Name: Malark Evenwood Classes: Druid(6)/Shifter(3) Race: Human Alignment: Neutral Religion: Silvanus Region: Western Heartlands Level: 9. XP: 36000 XP for the next level: 9000
Languages Common Chondathan Druid Elven Giant Goblin Orci Sylvan
Spells per day 0. lvl: 5(base) 1. lvl: 3(base)+1(Wis) 2. lvl: 3(base)+1(Wis) 3. lvl: 2(base)+1(Wis)
Prepared spells (caster level 6)
0. lvl Detect Magic, Fire Eyes*, Know Direction, Purify food and Drink, Resisance 1.lvl Cure Light Wounds, Detect Snares and Pits, Shillelagh, Speak with Animals 2. lvl Adrenalin Surge*, Lesser Restoration, Soften Earth and Stone, Warp Wood 3. lvl Cure Moderate Wounds, Greater Magic Fang, Meld into Stone
*from Master's of the Wild
Magic Items (35583gp) Potion of Lesser Restoration (region) Studded Leather, masterwork, wild (9175gp) Darkwood Large Shield, masterwork, +2 (4407gp) Scimitar, masterwork, +1, keen (8315gp) Cloak of Resistance (+1) (1000gp) Circlet of Persuasion (4500gp) Periapt of Wisdom (+2) (4000gp) Ring of Feather Falling (2200gp) Heward's Handy Haversack (2000gp)
Equipment (193gp, 2sp, 8cp) Quarterstaff (-) Sling (-) 50 Sling bullets (5sp) Bedroll (1sp) 2 Explorer's outfit (20gp) Fishing-line & fishing pole (1gp) [ennek nem találtam konkrét árat, de gondolom ennyiből csak kijön] 5 Fishhook (5sp) Food supply (for Fand and me) (1gp 5sp) Healer's kit (50gp) Holly and mistletoe (-) Map of Murran (25gp) 2 Pot, iron (1gp) Seddle, exotic, riding (30gp) 2 Sewing needle (1gp) Spell component pouch (5gp) Tent (10gp) Thread (1gp) [ennek sem találtam konkrét árat, újabb becslés] Waterskin (1gp) Whetstone (2cp)
Money Gold: 222 Silver: 6 Copper: 2
Előtörténet Malark soha volt igazán "jó gyerek". Persze, ha mondtak valamit a szülei, azt többnyire megtette... ha épp nem talált jobb elfoglaltságot. Márpedig a közeli erdőben talált eleget, így gyakran előfordult, hogy esténként, amikor szakadozott ruhában és sárfoltosan megjelent otthon, az elmaradt házimunka mellett (amit persze végül mindig el kellett végeznie) egy kiadós verés is várt rá. Egy napon aztán, amikor kivételesen épp tiszta lelkiismerettel kószálhatott a fák között, összetalálkozott egy Cerdan nevű félelffel (bár elsőre a tapasztalatlan ifjú Malark tisztavérű elfnek gondolta). A gyermekekre jellemző nyíltsággal beszédbe elegyedett a különös idegennel, aki érdekes történeteivel és a természet iránti mély szeretetével teljesen lenyűgözte a fiút. Innentől kezdve kettős cél vezérelte: egyrészt minden eddiginél többet szeretett volna az erdőben lenni a vándorló druidával, másrészt viszont Cerdan csak akkor volt hajlandó mesélni és tanítani, ha otthon az aznapi feladatát már elvégezte. Ennek az lett az ára, hogy bár a házimunkát most már többnyire elsőre megcsinálta, igyekezett azokat minél hamarabb letudni, nem egyszer összecsapott munkát végezve. Így a feszült hangulat továbbra is megmaradt a szülői házban, mígnem egy napon végleg búcsút mondott szüleinek, és tanoncként Cerdanhoz szegődött. Cerdan mesterrel közös útjuk nem sokkal azután vált szét, hogy segített Malarknak kiválasztani a társát, Agyart. A hű állat azóta is vele utazik, sőt, az utóbbi időben a farkas annyira megnőtt, hogy néha a hátán viszi Malarkot, aki külön ezért csináltatott is egy nyerget. Bár az igazat megvallva nincs agyonhasználva az a nyereg, legtöbbször inkább felveszi ő is egy farkas alakját, és együtt lohol Agyarral. Ugyanis, bár mestere figyelmeztette a veszélyeire, Malark szívesen és gyakran hagyja hátra eredeti alakját, és mindezt egyre ügyesebben is teszi. Bolyongásai során ismerkedett össze Beneflecával, a Völgyvidékről származó vándorral, aki végül rávette, hogy tartson vele a fosztogatók által elfoglalt Murranba.
Fang (Agyar), the wolf Large Animal Hit Dice: 6d8+12 (42) Initiative: +3 Speed: 50 ft. (10 squares) Armor Class: 18 (-1 size, +3 Dex, +6 natural), touch 12, flat-footed 15 Base Attack/Grapple: +6/+10 Attack: Bite +8 melee (1d8+2) Full Attack: Bite +8/+3 melee (1d8+2) Space/Reach: 10 ft./5 ft. Special Attacks: Trip Special Qualities: Low-light vision, Scent (gains a +4 racial bonus on Survival checks when tracking by scent) Saves: Fort +7, Ref +7, Will +3 Abilities: Str 15, Dex 17, Con 15, Int 2, Wis 12, Cha 6 Skills: Hide +2, Listen +4, Move Silently +3, Spot +4, Survival +3 Feats: Track, Weapon Focus (bite), Weapon Finesse (bite), Improved Natural Attack* (bite) Environment: Temperate forests Organisation: Solitary, pair or pack (7-16) Advancement: +4 Bonus HD, +4 Natural Armor Adj., +2 Str/Dex Adj., 3 Bonus Tricks, Link, Share spells, Evasion, Devotion * from Monster Manual pg. 304 Wolves are pack hunters known for their persistence and cunning. Combat A favorite tactic is to send a few individuals against the foe's front while the rest of the pack circles and attacks from the flanks or rear. Skills: +8 racial bonus on Spot checks. Tricks (6 for the 2 Int score and 3 bonus) Attack Down Fetch Guard Riding (purpose, including Come, Heel and Stay) Seek Track
Illetve lenne egy-két kérdésem: 1, A druida wildshape képességénél le van írva, hogy 1óra/szint ideig maradhat a választott alakban. Jól gondolom, hogy - bár ahogy erre anno felhívtad a figyelmem - csak 6-os szintű druidának számít a kari, azért ebből a szempontból beszámítható a 3 shifter szintje is? 2, Hasonló kérdés, csak a wild empathy képességre: ha jól gondolom, akkor az animal empathy nevű 3.0-ás kizárólagos szakértelem helyett vezették be. Ugyanakkor a Masters of the Wild szerint a shifter kaszt is tanulhatja ezt a szakértelmet. Hozzá adhatom-e így a wild empathy próbákhoz a 3 shifter szintet? 3, A farkasomnak ugye összesen 6 HD-je van, így a leírás alapján már a Large kategóriába esik. A Monster Manual 191. oldalán a Size Increases rész két táblázatát még pluszba figyelembe kell vennem a druidánál leírt pluszok mellett? (Két szempontból lenne igazán érdekes: ha megnövekedne a sebzése, akkor az Improved Natural Attack nem 1d6-ről 1d8-ra, hanem 1d8-ről 2d6-ra növelné a sebzést, illetve ha még jönne +8 Str és -2 Dex, akkor a Weapon Finesse (bite) helyett másik featet választanék neki; ha jól tévedek, a -1 AC/Attack módosítót már beleszámoltam, amikor a méretből fakadó -1 módosítót figyelembe vettem.)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Martos col Legium 2012.09.11. 23:41-kor.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél. "A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
1. Igen. 2. Igen. 3. Nem. A két könyv infói nem adódnak össze. A Monsters Manualban lévő infók a normál állatok/szörnyek fejlesztésére vonatkoznak. A druida animal companionja viszont már egy magical beast legalábbis a 3.5-ös szabályok szerint. Az ő (és a ranger) állatának fejlesztésére a kasztleírásnál található infók vonatkoznak.
OK, akkor minden marad úgy, ahogy van (feltéve, hogy azért nem kérdeztél egyebet a karakterrel kapcsolatban, mert nem láttál benne hibát - más esetben természetesen ha szólsz, akkor javítok)
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél. "A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
NA ezt is elszúrtam. Con-nak lassan nagyon sok dolga lesz velem
"A nép elvesztette a kormány bizalmát, a népet le kell váltani" Bertold Brecht "A történelem hazugságok tömege olyan eseményekről, amelyek sohasem történtek meg, olyan emberek elmondásában, akik nem voltak jelen" George Santayana "A Kalandmester csak a hangjáért dobja el a kockákat" E Gary Gygax