• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

A fórum regisztrált tagjai cseveghetnek itt egymással.

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
5059 hozzászólás • Oldal: 231 / 338 • 1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 338

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Anathor » 2009.10.19. 11:28

Vampi

Hali srácok!

Sajnálom, hogy a kaland befejeződött, és ne haragudjatok az inaktivitásért, próbáltam többet lenni! :( :oops:

Anathor
"Mivel szegény vagyok álmom van csupán.
Álmaim lábad elé terítem,
Finoman lépj: mert álmaimon gázolsz." - W. B. Yeats

"Az írek közt az a homoszexuális, aki jobban szereti a nőket a piánál."

"A templom közel van, de csúszós az út. A kocsma messze... De majd óvatosan lépkedek..." - Orosz mondás

Rye'tel Assumpta (Tharr-pap) karakterlapja:
viewtopic.php?f=44&t=1179
"Fivér" (Gorviki Vértestvér) karakterlapja:
viewtopic.php?f=44&t=1442
Anathor
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 586
Csatlakozott: 2006.04.23. 14:52
Tartózkodási hely: Debrecen / Budapest
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.10.19. 12:08

Tomar Jardechias írta:Nos a KM engedélyezné az alakváltó orkot, ha tudna róla valamit. (Természetesen ha a többi HM is belemegy), viszont amit Herold mond egy személyes vérbosszú és egy zsoldos ork sokkal jobban beleférne az ynevi világnézetembe, mint egy über király, legyőzhetetlen, atomdurva sámán (ezzel nem vitát akarok, csak szerintem az már inkább NJK kategória) 8)

...

Quator!
Az orkokkal kapcsolatosan:
"A rabszolgaság nem tilos, de nem is túl gyakori. A törvény szerint a rabszolga is embernek minősül, bár nem örökölhet, és amúgy nem számít jogképes személynek. Ennél nem sokkal jobb a déli határvidéket lakó orkok, az Árnyékjárók törzsének helyzete; vadonban élő társaikat az emberek dúvadaknak tekintik, és szabályos hajtóvadászatokat indítanak ellenük. A parti városokban, főleg Salkban élő orkok viszont – bár hivatalosan nem látják őket szívesen – mint kalózok és orgazdák a városi alvilág tekintélyes figuráivá váltak. Abaszisz lakóira általánosságban nem jellemzőek a faji előítéletek; egy elf vagy törpe bántatlanul járhat-kelhet országukban."
Megoldható az orkolás. 8)


Tomar Jardechias, a III. fekete lobogó hordozója



Üdv!

Tomar

Őszintén szólva sem ezt a világnézetes dolgot sem értem az ork zsoldos és ork sámán terén. Sem pedig a "megoldható orkolást".
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Tomar Jardechias » 2009.10.19. 12:17

Üdv

A lényeg, hogy kérnék több információt az átváltozós orkról, valamint a szürkecsuklyás oldalon találtam, az Abasziszi zsoldos orkokat. És gondoltam (tényleg nem szőrözés vagy erőltetés) ha már annyira szeretnél orkal jönni, miért is ne. 8) Herold vérbosszús ötlete, és a zsoldos orkokból lehet összehozni valamit. De a te dolgod... és bocs ha valami rosszat mondtam.

UI: Tisztában vagyok vele, hogy inkább hétvégén érsz rá, és hogy amíg a kidolgozott kasztot nem bírálják el, nem tudod elkészítni a karit. :D Csak mondtam, hogy az ork is megoldható (sőt az átváltozós orksámán is) mert pár HSZ-szel ezelőtt írtad, hogy nem igazán tudod mi lenne a jó.
A Vérkehely boszorkánymesteri rend nagymestere.
III. Fekete hadúr
A fekete lobogó hordozója
Avatar
Tomar Jardechias
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 53
Csatlakozott: 2009.10.16. 7:53
Tartózkodási hely: a Tűtorony
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.10.19. 12:25

Gyerekek maradjunk a szabálykönyvnél, amúgy gondolom adomány a sámánoknál, mint a D&D-ben a druidáknak van ilyen képessége és naponta 1x használható, a jól emlékszem, belecsempésztek ki DnD-t is.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.10.19. 14:56

Tomar

Summariumban le van írva az ork jópár oldalon. Az ork hitvilág alapja, hogy vannak Héroszok, akik különböző módon halhatatlanná váltak és ezzel kijátszották Orwella átkát. A sámánok pedig az ő vér szerinti leszármazottaik. Ennek megfelelően a halhatatlanság mikéntjének öröksége "sújtja" a sámánokat.
A Vas Fiai, mint írtam Hurag Dhaur-t tisztelik és mivel ő úgy lett hallhatatlan, hogy legyőzte a Farkas-szellemet és a helyébe lépett (nomeg már előtte is alakváltó volt), ezért minden leszármazottja (a sámánjai) ugyan úgy örökölte az alakváltás képességét és a harci dühöt. Ez külön játéktechnikailag nincs kifejtve, mert nem DnD-druidák, hanem ezzel kvázi ők NJK-k lettek pont azért, mert nincs semmilyen korlátja a farkassá válásuknak és visszaváltozásoknak.
A Fadöntők (az Ediomadban élők) hérosza Tha'ushur, aki azzal lett hallhatatlan, hogy az aquir tárnákba lement és ott addig gyilkolta és falta fel a különböző izéket, amíg elég "üzemanyagot" nem szerzett és visszatérve lefeküdt aludni egy kőszarkofágba és csak az egész ork fajt fenyegető veszedelmek alkalmával kel fel mészárolni. Az őrei elsőszülött fia és annak leszármazottai lettek, akik mellé költöztek és ezek a sámánok azóta félaquirokká váltak a nemzedékeken át felfalt izéktől. Viszont, ami játékosoknak jó hír, hogy volt még jópár másik gyereke is, akik szintén a sámánjai lettek csak ők játszhatóak maradtak, emrt nem alapból félaquirok.
Az Árnyékjárók hérosza pedig Oothr, aki cselesen minid egy sámánnal arrébb költözik, ha már nagyon elhasznnált egy-egy testet. Ez kb úgy történik, hogy odamegy egyik leszármazottjához belenéz a szemébe és már át is vackolta magát, elemésztve saját sámánja lelkét. Mivel ettől minden sámánja tart ezért pont az tette volna jó JK-vá, hogy ha eljön a törzstől, akkor bizti nem belé költözik, hiszen nem nagyon találkozik a kuzinjaival.

Az abasziszi orkokat és a zsoldos orkokat ne keverjük ha lehet.
Az abasziszi orkok az Árnyékjárók, akik nem zsoldosok, hanem részben belefolytak a helyi alvilágba.
A zsoldos orkok a Vas Fiai, akiknek viszont nincs fix szállásterületük, hanem arra vándorolnak, ahol más fajok háborúznak és azt a felet nem támadják meg, aki többet fizet nekik a bántatlanságért cserébe. (Ők azok, akikre írtam, hogy ekkortájt már bőszen a Dwyll Unió határára vonulnak "zsoldoskodni".

A szürkecsuklyások pedig a "legfontosabb" apró részletet felejtették el megemlíteni. Jelesül az Árnyékjárók (az abasziszi alvilágosok) törzsi szintű vérbosszút fogadtak az Otlokir-dinasztia ellen, ami csak az egyik fél teljes és végleges pusztulásával ér véget. Éppen ezért semmilyen szinten nem fognak semmilyen megbizatást teljesíteni a "királypárt" részére. Ezért írtam még az elején a pm-ben, hogy ha a Független Ligával vagyunk, akkor egyszerű az ork kari beillesztése, ha viszont királypárt, akkor külhoni törzsből jövök.
Itt jegyezném még meg, hogy Herold felhívta a figyelmemet, hogy az eredeti Otlokirok kihalnak és onnantól csak névleg Otlokir a Nagykirály. Csak éppen ezzel két gond van a vérbosszú tekintetében:
1, Az Árnyékjáróknak kinek jut eszébe szólni, hogy "ja bocs ezek a gyíkok kihaltak maguktól"?
2, Mivel az orkoknál az adoptáció a társadalom szerves része, így az hogy nem vér szerinti az Otlokir-dinasztia, hanem örökölt név, ez még nem jelenti a vérbosszú végét, hiszen az ominózus diasztia ork szemmel nézve ugyan úgy tovább él az örököseiben.


Elnézést a hosszas fejtegetésért, de úgy érzem komoly képzavarok vannak az ork berendezkedés és ebből adódó karakterlehetőségeim terén.

Eddigiek levezetése:
Gondoltam előveszem az Árnyékjárókat -> Királypárti csapat, vérbosszú ténye miatt kiestek -> Akkor legyen Fandöntők -> Hát akkor mégse legyenek ediomadi karik -> erre jött a Vas Fiai felvetés Heroldtól -> leírtam, hogy szerintem miért NJK-k a Vas Fiai sámánjai -> akkor most legyek egy abasziszi független zsoldos törzs tagja, ami nem is létezik... azért ennyire se az ork faj lehetőségei, nomeg az én elképzeléseim se rugalmasak.
Továbbra is tartom a véleményemet, hogy Abasziszban 3 törzs sámán tagjai fordulhatnak érdemben elő valamilyen ügyben: Árnyékjárók, Hallgatagok, Fadöntők. Ebből az Árnyékjárók és Hallgatagok a Zászlóháború idején biztos nem állnak királypárti oldalra. A Fadöntőknek sincs semmilyen különös indíttatásuk, de náluk el lehet mondani, hogy "erre járt és beállt zsoldosnak", ahogy én is próbáltam megoldani az előtörténeti dolgot.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Tomar Jardechias » 2009.10.19. 15:12

Huh!

Aha értem. :D Mint már mondtam, nem értek mindenhez, de így már világosabb.

Rendben. Akkor várom az előtörténeteket aztán, ha mindenki kész kezdünk.
A Vérkehely boszorkánymesteri rend nagymestere.
III. Fekete hadúr
A fekete lobogó hordozója
Avatar
Tomar Jardechias
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 53
Csatlakozott: 2009.10.16. 7:53
Tartózkodási hely: a Tűtorony
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.10.19. 16:52

Quator

Az orkokhoz nem értek, csak a törpékhez, épp ezért mondtam vegyük alapul a könyvet. :D
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.10.19. 17:10

Elsősorban Üdv az új tagnak, reméljük egy jót fogunk játszani...

Gyere egy jó kis Fadöntővel Quator :D .
Jó lesz az, nem problémás, és nincs pártállása.

Ne aggódj Tomar, az ork sámán nem a Belső Csarnokok kiváló ismerője... legfeljebb nem pusztulunk meg első este.(javaslat:tisztázzátok a kaland előtt hol és mit ismer Ediomadban Quator karija, részletesen,ha ott kalandozunk mázli... ha nem akkor sincs belőle vita)
Nem elhanyagolható az a tény sem, hogy egy helyismeret a cél területről elég ok arra, hogy az orkot a többiek bevegyék a csapatba... és könnyen átverhetők vagyunk ezen a téren mivel mi nem ismerjük :D .
Azt se hagyjuk figyelmen kívül, hogy maga az ork törzs képezi az egyik legdurvább veszélyforrást Ediomad felszínén, az már fegyvertény ha van egy orkunk... persze ha nem renegát XD , de ugye ezt is csak Ő tudhatja.
Szóval minden szempontból előnyös a csapatnak, ha a Fadöntő törzsből származol Quator.

Papok: értjük Tomar, nem erőltetjük tovább. Általában ezért nem szoktunk + infokat becsempészni... utána mindig jön a megmagyarázás amivel még többet árulunk el a kalandból ;) .

Akkor:
Aschaoni tűzmester
ork (sámán vagy énekmondó)
fejvadász
harcos 2x

Tényleg maga a 2 ork kaszt elfogadásra került Tomar?

Előtöri: közös rész ötletek?
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Tomar Jardechias » 2009.10.19. 17:40

Üdv. Én is remélem, h jó lesz.

Hehe! :D Végül is miért is ne? Igazad van Herold. (de mint mondtam nem kell démonokat, meg aquirokat ölni...) Ha Quatornak megfelel, akkor megbeszélhetjük mennyire ismeri a kari Ediomadot. Aztán meg majd alakul.

A 2 ork kaszt még tárgyaláson van.

A felállás jó, mostmár csak a karikat kell megalkotni. :)
A Vérkehely boszorkánymesteri rend nagymestere.
III. Fekete hadúr
A fekete lobogó hordozója
Avatar
Tomar Jardechias
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 53
Csatlakozott: 2009.10.16. 7:53
Tartózkodási hely: a Tűtorony
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.10.19. 17:48

Mégegyszer bocsi a fejtegetésért. Mint Togar a törpöket, én az orkok sorsát kísérem figyelemmel. Szegényeket kevesen szeretik. *szipp-szipp* :lol:
Szerintem az egyik legjobban sikerült és leghangulatosabb faj (mármint amióta nem csak egy 1.TSz-es besti, hanem kidolgozott kultúra is van), csak kevésszer nyílik alkalom velük játszanom.


Ediomadi helyismeret: Az előző hsz-emben írtaknak megfelelően csak az elsőszülött vérvonal az űbertáp csarnokismerő idegenvezető. :wink: :D Az én karim a felszínt ismerné és ahogy Herold mondja abban lehet nagy hasznára a csapatnak, hogy ha oda vetődünk, akkor lecimbizhet a törzstársaival és így a felszínen kisebb a hajtóvadászat esélye a többiekre. :)
A tárnákat annyira ismeri, hogy vannak az orkok bányái, amik "biztonságosak" és ismeri is őket, meg vannak az "ide nem megyünk be az eső elől" lyukak, amik a tényleges lejáratok lehetnek, de oda meg ugye ő se ment le megnézni tényleg veszélyesek-e, mert ugye arra van egy puncsos család odalent. 8) :D

Akkor azt hiszem ezt az orkos dolgot kitárgyaltuk és várom a fejleményeket a két kaszt terén, hogy jöjjön a Fadöntőm.

A papos témához egy utolsó dolog, ami nem szőrözés akar lenni: Ha minden igaz a tűzmesterrel megoldódik pár szinten belül a gondunk és lesz "gyógyítónk". :D

Közös előtöri: Részemről "arra jártam". Még nem tudom miért is, de alapvetően nem lesz szerves köze a csapathoz vagy a kalandhoz terveim szerint, hogy miért vagyok épp ott, amikor összeáll a nagy csapat.
Elsőnek arra gondoltam, hogy Herold úgyis katonai befolyás alatt áll, így köré gyűlhetnénk, mint a "martalócai". Persze nem kell nagyon alacsony higiéniai szintre sülyedni és sztereotíp martalócnak lenni, csupán nem reguláris milícia vagyunk a nagy sakkjátszmában.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Cassyan » 2009.10.19. 19:42

Üdv Skacok!

Várhatóan, szerdán lesz valami a zászlóháborús karimból, s akkor az a fajta lesz, ami az ellenséget műti acéllal. :) Valami emberke harcos.

Quator!

Az orkokat én is kedvelem, bár még csak udvarival játszottam. :)
Avatar
Cassyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 39
Csatlakozott: 2009.09.10. 18:48
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Owases » 2009.10.20. 9:15

ZH fekete lobogó

Sziasztok,
Akkor ezek szerint jöhet a tűzmester?
Még ma megfelelő topic-ba feldobom statot.

Kövezzetek meg, ha ellenkezik elveitekkel, de hamár ediomad a cél, akkor talán mehetnénk 2. vagy 3. szintű karival, hogy esetleges rossz barlangba tévedés esetén legyen esélyünk elfutni!Ha az ork vezetőnk nem lenne kommunikáció képes!
De ez csak egy ötlet!
Komolyan nem értem őket.. először megtanítanak járni és beszélni, később azt mondják: "ülj le és maradj csöndben!"

Dian Arbell /Ordan/http:/http://www.onlinemagus.hu/forum/viewtopic.php?f=44&t=1975
Harn Merra /ZK: Kampec/http://www.onlinemagus.hu/forum/viewtopic.php?f=126&t=1985
Avatar
Owases
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 90
Csatlakozott: 2009.08.07. 11:05
Tartózkodási hely: Két világ között
ZK Karakter: Harn Merra(Kampec)
Karakter: Arax Zerdal /Erion -pihen/
Karakter: Dian Arbell /Ordan/
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Tomar Jardechias » 2009.10.20. 9:19

Üdv

Igen, jöhetsz a tűzmágussal. 8)

Nem kell félni :twisted: Viszont ez is egy nyílt helyszín, így marad az 1.TSZ. Nem fogtok aquirokkal harcolni, és még aquiros barlangba se kerülni... (de majd meglátjátok, pontosabban meglátom)
A Vérkehely boszorkánymesteri rend nagymestere.
III. Fekete hadúr
A fekete lobogó hordozója
Avatar
Tomar Jardechias
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 53
Csatlakozott: 2009.10.16. 7:53
Tartózkodási hely: a Tűtorony
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Meridian » 2009.10.20. 16:25

Üdv!

Új tagok: remélem jót fogunk együtt játszani ;)

Csere: mivel még nem nagyon generáltam UTK-s karikat, mindegyiknek megvan a maga "új" varázsa :)

Pap-dolog: na ugye megmondtam :D (nem szőrözés) ha valaki meghal, az majd hoz egy papot. Ennyi.

Amúgy részemről még gondolkodom, hogy egy orgyilkos fejvadászt vajon mi is motiválhat, hogy a zászlóháború idején egy teljesen anti-reguláris egységbe jöjjön, de talán (ha ma sikerül összeéjszakáznom a rajzokat, amiket le kell adnom) a utolsó harmadában elkészülök az előtörténettel. Ami a közös előtörit illeti (nem tudom a KM mennyire hajlandó)... nem lehet összemesélni a csapatot? :D

M.
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Tomar Jardechias » 2009.10.20. 17:27

Üdv

Oké rendben. Türelmesen várok. :D Valamint az elején említettem, h rátok van bízva, hogy együtt vagy külön kezdetek. Ez a kaland lényegén nem oszt nem szoroz. 8) Aki már alapból úgy gondolja, h egyik társával szeretne indulni, az kitalál egy közös történetet, aki meg külön az leírja az előéletét, aztán a többit folytatom.

A Vérkehely boszorkánymesteri rend nagymestere.
III. Fekete hadúr
A fekete lobogó hordozója
Avatar
Tomar Jardechias
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 53
Csatlakozott: 2009.10.16. 7:53
Tartózkodási hely: a Tűtorony
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
5059 hozzászólás • Oldal: 231 / 338 • 1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 338

Vissza: Csevegõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség