Na, ahogy elnézem a dolgok alakulását, van egy jó meg egy kicsit rosszabb hírem: 1, Mint ahogy ti is láthatjátok, jelentkezett egy bátor önkéntes KM-nek, így megvan a hiányzó 3. KM, azaz tud jönni mindhárom MAGUS-csapat. 2, A nevezési díj átutalásának a határideje vészesen közeleg, így javasolnám, hogy valamelyikőtök vállalja be, hogy befizeti az egész csapat nevében, aztán majd a későbbiekben lerendezitek egymás között (akár személyesen, hisz legkésőbb a talin találkoztok )
Üdv Martos
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél. "A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Úgy látszik én leszek a KM-etek. Ahogy nézem már összeszokott csapat vagytok, s ez nagyban megkönnyíti majd a dolgotokat.
De előre szólok: kezdő vagyok még a szakmában. Az eddigi találkozókon csak játékos voltam, s most is annak mentem volna, ha nincs a KM hiány. Asztaliba se sokat meséltem, főleg nem 8-9 órát egyhuzamban, de azért megpróbálok igyekezni, s egy jót mesélni.
A karaktereket küldjétek minél előbb, ha lehet, mert szeretnék időt hagyni az átnézésükre, illetve hogy nektek is legyen időtök az esetleges hibák javítására.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Nekem megvan Orwenéktől az OM-es karaktergeneráló exceles karakterlap, azon minden pontosan van leszámolva. Ha az megfelel, akkor dobj nekünk egy email-címet pm-ben, és máris mennek a karakterek.
De mielőtt elkezdenénk a generálást néhány kérdésünk azért lenne: