Belépés | Regisztráció


Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Pontos idő: 2018.06.21. 21:58




   [ 193 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: MERP megbeszélős
HozzászólásElküldve: 2015.01.07. 23:43 
Kalandmester
Kalandmester
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.26. 23:59
Hozzászólás: 4305
Tartózkodási hely: Debrecen
Itt lehet beszélgetni. :)


Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: MERP megbeszélős
HozzászólásElküldve: 2015.01.08. 15:28 
Kalandmester
Kalandmester
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.26. 23:59
Hozzászólás: 4305
Tartózkodási hely: Debrecen
Kyarra, Quator!

Azt hiszem jobb lenne ha nem a Kyarra által "megkezdett" kalandot folytatnánk, hanem nyitnánk egy tiszta lapot és teljesen új kaland lenne.
5. szintű karaktert kellene készíteni. Amíg nem lesztek többen kiegészítem pár NJK-val.


Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: MERP megbeszélős
HozzászólásElküldve: 2015.01.08. 20:50 
Kalandmester
Kalandmester
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.12. 19:50
Hozzászólás: 5605
Tartózkodási hely: Gyula
Üdv itt is! :)

Részemről rendben.

Némi ötletroham kezdetnek:
Ezt még át kell azért olvassam, hogy mi lenne a végső megoldás számomra, de első körben, amik eszembe jutnak:
- Beornfi Kósza
- Dúnföldi Harcos
- Dúnadán Harcos
- Erdei ember Kósza
- Lossoth Barbár vagy Kósza
(Ha nagyon elgurul a gyógyszerem, akkor esetleg egy pap)


Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: MERP megbeszélős
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 7:01 
Kalandmester
Kalandmester
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.12. 19:50
Hozzászólás: 5605
Tartózkodási hely: Gyula
postfarm

Tulajdonságok:
63 +0
63 +0
73 +0
82 +5
85 +5
90 +10

Ez milyennek számít? :)


Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: MERP megbeszélős
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 11:23 
Kalandmester
Kalandmester
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.26. 23:59
Hozzászólás: 4305
Tartózkodási hely: Debrecen
Quator ar Zaraquer írta:
postfarm

Tulajdonságok:
63 +0
63 +0
73 +0
82 +5
85 +5
90 +10

Ez milyennek számít? :)

Átlagembernek kifejezetten jó, hősnek kevés. Én se vagyok megelégedve vele.


Quator!
Ezt most sztornózzuk.
Csináld meg még ötször és egy szabadon választott sorozat eredményét megtarthatod.
(Öt szériából csak dobsz egy olyat, amire te is én is azt mondanák hogy az már életképes. Bár emlékeim szerint te képes vagy a kockadobóval valami egészen elképesztő pech szériákat is produkálni...)

Kyarra!

Ez rád is vonatkozik! A tulajdonságokat -a közleményben ismertetett módon- 5 alkalommal kell legenerálni és a legjobb sorozatot tartsd meg.


Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: MERP megbeszélős
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 19:59 
Kalandmester
Kalandmester
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.12. 19:50
Hozzászólás: 5605
Tartózkodási hely: Gyula
Igen, jól emlékszem! :lol: Tényleg katasztrofális szériáim szoktak lenni kockagenerátorokkal. Ráadásul eddig minden fórumon sikerült ilyen pech-sorozatokat produkálnom. 8) :) (Pedig találkozókról emlékezhettek, hogy "normál kockával" nem vagyok rossz. :) )

Akkor mindjárt dobok 5 sorozatot és csak lesz belőle cserebogár vagy valami. ;)


Illetve közben (buszozásoknak hála) alakultak az ötleteim is:
Dúnadán Harcos
Féltünde Harcos
Dúnföldi Harcos


Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: MERP megbeszélős
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 20:18 
Kalandmester
Kalandmester
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.26. 23:59
Hozzászólás: 4305
Tartózkodási hely: Debrecen
Szerintem a 3. számú sorozat eredményeire már illeszthető egy épkézláb koncepció.
Mi a véleményed?


Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: MERP megbeszélős
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 20:30 
Kalandmester
Kalandmester
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.12. 19:50
Hozzászólás: 5605
Tartózkodási hely: Gyula
Az 1. és a 3. sorozat a legtöbb bónuszt adó, viszont mindkettő "tömbösíti" a dolgokat. A 2. sorozat sem lenne rossz összesítésben, az viszont már nagyon elaprózza a dolgot.

Csak a bónuszokat felírva:
1. és 3. sorozat
+0
+0
+0
+5
+15
+20
+40

2. sorozat
+0
+5
+5
+5
+5
+15
+35

4. sorozat
+0
+0
+0
+5
+10
+15
+30

5. sorozat
+0
+0
+5
+5
+10
+10
+30


A legboldogabb a 4-es sorozattal lennék, ha lehetne vele használni a főtulajdonság cserét. Akkor így nézne ki:
Főtul.: +10
+0
+0
+5
+10
+15
+40

Illetve a 2.sorozat is jó lenne, ha két +5-öst egy +10-esre összevonhatok:
+0
+0
+5
+5
+10
+15
+35


Természetesen ez csak fejtegetés. ;)


Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: MERP megbeszélős
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 20:35 
Kalandmester
Kalandmester
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.26. 23:59
Hozzászólás: 4305
Tartózkodási hely: Debrecen
A legboldogabb a 4-es sorozattal lennék, ha lehetne vele használni a főtulajdonság cserét. Akkor így nézne ki:
Főtul.: +10
+0
+0
+5
+10
+15
+40

Oké, rendben.


Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: MERP megbeszélős
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 20:41 
Kalandmester
Kalandmester
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.12. 19:50
Hozzászólás: 5605
Tartózkodási hely: Gyula
Okés, köszi! :)

Már csak a három ötletemben kell dűlőre jutnom és össze is rakom a karit. ;)

Még egy kérdés: Hozzászólásba kéred a karilapot (Nem tudom mennyire bírja a táblázatot az oldal, illetve a szemem, amíg bepötyögöm a tag-eket hozzá.) vagy excel-es tölthető karilapon (Nem tudom, hogy lehet-e hozzászóláshoz excel fájlt csatolni.) ?


Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: MERP megbeszélős
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 20:44 
Kalandmester
Kalandmester
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.26. 23:59
Hozzászólás: 4305
Tartózkodási hely: Debrecen
Igen MERP-es karit tényleg macerás kissé fórum keretek között vezetni, a táblázatos jellege miatt.
Ok, küld e-mailban.
reszegilaci78 kukac gmail pont com


Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: MERP megbeszélős
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 21:00 
Kalandmester
Kalandmester
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.26. 23:59
Hozzászólás: 4305
Tartózkodási hely: Debrecen
Az 5. TSZ-ig szerzett vagyon:

Miután befejezted a karakteralkotást és mindennel megvagy, következik az, hogy megállapítjuk hogy az 5. szintig végzett kalandozásaid milyen zsákmányt hoztak a karaktered számára:

1. Dobj 2x az Előélet lehetőségek táblázatban a Pénzre! (nem lehet újra dobni, szerencse dolga lesz) A kijött összeget fordíthatod Gyógynövény, vagy Varázstárgy vásárlásra, az alábbi megkötésekkel:

-varázstárgy bónuszokkal: csak maximum +5-ös
-rúna tekercs/varázsital: max 3. szint és maximum 5db
-napi varázstárgy: max napi 3 töltet és max 3. szintű varázslattal tárolva
-töltetes varázstárgyak: max vessző méretű, és max. 3. szintű varázslattal töltve

Gyógynövényekre nincs korlátozás.


Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: MERP megbeszélős
HozzászólásElküldve: 2015.01.11. 7:52 
Kalandmester
Kalandmester
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.12. 19:50
Hozzászólás: 5605
Tartózkodási hely: Gyula
Üdv!

A hangulatkeltő kezdőreag ihletésével és az eddigi három ötletem számomra kicsit komor hangulata miatt mégis egy teljesen más karaktert hoznék, ha nem gond. :angel:

A szerintem végső ötletem (amennyiben okés): Erdei ember Harcos


Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: MERP megbeszélős
HozzászólásElküldve: 2015.01.11. 9:01 
Kalandmester
Kalandmester
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.26. 23:59
Hozzászólás: 4305
Tartózkodási hely: Debrecen
Neked kell hogy tetsszen a saját karid. Te fogsz játszani vele. :) Nekem egyik koncepcióval se volt bajom.


Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: MERP megbeszélős
HozzászólásElküldve: 2015.01.11. 16:08 
Kalandmester
Kalandmester
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.26. 23:59
Hozzászólás: 4305
Tartózkodási hely: Debrecen
Varázslatlistára -gyermekkori fejlődés megállapítása után- nem kell dobni. A könyvben szereplők közül nálam az a szabály él, hogy egy ráköltött Fejlesztési pontért 2 varázslatot kapsz a listáról; a két legalacsonyabbat amit még nem ismer.
(A gyerekkori esélydobást leszámítva.)

Quator!

A testfejlettség dobások közül gondolom a 4. sorozatot fogod választani. Azt az 1 db 1-es dobást újradobhatod.


Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
   [ 193 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron