• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

SW D6-megbeszélős

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
206 hozzászólás • Oldal: 2 / 14 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 14

Re: SW D6-megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2017.07.14. 17:12

Itt, a 23. oldaltól:
http://www.starwarstimeline.net/WestEnd ... netics.pdf
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: SW D6-megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2017.07.16. 8:31

Quator! Con Gosep!

Átbogarászva az internetet D6-os rendszerű felszerelés könyvek után kutatva, szeretném ha a következőben állapodnánk meg:
Mindenki törölje az eddigi felszerelését, az összes cuccát.

Felszerelési tárgyak és fegyver vásárlására összesen 10.000. kredit fordítható, melyet a következő könyvekben talált cuccokra lehet költeni:

Fegyverek itt:
http://www.starwarstimeline.net/WestEnd ... 0Stats.pdf

Páncél és egyéb felszerelés itt:
http://www.starwarstimeline.net/WestEnd ... 0Stats.pdf

Cyberware:
http://www.starwarstimeline.net/WestEnd ... netics.pdf

A maradék pénz a játékba vitt pénzed.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: SW D6-megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2017.07.16. 10:38

Castor

Beáraztam a linkelt könyvek alapján a cuccaimat. (Illetve a szerszámöv és a hátirakéta fogalmát pontosítottam, miután megtaláltam őket a felszereléses könyvben.)

Így sokkal gazdagabb krokodilember lettem. 8) :) Az eredetileg írt rongyos 1 000 kredithez képest majdnem egy 5-össel többem van! :D
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: SW D6-megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2017.07.16. 11:03

Relatíve gazdagabb, ha csillaghajó birtoklására pályázol, az a pár ezer kredit semmi...
Örültem hogy rátaláltam ezekre a kiadványokra, legalább lehet látni hogy mire lehet költeni a pénzt, 10 K azért kell, hogy kényelmesen be lehessen vásárolni valami normális felszerelést.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: SW D6-megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2017.07.16. 11:56

Castor

Annyi kérdésem lenne, hogy hova dobáljunk? Csinálsz egy kockadobálós topicot vagy valamelyik meglévőbe?


Felszerelés: Tényleg jók az összefoglaló könyvek. Főleg azért, mert a D20-as cuccok is benne vannak D6-ra alakítva. Nomeg így egységes az indulási lehetőség.
(Mondjuk az már érdekes kérdés, hogy mondjuk egy vakmerő pilóta vagy csempész mintakari hogyan kap hajót?)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: SW D6-megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2017.07.16. 12:55

Nyitottam neki, dobj kérlek egy alvilág ismeretét Közepes célszámra.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: SW D6-megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2017.07.16. 13:07

[Egy kis karakterpont segítséggel: 2+8+4=14
Ha jól emlékszem a Közepes 11-15 sávban van. Reméljük, hogy nem "rejtőzködik" nagyon az a közvetítő. :lol:
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: SW D6-megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2017.07.16. 13:50

Ha nem használod el a karakter pontot, nem lett volna sikeres.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: SW D6-megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Gosep Romuald » 2017.07.16. 16:07

Lassan végzek a karakterrel, már csak egy hátteret kell megírnom, illetve egy olyan kérdés, hogy a plusz energiacellák /tárak/ mennyibe kerülnek az adott fegyverbe?
Avatar
Con Gosep Romuald
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 687
Csatlakozott: 2008.06.02. 12:26
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Karakter: Con Romualdo della Muerta - Gorvik
Vissza a tetejére

Re: SW D6-megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Gosep Romuald » 2017.07.16. 16:35

Készen vagyok! :)
Avatar
Con Gosep Romuald
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 687
Csatlakozott: 2008.06.02. 12:26
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Karakter: Con Romualdo della Muerta - Gorvik
Vissza a tetejére

Re: SW D6-megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2017.07.16. 16:42

Utánanéztem, a helyzet a következő:

A blaster fegyvereknek van egy "Ammo" értéke. Ez azt jelenti hogy ennyi lövést tudsz vele leadni, mielőtt tölteni kéne. Az általánosan használt univerzális muníció ez:
________________________________________________________
Blaster Power Packs
Model: Standard Blaster Power Pack
Scale: Character
Cost: 25
Avallability: 1
Damage: Per weapon
Game Notes: May be used for any blaster in its class: blaster
pistol packs fit most blaster pistols, blaster rifle packs fit most
blaster rifles, etc.
________________________________________________________
Tehát ha ellőtted az "Ammo" értéket, be kell tegyél a fegyverbe egy új pack-ot.

Ha veszel ilyet is:
________________________________________________________
Blaster Gas Canister
Model: Standard Blaster Gas Dispenser
Scale: Character
Cost: 1,250
Availability: 2, R or F
Game Notes: Vending port automatically fills power pack in
about 10 rounds.
________________________________________________________

Ez meg arra van, hogy ezzel kell feltölteni a kiürült power pack-okat. Egy gáztöltőben 5000 töltetnyi energia van, szóval számolgassátok a tölteteket. (Habár a csatatéren nem biztos hogy lesz időd töltögetni.) Elvileg nem kell eldobálni az üres tárakat mert tölthetőek, de annyiora olcsóak, hogy 25 kredit miatt általában nem szoktak egy töltő gáztartályt is vinni.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: SW D6-megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Gosep Romuald » 2017.07.16. 17:26

még gyorsan felírok 4-4 tárat s többet nem javítok bele ígérem!
Avatar
Con Gosep Romuald
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 687
Csatlakozott: 2008.06.02. 12:26
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Karakter: Con Romualdo della Muerta - Gorvik
Vissza a tetejére

Re: SW D6-megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2017.07.16. 17:37

Oké.
Srácok, ha azt akarjátok hogy úgymond "e-mailt" tudjatok kapni, ahhoz valamilyen fajta computert kell beszerezzetek, legalább egy datapadra szükségetek van.
Semmilyen elektronikus hírforráshoz nem fértek hozzá így, csak ha keresetek egy nyílvános terminált. Nem tudtok üzeneteket kapni az ún. adó-vevőitek, (a világban "comlinkek") erre alkalmatlatlanok.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: SW D6-megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2017.07.16. 19:44

Nekem van egy datapad-om. A magyarban adattárolónak fordították, azt nem írtam át angolra.
Ez elegendő? Vagy szükséges még valami kifejezett computert is vennem?

Illetve az utazgatásnál nem is gondoltam, hogy ennyire kelleni fog egy saját járgány. Valami használt siklót vehetek a kezdő pénzemből? (Bár nem valami biztonságos, ha én vezetek, de fél mozgásfázisra még nem kell dobni, ha nem akarok trükköket és nem túl nehéz a terep. 8) :) )
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: SW D6-megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2017.07.17. 4:22

Quator!
Elég a datapad.


Járműveket innen:
http://www.starwarstimeline.net/WestEnd ... 0Stats.pdf

A filmekben látott, nagy magasságú, légi suhanós közlekedésbe szeretnél bemenni, -tudod, az a lélegzetelállító mélységű, "kanyonban repülés"- szerű hömpölygő járműfolyam-, annak csak akkor van értelme, ha olyan járműre van pénzed, aminek az "Altitude Range" értéke (földtől számított maximális repülési magasság) eléri a legalább 1000 m-t . Egy "Altitude Range: Ground level-85 meters"-el akkorát fogsz zuhanni a nagy, nyílt Coruscanti toronyházak közti térben -ahol több száz méter mélyen van a legközelebbi talajszint- mint egy kő, a gép maximális repülési magasságáig. Nem biztos, hogy az adott repülési magasság elég lesz, hogy célba érj rövid idő alatt. Oké, persze kapargathatod te a cél épület lábát, de valahogy a kívánt szintre is kell jutni és nem biztos, hogy az a járművel együtt menni fog. Az alsó szint liftjeit nem nagyon tartják karban.

Ha csak a 1313 meseterséges, épített szintjén belül, úgymond csak "helyben" -az itteni épületek és utcák magasságában- akarsz géppel mozogni, ott is kell egy minimum 100m -ig emelkedni képes gép, ennyi ugyanis a 1313 szint belmagassága, amit a Coruscant bolygó lakószintjei között elfoglal. Ha ennél kevesebb repülési magasságra képes gépet veszel, lehet nem találsz olyan útvonalat amin a célálomásig repülhetsz, csak a közelébe tudsz navigálni. Ezt majd kockadobás dönti el. De ha viszont el is akarod vele hagyni a szintet, hogy más szintre menj, akkor ki kell lépjél vele a nagy nyílt terekbe, ahol több száz méteres szakadék is lehet alattad, nos, ott azonnal addig fog zuhanni, míg el nem éri a maximális talajtól számított magasságát. Sanszos, hogy a szabadesés alatt, akkorára nő a mozgási energiád, amit a hajtómű már nem tud kompenzálni, mikor végre ellenállást tud kifejteni a gravitációval szemben, és úgy odabaszod a gépet, hogy csak úgy nyekkensz... Erre megoldás a lift, de azokat lehet hogy ellenőrzik, vagy egyéb általatok nem ismert csempészútvonalak. Nagyjából olyannak képzeljétek el, mintha egy óriási, nyílt terekkel, utcákkal és akár 30 méter magas épületekkel teli plázában kellene repdesni. A pláza "plafonja" 100 m-en áll, de itt is vannak üzletek és lakótömbök, szóval idáig is képesnek kell lenni eljutni. Azonban ha a plázát elhagyod, akkor kilépsz a Coruscant városba, ahol sok-sok ehhez hasonló pláza van, csak itt nincs fölső palfon, és két Pláza között a talaj meg akár 800 m-e is lehet, a mélyben. Ugyanis a te plázád mondjuk a talajszinttől számítva az 500. emeleten van, valami még nagyobb mesterséges szektor részeként. Remélem sikerült érzékeltetnem, hogy kell a dolgot elképzelni.

A "törvényen kívűli" szinteken, -mint a 1313- lehet ugyan az utcaszinten szönyegcirkálózni, -habár itt is megmaradtak kijelölt parkolóhelyek ahol a gépet le het tenni ha olyan helyre mész ahová csak gyalog lehet- az embereket, meg az üzleteket kerülgetni, de mivel mások is így tesznek, akik nem akarnak kutyagolni, gyakori hogy bedugul az utca és 25 méterig keményen kell manőverezni hogy elkerüld hogy neked menjenek. Lásd a te ablakodba is beleseggeltek. Vagy baleset van, mert elkaszálták a gyalogost, aki -ha túléli- ezen méltatlankodva visszalövöldöz, vagy a mérges kereskedő , akinek elszállt a shusi-s bódéja, vagy a Gyalogosok, Akiknek Tele van a Tökük Vele hogy a Repülő Szaroktól Rettegjenek-Csoport szervezetten lövöldöz az utcán száguldozókra,....stb. (Ezért célszerű egy legalább 30 m+ felvinni.) Itt minden lehetséges. Azokon a szinteken amit már ellenőriz a Birodalom, leszállítanak a gépről, mert -mondjuk így- tiltja a helyi "KRESZ" és csak a kijelölt forgalmi útvonalakon közlekedhetsz vele. (Ezek után könnyű belátni miért.)

Én legalábbis valahogy így képzelem el, jelezzétek ha ti ezt máshogy tudjátok a Coruscanti közlekedéssel kapcsolatban, mert olvastatok valahol valamit, örömmel fogadok ezzel kapcsolatban minden észrevételt lehet ti többet olvastatok erről a témáról mint én.

Más. Azekien csatlakozni szeretne. Nem tudjátok, kell még kínlódni a fórumozó státusz állítgatásával, vagy JK-ba tudja rakni magát? :roll:
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
206 hozzászólás • Oldal: 2 / 14 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 14

Vissza: Castor Starwars mókája

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség