• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Martos karaktere

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
5 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Martos karaktere

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2012.07.18. 10:57

Ide lehet feltölteni a karaktert.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4315
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Martos karaktere

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2012.08.11. 17:43



Name: Malark Evenwood
Classes: Druid(6)/Shifter(3)
Race: Human
Alignment: Neutral
Religion: Silvanus
Region: Western Heartlands
Level: 9.
XP: 36000
XP for the next level: 9000

Height: 5’11”
Weight: 176 lb.
Age: 27
Gender: male
Eyes: grey
Hair: Black
Picture: http://www.elfwood.com/art/r/a/rachelkr ... sketch.jpg


STR: 12 +1
DEX: 14 +2
CON: 12 +1
INT: 14 +2
WIS: 18 +4 /14(base)+1(at 4th level)+1(at 8th level)+2(PoW)/
CHA: 14 +2

Fort save: 8(base)+1(Con)+1(CoR)/+4(Endurance)=10/14
Ref save: 5(base)+2(Dex)+1(CoR)=8
Will save: 6(base)+4(Wis)+1(CoR)=11

HD: 6d8/3d8
Ability.mod.: +1 (Con)
Max.: 52
Current: 52

AC: 10+2(Dex)+3(armor)+4(shield)=19
Initiative: 2(Dex)=2
Speed: 30’

Base attack bonus: +6/+1
Melee: +6/+1(base)+1(Str)=+7/+2
Ranged: +6/+1(base)+2(Dex)=+8/+3

+1 Keen Scimitar
+8/+3
1d6+2
15-20/x2
4 lb.


Quarterstaff
+7/+2
1d6+1
x2
4 lb.


Sling
+8/+3
1d4+1
x2
50 ft.
1 lb.


Wild Studded Leather
Armor Bonus: +3
Max. Dex Bonus: +5
Armor Check Penalty: 0
Arcane Spell Failure Chance: 15%
Speed: 30 ft.
Weight: 20 lb.


+2 Darkwood Large Shield
Shield Bonus: +4
Armor Check Penalty: 0
Arcane Spell Failure Chance: 15%
Weight: 5 lb.


Features
Race:
- Medium size
- Base land speed: 30’
- 1 extra feat at 1st level
- 4 extra skill points at 1st level and 1 extra skill point at each additional level
- Favored Class: Any
Class:
- Weapon Proficiency: club, dagger, dart, quarterstaff, scimitar, sickle, shortspear, sling, spear and all natural attacks
- Light and medium armor (only non-metal)
- Shield Proficiency (only wooden)
- Animal Companion: wolf
- Nature Sense
- Wild Empathy
- Woodland Stride
- Trackless Step
- Resist Nature Lure
- Greater Wildshape 6/day (tiny, small, medium, large, humanoid, animal, monstrous humanoid, beast, plant shape)


Feats
- Alertness
- Endurance
- Self-Sufficient
- Natural Spell*
- Fast Wildshape*
*from Master's of the Wild


Skills (84 point)
Bluff: 3(=6 skill points)+2(Cha)+3(CoP)=5
Climb: 3+1(Str)=4
Concentration: 7+1(Con)=8
Disguise: 8+2(Cha)=10
Handle Animal: 8+2(Cha)+3(CoP)=10
Heal: 8+4(Wis)+2(Self-Sufficient)+2(Survival synergy)+2(Kit)=18
Hide: 3+2(Dex)
Knowledge (nature): 5+2(Int)+2(Survival synergy)=9
Listen: 6+4(Wis)=10
Ride: 1+2(Dex)+2(Handle Animal synergy)=5
Speak Language: 3(=6 skill points)
Spot: 7+4(Wis)=11
Survival: 12+4(Wis)+2(Self-Sufficient)+2(Knowledge (nature) synergy)=20
Swim: 4+1(Str)=5


Languages
Common
Chondathan
Druid
Elven
Giant
Goblin
Orci
Sylvan


Spells per day
0. lvl: 5(base)
1. lvl: 3(base)+1(Wis)
2. lvl: 3(base)+1(Wis)
3. lvl: 2(base)+1(Wis)

Prepared spells (caster level 6)

0. lvl
Detect Magic, Fire Eyes*, Know Direction, Purify food and Drink, Resisance
1.lvl
Cure Light Wounds, Detect Snares and Pits, Shillelagh, Speak with Animals
2. lvl
Adrenalin Surge*, Lesser Restoration, Soften Earth and Stone, Warp Wood
3. lvl
Cure Moderate Wounds, Greater Magic Fang, Meld into Stone

*from Master's of the Wild

Magic Items (35583gp)
Potion of Lesser Restoration (region)
Studded Leather, masterwork, wild (9175gp)
Darkwood Large Shield, masterwork, +2 (4407gp)
Scimitar, masterwork, +1, keen (8315gp)
Cloak of Resistance (+1) (1000gp)
Circlet of Persuasion (4500gp)
Periapt of Wisdom (+2) (4000gp)
Ring of Feather Falling (2200gp)
Heward's Handy Haversack (2000gp)


Equipment (193gp, 2sp, 8cp)
Quarterstaff (-)
Sling (-)
50 Sling bullets (5sp)
Bedroll (1sp)
2 Explorer's outfit (20gp)
Fishing-line & fishing pole (1gp) [ennek nem találtam konkrét árat, de gondolom ennyiből csak kijön]
5 Fishhook (5sp)
Food supply (for Fand and me) (1gp 5sp)
Healer's kit (50gp)
Holly and mistletoe (-)
Map of Murran (25gp)
2 Pot, iron (1gp)
Seddle, exotic, riding (30gp)
2 Sewing needle (1gp)
Spell component pouch (5gp)
Tent (10gp)
Thread (1gp) [ennek sem találtam konkrét árat, újabb becslés]
Waterskin (1gp)
Whetstone (2cp)

Money
Gold: 222
Silver: 6
Copper: 2



Előtörténet
Malark soha volt igazán "jó gyerek". Persze, ha mondtak valamit a szülei, azt többnyire megtette... ha épp nem talált jobb elfoglaltságot. Márpedig a közeli erdőben talált eleget, így gyakran előfordult, hogy esténként, amikor szakadozott ruhában és sárfoltosan megjelent otthon, az elmaradt házimunka mellett (amit persze végül mindig el kellett végeznie) egy kiadós verés is várt rá.
Egy napon aztán, amikor kivételesen épp tiszta lelkiismerettel kószálhatott a fák között, összetalálkozott egy Cerdan nevű félelffel (bár elsőre a tapasztalatlan ifjú Malark tisztavérű elfnek gondolta). A gyermekekre jellemző nyíltsággal beszédbe elegyedett a különös idegennel, aki érdekes történeteivel és a természet iránti mély szeretetével teljesen lenyűgözte a fiút.
Innentől kezdve kettős cél vezérelte: egyrészt minden eddiginél többet szeretett volna az erdőben lenni a vándorló druidával, másrészt viszont Cerdan csak akkor volt hajlandó mesélni és tanítani, ha otthon az aznapi feladatát már elvégezte. Ennek az lett az ára, hogy bár a házimunkát most már többnyire elsőre megcsinálta, igyekezett azokat minél hamarabb letudni, nem egyszer összecsapott munkát végezve. Így a feszült hangulat továbbra is megmaradt a szülői házban, mígnem egy napon végleg búcsút mondott szüleinek, és tanoncként Cerdanhoz szegődött.
Cerdan mesterrel közös útjuk nem sokkal azután vált szét, hogy segített Malarknak kiválasztani a társát, Agyart. A hű állat azóta is vele utazik, sőt, az utóbbi időben a farkas annyira megnőtt, hogy néha a hátán viszi Malarkot, aki külön ezért csináltatott is egy nyerget. Bár az igazat megvallva nincs agyonhasználva az a nyereg, legtöbbször inkább felveszi ő is egy farkas alakját, és együtt lohol Agyarral. Ugyanis, bár mestere figyelmeztette a veszélyeire, Malark szívesen és gyakran hagyja hátra eredeti alakját, és mindezt egyre ügyesebben is teszi.
Bolyongásai során ismerkedett össze Beneflecával, a Völgyvidékről származó vándorral, aki végül rávette, hogy tartson vele a fosztogatók által elfoglalt Murranba.


Fang (Agyar), the wolf
Large Animal
Hit Dice: 6d8+12 (42)
Initiative: +3
Speed: 50 ft. (10 squares)
Armor Class: 18 (-1 size, +3 Dex, +6 natural), touch 12, flat-footed 15
Base Attack/Grapple: +6/+10
Attack: Bite +8 melee (1d8+2)
Full Attack: Bite +8/+3 melee (1d8+2)
Space/Reach: 10 ft./5 ft.
Special Attacks: Trip
Special Qualities: Low-light vision, Scent (gains a +4 racial bonus on Survival checks when tracking by scent)
Saves: Fort +7, Ref +7, Will +3
Abilities: Str 15, Dex 17, Con 15, Int 2, Wis 12, Cha 6
Skills: Hide +2, Listen +4, Move Silently +3, Spot +4, Survival +3
Feats: Track, Weapon Focus (bite), Weapon Finesse (bite), Improved Natural Attack* (bite)
Environment: Temperate forests
Organisation: Solitary, pair or pack (7-16)
Advancement: +4 Bonus HD, +4 Natural Armor Adj., +2 Str/Dex Adj., 3 Bonus Tricks, Link, Share spells, Evasion, Devotion
* from Monster Manual pg. 304
Wolves are pack hunters known for their persistence and cunning.
Combat
A favorite tactic is to send a few individuals against the foe's front while the rest of the pack circles and attacks from the flanks or rear.
Skills: +8 racial bonus on Spot checks.
Tricks (6 for the 2 Int score and 3 bonus)
Attack
Down
Fetch
Guard
Riding (purpose, including Come, Heel and Stay)
Seek
Track



Illetve lenne egy-két kérdésem:
1, A druida wildshape képességénél le van írva, hogy 1óra/szint ideig maradhat a választott alakban. Jól gondolom, hogy - bár ahogy erre anno felhívtad a figyelmem - csak 6-os szintű druidának számít a kari, azért ebből a szempontból beszámítható a 3 shifter szintje is?
2, Hasonló kérdés, csak a wild empathy képességre: ha jól gondolom, akkor az animal empathy nevű 3.0-ás kizárólagos szakértelem helyett vezették be. Ugyanakkor a Masters of the Wild szerint a shifter kaszt is tanulhatja ezt a szakértelmet. Hozzá adhatom-e így a wild empathy próbákhoz a 3 shifter szintet?
3, A farkasomnak ugye összesen 6 HD-je van, így a leírás alapján már a Large kategóriába esik. A Monster Manual 191. oldalán a Size Increases rész két táblázatát még pluszba figyelembe kell vennem a druidánál leírt pluszok mellett? (Két szempontból lenne igazán érdekes: ha megnövekedne a sebzése, akkor az Improved Natural Attack nem 1d6-ről 1d8-ra, hanem 1d8-ről 2d6-ra növelné a sebzést, illetve ha még jönne +8 Str és -2 Dex, akkor a Weapon Finesse (bite) helyett másik featet választanék neki; ha jól tévedek, a -1 AC/Attack módosítót már beleszámoltam, amikor a méretből fakadó -1 módosítót figyelembe vettem.)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Martos col Legium 2012.09.11. 23:41-kor.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: Martos karaktere

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2012.08.13. 10:37

1. Igen.
2. Igen.
3. Nem. A két könyv infói nem adódnak össze. A Monsters Manualban lévő infók a normál állatok/szörnyek fejlesztésére vonatkoznak. A druida animal companionja viszont már egy magical beast legalábbis a 3.5-ös szabályok szerint. Az ő (és a ranger) állatának fejlesztésére a kasztleírásnál található infók vonatkoznak.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4315
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Martos karaktere

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2012.08.13. 21:39

OK, akkor minden marad úgy, ahogy van (feltéve, hogy azért nem kérdeztél egyebet a karakterrel kapcsolatban, mert nem láttál benne hibát - más esetben természetesen ha szólsz, akkor javítok)
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: Martos karaktere

HozzászólásSzerző: Laokoon » 2012.09.02. 11:17

NA ezt is elszúrtam. Con-nak lassan nagyon sok dolga lesz velem :lol:
"A nép elvesztette a kormány bizalmát, a népet le kell váltani" Bertold Brecht
"A történelem hazugságok tömege olyan eseményekről, amelyek sohasem történtek meg, olyan emberek elmondásában, akik nem voltak jelen" George Santayana
"A Kalandmester csak a hangjáért dobja el a kockákat" E Gary Gygax
Laokoon
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 396
Csatlakozott: 2009.04.08. 20:47
ZK Karakter: ? - A balszerncse netovabbja
ZK Karakter: Noktorg - Elatkozott part
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
5 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Castor Forgotten Realms-kampánya

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség