• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

A fórum regisztrált tagjai cseveghetnek itt egymással.

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
5059 hozzászólás • Oldal: 259 / 338 • 1 ... 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262 ... 338

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2010.03.11. 20:58

Navaratna írta:CFRK

Ne, Martos, a szabály úgy jó ahogy van. :) Aki szintén kicsi, mint a gnómom, azzal szemben nincs előnyöm, mondhatni hazai pálya, de nagyobban szemben naná, hogy marad :)

Pont azt mondom, hogy elvben a szabály az az, hogy a Kis méretű lények kapnak +1-et mind a támadójukra, mind a VF-ükre. így ha egy Közepes méretűvel harcolnak, akkor határozott előnyük van, míg ha egy szintén Kis méretűvel, akkor az is megkapja ugye pont ugyanezeket az előnyöket, amik így kiegyenlítik egymást. Tehát két Kis méretű ugyanúgy tudja püfölni egymást, mint két Közepes.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Enor ak Mverrys » 2010.03.11. 21:09

Dierol írta:NK

A csendből és néhány reagból arra következtetek, hogy készülnek a karakterek, de jelenleg csak egy koncepciót ismerek annyira, hogy kalkulálhassak vele. Elárulom, hogy szeretnék egy kicsit előre dolgozni. (Ha tudom, hogy ki mivel borzolja a többiek kedélyét, akkor könnyebb a karakterek hátterébe vágó indulást kitalálnom :wink: )


Nem sokára küldök statot, és képzettségek béta verzióját. Az előtöri alakulóban, sytisi nemes második/harmadik gyermek. Még gondolkodok, hogy került kalandozó útra, vagy ha jó úgy, akkor meghagyom még Sytisben a Kereskedő ház szerető ölében.
Avatar
Enor ak Mverrys
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 572
Csatlakozott: 2009.06.12. 16:17
Tartózkodási hely: Győr (Veszprém)
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Filio Mortale » 2010.03.11. 21:58

Dierol írta:NK

A csendből és néhány reagból arra következtetek, hogy készülnek a karakterek, de jelenleg csak egy koncepciót ismerek annyira, hogy kalkulálhassak vele. Elárulom, hogy szeretnék egy kicsit előre dolgozni. (Ha tudom, hogy ki mivel borzolja a többiek kedélyét, akkor könnyebb a karakterek hátterébe vágó indulást kitalálnom :wink: )


Siffad írta:Na akkor, én egy nemesi fattyú karaktert hozok, aki a kettős származás (nemesi apa, közrendű anya) miatt nem találja a helyét és vándorolgat. A helyszíneket még nem olvastam át, de leginkább Miraclea-ban gondolkodom.

Nagy dilemmám, hogy legyek-e kardnemes (viquor és hárítókesztyű) vagy ne.


Enor ak Mverrys írta:
Nem sokára küldök statot, és képzettségek béta verzióját. Az előtöri alakulóban, sytisi nemes második/harmadik gyermek. Még gondolkodok, hogy került kalandozó útra, vagy ha jó úgy, akkor meghagyom még Sytisben a Kereskedő ház szerető ölében.


Sziasztok

Mivel már van két világi figura is a karakterek között ezért egy Sytisi származású A Shin Császár Rendjéből egy Hatezer Hajnal Rendházas harcművészt (Alapkönyv + saját szájíz Mentálmágiával) indítanék amolyan Mentis beállítottságút (esetleg Defensor ha van igény rá)
Várom a reakciókat belekezdjek e a kidolgozásába…..
"Terveid legyenek sötétek és átláthatatlanok akár az éjszaka, s amikor mozdulsz úgy csapj le, akár a villám."
- Szun Cu -
Avatar
Filio Mortale
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 333
Csatlakozott: 2010.01.05. 16:12
Tartózkodási hely: Metropolis
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.03.12. 6:12

Filio Mortale írta:Sziasztok

Mivel már van két világi figura is a karakterek között ezért egy Sytisi származású A Shin Császár Rendjéből egy Hatezer Hajnal Rendházas harcművészt (Alapkönyv + saját szájíz Mentálmágiával) indítanék amolyan Mentis beállítottságút (esetleg Defensor ha van igény rá)
Várom a reakciókat belekezdjek e a kidolgozásába…..


Üdv!

Szerintem nyugodtan belekezdhetsz a kidolgozásba, mert nekem 3,5 kifejezés tök ismeretlenül hatott. (A Mentis talán valami diplomata vagy ilysmi, de ez is csak egy fél tipp.) :wink:



Karakterem alakulása

Egyenlőre csak felületes olvasgatásra tellett az időmből, de a htvégén nekiállok alkotni is. Stattal sztem nem lesz gond, viszont az előtörinek mennyire kell részletesnek lennie? :)

Az ötleteim nem sokat változtak, inkább csiszolódtak csak és már egyfajta sorrendiség is van, amit persze a megalkotásuk még felboríthat:
1, Vörösfarkas
2, Arkos kardozós emberke (ardún vagy bejött a képbe nálam is a miracleai)
3, Ezüstmedve
4, Sólyom

Kérdésem annyi lenne még, hogy a zászlós dolgokból mit használunk, mit nem?
(Pl fegyverek érdekességeit? :) )

Illetve még egy a gyakorlott Codexesekhez:
Egy adott harcmodorral milyenek a karakter túlélési esélyei? Történetesen én arra gondolok, ha csak közelharcolni tudok mennyire fognak agyonlőni, ledobni, sziporkává varázsolni, feltrancsírozni?
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Dierol » 2010.03.12. 9:01

NK

Egy adott harcmodor: Nos, akkor a kezdeményező sokat számít. Ha elveszted, akkor kisebb kocka sebez, és általában csökkennek a támadások számai... Tehát pl. egy medve pusztítással elveszti a közelharc ellen a kezdeményezőt, az elég kellemetlen... A zászlós részeket is használjuk, de ezt majd konkrétan meg is erősítem este. (a fegyverek különlegességeit biztos, hogy használjuk) A közvetlen mágikus támadás nem lesz túl elterjedt. Mivel itt nincs FP, csak ÉP -a védő érték és a páncél nagyon fontos. (a védő érték csökken a támadások miatt, amíg meg nem szorítanak annyira, hogy ép-t nem sebeznek) Vagy pedig az egészséget kell felnyomni. Az átlag sebzés k10... (pusztítással 2K10 is lehet) az ÉP meg 1-20Ép lehet. Ha ÉP sebzés ér, elveszted abban a körben a többi támadásodat.
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.03.12. 9:13

NK

Akkor jól sejtettem, hogy van naagy VÉ vagy naagy SFÉ.
(Ilyen szempontból a medvék 3-as SFÉ-s vértje nem győzött meg. 8) )

A közelharc ezek alapján jó választásnak tűnik, mert csak ott láttam olyat, hogy többszörös technika (vagy mia a neve a x3-os nehézségnek két fegyvernél) nélkül is ad az alkarvédő +15 VÉ-t. A kisebbik kocka sebzésénél meg majd reménykedünk a 09-es dobásokban. 8)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Filio Mortale » 2010.03.12. 9:30

Quator ar Zaraquer írta:
Üdv!

Szerintem nyugodtan belekezdhetsz a kidolgozásba, mert nekem 3,5 kifejezés tök ismeretlenül hatott. (A Mentis talán valami diplomata vagy ilysmi, de ez is csak egy fél tipp.) :wink:

…………………………………………..

Kérdésem annyi lenne még, hogy a zászlós dolgokból mit használunk, mit nem?
(Pl fegyverek érdekességeit? :) )

Illetve még egy a gyakorlott Codexesekhez:
Egy adott harcmodorral milyenek a karakter túlélési esélyei? Történetesen én arra gondolok, ha csak közelharcolni tudok mennyire fognak agyonlőni, ledobni, sziporkává varázsolni, feltrancsírozni?


Ave

Akkor szép sorjában. Karakteralkotás már csak jövő héten mivel a kis családdal technika árny és homályzónába vonulunk kis „természetjárás” címén (ám mivel az előtörténet nekem is gyenge pontom ezért azon kirándulás közben is agyalahatok, hátha megjön az isteni szikra a friss levegő hatására) .

Kifejezések hát a Mentis igen lehet diplomata is ám alapvetően tanult főt idős korra „bölcset” takar, szóval jelenleg egy „bölcsecske” lenne a karakter aki harcművészeteket űz. Ha valamelyik nemes úrnak szüksége van esetleg „tanácsadóra”, testőrre, ne adj isten fiatal Defensorra akkor szívesen hozzákapcsolom az előtörténetemet az övéhez.

Zászlós dolgok: Mivel fórumon játszunk szerintem éljen az összes zászlós dolog nem „lassítja” a játékot. Engem legalábbis nem zavar, természetesen a többség dönt (Vagy a KALANDMESTER)

Gyakorlott Codexes: Személyes tapasztalatunk (ritka játékokkal úgy évente 1-2) az, hogy a Codex a „magas” szintes játékoknak kedvez. A karakterek úgy 6-8 szintre érnek be akkor már a játékos is elégedett a karakterével, olyankor érzi úgy az ember, hogy IGEN most olyan mint amilyennek „megálmodtam” persze ilyenkor sem TÁPOSAK még a karakterek és van hová fejlődniük csak már van egy biztos képzettség hátterük amire nyugodtabban támaszkodhatnak.
Harcmodor nos szerintem jobban megéri mint a sima fegyverforgatás a Közelharc és mellé egy Ijászat kombó elég jó szokott lenni. Megjegyzés első szinten a karakterek légyfingok általában ez van, ha kigyúrod magad egy irányba harcban akkor úgy harmadik szintesnek számítasz ám más területeken totál halott és homály a karakter, nem beszélve arról, hogy negyedik szintre elveszted az előnyödet a többi kiegyensúlyozottabb karakterhez képest, ÁM a HÁTRÁNYAID megmaradnak ha csak nem fokozódnak és mélyülnek tovább.
Természetesen lehet ügyesen is „TÁP” optimalizálni amivel jobban el lehet lavírozni de akkor hol marad a hangulat.
Példa az okosan manőverező „TÁP”-ra Sytis Morte Silmoris Ventorra Harcművész (valamelyik a három iskolából) valamint ha nagyon ügyes vagy egy Nador Acélszirt Ventorrát is össze tudsz hozni „ideológiai” szinten de ehhez brillirozni kell. Információk Alapkönyv 247-248 oldal.

Tiszteletem.
"Terveid legyenek sötétek és átláthatatlanok akár az éjszaka, s amikor mozdulsz úgy csapj le, akár a villám."
- Szun Cu -
Avatar
Filio Mortale
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 333
Csatlakozott: 2010.01.05. 16:12
Tartózkodási hely: Metropolis
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.03.12. 9:42

Filio

Köszönöm a sok jótanácsot!

Annyira nem akarok harcra TÁPOLNI, csak gondoltam megkérdem, hogy tapasztalatok szerint hogy van esélyem megélni a 3-4. szintet, netán a 7-8-at is.
Az eddigiek alapján a vörhenyes farkas nem csak "életérzésre" tűnik egyre jobb választásnak, hanem túlélésre is. :)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Filio Mortale » 2010.03.12. 9:51

Quator ar Zaraquer írta:Annyira nem akarok harcra TÁPOLNI, csak gondoltam megkérdem, hogy tapasztalatok szerint hogy van esélyem megélni a 3-4. szintet, netán a 7-8-at is.


Ave

Alacsony szintes Codex karakter "húzza" meg magát ha harcra kerül a sor, valamint legyen nagyon taktikus és minden előnyt ami adódik használjon ki (ha kell fusson) ez van a Codex nem egy Heroic Fantasy-nak lett tervezve :)
"Terveid legyenek sötétek és átláthatatlanok akár az éjszaka, s amikor mozdulsz úgy csapj le, akár a villám."
- Szun Cu -
Avatar
Filio Mortale
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 333
Csatlakozott: 2010.01.05. 16:12
Tartózkodási hely: Metropolis
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Dierol » 2010.03.12. 10:10

NK
Igen. A Codexes harc eleinte Cyberpunk/Armageddon veszélyességű (hacsak nem képzetlen mindkét ellenfél) Később már némi józan ész és egykörös pihenés mellett egész jól el lehet lavírozni. A gyógyulás mivel elég lassú - meg kell gondolni minden összecsapást :) Megjegyzem, hogy az íjászatra külön szabálymódosítás lesz magas szinten. (ott szerintem gond van az arányokkal)
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2010.03.12. 12:01

CFRK

Nézegettem egy kicsit a karilapokat, és azt láttam, hogy Garma a kezdeményezéséhez nem adta hozzá a Javított kezdeményezésből járó +4-et. Ha megtette volna, akkor ő cselekedett volna elsőként, bár mivel Alauronnal nem befolyásolták egymás cselekedeteit, így akár meg is lehetne cserélni őket. Castor, szerintem neked kéne döntened, hogy most végül akkor csere lesz, vagy (ha már volt olyan hülye, hogy elfelejtette) büntiből így marad.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.03.12. 12:27

CFRK

Estefelé tudok Holggal apírtani, addig kis türelmet a mögöttem "toporgóktól".


KV

Itt is nagy a csend. 8) Ez is azt jelzi, hogy készülnek a karik? :)


NK

Annyira nem nyugtattatok meg. Nem is a harctól tartok, hanem mi van, ha a Filio által említett hiányosságok felütik a fejüket a karakteralkotásnál?
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Dierol » 2010.03.12. 12:52

KV
Készül. Bandatag lesz, normális felszereléssel. Rengeteg utcai kapcsolattal, de követők és high-tech cuccok nélkül. Amolyan kisstílű bűnöző, bármit bevállal, seftel, ügyeskedik, megpróbálja sütögetni a pecsenyéjét a nagyok farvízén.

NK
A kari alkotásakor kell eldöntened, hogy mennyire legyen jó a harcban később. Ha nem fontos, akkor fegyverforgatás 25% és a fegyver értékei 40-40-re emelve (65% a max.) HA jobbat akarsz (tehát nem 1 fegyver használata, hanem a stílusba tartozó összes fegyvert használó) akkor pedig a harcmodorral érdemes kezdeni. A profi esetén pedig általános harci tapasztalattal kezd. Ugyanis szintlépésnél nem mindegy, hogy 40TP-ért fejlesztesz 5%-ot az ált. harci tapasztalaton, hogy növeld a harcértékeidet, vagy pedig csak pl. 15 TP-t költesz a stílusra - a maradék pontot pedig a többi képzettségre költve. Ahogy mondják - gyenge alapra nem lehet magas tornyot építeni.
kicsit zavaros, de remélem érthető
De majd szólok, ha valami szerintem eltér a "logikustól" a karakterben
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Dierol 2010.03.12. 13:09-kor.
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.03.12. 13:05

KV

Okés. Jól hangzik.


NK

Érthető volt. Egyedül a 65%-ot nem tudom hogy jön ki.
(Egyébként így "fejből" kb TÉ: 40, VÉ:50 jönne ki. Persze ez nem pontos számítás csak durván.)
Alapvetően én is úgy okoskodtam, hogy kezdésnek felnyomom a Közelharc harcmodort, majd, ha már 25%-os lesz, akkor nekiállok fegyverforgatásra "specializálódni". Mire az is meglesz 50%, addigra már léptünk 4 szintet. Az igaz, hogy 5. szinten már gond lehet, hogy nem fejlődhetek, de ha minden jól megy eddigre kb 90/90 körül lesz a kari. Nomeg olyat én még nem láttam, hogy belátható időn belül 4 szintet lépjen valaki zárt kalandban a fórumon. 8)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Filio Mortale » 2010.03.12. 13:07

Quator ar Zaraquer írta:NK

Annyira nem nyugtattatok meg. Nem is a harctól tartok, hanem mi van, ha a Filio által említett hiányosságok felütik a fejüket a karakteralkotásnál?


Ave

Egyetlen rendszer sem tökéletes és ez alól a Codex sem kivétel, ezért kell egy kis józan ész és belátás no és jó néhány kompromisszum és alku akkor nem lesz baj……… ám ha a hangulatra alapozol és erősítesz rá akkor szerepjáték szinten nem fogsz csalódni…..


Dierol írta:NK
A kari alkotásakor kell eldöntened, hogy mennyire legyen jó a harcban később. Ha nem fontos, akkor fegyverforgatás 25% és a fegyver értékei 40-40-re emelve (65% a max.) HA jobbat akarsz (tehát nem 1 fegyver használata, hanem a stílusba tartozó összes fegyvert használó) akkor pedig a harcmodorral érdemes kezdeni. A profi esetén pedig általános harci tapasztalattal kezd. Ugyanis szintlépésnél nem mindegy, hogy 40TP-ért fejlesztesz 5%-ot az ált. harci tapasztalaton, hogy növeld a harcértékeidet, vagy pedig csak pl. 15 TP-t költesz a stílusra - a maradék pontot pedig a többi képzettségre költve. Ahogy mondják - gyenge alapra nem lehet magas tornyot építeni.
kicsit zavaros, de remélem érthető


Számomra tökéletesen érthető :D , vagy lassú beton biztos fejlődés vagy a másik véglet a gyors kiugrás ám utána a későbbi alapozás sokkal fájdalmasabb és drágább lesz minden téren. Lehet választani a lassú víz partot mos elv vagy a rohanó hegyi folyó mellet ami leérve pillanatok alatt kifullad :D
"Terveid legyenek sötétek és átláthatatlanok akár az éjszaka, s amikor mozdulsz úgy csapj le, akár a villám."
- Szun Cu -
Avatar
Filio Mortale
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 333
Csatlakozott: 2010.01.05. 16:12
Tartózkodási hely: Metropolis
  • Honlap
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
5059 hozzászólás • Oldal: 259 / 338 • 1 ... 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262 ... 338

Vissza: Csevegõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség