• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Játékos Karakterek

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
10 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Játékos Karakterek

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.02.26. 23:56

Ide lehet feltölteni a JK-kat
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Játékos Karakterek

HozzászólásSzerző: Togar » 2010.03.05. 18:19

Hrotghar fia Doraf

Stat

Név: Doraf
Faj: Törpe
Termet: Közepes
Nem: ffi
Jellem: Törvényes Jó
Vallás: Moradin
Kor: 80 év
Kaszt: Pap
Szint: 3
TP: 4110
Születési hely: Mithrill Csarnok

ÉP: 26
Akt Ép: 22
ÉP/ szint: 1D8
Tulajdonságbónusz: +2
Első szintre: 8+2

VF: 19
Kezdeményezés: 0
Sebesség: 15 láb


Tulajdonságok
Tulajdonság Alap Mágikus Egyéb Teljes érték Módosító
Erő: 18 0 0 18 4
Ügyesség: 11 0 0 11 0
Állóképesség: 14 0 0 14 2
Intelligencia: 12 0 0 12 1
Bölcsesség: 14 0 0 14 2
Karizma: 9 0 0 9 -1

Faji tulajdonságok
- +2 Állóképesség, -2 Karizma
- Alapsebesség: 20 láb
- Sötétlátás
- Kövi rokonság +2 módosító a kövekkel kapcsolatos próbákra,
- +2 mentőmódosító mérgek ellen
- +2 mentőmódosító varázslatok és mágikus hatások ellen
- +1 módosító az Orkok és Goblinfélek ellen
- +4 kitérés módosító az Óriások ellen
- +2 módosító az Értékbecslés próbákhoz Kő és fa tárgyak esetében
- +2 módosító a Mesterség próbákhoz Kő és fa tárgyak esetében

Kaszt tulajdonságok
- Fegyverjártasság: egyszerű fegyverek
- Vértek használata: könnyű, közepes, nehéz
- Pajzshasználat
- Isteni varázslatok
- Élőholtak elűzése/megfeddése: Napi 2 alkalom

Mentők
Mentő Alap Tulajdonságból Mágikus/egyéb Teljes érték
Szívósság: 3 2 0 5
Gyorsaság: 1 0 0 1
Akaraterő: 3 2 1 6


Harcértékek
Alap támadó Kasztból Tulajdonságból Méretből Mágiából Egyéb Teljes érték
Közelharci: 2 4 0 0 0 6
Távolsági: 2 0 0 0 0 2
Fegyver Alap támadó Fegyver plusz (mágia, mestermunka, anyaga) Teljes érték Sebzés Kritikus
Harci kalapács 6 1 7 1d8+4 x3
Könnyű számszeríj 2 0 2 1d8 19-20/x2


Védettségi fok
Alap: 10
Tulajdonságból: 0
Pikkelyvért: 7
Közepes pajzs: 2
Összesen: 19

Fegyverek, vértek
Fegyverek Sebzés Kritikus Hatótáv egység Súly Típus Különleges jellemző
Harci kalapács 1d8 x3 - 4 font zúzó mestermunka
Könnyű számszeríj 1d8 19-20/x2 80 láb 6 font szúró -


Vért Védelem módosító Max. Ügy. módosító Módosító vértben Misztikus v. rontás Sebesség Súly Különleges jellemző
Teljes lemezvért +7 +0 -7 40% 15 láb 50 font -
Pajzs (fa,közepes) +2 - -2 15% - 10 font -


Szférák
Rend
Védelem

Ismert Szférikus varázslatok
Rend szféra:
- 1 szint: Védelem a káosz hatalmától
- 2 szint: Érzelmek nyugalma
Védelem szféra:
- 1 szint: Menedék
- 2 szint: Gyengék támasza


Bónusz napi varázslatok
Tulajdonság bónuszból:
1- 0 szintű
1- 1 szintű
Szférából:
1 – 1 szintű

Memorizált varázslatok
0. szint: 4
- Mágia észlelése
- Mágia észlelése
- Mágia olvasása
- Víz teremtése

1 szint: 4
- Varázsfegyver
- A hit Pajzsa
- Isteni jóindulat
- Menedék -gyógyításra elhasználva

2 szint: 2
- A bika ereje
- Érzelmek nyugalma

Képességek
Területi/faji bónusz: Keményfejű
1 szintre: Fegyverjártasság: harci kalapács


Szakértelmek

Szakértelem pont: 0
Szakértelem pont max: 12
Szakértelem pont/szint: 2
Tulajdonság bónusz: +1


Képzettségek Teljes Osztott pont Tul.bónusz Egyéb bónusz Kasztnak
Akrobatika 0 0 0 0 Semleges
Álcázás -1 0 -1 0 Semleges
Alkímia 0 0 1 0 semleges
Állati érzék -1 0 -1 0 TILTOTT
Állatidomítás -1 0 -1 0 semleges
Átverés -1 0 -1 0 Semleges
Csendes mozgás 0 0 0 0 Semleges
Diplomácia -1 0 -1 0 Ajánlott
Egyensúly 0 0 0 0 Semleges
Előadás() -1 0 -1 0 Semleges
Értékbecslés 1 0 1 0 Semleges
Eszköz hatástalanítás 0 0 0 0 Semleges
Észlelés 2 0 2 0 Semleges
Fürkészés 1 0 1 0 Ajánlott
Gyógyítás 8 6 2 0 Ajánlott
Hallgatózás 2 0 2 0 Semleges
Hamisítás 1 0 1 0 Semleges
Indíték megérzése 2 0 2 0 Semleges
Információ gyűjtése -1 0 -1 0 Semleges
Irányérzék 2 0 2 0 Semleges
Írás megfejtése 0 0 1 0 TILTOTT
Ismeret () 1 0 1 0 Semleges
Ismeret (Misztikus) 1 0 1 0 Ajánlott
Ismeret (Természet) 1 0 1 0 Semleges
Ismeret (Vallás) 5 4 1 0 Ajánlott
Keresés 1 0 1 0 Semleges
Kötélhasználat 0 0 0 0 Semleges
Lovaglás () 0 0 0 0 semleges
Mágiaismeret 5 4 1 0 Ajánlott
Mászás 4 0 4 0 Semleges
Megfélemlítés 1 0 -1 2 Semleges
Mesterség () 1 0 1 0 Ajánlott
Nyelv beszélése 0 0 0 0 semleges
Összpontosítás 5 4 1 0 Ajánlott
Rejtőzködés 0 0 0 0 Semleges
Szabadulóművészet 0 0 0 0 Semleges
Szájról olvasás 0 0 0 0 TILTOTT
Szakma () 2 0 2 0 Ajánlott
Tolvajnyelv 2 0 2 0 Semleges
Ugrás 4 0 4 0 Semleges
Úszás 4 0 4 0 Semleges
Vadonismeret 2 0 2 0 semleges
Varázstárgy használat 0 0 -1 0 TILTOTT
Zárnyitás 0 0 0 0 Semleges
Zsebmetszés 0 0 0 0 Semleges

Beszélt nyelvek
Származásból: Közös, törpe
Bónusz: Mennyei
Tanult: -


Felszerelés

Megnevezés Db, adag Ár
Hátizsák 1 2 a
Kötél (selyem) 30 láb ?
Kulacs 1 ?
Számszeríj-vesszők 20 ?
Takaró 1 ?
Váltás ruha 1 ?
Kova/acél 1 ?
Fáklya 2 ?
Kés 1 ?
Élelem 3 napi ?
Gyógyító készlet 1 db 50a
Fél lemezvért 1 db 600a

Összesen - ?

Vagyon

Arany 330
Ezüst 0
Réz 0
A hozzászólást 5 alkalommal szerkesztették, utoljára Togar 2010.06.10. 7:20-kor.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Játékos Karakterek

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.03.05. 18:56

Karakter név: Holg
Kaszt: Barbár(2.)/Harcos(2.)
Faj: Félork
Szint: 2./2.
TP: 6000
TP a következő szinthez: 4000

Magasság: 6’6”
Méret: 290 font
Kor: 16 év
Nem: férfi
Szem: borostyán-sárga
Haj: fekete
Jellem: Kaotikus Gonosz
Vallás: Bahgtru
Régió: Félork vándorló kompánia (Az Észak területén)
Kép: http://i629.photobucket.com/albums/uu18 ... alforc.gif


ERŐ: 21 +5
ÜGY: 14 +2
ÁLL: 16 +3
INT: 6 -2
BÖL: 8 -1
KAR: 6 -2

Szívósság: 5(alap)+3(tul)=8
Gyorsaság: 0(alap)+2(tul)=2
Akaraterő: 0(alap)-1(tul)=-1

ÉD: 1d12+3 + 2d10+6 + 1d12+3
Max.: 50
Akt.: 50

VF: 10+1(ügy vértben)+9(vért)=20
Kezdemény: 2(ügy)+4(javított kezdeményezés)=6
Sebesség: 40’ /20’ vértben/

Alap támadás: +4
Közelharc: +4(alap)+5(erő)=+9
Távolsági: +4(alap)+2(ügy)=+6

Kétkezes bárd (mestermunka és fegyver fókusz)
+11
1d12+7
x3
20 font
320 ap

Rövidíj
+6
1d6
X3
60 láb
2 font
30 ap

Tőr (ezüstözött)
+9 /+6 dobásra/
1d4+5
x2
10 láb
1 font
10 ap

+1-es teljesvért (mestermunka)
+9 védelem
+1 max. ügy.
-5 módosító vértben
50 font
nagyon drága lenne

Mellvért (mestermunka)
+5 védelem
+3 max. ügy.
-3 módosító vértben
30 font
350 ap


Faji különlegességek
+2 erő, -2 intelligencia, -2 karizma
Közepes méret
Alapsebesség 30’
Szürkületi látás
Ork vér
Kedvező kaszt: barbár


Jellemzők
Egyszerű fegyverek jártasság
Harci fegyverek jártasság
Könnyű, közepes és nehéz vért jártasság
Pajzs jártasság
Barbár Őrjöngés (1/nap)
Gyors mozgás
Ösztönös kitérés


Képességek
Javított kezdeményezés
Fegyverfókusz (kétkezes bárd)
Támadás erőből
Javított pusztakezes támadás


Szakértelmek
Lovaglás 1(szint)+2(ügy)=3
Mászás 4(szint)+5(erő)=9
Ugrás 3(szint)+5(erő)=8
Úszás 2(szint)+5(erő)=7
Írás/olvasás (2 szakértelem pont)


Nyelvek
Ork
Közös
Chondati
Illusk


Felszerelés (784ap, 6ep, 7rp, 114,5 font)
Kétkezes bárd(mestermunka) 320ap 20font
Mellvért(mestermunka) 350ap 30font
Tőr(ezüstölt) 10ap 1font
Rövidíj 30ap 2font
20 nyílvessző tegezben 1ap 3font
5 napfénypálca 10ap 5font
Fenőkő 2rp 1font
2 erszény 2ap 6font
2 zsák 2 ep 1font
Kulacs 1ap 4font
Hátizsák 2ap 2font
Acél és kova 1ap
Csáklya 1ap 4font
Feszítővas 2ap 5font
Hálózsák 1ep 5font
Jelzősíp 8ep
Kötél(selyem, 50 láb) 10ap 5font
Lánc (10 láb) 30ap 2font
5 kréta 5rp
Takaró(téli) 5ep 3font
Tükör(kis acél) 10ap 1/2font
3 váltás utazó ruha 3ap 15font

Varázstárgyak (200ap)
1 adag A bika erejének itala (származásból)
ELFOGYOTT - 1 adag Közepes sebek gyógyításának itala (származásból)
2 adag Könnyebb sebek gyógyításának itala (100ap)
1 adag Ugróvarázs ital (50ap)
1 adag Pókmászás ital (50ap)
+1-es teljesvért (bogár alakú, fényes-zöld, törpe munka)
1 adag kék ital
1 adag zöld ital
1 adag szürke ital

Pénz
4d4x10+1000= 1080 arany
Elköltött: 984 arany, 6 ezüst, 7 réz

Jelenlegi pénz: 95 arany, 3 ezüst, 3 réz
1. erszény(hátizsák): 75arany
2. erszény(övön): 20arany, 3ezüst, 3réz



Kinézet
Jó két méteres kigyúrt, dagadozó izomzatú félork, fekete sörtére nyírt hajjal és alig-alig pelyhedző „szakállal” az állán. Bár nem valami bizalom gerjesztőek a vonásai, szürkészöld bőre, de még így is meglehetősen fiatalnak néz ki. Borostyán-sárga szemei tompa fényűek. Ruházata erős bőrbakancs, fekete nadrág, sötétzöld ing és zeke, széles bőröv. E felett viseli mellvértjét, mely vállvérttel, lábvértekkel és sisakkal egészül ki, bár a sisakot ritkán viseli. Övében széles pengéjű és meglehetősen hosszú tőr pihen hüvelyében. Kedvenc bárdját vagy kézben hordozza vagy egy bőrszíj segítségével vállán átvetve a hátán viszi. Utazások alkalmával tömött hátizsákot cipel.

Jellem, személyiség
A Kaotikus Gonosz jellem szinte összes jegyét megtalálhatjuk személyiségében, bár a megalomániás hajlam és az uralkodni akarás nincs meg benne, köszönhetően lomha, kissé ostoba észjárásának. Ugyan ennek köszönhetően megőrzött egyfajta gyerekességet és naivitást. Nagyon szereti az édességet, főleg az északi specialitásokat, aranyosnak tartja a kisállatokat. Viszont nem tud mit kezdeni a csinos lányokkal és kifejezetten fél az emberek szerint „kedves és jóságos” mesealakoktól.

Előtörténet
Holg 15 téllel ezelőtt látta meg Faerűn egét Az Észak néven ismert kiterjedt terület valamelyik szegletében, amerre éppen családja, törzse vándorolt. Apja (talán kissé szokatlan módon) az ember és anyja az ork. Felcseperedése, neveltetése a portyázó nomád életvitelhez mérten kellemes és vidám volt. Mindig megtalálta a csapat a kifosztható népeket a környéken, így nem kellett hiányt szenvedniük. A törzsön belül Holg is a szilaj berzerkerek életvitelét mondhatta magáénak egészen bő egy évvel ezelőttig, amikor egy üldözés során eltévedt és nem sikerült visszatalálnia a többiekhez. Azóta is őket keresi, bár „veleszületett” irányérzékének hála egészen Cormyr-ig sodródott a nagy keresés során. Idő közben összetalálkozott egy volt katonákból álló zsoldoscsapattal, így az elmúlt hónapok igen mozgalmasan és harcokkal gazdagon teltek számára. Idő közben lassan, de biztosan felvette a reguláris haderőre jellemző aspektusokat, de érzi, hogy ez nem az igazi, az ő világa az őrjöngés és a vérvörös düh adta szabadságérzés. Így került a zsoldosokkal Estcsillag városába, pontosabban a város melletti haditáborba. Itt búcsút vett társaitól, akik a számukra alapvető reguláknak engedelmeskedtek a pénzükért cserébe, de Holgot nem vonzották ezek a kötöttségek. Így került át a „vegyes-egyéb” kategóriába és osztották be a 10. „Tarka” századba. Az újdonsült társakkal még nem nagyon ismerkedett össze, de már alig várja, hogy valami finom öldökléssel üthesse el az időt, mert itt se nasi, se kisállat-simogató nincs és kezd egyre joobbbaannn eelllhatalmassóóóddni raajta a zunallom…
A hozzászólást 13 alkalommal szerkesztették, utoljára Quator ar Zaraquer 2011.01.21. 14:20-kor.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Játékos Karakterek

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2010.03.06. 9:32

Karakter név: Aramil
Kaszt: vándor 4
Faj: elf
Szint: 4
TP: 6000
TP a következő szinthez: 4000

Magasság: 5 láb
Méret: 120 font
Kor: 130 év
Nem: férfi
Szem: zöld szem
Haj: fekete
Jellem: kaotikus jó
Vallás:
Régió: Cormyr Nemeserdő



ERŐ: 12 1
ÜGY: 16+2=18 4
ÁLL: 12-2=10 0
INT: 14 2
BÖL: 13 1 (4. szinten +1)
KAR: 10 0

Szívósság: 4(alap)+0(tul)=3
Gyorsaság: 1(alap)+4(tul)=5
Akaraterő: 1(alap)+1(tul)=2

ÉD: 1d10*3
Max.: 23+6=29
Akt.: 22

VF: 10+4(ügy)+3(kivert bőrvért(mestermunka)=17
Kezdemény: 4(ügy)+4 (javított kezdeményezés)=8
Sebesség: 30

Alap támadás: 3
Közelharc: +4alap)+1(erő)=+5
Távolsági: +4(alap)+4(ügy)+1 íj mestermunka=+9

hosszúkard (mestermunka)
+6 mestermunka
1D8+1
19-20*2
4 font

rövid kard ()
+5
1D6+1
19-20*2
3 font

hosszú visszacsapó íj mestermunka erő+1
+8+1+1 mestermunka(ha harminc lábnál közelebb van)
1d8+1
X3
100 láb
3 font

kivert bőrvért (mestermunka)
+3 védelem
5 max. ügy.
0 módosító vértben
20 font



Faji különlegességek
+2 ügy, -2 állóképesség
Közepes méret
Alapsebesség 30’
Szürkületi látás
varázslat immunitás altatás
+2 bűbáj ellen
+2 észlelés hallgatózás keresés
titkosajtó 5 láb automatikus keresés
Kedvező kaszt: varázsló

Jellemzők
Egyszerű fegyverek jártasság
Harci fegyverek jártasság
Könnyű és közepes vért jártasság
Pajzs jártasság



Képességek
kétkezesség könnyű vértben
harc két fegyverrel könnyű vértben
közeli lövés (+1 támadás módosító 30 lábon belül)
javított kezdeményezés (kezdeményezés +4)
nyomolvasás
választott ellenség élőholt

Szakértelmek
csendes mozgás 7(szint)+4(ügy)=11
észlelés 7(szint)+1(böl)+2 faj=10
gyógyítás 7(szint)+1(böl)=8
hallgatózás 5(szint)+1(böl)+2 faj=8
rejtőzködés 7 (szint)+4(ügy)=11
vadonismeret 5(szint)+1(böl)=5
úszás 4(szint)+1 (erő)=5


Nyelvek
elf
Közös
ork
goblin

varázslatok:
0. szintű (1db)
állatok nyelve

Felszerelés (325)
kivert bőrvért(mestermunka) 160 a 20font
hosszú kard 315 a 4 font
rövid kard ingyen 3 font
hosszú visszacsapó íj (erő+1 és mestermunka) 500 a 3 font
nyílvessző 27
acél kova 1 a
fenőkő 2 réz 1 font
hátizsák 2 a 2 font
kulacs 1 a 4 font
takaró 5 e 3 font
varótű 15 e 3 db
cérna 1 a (nincs listában ennyit nekem megér :) )
gyógyító készlet 50 a 1 font (8 alkalom)
felfedező öltözék ingyen 8 font (viseli)
szárított étel 5 e 1 font
vassulyom 1 a 2 font
összesen 1033 a (nem pontos de a pár réz legyen borravaló :) itt-ott) 58 font


Varázstárgyak ()



Pénz 1000+110 arany


Jelenlegi pénz:1110-1033=67 a

Kinézet
Az átlagnál kicsit magasabb nyúlánk alkatú elf. Zöld szemei mindig a környezetét fürkészik s fegyvereitől szinte sosem válik meg. Egyszerű felfedező öltözéket visel. Hosszú haját többnyire hagyja szabadon lobogni, de ha harcra készül vadászik vagy bármilyen egyébb tevékenységet végez ahol akadályozhatja akkor varkocsba fonja.

Jellem
Alapvetően tiszteli a természetet és az életet, ha teheti meg is oltalmazza. S bármikor szívesen segít azoknak akikről úgy gondolja hogy megérdemlik. Persze megeshet, hogy félreismer valakit ilyenkor többnyire odébb áll de kirívó esetekben a bosszú sem lehetetlen.

Előtöri
Elf szülők gyermekeként látta meg a napvilágot a királyok erdejében. Egyike azon kevés elfnek akik itt maradtak, hogy gondoskodjanak az erdő lakóiról illetve szükség szerint kalauzolja az eltévedt vagy segítségre szoruló vándorokat és látogatókat. A vándor léttel kapcsolatos tudnivalókat szüleitől tanulta s bár jó tanítványnak bizonyult valami hiányzik belőle amiért egyenlőre még nem sikerült az állatokat igazán társként kezelnie. Viszont az erdőben való csendes mozgás és az íjászat művészetét annál magasabb szintre fejlesztette. Most Estcsillagban várakozik hogy az ember úrnőnek segítsen visszafoglalni elvesztett városát hogy ezáltal újra béke és nyugalom költözzön a neki otthont adó erdőkben.
A hozzászólást 28 alkalommal szerkesztették, utoljára Garmacor 2011.02.22. 15:26-kor.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: Játékos Karakterek

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.03.06. 21:53

Karakter neve: Tojáspatkoló Timna, becenevén Banyek (anyai név: Eithee, apai: Timna, klánvezetői: Zelaza, továbbá még hat az apai rokonságtól és több becenév a testvéreitől)
Faja: gnóm (szikla)
Kora: 45 év
Jelleme: semleges jó
Vallása: gnóm panteon, különösen Aranycsillám Garl

Kasztja: kalandor (3.TSZ, 3000 TP)

Beszélt nyelvek: közös, gnóm, chondathi, törpe, elf és naponta egyszer egy percet képes kommunikálni üreglakó állatokkal

Testmérete miatt járó módosítók: +1 támadásnál/védekezésnél (nála nagyobbakkal szemben), +4 rejtőzködésnél, ¾-re terhelhető/emelhet

Faji származás miatt járnak: naponta egyszer képzelt hang, lidércfény, szemfényvesztés varázslatok; szürkületi látás, +2 módosító szemfényvesztés ellen, +1 módosító goblinnal/kobolddal folytatott harcban, +4 módosító óriás elleni kitérésben, +2 módosító hallgatózásra, +2 módosító alkímiára

Életerő: 21
Védettségi fok: vérttel 17, vért nélkül 14
Közelharci támadási módosító: +2
Távolsági támadási módosító: 6+táv. mód.

Tulajdonságok:
-erő 9 (11-2 a faja miatt) /-1 módosító az eredmény miatt/
-ügyesség 16 /+3 módosító e. m./
-állóképesség 14 (12+2 a faja miatt) /+2 módosító e. m./
-intelligencia 14 /+2 módosító e. m./
-bölcsesség 11
-karizma 14 /+2 módosító e. m./

Mentők: +2 alaptámadásnál, +3 szívósságnál, +6 gyorsaságnál, +1 akaratnál

Képességei:

-fegyver és vért jártasság (kasztból fakadó: dobónyíl, könnyűbuzogány, rövidíj, rövidkard, kis könnyű kézi számszeríj, tőr, könnyű vért, bunkósbot)
-orvtámadás (kasztból fakadó: 2k6 sebzés)
-csapdák (kasztból fakadó)
-elugrás (kasztból fakadó)
-ösztönös kitérés (kasztból fakadó, csak harmadik szinttől)
-javított kezdeményezés (saját választás első szinten, +4 módosító próbánál)
-egzotikus fegyver jártasság

Szakértelmek, szintekkel:

60 pontból gazdálkodhattam

-álcázás 2+2=4 (kar.)
-átverés 3+2=5 (kar.)
-csendes mozgás 3+3=6 (ügy. + vért!)
-diplomácia 2+2=4 (kar.)
-előadás (rajz, zene shanm-on, mesemondás, tánc) 2+2=4 (kar.)
-értékbecslés 2+2=4 (int.)
-eszközhatástalanítás 6+2=8 (int.)
-észlelés 4 (bölcs.)
-hallgatózás 2 (bölcs.)
-indítékmegérzés 4 (bölcs.)
-információgyűjtés 2+2=4 (kar.)
-keresés 5+2=7 (int.)
-kötélhasználat 2+3=5 (ügy.)
-mászás 2-1=1 (erő + vért!)
-rejtőzködés 4+3=7 (ügy. + vért!)
-szabaduló-művész 2+3=5 (ügy. + vért!)
-szájról olvasás 2+2=4 (int.)
-szakma (rajzmásoló) 1 (bölcs.)
-ugrás 2-1=1 (erő + vért!)
-varázstárgy-használat 1+2=3 (kar.)
-zárnyitás 6+3=9 (ügy.)
-zsebmetszés 1+3=4 (ügy. + vért!)

Teherbírása: 22,5 font könnyű, 45 font közepesen, 67,5 font súlyosan

Készletei:

Alapból jár (kaszti illetve faji alapon):
kivert bőrvért (+3 VF, +5 max. ügy. mód., -1 mód. vértben, 10 font)
rövidkard (ismeretlen)
hátizsák (0,2 font)
kulacs (0,4 font)
1 napi szárított étel (1 font)
hálózsák (fél font)
acél+kova
tolvajszerszámok (1 font)
3 pint olaj (3 font)
stukker (1k8, 3 font)
10 golyó stukkerba (0,2 font)
porszarv tele (3 font)

Vettem:
ismétlő számszeríj (1k8, 80 láb, 16 font)(eladtam könnyű nyílpuskát vesszőkkel) 214 aranyért
3 tár vessző (15 db, 3 font) 3 aranyért
lámpás, tolvaj (3 font) 12 arany
hangszer, közönséges (shanm 0,3 font) 5 arany
kirakós kocka (játék, mint a Rubik) 5 arany
utazó ruházat (0,5 font) 1 arany
egyszerű sebek gyógyítása (2 adag) 600 arany

Maradt 160 aranyam. Full terhelés: 46,1 font +1 font (+-) rövidkard súlya
+31 arany koboldvezértől + 50 egyéb helyről +20 db gyöngy sámántól, + 1 tégely kábító trutyi

Kinézet:

3 láb (0,9 m) magas, arányos felépítésű, átlagosnál kicsivel kisebb testsúlyú nő. Orra pisze, arca kedves. A bőre napbarnított, a haja rövid, szőke. A fésülködést hírből ismeri. Nem ápolatlan, lehetőségeihez mérten tisztán tartja magát. Öltözködésben a kényelem elsőbbséget élvez az eleganciával (jó ízléssel?) szemben. Kedveli a puha, színes fonalakkal/gyöngyökkel hímzett bőröltözeteket, és a bokánál magasabb szárú lábbeliket. Csak akkor veszi fel vértjét, ha veszélyben érzi magát, amúgy jobban szeret szabadon mozogni.

Jellem:

Rettentő kíváncsi, néha túl közvetlen is, de csak akkor, ha valaki/valami különösen felkelti az érdeklődését. Gyakran fárasztó, általában jó kedélyű. Többet jártatja a száját, mint amennyiszer hasznos lenne. Alapvetően kedves, érzékeny, a komoly bosszúállás nem az ő műfaja. Szereti a természetet, főleg, hogy anyja druida volt. Rajong a mechanikus kütyükért.

Előtörténet:

Völgyvidékben , azon belül Magasvölgyben született feltaláló apától és druida anyától. Szerelmük meglehetősen termékeny volt, hét fiúgyermek és a végére egy lány, Timna jutott. Rajta és anyján kívül az egész rokonság különféle mechanikus és félmechanikus kísérletezésbe temetkezett. Timnáról már akkor sejthető volt, másban lesz tehetsége, amikor egy javításra szoruló széfben ragadt belülről, és azt véletlenül sikerült kinyitnia. Anyja benne látta meg saját elmulasztott jövőjét. Valakit, aki világot láthat, ha már őt a viharos szerelem és gyermekáldás egy kalandosnak induló élet helyett idő előtt helyhez kötötte. Mivel a kislány hajlamai teret adtak ezen vágyainak, minden támogatást megadott neki ahhoz, lakhelyükön kívül is vigye valamire, így mutatta be neki azt, aki később mindent megtanított neki, amit egy kalandornak tudnia kell. Virgon, a félelf jó tanító volt, csak rettenetesen felelőtlen és megbízhatatlan, sosem bírt a fenekén maradni, így éppen hogy csak befejezhette az alapok lerakását, mert a klán vezetőjének tudomására jutott, rablás miatt körözés alatt áll, elhajtotta a közösségből és onnantól kezdve Virgon nem volt szívesen látott vendég.
Timna apja, Falrinn mindaddig kétkedve nézte lánya érdeklődését, míg egy nap rá nem szorult. Falrinn jó barátságot ápolt egy ember varázslóval, Marcoval, közösen dolgoztak egy új kézifegyver kifejlesztésén, aminek erőforrása mágikus lett volna. Sajnos kiderült, Marcot nem pusztán kutatói hajlamok vezérelték, szerette volna a fegyvert jó pénzért továbbadni kétes megrendelőknek. Falrinn rájött a tervre, lányát kérte meg, a kísérleti stádiumban lévő fegyvert vigye el Völgyvidékből és jobb helyen lesz az más gnóm közösségben. Timna így jutott el Mennydörgéskőbe, itt tett szert első pisztolyára is. Itt nem vállalták be azt a kockázatot, a fegyvert átvegyék, tovább irányították Suzailba, hogy adja le a hadi mágusoknak, ha már olyan értékes és veszélyes. Timna mindent megtett, hogy oda eljusson, de nyomára bukkantak. Hosszú hajától is meg kellett válnia annak érdekében, férfinak álcázza magát, le kellett térnie a közforgalmú utakról. Marsember volt az a hely, ahol egyrészt meglátta a tengert, másrészt komoly összecsapásba került a fegyverért sóvárgókkal. Hajszál híján múlt, el nem bukott. A fegyver ugyan megmenekült, de csak Suzailban derült ki, hiába. Az energiaforrásul szánt kristály szétrepedt benne, így használhatatlanná vált az egész. A mechanikus alkatrészeken túladott, a kristályt pedig mérgében beledobta a tengerbe…
A városban érte a hír, Arabel megtisztítására embereket toboroznak, kapva kapott az alkalmon. Három bajkeverő félszerzet társaságában átkelt a Király Erdején, így ért végül a gyülekezőhelyre, Esthajnalcsillagba.
A hozzászólást 7 alkalommal szerkesztették, utoljára Navaratna 2010.03.22. 15:49-kor.
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Játékos Karakterek

HozzászólásSzerző: Alauron » 2010.03.07. 11:46

Alauron Félelf druida, 3. szint
Jellem: törvényes semleges
Vallás: Silvanus
erdei elf és ember gyereke
Életkor: 31 év

főjellemző módosító
Str: 12 1
Dex: 12 1
Con: 14 2
Int: 12 1
Wis: 16 3
Car: 12 1
Életerő: 26
Szívósság mentő: 5
Reflex mentő: 2
Akarat mentő: 6

TB: 2
VF: 15 vértben
VF vért nélkül:13
Közelharc módosító: 3; Távolsági módosító: 3+távmód.

Szakértelem pontok 1. szinten: (4+1)*4= 20
További szinteken: 5
(harmadik szintig: 30)

Szakértelmek: plusz 1 faji bónusz az észlelésre, hallgatózásra és keresésre
Szint: Tulajdonság: Módosító:
Állati érzék 6 1 7
Állatidomítás 4 1 5
plusz 2 ha háziállat
Diplomácia 2 1 3
Gyógyítás 2 3 5
Irányérzék 2 3 5
Ismeretek (természet) 4 1 5
Mágiaismeret 2 1 3
Összpontosítás 2 2 4
Úszás 2 1 3
Vadonismeret 4 3 7

Képességek:
Természeti érzék
Állati társ: "Viki" a menyét (nőstény)
Természetjárás
Nyomtalan léptek
varázshasználó csodagyermek
varázsital főzés

Fegyver jártasság: dobónyil, handzsár, hosszú dárda, rövid dárda, parittya, husáng, vándorbot, tőr, sarló
Vért jártasság: könnyű és közepes vért, de nem fémből

Pajzs viselése, csak fából
Nyelvek: közös, elf, chondathi, erdei nyelv


Napi varázslatok: 4/2/1 kaszt szerint+ Bölcsesség extra 1/1/1= 5/3/2


Vért: bőrvért 10 arany 15 font
Pajzs: nagy pajzs (árnyfa) 257 arany 5 font


Fegyverek és sebzés:
Vándorbot: 1d6 plusz 1 erő mód 4 font
parittya: 1d4 (50 lád)


Varázslat rekeszek, és előkészített varázslatok:
0. Isteni útmutatás Fényrobbanás Erény Fénysugár Ellenállás
1. Eleven kötelék Jóbogyó Fűben-fában
2. Természetszolga II. Kérges bőr


Eladtam:
Összetett hosszúíj félelfnek elf faj szerint járna 100 aranyért

Felszerelés
1 Gyógyító készlet 50 arany 1 font
Magyal és fagyöngy alap 0 font
Hátizsák alap 2 font
kulacs alap 4 font
hálózsák alap 5 font
1 napi kaja alap 1 font
erszény+öv alap 3 font
10 parittya lövedék alap 5 font
acél és kova alap 0 font
zsák alap 0,5 font
3 fáklya alap 0 font
1 Var. Össz. Erszény 5 arany 3 font
1 Vasfazék 0,5 arany 10 font
1 üveg tinta 8 arany 0 font
1 töltőtoll 0,1 arany 0 font
10 üvegcse 10 arany 0 font
felfederző ruházat 10 arany 8 font
5 lap pergamen 1 arany 0 font
Varázsital komponensek, később keverem ki, alábbiak:
3 könnyű seb gyógy 225 arany 0 font
1 Állatok nyelve 150 arany 0 font
1 Kisebb visszaállítás 150 arany 0 font
1 Méreg késleltetés 150 arany 0 font

Elköltött arany: 926,6 Marad: 73,4 arany
Megterhelés: 66,5


Előtörténet:
Alauron anyja erdei elf volt Völgyvidékről, apja pedig ember Cormyrból. Anyja vándor lévén utazásai során került át Cormyba, ahol úgy futott össze az apjával, aki kereskedő fia lévén felbérelte őt a kísérőnek, amiből lassan románc alakult ki, ám a férfi hűtlennek bizonyult, az akkor már állapotos elf nő pedig el se árult neki, hogy gyermeket vár, hanem fogta magát és otthagyta. A Hullack erdőben lelt rá az erdő nyugati szegletében egy falura, ahol félelfek és emberek vegyesen éldegélnek a bölcs druida; Delvaugh vezetésével, ők fogadták be az akkor már nagy hasú nőt, aki végül azután is ottmaradt hogy megszülte Alauront. A fiú mágikus tehetsége lévén Delvaugh tanítványa lett. A Hullack erdő volt az otthona, néhányszor erdei népekkel is találkozhatott, sokat barangolhatott a vadonban, később más együtt fáradozhatott a mesteréve és az anyjával meg még pár vándorral a környező erdők természeti egyensúlyának fenntartásában, olyakor betolakodókat is el kellett zavarniuk. Amikor tapasztaltabb lett Delvaugh elküldte, hogy látogassa végig a nagyobb sznet helyeket az országban, és utazásai alatt felszedett tapasztalataiból tanulva térjen majd vissza. Esetleg még apjával is összeakadhat, hogy számon kérje ha alkalma nyílik rá.

Az állati társ (Viki) kunsztjai:
- Gyere
- Maradj (egy darabig - változó meddig KM dönt- megvár, vagy utánam jön)
- Kövess/kövesd (engem követ, másoknál egy darabig -nem tudni meddig KM dönt- követi akit/amit megmutatok neki, de ezt a trükköt még nem mindig tudja)
- Nem szabad
- Hozd (pl. nyúlüregből kihozza a nyulat ha a bejárat elé teszem)
- Tied (elfogadja az adott dolgot)
- Fuss (elfut és elrejtőzik, majd előjön egy idő után, vagy ha előhívom.)
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Alauron 2010.03.09. 20:43-kor.
Ne légy ma ez,
holnap emez,
s jövőre ismét
mást szemezz.
Érc légy, mely
mindig egy marad,
ne törmelék - dirib-darab.

(Henrik Ibsen)
Avatar
Alauron
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1273
Csatlakozott: 2006.05.25. 12:41
Vissza a tetejére

Re: Játékos Karakterek

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2010.03.08. 3:00

Karakter név: Heian Amanodel (Holdvirág)
Kaszt: Druida
Faj: Félelf
Szint: 4.
TP: 6000
TP a következő szinthez: 4000

Magasság: 5' 10" (kb 175 cm)
Súly: 155 font (kb 70 kg)
Kor: 33 év
Nem: férfi
Szem: Zöld, aranyos pettyekkel
Haj: Kékes ezüstszín
Jellem: Igaz Semleges
Vallás: Silvanus
Származási terület: Völgyvidék


ERŐ: 10 +0
ÜGY: 12 +1
ÁLL: 14 +2
INT: 14 +2
BÖL: 17 +3
KAR: 12 +1

Szívósság: 4(alap)+2(tul)+1(szerencse)=7
Gyorsaság: 1(alap)+1(tul)+1(szerencse)=3
Akaraterő: 4(alap)+3(tul)+1(szerencse)=8

ÉD: 8+2 + 3d8+6
Max.: 32
Akt.: 32

VF: 10+1(ügy)+3(vért)+1(pajzs)=15
Kezdemény: 1(ügy)
Sebesség: 30' (vértben 20')
Módosító vértben: -2(vért)-0(pajzs)=-2

Alap támadás: +3
Közelharc: +3(alap)+0(erő)=+3
Távolsági: +3(alap)+1(ügy)=+4

Fegyverzet
Vándorbot (mestermunka)
+4
1d6/1d6
×2
4 font
származásból ingyen (legalábbis én az FR-ben a területi bónuszok szereplő hosszú botot nem találtam sem az ottani, sem a Játékosok könyvében lévő fegyverek között)

Handzsár (mestermunka)
+4
1d6
18-20/×2
4 font
315 ap

Parittya (8 lövedékkel)
+4
1d4
×2
50 láb
5 font
1 ep

Irhavért (mestermunka)
+3 VF
+4 max ügy
-2 módosító vértben
25 font
165 ap

Kis fapajzs (mestermunka)
+1 VF
-0 módosító vértben
5 font
153 ap


Faji különlegességek
Közepes méret
Alapsebesség 30’
Immunitás az altatásra
Szürkületi látás
+2 bűbáj elleni mentőhöz
+1 Észlelés, Hallgatózás és Keresés próbákhoz
Elf vér
Kedvező kaszt: bármi


Jellemzők
Dobónyíl, handzsár, hosszú dárda, husáng, parittya, rövid dárda, sarló, tőr és vándorbot jártasság
Könnyű és közepes vért (csak nem fém) jártasság
Pajzs (csak fa) jártasság


Képességek
Természeti Érzék
Állati Társ: Argent, a farkas (ld lentebb)
Hősök Szerencséje (+1 minden mentőre)
Természetjárás (természetes növényzet nem akadályozza a mozgásban)
Nyomtalan Léptek
Erdőjáró (+2 a Gyógyítás és Vadonismeret próbákhoz)
Ellenállás a természet csábításának (+4 mentő a tündenép varázslatai és mágikus képességei ellen)


Szakértelmek (össz 7*(4+Int)=42 pont)
Állati érzék 5(szint)+1(Kar)=6
Állatidomítás 5(szint)+1(Kar)=6
Gyógyítás 5(szint)+3(Böl)+2(erdőjáró)=10
Irányérzék 5(szint)+3(Böl)=8
Ismeretek (természetrajz) 5(szint)+3(Böl)=8
Vadonismeret 5(szint)+3(Böl)+2(erdőjáró)=10
Úszás 3(szint)+0(Erő)=3
Mesterség (Bőrmegmunkálás) 3(szint)+2(Int)=5
Észlelés (seml) 2(szint)+3(Böl)+1(faj)=6


Nyelvek
chondathi (alap)
elf (alap)
közös (alap)
druida (alap)
damarai (bónusz)
szilván (bónusz)


Napi varázslatok 5/3/2 kaszt szerint + Bölcsesség extra 1/1/1= 6/4/3 (elhasznált varázslatok)
0. szint: Irányérzékelés (2x), Isteni útmutatás, Fénysugár (2x), Fényrobbanás
1. szint: Könnyebb sebek gyógyítása (2x), Csapdák észlelése, Tündértűz
2. szint: Lángpenge, Föld és kő lágyítása, Body of the Sun
Ja, és alkonyatkor készítem elő a varázslatokat.

Felszerelés (693 ap, 2 ep, 2 rp; 61 font)
Felfedezői ruházat (alap)
Vándorbot 4 font
Handzsár 315 ap 4 font
Parittya lövedékkel 1ep 4 font
Irhavért 165 ap 25 font
Kis fapajzs 153 ap 5 font
Acél és kova 1 ap
Erszény, öv 1 ap 3 font
2 napi szárított étel 1 ap 2 font
Fenőkő 2 rp 1 font
Gyógyító készlet 50 ap 1 font
Hálózsák 1 ep 5 font
Hátizsák 2 ap 2 font
Magyal és fagyöngy
Varázslat összetevő erszény 5 ap 3 font

Varázstárgyak (300 ap)
1 adag Sasszem ital 150 ap
1 adag Lopódzás itala 150 ap
2 adag gyógyital (1d8+3)
1 adag szürke ital

Pénz
2d4×10+1000 arany
Elköltött: 1003 ap 2 ep 2rp
Jelenlegi: 86 ap 7 ep 8 rp


Állati társ
név: Argent
nem: hím
ÉD: 2d8+4
max: 20
A maradék statját inkább nem másolom át, megtalálható itt
Trükkök (Int*3=6db):
Hívás: füttyjelre lábhoz jön, és követ
Küldés: a vezényszót ("Mehetsz!") meghallva megy a saját dolgára, de többnyire hallótávolságon kívülre csak rövid ideig távolodik (tehát ritkán kell kétszer hívni)
Támadás: vezényszóra ("Támad!") - és csak arra! - megtámadja a humanoidokat. Egyszerű cselekedetként kijelölhető egy bizonyos célpont
Visszahívás: vezényszóra ("Vissza") megszünteti az agresszív fellépést (hű, de szabatosan fogalmaztam :D)
Szimat: vezényszóra ("Szimat!") követ egy adott szagot
Marad: vezényszóra ("Marad!") a helyén marad, és csak önmagát védi


Kinézet
Hegyes fülét, és lehetetlenül világos haját leszámítva akár még embernek is nézhetné valaki. Már persze ha az a valaki még nem látott túl sok embert. A szabad ég alatt töltött évek ellenére sápadt bőre - ezüstös hajával egyetemben - megfelelő háttérben vagy megvilágításnál (például a holdfény) határozottan kékes árnyalatot tud felvenni. Zöld íriszét apró arany pettyek díszítik, amiről sokan mondták már, hogy a leveleken átszűrődő napfényt idézi. Hosszú egyenes haját egy bőrszíjjal fogja össze, és tartja távol az arcától. Ruházata szintén többnyire bőrből készült, sündisznótüskékkel ékesített mokaszinjától kezdve a sok zsebbel ellátott zekéjéig bezárólag. Bár handzsárja az övén lóg, kis fapajzsát és irhavértjét általában csak akkor készíti elő, és veszi fel, ha tudatosan harcra készül.

Jellem, személyiség
A jó és a gonosz számára egészen mást jelent, mint a többségnek. Megpróbál egészen azonosulni a természettel, így néha kegyetlen, de nem cselekszik semmi olyat, ami értelmetlen pusztításhoz vezetne. Az emberi törvényeket és szabályokat (a természetiekkel ellentétben) nehezen viseli, így nem is ragaszkodik hozzájuk, főleg olyankor, amikor azok természetes szabadságában korlátozzák.

Előtörténet
"Hajolj közelebb és fegyelmezd szavaimat, mert olyan történetet mondok, amit alig páran ismernek. Lehet, hogy hallottál már szebbet, jobbat, különbet, de azok egyvalamiben nem vehetik fel emezzel a versenyt. Mert amit mondok, annak minden szava színigaz. Talán, ha nagyon keresel, még tanulságot is találsz benne, bár ezért én nem kezeskedhetem.

Ez a történet, mint oly' sok másik, két szív egymásra találásával kezdődött. Ahogy már mondottam volt ez persze nem ritka dolog, sőt. Ami Esvele és Heian kapcsolatát ha nem is egyedivé, de mindenesetre érdekessé teszi, az az, hogy két külön nép gyermekéről van szó. Míg Esvele emberek szülötte volt, Heian a hosszúéletűek holdelfeknek nevezett csoportjából származott. Völgyvidéken nem ismeretlen az ilyen frigy, és bár elfogadják, nem örömmel, mert mindenki tudja, hogy rövid boldogság után szinte kivétel nélkül szomorú véget ér.

Nem történt ez másként közöttük sem. Múltak az évek, és a hiúság, mely olykor rejtetten, olykor nyíltabban, de minden asszonyi szívben megtalálható, felütötte fejét Esvele lelkében is. Nem bírta nézni, hogy míg ő fölötte rövidke évei elszaladnak, s már, bár haloványan, de egyre érezhetőbben elváltoztatják tükörképét, férjura még mindig attól a fiatalos erőtől duzzad, ami megismerkedésükkor is sajátja volt. Otthagyta hát kedvesét, bár mindkettőjüknek majd' a szíve szakadt bele.

Egyvalamivel azonban nem számolt. Az együtt töltött évek alatt ugyan elkerülte őket a gyermekáldás, mikor azonban visszatért apja házába, hogy öreg napjaira támasza legyen, Esvele csodálkozva vette tudomásul, hogy vörös holdja nem telt be amikor eljött az ideje. Büszkesége és makacssága azonban nem engedte, hogy visszatérjen Heianhoz, miután egyszer már elhagyta. Kihordta és megszülte hát a gyermeket, ki azonban annyira emlékeztette az apára, hogy Esvele előzetes ötleteit elvetve róla nevezte el. S mivel az asszony holta napjáig hűséges maradt, ragaszkodott hozzá, hogy a családnevét is örökölje.

Így bár az ifjú Heian apa nélkül nőtt fel, mégsem látta hiányát az atyai szigornak a háznál, hisz nagyapja erélyes ember volt, s több gyereket is felnevelt, volt hát tapasztalata miként bánjon leánya sarjával. Mikor elérkezettnek látta az időt, mesterségét is elkezdte tanítani neki, bár sokszor találta nehézfejűnek a gyermeket, bár valószínűleg csak az volt a probléma, hogy emberi mércével mérte az emberinek sok szempontból egyáltalán nem nevezhető fiút. Mindenesetre később, a vadont járva Heian sokszor hálát adott az öreg szűcs kemény kezének és vasszigorának.

Történt ugyanis, hogy az ifjú, aki mindig is szívesebben csatangolt a közeli erdőben, mint a városkában, ahol született, találkozott Silvanus isten egyik nagy hatalmú követőjével, aki akkoriban épp a környéken időzött. Faelar (mert így hívták az öreget) megláthatott valamit a fiúban, és megosztotta vele bölcsességét. Dorn rossz szemmel nézte unokáját, aki ha csak ideje engedte a "bolond természetimádóval" járta az erdőt. De egy szava se lehetett, mert Heian többnyire - ahogy minden korabeli, időnként ő is hanyagolta a szülői parancsokat - elvégezte az otthoni teendőit, mielőtt "kódorogni" indult.

Így hát Faelar mester szép lassan bevezette tanítványát a druidák világába, s amikor elérkezettnek látta az időt (és Heian is kiállta a próbákat), végül ezekkel a szavakkal búcsúztatta el, melyek bölcsességét, mint útravalót, és tanácsadót a fiú megőrzött szívében:
- Gyermekem, nézz körbe: nincs két fa, amely ugyanúgy növekedne, és nincs két esőcsepp, ami egy helyre esne. Ugyanígy nincs két ember, akinek azonos utat szabna a sors. Tehát nekünk is el kell válnunk, és új utakat kell keresned, ahogy a gyümölcs is lehullik az ágról, mely nevelte, és a mag magára hagyja a fát, hogy maga is azzá váljon. S ebben már meg is lelheted utolsó tanácsom, mit még füledbe súghatok: ha kétséget támad, mi az amit tenned kéne, fordulj az erdőhöz, a természethez, mert az mindig megtalálja a helyes utat.

S hogy honnan ismerem ilyen pontosan ezt a históriát? Valószínűleg már kitaláltad, hisz látom, hogy nem vagy balga, két szemedben értelem csillog: én vagyok Heian Amanodel, vagy ha úgy jobban tetszik a ti nyelveteken Holdvirág Heian, aki azóta is az erdőkben vándorol, hol erre, hol arra, és szolgálja az Erdei Atya akaratát, ahogy erejéből telik.
De nicsak, mit látnak szemeim! Hisz ez Fakócsőr, Faelar mester kedves sólyma! Nyilván üzenetet küldött vele, ahogy elválásunk óta többször is. És igen, nem tévedtem, ez az okos madár csakugyan a küldönc szerepét játssza ismét. De vajon mi állhat a levélben?"

Drága fiam! Talán már hallottál arról, hogy
Arabel városát elözönlötték az orkok és e-
gyébb fattyak. És valószínűleg az sem isme-
retlen előtted, hogy a Kard folyó szigetén
lévő szent ligetet is meggyalázták. Azonban
most kaptam a hírt, hogy Myrmeen Lhal, a
város úrnője sereget szervez a felszabadí-
tására. Sajnos engem kötelességem most
máshová szólít, de úgy tudom, te éppen
Cormyr erdeiben járod utadat. Segíts hát
a város és környéke megtisztításában, a
Fák Atyjának nevében! Üdvözlettel: Faelar
A hozzászólást 11 alkalommal szerkesztették, utoljára Martos col Legium 2011.02.02. 13:27-kor.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: Játékos Karakterek

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.03.29. 8:54

FRISSÍTETT KARAKTERLAP

Karakter neve: Tojáspatkoló Timna, becenevén Banyek (anyai név: Eithee, apai: Timna, klánvezetői: Zelaza, továbbá még hat az apai rokonságtól és több becenév a testvéreitől; Csöpi, Hajas)
Faja: gnóm (szikla)
Neme: nő
Kora: 45 év
Jelleme: semleges jó
Születési helye: Völgyvidék: Magasvölgy-Rejtettvölgy
Vallása: gnóm panteon, különösen Aranycsillám Garl
Kasztja: kalandor (4.TSZ, 6000 TP)

Beszélt nyelvek:
- közös, gnóm, chondathi, törpe, elf, naponta egyszer egy percet képes kommunikálni üreglakó állatokkal

Testmérete miatt járó módosítók:
+1 támadásnál/védekezésnél (nála nagyobbakkal szemben)
+4 rejtőzködésnél
¾-re terhelhető/emelhet

Faji származás miatt járnak:
- naponta egyszer képzelt hang, lidércfény, szemfényvesztés varázslatok
- szürkületi látás
+2 módosító szemfényvesztés ellen
+1 módosító goblinnal/kobolddal folytatott harcban
+4 módosító óriás elleni kitérésben
+2 módosító hallgatózásra
+2 módosító alkímiára

Életerő: 28/28
Életerő/szint: 1k6
Védettségi fok: vérttel 17, vért nélkül 14
Közelharci támadási módosító: +3
Távolsági támadási módosító: 7+táv. mód.
Sebesség: 20 láb

Tulajdonságok:
- erő 9 (11-2 a faja miatt); -1 módosító
- ügyesség 17; +3 módosító
- állóképesség 14 (12+2 a faja miatt); +2 módosító
- intelligencia 14; +2 módosító
- bölcsesség 11
- karizma 14; +2 módosító

Mentők: +3 alaptámadásnál, +3 szívósságnál, +7 gyorsaságnál, +1 akaratnál

Képességei:
- fegyver és vért jártasság (kasztból fakadó: dobónyíl, könnyűbuzogány, rövidíj, rövidkard, kis könnyű kézi számszeríj, tőr, könnyű vért, bunkósbot)
- orvtámadás (kasztból fakadó: 2k6 sebzés)
- csapdák (kasztból fakadó)
- elugrás (kasztból fakadó)
- ösztönös kitérés (kasztból fakadó, csak harmadik szinttől)
- javított kezdeményezés (saját választás első szinten, +4 módosító próbánál)
- egzotikus fegyver jártasság

Szakértelmek, szintekkel:

Szakértelempontok/szint: 8+IQ módosító

Amikkel rendelkezem:

- álcázás 2+2=4 (+2 kar.)
- átverés 4+2=6 (+2 kar.)
- csendes mozgás 4+3=7 (+3 ügy. + vért!)
- diplomácia 2+2=4 (+2 kar.)
- előadás (rajz, zene shanm-on, mesemondás, tánc) 2+2=4 (+2 kar.)
- értékbecslés 2+2=4 (+2 int.)
- eszközhatástalanítás 7+2=9 (+2 int.)
- észlelés 1+4=5 (+0 bölcs.)
- hallgatózás 2+2=4 (+0 bölcs.)
- indítékmegérzés 4 (+0 bölcs.)
- információgyűjtés 2+2=4 (+2 kar.)
- keresés 6+2=8 (+2 int.)
- kötélhasználat 2+3=5 (+3 ügy.)
- mászás 2-1=1 (-1 erő + vért!)
- rejtőzködés 5+3=8 (+3 ügy. + vért!)
- szabaduló-művész 2+3=5 (+3 ügy. + vért!)
- szájról olvasás 2+2=4 (+2 int.)
- szakma (rajzmásoló) 1 (+0 bölcs.)
- ugrás 2-1=1 (-1 erő + vért!)
- varázstárgy-használat 3+2=5 (+2 kar.)
- zárnyitás 6+3=9 (+3 ügy.)
- zsebmetszés 1+3=4 (+3 ügy. + vért!)

Nincs, de próbálhatom:

(szakértelem neve, fajtája, tulajdonság, képzetlenül)
- egyensúly (ajánlott, ügy.+vért bef, igen)
- fürkészés (tiltott, iq, igen)
- gyógyítás (semleges, bölcs., igen)
- hamisítás (ajánlott, iq, igen)
- lovaglás (semleges, ügy., igen)
- megfélemlítés (ajánlott, kar., igen)
- mesterség (ajánlott, iq, igen)
- összpontosítás (semleges, áll., igen)
- úszás (ajánlott, erő, igen)
- vadonismeret (semleges, bölcs., igen)

Teherbírása: 22,5 font könnyű, 45 font közepesen, 67,5 font súlyosan
Full terhelés jelenleg: 46,1 font +1 font (+-) rövidkard súlya

Készletei:

kivert bőrvért (+3 VF, +5 max. ügy. mód., -1 mód. vértben, 10 font)
rövidkard (1k6, +1 módosító támadáshoz, sebzéshez)
ismétlő számszeríj (1k8, 19-20/2x, 80 láb, 16 font)
2 tár vessző (6 db, 2 font)
stukker (0-20m 1k8 19-20/2x, 20-30m 1k6 20/2x, 30-50 1k4, 3 font)
8 golyó stukkerba (0,2 font)
porszarv tele (3 font-15 uncia)

hátizsák (0,2 font)
kulacs (0,4 font)
1 napi szárított étel (1 font)
hálózsák (fél font)
acél+kova
tolvajszerszámok (1 font)
3 pint olaj (3 font)
lámpás, tolvaj (3 font)
hangszer, közönséges (shanm 0,3 font)
kirakós kocka (játék, mint a Rubik)
utazó ruházat (0,5 font)
egyszerű sebek gyógyítása (2 adag)
20 db gyöngy
1 tégely (10 adag) kábító trutyi
1 bagolymedve karom
1 bagolymedve toll
7 piros lötty
1 kék lötty
2 zöld lötty
1 szürke lötty
1 rézsíp 48 rovással

Van 331 aranyam és 60 ezüstöm.
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Navaratna 2011.02.04. 9:53-kor.
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Játékos Karakterek

HozzászólásSzerző: Kyarra » 2010.11.07. 19:06

Név: Selia Ilenar
Kaszt: varázsló(bájoló)(tiltott iskola:Nekromancia, Szemfényvesztés)
Szint: 3
Faj: nap elf
Nem: nő
Életkor: 108
Jellem: semleges jó
Szülőföld: Evereska
Istenhit: Mystra
Magasság/testsúly: 155/42


Főjellemzők:
Erő: 8 (-1)
Ügyesség: 16 (+3)
Állóképesség: 8 (-1)
Intelligencia: 20 (+5)
Bölcsesség: 10 (0)
Karizma: 12 (+1)

Életerő: d4
Bónusz: 5/szint
Max.Hp:24
Akt. Hp:24
Dobott HP-szintenként: 4+2+3

Jellemzők
Faj:
- +2 intelligencia, -2 állóképesség
- Közepes méretg
- Alapsebesség: 30’
- Immunitás az altatásra, +2 bűbáj ellen
- Szürkületi látás
- Jártasság a vívótőrben, rövidíjban, összetett rövidíjban, hosszúíjban, összetett hosszúíjban
- +2 Élszelés, Hallgatózás, Keresés
- 5 lábon belül megérzi a titksajtókat

Védettségi Osztály (AC)
AC: 10+3=13


Harc:
Alaptámadó: +1
Közelharci támadó: +0
Távolsági támadó: +4
Fegyverek:
Vándorbot támadó +0 sebzés 1d6/1d6 krtikus:*2
Rövidíj: támadó +4 sebzés 1d6 krtikus:*3 táv:60láb


Mentődobások:
Szívósság: -1
Gyorsaság: 3
Akaraterő: 3

Szakértelmek: 42 pont (5/2,5)
Kiemelt: szint + tul.mod
Alkímia (int):5 +5=10+5=15
Ismeretek(misztikus)(int):5+5=10
Ismeretek(Helyismeret):5+5=10
Ismeretek (történelem):5+5=10
Mágiaismeret (int):5+5=10
Fürkészés (int): 1+5=6
Összpontosítás (Áll): 5-1=4

Semleges:
Diplomácia (kar): 4+1=5+5=10
Úszás: (erő): 1-1=0
Lovaglás (ügy):1+3=4
ugrás(erő)=0-1=-1+10=9

Képességek:
Az elme hatalma test felett
Famulus idézése
Tekercsírás
Mágia fókusz (bájolás iskola)

Memorizált varázslatok:
0 sz. 4+2 +1 nf: 17
1 sz. 2+1 +1 nf: 18
2 sz. 1+1 +1 nf: 19

0. szint
Mágia észlelése
Mágia olvasása
Ellenállás
Fénysugár
Szemfényvesztés
Varázslatos kéz
+1 Bódulat (specializáció+)

1. szintű:
Kicsinyítés
Varázslók vértje
Szörnyek idézése I.
+1 Álomvarázs (specializáció+)

2. szintű
Szörnyek idézése II.
Elemi ellenállás
+1 Tascha rettenetes nevetése (specializáció+)



Felszerelés:

Hátizsák, kulacs, 3db fáklya, tűzszerszám, 3napihideg élelem, csere ruházat, hideg ruha, hálózsák, italöv, pipere
Varázskönyv, varázslat-összetevők, erszény összetevőknek, tinta, pergamen, töltőtoll, 3db kréta, majdnem üres könyv feljegyzéseknek, 10db gyertya
Különleges tárgyak:
5db alkimista tűz
3db fénypálca
3db füstpálca
5db ragacszacskó

Mágikus tárgyak:
Szökkelő, szárnyaló csizmák( 2*es mozgás +10ugrás)
Diplomata fejpánt (+5ös mod diplomáciára)
Alkimisták szemüvege (+5 alkímiához)
5db könnyebb seb. Gyógy


Pénz:
Arany 125

Nyelvek:
Közös, elf
gnóm, sárkány, goblin, chondathi, ork

Előtörténet

Evereska napfényes erdői és magas ősöreg fái közt látta meg a napvilágot egy nemes család tagjaként. Sokáig elzártan élt a nagyvilágtól és élvezte fajtársai társaságát. A felsőbbséges lenézés amivel a napelfek a többi fajt illették, rá is átragadt míg egyszer Evereska határán történt barangolása közben nem találkozott egy kis kalandozó csapattal amely az ugyancsak arra tévedt rablóbandát üldözte. szemtanúja lehetett látványos összecsapásuknak és mély benyomást tett rá a csapat varázslója. Nem állt meg velük beszélgetni de emlékeibe zárta a találkozást és otthon még lelkesebben vetette bele magát tanulmányaiba és a varázslás fortélyaiba amit egyébként édesapja nyomására kezdett el.
Sokáig nem felejtette az izgalmat amit akkor érzett amikor látta a kalandozók harcá és győzelmét így amikor lehetősége támadt rá egy a közeli embervárosba látogató diplomata csapattal maga is kikönyörögte hogy indulhasson. A városban megismert egy félelfet aki rábírta hogy kalandozzon velük hisz varázshasználóra mindig szükség van egy csapatban. egy kisebb küldetés megtétele után ami egy gazdag nemes örökségének visszaszerzése volt. a kaland végeztével egy rejtett térkapun keresztül amit következő megbízójuk mutatott nekik cormyrba vezette az útja új kalandot keresni.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Kyarra 2011.01.21. 11:15-kor.
Avatar
Kyarra
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 195
Csatlakozott: 2010.08.22. 16:44
Vissza a tetejére

Re: Játékos Karakterek

HozzászólásSzerző: Kyarra » 2011.01.21. 11:13

Frissített karilap

Név: Selia Ilenar
Kaszt: varázsló(bájoló)(tiltott iskola:Nekromancia, Szemfényvesztés)
Szint: 4
Faj: nap elf
Nem: nő
Életkor: 108
Jellem: semleges jó
Szülőföld: Evereska
Istenhit: Mystra
Magasság/testsúly: 155/42


Főjellemzők:
Erő: 8 (-1)
Ügyesség: 16 (+3)
Állóképesség: 8 (-1)
Intelligencia: 21 (+5)
Bölcsesség: 10 (0)
Karizma: 12 (+1)

Életerő: d4
Bónusz: 5/szint
Max.Hp:32
Akt. Hp:32
Dobott HP-szintenként: 4+2+3

Jellemzők
Faj:
- +2 intelligencia, -2 állóképesség
- Közepes méretg
- Alapsebesség: 30’
- Immunitás az altatásra, +2 bűbáj ellen
- Szürkületi látás
- Jártasság a vívótőrben, rövidíjban, összetett rövidíjban, hosszúíjban, összetett hosszúíjban
- +2 Élszelés, Hallgatózás, Keresés
- 5 lábon belül megérzi a titksajtókat

Védettségi Osztály (AC)
AC: 10+3=13


Harc:
Alaptámadó: +2
Közelharci támadó: +1
Távolsági támadó: +5
Fegyverek:
Vándorbot támadó +1 sebzés 1d6/1d6 krtikus:*2
Rövidíj: támadó +5 sebzés 1d6 krtikus:*3 táv:60láb


Mentődobások:
Szívósság: 0
Gyorsaság: 4
Akaraterő: 4

Szakértelmek: 49 pont (5/2,5)
Kiemelt: szint + tul.mod
Alkímia (int):7 +5=10+5=17
Ismeretek(misztikus)(int):5+5=10
Ismeretek(Helyismeret):5+5=10
Ismeretek (történelem):5+5=10
Mágiaismeret (int):7+5=12
Fürkészés (int): 2+5=7
Összpontosítás (Áll): 7-1=6

Semleges:
Diplomácia (kar): 4+1=5+5=10
Úszás: (erő): 1-1=0
Lovaglás (ügy):1+3=4
ugrás(erő)=0-1=-1+10=9

Képességek:
Az elme hatalma test felett
Famulus idézése
Tekercsírás
Mágia fókusz (bájolás iskola)

Memorizált varázslatok:
0 sz. 4+2 +1 nf: 15
1 sz. 3+1 +1 nf: 16
2 sz. 2+1 +1 nf: 17

0. szint
Mágia észlelése
Mágia olvasása
Ellenállás
Fénysugár
Szemfényvesztés
Varázslatos kéz
+1 Bódulat (specializáció+)

1. szintű:
Kicsinyítés
Varázslók vértje
Szörnyek idézése I.
Személy bűvölése
+1 Álomvarázs (specializáció+)

2. szintű
Szörnyek idézése II.
Elemi ellenállás
Védelem a nyilaktól
+1 Tascha rettenetes nevetése (specializáció+)



Felszerelés:

Hátizsák, kulacs, 3db fáklya, tűzszerszám, 3napihideg élelem, csere ruházat, hideg ruha, hálózsák, italöv, pipere
Varázskönyv, varázslat-összetevők, erszény összetevőknek, tinta, pergamen, töltőtoll, 3db kréta, majdnem üres könyv feljegyzéseknek, 10db gyertya
Különleges tárgyak:
5db alkimista tűz
3db fénypálca
3db füstpálca
5db ragacszacskó

Mágikus tárgyak:
Szökkelő, szárnyaló csizmák( 2*es mozgás +10ugrás)
Diplomata fejpánt (+5ös mod diplomáciára)
Alkimisták szemüvege (+5 alkímiához)
5db könnyebb seb. Gyógy


Pénz:
Arany 125

Nyelvek:
Közös, elf
gnóm, sárkány, goblin, chondathi, ork
Avatar
Kyarra
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 195
Csatlakozott: 2010.08.22. 16:44
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
10 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Castor Forgotten Realms-kampánya

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség