• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

MERP megbeszélős

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
193 hozzászólás • Oldal: 3 / 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.01.12. 13:24

Nem tudom, de kérlek, ne nehezítsd a dolgomat azzal, hogy még plusszba angol nyelven sillabizáljam a karilapot, hidd el elég lesz ez magyarul is.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.01.12. 13:30

Okok, bocsesz. amit én kitöltök az magyarul lesz, ezt is csak azért néztem, hogy ne kelljen nekem egyedül user manualt írnod, mert ahogy nézem a többiek jobban ismerik nálam a rendszert... aztán megoldottam volna ebből. De akkor megvárom amit te összedobsz. :)
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.01.12. 13:38

Ja ha magyarul lesz, akkor ok.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.01.12. 16:40

Quator!

Van a szabálykönyvben egy momentum, amit nem értek:

Az Alapmágia TB miért lett kivéve a varázslói szakértelmekből és lett másodlagos szakértelemmé?
És ami érthetetlenebb miért nem fejleszthető, mint a többi? (A varázsló szintenkénti +2 hivatásbónuszát leszámítva.)

A labda és a nem lövedék típusú varázslatokra pont ezzel kell dobni. Rejtély hogy ezt miért nem lehet fejleszteni mint a többi varázslói szakértelmet...Te tudsz rá valami logikus magyarázatot?

edit: A szabálykönyvbe belemélyedve nekem az jött le hogy ez valószínű azért van így, mert labda és egyéb típusú mágiák az egyetlenek, amelyek ellen egyáltalán van mentődobás. Ha az Alapmágia TB-t szakértelemmel erősíteni lehetne, gyakorlatilag totálisan értelmtenné válik a mentődobás táblázat mert megdobhatatlanok lesznek. És nem utolsósorban a labdavarázslatok viszonylag kis dobás mellett is k*rva nagyot sebeznek, és van rajtuk kritikus is gazdagon.
(A lövedék mágiák ellen nincs mentő csak maximum megkísérelhetsz fedezékbe húzódni, ha van valami fedezék.)
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2015.01.12. 19:33

Con (a Te kérdésedre rövidebb a válasz :) )

A linken lévő segédlet nem valid. Valszeg másik kiadás (vagy valami egyéb variáns), mert a táblázatok és a értékek nagy része nem az,a mit mi játszunk.
A teljes szöveget nem olvastam végig, ezért a táblázatos részek alapján mondom ezt.

Castor

Igen, a négyzet iksz nélkül és a négyzet iksszel úgy keletkezik, hogy "átírom" a szimbólumkészletből. :D (Annyira nem volt ez túlbonyolítva a készítő által, hogy tényleges jelölőnégyzetek legyenek. :D )

Alapmágia TB: Pont az a háttere, ahogy én értelmeztem anno, amit Te is írtál az edit-részben:
A labda, altatás meg ilyesmik annyira erősek lennének szintenként +13 bónusszal, hogy egy 5. szintű mágus bárkit és bármit agyon tudna altatni. (Hogy ne mindig csak a sebzésekben utazzunk. ;) Bár tény és való, hogy a labda-varázslatok a fő érv. 8) )
A Célmágia TB azért került szakértelembe, mert a lövedék-varázslatok gyakorlatilag "mágikus nyilak" csak különböző formában/elemből, hogy változatosabb legyen. Egyébként "egyszerű" távolsági támadások.

(TÁP jelleggel jegyzem meg, hogy a Villámreakciók előélet +5 minden TB-re része az Alapmágia TB-re is ad. ;) :) )
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.01.12. 21:28

gyors kérdés, a 10 fölötti szakértelem pontokért már csak 2% bónusz jön pontonként?
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.01.12. 21:30

Igen.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.01.12. 21:45

thx, dobtam mailt, csak a számok miatt, hogy az rendben van-e :)
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.01.13. 7:25

A Testfejlettségnél a +3 Ép nem a Tapasztalati Szint után, hanem a Szakértelem Szintje után jár. Azaz nálad 13x3. (és az egész összeghez végül még +5 mert ennyi gyárilag is rajta van az üres karakterlapon a testfejlettségnél)
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.01.13. 7:42

Köszi! Akkor javítottam, így akkor 172 ép-m van. :) A többi cucc jó? mert akkor kitöltögetem a maradékot, és megírom az elősztorit, aztán küldöm újra ^^
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.01.13. 11:33

Még egy gyors kérdés: ap-ep-bp-rp-pe közötti váltószám?
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.01.13. 12:27

A többi szám jónak tűnik.
Átváltás: 76. oldal.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.01.13. 12:32

Köszi! Más dolog, létezik más hajítófegyver a bolán kívül? balta, kés, tőr, ilyesmi?

edit: nem számít, leadtam a fegyverdobást, mert így nem sok értelme van, vettem fel helyette rövid íjat.
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.01.13. 21:18

Kicsit változtattam, de immár kész a karakter. Dobom mailben.

Kérdés, csináljunk topic-ot a karkereknek, csináljak formázós sablont, vagy maradjon az excel mindenkinek otthon?
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.01.13. 23:06

Megmondom őszintén a dobófegyvereket nem nagyon néztem át, hogy mik vannak.
De megoldom ha dobálgatni akarod a fegyvereid. Lőfegyveres támadásnak fog minősülni, majd még átgondolom milyen szakértelmet kell hozzá használni.

Kyarra elveszett a karateralkotásban, nincs kedve ezzel a rendszerrel játszani, kiszállt. Úgyhogy ha Con törpije befut elkezdhetünk játszani.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
193 hozzászólás • Oldal: 3 / 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13

Vissza: Castor Middle-earth kalandjai

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség