A tulajdonságok meghatározásáról:
A tulajdonságokat 5 alkalommal kell legenerálni és a legjobb sorozatot tartsd meg.
Mivel átlag feletti dobásokra számítok, így most nem játszik az a szabály ami a könyv 82. oldalán szerepel, hogy a kasztod fő tulajdonságát 90-re cserélheted. Ha a módosítók nélküli összesített bónuszaid nem érnék el a +40-et akkor használhatod ezt a szabályt, hogy egy rossz dobást lecserélj.
Mivel sajnos a tulajdonság rendszere a MERP-nek kissé átgondolatlan, szükséges némileg belenyúlni a tulajdonság számok generálásába, hogy ne legyenek nagyon elcseszett karakterek a kocka szeszélye miatt.
A tulajdonságok feléről egy adott fix érték és kockadobás dönt.
Szabadon rendelhető bárhova.
3 db tulajdonságot az alábbi szerint kell meghatározni:
___________________________
1. tulajdonság: 35+5d10=Tulajdonság értéke
2. tulajdonság: 40+5d10=Tulajdonság értéke
3. tulajdonság: 45+5d10=Tulajdonság értéke
____________________________
A fennmaradó 3 tulajdonság kidobása pedig az alábbi táblázatból történik:
(Ez is szabadon rendelhető bárhova):
k100 dobás: Tulajdonság értéke:
1-2 75
3-5 76
6-8 77
9-11 78
12-14 79
15-17 80
18-20 81
21-23 82
24-26 83
27-29 84
30-32 85
33-35 86
36-38 87
39-41 88
42-44 89
____________________________
45-49 90
50-54 91
55-59 92
60-64 93
65-69 94
___________________________
70-74 95
75-79 96
80-84 97
___________________________
85-89 98
90-94 99
95-100 100
Ezzel a módszerrel a szórás is nagy lesz, meg azért valószínűleg épkézláb, valóban "hősi" karaktert kaptok. Tesztelni nem teszteltem, de papíron működőképesnek tűnik.
Megjelenés meghatározása: Egészség+Intuíció+Fellépés átlaga
Testfejlettség meghatározása: 5 sorozatot dobsz, a jobbikat megtartod
Ha így is nagyon nyomi és csenevész lesz a karakter, a procedúra megismételhető, de szerintem nem lesz rá szükség.