• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

SR-karakterek

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
5 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

SR-karakterek

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.07.23. 11:33

Ide lehet a karaktereket feltölteni.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: SR-karakterek

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2015.08.01. 14:54




Neve: Tiriaq Northwind
Utcaneve: még nem ragadt rá, épp kialakulóban…

Faj: tünde
Nem: férfi
Kor: 24 éves
Magasság: 192 cm
Testsúly: 76 kg
Szem: borostyán-sárga
Haj: fehér
Ismertetőjel: fehér bőr, nonfiguratív tetoválás a bal arcon
Születési hely: Szinszerák szállásterülete, Seattle-től délnyugatra

Fontossági sorrend

A – Mágia (teljes értékű Prérifarkas-sámán)
B – Tulajdonságok (27 pont)
C – Faj (tünde)
D – Szakértelmek (30 pont)
E – Erőforrások (5.000 nujen)


Totem

Prérifarkas
Környezet: Bármely szárazföldi
Előnyök/Hátrányok: Nincsenek


Előnyök/hátrányok
-


TULAJDONSÁGOK

Test: 4
Gyorsaság: 4
Erő: 4
Karizma: 6
Intelligencia: 6
Akaraterő: 6

Esszencia: 6
Mágia: 6

Reakció: 5
Kezdeményezés: 5+1D6
Asztrális kezdeményezés: 25+1D6


TARTALÉKOK
Harci tartalék: 8
Asztrális harc tartalék: 9
Varázslás tartalék: 6
Karma tartalék: 1


KÉPZETTSÉGEK

Aktív szakértelmek
Éles fegyverek 4
Géppisztolyok 4
Auraolvasás 3
Varázslás 6
Idézés 6
Lopakodás 4
Etikett (utcai) 2/4

Ismeret szakértelmek
Mágiaelmélet 5
Biztonságos házak (törzsi épületek) 1/3
Zoológia 3
Történelem 4
Paranormális állatok 3
Törzsi politika 4
Tánc (törzsi táncok) 4/6


Nyelvi szakértelmek
Szelis (Szinszera dialektus) 4/6
Szelis (Szinszera dialektus) [I/O] 2/3
Angol 4
Angol [I/O] 2
Sperethiel 4
Sperethiel [I/O] 2


VARÁZSLATOK (25 erőpont)
Manalövedék 5
Élet észlelése 3
Gondolatolvasás 5
Gyógyítás (K) 4
Fizikai maszk 5
Befolyásolás 5


KIBERVEREK
-

MÁGIKUS FELSZERELÉSEK
Orvosságos kunyhó [1] (500 nujen)


RUHÁZAT ÉS PÁNCÉLZAT

Általában viselt ruházat és páncélzat
Lemezelt páncélmellény [4/3] (600 nujen)
Alkarvédők [0/+1] (250 nujen)
Átlagos ruházat [2 váltás] (2x50 nujen)
[Teljes páncélzat: 4/4 (mozgásgátlás nincs)]


FEGYVEREK

Kard (500 nujen)
/Elrejthetőség: 4/

Heckler & Koch HK227 (1.700 nuyen)
/Elrejthetőség: 4/
+ beépített lézer célzófény
+ 2-es visszarúgás-csillapító
+ kihajtható válltámasz
+ 85 hagyományos lőszer
+ 2 tartalék tár



FELSZERELÉS
Kézi telefon (50 nujen)
Túlélőcsomag (100 nujen)
Elsősegélycsomag (200 nujen)


Pénz: 5.000-ből maradt 0 nuyen
Kezdő pénz: 3D6x100 = 9x100 = 900 nujen


JÁRMÛ
-


ÉLETVITEL

Szegény életvitel (1 hónapra kifizetve): Egyszobás lakás Rentonban. 4 emeletes tömbház, 3. emeletén. (1.000 nujen)


KAPCSOLATOK (2xingyen)

Pixie Stikk [1] (törp férfi, 40 éves, talizmánárus): Ő az, aki mágikus eszközök és egyéb „kapcsolódó felszerelések, információk” terén segíteni tud. Pixie mágikus vegyeskereskedése egy szűk és alacsony pincehelyiség, hasonló méretezésű bejárattal az utcafrontra. A hely adottságaiból adódóan az „aprónépek” preferálják inkább, kevés a troll mágus errefelé.

Johnny Balboa [1] (troll férfi, 18 éves, Troll Taxis): Johnny a Troll Taxi társaság egyik alvállalkozója. Megbízható és megfelelő fuvardíjért bárhová elvisz vagy bárhonnan elhoz. Ami azért is nagyon fontos, mert a RASZ-talan külföldieket nem szívesen engedik fel a metróra, meg más tömegközlekedési járműre… egy Metroplexumban.


Előtörténet
Akik Prérifarkas Dalát éneklik, azoknak nem számít, hogy Vadon vagy Város. Akárol, akármikor elboldogul. A szabadság szellemét nem lehet korlátok közé szorítani. Ezért is jött el a Szinszerák törzsétől, ahol született.
Felmenői között amerindiánok és „sápadtarcú” metahumánok is előfordulnak, sőt még néhány inuit őssel is büszkélkedhet. Az hogy tündének született a Hatodik Világ hozadéka, várható volt a vegyesházasságnak köszönhetően. (Apja angol tünde mágus. Anyja amerindián humán adeptus.) Ugyan ebből az együttállásból fakadóan az se volt meglepő, hogy a gyermeket is átitatja a Mágia. Azonban az albinizmus már meglepetés volt. Egyik ágon sem voltak albínó gének a családfán, így ezt már nem lehetett mással magyarázni, csak azzal, hogy Tiriaq valami "nagyra" hivatott. Anyja nagy örömére és apja kis bosszúságára a fiút zsenge gyermekkorában megszólították a Totemek. Egészen pontosan Prérifarkas. Azért őszintén szólva ez se nagyon lepte meg a szülőket, mivel csemetéjük egyébként is elég szeleburdi gyerek volt, akinek mindig zabszem van a seggében. … A modern kori gyermek-lélektan hiperaktívnak bélyegezte volna, ha hagyják.
A törzs berkein belül felnőve mindent elsajátított, amit egy törzsi tündének, illetve egy sámánnak tudnia kell. Sőt még arra is sikerült nagy összetűzésekkel rávenni, hogy legalább egy fél évet töltsön a törzsi harcosok között. Így nemcsak a szellemek, hanem az automata fegyverek nyelvét is érti/beszéli Tiriaq.
Nemrég kisebb nézetkülönbség miatt otthagyta a törzset és elindult szerencsét próbálni a Metroplexumban. Ennek Hátterében az áll, hogy saját, szabados világnézetébe nem nagyon fért már bele, hogy az FTT-nek kell alávetnie magát minden törzsnek és a törzseken belül pedig mindenki a saját törzsi tanács döntései alapján cselekedjen. Ennél sokkal jobb választásnak tűnik a szabad élet, mely csakis abban a nemzetben lehet teljes, amely mind a régi kormányoktól, mind az új BAN-tól függetlenítette magát: Tir Tairngire-ben. … Ahová viszont nem olyan könnyű eljutni. Bár az álmokban ez csak egy hosszú és felszabadult vágta hegyeken-völgyeken át. … A valóságban igen kemény vízumkényszer és a pénzügyi háttér hiánya is gátat szab a szabad migrációnak. Így első lépésként marad a Metroplexum: Seattle.
Mivel nem UCAS állampolgár és ráadásul metahumán, így esélye sincs RASZ-ra, amiből megint következnek a társadalmi kötöttségek. Például az, hogy nincs "normál" munkalehetőség. Így Tiriaq igen hamar eldöntötte, hogy képességeit a sokkal izgalmasabb és sokkal veszélyesebb árnyvadászatban kamatoztatja, mint megélhetési árnyvadász. Azt még nem tudja, hogy pontosan hogyan is lesz belőle menő és jól kereső… ennél fogva szabad vadász. Azonban nem csügged.
Első lépésként találnia kell valami melót, ami nem túl nagyszabású és így lehetősége van kezdőként is érdemben jelentkezi. (Hátha az igazi nagyágyúk már nem akarnak lealacsonyodni és elhappolni a lehetőséget.) … Viszont elég pénzt hoz a házhoz, hogy még néhány hónapra előre biztosíthassa megélhetését a jelenleg is bérelt kis tömblakásában. Nomeg a komolyabb melók előtt nem árt megerősíteni a betonpanel kotorékja mágikus védelmét is. Így a mindennapi megélhetés mellett a jelenleg siralmasan minimalista Orvosságos Kunyhóját igyekszik feltölteni.
Középtávú céljai nincsenek. Ez a félemelet dolog nem fekszik neki. Vannak az alapok, amik a jólétéhez és jól-létéhez szükségesek és van a Nagy Dobás. A kettő között meg majd lesz valami érdekes és izgalmas, amit a helyzet ad.
A Nagy Dobás pedig az álmokban is megjelenő „nagy vágta”. Egy köteg pénz a határőr képébe vízum gyanánt. Majd egy másik köteg a „tünde őslakoséba”, aki átadja a Tir-i lixusvilla kulcsait és elhúz a sunyiba. … Na ehhez kell egy igazán nagy dobás, egy olyan nagyszabású árnyvadászat, mely megrázza a Világot!

Idézetek
„Ezt csak a Totemek tudhatják,… meg én.”
„Játszd újra, Kölyök!”
„EEE! Vesztettél!”
„Hithű anarcho-szindikalista vagyok! A szabálykövetést tiltja a vallásom.”
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: SR-karakterek

HozzászólásSzerző: kalidar » 2015.08.03. 13:13



Neve: Eric Westwood
Utcaneve: saját maga választotta, a "Puskás ember"

Faj: Humán
Nem: férfi
Kor: 32 éves
Magasság: 178 cm
Testsúly: 68 kg
Szem: barna
Haj: barna
Ismertetőjel: egyenlőre nincs
Születési hely: Seattle,Ucas


Fontossági sorrend

A – Szakértelem (50 pont)
B – Tulajdonságok (27 pont)
C – Erőforrások (90.000)
D – Mágia -
E – Faj (Humán)



Előnyök/hátrányok
-


TULAJDONSÁGOK

Test: 4
Gyorsaság: 6
Erő: 4
Karizma: 3
Intelligencia: 6
Akaraterő: 4

Esszencia: 6
Mágia: -

Reakció: 6
Kezdeményezés: 6+1D6



TARTALÉKOK
Harci tartalék: 8


KÉPZETTSÉGEK

Aktív szakértelmek (50)
Bunkók 4
Pisztolyok 4
Puskák 6
Sörétes puskák 4
Atlétika 4
Lopakodás 6
Etikett (utcai) 2/4
Puskák É/J 6
Biotechnika 4
Autó 6
Elektronika 3

Ismeret szakértelmek (30)
Rendőrségi eljárások 6
Állatok viselkedése/szokásai 4
Para-állatok viselkedése/szokásai 4
Városi megfigyelő rendszerek 4
20. századi filmek (zsarufilmek) 3/5
Szerves kémia (állati mérgek) 3/5
Gasztronómia 4


Nyelvi szakértelmek
Angol 6
Angol írás/olvasás 3
Városi közös 3




KIBERVEREK
-




RUHÁZAT ÉS PÁNCÉLZAT

Általában viselt ruházat és páncélzat
Álcázó ruha/teljes-városi 5/3 (1200 nujen)
Alkarvédők [0/+1] (250 nujen)
Átlagos ruházat [2 váltás] (2x50 nujen)
[Teljes páncélzat: 5/4 (mozgásgátlás nincs)]


FEGYVEREK

AZ-150 kábítóbot (1500 nujen)
/Elrejthetőség: 5/ Elérés 1/ Sebzés 8S/ Súly 1

Eichiri Hatamoto II. (1200 nujen)
/Elrejthetőség: 6/+2 rejtett tok=8
20 db sörétes lőszer (40 nujen)
Tár: 1(m) / Mód: EL / Sebzés: 8s
Súly: 2,5 kg

X1 Hunter/vadászpuska (6350 nujen)(saját tervezés)

/Elrejthetőség:-/
-nehezített cső +1 visszarúgás csillapítás
-könnyen szétszedhető
-megnövelt energia +2
-3. szintű nagyító,fényerősítő látókészülék
-hangtompító +4 észlelés
-lézercélzó -1 célzás,megnövelt hatóerejű(nappal 150m/éjjel 500m)
Váltócső (1000 nujen)
100 db normál lőszer (2000 nujen)
Tár:5(m) / Mód:FA / Sebzés 9s
Súly:5,95 kg

Remington 990
/Elrejthetőség:2/ (1500 nujen)
30 hagyományos lőszer (60 nujen)
30 sörétes lőszer (60 nujen)
Tár:8(m) / Mód:FA / Sebzés:8s/10H(r)
Súly: 4 kg

Hálóvető/nagy (1150 nujen)
/Elrejthetőség:3/
10 nagy háló (3000 nujen)
Tár:4(t) / Mód: FA / Sebzés: ---
Súly: 4,5 kg

FELSZERELÉS
fegyver készítő/javító műhely (5000 nujen)
zseblámpa/kicsi (10 nujen)
fényerősítő szemüveg (500 nujen)
mikro-kamera (2500 nujen)
drótvágó (25 nujen)
mászófelszerelés/komplett (515 nujen)
mikrofáklya 10 db (750 nujen)
élelem,10 napra (30 nujen)
légzőkészülék (500 nujen)
túlélőcsomag (100 nujen)
elsősegély csomag (200 nujen)
ellenméreg tapasz,6. szintű 10 db (3000 nujen)
rejtett gyorstok/pisztoly (150 nujen)
málhazsák (20 nujen)
csuklótelefon (100 nujen)
személyi hívó (10 nujen)
látcső/+fényerősítő (300 nujen)
ultraibolya lámpa (500 nujen)


X1 hunter
-Nehezített cső
-könnyen szétszerelhető
-Megnövelt energia +2
-Látásjavító x3
-Hangtompító
-Lézercélzó,megnövelt hatótávú
TTE 1270
+cserélhető cső


Pénz: elköltve 79.620,marad 1038 nujen
Kezdő pénz:


JÁRMÛ
öreg,ütött-kopott furgon (20.000 nujen)
öreg,ütött-kopott Ford americar (20.000 nujen)


ÉLETVITEL
közepes életvitel/külvárosi raktár,lakórésszel/ 1 hónapra előre (5000 nujen)
szegény életvitel /külvárosi lakótömb,garzonlakás 3. emelet (menedék) / 1 hónapra előre (1000 nujen)




KAPCSOLATOK (2xingyen)
John "Mindentbeszerzek" Mc'Martin,36 éves törp közvetítő
Eric (és sokak) árubeszerzője,legyen szó legális vagy éppen illegális cuccokról.Törzshelye a "Junkins" pub.Ö közvetít Ericnek
ügyfeleket a fegyverkészítéshez,javításhoz is.

Samuel Smith,43 éves utcai zsaru-Eric egykori mentora
Amikor kikerült az akadémiáról Samuel mellé került mint "zöldfülű",egész addig társak voltak még Eric át nem került
a civil ruhásokhoz. Samuel nem épp a becsületesség mintaképe,így olykor tud segíteni Ericnek infókkal,vagy némi kenőpénzért
elintéz kisebb kihágásokat.Még nem tudja hogy Eric az árnyvadászok közzé dugja az orrát...de ami késik nem múlik.

Előtörténet:
Eric egyszerű céges-robot családba született.Céges iskolába járt,érettségizett majd a szülei megrökönyödésére rendőrakadémiába iratkozott.Ha foglalkoztak volna eleget a kölykükkel feltűnt volna hogy gyakorlatilag régi zsarufilmeken
nőtt fel,pédaképe "Piszkos Harry" és más vagány hekus volt.Nem csoda hogy némileg torz elképzelés élt benne a rendőri
munkáról.Első társa mellett,aki Samuel Smith volt kibontakozhatott mert az meg nem volt éppen szabálytisztelő,sok mindent
intézett "papírmunka nélkül".Néhány sikeres fogás után Eric bekerült a civil ruhás nyomozók közzé ahol aztán végképp
önmaga lehetett.Filmes példaképei egyvelege köszönt vissza rendőri munkájában és személyiségében.Ezt sokan nem nézték jó szemmel a kollegák közül ami nem is lett volna baj,de a főnökeinek sem tetszett az engedetlen,szabályokat kikerülő,túlzott erőszakot alkalmazó bűnüldöző.Hat évig sikerült kihúznia a nyomozók közt fegyelmikkel,előléptetésekkel majd lefokozásokkal,
majd megint fegyelmikkel és így tovább...még végül a sok felgyűlt panasz,anyagi károkért benyújtott számlák és a bűnözők ügyvédjeinek hatására kirúgták a testülettől.
Ezt követően 2 évig dolgozott egy biztonsági cégnél,de az túl unalmasnak és zsibbasztónak bizonyult számára.Némi alkoholizmus
és depresszió kialakulása mellett úgy döntött ez marhára nem neki való...
Mindeközben a rendőrségen elvégzett fegyvermesteri képzésből szert tett némi mellékesre,befektetett egy műhelybe és kicsit
kétesebb figuráknak végzett javításokat,átalakításokat puskákon.
Ekkor lépett be a képbe Pope Hurst,a nagybátyja...aki megunta vállalkozását és Ericre szerette volna hagyni. Pope "sintér és állatbefogó"-ként működött feketén...adózás nélkül... némi győzködés után az unokaöcs megnézett magának.
Mivel munka közben itt használni is lehet fegyvert,nem csak díszként hordani mint a biztonsági őrködésnél nyomban
megtetszett az egész.Volt kellő izgalom és mivel vadászni úgy is szeretett ez "kettő az egyben" munkának bizonyult. Pope
még egy évet mellette maradt mint társ hogy kitanítsa a szakma fortélyairól,majd nyugdíjazta magát.
Érdekesnek érdekes volt a munka és izgalmas is de azért olyan jól nem fizet mint várta volna,bár elég sok "segítség,mosómedve a kertemben" hívás szokott befutni...és gyakrabban jut hús az asztalra mint nutriszója valami mellékesre volna szüksége.
Így miután kezébe került véletlenül egy teljesen illegális kiadású árnyvadász "szaklap" feliratkozott egy "munkát keresek" netes oldalra ahol remélhetőleg kamatoztathatja eddigi tapasztalatait jó pénzért.

Idézetek
"-Mit visít?Nem látja hogy már megdöglött?Hát csak nézze meg,látja?...Ej,mondom hogy ne vísítson..."
"-Mit akar azzal mondani hogy az óriás vörös menyét védett?Hogy ez???...ez...csirke,csirke ha mondom!Kóstolja csak meg,...na,ugye hogy csirke mondom én..."
"-Na...ne jöjjön már megint a múltkorival!Ha mondom hogy a lelőtt óriás vörös menyét tetemét megsemmisíttettem fertőzés veszély miatt,...hát mondom,itt a papír róla..."
"-Én mondom,ez a megbütykölt puska olyan megbízható mint Én magam!...Nana,ne személyeskedjünk!..."
A hozzászólást 6 alkalommal szerkesztették, utoljára kalidar 2015.08.17. 8:50-kor.
Avatar
kalidar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 89
Csatlakozott: 2015.05.31. 16:22
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: SR-karakterek

HozzászólásSzerző: Meridian » 2015.08.03. 21:41



Név: Blaine Matthews
Utcai név: Smiley
Egyéb nevek: Marcus Young, Neil Parker
Foglalkozás: rigó, zsoldos
Háttér: szerelő
Archetípus: jármű-rigó

Faj: ork
Kor: 18 év
Nem: férfi
Magasság: 194 cm
Testsúly: 102 kg

Születési hely: Seattle, Renton
Születési idő: 2042. december 1.

Faji különlegességek:
Éjszakai látás

Előnyök/hátrányok:
-

Prioritások:
A – Erőforrások (1.000.000 Y)
B – Szakértelmek (40 pont)
C – Tulajdonságok (24 pont)
D – Faj (ork)
E – Mágia

Tulajdonságok:

Erő: 5
Gyorsaság: 5
Test: 5 (6)
Akaraterő: 4
Intelliencia: 5
Karizma: 3

Reakció: 5 (9)
Kezdeményezés: 5 (9) + 1D6
Rigó tartalék: 9
Harci tartalék: 7
Esszencia: 0,2

Szakértelmek:

Aktív:
Ágyúk – 4
Autó – 6
Autó É/J – 4
Elektronika É/J – 4
Etikett (utcai szleng) – 2 (4)
Fegyvertelen harc (kick box) – 2 (4)
Motor – 4
Motor É/J – 2
Pisztolyok (Ares Predator) – 4 (6)
Sörétes puskák (Remington 990) – 3 (5)

Ismeretek:
Bandaismeret – 3
Biztonságos házak – 3
Csempészközpontok – 4
Csempészútvonalak – 4
Fegyverkereskedők – 3
Gépészet – 4
Metal bandák – 1
Ketrecharc – 1
Fogadóirodák – 2

Nyelvek:
Angol (utcai szleng) – 4 (6)
Í/O – 3
Orosz – 1

Felszerelés:
Kiberver – 397 000 Y:
Adatjack – 1 000 Y
Csonterősítés (műanyag) (alfaver) – 15 000 Y
Feji memória (100 Mp) – 15 000 Y
Felvillanás-védelem – 2 000 Y
Látható kiberláb – 75 000 Y
Járműirányító rendszer, 2. szint (alfaver) – 120 000 Y
Kiberfül, halláskiterjesztéssel, hangvédővel – 11 000 Y
Látható kiberkar, 2. szintű fegyverkapcsolattal (alfaver) – 157 000 Y
Retinakijelző – 1 000 Y

Fegyver – 8 500 Y:
Ares Predator II nehéz pisztoly, 2 db – 5 000 Y
- belső fegyverkapcsolat
- rejtett gyorstok – 150 Y
- visszarúgás-csillapítás 2 – 450 Y
- lézercélzó – 500 Y
- normál lőszer (100 db) – 200 Y
- robbanó lőszer (20 db) – 100 Y
- elrejthetőség 4 + 2 (tok) + 2 (kabát) - 1 (visszarúgás-csillapítás) = 7
- mód / tár: FA / 15 (t)
- sebzés: 9K
- lőtáv: 0-5/6-20/21-40/41-60
- visszarúgás-csillapítás: 2 pont
- módosítók: -3 (belső fegyverkapcsolat, lézercélzó)
- engedély – 550 Y

Remington 990 sörétes puska – 3 500 Y
- belső fegyverkapcsolat
- visszarúgás-csillapítás 4 – 1 000 Y
- lézercélzó – 500 Y
- normál lőszer (100 db) – 200 Y
- repeszlőszer (50 db) – 500 Y
- elrejthetőség 2 + 2 (kabát) - 2 (visszarúgás-csillapítás) = 2
- mód / tár: FA / 8 (m)
- sebzés: 8S (10H)
- lőtáv: 0-10/11-20/21-50/51-100
- visszarúgás-csillapítás: 4 pont
- módosítók: -3 (belső fegyverkapcsolat, lézercélzó)
- engedély – 650 Y

Rigó – 125 000 Y:
Távirányító rigódekk, 10. szint – 50 000 Y
Távirányító ECCM, 5. szint – 75 000 Y

Jármű – 103 650 Y:
Gaz-Willys Nomad (34 500 Y)
- biometrikus mágneszár, 10. szint – 3 500 Y
- ujjlenyomat-olvasó, 6. szint – 1 800 Y
- motor személyre szabás, 3. szint (+seb, gyors) – 5 200 Y
- turbófeltöltő, 2. szint – 3 450 Y
- megerősített felfüggesztés, 2. szint – 7 900 Y
- rigóvezérlés – 2 800 Y
- személyi páncél, 3 pont – 1 200 Y
- bukórács – 2 000 Y
- fotovoltaikus kaméleon-festés – 5 000 Y
- átformálható rendszámtábla – 5 000 Y
- olajfröcskölő – 600 Y
- kezelés: 3/3
- gyorsulás / sebesség: 13 / 190
- test / páncél: 4 / 3 ballisztikus
- nyom: 0
- robotpilóta: 2
- raktér / teherbírás: 15 / 753

Harley Davidson Wolverine (13.000 Y)
- mágneszár, 6. szint – 600 Y
- ujjlenyomat-olvasó, 6. szint – 1 800 Y
- megerősített felfüggesztés, 2. szint – 2 600 Y
- motor személyre szabás, 2. szint (+seb, gyors) – 1 300 Y
- giroszkopikus stabilizáció – 3 600 Y
- rigóvezérlés – 2 800 Y
- átformálható rendszámtábla – 5 000 Y
- kezelés: 4
- gyorsulás / sebesség: 6 / 130
- test / páncél: 2 / 0
- nyom: 1
- robotpilóta: 0
- raktér / teherbírás: 1 / 20

Egyéb – 66 910 Y:
Zsebiroda – 2 000 Y
Fültelefon – 100 Y
Zsebszámítógép 100 Mp – 500 Y
Kis elemlámpa – 10 Y
Műanyag bilincs, 5 db – 250 Y
Ébrenlét tapasz, 6. szint, 5 db – 750 Y
Ellenméreg tapasz, 6. szint, 3 db – 1 800 Y
Trauma tapasz, 2 db – 1 000 Y
Hangtompító, 1 db – 500 Y
RASZ, 6. szintű, 2 db – 60 000 Y
Szemüveg, hőlátó – 2 200 Y

Életvitel – 36 700 Y:
Közepes életvitel, 3 hónapra – 15 000 Y:
+ biometrikus mágneszár, 10. szint – 3 500 Y
+ tenyérlenyomat-leolvasó, 6. szint – 1 200 Y

Szegényes életvitel, 3 hónapra kifizetve – 3 000 Y:
+ mágneszár, 8. szint – 1 200 Y
+ ujjlenyomat-olvasó, 6. szint – 1 200 Y

Szegényes életvitel, 3 hónapra kifizetve – 3 000 Y:
+ biometrikus mágneszár, 10. szint – 3 500 Y
+ tenyérlenyomat-leolvasó, 6. szint – 1 800 Y
+ élelem (10 napra) – 300 Y
+ túlélő-felszerelés (légzőkészülék nyomásszabályozóval, csáklyavető és normál kötél, mászó/ereszkedő készlet, 2 mikrofáklya, túlélőcsomag) – 3 000 Y

Ruházat és páncél – összesen 2 350 Y:
Securetech páncélkabát – 650 Y
Páncélkabát – 700 Y
Átlagos ruha, 10 rend – 500 Y
Jó minőségű ruha, 1 rend – 5 00 Y

Kapcsolatok – 255 000 Y:
1. szintű kapcsolatok (2 ingyen + 7 vásárolt) – 35 000 Y:
1/1. Buffalo Bill (bandavezér, minotaurusz)
Nem egy gyakran látott jelenség, hogy egy redmond-i motorosbandát egy mamut méretű minotaurusz vezessen. Márpedig nem példa nélkül való, mint azt Bill esete is mutatja. A mocsok legaljáról küzdötte fel magát jelenlegi pozíciójába, és keményen őrzi a posztját. A bandája amúgy főképp védelmi pénzeket szed, illetve „platóról leesett” cuccokkal üzletel az ork alvilágban. Az egyik lakás, amit Smiley fenntart, a területükre esik, és a védelmi pénzért cserébe nyugodtan alhat a rigó, ha el kell tűnnie egy időre.

1/2. Rupert Jameson, „Szike”(utcai sebész, humán)
Utcai doki Rentonban. Nem tudni, hogy végezte ebben a pozícióban, mert elég jól végzi a munkáját, így a kár céges fazonok úri nyűgjeit is javíthatná, sokszoros pénzért, ő valamiért mégis az utcán gyógyít. Apró rendelője szinte mindig nyitva áll mindenki számára. Állítólag tud szerezni jóféle kiberkütyüket is, akinek kell, és be is tudja ültetni.

1/3. Igor (csempész, törpe)
A seattle-i alvilág egyik – állítólag orosz felmenőkkel rendelkező – technikusa, szerelője illetve csempésze és áruforgalmazója egy személyben. Specialitásai a különféle elektronikai cuccok és jármű-tartozékok. A pletykák szerint a maffiával egyszer összerúgta a port és némi „bérleti díjért” cserébe van még életben. Volt már, hogy együtt dolgoztak Smiley-val, de általában csak cuccokat passzolnak egymásnak.

1/4. Amanda Bryce (közvetítő, tünde)
Csinos, középkorú tünde nő, aki a szívességekből él. Hol ad, hol elvesz, de bármit is csinál, mindig profitál belőle. Az utcán leginkább úgy ismerik, mint aki el tud intézni bármit. De szó szerint bármit, legyen az egy melóra jelentkezés, egy kisebb katonai rakéta megrendelése, vagy belépési engedély Tir Tairngire-be. Joe ismerőse volt, amíg Smiley-nak nem volt szüksége néhány hamis hitelkártyára, amit a tünde szerzett neki. Mind a ketten elraktározták a másikat a feji memóriába, mint akire egyszer még szükség lehet.

1/5. Jack Gleeson, „Sergeant” (fegyverkereskedő, ork)
Állítólag Sergeant – még amikor a valódi nevét használta – a rendőrség fegyvercsempészet elleni akciócsoportjához tartozott. Az árnyakban szájról szájra járó történet szerint a jó Gleeson őrmester, amikor fényt derítettek egy nagyobb szállítmány hivatalos „eltusolására”, nyugdíjba ment. Azazhogy küldték. Azóta viszont az érem másik oldalán van, és kis redmondi boltja lassan egész megbízható csúzli-csereállomássá növi ki magát.

1/6. James Hart (bandatag, humán)
James az Anarchia motorosbanda egyik tagja, tulajdonképpen egyfajta alvezére. A banda a különféle JMÉ chipek és szintetikus készítmények mellett fegyverekkel kereskedik elsősorban, állítólag még az oroszoknak is szállítanak kapcsolataik. Akár behozásról, akár egy adott cuccért érdeklődő felhajtásáról van szó, az Anarchia csávói hamar találnak valakit – persze busás haszonnal. James és Smiley egy blokkban nőttek fel annak idején, és bár nagy haverok sosem voltak, egy ismerős arc olykor sokat jelenthet az utcákon.

1/7. Peter Nelson, „Pistol Pete”
Pete egykor a redmondi pusztulatban üzemeltette apró műhelyét, a gatyájába rejtett Manhunterrel pedig mindenkit lepuffantott, aki túl közel ment kéretlenül, miután egyszer kirámolták az egész kérót. Végül valami szerencse folytán az Ares Macrotechnology egyik céges furgonját kellett sürgősen megjavítania, és annyira meg voltak elégedve az eredménnyel, hogy azóta hivatalosan is a cégek járműparkjának 0-24-es szervizelésére specializálódott. Az elsők között van, akik értesülnek egy-egy új high-tech cuccról, érdemes néha kirándulni egyet az olajos műhely felé, hogy új híreket halljon az ember. Félszem Joe egykori alkalmazottja, innen az ismeretség.

1/8. Robert Davis (nyomozó, humán)
Robert Davis nyomozó a szervezett bűnözési osztályon gályázik a rendőrségen, immáron tizenöt éve. Ennek köszönhetően erősen kopaszodik, és az a kevés haja, ami még megmaradt neki, az is őszül. Bár a törvény védelmére esküdött fel, vannak sejtései arról, hogy is működik ez itt Seattle-ben, épp ezért a határon ingadozik nap, mint nap. Ócska verdáját Félszem Joe műhelyébe hordja javítani, átlagosan hetente egyszer, innen az ismeretség. A nyomozó úr tartozik már pár apró szívességgel, szükség esetére.


2. szintű kapcsolatok (1 vásárolt) – 20 000 Y:
2/1. Agyar (Bölény sámán, ork)
Agyar Smiley anyai nagybátyja, a rendmondi pusztulat mélyén éldegélő utcai sámán, totemállata a bölény. Túl van már a harmincötödik évén, ami orkok között nem túl gyakori, de az öregben még mindig annyi energia van, hogy megirigyelhetné nem egy tizenéves kölyök.
Redmond mélyén egy hajléktalanszállót üzemeltet egy rég elhagyott gyárépület romjai között. Az apró kis helyiségeket ingyen adja ki azoknak, akik rászorulnak. Ha minden kötél szakad, Smiley is nála szokott meghúzódni. A nagy balhé után Agyar is belefutott a Lone Star embereibe, ezért kissé még neheztel szerinte túlzottan hirtelen unokaöccsére – de amúgy viszonylag jóban vannak, és segítenek egymásnak, ha kell.

3. szintű kapcsolatok (1 vásárolt) – 200 000 Y:
3/1. Félszem Joe (egykori rigó, szerelő, tünde)
Smiley mestere, pótapja és minden rosszra felbujtója egy személyben. A félszemű, öregedő tünde már kiszállt az árnyak életéből, de első dolga volt, hogy a kezei alá került tehetséges szerelőpalántát olyanná formálja, mint amilyen valaha ő volt. Hamar teletömte az ifjú ork fejét az árnyak izgalmas életével, a busás haszonnal és a véget nem érő kalanddal, és aztán adott alá egy verdát, mondván: „Vezess!”.
Jól számolt, amikor tehetségesnek gondolta a fiút, és egyfajta keresztapaként kezdte igazgatni az útját Seattle illegális oldalán. Egyébként bejelentett segédmunkása és tanítványa, mint szerelő. Nagyon jó, tényleg apa-fiú kapcsolatban vannak, bár erről nem tudnak különösebben sokan.

Pénz: 1 589 Y
1 000 000-ból maradt: 4890 Y / 10 = 489 Y
Kezdő pénz: 1 100 Y

Fejlesztések: -

RASZ-ok:
1. Blaine Matthews
- autós futár
- életvitel: szegény
2. Marcus Young
- szerelő
- életvitel: közepes

Előtörténet:
Smiley Neil Parker RASZ-szal született Seattle metroplexum Renton kerületében, ezelőtt tizennyolc esztendővel. Átlagos ork család, négy gyerek, három műszakban szalag mellett gürcölő anya, a kikötőben darusként dolgozó apa. Smiley gyerekkora nem telt túl vidáman, mert a nutriszóját azt kifejezetten utálta mindig is, és nálánál termetesebb és erősebb bátyjai gyakorta elverték, amikor alkalmuk adódott rá. Csak úgy, a hecc kedvéért.
Utcagyerekként teltek a napjai, a panelblokk többi hasonszőrű kis csibészével együtt kissé talán túlságosan is elevenek voltak, több feljelentés is érkezett ellenük, de a Lone Star azért nem arról híres, hogy gyerekcsínyek miatt fecsérli az idejét. Valami metahumán-suliba is járt, ahol gépészetet meg műszaki ismereteket tanult – ez rohadtul érdekelte, szemben mondjuk az adatkezelési ismeretekkel, meg hasonló majomságokkal, amiket azok a szerencsétlenek tanultak, akik a nagykutyák seggét akarták nyalni a Downtownban, irodistaként.
Mindig balhés, de örökkön optimista kölyök volt, és a szerencséje is kitartott, mert sokakat kinyújtóztattak azokban az időkben, amikor fellángolt a pár utcányira levő redmondi pusztulatban a bandaháború. Smiley valahogy mindig jó arcokkal haverkodott össze, és ismerte a túlélő bandákat, így relatíve biztonságban volt. Anyját egy tűzharcban lőtték le – rosszkor volt rossz helyen, mondta a Lone Star nyomozója –, akárcsak az egyik bátyját. Apja az alkoholizmusba halt bele – hiába, az ócska szintetikus párlatok különösen jó hatással vannak a szervezetre. Két megmaradt bátyja közül az egyik a hadseregbe állt, a másik meg elment délre, Friscóba, így tulajdonképpen a családja egyedül Agyarból, az idős Bölény-sámánból áll, őt meg évek óta nem látták Redmondon kívül.
Tizennégy volt, amikor egy autószerelő műhelynél próbált szerencsét, ahol hamar meg is vetette a lábát, mint tanonc és segéd. A létesítmény tulajdonosa, bizonyos Félszem Joe, egykori rigó, megmaradt egyetlen szemét rajta tartotta az ifjú orkon, és meglátta benne a lehetőséget. Annak lehetőségét, hogy a sajátjaként tekintsen rá, és örökül hagyja rá mindazt, amit elért az életében. Hamar megismertette a fiút az árnyakban élők életével és mindennapjaival, meg bemutatta pár arcnak is. Napközben a műhelyben gürizett, mert munka az mindig volt, hála az „öreg” tünde kiterjedt vásárlói körének, éjszakánként pedig utcai versenyeken száguldozott, vagy valamilyen csempészáruval megrakott furgonnal járkált. Nagyjából ekkoriban kezdték Smiley-nak hívni – a gyerekkori beceneve volt, és ő maga kezdte terjeszteni. Kifejezetten élvezte az életét, jó kapcsolatban volt sámán nagybátyjával, rengeteg pénze volt (ahhoz képest), vett egy saját verdát – egy GMC-t –, és ezt bütykölte naphosszat, ha ideje engedte. Joe egyik ismerőse a fiatal ork testébe ültetett egy rigó JIR-t, így jobban kihasználhatta képességeit. Eleinte kicsit furcsa volt, de az isteni érzés, ahogy végre igazán átérezte a száguldást, megérte.
Aztán pár hónapja megkereste Joe-t néhány arc. Árnyvadász csapatnak mondták magukat, és a nagy dobásra készültek, ami egyszer adódik meg az életben. Sofőr kellett nekik, lehetőleg egy jó nagy verdával, hogy a csapat troll szamuráját is elbírja. A GMC főpróbájának kiváló alkalom volt, így Smiley nem kis izgalommal várta a Fuchi Industrial egyik seattle-i lerakatától pár háztömbnyire a csapatot. Mire felbukkantak a dobozokkal, már a Lone Start is riadóztatták. A GMC megugrott, és bőgő motorral tűnt el az éjszakában. Hála az agyonturbózott autó gyorsaságának, sikerült annyi előnyre szert tenniük, hogy a hitelkártya-chipek egy részét el tudják rejteni, amiken sok-sok millió nujen volt. A redmondi pusztulat felé igyekeztek, amikor utolérték őket a Lone Star kocsik, és vad tűzharc kezdődött. Smiley-t is eltalálta egy golyó, a páncélozott üveg ellenére, és bár kitartott, egyre inkább érezte, hogy baj van. Egy jobbkanyarnál a furgon jobb első kereke is találatot kapott, és az egyik Citymaster rakétája következtében a motor is kigyulladt. A lassan egy órája tartó üldözésben az árnyvadászok fele meghalt már, a másik fele még mindig elszántan tüzelt a karosszéria lőrésein. Smiley nehéz döntést hozott – padlógázt nyomott, bekapcsolta a katapultülést, és teljes sebességgel egy félig összeomlott parkolóház falának hajtott. Az autó szinte azonnal felrobbant, két Lone Star kocsit is elpusztítva ezzel, Smileyt azonban megmentette a szerencséje: a saját fejlesztésű katapultülés nem működött ugyan tökéletesen, de a rigóval együtt kirepült az első szélvédőn, és bár a robbanás leszakította az ork hátáról, annyira megvédte, hogy az összedőlő épület romjai alatt életben maradt. Amint eszméletre tért, kivergődött a romok alól, és utolsó lélegzetvételével felhívta a nagybátyját. Agyar hamar a helyszínre ért, és bár igyekezett meggyógyítani unkaöccsét, végül mégis szükség volt egy utcai sebészre. Smiley új bal lábat, illetve jobb kart kapott, és a hallását is helyreállították – immár annyi króm volt benne, hogy lassan szamurájnak is elmehetett volna. Megkereste az elrejtett kártya chipeket – nem találta meg mindet –, és az így szerzett vagyon minél hamarabb tisztára mosandó, gyorsan el is költötte.
Jókedvét nem törte le a baleset, sem nagybátyja neheztelése – az öregnek állítólag a nyakára járt a Lone Star egy ideig –, és igazi megszállott idióta módjára már az új kocsiját szerelgeti (az állandó munka mellett persze). Úgy döntött, nem csak sofőrként, hanem zsoldosként is igyekszik hírnevet szerezni a „szakmában”, és mivel a pénze fogy, ideje valami szaftos melót szerezni.. Mivel a megsemmisült GMC a születési RASZ-ára volt beregisztrálva, és azt megtalálták és halottnak nyilvánították, így megszabadult attól a veszélytől is, hogy az LS összekapcsolja a rablással, amiben a Fuchi részvényvagyonának egy része tűnt el. Bár még zöldfülű, de lelkesedése és optimizmusa át fogja segíteni a nehezén, hogy végül híres-hírhedt vadász legyen belőle. Reményei szerint legalábbis.

Idézetek:
"Hidd el, pajtás, ez a gép nem kispályás. Ha túl kövéret tolsz neki, leharapja a töködet..."
"Úúú, láttad a múltkori meccset? Jóféle bunyó volt, mi"
"Igen, kész a járműve. Itt a kulcs... meg lesz vele elégedve. Nem akar bele nitrót? Kár... anélkül nem is lehet autózni."
"Cimbi... város ide vagy oda... a vezetés kiló nyolcvannál kezdődik..."
"Fogadjunk! Ehh, beszari... kockázat nélkül nincs győzelem!"
A hozzászólást 5 alkalommal szerkesztették, utoljára Meridian 2015.08.04. 13:51-kor.
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: SR-karakterek

HozzászólásSzerző: Meridian » 2015.08.03. 21:43

Nem tom mér' volt fenn kétszer a karakter, a hozzászólást kéretik törölni, ha nekem nem sikerülne. :)
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
5 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Castor SR kampánya

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség