Karakteralkotás: A 3. kiadású alapkönyvben leírt fontossági rendszer szerint. Az összes 3. kiadású kiegészítő használható. Előny-Hátrány rendszer nem játszik. A karakterek kezdő árnyvadászokat alakítanak, akiknek ez lesz az első munkájuk. A játék szempontjából fontos, hogy a játékos is árnyvadászként definiálja a karakterét. (A motiváció kérdése ugyebár.) A karakter háttérinformációi között szeretném ha kifejtenétek mi miatt kényszerült(vagy választotta) a karakter az árnyvadász életformát, és mit szeretne közép és hosszútávon elérni anyagilag, egzisztenciálisan, stb. Illetve melyek azok a megbízások amelyek a saját erkölcsi normáiba vagy becsületkódexébe nem férnek bele.
Nekem konkrét ötletem még nincs,annyi bizonyos hogy mágus vagy sámán,dekás biztos nem leszek...a többi esélyes...rigó,utcai szamuráj,egyéb.Az is 100% hogy most ember leszek.Fizikai adeptus előfordulhat az ötletek közt de minimális eséllyel. Az is biztos hogy kíber/robotzsaru/terminátor sem leszek.
Mit tehet egy Ares Macrotehnology harmadvonalbeli könyvelő,- aki keményen dolgozik a cég archológiájába való bejutásért-, ha egy házibuliról eltávozva az utcán elrabolják a lányát?
Az albinizmus játszik-e? A metahumán variánsok mehetnek? Mióta vagyunk Seattle-ben? (Az egyik fő ötletem a csóró sámán stílus és kérdés mennyit kellene lakásra költeni. )
Ötleteim: Mint a tenger... Onnantól, hogy lehetek sámán, rögtön beszippant a Totemek világa. ... Emellé pedig mindig társul az a lehetőség, hogy bicskás srác legyek. Amit megint csak ki lehet hozni fizikai adeptusból, vagy kiberverrel nagyon gyorsra, vagy kiberverrel nagyon keményre.
Néhány gondolatébresztő a teljesség igénye nélkül: Albínó tünde Sas-sámán (Itt még néhány lehetséges Totem-variáns: Bagoly, Cápa, Holló, Oroszlán, Prérifarkas, Sakál) Troll Medve-sámán Törp Sas-sámán (Itt is néhány Totem: Bika, Borz, Bölény, Vaddisznó) Humán Mosómedve-sámán (Alternatív totemek: Kutya, Farkas) Fomori Kutya-sámán Humán Fizikai Adeptus ("ronin") Humán Bandatag Humán Zsoldos Törp Utcai Szamuráj Troll Kidobó Tünde Rigó (Ares Citymaster rulz)
Az albinizmus annyiban kardinális, hogy ha ihlető kép alapján egy tejföl-tündével leszek, akkor alkalmazzam az alkotásnál az ide vágó albinizmus szabályokat vagy csak egyszerűen alkotok statilag egy tündét, aki hátterét tekintve kinézetileg albínó?
Tehát nem kardinális, csupán ezt szerettem volna előre tisztázni, hogy ne a karakter felrakása után fussunk bele az eltérő nézetbe.
Ja, az albinizmus jelen esetben csak egy látványelem. Mivel az Előny-hátrány rendszer elemeit érinti -ami most nem játszik- így semmi hatása nincs a játékmenetre.
Nekem meg van az ötlet.Volt rendőr,aki zűrös ügyek miatt kikerült a testületből.Most hivatalos munkája "sintér és kisállat befogó" SR módra.Emellett most próbál belépni az árnyvadászok világába.
Szerk.:Egyébként eccerű zsoldos,puskás ember kategória.
Amik még "játszanak": Tünde sámán: Prérifarkas, Sakál, Sas Törp sámán: Kutya, Sas Humán Fizikai Adeptus vagy Utcai Szamuráj (Ez ugyan az az ötlet csak a "vastartalom" más.) Humán Bandatag