• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

MERP megbeszélős

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
193 hozzászólás • Oldal: 13 / 13 • 1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.05.10. 20:32

Gyanítom most egy hosszabb szünet lesz nyár elejéig Quator.
Con említette hogy májusban három hétre Japánba utaznak. Nos, mivel a májusból már eltelt egy hét, kizárásos alapon azt gondolom, hogy az úti előkészületekkel vannak elfoglalva, ha ugyan el nem utaztak már, de gondolom egy "elmentünk" üzenetet azért még beírnak majd.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.05.11. 6:57

Beírnak bizony :) Előkészület volt sajna, elcsúsztunk vala, bocsi. Dia írt, én is fogok még ma vagy holnap, (repcsin szerintem lesz idő :D ) de utána legközelebb csak május végén tudjuk folytatni. És akkor most ez az üzenet az elmentünk, mert délután indul a gép, jók legyetek. ^^
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.05.22. 7:53

Emberek!
Lehetne róla szó hogy hagyjuk a fenébe ezt a kampányt és játszunk valami mást? :roll:
Tudom én erőltettem, Quatort is szó szerint vadásztam hozzá hogy kipróbálhassam, de a lezajlott rövidke csata és a Mynea által elsötött Nyugtatás tesztje alatt egyre erősebben érett bennem a gondolat, hogy ez nem jó, bármennyire is szeretném élvezni. Menet közben tapasztalt játékbeli gyengeségek (low magic, harci kör vezetésének kuszasága) alaposan lelohasztották bennem a hype-faktort, Con-ban meg enyhén szólva nem is volt hype a játékot illetően...

Viszont mesélni játszani van kedvem, csak nem a MERP-el. Bocs Quator, esküszöm küzdöttem vele, de nem megy. MERP-el játszani olyan (Ford Fairlane kalandjai c. filmből idézve) "mintha sajtreszelővel rejszolna az ember. Ritkán szórakoztató, de leginkább fájdalmas."
Eddig bírtam, ne haragudj. :oops:

Ezért tennék egy olyan javaslatot, hogy mit szólnátok egy klasszikus 2. kiadású AD&D-hez?
A tulajdonságokat és a HP-t 10 dobott sorozatból kiválasztva, hogy mindenki számára kielégítő értékek születhessenek. (4d6, legkisebbet kiveszed módszerrel).
Forgotten Realms világa elég általános fantasy világ bármilyen sztori lejátszására, illetve gyakorlatilag minden régi motoros ismeri, mint ti.
90.000. XP-nek megfelelő szintről indulnánk.
Benne lennétek?
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2015.05.22. 21:32

Sziasztok!

Igen, a MERP elég furi rendszer. :D

Egyáltalán nem haragszom! A lényeg a jó játék, a többit meg megoldjuk. ;)

Így részemről okés és benne vagyok a jelenlegi MERP-elés helyetti inkább AD&D-zésben.

Annyi felvetésem lenne, hogy mi a véleményetek a 3.0-ás DnD-ről? Talán kicsit egyszerűbb tudhat lenni. Illetve ahhoz van FR világkönyv kiegünk is.

Természetesen a régi szép AD&D is teljesen okés és jöhet! ;)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.05.23. 9:21

A magyar 3.0-ás változattal az a baj Quator, hogy fordítás tekintetében a kiadó egyáltalán nem végzett jó munkát. Ugyanis konkrétan oldalanként fordították a könyvet, -azaz, ha az angol nyelvi tartalom magyarul nem fért fel az adott laptükörre, akkor azt egyszerűen kihagyták. Például ezért maradt ki belőle a papi szférák adományainak leírása. Illetve én szúrópróbaszerüen összevetettem az angol eredetivel, és a spellek leírása is tele van félrefordításokkal.
Arról nem beszélve hogy a 3.5-éra vége felé már olyan totális játékegyensúly borogató featek/kasztok jöttek ki aminek eredményeképp jöhetett létre például Kyarra fey származák boszorkánymestere, aki alapból repül, 4-es SFÉ-je van és 30 méterről eldritich blast-tal szedegeti az ellenfeleket úgy, hogy nekik esélyük sincs elérni... 8) Ja ás ilyen-olyan gyengítő (debuffoló) aurái voltak. És ezeket nem varázstárgyak segítségével érte el, hanem a karijánál ez alapból az "original genetika".
Szóval azok a régi szép AD&D-s idők amikor nem voltak még featek...:D
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2015.05.23. 9:50

Okés. :)

Gondolom megvárjuk Myea-t és Con-t a nekifogással. ... Vagy addig is dobálhatom a sorozatokat magamnak? :)

Lehet ehhez kapcsolódóan létrehozhatnál a Castor FR kampánya alfórumban megfelelő topicokat, ahol megbeszélhetjük, dobálhatjuk a dolgokat. :)

Kérdésem annyi lenne, hogy a Rúna magazinban megjelent pár "érdekesség" használható-e? Gondolok itt a kasza, mint fegyverre. Meg a Vérmágusra és Thal'Kal-papra, mint kasztokra.
Illetve az angolul megjelent Handbook-ok használhatóak-e? A kasztok és fajok is kaptak ilyen handbook-t. (Meg ott a Humanoid Handbook, ami meg jóó sok extra érdekes lényt enged játszató fajnak. :) )

Egyébként az alábbiak körében mozognék a magam részéről:
Kalandor
Vándor
Mágus/vagy Specialista
Harcos
Bárd

Bocsi, ha kicsit előreszaladtam. :oops:
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.05.23. 10:36

A sorozatokat kidobhatod valamelyik kockadobósba ha szeretnéd, csak tüntesd már fel hogy lássam hogy ez most a leendő AD&D-s játékunkhoz kidobott tulajdonság/HP sorozat. De az FR szekción belül meg akarom kérni Tamást, hogy csináljon egy AD&D szekciót, mert túl nagy ás átláthatatlan katyvasz lenne ha ezt is a régi 3.5-ös meséim közé ömlesztenénk.
A megjelent angol nyelvű kiegészítők játszanak, a magyar rúnás anyagok nem.
Választhatsz humanoidot, de legyen képes a Közös nyelvre, hogy ha felizgatott parasztok kaszára-kapára-fáklyára kapott bandájával találkozol, akkor legyen esélyed elmondani, hogy nem is vagy te olyan rossz...

A varázstárgyakkal való felszerelkezést illetően még nincs kialakult döntésem, de majd összeállítok egy listát hogy az egyes kasztok miből, mit és mennyit választhatnak. Szabályozás nélkül nagyon el tud vele szállni a játék, szóval ezt még nekem is át kell bogarásszam.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.05.26. 8:34

No uff mindenkinek. Bocsi az eltűnésért, de most már itthon vagyunk, és használhatóak is :) (szar a +7 órás átállásból visszaszokni :P )

Először is sajnálom, hogy vége a merp-nek. A világot szeretem, és azzal nincs is semmi bajom, de az a számhalmaz amit mellétettek egy feleslegesen túlbonyolított f*skupac, és még ezt akarják rendszernek nevezni. :/

Szal egy szó mint száz, az egyik szemem sír, a másik nevet, de értitek :P

A dnd már más kérdés. Párom mérhetetlen gyűlölettel van az egész iránt, ő azt nem szeresse. Engem még meg lehet győzni a dologról, de őt már kevésbé hiszem, azért teszek egy próbát, és jelentkezem. :)
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.05.26. 17:03

Üdv újra itthon!

Akkor kérlek nyiss már egy AD&D (2.e) szekciót, az alábbi fórumokkal:

-AD&D megbeszélős
-AD&D kockadobós
-AD&D mesék

Karakteralkotás:

90.000. XP-enk megfelelő szint.

Tulajdonságok kidobása:

4d6, legkisebbet kiveszed módszerrel.
20 sorozatot kell kidobni és a legszimpatikusabb sorozat tagjait szabadon hozzárendelni az egyes tulajdonságokhoz. (Két sorozat tagjait egymással keverni nem lehet egy "blockban" egy sorozatot kell válasszál a húszból.)

HP kidobása:

20 sorozat, a legnagyobb értékűt megtartod.

(Azért hagyok rá ennyi sorozatot, hogy ha a generátor űberszar kedvében van, kitombolhassa magát és születhessen vállalható, életképes, jó sorozat is.)

Varázstárgyakkal való felszerelkezés:

- 1 db +2-es varázsfegyver (szabadon választott típus)
- 1 db +2-es mágikus vért (szabadon választott típus, illetve alternatívaként, ha nem kell a vért akkor egy +2-es Ring of Protection)
-varázslóknak: szabadon választott, 12 db. max. 4. szintű tekercs
-papoknak: szabadon választott, 12 db. max. 4. szintű tekercs
- 3 db Extra Healing Potion
-30.000. aranynak megfelelő vagyon drágakövekben és ékszerekben
-100 aranypénz
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Castor de Vinter 2015.05.27. 7:35-kor.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2015.05.26. 19:28

Üdv!

Sziasztok újra itt Con! :D
Ettetek fugu-t? :) Láttatok olyan japán embert, akinek az van a tarkójára tetoválva, hogy "lábszárpörkölt túrós csuszával"? 8) :lol:


Ismételten nem szeretnék rombolónak hatni, csupán egy újabb hirtelen ötlet: Ha Mynea nagyon nem bírja az ADnD-t, esetleg átültethetjük régi ETK-s MÓKUS-ra? :) (Természetesen ez főleg Tőled függ Castor, hogy Te mennyire vagy rosszban a MÓKUS-sal, illetve a kalandötleted Yneven is elsüthető-e. ;) ... Meg Mynea-nak van-e gondja a mókusozással. :D )


ADnD: Részemről okés!
Igyekszem majd felszívni magam egy dobálás erejéig még valamikor hét közben.

Ötleteim, miután a hétvégén átpörgettem a rule- és handbook-okat:
Harcos - Wilderness Warrior Kit (gyakorlatilag a Barhelm-hez hasonló erdei fájter), többféle fajjal, mint ötlettel. Szerintem az ember, elf, félelf, félszerzet elég emészthető párosítás lenne. ... Esetleg egy beastman a Humanoid Hangbook-ból? (valami aranyos cicaember erdőkerülőre gondoltam.

Elf Kalandor - az "alapkönyves tolvaj", csak az elfek itt mokány kis manók, ezért vidámnak tűnik a dolog

Mágus/specialista - ennél annyi van meg a buksimban, hogy medzsikmisszájj meg Melf savas nyila. :) Egyébiránt itt is változatos fajok, mint a gnóm, minotaurusz, pixie... :)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.05.27. 7:23

A MAGUS mesélésére meg én nem vágyom nagyon. (pl: 9-10 szinten varázsló mesterfokú alkímiával bejelenti hogy elkezd aranyat teremteni,/transzformálni és addig ki se dugja az orrát otthonról in game, amíg össze nem gyűlt pár mázsányi, utána bérel zsoldoskompániákat, jó sokat, csak hogy érezzem a játékegyensúlyt.) Mindenesetre ha Mynea később meggondolná magát, akármikor csatlakozhat.
Azt nem tudom honnét vetted hogy AD&D-ben az elfek mokány kis manók.
Forgottenen különösen nem azok, szerintem itt is a klasszikus nyúlánk, gyors-agilis elf dívik. Emlékeim szerint mikor utoljára az AD&D-s elfek fajkönyvét nézegettem, nem láttam az illusztrációk között mokány kis manókat, a tolkieni legolas-típusú elfeket annál többet.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2015.05.27. 18:09

Magus: Megértem. Csak egy ötlet volt.

ADnD elfek: A Játékosok Könyvében megadott jellemzők alapján az elf 1d10+55 hüvelyk magas. A max. 65 hüvelyk átszámítva (2,54-gyel) 165,1 cm. :)

Természetesen a mokány manót nem úgy értettem, hogy törp méretűek, csak girhesek lennének. Viszont az embereknél láthatóan alacsonyabbak. :)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.05.27. 20:02

Akkor neked van igazad. Akkor ezek amolyan kicsi "sűrű" manók. :D
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Előző

Hozzászólás küldése
193 hozzászólás • Oldal: 13 / 13 • 1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Vissza: Castor Middle-earth kalandjai

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség