• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Életút

A TUAN Kiadó új törvénykönyve alapján

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
2686 hozzászólás • Oldal: 4 / 180 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 180

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2011.11.18. 21:20

Intelligencia: 6
Egészség: 3
Akaraterő: 3
Asztrál: 3
Érzékelés: 6

Miután felkeltünk folyamatosan szemmel tartom a boszorkát. Minimum a szemem sarkából. Nehogy bármiben is sántikáljon.

Revoltz:
- Egyet értek. A vérteket meg nyugodtan ráköthetjük a két zsákmányolt lóra. A harmadikra meg rakjuk fel a boszorkát szerintem. Nokipsz vezesse a lovat én meg mögötte haladok és szemmel tartom nehogy bármi rosszban sántikáljon.

Miután össze pakoltunk felszállok a lovamra, a málhás ló kantárát meg a nyergemhez kötve léptetek a boszorkány mögött. Ha bármi gyanúsat csinál elsőnek a botom lő utána én. Mint az éjszaka. A megbízóhoz érve a nő átadása után a medállal Ermon Solmo tudtával átadom a helyi egyházi vezetőnek vizsgálatra. A nyakékkel kapcsolatos minden sejtésünket megosztom a pappal és ha csak nem tart nagyon sokáig a vizsgálata megvárom a végét, és megtudakolom mi is az. Utána csatlakozom társaimhoz szállásunkon.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2011.11.18. 22:03

___________________________________________________________

Helyszín: Dél-Erigow
Időpont: 3614. Nyirkos évszak, Gallyak hava, második hete, emor napja, fehérarany órája és feketeacél órája közt (16.00-17.00)
Résztvevők: Armon Vilonio
_____________________________________________________________

Két fegyveres melegszik egy tábortűz mellet, Kalamon város falánál. Bár falnak nem nevezhető, mivel úgy derékig ér a kövekből összerakott város szélét jelző kőhalom, melyet szépen végig építettek a város körül. Északról egy út hasítja át a kicsiny falat. A két fegyveres a város katonái közül valóak. Szegények mára ők kapták azt a „megtisztelő” feladatot, hogy őrködjenek a település nyugalma érdekében. Közel ülnek a tűzhöz. Bár az istenek megszánták az itt lakókat, és nem zúdítanak rájuk több esőt, de azért igen csípős szelet fúj erre az este. Nem csak a tűzre bízták magukat. Vaskos farkas bundából vart-kabátot hordanak, melynek bundás csuklyáját a fejükre húzták. A tűz mellet úgy néznek ki, mintha egy sámán által idézett farkas szellemek lennének. Egyedül a bor szagú levegő, mely körül öleli őket, árulkodik emberi mivoltukról. Két dárdát támasztottak a kicsiny falnak, és a ruha alatt is van meglepetés az esetleges tolvajok, és éjszakai rablók ellen.
Míg a kulacsuk tartalmát kortyolgatják, messziről a sötétből lódobogásra figyelnek fel. Először azt hiszik csak a szél játszik fülükkel, de mikor meghalják a ló nyerítését is, mind ketten azonnal felpattannak, és kicsit szédülve, de dárdáik után kapnak.
Egy lovas érkezik a tábortűz fényébe. Közelebb érve a katonákhoz megáll. Ruházata gazdag urat takar. Kalapját feljebb húzza, és a két katonára néz, és udvariasan köszönti őket, az időszaknak megfelelően. A két katona meglepődik egy kicsit, hisz nem számítottak ilyen udvarias köszönetre.
Kisebb kérdezősködés után megtudták, hogy távolról érkezett utazó, és szálást keresne magának, és megfáradt lovának. Miután a katonák úgy vélték nem veszélyes útonálló a messziről jött lovas, így beengedték a városba.

-----------------------------------------------------------------------

Lassan lovagolsz a város sáros útján. Nincs lámpa semerre, így a házakból kiszűrődő fény alapján tájékozódsz. Nem kell sokat haladnod, hamar megtalálod a fogadót, mely a katonák elmondása szerint az egyetlen a városban.
Fából épült ház. A földszintre még egy emeletet építettek, így szép nagy épületnek mondható. A fogadó mellett egy istálló áll. Le is szállsz a lovadról, és kinyitva az istálló ajtaját bevezeted lovadat.
A földön fekszik az istállófiú nagy horkolások közepette. Felrugdosod, és két rézzel ösztönzöd, hogy nyergelje le a lovadat, és adjon neki vizet és szénát.
Ezután legfontosabb felszereléseiddel a fogadó bejárata felé veszed az irányt. Belépve a durván ácsolt ajtót kinyitva kellemes meleg csapja meg arcodat.
A fogadó közepesen telt. Nagyrészt a város lakói időznek itt, de lehet látni utazó félét is. A leghangosabb társaság három főből álló férfiak. Ruházatuk hasonló bőr ruha és oldalukon rövidkard féleségek. Talán a város katonái lehetnek.
Most fáradt vagy, ezért távolabb ülsz le a hangzavartól, most nincs kedved semmilyen balhéhoz.
Így messzebb leülve is hallod, amit azok hárman „beszélgetnek.” Valami zsoldos csapatról, és feladatról hadoválnak. Az egyik kijelenti, hogy maga is el tudná végezni azt a feladatot, amit a hitvány zsoldosok kaptak, de akkor ki védené meg a várost. Erre társai hangos nevetésbe, és cukkolásba kezdenek.
Szerencsére megérkezik a pincérnő, így végre nem marad üresen a hasad. A leányzó úgy 17 év körüli ember gyermek. Hosszú befont barna haja, és szép idomai vannak. A lánynak is azonnal feltűnt, hogy nem akárkivel vad dolga, és belekezdett egy olyan beszélgetésbe veled, melynek általában mindig egy ágyban, kettesben lesz a vége.
Közben a három alak tovább hangoskodik. Még mindig cukkolják egymást.

- Ugyan már. Ha te tőled függne a város védelme, akkor még a lányodat is elrabolnák előled.
- Igen. szerintem meg most kapják el a te lányodat.

Ekkor csöndbe maradnak, és érzed, hogy titeket néznek, majd az egyik dühösen fel kiállt, és az asztalok közt lavírozva siet hozzátok. A másik kettő, pár lépéssel lemaradva követik.
Most az egyszer nem akartál nyűgöt a fejedre, de a baj az igazi ágyasod, soha nem hagy egyedül.
A férfi, erősen lehordja a lányt, ki úgy tűnik a lánya, mire az megadóan félre vonul.
Ezután a férfi rád néz, és karjain a ruhát felgyűri, mint aki verekedni szeretne.

A fickó átlagos testalkatú, de nálad kicsit erősebbnek tűnik, rövid sötétbarna hajú, és enyhén borostás. Ruházata durván vart bőrruha. Fegyverét nem húzza elő.

Hangosan becsmérel téged, amiért a lányára szemet vetettél, és nem érdekli kinek a fia-borja vagy, azonnal állj fel, és ököllel oldjátok meg e sérelmet, mit őszerinte te okoztál neki.

//off: Légy szíves dobd ki, és írd le mennyi pénzed van, majd vond le belőle a 2 rezet. Dobd ki az 5 tulajdonságpróbát. Írd le, és dobd ki a 3 kör harcot, még akkor is, ha te nem szeretnél harcolni, mert attól még lehet, hogy fogsz.
Fel van írva, hogy van valamennyi étel nálad. Nem rég találtuk ki az új szabályt, hogy fel kell írni darabra az ételt és italt. 1 adag étel/1 fő/1 nap. Ugyan így az ital. 1 adag ital/1 fő/1 nap. Az ételt nem kell részletezni nagyon, de az italt igen. Pl: van x adag víz, x adag bor, x adag pálinka.//
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Sirak » 2011.11.20. 20:45

!!!Feri!!!<Neji>

Intelligencia:3
Egészség:6
Akaraterő:4
Asztrál:4
Érzékelés:3

Első dolgom amint a városba értünk felkeresni egy gyógyítót, megszállunk a fogadóban lepakolok és megyek is felkeresni azt. Utána pedig visszatérek a fogadóba hogy elindulhassunk a földesúrhoz.
"Mindig kell egy első"
Avatar
Sirak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 492
Csatlakozott: 2008.02.03. 18:41
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2011.11.20. 21:05

Miután felkeltünk össze pakolok, meg kicsit körbe nézek hátha észre veszek valami gyanúsat. A nőt a lóra kötöm, hogy biztos ne szökhessen meg a kantárt folyamatosan fogva, majd a kantárát fogva vezetve útnak indulunk. Néha mélyet sóhajtok ebben a gyönyörű erdőben, de inkább figyelem a dolgokat nehogy valami meg lepetés érjen minket.

Értékek:
Intelligencia:4
Egészség: 6
Akaraterő: 10
Asztrál: 5
Érzékelés:4

Ha minden nyugisan megy a városig, akkor gondolom első utunk a nemeshez vezet, ahol felszolgáljuk a megrendelést, természetesen a tálalást , hogy hogyan akarják a többiekre bízom.
Ha valami történik természetesen védekezek, ha a nő próbál meg szökni akkor azonnal bele szurok vagy meg vágom a lábát, nehogy el lovagoljon...
A nemesnek persze illedelmesen tesszük le a fejeket bizonyságul, remélem nem leszünk nyersek, gondolom a nőt át akarjuk adni a nemesnek meg a papságnak, s majd ők döntenek a sorsáról. Amíg a nő kihallgatása tart szerintem elmegyünk és túl adunk a szajrén , ha ki telik a részemből veszek egy vadász számszeríjat.
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Jomadar » 2011.11.20. 23:30

Armon Vilonio

Magas, feltűnően jó kiállású, finom vonásokkal megáldott (jobban megnézve félelf) férfi. Mozgása, testbeszéde magabiztos, de nem hivalkodó vagy öntelt. Hangjának olyan tónusa van, hogy az emberek önkéntelen is odafigyelnek rá. Tekintete és arcjátéka olyan tiszta és nyílt, hogy az ember akkor is hajlamos hinni neki, ha nyilvánvaló butaságot mond. Mosolya mint egy csintalan kölyöké, akire nem lehet haragudni. (ez asszem belefér a 19-es karizmába)
Öltözéke színes selyem, amiről csak a szakavatottak tudják, hogy nem a legdrágább fajta. Első látásra egyetlen fegyvere egy könnyű nyílpuska, ami hátizsákja oldalán lóg. A legélesebb szeműek talán észrevehetik, hogy a nadrágját kétoldalt díszítő fényes ezüstszín gömb a comb mentén vékony tőrszerűségben folytatódik. Darutollas kalapját előszeretettel használja széles gesztusok kihangsúlyozására. Egy sokat megélt hegedűtokot látni még nála, szemmel láthatóan nagy becsben tartja.

3 napi étellel és vízzel rendelkezik.

Nem kiabálva, de határozottan szólok, hogy a körülöttünk levők hallják. Ha a feldühödött apa hajthatatlan, a többiek szimpátiájára, számítok, hátha megfékezik a harcost. A mondandómat akkor is elmondom, ha közben ő támadásba lendül, ez esetben védekező harcmodorban, ügyesen eltáncolva, asztalokon átugrálva (akrobatika), minél több embert bevonva a dologba.

- Higgadj le katona, ez nem a harc ideje. - mondom neki határozottan (a ruhám alapján akár vagyonosnak is nézhet). A lányod nem csak szép de erénye is példás, te nem így gondolod? - kérdezem kitárva számára az utat, hogy arcvesztés nélkül ereszthesse le az öklét. (Hiszen ha erényes, minek verekedni, ha verekedni akar, akkor a bámészkodók előtt beismeri, hogy gond van a lányával. Csak remélni merem, hogy nem hírhedt cafka a lány, mert akkor ez az érv gyengére sikerül)

- Az erény védelmére amúgy sem az ököl szolgál, hanem a belátás és gondos atyai nevelés. Az erődet tartogasd a haramiákra, akik alig várják, hogy elfáradj, és birtokba vehessék a várost. (újabb esély, hogy arcvesztés nélkül visszalépjen)
Ha elkerülhetőnek tűnik a pofozkodás, akkor nem fedem fel magam túlságosan, de ha közben menekülnöm kell, akkor próbálok a közönségre hatni:
- Én azért tértem be ide, hogy e fennkölt társaságnak (széles karmozdulat az ivó közönségére utalva) muzsikát szolgáltassak, a lányodat próbáltam kifaggatni, milyen dalt szeretnének az itt ülők hallani, de nem válaszolhatott, mert te lehordtad, amiért szóba állt velem. Alborn a megmondhatója, neked arra van szükséged, hogy egy kis muzsikát kapjon a lelked, szerintetek nem? - fordul a társasághoz.

Ha semmi nem használ, akkor marad a puszta pofozkodás (már nem védekező), de addigra remélhetőleg pár kört futottak már az ivóban, hogy a harcosnak se legyen hozzá kedve.


arany 1k6 = 6 [6]

próbák:
karizma 1k10 = 9 [9]
érzékelés 1k10 = 2 [2]
intelligencia 1k10 = 7 [7]
asztrál 1k10 = 3 [3]
akarat 1k10 = 4 [4]
egészség 1k10 = 5 [5]

Harc
2 kéz:
KÉ 1k10+32 = 7(+32) [39]
TÉ 1k100+42 = 90(+42) [132]
1k100+42 = 55(+42) [97]

KÉ 1k10+32 = 3(+32) [35]
TÉ 1k100+42 = 48(+42) [90]
1k100+42 = 55(+42) [97]

KÉ 1k10+32 = 3(+32) [35]
TÉ 1k100+42 = 28(+42) [70]
1k100+42 = 12(+42) [54]
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Avatar
Jomadar
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 848
Csatlakozott: 2006.06.29. 12:44
Tartózkodási hely: Bp
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2011.11.21. 23:09

___________________________________________________________

Helyszín: Dél-Erigow
Időpont: 3614. Nyirkos évszak, Gallyak hava, második hete, emor napja, bronz órája és a feketeacél órája közt (05.00-17.00)
Résztvevők: Pelso, Nokips, Revoltz, Neji
_____________________________________________________________

Felpakoljátok a zsákmányolt dolgokat a lovakra, majd még egyszer ellenőrizve, hogy a boszorkány rendesen meg van e kötve, visszaindultok a városba.
Sajnos az eső által áztatott föld megnehezíti az utat. Előfordul, hogy annyira mély a sár, hogy le kell szállni a lovakról, mert különben mélyre süppedne a lábuk, és könnyen ki is törnék azt. Lassan, de biztosan haladtok. Ételetek van elég, a városig kitart. Sok idő, és még annyi káromkodás után rátértek az útra. Igaz az is sártenger, de sokkal könnyebb haladni rajta,mint a puha erdei talajon.

Tudjátok, hogy a város körül fél méter magas kicsiny kőkerítés, kőrakás féleség húzódik. Érdekes módon csak egy úton lehet bejutni a településre, méghozzá északról. Igaz könnyű átmászni a kicsiny falat, még lóval is. Jelen esetben úgy döntötök, hogy az úton mentek be a városa.

A nap gyorsan halad az égen, és már lenyugodott mire a megérkeztek. Messziről is jól lehet látni a tüzet, amit az út mellet raktak az őrök.

Közelebb érve kettő katonával találkoztok. Vaskos, szürke farkasbunda védi testüket a hidegtől, mely még a fejüket is védi csuklyaként. A két férfi kezében egyszerű dárdákkal várnak benneteket.

Az egyik megszólal:

- Kik vagytok ily későn?

Éppen válaszolnátok, mire a másik sietve lép előre, és hajbókolva javítja ki társa tudatlanságát.

- Bocsánat nagy uram- Néz Pelsora.- De ebben a sötétben nem ismertük meg. Az isteneknek hála, hogy épségben látom.

Ezután félre állnak az útból, így akadálytalanul belovagolhattok.
Míg távolodtok az őröktől, még haljátok, ahogy beszélgetnek.

- Ki vót a?
- Hát a tekintetes dorani magiszter úr.
- Az meg mi?
- Te ostoba, még ezt sem tudod. Ő egy főnemes.
- És az olyan, mint a király?
- Á, annál nagyobb.

A többit már nem haljátok. A várost este még nem láttátok, a sáros utcán csak lassan tudtok menni, mert lámpa egy sincs. Muszáj fáklyával a kezetekben lovagolni tovább.

Míg haladtok, megbeszélitek, hogyan tovább. A fáradság miatt úgy döntötök, hogy külön váltok. Pelso és Nokips elmentek a lovaghoz, és átadjátok a nőt, és a fejeket majd elmentek a papokhoz átadni az átkozott tárgyat, addig Revoltz és Neji felkeresi a templomot gyógyító reményében. Ezután a város egyetlen fogadójában megszálltok, majd reggel találkoztok.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2011.11.21. 23:11

___________________________________________________________

Helyszín: Dél-Erigow
Időpont: 3614. Nyirkos évszak, Gallyak hava, második hete, emor napja, feketeacél órája és az ón órája közt (17.00-18.00)
Résztvevők: Pelso, Nokips,
_____________________________________________________________

Az egyik sarkon különváltok, és elhagyva társatokat, és az újonnan ismert harcostársatokat, a nemesi udvar irányába mentek. Szerencsére könnyen odataláltok. Az udvar körül 3 méter magas cölöpkerítés áll, mely előtt körben 1.5 méter magas rudakon fáklyák égnek, bevilágítva azt a részt.

A kapun bedörömböltök, mire egy katona néz ki fentről a kerítés tetejéről. Miután elmondtátok kik is vagytok, kitárják a vaskos kaput. Pár melegen felöltözött katona álldogál bent az udvarban. Tiszteletüket kifejezve felétek, ez főleg Pelso miatt van, biccentenek.

Az udvar olyan sáros, mint az utca. Nincsenek szép kertek, fehér köves utak. Durván ácsolt fából készült emeletes ház áll az udvar közepén. Két katona mellétek szegődik, és segít a lovakat elvinni, illetve a foglyot őrizni.

Halk suttogások vesznek körül benneteket a katonáktól.

- Kit hoztak ide?
- Ilyen gyönyörű teremtést.

Bevezetnek titeket a díszítetlen házba, ahol a katonák kezében lévő fáklyák adják a fényt, majd kisvártatva megjelenik a lovag a földszinti előtérbe. Valószínű nem aludhatott, mert még fel volt rendesen öltözve.

Üdvözöl titeket, és meglepetten kérdezi, hogy ki ez a nő. Ti elmeséltek mindent mi is történt. Az öreg harcos tekintete egyre komorabb lesz, ahogy haladtok a történetben. Parancsba adja, hogy vigyék el a nőt, és dobják a tömlöcbe, de ne engedjék, hogy bármivel is próbálkozzon.

A nőt a katonák közrefogják, és elhurcolják, a fejeket is elviszik. A város vezetője megköszöni a kitűnő munkát, és szívesen vendégül lát titeket.

//off: Döntsétek el, hogy itt alszotok, vagy fogadóban.//

Természetesen Pelso sietve távozna a templomba, mert a kitaszított tárgyától mihamarabb megszabadulna. A lovag egyetért, és két katonát is ad mellétek, akik elvezetnek a templomba.

De ekkor kint üvöltözésre lesztek figyelmesek.

-Riadó! Riadó! A boszorkány megszökött!

Pelso, te a botodat szorítod meg mérgedben, Míg Nokips az orrod alatt szitkozódsz.

//off: Rátok van bízva, hogy segítetek újra elkapni a nőt.//
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2011.11.21. 23:13

___________________________________________________________

Helyszín: Dél-Erigow
Időpont: 3614. Nyirkos évszak, Gallyak hava, második hete, emor napja, feketeacél órája és az ón órája közt (17.00-18.00)
Résztvevők: Revoltz, Neji
_____________________________________________________________

Lassan lovagoltok a sötét utcákon. Szerencsére Revoltz emlékszik merre van a templom. Azért figyeltél fel rá, mert az egyetlen épület, mely nem fából épült, hanem kőből. Kis lovaglás után meg is érkeztek a templomhoz. Leszálltok lovaitokról, és közelebb léptek az ajtóhoz. Szépen faragott kétszárnyas ajtó a bejárat. Bedörömböltök rajta, de időnek kell eltelnie, mire kinyitják. Egy idős, középen kopaszodó, őszes hajú férfi néz ki az ajtó mögül.

Álmosan üdvözöl titeket, de nem ellenségesen. Elmondjátok miért is zavarogtok ilyen este, mire ő gondolkodás nélkül behív titeket a templomba. Egyszerű, díszítéstől mentes a belseje. Padok vannak sorban balra és jobbra. Titeket hátra egy ajtó mögötti szobába vezet, ahol pár szék, asztal és templomi kellékek vannak. A szobából még egy másik ajtó is van.

Míg mentek elmondja, hogy ők csak szerzetesek, nem felszentelt papok, így nem képesek azokra csodákra, amiket a papok tesznek. De a hosszú szolgálat alatt Zsomo atyát az istenek megajándékozták egy képességgel, képes az érintésével gyógyítani. Kinyitja a szobában lévő szekrényt, és két fakupát nyújt át nektek, majd egy agyag kancsóból bort önt nektek.

- Misebor. Nyugodtan igyátok, nem vizezett.
Majd a másik ajtón távozik. Sok idő telik el mire visszaér, és egy öregember kíséri. Ránézésre talán idősebb, mint maga a templom. Nem szol semmit, csak int, hogy mutassátok a sebeiteket.

Revoltz az arcodat mutatod, mire az öreg ember megérinti azt, és közben fohászkodik. Kellemes bizsergés áramlik az arcodban. Mire feleszmélsz, már nem is fáj a sebed. Sőt, ahogy végig tapogatod, nincs is már sebed.

Közben Neji felhúzod a ruhádat, és a kötés már rendesen átvérzett. Mikor le akarod venni a kötést, az öregember gyengéden, megakadályoz benne. Megérinti az oldaladat, és imádkozik. A fájdalmat felváltja a kellemes melegség, majd levéve a kötést, már nyoma sincs a sebnek, csak az alvadt vér árulkodik róla.

Ekkor hangos dübögést hallotok a templom ajtaja felől. A szerzetes elsiet, majd pár katonával jön vissza. Kiderül, hogy elszökött egy boszorkány, akit most zártak volna börtönbe. Keresik az egész városban.



//off: Minden Ép-t visszakaptok. Rátok van bízva, hogy felajánljátok a segítségeteket.//
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2011.11.21. 23:16

___________________________________________________________

Helyszín: Dél-Erigow
Időpont: 3614. Nyirkos évszak, Gallyak hava, második hete, emor napja, feketeacél órája és az ón órája közt (17.00-18.00)
Résztvevők: Armon Vilonio
_____________________________________________________________

Az egész fogadóban csend lesz. Mindenki kíváncsi mi sül ki ebből. A katona zavartan áll előtted. igazából lehet teljesen fel sem fogta miről is beszélsz.
Tovább fojtatod a beszéded, mire még jobban összezavarodik, majd ahogy fogy a lelkesedése és a dühe csak legyint egyet, és két társával elhagyják a fogadót. Örülsz neki, nem lett volna kedved duzzadt arccal enni, és aludni.

Közben, ahogy a katonák elhagyják a fogadót, pár bátrabb városi az őröket gúnyolja, majd hangoskodva megjegyzik, hogy valaki zenét ígért.

Mosolyra húzod szádat, és hirtelen kedved lesz egy kicsit zenélni. Elő veszed hát féltett hangszered, mintha szerelmedet tartanád karodban, úgy simogatód ezt az ékes tárgyat. A vendégek bambán nézik a hegedűt, még nem láthattak ilyet, és nem értik mi fog történni.

- Én már láttam ilyet, azzal az izével kell ütni! – Kiálltja az egyik.
- Nem azzal csak tisztítja, ez igazából egy lant féle. – Ordít a másik.

Egy kicsit még vársz, hagy találgassanak, majd bele kezdesz. Gyors, vidám nótába kezdesz. Az emberek kurjongatnak, tapsolnak, ahogy a fogadót betölti zenéd energiája. Egyre többen perdülnek táncra, még te magad is felpattansz a székből, és táncolva zenélsz tovább. Bár a hangszer igazi képességét nem is használod, így is rabul ejtetted az embereket. Hisz ezek a népek nem tudják, hogy eme hangszer értéke egyenlő a te súlyod aranyban.

A tánc már a tetőfokán áll, mikor hirtelen katonák özönlik el a fogadót. Azonnal abba hagyod a zenélést. Kiderül, hogy valamiféle boszorkány kiszabadult, és minden városi férfi azonnal fogjon kardot és fáklyát, és jöjjenek felkutatni a némbert.
A nem itteniek maradjanak a fogadóban, nehogy véletlen egy túlbuzgó városi megtámadja őket.

Mivel fáradt vagy, nem ellenkezel. Míg az emberek ijedten mennek a katonák után, te megvacsorázol, és kivételesen most egyedül mész aludni. Kulccsal a kezedben felmész az emeletre. Jobbra a második ajtó 3-as számú. Az ajtó nincs kulcsra zárva. Belépsz, az ajtó befelé balra nyílik. Kicsi egyszerű szoba. Egy ágy a baloldalon, jobb oldalon kis asztal, sámli. Az asztalon pár égő gyertya és egy tűzszerszám.

Ahogy beljebb lépsz a szemed sarkából mozgást veszel észre, balra. Azonnal balra pördülsz és hirtelen egy alak támad rád tőrrel. Az utolsó pillanatban hajolsz el a végzetes szúrás elől. A támadó egyensúlyát veszti, és míg visszaszerzi azt, van időd felmérni ellenfeledet.
Egy fekete hosszú hajú nő áll előtted. Szakadt, koszos sötét kék szoknyás ruhában, mely még fénykorában a nemesi udvarházakat is megjárhatta. Kezében egy egyszerű tőrrel, szemében dühvel.
De amitől egy pillanatra ledöbbensz, az a szépsége. Soha nem láttál még ilyen vonzó teremtést. A nő is meg áll egy pillanatra, egyértelműen végig mér, és ő is csodálkozik. De sajnos inkább holtan kellesz neki, mint élve, legalább is döfésre emeli tőrét.

//off: Légy szíves 3 körös harcot dobj, mint az előbb.//
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Thor 2011.11.22. 9:12-kor.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Jomadar » 2011.11.22. 7:36

Armon

A szó hatalma ismét győzedelmeskedett az ököl felett, és ez bizakodással tölt el. Nincs nagy baj, amíg a józan érvek képesek lehűteni a fortyogó indulatokat.

A muzsika engem is jobb kedvre derít és a fáradtságom is feledtetik a szapora ritmusok.
Kár, hogy valami elkószált boszorkány miatt vége szakadt. Vajon tényleg boszorkány? Mesterem óva intett tőlük, mint a magunkfajtákra legveszélyesebbet. Egész pontosan arról beszélt, hogy két dologra kell csak nagyon ügyelnem, hogy ne csókoljam meg és ne szeressek bele. Hát ha úgy használják az érzelmeket, mint a muzsikusok a zenét, akkor megértem a városi csődületet. - morfondírozom magamban, miközben a szállásomra botorkálok. Az ajtó nincs bezárva. Micsoda óvatlanság, remélem az ágyamon nem hortyog épp valami kapatos utazó, aki elnézte az irányt... A támadás meglep, valahogy nem számítottam rá, még szerencse, hogy Alborne nem unt rá a dalaimra, és az utolsó pillanatban úgy mozdultam el, akár kölyökkoromban a slan tanoncok szúrásától. A kitérő fordulat végén a csomagom a földön landol, a hegedűtok pedig a csomagra huppan puhán. Két kezem kikapja a rejtve hordott tőröket, hogy jobb eséllyel hárítsa a következő szúrást, és végre egyenrangú félként vehetem fel a harcot. Azám, de ki ez a rongyos, de mégis jobb napokat látott teremtés? Első gondolat a hódolat a természet csodájának, hogy ilyen formákat, ilyen szájat, szemet, nyakat, kebleket teremtett, amit ez a nő kapott ajándékul. A második a felismerésé, hogy ez nem lehet más, mint a szökött boszi. Mi tagadás, szerintem sem kellene kínhalállal lakolnia, bármit is tett. A csalódott szerelmesek elől menekülés kicsit még sorstársi húrokat is penget a lelkemben, de amint újra felcsillan a szemében a gyilkos tűz, és döfésre emeli a kését, már nem a szánalom vezérel.
Védekező harcmodorban ha van rá alkalmam, kicsit megpörgetem a fegyvereimet (harcérték szempontjából persze semmi értelme, de látványos dolog, jó eséllyel harcművésznek néz, hacsak nem járatos a slanek világában) és halkan de határozottan próbálom lecsillapítani:
- Most tényleg öljelek meg, vagy inkább kiáltsak egy nagyot, hogy a csőcselék koncoljon fel? Inkább tedd le azt a kis piszkavasat és beszéljünk értelmesen.
Elég kétségbeesett lehet, ha mágiahasználó létére a fegyverével próbálkozik a hatalma helyett. Talán kifogyott a mágiából? Talán ha elhitetném vele, hogy megbabonázott a szépsége, a bizalmába férkőzhetnék. Ő is biztosan szívesebben veti be teste hatalmát, mint a fegyverét.
Persze ha folytatja a harcot, akkor nem átallok megsebezni, de semmiképp nem akarom megölni. Az élet szent, ennek feledéséhez még nem dühített fel eléggé.

1. Támadás
KÉ: 1k10+32 = 3(+32) [35]
TÉ: 1k100+55 = 72(+55) [127] SP: 1k6+1 = 6(+1) [7]
TÉ: 1k100+55 = 94(+55) [149] SP: 1k6+1 = 3(+1) [4]

2. Támadás
KÉ: 1k10+32 = 9(+32) [41]
TÉ: 1k100+55 = 55(+55) [110] SP: 1k6+1 = 1(+1) [2]
TÉ: 1k100+55 = 61(+55) [116] SP: 1k6+1 = 5(+1) [6]

3. Támadás
KÉ: 1k10+32 = 2(+32) [34]
TÉ: 1k100+55 = 88(+55) [143] SP: 1k6+1 = 6(+1) [7]
TÉ: 1k100+55 = 51(+55) [106] SP: 1k6+1 = 5(+1) [6]

//Off: a színezéssel próbálom elválasztani a gondolatot és a beszédet a cselekedetektől. Ha zavaró, szóljatok rám. És köszi, hogy bevettetek a játékba :)
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Avatar
Jomadar
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 848
Csatlakozott: 2006.06.29. 12:44
Tartózkodási hely: Bp
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: revoltz » 2011.11.23. 19:55

Dobások, ha kellenének:
Intelligencia:6
Egészség:4
Akaraterő:6
Asztrál:3
Érzékelés:10

"Remek...Nem kellett volna élve hagyni a boszorkát, most ennek biztosan megisszuk a levét...Biztosan azután szökött meg miután átadták a helyi őrségnek, az megfelelő lehetett számára, könnyedén kicselezhette azokat az őröket. Biztosan akkora tartogatta az ördögi praktikáit, hisz velük könnyebb elbánni, mint egy közülünk valóval. De természetesen még nem járhat messze."

- Mikor? Merre látták menekülni?

Förmedek rá az egyik katonára. Válaszára csak igen rövid időt hagyok, ha tudja, ha nem elindulok, hisz nincs vesztegetni való időnk, minden másodpercel távolabb juthat.

- Jól kiismered magad a környéken?

Jön a másik kérdésem, a katonához szinte rögtön az előző kettő megválaszolása után, de akkor is, ha nem tud választ adni azokra.

"Remélem jól, mert mindenképp kell egy útmutató, a nyomok kiolvasása nem elég a környéken való tájékozódáshoz."


Ha igen rá a felelet, akkor magamhoz szólítom, hogy velünk tartson és segítsen a keresésben.

- Gyere. - Szólok oda Nejinek. - A többiek már biztosan a nyomába eredtek, nekünk sincs vesztegetni való időnk.

Intek a többi katonának is hogy jöjjenek velem, majd elindulok a főúton a kapu felé. Közben gondolataim megállás nélkül forognak, hogy vajon merre kereshetném a boszorkát.

"Hm...Mivel nem helyi lakos biztosan nem ismeri túl jól a környéket, s egy már megszokott, megismert ponthoz fog visszatérni, hogy elrejtőzzön, majd mikor már biztonságosnak érzi továbbindul a legközelebbi városba, hogy onnan kiindulva, kereshessen magának egy megfelelő helyet a rituáléja számára. Mivel, a barlangját már felfedtük, ezért oda biztos nem bújik, hisz ott keresnénk először. Biztosan kell lennie egy másik rejtek helynek a közelben. Vagy pedig esztelenül menekül a főút közelébe maradva, ez sem kizárt, bár nem tűnt buta teremtésnek."


Ismét megszólítom a katonát, leírva a helyet, ahol találtuk a boszorkát a kérdésem a következő:

- Van azon a helyen kívül egy másik rejtekhely, barlang a közelben, ahol megbújhatott?

A felelete után Neji felé fordulok, és megosztom eszmefuttatásom, ötletem is felvázolom, miszerint, először a főúton és a környékén keresünk nyomokat, hogy merre menekült, ha találunk valamit akkor azt követjük, ha nem akkor a rejtekhely felé vesszük az irányt, amit a katona közölt velem, ha nem tudott, akkor oda indulunk meg ahol találtuk a boszorkát.
Természetesen, várom tőle az ő ötletét és hozzászólását, s miután döntöttünk, elindulunk a keresésre.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára revoltz 2011.11.24. 0:26-kor.
Wohoo! buli van!
Avatar
revoltz
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 189
Csatlakozott: 2011.10.25. 6:32
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Sirak » 2011.11.23. 21:59

!!!Feri!!!<Neji>

-Bácsi, te megvicceltél engem! Ez valóságos csoda volt amit tett! Köszönöm szépen. De amint látja már indulnom is kell, siet az idő. Ha vissza értünk szivesen segítek, csak szóljon!

-Nem rossz ötlet, de szerintem ez a nő nem bír megmaradni az éjszaka kint a vadonban. Az is lehet hogy beszökött valahova. Nem ártana a várost se átnézni!

Rá bízom a döntést, hisz nem értek ehhez, de amint meglátom a nőt rátámadok és kicsavarom úgy ahogy a barlangnál, talán még a karját is eltöröm.

Dobások:
1.: KÉ:44(1+43) TÉ:112(41+71) Sebzés:5
2.: KÉ:47(4+43) TÉ:153(82+71) Sebzés:6
3.: KÉ:52(9+43) TÉ:126(55+71) Sebzés:8
"Mindig kell egy első"
Avatar
Sirak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 492
Csatlakozott: 2008.02.03. 18:41
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: revoltz » 2011.11.24. 0:31

Neji feltevésében látok némi rációt, el is gondolkodtat kicsit, és hamar találok is rá megoldást:

- Igazad van, lehet itt rejtőzött el, de nem hinném, hogy nekünk kéne átnézni a házakat, néhányan a helyi őrség közül megtehetnék, de lehet nem árt, ha egyikünk velük tart. Fogj párat eme derék katonák közül és kutass a házak táját.
Wohoo! buli van!
Avatar
revoltz
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 189
Csatlakozott: 2011.10.25. 6:32
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2011.11.24. 7:46

<… Ezt nem hiszem el … Ezeket a … Na, mindegy … Ami megtörtént az megtörtént… >
-Nokips ügye szerinted se legyünk ezúttal „úri emberek”. Mert én ezúttal az, élve vagy holttan közül inkább a holttant választom.
Ezután csatlakozom a katonákhoz. Mivel egész idáig szemmel tartottam a nőt az idevezető úton //Természetesen nem folyamatosan. Mivel a koncentráció fárasztó, ezért pihentetem a szememet az úton.// így volt időm megismerni a hogyan áramlik a mannaháló a boszorkány körül. Kicsit kimerítő lesz, de nem gond, így hamarabb a nyomára akadhatunk. A katonákhoz csatlakozva folyamatosan figyelem a mannaháló rezgéseit. Viszont ha nem látok semmi hasznosat attól még Nokips és a katonák még rátalálhatnak. (Ha Nokips is jön, akkor a kutatás alatt mellette maradok, ha nem akkor az egyik tiszt mellé szegődöm.)
<… Miután visszatérek kalandjaimról Doranba egy kicsit bel merülök a jövő fürkészésébe… Nem is tudom vajon ilyesmiket is meg lehet jósolni vajon előre? ... Jó kérdés … Na, mindegy …>
Miután rá bukkantunk a boszorkányra az elfogását a harcosokra bízom én meg készenlétben maradok arra az esetre, ha mágiához folyamodna.
Intelligencia: 2
Egészség: 10
Akaraterő: 6
Asztrál: 2
Érzékelés: 5

Bot lövése //csak ha kell// Tűznyíl 2E
CÉ: 30+44+27=101
Sebzés: 3+3=6
Az én lövésem //csak ha kell// Tűznyíl 3E
CÉ: 30+47+27=104
Sebzés: 5+5+4=14
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2011.11.24. 21:56

< hm. meg szökött, ezt hihetetlen le kéne szúrnom azt a két szerencsétlent akik hagyták megszökni >
Mély levegőt veszek a hír hallatán majd sóhajtok egyet.
- Rendben pelso keressük meg és ezúttal nincs finomkodás, meg hall és pont!!!
Nos először is ha velünk jönnek a katonák akkor nincs fáklya vagy bármi ilyesmi gyorsan megyünk. A katonák azonnal a város végi utcákra és figyeljenek. Fáklya ott sincs. Mi pedig meg nézzük azokat a helyeket ahol jól ellehet bújni észre vétlenül. Egy katona menjen és értesítse a tervünkről Nejit és Revoltsot. A katonák már indulnak is ügye??? -

Ekkor mérges és ellent mondást nem tűrően nézek a kapitányra vagy katonára aki a hírt hozta.
- Nekünk kell majd egy térkép. Amíg mindenki őrjöngve keresi a városban addig a védelmi gyűrű amit a katonák alkotnak a város szélén elméletben lehetővé teszi, hogy itt tartsa és élbújásra kényszerítse Így kihasználva a zűrzavart és meg zavarását meg tudjuk keresni csendben, de max még két ember jöjjön velünk, szerintem Pelso! Ha többen vagyunk az már túl feltűnő. -
Majd, ha elfogadták a tervet, ahogy azt a mágustól lestem kicsit meghajolva biccentek az öreg lovagnak, majd indulok is kifelé a többiekkel, hogy minél előbb meg találjuk a boszorkányt.
Mielőtt elmennek a katonák, a lelkükre kötöm, hogy akik a város széléhez mennek véletlen se vigyenek fáklyát és minél előbb rohanjanak oda!
A fő utcákon pedig rohanjon végig egy fegyveres őrjárat felkeltve mindenkit, hogy legyen egy kis káosz, hogy a boszorka a sikátorokban legyen kénytelen közlekedni, mi pedig addig pont ott keressük, meg az olyan épületekben ahol jól el lehet bújni!!!
< Remélem össze jön, mert ha nem nagyon morcos leszek, nincs kedvem újra kezdeni a küldetést és lehet plusz pénzt nem is kapok a, ha újra elkapjuk. >
Igyekszem minél jobban körbe nézni útközben és indulás előtt kérek egy térképet, lehetőleg minél pontosabbat. Ha lehet a katonáknak én vázolom, hogy hova kell ki sietni és akinek mondtam az jobban teszi, ha siet, mert különben biztos le üvöltöm a fejét. Már jobb esetben...
< Sokba fog ez fájni, amikor elkezdtem a szakmát ilyen esetben nem is mozdultam meg amíg nem kaptam újabb pénzt hiszen egyszer már elvégeztem a munkát...
Remélem minden jól alakul és még a városban reked, akkor nagyobb esélyünk van el kapni, mert ha el is szökik biztosan sietni fog és akkor, biztos hagyni fog valami nyomot, amit Revolts meg talál majd és az alapján pedig meg találjuk... >


Intelligencia: 7
Egészség: 3
Akaraterő: 2
Asztrál: 5
Érzékelés: 8

Harcérékek, ha kell: / rövid karddal kivéve, ha kapok egy nyílpuskát, /
Alap: Vé: 88
1 kör: Té: 63+62= 125
2 kör: Té: 55+62= 117 Vé: 106
3 kör: Té: 45+62= 107
Kard Sebzése:
1-es: 9+1 =10
2-es: 10+1= 11
3-as: 9+1= 10
A nyílpuskának meg aktuális... // Ha kapok //
Cé: 17
Cé: 48
Cé: 95
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
2686 hozzászólás • Oldal: 4 / 180 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 180

Vissza: M.A.G.U.S. Kalandok - ÚTK alapján

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség