• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

MERP megbeszélős

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
193 hozzászólás • Oldal: 4 / 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2015.01.14. 4:46

Kyarra elvesztése: Sajnálom. :? Amennyiben ez segít és Kyarra benne van, felajánlom, hogy egy rövid leírás és hivatás/nép egyeztetés alapján megcsinálom a statot. (Kitöltöm/elosztom legjobb tudásom szerint, hogy az jöhessen ki belőle, amit Kyarra szeretne látni a játékban.) Ezt szombaton vagy vasárnap tudom megtenni.

Hajítófegyverek: A fegyvertáblázatban (232.o. HT-1 - Fegyversatisztikák Táblázata) az egyébként közelharci cuccok némelyike mellett is van szám az Alaptáv(m) oszlopban. Az a hajításuk alaptávja, mint az íjaknál is. Hajítófegyverek szakértelemmel dobsz és a TT-4 hajító/lőfegyverek találati táblát használod.
Pl.: Az én erdei emberemnek ezért fejlesztettem a hajítófegyverek jártasságát második helyen és ezért van nála a szipi-szupi ősicsaládi szekerce mellett egy "tök snassz szekerce" is, mert 5m az alap távja a szekercének. Így ő amolyan csatabárd dobálós lesz, ha távolsági harcról van szó. :)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.01.14. 6:44

Megkérdem, de nem hiszem hogy több kedve lesz.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.01.14. 7:45

Őszinte leszek, az egyetlen dolog ami miatt képes voltam kb 2 teljes napot elszüttyögni a karaktergenerálással, mert már bejelentkeztem a játékra, és kíváncsi vagyok Castor sztorijára. A MERP rendszere szerintem egy feleslegesen túlbonyolított adathalmaz (sz*r). Mert másnak nem tudom mondani, táblázat a táblázatban, mindenhez van egy átkozott táblázat, még akár ahhoz is, hogy mekkora végterméket termelsz a retyón, a karaktered méretei alapján, és ehhez dobsz még d100-at.

De mindegy, túltettem magam rajta... az elején nekem is rendesen megtépázta a lelkesedésemet, ám mostanra már nem érdekel :D már kész vagyok! :D

ui. Castor, a karit tegnap este átdobtam, megérkezett?

ui.2 Quator, látod ezt mondtam az előbb... a rohadt táblázatok, hogy egyértelműen nincs leírva semmi, csak nyálazd át az egész könyvet 100x, hogy mindent kikeresgess. :hogyaza: Köszi azért, asszem mégis inkább maradok az íjnál. A kalapácsomat nem szeretném dobálni, hajítóbárd meg nincs :/
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.01.14. 8:22

Köszönöm a bizalmat Con. :D
Egyébként teljesen ütőképes kis törpi.
Nem értem mit vagy úgy kiakadva, két nap, némi ideg nyelés és pár hajad szála kihullása és már kész is van. :D Ugye nem is volt nehéz? :D
Quator!

Kyarra azt mondta ha megcsinálod neki akkor benne van.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Castor de Vinter 2015.01.14. 8:27-kor.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Kyarra » 2015.01.14. 8:27

Quator a segítséged ezer örömmel elfogadom. És ahogy látom van már cserkész a csapatban lehet hogy akkor megkérnélek hogy generálj nekem egy nolda papot. Legyen valamennyire ütőképes is ijjal és karddal. Egyedül a varázslatait akarnám kiválasztani a többi nagyon nem izgat.
Avatar
Kyarra
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 195
Csatlakozott: 2010.08.22. 16:44
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.01.14. 9:28

Kyarra írta:Quator a segítséged ezer örömmel elfogadom. És ahogy látom van már cserkész a csapatban lehet hogy akkor megkérnélek hogy generálj nekem egy nolda papot. Legyen valamennyire ütőképes is ijjal és karddal. Egyedül a varázslatait akarnám kiválasztani a többi nagyon nem izgat.


Nem akarok belekotyogni, de ahogy én tudom eddig összesen két harcos van (egy ember és egy törp) :mrgreen:

Castor de Vinter írta:Köszönöm a bizalmat Con. :D
Egyébként teljesen ütőképes kis törpi.
Nem értem mit vagy úgy kiakadva, két nap, némi ideg nyelés és pár hajad szála kihullása és már kész is van. :D Ugye nem is volt nehéz? :D.


jah, de szerintem ez volt az első és utolsó hogy én merp-ben karit generáltam :pogo:
edit: btw a példakarakterek nagyon gagyik?
edit2: akkor jövőhéten kezdünk?
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Kyarra » 2015.01.14. 18:46

Úgy tűnt nekem hogy Quator erdei embere ért a felderítéshez/csapdázáshoz. Ezért gondoltam papkarira.
Avatar
Kyarra
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 195
Csatlakozott: 2010.08.22. 16:44
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.01.14. 19:52

Egy kicsit ért hozzá, igen.

Con!

Nem gagyik, csak én jobb szeretem a visszakereshető karakteralkotást, hozzáteszem szerintem életképesebb koncepciók, mint a példakarakterek.

Várjuk meg, míg Quator összedobja Kyarra kariját, ne kelljen neki annyifelé koncentrálni.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.01.14. 20:18

okkay! én csak segíteni akartam ^^
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2015.01.14. 21:04

Először is Bye-Bye Kitty. 8) :D (Hogy ne legyen félreértés: Con levette a Hello Kitty skint nálam. ;) )


Kyarra

Nagyon szívesen. :)
Én amúgy is szeretem a számolgatást meg az ilyen pontelosztós-kombinációt. :D

Cserkészés: Az én karim amolyan baltás-pajzsos favágó/erdész jellegű figura lenne. Tehát ért minden ilyesmihez egy picit, de mondjuk az első csapda megesz minket, ha az erdei emberre hagyatkozunk. :lol:

A karaktert szombaton vagy vasárnap fogom tudni összerakni, így addig még lehet "váltani". ;)

Egyenlőre (ha nem jön más info) akkor a nolda papot fogom összerakni.
Ehhez annyi kérdésem van, hogy szeretnél Te dobni vagy azt is rám bízod? (Tudjuk mennyire szeretjük egymást a kockadobóval. 8) :P )


Con

A táblázatok és az egyértelmű leírás: Minden egyértelműen le van írva, csak egyszer "könyvszerűen" végig kell olvasni a szabálykönyvet elejétől a végéig. :P :lol:

Node viccet félretéve: A példakarik vegyesen gagyik. Általánosságban nem rosszak és van köztük tényleg jó, de saját kútfőből jobbat / élhetőbbet lehet összerakni. A legtöbbjük elég felismerhetően "A Szereplőkre" épül.


Castor

Köszi a türelmet! :)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.01.14. 21:09

//csak bütyköltem és kikapcsoltam a témát, majd még visszatér vmikor :twisted:

Köszi, végigolvasnám én, de nem csak erre van időm, szóval bekaphatják hogy nincs benne egy rövidített howto :P
A csapda hatástalanítást bízzátok rám, van Harcikalapácsom 8)
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Kyarra » 2015.01.15. 11:33

Quator

Igen a dobálást is rádbízom ha nem probléma.
Avatar
Kyarra
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 195
Csatlakozott: 2010.08.22. 16:44
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2015.01.16. 18:27

Szerencsére odaírtam, hogy "Kyarra-nak lesz a dobás". 8) :lol:

Az 5. sorozattal indítom a karialkotást:
49 +0
68 +0
72 +0
85 -> 98 +20
94 -> 99 +20
98 -> 100 +25
Összesen: +65

Testfejlettség: 39

Extra pénz: 5ap+60ap=65ap


Szerk.: Castor a varázslást hogyan kezeled?
A könyv szerint csak olyan szintű varit tudsz elmondani, mint amilyen szintű vagy és annál kisebbet.
Vagy itt olyan szintűt tudsz elmondani, amire van Erőpontod?
(Csak, hogy van-e értelme egyenlőre 5.szintűnél magasabban megvenni a varázslatlistákat?)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.01.16. 18:45

A szintfüggő változatot.
Ellőni csak azt tudja amihez elég a szintje.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2015.01.16. 18:53

Okés, köszi!


Kyarra

10 db varázslatlistát válassz majd ki légy szíves. :D
5 db 6.szintig lesz meg (ebből 5.szintűig tudsz egyenlőre varázsolni)
5 db 4.szintig lesz meg (ebből 4.szintűig tudsz egyenlőre varázsolni.)

(Ha lesz szintlépés, akkor meg mind a 10 db-ot 6.szintig szabadon fogod majd tudni használni onnantól kezdve. ;)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
193 hozzászólás • Oldal: 4 / 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13

Vissza: Castor Middle-earth kalandjai

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség