Azt hiszem jobb lenne ha nem a Kyarra által "megkezdett" kalandot folytatnánk, hanem nyitnánk egy tiszta lapot és teljesen új kaland lenne. 5. szintű karaktert kellene készíteni. Amíg nem lesztek többen kiegészítem pár NJK-val.
Némi ötletroham kezdetnek: Ezt még át kell azért olvassam, hogy mi lenne a végső megoldás számomra, de első körben, amik eszembe jutnak: - Beornfi Kósza - Dúnföldi Harcos - Dúnadán Harcos - Erdei ember Kósza - Lossoth Barbár vagy Kósza (Ha nagyon elgurul a gyógyszerem, akkor esetleg egy pap)
Átlagembernek kifejezetten jó, hősnek kevés. Én se vagyok megelégedve vele.
Quator! Ezt most sztornózzuk. Csináld meg még ötször és egy szabadon választott sorozat eredményét megtarthatod. (Öt szériából csak dobsz egy olyat, amire te is én is azt mondanák hogy az már életképes. Bár emlékeim szerint te képes vagy a kockadobóval valami egészen elképesztő pech szériákat is produkálni...)
Kyarra!
Ez rád is vonatkozik! A tulajdonságokat -a közleményben ismertetett módon- 5 alkalommal kell legenerálni és a legjobb sorozatot tartsd meg.
Igen, jól emlékszem! Tényleg katasztrofális szériáim szoktak lenni kockagenerátorokkal. Ráadásul eddig minden fórumon sikerült ilyen pech-sorozatokat produkálnom. (Pedig találkozókról emlékezhettek, hogy "normál kockával" nem vagyok rossz. )
Akkor mindjárt dobok 5 sorozatot és csak lesz belőle cserebogár vagy valami.
Illetve közben (buszozásoknak hála) alakultak az ötleteim is: Dúnadán Harcos Féltünde Harcos Dúnföldi Harcos
Az 1. és a 3. sorozat a legtöbb bónuszt adó, viszont mindkettő "tömbösíti" a dolgokat. A 2. sorozat sem lenne rossz összesítésben, az viszont már nagyon elaprózza a dolgot.
Csak a bónuszokat felírva: 1. és 3. sorozat +0 +0 +0 +5 +15 +20 +40
2. sorozat +0 +5 +5 +5 +5 +15 +35
4. sorozat +0 +0 +0 +5 +10 +15 +30
5. sorozat +0 +0 +5 +5 +10 +10 +30
A legboldogabb a 4-es sorozattal lennék, ha lehetne vele használni a főtulajdonság cserét. Akkor így nézne ki: Főtul.: +10 +0 +0 +5 +10 +15 +40
Illetve a 2.sorozat is jó lenne, ha két +5-öst egy +10-esre összevonhatok: +0 +0 +5 +5 +10 +15 +35
Már csak a három ötletemben kell dűlőre jutnom és össze is rakom a karit.
Még egy kérdés: Hozzászólásba kéred a karilapot (Nem tudom mennyire bírja a táblázatot az oldal, illetve a szemem, amíg bepötyögöm a tag-eket hozzá.) vagy excel-es tölthető karilapon (Nem tudom, hogy lehet-e hozzászóláshoz excel fájlt csatolni.) ?
Igen MERP-es karit tényleg macerás kissé fórum keretek között vezetni, a táblázatos jellege miatt. Ok, küld e-mailban. reszegilaci78 kukac gmail pont com
Miután befejezted a karakteralkotást és mindennel megvagy, következik az, hogy megállapítjuk hogy az 5. szintig végzett kalandozásaid milyen zsákmányt hoztak a karaktered számára:
1. Dobj 2x az Előélet lehetőségek táblázatban a Pénzre! (nem lehet újra dobni, szerencse dolga lesz) A kijött összeget fordíthatod Gyógynövény, vagy Varázstárgy vásárlásra, az alábbi megkötésekkel:
-varázstárgy bónuszokkal: csak maximum +5-ös -rúna tekercs/varázsital: max 3. szint és maximum 5db -napi varázstárgy: max napi 3 töltet és max 3. szintű varázslattal tárolva -töltetes varázstárgyak: max vessző méretű, és max. 3. szintű varázslattal töltve
A hangulatkeltő kezdőreag ihletésével és az eddigi három ötletem számomra kicsit komor hangulata miatt mégis egy teljesen más karaktert hoznék, ha nem gond.
A szerintem végső ötletem (amennyiben okés): Erdei ember Harcos
Varázslatlistára -gyermekkori fejlődés megállapítása után- nem kell dobni. A könyvben szereplők közül nálam az a szabály él, hogy egy ráköltött Fejlesztési pontért 2 varázslatot kapsz a listáról; a két legalacsonyabbat amit még nem ismer. (A gyerekkori esélydobást leszámítva.)
Quator!
A testfejlettség dobások közül gondolom a 4. sorozatot fogod választani. Azt az 1 db 1-es dobást újradobhatod.