• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

MERP megbeszélős

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
193 hozzászólás • Oldal: 12 / 13 • 1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2015.04.16. 17:36

Mihamarabbi gyógyulást! (Jobbulni hova már?!? :lol: )

Részemről teljes megértés és türelem! ;)
(Főleg mivel ez a hét kicsit sűrűre sikerült, így én se nagyon aktívkodom most. :) )
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Mynea » 2015.04.16. 19:54

Gyógyulj meg! O.O *a gondolattól is megfájdult a foga *
"Mert jobb a sötétben úrnak lenni, mint hamis alázat köntösét viselni a fényben..." Kísértések
Avatar
Mynea
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 65
Csatlakozott: 2010.10.27. 16:55
ZK Karakter: Abra de la Torre - Manifesztáció
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.04.20. 19:44

Köszönöm az együttérzést, most már úgy néz ki megmaradok. :)

Mynea, Tamás!
Mielőtt a karakter szándékát figyelembe venném azért jelzem, hogy a karakter varázslását a következő negatív módosítók sújtják:
A Nyugtatás II. nem azonnali varázslat. Elmondása egy teljes körig tart, azaz csak a következő körben kell rá dobni bármit is. Addig kántálsz, az orkok meg jönnek.
Aztán: mivel egyetlen kört sem töltöttél el a varázslat előkészítésével, így a varázslat támadás dobásodhoz -30 járul ezt némileg módosítja hogy az alany 3 méteren belül áll (+10) így csak -20 ez a módosító.
Szinte látom Tamást ahogy elpattannak a szemében az erek, de esküszöm nem én találtam ki ezeket, a könyvben van!

Így is bevállalja Misil a varázslást?
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.04.20. 22:01

örülök, hogy túl vagy rajta... éééés bár duzzadnak a szemeim, de már kezdem megszokni :D a panda meg kárpótol mindenért :vigyor:

btw, a varázslat mehet így -20-al is, még mindig ez a legjobb amit Misil tenni tud, én max annyiban tudok segíteni, hogy beugrottam elé, és kalapácsos tockos után megpróbálom elállni az orkok útjál a papnő felé
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.04.22. 20:25

dobtam, és fogalmam sincs mit jelent :D
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2015.04.25. 17:05

Sziasztok!

Bocs a hallgatásért, kicsit húzós volt az elmúlt másfél hét. :oops:

Barhelm támadását levezetem, hogy mit, hol és hogyan. (Nem tudom ezekre a fejtegetéseimre van-e egyáltalán igény? Vagy ne erőlködjek velük? 8) )

Barhelm 2.kör


Egykezes Éles TB: 95
Meglepetés: +20
Félork VB: -25
Dobás: 77
Összes: 167

A KM-i leírás alapján a félorkokon bőrpáncél van, ami szerintem nehéz bőrpáncél, mert a könnyű gyík. :D Ezzel számolok, aztán max nem így volt. ;)

233.o. TT-1 Egykezes Vágófegyver Támadási Táblázat
Nehéz bőrpáncél oszlopban megnézem a 167-hez tartozó értéket: 22E
(150 fölött már nincs tovább. :) )

Az eltalált félork veszít 22-t az Életpontjaiból (ami a Testfejlettség végösszegével egyezik meg) és emellett E kritikust szenved. A szekerce elsődleges kritikusa a Vágó, ezért megyünk a következő táblázathoz.
(Másodlagos kritikust nem okoz a szekerce, így csak egy dobás van már hátra a végső eredmény meghatározásához. Ha lenne másodlagos kritikusa a fegyvernek (pl Ütő), akkor az E-vágó mellett még egy két kategóriával alacsonyabb másodlagost is dobni kellene, ami C-ütő lenne és az áldozat mindkét kritikus eredményét elszenvedné.)

Folyt.köv. mingyá, csak dobok...

Tehát az 1k100+20 eredménye: 95

238.o. KT-2 Kritikus Vágás Táblázat
Megnézzük a 91-96 sort: "Egy jól irányzott halántékütéssel kiütötték 6 órára. +15 sebzés. Ha nincs sisakja azonnal meghal."

Ez egy nagyon szép példa a kiegészítő védőfelszerelések működésére. :) Amennyiben bevállalta a -5 Észlelést a sisak miatt, akkor nem halt meg rögtön a félork, "csupán" az eddigi 22 mellé még 15 Életpont veszteség és 6 órára eszméletlen lett. (Tehát, ha nem aprítunk fel szisztematikusan minden tetemet a harc végén, hanem tovább megyünk, akkor még magához térhet később. 8) ) Amennyiben nem vállalta a sisakot (vagy van neki csak épp most nem vette fel kockázáshoz), akkor meg nem is kell Életpontot meg miegymást számolgatni, egyszerűen meghalt és kész.

Összegezve:
Van sisak: -37 Ép és kiütve 6 órára
Nincs sisak: insta' kill... HEADSHOT 8) :lol:
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2015.04.25. 17:24

Az előzőek alapján Con a Te dobásod eredménye:

Balin 2.kör


Egykezes Ütő TB: 118
Meglepetés: +20
Félork VB: -25
Dobás: 91
Összes: 204

A félorkokon nehéz bőrpáncél van.

233.o. TT-2 Egykezes Ütőfegyver Támadási Táblázat
Nehéz bőrpáncél oszlopban megnézzük a 204-hez tartozó értéket: 20E
(150 fölött már nincs tovább. Illetve látható az apró különbség, amennyivel jobban véd az ütések ellen egy bőrvért, mint a vágások ellen.)

Az eltalált félork veszít 20-at az Életpontjaiból és emellett E-ütő kritikust szenved, mert a harci kalapács elsődleges kritikusa az Ütő. Másodlagos kritikus itt sincs.

Tehát a végső eredményhez, Con dobj majd még egy 1k100+20-at.
A dobott értéket a 238.o. KT-1 Kritikus Ütés Táblázaton fogjuk megnézni.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2015.04.25. 17:35

Ezer bocs és egy anyamedve a sokszoros postfarmért. :oops: Csak nem akarom, hogy összefolyjanak az egyes dolgok és valami elsikkadjon közülük.;)

Castor

A Star Wars D20-at végül is beindítjuk?
Ha igen, akkor itt OM-en gondoltad indítani? Illetve mit lehet tudni a kiinduló keretekről, amiben a kariötleteket valósítjuk majd meg? :)
(Kevésbé körülményesen: Feltolsz egy kiírást? :lazza: :angel: )
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.04.25. 19:19

aztarohadt mekkorákat lehet itt így hentelni :O köszi a levezetést Quator! :D
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.04.26. 15:51

Egyenlőre nem. Nem fűzök vérmes reményeket az elindulásához, túl kevesen vagyunk, ezt a MERP-et is úgy kellett összeerőszakolni, és Con is úgy ízlelgeti, mint aki nem tudja hogy kiköpje vagy lenyelje...
Kicsit olyan mint a tonic, szokni kell. :)
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.04.26. 16:22

Quator!

Segíts már kérlek lemesélni a helyzetet, mert nem tudom hogy kell.
Ti már cselekedtetek, de a három túlélő még nem. Ők még nem csináltak semmit. El szeretnének menekülni a csatából. Most akkor ezt simán megtehetik?
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2015.04.26. 17:57

Con

Örülök, hogy rákaptál az ízére. :D

Castor

SW D20: Sajnálom, hogy nem jön össze, de teljesen megértem.

MERP: A menekülés kivitelezése.

Az 56.oldalon írnak róla. (Kivételesen szövegesen és nincs direkt táblázat. :) )
A lényeg, hogy mikor a félorkok következnek a körben (és még életben vannak 8) ), akkor úgy döntenek, hogy elszaladnak.
Ekkor két kérdést kell megvizsgálnunk:

1, Van-e közvetlen mellette (ütéstávon) JK?
- Ha nincs, akkor egyszerűen futás mozgást jelent be és a 45.oldal Futás - Kétszeres Mozgás leírás alapján kell egyet dobjon Mozgás Manőverre, hogy milyen messzire sikerül elfutnia.
- Ha van, akkor kell megnézni a második kérdést.

2, Az ütéstávon belül lévő JK akarja-e ütlegelni még az épp elfutó ellent vagy hagyja menekülni?
- Ha nem akarja bántani, jófejségből elengedi a JK, akkor a félork ütközési dobás nélkül egyszerűen futás mozgást végez.
- Ha a JK akarja ütlegelni a menekülő ellent, akkor ütközési dobást kell dobni. A KM meghatározza a tereptípust és mindkét fél dob egy Mozgás Manővert. Akinek nagyobb az történik meg. (Vagy ütés vagy elfutás.)

Ha a fentiek eldőltek és ebben a körben a félorkok futottak, jön a következő kör. Itt még egy kérdés felmerül:
Akarunk-e üldözni, illetve távolságilag támadni rájuk. Ők jó eséllyel ebben a körben is futás tevékenységet jelentenek be. Aztán vagy távolsági támadunk egyre messzebbi távra vagy futunk mi is és akkor kezdődik a Mozgás Manőver dobások sorozata, hogy ki mennyit tud lefutni adott körben.

Összegezve:
Jelen esetben mi léptünk oda ahhoz a félorkhoz, akit ütöttünk. Illetve mi inkább Misilt védjük, mint előre nyomulnánk, így a maradék félork szerintem nem volt ütéstávban, így szabadon szaladhatnak a körben. Ha nem akarják megkockáztatni, hogy egy ordasnagy Kudarcot dobnak a Mozgás Manőverre és felcsúszik a térdkalácsuk az agyukba a Kudarc Táblázat miatt, akkor csak "gyorsan sétálnak", ami 15+MM/3 métert jelent. (Feltételezve, hogy a félorkok a szörnytábla minden más orkjához hasonlóan Átlagos sebességű lények, a mozgási manőver bónuszuk 10-es, így 18m-et tesznek meg dobás nélkül is.)

Balin harci kalapácsa 12m-ig dobható. Barhelm szekercéje 20m-ig, de a 18m-es kategóriában -75TB-vel dobhatok támadást rájuk.
Így a futva üldözéses komédiát leszámítva. (A sorozatos mozgás manőver dobásokat tapasztalatból nem ajánlom magunknak. 8) )

Szerintem az egész letudható annyival, hogy a 3 félork felhúzza a nyúlcipőt. Mi a fegyvereinket rázzuk utánuk és szidjuk a felmenőiket. Az egyetlen dolog az lehet, hogy Misil 1 kör előkészítéssel eltolja a Nyugivarázst. (Ami effektíve nem sok vizet zavar, mert a félorkok egyike-másika attól kezdve nyugodtan szaladna el és nem izgatottan. :D )
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.04.26. 19:55

nem akarok beleokoskodni, mert nem értek hozzá, de ha teljesen lenyugszik az a két ork a varázslattól akkor nincs miért fussanak, mert nyugodtak, nem félnek, és azt a kettőt még megrottyanthatjuk 8)
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.04.28. 18:25

A varázslat leírása csak annyit tartalmaz hogy agresszív/támadó tevékenységet nem tesz.
Menekülni menekülhet.
A reag szerkesztve lett Misil dob a varázslatára.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: MERP megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2015.05.09. 11:35

Halihó!

Bár nem úgy tűnik, de itt vagyok és figyelek, csak hét közben nem volt érkezésem írni! :)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
193 hozzászólás • Oldal: 12 / 13 • 1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Vissza: Castor Middle-earth kalandjai

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség