkodási hely: itthon
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2007.08.29. 19:28

Prate: Elősször is. Azért mert mondjuk neked nem tetszenek nem kéne szerencsétlenségnek hívni őket. Soha nem fogom megérteni miért érv az bárkinek is, hogy leszólja a többit. :?

Másrészt én is láttam már néhány "netes kieg stílust". Maradok a hivatalosnál részemről. Egyébként meg a szellemiség és filozófia nem attól függ mennyire jók a stílus értékei. Ahány játékos annyi féle lesz a kari még akkor is, ha uyan az a stílusuk. Mondjuk Avad-ka-kinito, mert nem a stílus a lényeg (elvileg), hanem a szerepjáték.

Herold(bár valami miatt eléggé idegenkedsz mostanában az eredeti accodtól 8) ): Így igen. A variiskolában kötelezően a kyrt nyomatták ó-elfül meg megtanult valaki mástól szabadidejében. Ha így gondoltad ki szerintem teljesen jó az elképzelés. (Márcsak előtöriírás kérdése. :lol: )
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Pirate » 2007.08.30. 8:37

Quator: Attól szerencsétlenés amitől nekem nem tetszik. Nem ér semmit. Ott a KM, egy kicsit jobb dobáskóddal, könnyebb szintlépéssel meg egy elég tápos fegyverrel. Sőt, kettővel, meg Shien-Su. Ezzel szemben szegény szerencsétlen harcművész (aki az én túlfejlett igazságérzetem szerint jobbat érdemel) kap egy gyönge stúlust k3-as sebzéssel... No comment. Neten jelentek meg stílusok (javarészt földiek átiratai az azt űző, és mákosban HM-el játszó játékosoktól) amiket érdemes lenne legalább átnyálazni egy kicsit. Jó, láttam már én is hülyeségeket, meg táphegyeket (megjegyzem etéren azonban ezek össze sem hasonlíthatók a "kharioni lovasharcos" illetve a "harci kovács" "kasztokkal"). És ahol pl. olyan stílus szerepel ami elég jó értékeket tartalmaz (gyakorlatilag mint a hosszúkard, de Mf bónusz ennél nincs, a sebzése meg k5) azt bajosan lehet táposnak hívni... Szerintem legalábbis. A rúnás stílusok ehhez képest nem csak gyengék, de ötlettelenek is. És miért tiadlani az összes? Máshonnan nem jöhet harcművész, vagy csak kötelező ott tanulnia? Én ezt nem tudom elfogadni. Ennyi.
"Felöltöm vértem, kezemben íjam és a kardom,
Készen állok a rohamra, a csatajelet várom..."
Pirate
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 208
Csatlakozott: 2007.03.14. 18:41
Tartózkodási hely: itthon
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2007.08.30. 9:08

LINK
Con Larrodan írta:...

A kasztok megegyeznek a hivatalos szabálykönyvekben olvashatókkal, házi kiegészítõket nem fogadunk el.

...
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2007.08.30. 10:13

Akkor azt hizsem az egyéb helyekről összegyűjtögetett dolgokról már nem is beszélek, mert Con mindent elmondott. :)

Pirate: Nem akarlak megsérteni, de ha Te úgy gondolod, hogy csak tiadlanban tanulható a 4 általam említett stílus, akkor kicsit több fantáziát vigyél a dologba. A mesterek és más követők révén simán tanulhatod akár Pyarronban is. Ez már csak előtörténet kérdése. Tehát nem csak tiadlanból jöhet szabályosan megalkotott harcművész mindenféle háziszabály nélkül.

Arra meg, hogy a kardművész táposabb-e csak azt tudom mondani, hogy kit érdekel? Nem azért lesz valaki inkább kardművész, harcművész helyett, mert az kicsivel jobb. (Legalábbis nem szabadna, de Vér Istvánkák mindenhol akadhatnak. :roll: ) Annak kellene döntenie, hogy milyen szellemiségű és neveltetésű karkaterrel akar játszani.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2007.08.30. 10:53

Aki stílusokat szeretne:
- linkek között megtaláljátok a scannelt rúnákat - ezekkel lehet érvelni
- amennyiben megvan tessék felcsapni az enoszuke kieget. - ezekkel is lehet érvelni.

Stílusokkal kapcsolatban ez az a 2 forrás amivel hajlandó vagyok foglalkozni, a többi házi kreálmány elutasítom.
Én is szeretek árnymágiázó morgena hitű ikrek fejvadásszal játszani, de a fejvad. könyve nem hivatalos, így nem használjuk. Ennyi.
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Huor Aikanáro » 2007.08.30. 16:40

Hi mindenkinek!

Ha esetleg valaki tudja,hogy milyen egyéb harcművész stílusok jelentek meg a Rúnában,akkor az kérem írja le ide legalább a nevüket... :?
"Ha csakugyan vannak istenek, ha minden cselekedetünknek valamiféle célja van, mond meg nekem:
melyikük és mi végre teremtette a nőt...?"

A nő mintegy véletlenszerűen a bárdhoz dörgölőzött, és a fülébe súgta:
"-Ha lepihennél , álmodj rólam! Neked szabad."

Wayne Chapman
Avatar
Huor Aikanáro
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 422
Csatlakozott: 2007.01.11. 20:53
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2007.08.30. 16:46

Linkek ---> Domb, más világ (rúna cikkek) ---> megkeresed...

vagy


Ide kattintassz!
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2007.08.30. 17:16

Üdv!

Rúsnyákban tudtommal csak az ominózus 4 jelent meg. Az enoszuke kiegben van még néhány, amit Con esetleg engedélyez. Mivel én még nem láttam őket megvárom, amíg sikerül valamilyen forrásból elolvasnom. 8)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Pirate » 2007.08.31. 15:26

Csak hogy érthető legyen. Miről szól a harcművész? A szellemi tökéletesedés útját járó harcos, aki eközben azonnal szellemi erejével kerekedik puszta kézzel is a fegyverforgatók fölé. De neki ez nem cél, csak út. Hogyan jelenik meg mindez? sehogy. Fegyvertelenek, mert parasztok, nem tudnak semmi különlegeset. Ja, amúgy a rusnyás stílusokat a KM-ek is tanulhatják, nem? Csak nem képesek Chi-harcban alkalmazni. Vagy rosszul emlékszek. És ez az ami szerintem nem vérpistás vagy tudomisén, hanem egyszerűen igazságtalan. Kész.
"Felöltöm vértem, kezemben íjam és a kardom,
Készen állok a rohamra, a csatajelet várom..."
Pirate
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 208
Csatlakozott: 2007.03.14. 18:41
Tartózkodási hely: itthon
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2007.09.25. 16:58

A csaták lejátszása on-line játékban (OM-es harcrendszer)

Itt most egy újító ötlet következne arra, hogy a nyílt játékban hogyan tegyük gördülékenyebbé a csaták lejátszását és elmesélését.

Nos; aki mesélt már az ETK szabályrendszere alapján ebben a játékban; az bizonyára tapasztalta, hogy mennyire körülményes betű szerint betartani az ETK-ban megfogalmazott harcrendszer szabályait és annak alapján elmesélni egy kaland fő jelenetében a főgonosszal való összecsapást. Előbb utóbb minden Mesélő feladja a harcértékek és az Ép, illetve Fp változásainak körről-körre való számolgatását; és a józan belátás alapján "ex-has" elmeséli a csata végkifejletét, mikor már a 12. kör következik és még mindig nincs vége...:D
Ami működik egy asztaltársaságban, ahol rögtön és azonnali visszajelzésre van lehetőség; nem működik a fórum alapú játékban.
A mesélő is és a játékosok is belefáradnak abba, hogy állandóan tömegével küldjenek előre dobálgatott támadódobásokat, és sebzéseket. Két-három reagváltásig természetesen még mindenki élvezi a dolgot, de utána már nagyon nyűgössé, nyögve nyelőssé válik.
Előbb utóbb minden mesélő el fog jutni oda, hogy a kalandjában a harcrendszert kissé lazábban fogja kezelni, esetleg csal, hogy végre valahára menjen már le a harc és folytatódhasson a történet.
Arról nem is beszélve, hogy egy totális harcjelenetben állati pepecses meló minden JK és NJK harcértékeit összevetve számolgatni és sérüléseket vonogatni.
Előbb-utóbb minden KM el fog jutni oda, hogy a kockadobás értékét, meg a kari harcértékeit irányadónak veszi aztán nagy levegőt vesz és írja azt amit gondol...:D

Mesélőként tapasztaltam, hogy az ETK harcrendszerét használni nyílt játékban nem megoldás.

A következő lenne az ötletem:

Előszőr is: induljunk ki abból, hogy a JK-k legyőzik az ellenséget. Előbb-utóbb úgyis ez lesz az akciójelenet vége; a kérdés csak az, hogy az ellenséges erők mennyire jelentettek komoly fenyegetést, mennyi életerőt, sebesülést jelentett legyőzni a problémát.

Ehhez az alapvetéshez vázolnék most itt egy "OM-es harcrendszert" ami alapján gördülékenyen lehet levezényelni egy csatát.
Az ETK-hoz az égvilágon semmi köze sincs; de mint modtam ez egy újító ötlet, aztán vagy elfogadjátok, vagy nem.

A százalékos értékkel fejezzük ki az ellenség, a problémahelyzet halálosságát. Az érték azt jelzi, mennyire lesz kemény feladat megküzdeni a helyzettel. A játékosoknak a sikeres akcióhoz ezt a számot kell megdobniuk vagy meghaladniuk 1d100-zal.
Azonban a veszélyesség mértékétől függően nem elég egy sikert elérni, minél halálosabb a fenyegetés annál többször kell sikert dobni a probléma megoldásához.

Célszám:
I. fok: 10-20 (A megoldáshoz megsobandó sikerek száma: 2)
II. fok: 30-40 (A megoldáshoz megdobandó sikerek száma: 3)
III. fok: 50-60 (A megoldás megdobandó sikerek száma: 4)
IV. fok: 70-80 (A megoldáshoz megdobandó sikerek száma: 5)
V. fok: 90-100 (A megoldáshoz megdobandó sikerek száma: 6)

I fok: A fenyegetés gyenge. A JK-nak a szituáció nem jelenthet kihívást, még csak meg sem izzadhat benne. Ha mégis megsebesülen az kizárólag valami véletlen balszerencsének vagy a saját balgaságának köszönhető. A karakter csak Fp sérülést szenvedhet Ép-t nem veszíthet. Ilyen veszélyre példa: egy páncélos lovagnak szétzavarni néhány husángot lóbáló goblint.

II. fok: A fenyegetés már számottevő, amit célszerű nem félvállról venni. A bukás valószínűtlen, de azért óvatlanság lenne lebecsülni a fenyegetést. A karakter csak akkor szenved Ép sérülést, csak akkor ütik túl; ha bármikor a dobások során 20, vagy az alatt dob.
Ilyen veszélyre példa: Egy harcos számára egy farkast leteríteni.

III. fok: A fenyegetés közepes mértékű. A veszély egyértelműen magában horodzza az elhalálozást, komoly és véres összecsapás, ahol csak az elszánt helytállással kell magát a JK-nak felvértezni. Ilyen veszélyre példa: két azonos látszámú és felkészültségű reguláris fegyveres csapat összecsapása. A karakter csak akkor ütik túl, ha a dobások során 25, vagy az alatt dob.

IV. fok: A fenyegetés egy fokkal erősebb a karakternél. Egyértelműen életveszélyes összecsapás, a szituációban részt vevő karakter figyelme egy pillanatra sem lankadhat, kimerítő és hosszú harcra számíthat. Ilyen veszélyre példa: egy korg párviadala egy ogréval. A karaktert csak akkor ütik túl, ha a dobások során 30, vagy az alatt dob.

V. fok: A fenyegetés meghaladja a karakter erejét, leküzdése Hőshöz való feladat. Tipilkus példája az ilyen veszélyeknek a kaland csúcspontján a főgonosszal való összecsapás, nem kevés mágikus támogatásra, hitre és csapatmunkára van szükség a győzelemhez, ahol a harc nagyon könnyen az utolsó is lehet. A karaktert akkor ütik túl, ha a dobások során 35, vagy az alatt dob.

Hogyan sebződik egy ilyen Célszám-dobálásos rendszerben a Karakter?

Akkor amikor nem sikerül megdobnia a célszámot. A JK folyamatosan dobál a d100-al mindaddig, amíg a fenyegetés megoldásához megdobandó sikerek számát el nem éri.
Pl: Jarvis a katona egy orvellánus lovaggal harcol. A CSZ: 75. A Jarvist irányító játékos addig dobál d100-zal amíg legalább 5-ször 75-öt vagy többet nem dob; ha ez sikerül neki; legyőzte az orwellánus lovagot. Tegyük fel ehhez Jarvisnak 10 dobásból volt meg, azaz 10-szer kellett dobnia d100-zal mire 5-ször 75-öt dobott. Azaz Jarvis 5-ször dobott "kudarcot".
Minden egyes kudarc után a karakter 1d10 Fp veszteséget szenved. (Amennyiben ez túl sok a Mesélő ezt mérsékelheti d4 vagy d6-ra is, ha a kerektereknek kevés Fp-jük van.) Az összes elszenvedett sebzésből kell levonni az SFÉ-t annyiszor, ahányszor a karakter kudarcot dobott.
Amennyiben a karaktert túlütik, akkor Ép-t is veszít. Annyi Ép-t veszít, ahányas fokú a fenyegetés mértéke. (Meg persze veszít kétszer annyi Fp-t és csökken az SFÉ-je a túlütés szabályai szerint.)

Természetesen a Fegyverforgatás fokának mértéke beleszámít a d100-as harci dobásba.

1. fok: -10
2.fok: +0
3. fok: +10
4. fok: +15
5. fok: +20

Azaz ahányas a karakter UT szerinti fegyverforgatás képzettsége, a dobás értékéhez a fenti módosítót kapja.

Röviden ez lenne az általam kigondolt "OM-es harcrendszer" magja.

Nagyban felgyorsítja a játékmenetet, mert a mesélő csak egy Célszámot ad meg, a JK meg otthon -ezen szabályok ismeretében- könnyedén elvégezheti a kockadobálásokat; és nem kell a statisztikával annyit vesződni.

Természetesen minél több dobásból sikerült legyőzni a problémát, a csata annál elhúzódóbb és fárasztóbb volt. A Mesélő ennek figyelembevételével mesélje el az ütközetet.

Ez természetesen egy erősen leegyszerűsített, és a karakrter harcértékeit (KÉ/TÉ/VÉ/CÉ) teljes mértékben figyelmen kívűl hagyó szabálytervezet.
De mint mondtam nem is az ETK harcrendszerének OM-re alkalmazása a célom, hanem hogy olyan gördülékeny megoldást keressünk, ami leegyszerűsíti és felgyorsítja a harchoz kapcsolódó statisztikai számításokat. Kizártnak tartom, hogy egy mesélő úgy mesél le egy 10-15 körös csatát itt a fórumon, ahogy a harcrendszerben le van írva. Ez képtelenség, szerintem a felénél mindenki elunná, a számsorok ide-oda küldözgetését. Nincs értelme harcértékekkel számolni, ha nem tudjuk úgy megvalósítani ahogy és amire kitalálták; mert nem tudunk olyan gyorsan pörögni mint asztaliban. Másrészt: EBBEN A JÁTÉKBAN NINCS OBJEKTÍV KONTROLL és soha nem is volt, mert senki sem tudja a másikról hogy mennyit dobott. Bárki azt mond amit akar. Ha meg amúgy is bizalomjáték süthetitek az objektivitást. Meg tudtommal az OM mindig is úgy volt reklámozva, hogy itt a szerepjáték a lényeg...:roll: Egy biztos: minden KM úgy meséli a harcot, ahogy neki tetszik, senki sem fogja tudni számonkérni. Bizonyítsd be, hogy mikor túlütöttelek, valóban annyit dobtam! :roll: De ha már úgy is -és biztosan- így van, legalább az egyszerűsített keretekben egyezzünk meg, mert a harcértékeket csak akkor van értelme számolni, ha betű szerint meséled le a harcot. Tudtommal ezt még egy KM sem csinálta így, hanem mindenki módosította a saját szája ítze szerint. És itt kéne közös nevezőre jutni. Ha már úgyis tarthatatlanok az eredeti szabályok, -mert azok- akkor dolgozzunk ki közösen egyszerűbbet, gyorsabbat, ami a történetet helyezi előtérbe a számolgatás helyett.
Okés, akkor tegyünk egy lépést efelé, az ellenfelek egymáshoz viszonyítását a Főértékek, a Tapasztalati szint és a képzettségfok alapján is be lehet lőni.
Az ETK harcrendszere is ezen alapul d100-zal dobj nagyot és nyerő vagy. Én ugyanezt csinálnám kevesebb matekkal.:D

Én ezt gondoltam ki, nem kötelező elfogadni, de én az RT-kalandomban ezt kipróbáltam, és ott működött.

Kiegészítés:
1. Az Ép vesztés mértéke= kell hozzá túlütés, és a karakter annyi Ép-t veszít, amennyi a veszélyesség foka+ minden 2 Kudarc után 1 Ép minusz (és ebbe nem számít bele az SFÉ).
2. Ugyanez a felosztás lenne a képzetsségpróbák alapja is. (Már amennyiben szükség van dobásra.)
3. Ez a változás a karakteralkotást is érintené. Hiszen minek költsen a játékos KAP-ot a harcértékeire, ha úgyse lesznek használva? Lehet agyalni a probléma áthidalásán. Pl: Kevesebb KAP, és nem kell a harcértékekkel bíbelődni.
4. Van még egy további érvem a célszámos rendszer létjogosultsága mellett: Az ETK is ezen alapszik. Ugyanis ha a Mesélő úgy akarja pontosan meghatározhatja, hogy egy karakter hanyas dobással találhat el egy ellenfelet. Hogyan? Gondolom az nem képezi vita tárgyát, hogy az ellenfelek harcértékeinek meghatározása a KM jogköre. A KM megnézi mennyi a JK TÉ- je és olyan VÉ-t ad az ellenfélnek ami akkora dobással található el amilyet a KM akar. Akkor nem egyszerűbb direktbe megmondani mekkorát kell dobnia? :roll:
Nyílvánvaló hogy ahol harc van ott -az ellenfelek veszélyességétől függően- sebződni is fognak, és az is nyílvánvaló hogy egy hangulatfokozó csatába úgyis olyan ellenfelet fog választani a KM, amik legyőzhetőek, és nem fog senki meghalni, mert mindenki azt szeretné, hogy menjen a végéig a történet a végkifejletig. Ezért tartom teljesen feleslegesnek az ETK harcrendszerének -a fórumban- roppant körülményes használatát- határozzunk meg egy átlagértéket, hogy bizonyos fokú veszéllyel szemben, a történet szereplői mennyire körülbelül mennyire szenvedhetnek meg, és ehhez mérjük ki a várható sebzést is, de a végeredményen nem fog változtatni a rendszer: a JK-k legyőzik a fenyegetést és a történet megy tovább. Így is úgy is le fogják nyomni az ágyútöltelékeket... A kérdés csak az mennyi felesleges számolgatással jutunk el idáig. Erre találtam ki a fent vázolt ötletet. Ahol meg nem ágyútöltelékekkel folyik a harc, hanem a főgonosszal, ott elő lehet venni a szabálykönyvet és mehet a húzd meg-erszed meg 100 körön át! :D
A hozzászólást 25 alkalommal szerkesztették, utoljára Castor de Vinter 2007.09.25. 22:34-kor.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2007.09.25. 17:51

Tetszik az ötlet lényegesen fegyorsítaná a játékot. Ugyan nagyon nagy hatalmat ad a KM kezébe, de végül is fórumos rendszerben a játék alapja a bizalom mindkét részről, szóval elvileg ez nem okoz gondot. Szerintem egy próbát mindenképp megér. Viszont az ÉP vesztésbe mondjuk én belevariálnék oly módon, hogy Ép vesztés határa legyen célszám/2-10 vagy valami hasonló a kategóriák viszonyításnak jók, de ép vesztés határának a megállapításához túl tágak. Valamilyen módon a konkrét célszámhoz kötném.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2007.09.25. 18:18

A KM csak a Célszámot állapítja meg minden mást a JK dobál ki. :) A hatalmoról meg...mondj egy dolgot amit a KM nem csinálhat meg a saját meséjében.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2007.09.25. 18:21

Igen ezért mondtam, hogy végül is mindegy. Különben is a KM nem tudja ellenőrizni a dobások valódiságát. :) Inkább az ép vesztés határa érdekes.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
2288 hozzászólás • Oldal: 34 / 153 • 1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 153

Vissza: Csevegõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség